Milloin nainen on niin vanha

Anonyymi

että hänestä ei voi kiinnostua seksuaalisesti?

79

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ted Bundy harrasti nekrofiiliaa niin ei ilmeisesti ikinä.

• Yöks 🤮🤮

• Lillis2020 kirjoitti:

Yöks 🤮🤮

Nythän näyttää neidiltä tulevan eväät ulos ja paineella. :D

• Jan1 kirjoitti:

Nythän näyttää neidiltä tulevan eväät ulos ja paineella. :D

Hui, joo. Kamala ajatus. 😅

• Lillis2020 kirjoitti:

Hui, joo. Kamala ajatus. 😅

Kieltämättä vastenmielinen ajatus. 😣😊

• Jan1 kirjoitti:

Kieltämättä vastenmielinen ajatus. 😣😊

Mitenköhän tuo Kalevala kääntyisi kielteiseen muotoon. 😂 Mielen minun ei tekevi, aivoni ei ajattelevi.

• Anonyymi

No voihan ruumiskin olla nuori ruumis. Mut hyi.

• Anonyymi kirjoitti:

No voihan ruumiskin olla nuori ruumis. Mut hyi.

Voihan se olla nuorikin. En ole nekrofilian asiantuntija (😳🙄🤪😵😂), mutta siinäkin on eri mieltymyksiä, luonnollisesti kuolleen vanhuksen ruumis tai murhatun henkilön ruumis mikä ei katso enää ikää.

• Anonyymi
        Jascal kirjoitti:

Voihan se olla nuorikin. En ole nekrofilian asiantuntija (😳🙄🤪😵😂), mutta siinäkin on eri mieltymyksiä, luonnollisesti kuolleen vanhuksen ruumis tai murhatun henkilön ruumis mikä ei katso enää ikää.

Viittauksesi tediin ei oikein nyt osunut koska sehän oli viehtynyt nuoriin naisiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Viittauksesi tediin ei oikein nyt osunut koska sehän oli viehtynyt nuoriin naisiin.

Totta, olisi pitänyt rakentaa erilainen lauserakenne ja erottaa nekrofilia erikseen Tedistä.

• Jascal kirjoitti:

Totta, olisi pitänyt rakentaa erilainen lauserakenne ja erottaa nekrofilia erikseen Tedistä.

"Deadistä". 😉

• Anonyymi

50v

• Anonyymi

Se on niin tapauskohtaista. Osa naisista on niin nuorekkaita että he ovat kiinnostavia vielä yli 30-vuotiaina.

• Anonyymi

Nainen on silloin vanha, kun se menee vaihtoon.

• Nämä on niin korvienvälijuttuja, ettei tosikaan.
      Täysin tapauskohtaista siis. Ja lisäksi siinä on kaksi korvienväliä, jotka vaikuttaa asiaan.

• Anonyymi

80 on aika iso kynnys.

• Sitten kun alkaa näyttämään nyrpeää naamaa.

• Anonyymi

Niin että aina pitää olla happy happy joy joy eikä negatiivisia tunteita saa näyttää?

• Anonyymi kirjoitti:

Niin että aina pitää olla happy happy joy joy eikä negatiivisia tunteita saa näyttää?

Ei tietenkään aina tarvitse olla ja saa negatiivisetkin tunteet näyttää, mutta jos jatkuvasti on tympeänä niin eikai sitä semmoista jaksa.

• Tähän on mahdoton vastata. Riippuu korvienvälistä,niin miehen kuin naisen ja toisaalta minulla se vaihtelee naiskohtaisesti.

• Anonyymi

43vuotiaana. Siitä eteenpäin ei ole enää viehättävä.

• Anonyymi

Jopa siellä on oltu katkerana.

Mihin arviosi 43 vuodesta perustuu? :)

• Anonyymi

Sopivasti on aina ollut, ei liikaa kuin pari kertaa.

