Se oli hyvä kuva, taiteellisesti hyvästä kuvakulmasta otettu.
Palstalla saisi olla enemmän tuollaisia kuvia, harva voi noin hyviä kuvia herkullisista vastaleivotuista pullista ottaa. Tekisi mieli upottaa hampaansa, juuri sopivan kokoisia ja sopivasti paistettuja olivat.
Palstalla on esiintynyt soraääniä mutta pidin kuvasta.
Hyvä Valtakunta, leivo lisää:)
AsianVierestä
Valtakunnan pullanleipomiskuvat
230
76
Vastaukset
- Anonyymi
Se oli asiallinen taidekuva. Nyt vastaava palstamieheltä? Odotetaan onnistuuko sommittelu ja asetelma. Kiitos.
- Anonyymi
Kuvakulma olisi ihan ylösalaisin eikä tuottaisi samaa taiteellista vaikutelmaa. Olisi muutama esteettinen ongelma ihan lähellä ja pullat olisivat tietysti pinnaltaan jo palaneita.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvakulma olisi ihan ylösalaisin eikä tuottaisi samaa taiteellista vaikutelmaa. Olisi muutama esteettinen ongelma ihan lähellä ja pullat olisivat tietysti pinnaltaan jo palaneita.
AsianVierestäPullat pellille!
Anonyymi kirjoitti:
AsianVierestäMitään ylösalaisin ole, jos pallit lätkäsee siihen pullien viereen. Leuassako ne pallit roikkuu vai? :)
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Mitään ylösalaisin ole, jos pallit lätkäsee siihen pullien viereen. Leuassako ne pallit roikkuu vai? :)
Heheh 😂😄
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Mitään ylösalaisin ole, jos pallit lätkäsee siihen pullien viereen. Leuassako ne pallit roikkuu vai? :)
Yrittävät selitellä. Nyt vain vartoamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heheh 😂😄
Sanos muuta, hauska juttu. Kuumalle pellille, auts.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanos muuta, hauska juttu. Kuumalle pellille, auts.
AsianVierestäEi kuumalle *puhaltaa*
Oli hyvä kuva, ei valittamista.
valtakunta kirjoitti:
Imetys kuva taisi olla liikaa?
Minulle? Ei ollut. Olin vaan huolissani, ettei päädy minnekään epäasiallisille sivuille.
Eiii, ei se nyt vaan kertakaikkiaan käy. :)
- Anonyymi
No ei toisen naisen pullista voi noin kateelliseksi tulla.
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
AsianVierestäEi voikkaan, siinäpä se onkin kun ette ymmärrä. :)
Jan1 kirjoitti:
Ei voikkaan, siinäpä se onkin kun ette ymmärrä. :)
Olihan tuo teitittelyä/kuninkaallinen monikko ettei kauhea yleistys? 😘😜
Jascal kirjoitti:
Olihan tuo teitittelyä/kuninkaallinen monikko ettei kauhea yleistys? 😘😜
Hänkin teititteli mua eilen vaiko sitä eilisempänä. :)
Jan1 kirjoitti:
Hänkin teititteli mua eilen vaiko sitä eilisempänä. :)
Vai sivistymättömästi yleisti? 🤔
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Ei, teititteli. :)
Teitittely on aina hyvää käyttäytymistä.
Kiitos siitä.
AsianVierestäOlen samaa mieltä🥰kiitos sinulle.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Olen samaa mieltä🥰kiitos sinulle.
Minusta voit leipoa vaikka ilman t-paitaa samalla kuvakulmalla:)
Minusta voit leipoa vaikka ilman t-paitaa samalla kuvakulmalla:)
AsianVierestäÖhöm kuvan ottaminen jossa ei näy rihman saa ihmiset kuvittelee, ettei ole vaatteita ja se saa nolompaa oloon.
Olen jo kohdannut tämän.
- Anonyymi
Piäs vikkaa sul, elehän ruppee tekkee alotuksii ku yleisesti pullist.
- Anonyymi
Kauhia kohina pullista!
- Anonyymi
Niin ja vieläpä hyvistä sellaisista.
AsianVierestä - Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
On, pari nahkapullaa ja muutama kurttupulla. Ihan kun olis kyseessä kokonainen leipomo!
No ei tuossa kuvassa ollut mitään ihmeellistä, vähän samaa mitä Dissen remonttinurkkauksessa:)
AsianVierestä Jan1 kirjoitti:
On, pari nahkapullaa ja muutama kurttupulla. Ihan kun olis kyseessä kokonainen leipomo!
Mennyt kokonaan ohi (luojalle kiitos?), enkä taida viitsiä nähdä vaivaa mitkä pullat minkäkin kohun aiheuttaa.
- Anonyymi
No hyvät pullat oli pellillä, tissejä en edes huomannut(valehtelee hattu kourassa).
Piristystä päivään ja onhan se rohkeaa jos joku palstalla voi noin tehdä. Peukut ja kunnioitus sille.
No hyvät pullat oli pellillä, tissejä en edes huomannut(valehtelee hattu kourassa).
Piristystä päivään ja onhan se rohkeaa jos joku palstalla voi noin tehdä. Peukut ja kunnioitus sille.
AsianVierestäKunhan hyppyytän teitä hoopoja. 👉😀
Anonyymi kirjoitti:
AsianVierestäKuin näkee se on paha ihminen manipuloi muita minua vastaan, jos ihmisellä normaalisti näkyy ton verran joka päivä en minä nyt mitenkään seksuaalisena pidä vaan naisellisena.
Ihme kiusaaja se on toin omasta näkökulmasta ja sinäkin voit laittaa sen luurin rintaasi vasten ja näet pullat minun näkövinkkelistä.
Taitaa pituuteni mukaan uunikin lähentyä.Jascal kirjoitti:
Mennyt kokonaan ohi (luojalle kiitos?), enkä taida viitsiä nähdä vaivaa mitkä pullat minkäkin kohun aiheuttaa.
Ei kannata jan1sai kuulemma trauman.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16409873/kenen-palstalaisen#comment-102571027
”
Valitettavasti ei ole salattua yhteyttä Peppikselle ja minäkin sen näin, TAAS. :D
Sain traumoja.”Jascal kirjoitti:
Kuva on on aiheuttanut jan1 noin kovan raivon ja kuvitteli potkivansa kuvalla minua ensimmäisessä ketjussa raivoaminen on jo näinä muutamina päivinä varmaan kolmas päivä vai jo neljäs Tässä on jo kolmas ketju.
Jospa jo rauhoittuu.valtakunta kirjoitti:
Kuva on on aiheuttanut jan1 noin kovan raivon ja kuvitteli potkivansa kuvalla minua ensimmäisessä ketjussa raivoaminen on jo näinä muutamina päivinä varmaan kolmas päivä vai jo neljäs Tässä on jo kolmas ketju.
Jospa jo rauhoittuu.Voi sinua hassu Valtee. Rauhoitu. 🤗
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Jospa jo rauhoittuu.Sä olet kyllä vasrallisen sekaisin jos luulet että joku sua kadehtii. Onko termi " myötähäpeä" tuttu.
Jan1 kirjoitti:
Voi sinua hassu Valtee. Rauhoitu. 🤗
Et sinä minua höynäytä, sinun tarkoitus on satuttaa.
Anonyymi kirjoitti:
Sä olet kyllä vasrallisen sekaisin jos luulet että joku sua kadehtii. Onko termi " myötähäpeä" tuttu.
Myötähäpeän kyllä teidän kahden puolesta.
Sitä varten se myötä häpeän kyllä puolestanne
Sinäkin olet puskassa.Anonyymi kirjoitti:
Sä olet kyllä vasrallisen sekaisin jos luulet että joku sua kadehtii. Onko termi " myötähäpeä" tuttu.
Kuin sanoin kovan raivon on aiheuttanut hänelle.🥺
Sehän on sen tapa satuttaa kuin aina.valtakunta kirjoitti:
Jospa jo rauhoittuu.Leivoit paremmat pullat kuin hän? Hyi Jan1a kuis kehtaa tuollaista.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Kuin sanoin kovan raivon on aiheuttanut hänelle.🥺
Sehän on sen tapa satuttaa kuin aina.Oot oikeesti aivan helvetin rasittava hahmo. Viittaako valtakunta muuten Hitleriin vai jumalaan?
Jascal kirjoitti:
Leivoit paremmat pullat kuin hän? Hyi Jan1a kuis kehtaa tuollaista.
Niinpä hän teki myös videon kun perunamuusia vatkaa Harmaaritari ei tykännyt kun haukkunut mailista ja teki Harmaaritarin mielestä pilavideon mailiksesta.
Jan1 on raivonnut tuosta kuvasta minulle useaan otteeseen kun Harmaaritari tykkäsi siitä.
Raivoa se on.valtakunta kirjoitti:
Et sinä minua höynäytä, sinun tarkoitus on satuttaa.
Ei ole. Sä olet vaan tehnyt kärpäsestä härkäsen. Jokohan me lopetetaan tämä turhasta numeron tekeminen?😀
Sulle saa ja voi sanoa vastaan, jos ei ole samaa mieltä ja se pitää kestää. Pullat oli tekosyy näyttää tissejä. Myöntäisit nyt päivänselvän asian, etkä syytä leukaa asiasta.
Varattuna kaipaat huomiota haaremin pojilta ja tisseillä huomio on taattu. 😬😄👌- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Ei ole. Sä olet vaan tehnyt kärpäsestä härkäsen. Jokohan me lopetetaan tämä turhasta numeron tekeminen?😀
Sulle saa ja voi sanoa vastaan, jos ei ole samaa mieltä ja se pitää kestää. Pullat oli tekosyy näyttää tissejä. Myöntäisit nyt päivänselvän asian, etkä syytä leukaa asiasta.
Varattuna kaipaat huomiota haaremin pojilta ja tisseillä huomio on taattu. 😬😄👌Juuri näin, mahtaa olla ruskee kieli valintatalolla
Jascal kirjoitti:
Hyi, hyi. Tuhma Jan1 😋
Tukkapöllyn paikka. Tissikkäänä tiedän kyllä miksi tissit on kuvaan tyrkätty. Joskin minä en omistani tuolleen nauti, mutta jos nauttisin. Voisin kuvata vaikka lehtikaalia tissin vieressä. En pöydällä, vaan tissin vieressä.
Turha koittaa vedättää. Taktikoitu juttu.valtakunta kirjoitti:
Niinpä hän teki myös videon kun perunamuusia vatkaa Harmaaritari ei tykännyt kun haukkunut mailista ja teki Harmaaritarin mielestä pilavideon mailiksesta.
