Ja yritätte päästä sänkyyn naisen kanssa? Ja naisille kysymys, onko miehet saaneet seksiä teiltä kun ovat tarjonneet baarissa drinkkejä?
Tarjoatteko miehet naisille drinkkejä baarissa
30
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmainen ilta ollut monta kertaa,seksiin johtamatta.
- Anonyymi
Ei ne mahdolliset ilmaiset drinkit siihen ole vaikuttaneet, jos itsekin haluaa seksiä. Mut tuleepa ilta halvemmaksi.
"Ja naisille kysymys, onko miehet saaneet seksiä teiltä kun ovat tarjonneet baarissa drinkkejä?"
- Ei ole saaneet!
- En ota tuntemattomien miesten tarjoamia drinkkejä vastaan. Kieltäydyn kohteliaasti.
(poikkeuksena; oma kumpani, pomo,,duunikaverit, tuttavat.jne)Jos tarjoan drinkkiä niin ihan muusta syystä kuin sänkyyn pääsemisen toivossa.
Lillis2020 kirjoitti:
No nyt on pakko kysyä että mistä syystä? :)
Nainen tekee vaikutuksen, saattaa olla hauska, mukaansatempaava, hänen juttunsa kolahtaa tai hän vaikuttaa siltä että on todellakin drinkin tarpeessa. 😂
Jascal kirjoitti:
Nainen tekee vaikutuksen, saattaa olla hauska, mukaansatempaava, hänen juttunsa kolahtaa tai hän vaikuttaa siltä että on todellakin drinkin tarpeessa. 😂
😄 selkis
Lillis2020 kirjoitti:
😄 selkis
Täytyy kohta alkaa muistelemalla muistelemaan kun edellinen baari reissu taisi olla elokuussa 2007. 😳😂 Käsittämättömästä syystä ne jotka ovat pyytäneet ovat jääneet ilman. Yksi pienikokoinen nainen kertoi pitävänsä viskistä, enkä voinut uskoa mikä sieni kahdella kädellä hän olikaan. 😂 Se nainen aina ansaitsee drinkin joka keksii parhaimman sutkautuksen sille humalaiselle iskijälle.
Jascal kirjoitti:
Täytyy kohta alkaa muistelemalla muistelemaan kun edellinen baari reissu taisi olla elokuussa 2007. 😳😂 Käsittämättömästä syystä ne jotka ovat pyytäneet ovat jääneet ilman. Yksi pienikokoinen nainen kertoi pitävänsä viskistä, enkä voinut uskoa mikä sieni kahdella kädellä hän olikaan. 😂 Se nainen aina ansaitsee drinkin joka keksii parhaimman sutkautuksen sille humalaiselle iskijälle.
Yöks... viski... 😅
Lillis2020 kirjoitti:
Yöks... viski... 😅
Muistui mieleen että olen käynyt myös 2010 jälkeen ainakin kahdesti ravintolassa. Ihan pakko oli jakaa kun veli oli töistänsä niin väsynyt että meinattiin lentää ulos kun hän jo pilkki ilta unia kahden tuopin jälkeen, eikä kello ollut korkeintaan kuin 8. 😂
- Anonyymi
Helpompaa ja nopeampaa on kysyä heti, mitä maksaa ja jättää turhat välivaiheet pois.
- Anonyymi
Kun vielä kävin baareissa,aina miehet tarjosi,mutta kotiin painelin yksin. Ei kulunut rahaa eikä muutakaan😂😂 Mukavat muistot. Enää en jaksa alkoholia. T sinkkunainen
- Anonyymi
Miksi olet sinkku, jos kysyntää on?
Ja aika törkeää vaan aina käyttää hyväksi ja saada kaiken ilmaiseksi.
Eikä se kulu käytössä. Pikemminkin paikan pysyvät paremmassa kunnossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä se kulu käytössä. Pikemminkin paikan pysyvät paremmassa kunnossa.Niin, mitä sitä säästämään.
Mato sen syö kumminkin... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä se kulu käytössä. Pikemminkin paikan pysyvät paremmassa kunnossa.Ai mä vai. Koska olen sellainen höynäyttäjänainen. Totta kai ilmaiseksi. Haen minä eu ruokapussejakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mitä sitä säästämään.
Mato sen syö kumminkin...Näin on 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä se kulu käytössä. Pikemminkin paikan pysyvät paremmassa kunnossa.En halua ketään ulisemaan ja kyttäämään. Enkä jaksa seurustella. Enkä kyllä halua nykyään mitään. Haluan olla rauhassa:)
- Anonyymi
Viimeksi tarjosin litran kirkasta.
Ja sain! Siis minä. Juonut sai sentään juoda. Yleensä naiset tarjoaa minulle jatkaakseen syvällisiä keskusteluja kaiketi... Harvemmin seksiä näiden kanssa.
Eivät kaikki etsi seuraa, mutta jutteleminen on ihan kivaa.
- Anonyymi
Sepä juuri. Ja kotiini en ketään ikinä tuo enkä uskalla lähteä muiden luo.
- Anonyymi
Voi apua; näitä naiveja kysymyksiä! Olisit suoraan kysynyt ett saako kympillä pimppiä!
Niin onhan kai niitäkin tapauksia varmaan olemssa; ett äijä on tulkinnut asian noin.
Mutt mä en kyllä usko yhdenkään naisen käsittäneen asiaa niin.
Nainen on ehkä päätynyt ihan muusta syystä harrastamaan sänkymamboa, kuin sen tarjotun drinksun takia!
