Jos jonkun naisen pikkuveli on estänyt Instagramissa

Anonyymi

Kannattaako sen naisen kanssa alkaa seurustella tai edes haaveilla siitä naisesta?

12

<50

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikös sen naisen ystäväkin ollut sinut estänyt? Kannattaa varmaan jo luovuttaa.

• Anonyymi

Ei sen naisen ystävä oo estäny eikä se ite, vain sen pikkuveli.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei sen naisen ystävä oo estäny eikä se ite, vain sen pikkuveli.

Ai sitten se oli joku muu kyselijä. Pikkuveljet nyt aina ovat mustasukkaisia siskoistaan. Ei niistä kannata välittää.

• Anonyymi

Onneks naisia on paljon.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Ai sitten se oli joku muu kyselijä. Pikkuveljet nyt aina ovat mustasukkaisia siskoistaan. Ei niistä kannata välittää.

En mä siitä naisesta kuitenkaan enää oo kiinnostunu, enkä oo aikoihin nähny.

• Anonyymi kirjoitti:

En mä siitä naisesta kuitenkaan enää oo kiinnostunu, enkä oo aikoihin nähny.

Miksi sitten kysyit?

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Miksi sitten kysyit?

Muuten vain, mutta jos se nainen on kiinnostunut minusta niin nauran, kun en ole takaisin.

• Anonyymi kirjoitti:

Muuten vain, mutta jos se nainen on kiinnostunut minusta niin nauran, kun en ole takaisin.

Mistä päättelet, että hän olisi kiinnostunut? Varsinkin kun velikin on estänyt sinut.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Mistä päättelet, että hän olisi kiinnostunut? Varsinkin kun velikin on estänyt sinut.

Vanhan kaverin puheiden perusteella, mutta toisaalta se on aiemminki valehdellu.

• Anonyymi

Minkä takia jonkun naisen veli blokkaisi jossain instassa?

• Anonyymi

Ehkä se piti mua uhkana.

• Anonyymi

Välillä kyllä kuvittelen kantavani sen naisen sänkyyn juhlamekko päällä ja korkoengät jaloissa ja hän potkii kantaessa ja sängyssä kiljuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      74
      2455
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      37
      2077
    3. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      28
      945
    4. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      31
      830
    5. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      154
      778
    6. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      58
      630
    7. Paikallinen autokorjaamo

Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi
      Kuhmo
      6
      518
    8. Vihdoinkin tarjolla sushia!

Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su
      Haapavesi
      78
      501
    9. Kenen kanssa koet

Että sinulla on eniten kipinää
      Ikävä
      21
      485
    10. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      33
      462
    Aihe