Jan1 on raivonnut tuosta kuvasta minulle useaan otteeseen kun Harmaaritari tykkäsi siitä.
Raivoa se on.Raivoa, nyt höpötät taas. 😬😀
Jan1 kirjoitti:
Varattuna kaipaat huomiota haaremin pojilta ja tisseillä huomio on taattu. 😬😄👌Sekoitat taas pahoja liemejäsi.
valtakunta kirjoitti:
Sekoitat taas pahoja liemejäsi.
Kulta pieni. Riittää että myönnät sen minkä minä jo tiedän. 🤗
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Sekoitat taas pahoja liemejäsi.
Kyllä hön on nimenomaan asian ytimessä, toimintasi on läpinäkyvää miesten mielistelyä.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hön on nimenomaan asian ytimessä, toimintasi on läpinäkyvää miesten mielistelyä.
jahas ai sen vuoksi kun raivoo??
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
jahas ai sen vuoksi kun raivoo??
Voi valintatalo, mene välillä leikkimään lastesi kanssa.
Jascal kirjoitti:
Voisit kyllä oikeasti nähdä sen ihmisen läpi sehän kaikki huutaa tyrkyksi joilla tissejä näkyy juhlapuvuissa hääpuvuissa kuin imettäviäkin tämän minun kuvani. Ikävä kyllä minusta se vaan kaunistaa naista naiseksi.
Jan1 kirjoitti:
Raivoa, nyt höpötät taas. 😬😀
Kyllä se on kun raivolla esiin puhumalla pahaa minusta kahden vuoden takaista.
Eikä ihme hyökkäilet jatkuvasti kun olen erimieltä kanssasi. Ja puolustuksena näihin kuvan peppikselle.valtakunta kirjoitti:
Kyllä se on kun raivolla esiin puhumalla pahaa minusta kahden vuoden takaista.
Eikä ihme hyökkäilet jatkuvasti kun olen erimieltä kanssasi. Ja puolustuksena näihin kuvan peppikselle.Näytin.
Anonyymi kirjoitti:
Voi valintatalo, mene välillä leikkimään lastesi kanssa.
Taas kerran raivooja puska pysy kaidalla tiellä, ei tarvitse olla kateellinen.
Jan1 kirjoitti:
Raivoa, nyt höpötät taas. 😬😀
Raivoa se on, näyttävästi kovien tyrkytyksien tulos oli rukkaset.
Se on hyvä kun tunnustat omasi tekosi.😁- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Näytin.
Mitä sun lapset tekee just nyt? Eikö sulla oikeesti ole arvokkaampaa tekemistä kuin tämä? Valintatalooooo.......
Jan1 kirjoitti:
Tukkapöllyn paikka. Tissikkäänä tiedän kyllä miksi tissit on kuvaan tyrkätty. Joskin minä en omistani tuolleen nauti, mutta jos nauttisin. Voisin kuvata vaikka lehtikaalia tissin vieressä. En pöydällä, vaan tissin vieressä.
Turha koittaa vedättää. Taktikoitu juttu.Tukka tänne niin saat tukkapöllyä. 😋
Tissikkäänä lähihoitajana 15-vuoden kokemuksella (erikoistuneena mihin?) olet kuullut sanan etiikka. 😋
Mikäli tuohon linjalle lähetään niin minäkin voin puristaa menboobsit käsillä esiin ja kurkku siihen väliin. 🤣😜Jascal kirjoitti:
Tuossa on kuvia imettävistä olen myös pistänyt kuvan mitetykses en näe mitään seksuaalisuutta.
https://www.google.fi/search?sxsrf=ALeKk01tiULtPP8l8386AULqHL74mq6pbA:1589992952333&source=univ&tbm=isch&q=imetyskuva&hl=fi-fi&client=safari&fir=xpy4x26mFY4EcM:,J8boB9t16lL_5M,_;4PyQnPUYHH-YBM:,fbPfnJHcx3L1gM,_;EyQaoqPu939cFM:,HfWYTsar7sCs0M,_;6ki41ewC6JNXDM:,orT5YSYJT88zEM,_;R0Np2sVxzVgnsM:,Q2vN3XQxfP2HeM,_;vY0-46TN3bv7GM:,Vumw5XwnXUjGYM,_;fYRiq7ZhR1DvHM:,xTL8SovGgk8x8M,_;aFdlFw_lT6NMBM:,Q2vN3XQxfP2HeM,_;TayrbFkJaMfWDM:,T_A1kTGWUY0beM,_;fLrOTfAQVoUVYM:,DxV43jWYyWmKOM,_|aborttia;imettämättä;imettää;ravintolassa;imetyksen;äidin;vauvan;taaperoimetys;lapsikuvaus;perhekuvaus&usg=AI4_-kQE0zdAyXFH366_8vuHOBx9_QiJ0Q&sa=X&ved=2ahUKEwjmv_mo8cLpAhVu16YKHVJtD3cQ7Al6BAgHECs&biw=414&bih=719&dpr=3Jan1 kirjoitti:
Turha koittaa vedättää. Taktikoitu juttu."Turha koittaa vedättää. Taktikoitu juttu."
Pitäisi varmaan eksyä tuonne chatin puolelle. 😘😘😘Jascal kirjoitti:
Hyi, hyi. Tuhma Jan1 😋
Kuin tässäkin tehty raivolla seksuaalista
https://yle.fi/uutiset/3-7043674Jascal kirjoitti:
Tukka tänne niin saat tukkapöllyä. 😋
Tissikkäänä lähihoitajana 15-vuoden kokemuksella (erikoistuneena mihin?) olet kuullut sanan etiikka. 😋
Mikäli tuohon linjalle lähetään niin minäkin voin puristaa menboobsit käsillä esiin ja kurkku siihen väliin. 🤣😜Erikoistuneena vammaistyö.
Kyllä nyt on tissit ollu tänään puheenaiheena. Mokomat pallot. :DJan1 kirjoitti:
Erikoistuneena vammaistyö.
Kyllä nyt on tissit ollu tänään puheenaiheena. Mokomat pallot. :DHienoa, ajattelin tuota ja toinen vaihtoehto oli lapset ja nuoret, vanhukset suljinkin pois. Heidän parissaan voi ollakin fyysisesti rankkaa työskennellä riippuen kehitysvammasta.
Mokomat pallot kiehtovat ihmisiä monella tapaa, Mokomat pallot ovat naisten yleisin syöpä ja ko. asia on tehnyt alle 30-vuotiaista miehistä leskiä. Mokomat pallot ihastuttaa, vihastuttaa, pelottaa, huvittaa jne. 😋Jascal kirjoitti:
Hienoa, ajattelin tuota ja toinen vaihtoehto oli lapset ja nuoret, vanhukset suljinkin pois. Heidän parissaan voi ollakin fyysisesti rankkaa työskennellä riippuen kehitysvammasta.
Mokomat pallot kiehtovat ihmisiä monella tapaa, Mokomat pallot ovat naisten yleisin syöpä ja ko. asia on tehnyt alle 30-vuotiaista miehistä leskiä. Mokomat pallot ihastuttaa, vihastuttaa, pelottaa, huvittaa jne. 😋Lapset ja nuoret oli se ensisijainen suuntautumisvaihtoehto, mutta koska olen niitä liki ensimmäisiä Lähäreitä, ei koulutusta oltu suunniteltu ihan loppuun saakka. Paikat tuli täyteen ja osan oli pakko siis valita jokin muu suuntautumisvaihtoehto tai valmistua vuotta myöhemmin.
Se oli silloisen koululaitoksen ja rehtorin näkemys. Liian paljon lapsiin ja nuoriin suuntautujia, osa nostaa hatusta arpaa ja saa 2 parhaan paikan. Mulla kun ei arpaonnea ole niin. :)
Siihin aikaan ei suuntautuminen vielä ollut mikään este ryhtyä muihinkaan alan töihin, nythän se on tarkkaa. Pitää olla just se tietty suuntautuminen käytynä tai ei ole mahkuja saada vakipaikkaa.
Joo. Tissit on nyt puitu jo loppuun. :)Jan1 kirjoitti:
Lapset ja nuoret oli se ensisijainen suuntautumisvaihtoehto, mutta koska olen niitä liki ensimmäisiä Lähäreitä, ei koulutusta oltu suunniteltu ihan loppuun saakka. Paikat tuli täyteen ja osan oli pakko siis valita jokin muu suuntautumisvaihtoehto tai valmistua vuotta myöhemmin.
Se oli silloisen koululaitoksen ja rehtorin näkemys. Liian paljon lapsiin ja nuoriin suuntautujia, osa nostaa hatusta arpaa ja saa 2 parhaan paikan. Mulla kun ei arpaonnea ole niin. :)
Siihin aikaan ei suuntautuminen vielä ollut mikään este ryhtyä muihinkaan alan töihin, nythän se on tarkkaa. Pitää olla just se tietty suuntautuminen käytynä tai ei ole mahkuja saada vakipaikkaa.
Joo. Tissit on nyt puitu jo loppuun. :)Olen siis tehnyt työuraa nimenomaan lasten ja nuorten parissa, myös vanhusten. :)
Jan1 kirjoitti:
Lapset ja nuoret oli se ensisijainen suuntautumisvaihtoehto, mutta koska olen niitä liki ensimmäisiä Lähäreitä, ei koulutusta oltu suunniteltu ihan loppuun saakka. Paikat tuli täyteen ja osan oli pakko siis valita jokin muu suuntautumisvaihtoehto tai valmistua vuotta myöhemmin.