• Hmm. Kai tuohon vaikuttaa oma ikä ja odotukset jonninverran? Joku voi olla ihan liian nuori, toisen ollessa ihan liian vanha. Saoisin, että /- 10 vuotta molempiin suuntiin yli ali oman iän alkaa olla ei pysty ei kykene. Ja mitä itse vanehmmaksi tulee, sitä varmemmin se 10 vuotta alkaa olla ei pysty ei kykene. :D

• Anonyymi

Kun on kuopassa.

• Anonyymi

Milloin mies on liian tyhmä ja yksinkertainen, että hänestä ei voi kiinnostua seksuaalisesti?
      Tämänkin ratkaisee vastapuoli.
      Itse en voisi kuvitellakaan seksiä yksinkertaisen miehen kanssa. Sorry ap, et kiinnosta minuakaan.

• Anonyymi

Ihan aiheellisen kysymyksen aloittaja esitti. Naisilla kun on parastaennenpäivä. Koville ottaa kurpilla kun ei ole enää nuori.

• Anonyymi

Nuori kaunis nainen, mutta huono perse. Ei sytytä vaan on out.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan aiheellisen kysymyksen aloittaja esitti. Naisilla kun on parastaennenpäivä. Koville ottaa kurpilla kun ei ole enää nuori.

Sinähän tietysti teet sen päätöksen kaikkien maailman miesten puolesta!

Täälä sinkkupalstalla🙂

Vastaus kysymykseen: varmaan silloin kun nainen itse kokee ettei juuri vanhuuden takia halua seksiä, on kyllästynyt miehiin lopullisesti taikka ei vain jaksa fyysisesti. Muuten voi panna, ei tuskin mitään eroa löysällä teinipillulla tai iäkkäämmällä tavaralla. Ei ne reijät siitä muuksi muutu, valuisihan sitä paskatkin housuun ja kuolat rinnuksille jos. Sitten kun niin, niin tuskin sitä enään muistaa.

• Mjaa

Kyllä mulla on sellainen perstuntuma, että seksuaalisuus ei sammu koskaan. Aina löytyy itsestä jokin sellainen puoli, joka yllättää uutuudellaan.

(naurua)

• Lisähuomioita

Taitaa olla kevät, kun kaikenlaista kukkivaa pukkaa ulos lähes jäisestä maasta.

(hihitystä)

• Anonyymi
    • Anonyymi

Esim. joku 23-vuotias reippahasti ylipainoinen ja muutenkin rähjäinen nainen ei sytytä yhtään, kun taas timmissä kunnossa ja itsestään huolta pitänyt viisikymppinen voi olla niin kuuma ettei mitään rajaa.

Eli suoranaista ikää en pysty sanomaan.

-palstahessu

• Anonyymi

Joo vertaa vaikka lihavuus-reality-ohjelmien parikymppisiä likkoja ja sitte esim jotain J-Lo:ta. Ei tarvi yhtään miettiä kumpaa mieluummin kyntäs.

• Anonyymi

Luulen, että suurin osa miehistä ajattelee noin. Aloitus on naiivi.

• Nojoo totta. Ei ikä sinällään, iästä riippumatta kaikki ihmiset ei vaan viehätä. Ja jotkut viehättää sitten senkin edestä.

• Vanhuksiakin on raiskattu vainhainkodeissa. Että ikävä kyllä ei vissiin ikinä.

• Anonyymi

Rajojen äärillä liikkuvien fetissiikkojen mielihalut eivät välttämättä olleet aloituksen tarkoituksena. Ajattelisin 🤔️ Heitähän on vaikka mihin lähtöön.

• Anonyymi kirjoitti:

Rajojen äärillä liikkuvien fetissiikkojen mielihalut eivät välttämättä olleet aloituksen tarkoituksena. Ajattelisin 🤔️ Heitähän on vaikka mihin lähtöön.

Kova kysyntähän näillä kaikenikäisillä puumilla on.. Juuri Tuija Piepponen 72v, lehdessä ilmoitti että häntä pyytää treffeille hänen lastensa ikäiset miehet..

Jotenkin veikkaan, että aloituksen on tehnyt keski-ikäinen mies, joka projisoi omat kelpaamattomuuden tunteensa naisiin. Näin se yleensä täällä menee.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Kova kysyntähän näillä kaikenikäisillä puumilla on.. Juuri Tuija Piepponen 72v, lehdessä ilmoitti että häntä pyytää treffeille hänen lastensa ikäiset miehet..

