Kenestä palstalaisesta olet muuttanut mieltäsi?

Anonyymi

Onko joku osoittautunut erilaiseksi kun mitä alkujaan ajattelit? Oliko muutos parempaan vai huonompaan suuntaan?

26

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aloittaja. Hän oli alussa mukava. Muutosta huonompaan on tapahtunut.

• Onko tämä nyt jotain mielensä muuttamista, mutta olen viime viikkoina hieman huolestunut Funeausta.

Hän vastailee nykyään kysymyksiin ja pyrkii saavuttamaan jonkinlaista keskustelevaa rajapintaa.

Mistä on kyse? Kuuluuko huolestua?

• Mäkin aluksi ihastuin Funikseen, kunnes huomasin että eihän siellä ole ketään.. ei ainakaan sillä nimimerkillä.. Mutta joo, ihan kuin joku olisi viime aikoina "tullut kotiin", tai ehkä ainakin joku on ullakolla kurkkimassa..😄

• Kiitos huolenpidosta ja analyyttisesta asenteesta.

Viime viikot ovat olleet raskaita, enkä välttämättä ole täysin rinnoin pysynyt tasollani.

😁

• Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

Kiitos huolenpidosta ja analyyttisesta asenteesta.

Viime viikot ovat olleet raskaita, enkä välttämättä ole täysin rinnoin pysynyt tasollani.

😁

Tiedämme. Hengessä mukana.

• Hassua kun kysyit.
      Minusta tuntuu että täällä muutama ihminen on muuttunut..
      Minä yritän miettiä miten saan yhteiskunnan yrittää tukehduttaa koronaa noilla muilla on jotain muita mielessä. Minä mietin täysin ongelmaan.

• Anonyymi

On. Olen pettynyt.

• Anonyymi

Kuka? Kerro

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka? Kerro

Kerro kerro kuka: Suomen Keskusrikosiilin ylipåäälliköhän sen teki turhaa siitä sen enmää huudella ennenkuin Hallitus vaihtuu.

• Anonyymi

Valtakunta ei varmastikaan pidä jos sanon;eräs nainen, nimimerkki oli "ajattelija", ja joku kuva... silloin Abris varoitti minua siitä tästä henkilöstä ;D

Mutta oli toisaaltakin aika hauska juttu, joku ampiainen tai joku ötökkä pisti minua nukkuassa jotenkin mökillä; tuli sellainen isontuva juttu ja näytin sitä sairaanhoitajallekin; voi leikata poiskin jos haluat sellaisen.

Se puhkesi itsestään tuli noin 1 teelusikallista valkoista mössöä sisältä :;D

• En tunne” ajattelija” vaan ”ajattelijan osa”

• Ja se tunteminen on vain pintaliitoa mutta se oli mies.

• Anonyymi

Omasta muuttuneesta käytöksestäni olen mielissäni.
      Jatkoa vieläkin parempaan luvassa 💬

• Anonyymi

Kysymykset ovat liian vaikeita.

Onko nyt jo huominen vai onko vieläkin eilispäivä?
      Ei aina voi olla nykypäivä.

• En ole muuttanut mieltäni kenestäkään, mutta ehkä vähitellen alkaa jonkinlainen mielipide muodostumaan joistain palstalaisista :)

• Anonyymi

Käsitys muuttunut moninikistä negatiiviseksi - peruuttamattomasti - . Ehkä hidas harkintakyky olikin pelastus.

• Anonyymi

Kuka on moninikki?

• Eipä oikeestaan, ehkäpä mulla ei ole ennakko-odotuksia, niin ei ole tullut pettymyksiäkään. Tutummaksi käy, mitä enemmän tekstejä kahlaa.

• Anonyymi

Jazuli oli kiva mutta tää mieheksi muuttumispelleily vei maun kokonaan.

Tosi..typy ja yksinkertainen blondi ilahduttavat aitoudellaan ja selväjärkisyydellään.

• Pelleily? Ikävää muttei ole pelleilyä. Mielummin siis pidät teeskentelystä kuitenkin?

• Kaikista joista on käsitys muuttunut, se on muuttunut positiiviseen suuntaan. Politikkomainen vastaus 😇

• Anonyymi

Jan1 on osoittautunut erilaiseksi, negatiivisessa mielessä.

Ja ei, ei liity mitenkään hänen sukupuoleensa, vaan käyttäytymiseensä palstalla.

-flowersreally-

• Anonyymi

Tuntuu että jos lihaville ja rumille miehille kaikki naiset tuntuvat että eivät huomioi ollenkaan, niin silloin miehen olisi syytä laihduttaa ja ottaa kunto kuuri, jotta 34 kiloa tipahtaa jo kuukaudessa pelkästään vettä syömällä ja juomalla ruokana ja läskieistä tulee mössojä joita voi itse veitselläkin, sakseilla keilata kehosta pois ne ylimääräiset läskit, eivät vuoda vertakaan ollenkaan.

Oma kirurginen operaatio aivan kotisohvalla.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuntuu että jos lihaville ja rumille miehille kaikki naiset tuntuvat että eivät huomioi ollenkaan, niin silloin miehen olisi syytä laihduttaa ja ottaa kunto kuuri, jotta 34 kiloa tipahtaa jo kuukaudessa pelkästään vettä syömällä ja juomalla ruokana ja läskieistä tulee mössojä joita voi itse veitselläkin, sakseilla keilata kehosta pois ne ylimääräiset läskit, eivät vuoda vertakaan ollenkaan.

Oma kirurginen operaatio aivan kotisohvalla.

Kunhan nyt tuollaiseen ei kukaan ryhdy, turvallista se on sitten kauneuskirurgialla.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Kunhan nyt tuollaiseen ei kukaan ryhdy, turvallista se on sitten kauneuskirurgialla.

Niin mutta sillä tavoin, minä yritin selittää paljonkin että kuinka tummaa ja mustaa on oma business-elämä, sellainen, joudun mustaamaan kokonaan sielunikin melein joisssain asioissa, jos jätän kertomatta jotain asioita, joka on kyllä valehtelemista silloin, mutta.

Puvuista: tytöille ja nuorille naisille olisivat varmaan kivoja uudet kesän ja kevään väriset mekot jne. jutut, nuorille naisillekin, kunhan eivät olisi hirvittävän kuvioisia, kuten metrin kokoisia kukan kuvia mekoissa.

Mekossa jos on kuksn kuva joka on suurempi kuin koko mekko kokonaankin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin mutta sillä tavoin, minä yritin selittää paljonkin että kuinka tummaa ja mustaa on oma business-elämä, sellainen, joudun mustaamaan kokonaan sielunikin melein joisssain asioissa, jos jätän kertomatta jotain asioita, joka on kyllä valehtelemista silloin, mutta.

Puvuista: tytöille ja nuorille naisille olisivat varmaan kivoja uudet kesän ja kevään väriset mekot jne. jutut, nuorille naisillekin, kunhan eivät olisi hirvittävän kuvioisia, kuten metrin kokoisia kukan kuvia mekoissa.

Mekossa jos on kuksn kuva joka on suurempi kuin koko mekko kokonaankin.

Vaikea sanoa kumpi on pimeämpi, tämä tyyppi vai allu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      63
      1257
    2. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      107
      1203
    3. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      146
      906
    4. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      64
      873
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      75
      858
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      109
      722
    7. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      58
      721
    8. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      103
      682
    9. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      43
      616
    10. 78
      601
    Aihe