Joo. Tissit on nyt puitu jo loppuun. :)Tiss, Tiss tissot on kellomerkki. 😋
Halutuin se lapset ja nuoret, ei niinkään vanhukset ja vammaispuoli. Kaikkea negatiivista ajatellaan vanhuksien ja vammaisten hoidosta. Molemmista löytyy helppoja ja rahakkaita työpaikkoja, suurin osa sitä raskainta eikä niin mukavaa. Tästä päästäänkin siihen että ajattelee meitä asiakkainasi. 🤣😋😘🤗😜 If you get what i mean. 😉
Sehän se hauskaa nykyisin on että kaikki vaatimukset koulutuksen suhteen kasvaa työpaikoilla. Sellaisetkin hyvin yksinkertaiset asiat vaativat ammattitutkintoa mitkä eivät ole rakettitiedettä. Jollakin keittiöapulaisella saattaa olla vuosien tutkinto keittiöapulaisen tehtävään. 😂😂Jascal kirjoitti:
Tiss, Tiss tissot on kellomerkki. 😋
Halutuin se lapset ja nuoret, ei niinkään vanhukset ja vammaispuoli. Kaikkea negatiivista ajatellaan vanhuksien ja vammaisten hoidosta. Molemmista löytyy helppoja ja rahakkaita työpaikkoja, suurin osa sitä raskainta eikä niin mukavaa. Tästä päästäänkin siihen että ajattelee meitä asiakkainasi. 🤣😋😘🤗😜 If you get what i mean. 😉
Sehän se hauskaa nykyisin on että kaikki vaatimukset koulutuksen suhteen kasvaa työpaikoilla. Sellaisetkin hyvin yksinkertaiset asiat vaativat ammattitutkintoa mitkä eivät ole rakettitiedettä. Jollakin keittiöapulaisella saattaa olla vuosien tutkinto keittiöapulaisen tehtävään. 😂😂Juu. Oli kovat päivän testitkin jonka jälkeen karsittiin koulutukseen sopivat ja ei sooivat. Nykyään pääsee Lähäriksi ooiskelemaan ihan vaan hakemalla kouluun. Ei mitään palikkatestejä tarvita. :)
Joo ja koulutus ei aina takaa osaamista.Jan1 kirjoitti:
Juu. Oli kovat päivän testitkin jonka jälkeen karsittiin koulutukseen sopivat ja ei sooivat. Nykyään pääsee Lähäriksi ooiskelemaan ihan vaan hakemalla kouluun. Ei mitään palikkatestejä tarvita. :)
Joo ja koulutus ei aina takaa osaamista.P päätti olla o. :)
- Anonyymi
Onko tämä nyt #pullapeltihaaste?
- Anonyymi
Hyvä ajatus.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä ajatus.
AsianVierestäMusta Valte oli nero, koska asiallisia, mutta siitä huolimatta humoristisia haasteita on vaikea luoda.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Musta Valte oli nero, koska asiallisia, mutta siitä huolimatta humoristisia haasteita on vaikea luoda.
No ei ihme jos Harmis tykkää, pullaa se puputtaa. Valttis on näyttänyt taitonsa.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ihme jos Harmis tykkää, pullaa se puputtaa. Valttis on näyttänyt taitonsa.
AsianVierestäSiinä ei ole mitään pahaa. Harmis toimi muusana neronleimaukseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä ei ole mitään pahaa. Harmis toimi muusana neronleimaukseen?
Voi olla, mutta mielestäni tuo valtakunnan otos oli parasta palstalla vuoteen.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AsianVierestäNiin minustakin :)
Anonyymi kirjoitti:
AsianVierestäSe on juurikin noin kun sanot. Kuvassa on elementit vaikka vuoden lehtikuvaksi jos olisi lehdessä julkaistu, kotilieden lämpöä huokuva kuva jossa kukaan kunnollinen ihminen ei näe mitään väärää, lapsillekin sopivaa katsottavaa.
Tietenkin joku likaisella mielikuvituksella varustettu 2000-luvun irtosuhteilukultuurin kannattaja voi yrittää vetää omia lkaisia johtopäätöksiään mutta se ei muuta sitä asiaa että otos on erittäin onnistunut, tuollaisella kuvalla neitokainen ei pääse tinder-treffeille, se joutuu naimisiin jos ei ole tarkkana.
Jan1 on vain kateellinen kun itse on hairahtunut kannattamaan vaarallista kulttuuria joka esittäytyy lapsille tuollaisena:
https://observers.france24.com/en/20180704-social-media-full-misappropriated-images-after-paris-pride-march
Ei liene epäilystäkään kenelläkään etteikö valtakunta olisi tässä episodissa rökittänyt janin 6-0, vaikka Jan1 itse aloitti :DHarmaaritari kirjoitti:
Se on juurikin noin kun sanot. Kuvassa on elementit vaikka vuoden lehtikuvaksi jos olisi lehdessä julkaistu, kotilieden lämpöä huokuva kuva jossa kukaan kunnollinen ihminen ei näe mitään väärää, lapsillekin sopivaa katsottavaa.
Tietenkin joku likaisella mielikuvituksella varustettu 2000-luvun irtosuhteilukultuurin kannattaja voi yrittää vetää omia lkaisia johtopäätöksiään mutta se ei muuta sitä asiaa että otos on erittäin onnistunut, tuollaisella kuvalla neitokainen ei pääse tinder-treffeille, se joutuu naimisiin jos ei ole tarkkana.
Jan1 on vain kateellinen kun itse on hairahtunut kannattamaan vaarallista kulttuuria joka esittäytyy lapsille tuollaisena:
https://observers.france24.com/en/20180704-social-media-full-misappropriated-images-after-paris-pride-march
Ei liene epäilystäkään kenelläkään etteikö valtakunta olisi tässä episodissa rökittänyt janin 6-0, vaikka Jan1 itse aloitti :DVoin lahjoittaa Valteelle pari maitomunaa lisää. Tulee vielä paremmin esiin. 👍
Sinä se lutkittelet naisia täällä ja hihkut innosta, kun näät varatun naisen tissit. Tekooyhä. 😄Jan1 kirjoitti:
Voin lahjoittaa Valteelle pari maitomunaa lisää. Tulee vielä paremmin esiin. 👍
Sinä se lutkittelet naisia täällä ja hihkut innosta, kun näät varatun naisen tissit. Tekooyhä. 😄Opettelisit sinäkin leipomaan pullaa ja ottamaan taiteellisia kuvia joista huokuu lämpöä sensijaan että yrität pilkalla torpata toisen onnistunutta otosta :)
Harmaaritari kirjoitti:
Se on juurikin noin kun sanot. Kuvassa on elementit vaikka vuoden lehtikuvaksi jos olisi lehdessä julkaistu, kotilieden lämpöä huokuva kuva jossa kukaan kunnollinen ihminen ei näe mitään väärää, lapsillekin sopivaa katsottavaa.
Ei liene epäilystäkään kenelläkään etteikö valtakunta olisi tässä episodissa rökittänyt janin 6-0, vaikka Jan1 itse aloitti :DItse kannustat naisia tuollaisilla kuvilla paljastelemaan ja sitten voit haukkua lutkaksi, kun varattu nainen paljastelee vieraille miehille poveaan. Paitsi, jos sattuu olemaan sun lellikki. Joku Wuhweli tekis saman haukkuisit pystyyn
Korkkiruuvi!Harmaaritari kirjoitti:
Opettelisit sinäkin leipomaan pullaa ja ottamaan taiteellisia kuvia joista huokuu lämpöä sensijaan että yrität pilkalla torpata toisen onnistunutta otosta :)
Pöh, näytä sinä pallisi pullien kanssa. Te huomionkipeet vastaatte nyt palstan taidekuva annista. Paas kuvaa tulemaan. 😀
Jan1 kirjoitti:
Itse kannustat naisia tuollaisilla kuvilla paljastelemaan ja sitten voit haukkua lutkaksi, kun varattu nainen paljastelee vieraille miehille poveaan. Paitsi, jos sattuu olemaan sun lellikki. Joku Wuhweli tekis saman haukkuisit pystyyn
Korkkiruuvi!Wuhveli voi ihan hyvin minun puolesta ottaa kuvan, katsotaan sitten miten taiteellinen vaikutelma siitä syntyy :)
Jan1 kirjoitti:
Pöh, näytä sinä pallisi pullien kanssa. Te huomionkipeet vastaatte nyt palstan taidekuva annista. Paas kuvaa tulemaan. 😀
Sinä lähdet nyt taas yliseksualisoimaan, ei tietenkään mitään epäsiveellisiä pallikuvia laitella, eihän sitä nyt leivota munasillaan. Teidän pride-piireissä niin ehkä tehdään mutta ei me tavalliset ihmiset kuitenkaan.
Jan1 kirjoitti:
Itse kannustat naisia tuollaisilla kuvilla paljastelemaan ja sitten voit haukkua lutkaksi, kun varattu nainen paljastelee vieraille miehille poveaan. Paitsi, jos sattuu olemaan sun lellikki. Joku Wuhweli tekis saman haukkuisit pystyyn
Korkkiruuvi!Niinpä!
Miksi naisen tissin vilahdus linnan jatkojuhlilla sai aikaan semmoisen raivonpuuskan?- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Niinpä!
Miksi naisen tissin vilahdus linnan jatkojuhlilla sai aikaan semmoisen raivonpuuskan?Arvojuhla! Eikö teillä ole tilannetajua?
Anonyymi kirjoitti:
Arvojuhla! Eikö teillä ole tilannetajua?
He.. Joku mulle tuossa just vastas..
"Henkii lämmintä arvomaailmaa ja kertoo myös äitiydestä!"
Mutta voi kauhia, jos naisen rinta näkyy jossain jatkojuhlilla ja telkkarissa ihan..
Siis niiku Iik.
Tai uimarannalla..
Siis niiku poliisit.- Anonyymi
Kyllä nude on in. Ei tarvi meikata, totuus esillä.
AsianVierestä Tarkoitan .. ( nuijemmille yksilöille selitys..) että onhan se ihan ok, jos naisen rinta näkyy, kunhan sen voi seksualisoida. Esim aikoinaan kiellettiin Usassa bussipysäkillä olleet esitteet, joissa näkyi yksirintainen nainen bikineissä.. Kyseessä oli rintasyövästa kertova info. Kun asiaa tutkittiin keitä valittajat olivat, niin miehiähän ne..Kuulemma lapsia traumatoisi.. 🙄
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nude on in. Ei tarvi meikata, totuus esillä.
AsianVierestäSano se tyttärillesi..
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Sano se tyttärillesi..
Hälmö. naisen rinta on sama mitä miehen rinta.
Tasa-arvo kunniaan, jos noin ei ole on kysymyksessä mikä?
Mitä sinä ajat takaa omalla agendallasi, et taida edes tietää onneton räpeltäjä kun olet?
Naiset ja miehet tasa-arvoisiksi myös seksuaalisuudessa? Haluatko vai et? Mikä mättää?
Sairas asenteesi?
Hälmö. naisen rinta on sama mitä miehen rinta.
Tasa-arvo kunniaan, jos noin ei ole on kysymyksessä mikä?
Mitä sinä ajat takaa omalla agendallasi, et taida edes tietää onneton räpeltäjä kun olet?
Naiset ja miehet tasa-arvoisiksi myös seksuaalisuudessa? Haluatko vai et? Mikä mättää?
Sairas asenteesi?