Jotenkin veikkaan, että aloituksen on tehnyt keski-ikäinen mies, joka projisoi omat kelpaamattomuuden tunteensa naisiin. Näin se yleensä täällä menee.

Tämä nyt kuitenkin hyppäsi pois "vanhainkotiraiskaajien" mieltymyksistä. 🐸️

• Anonyymi

Sitten kun hän ei enää näytä tytöltä, eikä ole yhtä ...innokas kun tyttö, eikä enää ajattele kuin tyttö,

• Anonyymi

Niin, "kiinnostua seksuaalisesti" on häilyväinen käsite.

Täsmällisempää on kysyä jotain seuraavaa:

- "milloin nainen on niiin vanha ettei kelpaa yhden yön pysäkille"
        - "milloin nainen on niiin vanha ettei kelpaa koekäyttöön/juttuun"
        - "milloin nainen on niiin vanha ettei kelpaa suhteeseen"
        - "milloin nainen on niiin vanha ettei kelpaa parisuhteeseen"

• Anonyymi

Taisi tulla moninkertaisena kuin moniste juttu.

Mutta niin mikähän olikaan vanhempi elokuva... parturi-murhaajasta katselin vanhemman elokuvan parturi-murhaaja joka tappoi asiakkaitaan, keikkuva tuoli mihin kun istuu parturoitavaksi niin tuoli keikkaa ja vie asiakkaan kellariin jossa se teurastaa asiakkaan.

Sitten naapurin firmassa oleva leipurinainen tekee piirakoita niistä ihmisen lihoista.

• Siis se tuoli teurastaa sen asiakkaan?

Onko se jokin design härpäke?

(reps)

• Funeau kirjoitti:

Siis se tuoli teurastaa sen asiakkaan?

Onko se jokin design härpäke?

(reps)

Vähän kuin design pyöräteline täälle Helsingissä.

Siihen kun lukitsee pyöränsä, niin se syö yöllä sen ja jättää vain kelvottomat osat jäljelle.

(naurua)

• Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

Siihen kun lukitsee pyöränsä, niin se syö yöllä sen ja jättää vain kelvottomat osat jäljelle.

(naurua)

Hah niin keikkaava pyörivä tuoli, ei pyörä tuoli vaan keikkaa napista asiakkaan kellariin.

• Funeau kirjoitti:

(naurua)

Mitä ovat pyörän kelvottomat osat?

• Anonyymi kirjoitti:

Hah niin keikkaava pyörivä tuoli, ei pyörä tuoli vaan keikkaa napista asiakkaan kellariin.

Mjoo

Mä taidan jättää sen Donna Donatellon kampaamokäynnin kirjoittamatta, sillä en halua päätyä itse piirakantäytteeksi.

(hirn)

• Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

Kelvottomat varaosat kuin epäkelvot hillittömän hallituksen epäasiantuntijat.

Itseäni kyllä ilahduttaa kun tytöt kertovat kosmetiikka juttujakin mitkä luultavasti auttaisivat jossain jutussa.

Jos itse on myös naisia kohtaan kohtelias niin silloin auttavat vastapuoliste mielelläänkin jos pystyvät.

Nyt tulee heikoin liekki ohjelmassa söpöjä tyttö-kilpailijoita.

• Funeau kirjoitti:

Mjoo

Mä taidan jättää sen Donna Donatellon kampaamokäynnin kirjoittamatta, sillä en halua päätyä itse piirakantäytteeksi.

(hirn)

Piirakan täyte ei muuten ole yhdyssana.

Piirakan täytteitä on monenlaisia, ja yksi niistä on miesten suosima makkara.

(hihitystä)

• Anonyymi kirjoitti:

Kelvottomat varaosat kuin epäkelvot hillittömän hallituksen epäasiantuntijat.

Itseäni kyllä ilahduttaa kun tytöt kertovat kosmetiikka juttujakin mitkä luultavasti auttaisivat jossain jutussa.