Hiton hieno arvio mieheltä; kuvitellut löytäneensä 10€ huoran, vai?
Ei kuule ammattilaiset hintojaan noin alas polje, en usko!
Itse en yleensä vieraan tarjoamaa juomaa huoli, muutamia poikkeuksia on ollut, mutt en koskaan ole päätynyt sänkyyn tarjoajan kanssa. Tosin ainakin kerran on tarjoilija vetänyt omat väärät johtopäätöksensä... kuulemastaan keskustelun pätkästä.
Mä tajusin tarjoilijan ajatuksen juoksun vasta liian myöhään, oikistaakseni hänen käsitystään. Mutt loppupeleissä, hittoako sillä on väliä, itse tiedän omat rajani ja tekemiseni. Ikinä en astu siihen kapakkaan enää jalallani ja alunperinkin olin siellä ainoastaan lounaalla... tarjoilija sitt luokitteli munt omissa likaisissa aivoissaan.
trollikka - Anonyymi
Aika usein seuraani pyritään, johtuen siitä että olen iloinen ja rento tyyppi.
Huomaan kyllä jos jollain on yritystä tuputtaa alkoholia "siinä" mielessä.
Aika harvoin niin käy....onneksi. - Anonyymi
Olet Suomi juntti todellakin vailla mitään sivistystä tai kunnioitusta.
- Anonyymi
Aikanaan nuorempana nautin ilmaisista illoista, enkä kokenut että siitä olisi pitänyt jotain sen kummempaa antaa takaisin. Jos mies halusi tarjota ja viihdyttiin yhdessä tanssien ja jutellen, niin mikäs siinä...ei sen enempää tarvitse olla.
Nyt vuosikymmen vanhempana en enää kuitenkaan ota vastaan ilmaisia drinkkejä...oon kai muuttunut kyynisemmäksi, mutten enää usko ilmaisiin lounaisiin. Edelleen tarjouksia tulee, mutta tuntuu, että siellä on heti joku taka(apäin) ajatus taustalla. Miehillä puheet ja toimet on muuttuneet ronskimmaksi, enkä oikein jaksa sitä että katsotaan päästä varpaisiin ja ollaan heti kopeloimassa. On vaan helpompi kun maksaa itse omat juomansa, eikä anna turhia olettamuksia kellekään. Onneks suurin osa miehistä on hyviä tyyppejä kumminkin. :) - Anonyymi
En ole koskaan vastaanottanut tarjottuja juomia tuntemattomilta, juurikin sen takia ettei tarjoaja vaan oleta että muutama drinksu tarkoittaisi yhteistä osoitetta yöksi. En toisaalta ole koskaan yhdenillanjuttuja harrastanut, joten en liene ihan tämän kysymyksen kohdeyleisöä.
Mielestäni treffeilläkin kumpikin joko maksaa omansa, tai haetaan vuorotellen kierros - oli kyseessä kahvi, alkoholi tai mikä hyvänsä. Ei jää sitten kenellekään mitään hampaankoloon, jos ei enempää tapaamisia tulekaan.
Pidän kyllä erittäin kohteliaana eleenä jos mies tarjoutuu maksamaan vaikka en tarjoukseen tartukaan - onhan se herrasmiesmäinen tapa. Ihan yhtä lailla kiinnitän positiivisesti huomiota ovien availuun ja takin päälle auttamiseen, mutta en koskaan odota moisia kun isona tyttönä osaan ihan itsekin avata ovet ja kiskoa rotsin niskaan jne.
Etelä-Euroopassa asuessa joutui taipumaan ja hyväksymään tarjoilijan tuomat, miesten tarjoamat juomat, kun paikalliset heti alkuun opastivat että drinksusta kieltäytyminen katsottaisiin äärimmäisen loukkaavaksi. Siellä ei kuitenkaan useimmat juoman tarjoajat välttämättä edes tulleet juttelemaan - kunhan pöydästään heilauttivat kättä kun nyökkäsi kiitokseksi. Juoman lähettäminen oli kuulemma vain huomion osoitus, eikä tosiaan kukaan tullut painostamaan että pitäisi joko lähteä panemaan tai pulittaa juoman hinta takaisin.
Aika halpaa olisi seksin hinta jos parilla drinksulla olisi pyrstöä annettava. Mikäli joku toisen kanssa seksiä haluaa harrastaa, hän kyllä lähtee matkaan vaikkei olisikaan ilmaisella viinalla voideltu.
Jos nainen kiristää miestä tarjoamaan juomia heilutellen seksiä porkkanana, on se aika räikeä varoitusmerkki ihmistyypistä nimeltä hyväksikäyttäjä. Moisiin pelleilyihin ei soisi kenenkään sortuvan.- Anonyymi
Hienoa tuo huomionosoitus. Siellä miehetkin on asiallisia.
- Anonyymi
Ei kannata raahata kämpilleen tuntenattomia naisia. Minulta hävisi taju ja rahaa lompakosta. Mutta milläs todistat mitään. Väittävät,että olin käyttänyt kapakassa niin paljon rahaa... Muutenkin onko se sen arvoista ja kovako puute teillä,kun Tämmöisellä foorumilla pitää itkee,kun ei saa??
- Anonyymi
Tarjoaminen on maksu naiselle että ruma mies saa edes jutella naisen kanssa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147334
- 594712
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434654- 753388
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 311789
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271776Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441637- 361537
- 1431297