AsianVierestäOletko kenties kännissä?
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Oletko kenties kännissä?
En mutta sinä olet ollut koko ikäsi.
Mikä on agendasi? Ei rintoja koska ne ovat naisen rinnat jne? Olet juuri niitä jotka tekevät eron oikeaan tasa-arvoisuuteen menneisyyteen peilaten. Ei uutta, täyttä puolipaskaa jauhamista jauhot suussaa. Oikeasti, mikä ero sinusta on miehen tai naisen rintojen välillä kun olen niin tasa-arvoa ajava?
Sinä olet ollut koko elämäsi kännissä?
En mutta sinä olet ollut koko ikäsi.
Mikä on agendasi? Ei rintoja koska ne ovat naisen rinnat jne? Olet juuri niitä jotka tekevät eron oikeaan tasa-arvoisuuteen menneisyyteen peilaten. Ei uutta, täyttä puolipaskaa jauhamista jauhot suussaa. Oikeasti, mikä ero sinusta on miehen tai naisen rintojen välillä kun olen niin tasa-arvoa ajava?
Sinä olet ollut koko elämäsi kännissä?
AsianVierestäJuuh..
Umpikännissä lienet..🙄- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Juuh..
Umpikännissä lienet..🙄Aivan sama mitä ajattelet, todellinen tasa-arvo saavutetaan vain ajattelemalla se ettei naisen rinnat ole sen kummoisemmat mitä miehen. Erona vain se lapsen imetys, muuten hyödyttömät, Tässä tullaan seksuaalisuuteen, ja sen kiellät tasa-arvon nimissä?
Aivan sama mitä ajattelet, todellinen tasa-arvo saavutetaan vain ajattelemalla se ettei naisen rinnat ole sen kummoisemmat mitä miehen. Erona vain se lapsen imetys, muuten hyödyttömät, Tässä tullaan seksuaalisuuteen, ja sen kiellät tasa-arvon nimissä?
AsianVierestäNo kuule luepa tuo mun aiempi viesti uudelleen, siis siitä naisrintojen seksualisoinnista..
Känniläinen.Wwuwuw kirjoitti:
Tarkoitan .. ( nuijemmille yksilöille selitys..) että onhan se ihan ok, jos naisen rinta näkyy, kunhan sen voi seksualisoida. Esim aikoinaan kiellettiin Usassa bussipysäkillä olleet esitteet, joissa näkyi yksirintainen nainen bikineissä.. Kyseessä oli rintasyövästa kertova info. Kun asiaa tutkittiin keitä valittajat olivat, niin miehiähän ne..Kuulemma lapsia traumatoisi.. 🙄
"Tarkoitan .. ( nuijemmille yksilöille selitys..) että onhan se ihan ok, jos naisen rinta näkyy, kunhan sen voi seksualisoida. "
Eipä täällä ole kukaan muu kuin turinakerholainen Jan1 yrittänyt seksualisoida lämpöä huokuvaa leivontakuvaa, että sikäli nyt haukut vääriä puita :)- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
No kuule luepa tuo mun aiempi viesti uudelleen, siis siitä naisrintojen seksualisoinnista..
Känniläinen.Siis kerro miksi naisen rinnat nostavat sinun lyhyet hiuksesi pystyyn!
Tietysti ne ovat osa imetystä ja rekisteröity miesten geeniperimään. Osa ajattelee ettei lisäkasvulla ole merkitystä mutta meillä kaikilla on tarve jonka tehtävänä on tuottaa jälkikasvua. Tuota luojan luomaa halutaan modifioida? En halua lapsia mutta sen nautinnon kyllä, siihen vaikuttavat välineistöt esillä. Eläimillä on paljon helpompaa, me kehittyneemmät eläimet aprikoimme kaiken tarkoitusta omaa hyvää peilaten. Selitellään ja valitellaan. Tietysti naisen rinnat ovat esillä niin kauan kun jälkeläisiä imettävät, luonnollista. Miksi niitä ei voisi näyttää? Sehän on vähän sama mitä hauiksen näyttäminen? Kaikella on tarkoituksensa, ja sinä haluat kieltää luonnollisen seksuaalisuuden? Joka on suhteessa tissit peittäkööt?! Nehän on esillä joka päivä imettäessä. Ai, ei saa olla.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis kerro miksi naisen rinnat nostavat sinun lyhyet hiuksesi pystyyn!
Tietysti ne ovat osa imetystä ja rekisteröity miesten geeniperimään. Osa ajattelee ettei lisäkasvulla ole merkitystä mutta meillä kaikilla on tarve jonka tehtävänä on tuottaa jälkikasvua. Tuota luojan luomaa halutaan modifioida? En halua lapsia mutta sen nautinnon kyllä, siihen vaikuttavat välineistöt esillä. Eläimillä on paljon helpompaa, me kehittyneemmät eläimet aprikoimme kaiken tarkoitusta omaa hyvää peilaten. Selitellään ja valitellaan. Tietysti naisen rinnat ovat esillä niin kauan kun jälkeläisiä imettävät, luonnollista. Miksi niitä ei voisi näyttää? Sehän on vähän sama mitä hauiksen näyttäminen? Kaikella on tarkoituksensa, ja sinä haluat kieltää luonnollisen seksuaalisuuden? Joka on suhteessa tissit peittäkööt?! Nehän on esillä joka päivä imettäessä. Ai, ei saa olla.
AsianVierestäKorkki kiinni nyt tai edes netti. Toivottavasti muksut on äidillään?
Harmaaritari kirjoitti:
"Tarkoitan .. ( nuijemmille yksilöille selitys..) että onhan se ihan ok, jos naisen rinta näkyy, kunhan sen voi seksualisoida. "
Eipä täällä ole kukaan muu kuin turinakerholainen Jan1 yrittänyt seksualisoida lämpöä huokuvaa leivontakuvaa, että sikäli nyt haukut vääriä puita :)No en muista nähneeni kuvaa, ja muutoinkin puhun yleisluontoisesti..
Ja kyllä jokainen normijärkinen tietää mistä puhun.. Naisen rinta saa näkyä, mutta vain oikeanmallisena ja oikeassa yhteydessä..
https://www.petrungaroplasticsurgery.com/wp-content/uploads/2019/09/50-before-after-breast-lift-implants-1.jpgAnonyymi kirjoitti:
Korkki kiinni nyt tai edes netti. Toivottavasti muksut on äidillään?
Niinpä.. 🙄
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Niinpä.. 🙄
Mielstäni et antanut vielä hyvää vastausta. Yli 50 vuotiailla naisilla rinnat ovat yhtä tarpeettomat mitä miehillä. Tuo voi ahdistaa ja aiheuttaa vastaustulvaa koska tiedostaa sen ettei niillä enää oikeasti oikein mitään merkitystä ole. Ainut merkitys on miehen viehättämisessä, jos enää silläkään? Leikatkaa pois ne roikkuvat jutut jos ne häiritsevät nähdä hedelmällisessä iässä olevien pystympiä tapauksia. Muuten olen sitä mieltä että tissit kunniaan, hyvää tekee nähdä. Luonnollista. Nuoremmat naiset voivat tuoda esille kyvykkyyttään maidontuotannossa:) No ei se ihan noin mene, mutta miesten perimään kai tuo on jollain lailla jäänyt vaistomaiseksi perinnetiedoksi. Ja se nyt tulisi heti kieltää vaikka lailla!
Mielstäni et antanut vielä hyvää vastausta. Yli 50 vuotiailla naisilla rinnat ovat yhtä tarpeettomat mitä miehillä. Tuo voi ahdistaa ja aiheuttaa vastaustulvaa koska tiedostaa sen ettei niillä enää oikeasti oikein mitään merkitystä ole. Ainut merkitys on miehen viehättämisessä, jos enää silläkään? Leikatkaa pois ne roikkuvat jutut jos ne häiritsevät nähdä hedelmällisessä iässä olevien pystympiä tapauksia. Muuten olen sitä mieltä että tissit kunniaan, hyvää tekee nähdä. Luonnollista. Nuoremmat naiset voivat tuoda esille kyvykkyyttään maidontuotannossa:) No ei se ihan noin mene, mutta miesten perimään kai tuo on jollain lailla jäänyt vaistomaiseksi perinnetiedoksi. Ja se nyt tulisi heti kieltää vaikka lailla!
AsianVierestäTässä sinulle tissejä..
https://ramonnicolas.eu/image/063e3dac436bca18ed603dd8d313aa28.jpg
Tuskin ovat yli 50v, joiden tissien näkymistä pitäisi ilmeisesti sun mukaasi kieltää..
Jossain vaiheessa naisen nilkankin näkeminen kiihotti miehiä.. sitten säären.. jne.
Samaan aikaan toisaalla ahdistuivat valkoiset länsiukot tästä näystä..
https://render.fineartamerica.com/images/rendered/small/print/images-square-real-5/karo-woman-breast-feeding-tony-camacho.jpg- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Tässä sinulle tissejä..
https://ramonnicolas.eu/image/063e3dac436bca18ed603dd8d313aa28.jpg
Tuskin ovat yli 50v, joiden tissien näkymistä pitäisi ilmeisesti sun mukaasi kieltää..
Jossain vaiheessa naisen nilkankin näkeminen kiihotti miehiä.. sitten säären.. jne.
Samaan aikaan toisaalla ahdistuivat valkoiset länsiukot tästä näystä..
https://render.fineartamerica.com/images/rendered/small/print/images-square-real-5/karo-woman-breast-feeding-tony-camacho.jpgtämmösiä kuvia lisää oli kyllä kiva kuva
Anonyymi kirjoitti:
tämmösiä kuvia lisää oli kyllä kiva kuva
Netistä löytyy..
https://thumb-lvlt.xhcdn.com/a/_m1vyQuU1gxOQESyEC6jnw/005/885/662/2000x2000.3.jpg- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Netistä löytyy..
https://thumb-lvlt.xhcdn.com/a/_m1vyQuU1gxOQESyEC6jnw/005/885/662/2000x2000.3.jpgei ollut enään kiva kuva hyi mutta eka kuva oli ja osaat etsiä ja laittaa kivoja kuvia niin laita lisää niitä kiitos
- Anonyymi
pahempaa...
Kieltämättä vaikutelma tulee, että diskillä on muutakin tarjontaa kuin pullat.
Joo, voinhan mä laittaa kuvan kumppanin tekemästä lanttukukosta. Koska kuitenkin kääntyy sopivasti selin, kun alan ottamaan kuvaa, niin laitetaanko pakarat mukaan?Partakaweri kirjoitti:
Anna mennä :)
Haluutsä nähdä kumppanuksen pakarat? Lököttävissä collegehousuissa? Aistillista?