Jos itse on myös naisia kohtaan kohtelias niin silloin auttavat vastapuoliste mielelläänkin jos pystyvät.

Nyt tulee heikoin liekki ohjelmassa söpöjä tyttö-kilpailijoita.

Juuri näin.
        Olette ymmärtäneet olennaisen.

Mutta epäkelpoja osia ei pitäisi laittaa ollenkaan. Resurssien hukkaa.

• Thymallus kirjoitti:

Mjoo

Pyörän syömäkelvottomia osia ovat runkoputkihässäkkä tankoineen ja lisävarusteena ostettu lukko.

Ne jäävät jäljelle.

(hihitystä)

• Funeau kirjoitti:

Mjoo

Pyörän syömäkelvottomia osia ovat runkoputkihässäkkä tankoineen ja lisävarusteena ostettu lukko.

Ne jäävät jäljelle.

(hihitystä)

Termiitit syö kaikenlaista.

On teillä siellä kaupungissa kovaa design-tuotteidenne kanssa.

Taidankin tästä lähteä laittamaan multaa kynsien alle. Timolle terveisiä.

• Anonyymi

Milloin nainen on vahva?

Voiko olla yhtäaikaa vanha ja vahva? Kuin supersankarikin konsonantteineen.

• Anonyymi

Femakko on vahva, kaikista vääristä syistä, joita se ei itse ymmärrä. Vanha femakko on äärettömän vahva, se johtuu siitä katkeruudesta, kun se vihdoin ymmärtää mistä kaikesta se jäi paitsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Femakko on vahva, kaikista vääristä syistä, joita se ei itse ymmärrä. Vanha femakko on äärettömän vahva, se johtuu siitä katkeruudesta, kun se vihdoin ymmärtää mistä kaikesta se jäi paitsi.

No mistä se on jäänyt paitsi? Miesten harrastamasta naisten esineellistämisestä, kaksinaismoraalista, typeryydestä, testouhosta, väkivallasta?

• Anonyymi

Mietin jotain ikivanhaa juttua kai mitä ihmisiä ovat Cebacean, varmaan muinais-Arameasta jotain.

Lohikeittoa norjalaisten lohella ja kermalla pitäisi valmistella ruoka-hirviöksi seuraavaksi. Seuraavaksi ruoka-hirviöksi.

• Anonyymi

Milloin nainen on niin viehättävävä että hänestä voi kiinnostua seksuaalisesti?

...silloin kun hän oli tyttö.

• Anonyymi

Eikö arvioijan iällä ole mitään merkitystä? Itse olen 63-vuotias nainen, ja mun on pakko tunnustaa, että minun ikäisillä miehillä on yleensä kaljamaha (paha turn off), kalju ja tylsistynyt elämäntapa. Eturauhasvaivoja, erektio-ongelmia.

Mutta en pysty ihailemaan nuoria miehiä niin kuin vanhat äijät ilmeisesti tiirailee tyttärensä ikäisiä nuoria naisia. Ja syy on juuri tämä: voisin olla pari-kolmekymppisen miehen äiti, ja olenkin, mulla on kaksi aikuista poikaa.

Tämä tuottaa jonkin eston tähän, että en voi nuoria miehiä kuolata.

Äitini sanoi 70-vuotiaana, että ei seksistä vanhana tulisi mitään, jos ei olisi rakkautta.

Revi siitä, aloittaja, idioottimaisen kysymyksesi kanssa. Seksi ei ole kaikki kaikessa, ja seksi ilman rakkautta on vaillinaista.

• Anonyymi

Ehkä tuo nuorten tyttöjen himoitseminen on tosiaan vähän eri tasolla miehillä joilla ei ole lapsia, tai miehillä joilla on vain poikia. Itellä on vaan tyttölapsia, aikuisia jo kaikki, eikä tulisi mieleenkään mitään alle kolmekymppisiä tirppoja tiirailla kun mielessä yhdistyvät aina omiin tyttöihin ja heidän ystäviin. Ja omat tytöt on aina isän mielestä niitä saparopäisiä pikkuprinsessoja hiekkalaatikolla, vaikka miten isoiksi kasvaisivat.