Ei se prkl ole edes leiponut sitä kukkookaan.elisakettu kirjoitti:
Haluutsä nähdä kumppanuksen pakarat? Lököttävissä collegehousuissa? Aistillista?
Ei se prkl ole edes leiponut sitä kukkookaan.Ei kun sun pakaroista :D
Partakaweri kirjoitti:
Ei kun sun pakaroista :D
Eipäs virnuilla siellä :-D
Miksipä mä niitä markkinoisin? Ei mitään järkeä tyrkyttää mitään sellaista kenellekään, joka ei kuitenkaan ole tarjolla.
Toki palstalaiset saavat tyrkyttää rauhassa kuviaan toisten katsottaviksi ja ihailtavaksikin, ei se mun asiani ole.elisakettu kirjoitti:
Eipäs virnuilla siellä :-D
Miksipä mä niitä markkinoisin? Ei mitään järkeä tyrkyttää mitään sellaista kenellekään, joka ei kuitenkaan ole tarjolla.
Toki palstalaiset saavat tyrkyttää rauhassa kuviaan toisten katsottaviksi ja ihailtavaksikin, ei se mun asiani ole.Sen verran huomautan että valtakunta ei ole tyrkyttänyt mitään, oli vain sattunut lasten kanssa leipomaan niin laittoi kuvan kun oli ollut juttua siitä miten hienoa on kun äiti leipoo. Jan1 vaan yrittänyt nyt jälkeenpäin tahrata herutteluksi omilla mielikuvitusjutuillaan.
Harmaaritari kirjoitti:
Sen verran huomautan että valtakunta ei ole tyrkyttänyt mitään, oli vain sattunut lasten kanssa leipomaan niin laittoi kuvan kun oli ollut juttua siitä miten hienoa on kun äiti leipoo. Jan1 vaan yrittänyt nyt jälkeenpäin tahrata herutteluksi omilla mielikuvitusjutuillaan.
En minä väittänytkään että hän olisi tyrkyttänyt.
Mutta jos itse tietoisesti viskaisin palstalle kuvan pakaroistani, niin katsoisin sitä eräällä tavalla tyrkyttämiseksi: "Hei katsokaa"
Ihan sama olisiko siinä vaikka se hiton lanttukukko. Mitä se perse siinä tekee? Enhän minä sillä sitä kukkoa ole leiponut.- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Ei muistella sitä 🤮
Se oli kiva.
- Anonyymi
En ole nähnyt kuvaa mutta jos siis haluaa laittaa kuvan omista leipomuksistaan niin ilmeisesti kuvassa pitää olla kuitenkin tissit pääosassa?
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Kas näin.. 😄
https://theeverydayveggie.com/wp-content/uploads/2011/08/DSC_8147.jpgNo mutta siinähän on kätevästi molempia 😀
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Kas näin.. 😄
https://theeverydayveggie.com/wp-content/uploads/2011/08/DSC_8147.jpgkivan näköiset oletko ihan itse leiponut
- Anonyymi
Kuluuko kaikki teidän vapaa-aika palstalla vai teettekö koskaan mitään muuta? Luetteko kirjoja ja katsotteko elokuvia?
Katson elokuvaa samaan aikaan, hetki sitten pelailin. Kaikkea tulee tehtyä vapaa- ja työajalla.
- Anonyymi
Rinnat ja pullat.https://aijaa.com/f1h2B4
- Anonyymi
Onpas siinä miehellä karvaton pylly.
Tämäkö on se "herutuskuva"?
Alla oikea herutuskuva.
https://hymy.fi/uutiset/superblondi-iski-hymyyn-han-on-uusi-bloggaajamme-apua-mika-herutuskuva/
Toinen esimerkki herutukselle. https://www.iskelma.fi/uutiset/musiikki/a-110597
Herutuskuvassa pitäisi pullista näkyä 80% vähemmän ja niistä toisista ylipäätänsä se 80% enemmän että olisi herutuskuva. Noihan voisi hyvin olla Elisan miehen pakarat joita partainen kaveri tahtoi näytille. 🤣😋- Anonyymi
Jascal kirjoitti:
Tämäkö on se "herutuskuva"?
Alla oikea herutuskuva.
https://hymy.fi/uutiset/superblondi-iski-hymyyn-han-on-uusi-bloggaajamme-apua-mika-herutuskuva/
Toinen esimerkki herutukselle. https://www.iskelma.fi/uutiset/musiikki/a-110597
Herutuskuvassa pitäisi pullista näkyä 80% vähemmän ja niistä toisista ylipäätänsä se 80% enemmän että olisi herutuskuva. Noihan voisi hyvin olla Elisan miehen pakarat joita partainen kaveri tahtoi näytille. 🤣😋laita enemmänkin tälläisiä kuvia mieli piristyi
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
No ehhehee..
Kyllä tuo nyt on tissikuva. 😄eikä ole ja pullat näytti hyviltä
- Anonyymi
Normaali kotitoimikuva. Henkii lämmintä arvomaailmaa ja kertoo myös äitiydestä!
Wwuwuw kirjoitti:
No ehhehee..
Kyllä tuo nyt on tissikuva. 😄Lue ohjeet.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16409873/kenen-palstalaisen#comment-102570238Wwuwuw kirjoitti:
No ehhehee..
Kyllä tuo nyt on tissikuva. 😄Kyllä se on minulle taidetta.🙄mutta on se ikävä huomata kuinka täällä jyllää tätiraivo voisi edes sinun ymmärtää mitä kuvani edustaa.
valtakunta kirjoitti:
Kyllä se on minulle taidetta.🙄mutta on se ikävä huomata kuinka täällä jyllää tätiraivo voisi edes sinun ymmärtää mitä kuvani edustaa.
No siis ihan kaunis kuvahan se on, tissikuva kuitenkin.... En nyt oikein ole pysynyt kärryillä mistä oli kyse..
Wwuwuw kirjoitti:
No siis ihan kaunis kuvahan se on, tissikuva kuitenkin.... En nyt oikein ole pysynyt kärryillä mistä oli kyse..
halusin tuoda näkökulmastani kuin olen sanonut jos on kännykkä pysty luomaan illuusion olemalla kehossasi ja vangitseminen hetkestä.
Minusta tämä on siitä hauska, mieskin voi samastua näkemääni mutta ja vajaa kaksi vuotta pistänyt kuin kaikki muut. Samoin olen tehnyt myös imetys kuvankin ja videonkin voi toinen samaistua. Jan1 teki siitä herutus kuvan pulla kuvasta.valtakunta kirjoitti:
halusin tuoda näkökulmastani kuin olen sanonut jos on kännykkä pysty luomaan illuusion olemalla kehossasi ja vangitseminen hetkestä.
Minusta tämä on siitä hauska, mieskin voi samastua näkemääni mutta ja vajaa kaksi vuotta pistänyt kuin kaikki muut. Samoin olen tehnyt myös imetys kuvankin ja videonkin voi toinen samaistua. Jan1 teki siitä herutus kuvan pulla kuvasta.Siis kaikki muut tein imetys video en ole näyttänyt mutta olen imetys kuvan se on vangitsemisen hetki.
Wwuwuw kirjoitti:
Etten ymmärrä miksi siiitä tehdä herutusta?
Muutakuin hänen ilkeyttää satuttaa.Wwuwuw kirjoitti:
Eli haluaa vain mustamaalata.
Minusta se on taidetta.Wwuwuw kirjoitti:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16408678/hairiintynyt-meininki#comment-102536289
Tuolla Jan 1 sanoo herutus kuvaksi ja puhuu ikäviä. Tuosta kaikki alkoi.- Anonyymi
Tissikuva.
Kuivat puustin käntyt rekvisiittana.
Noita lönttisiä rutattuja leipomuksia en olis kyllä kehdannut muille näyttää. Kummasti ne pullat nyt saavat kehuja.. 🙄
Vaikka minkälaiset riippuläpykät tai vaikka manboobsit saa puristettua noin. Ei kukaan taatusti ole kateellinen noistakaan vararavintomakkaroista mitä tuossa kuvassa näkyy. Ihmeellinen keskustelu taas kerran, tosin kun pätijänä on Valtis, niin ei yhtään yllättävää.
Mielistelemätön mielipiteeni. Yök.
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Tissikuva.
Noita lönttisiä rutattuja leipomuksia en olis kyllä kehdannut muille näyttää. Kummasti ne pullat nyt saavat kehuja.. 🙄
Vaikka minkälaiset riippuläpykät tai vaikka manboobsit saa puristettua noin. Ei kukaan taatusti ole kateellinen noistakaan vararavintomakkaroista mitä tuossa kuvassa näkyy. Ihmeellinen keskustelu taas kerran, tosin kun pätijänä on Valtis, niin ei yhtään yllättävää.
xLinerJan1 puhuu tuollain.😁
Anonyymi kirjoitti:
Tissikuva.
xLinerSelkeä tätimäinen raivokas vastaus.
Eikö mikään ihme että te kaksi ootte aina minun kimpussa.
Hienosti saatu samaan kuvaan pullat ja rinnat
- Anonyymi
Nyt pitää kyllä todeta, että en ymmärrä miesten aivoituksia yhtään. Siis nämä kuolaavat täällä VARATUN 7 lapsen äidin tissejä (joita auliisti esittelee) mutta jos kyseessä olis 7 lapsen YH niin ainakin Harmis haukkuis naisen lutkaks ja huoraks yms...Juu en ymmärrä.
Minusta kyllä aika hauska ilmiö että kun tosiaan kunnollinen äiti-ihminen julkaisee kuvan leipomuksista, niin täällä juurikin palstan suvaitsevaisto tuntuu tukehtuvan itkupotkuraivoon vaikka kuvassa ei ole mitään väärää tai epäsopivaa. Juurikin ne joista yleensä täällä on hauska kaikkea yliseksualisoida ja pikkutuhmailla nyt ykskaks ovatkin hyvin tuomitsevia, kirjoituksista päätellen kai olisi valtakunnan pitänyt pukeutua vähintäänkin säkkiin tai burkhaan¨jottei tuomittaisi. Ja tietenkin sinunkin pitää keksiä mielikuvitusjuttuja ja henkilöhyökkäystä kun niin raivostuttaa :D
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Minusta kyllä aika hauska ilmiö että kun tosiaan kunnollinen äiti-ihminen julkaisee kuvan leipomuksista, niin täällä juurikin palstan suvaitsevaisto tuntuu tukehtuvan itkupotkuraivoon vaikka kuvassa ei ole mitään väärää tai epäsopivaa. Juurikin ne joista yleensä täällä on hauska kaikkea yliseksualisoida ja pikkutuhmailla nyt ykskaks ovatkin hyvin tuomitsevia, kirjoituksista päätellen kai olisi valtakunnan pitänyt pukeutua vähintäänkin säkkiin tai burkhaan¨jottei tuomittaisi. Ja tietenkin sinunkin pitää keksiä mielikuvitusjuttuja ja henkilöhyökkäystä kun niin raivostuttaa :D
No itse jos olisin pullista tai muista leivonnaisista laittanut kuvan, olisin todellakin laittanut pelkistä pullista.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Tässä olen samaa mieltä Harmaaritarin kanssa, tissit eivät vahingoita maailmaa tai mielenterveyttä. Olemmehan imeneet näsejä jokainen jo lapsena. Kauhea poru ihan tyhjästä.
AsianVierestä - Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Niin ja vielä, että Valtis kun ei varmaan käy missään baarissa "testaamassa menekkiään" niin hän tekee sitä täällä. Yleensähän baareissa (joskus) käyvät varatut naiset tuomitaan.
- Anonyymi
Jascal kirjoitti:
Hah, kuolaaminen on hiukan vahva ilmaisu rinnoille mitä ei edes näy.
On ne tissit (tai voihan se olla persekin) siinä etualalla ja pullat paljon pienenpänä alempana.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Hyvin kirjoitettu.
- Anonyymi
Huomautetaanoa tähän kohtaan, että täällä on seassa meitä naisiakin ja ei sen kummemmin tarvitse kuolata kuin vain kehua, että kuva oli yhtä aikaa sekä noheva että hauska. Ei sitä tarvitse demonisoida eikö myöskään syyttää miehiä jos hekin siitä pitivät. Tää on ehkä niitä pienimpiä asioita jossa vois tukka pinniä höllätä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No itse jos olisin pullista tai muista leivonnaisista laittanut kuvan, olisin todellakin laittanut pelkistä pullista.
Voi luoja, pulla-case :D...
Anonyymi kirjoitti:
On ne tissit (tai voihan se olla persekin) siinä etualalla ja pullat paljon pienenpänä alempana.
Enemmän näkyy rinnoista kuumana kesäpäivänä kun turvavyö tai olkalaukun hihna menee rintojen välistä naisen käyttäessä toppia. Näkyy 60% enemmän. Kyllä noissa selvästi ne pullat ovat kuvauksen kohde.
Harmaaritari kirjoitti:
Normaalit näkevät pullat ja epänormaalit näkevät jotkut kokonaan näkyvät ja paljaat c-kupit tai peräti d-kupit nänneineen ja nännipihoineen.
Jascal kirjoitti:
Normaalit näkevät pullat ja epänormaalit näkevät jotkut kokonaan näkyvät ja paljaat c-kupit tai peräti d-kupit nänneineen ja nännipihoineen.
Niinpä. Mutta tosiaan se mitä näkee heijasttelee omaa arvomaailmaa ja varmaan sitä voi sitten kuvitella kaikenlaista semmoinen joka haluaa kuvitella. Onkohan noilla jotka tuon kuvan siveettömänä näkevät jonkinlainen pornoriippuvuus? Hyvinkin mahdollista:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/eraana-aamuna-mikko-ei-enaa-pystynyt-kohtaamaan-peilikuvaansa-20-vuotta-kestanyt-pornoriippuvuus-on-sysannyt-syvaan-epatoivoon-tuntuu-etta-on-heittanyt-elamansa-hukkaan/7817842#gs.6yyqshHarmaaritari kirjoitti:
Niinpä. Mutta tosiaan se mitä näkee heijasttelee omaa arvomaailmaa ja varmaan sitä voi sitten kuvitella kaikenlaista semmoinen joka haluaa kuvitella. Onkohan noilla jotka tuon kuvan siveettömänä näkevät jonkinlainen pornoriippuvuus? Hyvinkin mahdollista:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/eraana-aamuna-mikko-ei-enaa-pystynyt-kohtaamaan-peilikuvaansa-20-vuotta-kestanyt-pornoriippuvuus-on-sysannyt-syvaan-epatoivoon-tuntuu-etta-on-heittanyt-elamansa-hukkaan/7817842#gs.6yyqshAinakin lennokas mielikuvitus joillakin, en tiedä onko heillä sellainen riippuvuus ja näkivätkö joskus Aku Ankan pornolehtenä kun siitäkin taisi olla kauhea kohu kun Akulla ei ole housuja. Piirroshahmolle jotain värkkejä ties ketkä kuvitellut.
Jascal kirjoitti:
Ainakin lennokas mielikuvitus joillakin, en tiedä onko heillä sellainen riippuvuus ja näkivätkö joskus Aku Ankan pornolehtenä kun siitäkin taisi olla kauhea kohu kun Akulla ei ole housuja. Piirroshahmolle jotain värkkejä ties ketkä kuvitellut.
Joo, se on kyllä jännä että kaatuneiden muistopäivänä innolla liehutetaan pridelippuja ja hehkutetaan pervokulkueita, mutta annas olla kun viattomassa lapsille suunnatussa lehdessä ankka on ilman housuja, kyllä sitä ollaan sitten arvostelemassa kun oma mielikuvitus on niin likainen,
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Kuva on tisseistä. Ja mun kohdallani kyse siitä ettei valtis myönnä sitä tissikuvaksi. Tekopyhää valehtelua. Taas kerran.
Kuva on tisseistä. Ja mun kohdallani kyse siitä ettei valtis myönnä sitä tissikuvaksi. Tekopyhää valehtelua. Taas kerran.
xLinerNo siksipä minäkin siitä kuvasta aikoinaan sanoin ja aloitin, kun hän monesti näpäyttelee muita jostain, että se teki sen siksi ja siksi ja hihittelee perään. Mutta omia tekemisiään ei näe koskaan samassa valossa ja samalla tasolla, omissa jutuissa ei ole koskaan siis virheitä tai mitään negaa.
Se oli vastanäpäytys. Yhtälailla muutkin voi huomautella asioista hänelle, jos hänkin muille. And that's the point.Jan1 kirjoitti:
No siksipä minäkin siitä kuvasta aikoinaan sanoin ja aloitin, kun hän monesti näpäyttelee muita jostain, että se teki sen siksi ja siksi ja hihittelee perään. Mutta omia tekemisiään ei näe koskaan samassa valossa ja samalla tasolla, omissa jutuissa ei ole koskaan siis virheitä tai mitään negaa.
Se oli vastanäpäytys. Yhtälailla muutkin voi huomautella asioista hänelle, jos hänkin muille. And that's the point.Tissikuvahan se on, pullat ei ole pääasia. :)
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
No siksipä minäkin siitä kuvasta aikoinaan sanoin ja aloitin, kun hän monesti näpäyttelee muita jostain, että se teki sen siksi ja siksi ja hihittelee perään. Mutta omia tekemisiään ei näe koskaan samassa valossa ja samalla tasolla, omissa jutuissa ei ole koskaan siis virheitä tai mitään negaa.
Se oli vastanäpäytys. Yhtälailla muutkin voi huomautella asioista hänelle, jos hänkin muille. And that's the point."Mutta omia tekemisiään ei näe koskaan samassa valossa ja samalla tasolla, omissa jutuissa ei ole koskaan siis virheitä tai mitään negaa."
No just tämä! ..🙄
xLinerSinua suututtaa :( no kyllähän minä sen ymmärrän että olet vähän kateellinen onnistuneesta kuvasta johon tissitkin vähän mukaan tulivat kuvakulmasta johtuen.
Harmaaritari kirjoitti:
Juuri niin. Olen samaan mieltä.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Sinua suututtaa :( no kyllähän minä sen ymmärrän että olet vähän kateellinen onnistuneesta kuvasta johon tissitkin vähän mukaan tulivat kuvakulmasta johtuen.
Vai kateellinen... 😄
En taatusti ole kateellinen kenenkään tissityrkkykuvista, miksi ihmeessä olisin? Se aina ihmetyttää, kun jollakin on tarve tuollaiselle huomiolle.
Mikä tuossa kuvassa muka oli onnistunutta? Musta ei mikään, paitsi jos palstahuomiota meinaat. Sun ei ole muuten tarvinnut tehdä lutka-aloituksia huomionkipeydessäsi aikoihin. Valtiksen lipominen ajaa saman asian 😄
xLiner valtakunta kirjoitti:
Juuri niin. Olen samaan mieltä.
Sekin jännä kun wuppis joka tuohtui hirveästi siitä kun osan kansaa mielestä ei ollut sopivaa sen yhden feministin käytös linnanjuhlien jatkoilla kun provoloivasti paljasteli tissejään, niin nyt kun taas muut turinakerholaiset tekee kohua väkisin ihan viattomasta kuvasta, jossa rinnat eivät ole edes pääosassa vaan vain kuvaan sattuneet kun eihän niitä piilottakaan aina voi, niin eipä yhtään tuomitse wuppis heidän käytöstä nyt vaikka pitäisi ja olisi aihetta.
Anonyymi kirjoitti:
xLinerminä en ole sanonut ettei siinä tissejä näy vähän koska tuon minusta itseni esiin johon voi samastu asettumalla tilanne jos sen älypuheliseni älykuvan kanssa samastua asemaani taidetta se on ne tissit ei ole pääosissa ne voi olla kenen tahansa kuvaan soveltuvat kun kohdistaa. Luulisi sinun teorian lukeneena mikä taide on kyseessä.
Kyllä minä siitä käyttöohjeet olen julkaissut kun kuvan julkaisin. On siis minusta vain noloa teidän kannalta kun olen yrittänyt vangita eläväksi teille ja pääsette osaani sekä asettua tilanteeseeni.
Jan1 on tehnyt siitä seksuaalista mikä on nyt ongelmanydin ja pääosissa on pullat tunnelman vangitseminen.
Kuin näkyy https://keskustelu.suomi24.fi/t/16408678/hairiintynyt-meininki#comment-102536289- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
minä en ole sanonut ettei siinä tissejä näy vähän koska tuon minusta itseni esiin johon voi samastu asettumalla tilanne jos sen älypuheliseni älykuvan kanssa samastua asemaani taidetta se on ne tissit ei ole pääosissa ne voi olla kenen tahansa kuvaan soveltuvat kun kohdistaa. Luulisi sinun teorian lukeneena mikä taide on kyseessä.