Itellä on kyllä nuorempi naisystävä, mutta hänkin jo sen ikäinen että lapsensa ovat aikuisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä tuo nuorten tyttöjen himoitseminen on tosiaan vähän eri tasolla miehillä joilla ei ole lapsia, tai miehillä joilla on vain poikia. Itellä on vaan tyttölapsia, aikuisia jo kaikki, eikä tulisi mieleenkään mitään alle kolmekymppisiä tirppoja tiirailla kun mielessä yhdistyvät aina omiin tyttöihin ja heidän ystäviin. Ja omat tytöt on aina isän mielestä niitä saparopäisiä pikkuprinsessoja hiekkalaatikolla, vaikka miten isoiksi kasvaisivat.

Itellä on kyllä nuorempi naisystävä, mutta hänkin jo sen ikäinen että lapsensa ovat aikuisia.

Minulla (M) ei ole yhtäkään jälkeläistä (jonka valmistamiseen olisin osallistunut) mutta suurimmalla osalla (M) kavereistani on lapsia (nyt aikuisia), eri määriä eri sukupuolia. Ja ihan varmasti, kaikki he tirailevat, ja ovat aina tiirailleet, nuoria nättejä tyttöjä ...sillä silmällä.

Luulen että enemmänkin asenteisiin vaikuttaa kotikasvatus ml uskonto, monet sosiopsykologiset syyt kuten henkisen kasvun leimaava aikakausi, kasvuympäristö ja jopa koulun opettajien asenteet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla (M) ei ole yhtäkään jälkeläistä (jonka valmistamiseen olisin osallistunut) mutta suurimmalla osalla (M) kavereistani on lapsia (nyt aikuisia), eri määriä eri sukupuolia. Ja ihan varmasti, kaikki he tirailevat, ja ovat aina tiirailleet, nuoria nättejä tyttöjä ...sillä silmällä.

Luulen että enemmänkin asenteisiin vaikuttaa kotikasvatus ml uskonto, monet sosiopsykologiset syyt kuten henkisen kasvun leimaava aikakausi, kasvuympäristö ja jopa koulun opettajien asenteet.

Noh onhan meitä moneen junaan. Ite en vaan pysty käsittämään että joku kuolaa lapsensa ikäisiä naisia - tai miehiä, jos vanhempi nainen kyseessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noh onhan meitä moneen junaan. Ite en vaan pysty käsittämään että joku kuolaa lapsensa ikäisiä naisia - tai miehiä, jos vanhempi nainen kyseessä.

Niinpä.

• Anonyymi

"Revi siitä, aloittaja, idioottimaisen kysymyksesi kanssa. Seksi ei ole kaikki kaikessa, ja seksi ilman rakkautta on vaillinaista."

Sun mielestä. Et päätä muiden puolesta. Olisi pitänyt kirjoittaa... minun mielestäni seksi ei ole kaikki kaikessa, ja seksi ilman rakkautta on vaillinaista.

Seksi on hyvää aina kun se siltä tuntuu, en tarvitse siihen rakkautta, sujuu ilman sitäkin.

• Anonyymi

Jos nainen on lihava niin siitä ei voi kiinnostua seksuaalisesti. Ikä raja on 45.

• Anonyymi

sanotaan 30v niin rupeaa nainen sen jälkeen mummoutumaan henkisesti että fyysisesti moni jopa aiemmin että 25v voisi olla rajana mutta sanotaan reiluuden nimissä 30v

• Anonyymi

Hassu sanonta huvittelee ihmisiä: soita ja arvaa, hieno todella hieno uusi mekko on naisella juontajalla.

Arvaa kaupunkisi. Mutta nyt pitää katsoa TV5 kadonneet, tässä on jännittäviä juttuja tässä sarjassa.

• Anonyymi

Itse 34v miehenä sanon että 35v nainen on ehdoton raja jonka yli en menisi ja silloinkin pitää olla tosi hyvät perintötekijät.
      40v mummon nussijoita en ymmärrä ollenkaan.