Kyllä minä siitä käyttöohjeet olen julkaissut kun kuvan julkaisin. On siis minusta vain noloa teidän kannalta kun olen yrittänyt vangita eläväksi teille ja pääsette osaani sekä asettua tilanteeseeni.
Jan1 on tehnyt siitä seksuaalista mikä on nyt ongelmanydin ja pääosissa on pullat tunnelman vangitseminen.
Kuin näkyy https://keskustelu.suomi24.fi/t/16408678/hairiintynyt-meininki#comment-102536289Mitä sä taas Jania syytät.
Mun mielestäni tuo on huomionhakuisuutta tisseillä. Jos se on susta taidetta, niin sitten on. Mun mielestäni tuo ei ole taidetta.
xLiner - Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Sekin jännä kun wuppis joka tuohtui hirveästi siitä kun osan kansaa mielestä ei ollut sopivaa sen yhden feministin käytös linnanjuhlien jatkoilla kun provoloivasti paljasteli tissejään, niin nyt kun taas muut turinakerholaiset tekee kohua väkisin ihan viattomasta kuvasta, jossa rinnat eivät ole edes pääosassa vaan vain kuvaan sattuneet kun eihän niitä piilottakaan aina voi, niin eipä yhtään tuomitse wuppis heidän käytöstä nyt vaikka pitäisi ja olisi aihetta.
Niin. Huomiota haettiin linnan juhlissakin.
Mitä sä taas Jania syytät.
Mun mielestäni tuo on huomionhakuisuutta tisseillä. Jos se on susta taidetta, niin sitten on. Mun mielestäni tuo ei ole taidetta.
xLinerEli sinä et ole taidetta lukenut.
Anonyymi kirjoitti:
xLinerHuomiota haen jo olemalla täällä eikä siihen tissejä tarvita.
Anonyymi kirjoitti:
xLinerSe että Mitä huomioo haetaan eri asia.
Mitä sinä jan 1 puolustelet kun tekee siitä seksuaalista?Harmaaritari kirjoitti:
Jooh wuppis puhui toisesta asiasta eikä ollut ajan tasalla ja kuvitteli asian oikeasti suurempana kun oli. Luulen että hän jos joku ymmärtää varsinkin, ehkä erehdyn kun taas uskon ihmisten vaan aina ymmärtävän väärin, ettei ne niin pahoja ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
xLinerMikä nyt sitten estää sinua muotoilemasta samanlaista kuvaa? Jospa se helpottaisi tilannetta? Kokeile, voi tulla melkein yhtä hyvä. Minä laittaisin, mutta kun en osaa leipoa niin en voi osallistua! :))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä nyt sitten estää sinua muotoilemasta samanlaista kuvaa? Jospa se helpottaisi tilannetta? Kokeile, voi tulla melkein yhtä hyvä. Minä laittaisin, mutta kun en osaa leipoa niin en voi osallistua! :))
Mulla ei ole halua esitellä täällä rintojani. Siihen ei pullia tarvita, joten sen kun linkkaat kuvasi.
xLiner
- Anonyymi
No niin, ollaanko jo tarpeeksi jauhettu tisseistä:)
Tarkoitus oli tuoda esille se miksi jotkut naiset halauavat demonsoida naisten rintoja, heillä voi olla se oma lehmä ojassa?
Anteeksi kunnon provosointi! Ehkä nyt naisten rinnat saavat riemukkaan vastaanoton?
AsianVierestä- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Älä huoli.. on sun kaksinaismoralistinen sovinistisuutes täällä ennenkin esille tullut..
Kiitos, oli mukava kokeilla teidän rajoja.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AsianVierestä...ja tissien roikkuvuutta ja tarpeellisuutta.
AsianVierestäEi vaan tullu mitään uutta..
Muistan kun täällä samat vanhoilliset äijät olivat niin tohkeissaan kun jotkut naiset olivat näyttäneet tissejään jossain rallikisoissa..
Eli, kuten sanoin: sun kaltaisten sovinistien mielestä naisten tissit saa mielellään näkyä, mutta vain seksuaalisessa mielessä.Wwuwuw kirjoitti:
Ei vaan tullu mitään uutta..
Muistan kun täällä samat vanhoilliset äijät olivat niin tohkeissaan kun jotkut naiset olivat näyttäneet tissejään jossain rallikisoissa..
Eli, kuten sanoin: sun kaltaisten sovinistien mielestä naisten tissit saa mielellään näkyä, mutta vain seksuaalisessa mielessä.Aiheesta..
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16161983/setamiesten-tissiraivo- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Ei vaan tullu mitään uutta..
Eli, kuten sanoin: sun kaltaisten sovinistien mielestä naisten tissit saa mielellään näkyä, mutta vain seksuaalisessa mielessä.Sinun mielestä naisten tisseissä ei ole mitään seksuaalista ja ne ovat tehty juuri seksin jälkeiseen toimintoihin maidon muodostamiseen? Kumpi onkaan väärässä, me miehet jotka katselemme tissejä vai sinä joka ajattelee ettei naisten tisseillä ole mitään virkaa seksuaalisuudessa?
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun mielestä naisten tisseissä ei ole mitään seksuaalista ja ne ovat tehty juuri seksin jälkeiseen toimintoihin maidon muodostamiseen? Kumpi onkaan väärässä, me miehet jotka katselemme tissejä vai sinä joka ajattelee ettei naisten tisseillä ole mitään virkaa seksuaalisuudessa?
AsianVierestäHarva sitä miettii mutta miesten geeneihin on asetettu fysiologiset rajat naisten suhteen. Emme yleisesti halua kapealanteisia ja pienirintaisia. Syy on mikä? Se tulee luonnostaan koska lantioiden leveys kertoo jotain alapääsynytyksestä ja rintojen koko maidon riittävyydestä(ei fakta mutta silti). Tiedostamatta me katselemme näitä ominaisuuksia omaavia naisia, jos halauamme lisääntyä.
Anteeksi analyysi.
Sinun mielestä naisten tisseissä ei ole mitään seksuaalista ja ne ovat tehty juuri seksin jälkeiseen toimintoihin maidon muodostamiseen? Kumpi onkaan väärässä, me miehet jotka katselemme tissejä vai sinä joka ajattelee ettei naisten tisseillä ole mitään virkaa seksuaalisuudessa?
AsianVierestäNo tuohonkin on tullut jo vastattua..
Anonyymi kirjoitti:
Harva sitä miettii mutta miesten geeneihin on asetettu fysiologiset rajat naisten suhteen. Emme yleisesti halua kapealanteisia ja pienirintaisia. Syy on mikä? Se tulee luonnostaan koska lantioiden leveys kertoo jotain alapääsynytyksestä ja rintojen koko maidon riittävyydestä(ei fakta mutta silti). Tiedostamatta me katselemme näitä ominaisuuksia omaavia naisia, jos halauamme lisääntyä.
Anteeksi analyysi.
AsianVierestäNo tuohonkin on jo tullut vastattua..
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
No tuohonkin on tullut jo vastattua..
Onneksi näin, en muista enkä edes tohdi kysyä.
Sanon vaan , täysin samaa mieltä. Vain tuolla tavalla kanssasi pääsee johonkin yhteisymmärrykseen hermojaan menettämättä.
Kiitos kommentista.
Onneksi näin, en muista enkä edes tohdi kysyä.
Sanon vaan , täysin samaa mieltä. Vain tuolla tavalla kanssasi pääsee johonkin yhteisymmärrykseen hermojaan menettämättä.
Kiitos kommentista.
AsianVierestäNo perkle..tää viesti tulee nyt varmaan miljuuna kertaa..
Kiihottaako?
https://thumb-lvlt.xhcdn.com/a/_m1vyQuU1gxOQESyEC6jnw/005/885/662/2000x2000.3.jpg
...- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
No perkle..tää viesti tulee nyt varmaan miljuuna kertaa..
Kiihottaako?
https://thumb-lvlt.xhcdn.com/a/_m1vyQuU1gxOQESyEC6jnw/005/885/662/2000x2000.3.jpg
...Tämä on vaihe jossa en jaksa avata esittämääsi linkkiä, pyydän anteeksi. Kokemusta jääräpäisistä naisita ja nyt tunne on jo se ettei keskustelua kannata jatkaa enempää. Ajanhukka tunnistettu! Elämme nyt, kommentoimme nyt. Muu on hukkaa.
Tämä on vaihe jossa en jaksa avata esittämääsi linkkiä, pyydän anteeksi. Kokemusta jääräpäisistä naisita ja nyt tunne on jo se ettei keskustelua kannata jatkaa enempää. Ajanhukka tunnistettu! Elämme nyt, kommentoimme nyt. Muu on hukkaa.
AsianVierestäNyt on nyt ja huomenna sulla on krapula. Miesselittäjä!
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Nyt on nyt ja huomenna sulla on krapula. Miesselittäjä!
Voitit, annan sulan hattuusi. Ole hyvä:)
Olet rakas.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet rakas.
AsianVierestäLaita valokuva pullapellistä, oikeassa kulmassa ja olet vielä rakkaampi:)
Olet rakas.
AsianVierestäNo sä olet ollu koko keskustelun ajan jokseenkin pihalla ja jankuttanu vaan omias, että pidä kuule sulkas.
Hyvää yötä- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
No sä olet ollu koko keskustelun ajan jokseenkin pihalla ja jankuttanu vaan omias, että pidä kuule sulkas.
Hyvää yötäKauniita unia sinulle, nuku riittävästi!
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harva sitä miettii mutta miesten geeneihin on asetettu fysiologiset rajat naisten suhteen. Emme yleisesti halua kapealanteisia ja pienirintaisia. Syy on mikä? Se tulee luonnostaan koska lantioiden leveys kertoo jotain alapääsynytyksestä ja rintojen koko maidon riittävyydestä(ei fakta mutta silti). Tiedostamatta me katselemme näitä ominaisuuksia omaavia naisia, jos halauamme lisääntyä.
Anteeksi analyysi.
AsianVierestäLuolamies ja ylpeä siitä? Olet niin äärettömän nolo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luolamies ja ylpeä siitä? Olet niin äärettömän nolo
Jep, kyllä olen.
Hyvää yötä kaikille.
Tappelukaveri meni nukkumaan joten tylsää...
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi analyysi.
AsianVierestäRintojen koko ei todellakaan kerro maidon määrästä. Mistä olet saanut tuollaista päähäsi? Joillakin isorintaisilla on vaikeuksia imettää tai maitoa ei tule riittävästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rintojen koko ei todellakaan kerro maidon määrästä. Mistä olet saanut tuollaista päähäsi? Joillakin isorintaisilla on vaikeuksia imettää tai maitoa ei tule riittävästi.
"Ei fakta mutta silti". Miksi sitten otit sen perusteluksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi analyysi.
AsianVierestä"Emme yleisesti halua kapealanteisia ja pienirintaisia. "
Silti tuollaisia naisia on suhteissa pilvin pimein. Vai tarkoitatko että mies salaa haaveilee ulkoisesti eri näköisestä? Vai onko tuollaista naista haluava mielestäsi joku friikki?
- Anonyymi
Enpä tiedä kenen puolesta surettaa enemmän. Sen, jonka pitää puolustella tissikuviaan, vai sen(niiden), joiden pitää korottaa itseään lyttäämällä toista.
-flowersreally-- Anonyymi
Molemmissa tapauksissa tyyppi on sama..
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molemmissa tapauksissa tyyppi on sama..
xLinerÄlä viitsi siinä.
-flowersreally- Kyse on kateudesta. Valtakunnan ei ei tarvitse pulustella tissikuvia kun ei sellaisilla ole täällä herutellut, vaikka vara kyllä olisi tuosta yhdestä kuvasta päätellen johon rinnat nyt väkisinkin kuvakulmasta johtuen vähän mukaan tulivatkin. Voi vaan kuvitella kuinka juuri ne jotka nyt eniten tuntuu kiukkuavan itse varmaan laittaisivat tissikuvia jos olisi yhtä hyvät kuin valtiksella, mutta kun ei ole niin pitää vaan kiukuta ja raivota :D
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Kyse on kateudesta. Valtakunnan ei ei tarvitse pulustella tissikuvia kun ei sellaisilla ole täällä herutellut, vaikka vara kyllä olisi tuosta yhdestä kuvasta päätellen johon rinnat nyt väkisinkin kuvakulmasta johtuen vähän mukaan tulivatkin. Voi vaan kuvitella kuinka juuri ne jotka nyt eniten tuntuu kiukkuavan itse varmaan laittaisivat tissikuvia jos olisi yhtä hyvät kuin valtiksella, mutta kun ei ole niin pitää vaan kiukuta ja raivota :D
Voi sun juttujasi.. 😂
xLiner - Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Niin metsä vastaa, kun sinne huutaa.
Kuten sanottu, tunnen myötätuntoa teitä molempia kohtaan.
-flowersreally- Anonyymi kirjoitti:
-flowersreally-Eikö se ole vähän alentuvaista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-flowersreally-Et kai vaan korota itseäsi.
xLiner Harmaaritari kirjoitti:
Kyse on kateudesta. Valtakunnan ei ei tarvitse pulustella tissikuvia kun ei sellaisilla ole täällä herutellut, vaikka vara kyllä olisi tuosta yhdestä kuvasta päätellen johon rinnat nyt väkisinkin kuvakulmasta johtuen vähän mukaan tulivatkin. Voi vaan kuvitella kuinka juuri ne jotka nyt eniten tuntuu kiukkuavan itse varmaan laittaisivat tissikuvia jos olisi yhtä hyvät kuin valtiksella, mutta kun ei ole niin pitää vaan kiukuta ja raivota :D
Tissikateus on kaukaa haettua ainakin mun kohdallani, joka en tissejä muutenkaan wouwwaa. Kuten sanoin, jo mistä kyse on. Turha mun tarkoitusperiäni on muiden sen enempää enää sanoittaa, tiedän kyllä itse parhaiten syyni miksi mitäkin teen.
Ja olen sen jo useampaan kertaan kertonutkin. En voi mitään, jos jonkun pää ei vastaanota selvää suomenkieltä. :)- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
No se on tietysti makuasia. En tajua tuota kateuskorttia, täällei ole yhtäkään naista jolle pitäisi olla kateellinen rinnoista, ulkonäöstä tai mistään henkisistä ominaisuuksista. Ei siis millään pahalla ketään palstan naista kohtaan. Mutta olet aika huru-ukko, jos luulet olevan kateellinen :)
- Anonyymi
Minua surettaa eniten noi kateuskorttia heiluttelevat, ne vissiin on itse elämässään jatkuvasti kateellisia jostain kun luulevat niin muistakin.
Anonyymi kirjoitti:
No se on tietysti makuasia. En tajua tuota kateuskorttia, täällei ole yhtäkään naista jolle pitäisi olla kateellinen rinnoista, ulkonäöstä tai mistään henkisistä ominaisuuksista. Ei siis millään pahalla ketään palstan naista kohtaan. Mutta olet aika huru-ukko, jos luulet olevan kateellinen :)
Jos ei kateus niin sitten viha kaikkea normaalia naiseutta kohtaan, taidankin tehdä aiheesta avauksen kun se on niin ilmiselvää ja monesti jo täällä palstalla(kin) tapahtunut.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Jos ei kateus niin sitten viha kaikkea normaalia naiseutta kohtaan, taidankin tehdä aiheesta avauksen kun se on niin ilmiselvää ja monesti jo täällä palstalla(kin) tapahtunut.
Mitä muten tarkoitat että jollakulla on "varaa" laittaa rintavarustuksesta kuvaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä muten tarkoitat että jollakulla on "varaa" laittaa rintavarustuksesta kuvaa?
No mä luulisin, että siinä meinataan ettei nainen oikein niitä pysty peittelemäänkään. Jos on oikea nainen. Kun rinnat naisella ihan syntyessään on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mä luulisin, että siinä meinataan ettei nainen oikein niitä pysty peittelemäänkään. Jos on oikea nainen. Kun rinnat naisella ihan syntyessään on.
Siis jos ottaa kuvan muusta kuin itsestään niin rintoja ei saa piiloon?
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Eikö se ole vähän alentuvaista?
Koen myötätuntoa sua kohtaan jos todella koet niin. Olet surullinen hahmo.
-flowersreally- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et kai vaan korota itseäsi.
xLinerEn.
Tiedoksi sinullekin, että myötätunto on kanssaelämistä.
Koen myötätuntoa sua kohtaan, että sulla on niin paha olla, että pitää esim. Valtista kiusata.
-flowersreally- Anonyymi kirjoitti:
Koen myötätuntoa sua kohtaan jos todella koet niin. Olet surullinen hahmo.
-flowersreally-Kaikin mokomin. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis jos ottaa kuvan muusta kuin itsestään niin rintoja ei saa piiloon?
Ei saa aina. Mäkin otin kerran autossa ja tissihän siinä oli vaikka piti kuvata muuta matkantekoa. Peltomaisemaa, minä huivi päässä ja rinta. Näitä voi sattua jos kuvaajana on nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saa aina. Mäkin otin kerran autossa ja tissihän siinä oli vaikka piti kuvata muuta matkantekoa. Peltomaisemaa, minä huivi päässä ja rinta. Näitä voi sattua jos kuvaajana on nainen.
Mjoo, siis minullehan on ihan sama millaisia kuvia kukakin laittaa. Mutta harmikselta kysyin oikeastaan eri asiaan liittyen ja odotan vastausta vielä.
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo, siis minullehan on ihan sama millaisia kuvia kukakin laittaa. Mutta harmikselta kysyin oikeastaan eri asiaan liittyen ja odotan vastausta vielä.
Niin siis tuotako tarkoitit:
"Mitä muten tarkoitat että jollakulla on "varaa" laittaa rintavarustuksesta kuvaa?"
viitaten tuohon:
"Valtakunnan ei ei tarvitse pulustella tissikuvia kun ei sellaisilla ole täällä herutellut, vaikka vara kyllä olisi tuosta yhdestä kuvasta päätellen johon rinnat nyt väkisinkin kuvakulmasta johtuen vähän mukaan tulivatkin."
No tarkoitin siis sitä että mitä ilmeisimmin jos valtakunta huomiota haluaisi rinnoillaan hakea se epäilemättä sen pullapeltikuvassa nähdyn vähän perusteella varmaankin kyllä onnistuisi. Kuten varmaan tiedät monet miehet on erityisen kiinnostuneita naisten rinnoista ja kylä sen verran näyttäisi olevan mitä näyttää että varmasti keräisi klikkauksia. Se sitten harmi kun valtakunta ei mitään senkaltaista huomiota saadakseen ole tehnyt sitä yhtä kuvaa nyt täällä kuitenkin hirveästi repostellaan.
- Anonyymi
MISSÄ KUVA??????
- Anonyymi
Raskaana olevan tai imettävän naisen rinnat ovat usein kookkaat. Valtakunta käsittääkseni on koko ajan jommassakummassa tilassa.
Ovatko rinnat tarkoituksella kuvassa, tietenkin ovat. En oikeasti käsitä, miten tuollainen kuva muuten olisi mahdollinen. Onko kuva taiteellinen, ei tietenkään ole. Ei pääsisi Valokuvataiteen museon kokoelmiin muuta kuin esimerkkinä ns. herutuskuvasta. Saako nainen laittaa kuvia rinnoistaan nettiin, totta kai saa. Onko se järkevää, sitä voi jokainen tykönänsä miettiä.
Miksi minusta tuntuu siltä, että nämä tietyt miesnikit käyttävät Valtakunnan tietynlaista naiiviutta hyväkseen... Ja miksi vaivaudun vastaamaan tähän, täytynee hankkia elämä :)- Anonyymi
Katsoin kuvan ja kyllä, tarkoituksella kuvakulma oli tuollainen. Pelkistä pullista saa kyllä kuvan ilman tissejäkin jos niin haluaa.
-palstahessu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsoin kuvan ja kyllä, tarkoituksella kuvakulma oli tuollainen. Pelkistä pullista saa kyllä kuvan ilman tissejäkin jos niin haluaa.
-palstahessuJoo siis no ei saa. Mieti kun pitelet peltiä ja otat toisella kädellä kuvaa. Osalla näkyy pelkät tissit, koska pulla voi jäädä myös rinnan alle piiloon. Miksi teette tästä selvästä asiasta ongelmaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo siis no ei saa. Mieti kun pitelet peltiä ja otat toisella kädellä kuvaa. Osalla näkyy pelkät tissit, koska pulla voi jäädä myös rinnan alle piiloon. Miksi teette tästä selvästä asiasta ongelmaa?
Tuon voi ymmärtää, jos on kovin lihava, kaulaton ja lyhytkätinen 😁
xLiner
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod285702- 335100
- 292924
- 342414
- 372098
- 152048
- 281730
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351579