• Anonyymi

Olisitko 15vuotiaana sanonut samoin? Tuskin. "Yläikäraja" kumppani- ja paritteluehdokkaille nousee sitä mukaa, kun itsekin vanhenee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisitko 15vuotiaana sanonut samoin? Tuskin. "Yläikäraja" kumppani- ja paritteluehdokkaille nousee sitä mukaa, kun itsekin vanhenee.

En ole "11:35" nyymi, mutta kun olin 15v niin yläikäraja kumppanille oli jämptisti 15v, alaikärajalle oli tuolloin määritelmä mutta se ei liitynyt ikään. Yläikäraja seurasi omaa ikääni noin 25 vuotiaaksi asti ja sen jälkeen kun olen ...viisastunut niin se on siitä venynyt muutamalla vuodella. Nyt kun olen ....viisastunut jo melkotavalla, yläikäraja on 29v ja se edellyttää että todellakin on muodollisesti pätevä (pikkuinen, siro, pienitissinen/pienipeppuinen hoikka/laiha, kiinteä ja notkea).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole "11:35" nyymi, mutta kun olin 15v niin yläikäraja kumppanille oli jämptisti 15v, alaikärajalle oli tuolloin määritelmä mutta se ei liitynyt ikään. Yläikäraja seurasi omaa ikääni noin 25 vuotiaaksi asti ja sen jälkeen kun olen ...viisastunut niin se on siitä venynyt muutamalla vuodella. Nyt kun olen ....viisastunut jo melkotavalla, yläikäraja on 29v ja se edellyttää että todellakin on muodollisesti pätevä (pikkuinen, siro, pienitissinen/pienipeppuinen hoikka/laiha, kiinteä ja notkea).

Tällä palstalla ei notku juttelemassa miehet joilla on pienintäkään saumaa siroihin, notkeisiin naisiin. Mainio provo kyllä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on varmaan naisia jonossa oven takana. :-D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällä palstalla ei notku juttelemassa miehet joilla on pienintäkään saumaa siroihin, notkeisiin naisiin. Mainio provo kyllä!

Kysymys kuuluu että miksi sinä et ole siro, kiinteä ja notkea? Omista ravinto- ja liikuntatottumuksista se on kiinni. Eikö hävetä olla läski?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysymys kuuluu että miksi sinä et ole siro, kiinteä ja notkea? Omista ravinto- ja liikuntatottumuksista se on kiinni. Eikö hävetä olla läski?

Sirous ei ole kiinni ravinto- tai liikuntatottumuksista. Joillakin on luonnostaan siro frame, toisilla ei. Hoikka voi kuka vaan olla kunhan syö oikein ja liikkuu riittävästi, mutta siroja ovat ainoastaan luonnostaan pienikokoiset.

Minä taas en ole siro, koska aikuisilla miehillä se on ylipäätään harvinaisempaa, ja siroutta miehessä pidetään negatiivisena piirteenä.

Kova poika olet provoilemaan, ja kuten kaikki tiedämme niin oikeasti elämässä ja naisasioissa menestyvät miehet ja naiset eivät notku nettipalstoilla provoilemassa.

• Anonyymi

Sopiva etäisyys on hyvä pitää tyttöihin eli nuoriin naisiin: kun itse ainakin ihastun aika helpostikin puolivahingossakin.

Turvaetyäisyys jos ei välttämättä itse halua ihastua päättömästi.

• Anonyymi

Seuraavana aamuna.

• Anonyymi

Hallituksen inho-tilaisuus saattaa alkaa jo tämän päivänkin aikana.

Inho on Info.

• Anonyymi

En ymmärrä miten palstalaiset vois kiinnostua naisista kun ovat palstallakin vuosia jo olleet erakkona. Eikä naiset varmana teistä kiinnostu.

• Ainahan kiinnostua voi. Eri asia poikiiko se kiinnostus koskaan mitään. Ei sitä nyt niin varmaksi voi sanoa, ensin pitää uskaltaa avata ulko-ovi ja mennä ihmisten ilmoille ja muuttua näkyväksi. :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      207
      7148
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4682
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      43
      4534
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      73
      3312
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1975
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      26
      1727
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      18
      1707
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      41
      1590
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1479
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1257
    Aihe