Kanssa viettäisit elämäsi viimeisen viikon?
Kenen palstalaisen
37
<50
Vastaukset
Ehkä kuitenkin viettäisin viimeisen viikkoni mieluiten omien lasteni kanssa, jos kenen.
Jascal kirjoitti:
Paras vaihtoehto, ei siis sinun lapsiesi kanssa vaan omieni. 😋🤗
On se paras, minustakin. 😃
Eilen tuolta 5 vanhalta lähti ensimmäinen hammas. Mutta se oli kauhean pelottavaa olevinaan hänestä, kun hammas nuljahti nurin vaikka oli ikenessä vielä kiinni. Hänen luvallaan sain nyppästä melkein irti roikkuvan hampaan suustaan.
Voi sitä iloa, kun ei se sattunutkaan, eikä tapahtunut mitään kamalaa. Ja sai vielä rahaakin ekasta hampaasta. Nyt ei tosin hammaskeiju enää mennyt läpi, vaan tytär sanoi mulle. "Anna mullekin rahaa, kun isosiskollekin maksettiin hampaasta." 😂🤗❤️
Mun tyttö, rakas nöpönenäni. 😊
Mietin sitten miten pian tuo aika on ohi, kun hampaat vaihtuu rautahampaisiin ja tuo lapsen viaton valloittava mieli. Pelottaa, mutta rohkeesti luotetaan vanhempaan, sitten ojennetaan käsi anna rahaa. 😛Jan1 kirjoitti:
On se paras, minustakin. 😃
Eilen tuolta 5 vanhalta lähti ensimmäinen hammas. Mutta se oli kauhean pelottavaa olevinaan hänestä, kun hammas nuljahti nurin vaikka oli ikenessä vielä kiinni. Hänen luvallaan sain nyppästä melkein irti roikkuvan hampaan suustaan.
Voi sitä iloa, kun ei se sattunutkaan, eikä tapahtunut mitään kamalaa. Ja sai vielä rahaakin ekasta hampaasta. Nyt ei tosin hammaskeiju enää mennyt läpi, vaan tytär sanoi mulle. "Anna mullekin rahaa, kun isosiskollekin maksettiin hampaasta." 😂🤗❤️
Mun tyttö, rakas nöpönenäni. 😊
Mietin sitten miten pian tuo aika on ohi, kun hampaat vaihtuu rautahampaisiin ja tuo lapsen viaton valloittava mieli. Pelottaa, mutta rohkeesti luotetaan vanhempaan, sitten ojennetaan käsi anna rahaa. 😛Toihan hammaskeiju 50€? 😂
Se on pienelle aina pelottava paikka kun jotain muutoksia tulee, muistikuvani on että se hiukan myös sattuu kun hammas on irtoamassa. Jos muistan oikein piti aina syödä toisella puolella ja tökkiä heiluvaa hammasta kielellä. Onneksi voit hiukan pelotella ja kertoa että jotkut saa kolmet hampaat elinikänsä aikana. 😁
Pikkuiset ovat tosi suloisia, oppivat ja keksivät uusia asioita. Kiva seurata heidän kehitystään. Lapsen viaton valloittava mieli taitaa olla kadonnut 8-12v iässä. Uhmaikä vielä on kivaa, teiniangsti ei. 😂 Nauti vielä kun voit, joku päivä on aina puhki ja tuskissaan kun ei tiedä miten seuraava angsti ja rajojen rikkominen tapahtuu.Jascal kirjoitti:
Toihan hammaskeiju 50€? 😂
Se on pienelle aina pelottava paikka kun jotain muutoksia tulee, muistikuvani on että se hiukan myös sattuu kun hammas on irtoamassa. Jos muistan oikein piti aina syödä toisella puolella ja tökkiä heiluvaa hammasta kielellä. Onneksi voit hiukan pelotella ja kertoa että jotkut saa kolmet hampaat elinikänsä aikana. 😁
Pikkuiset ovat tosi suloisia, oppivat ja keksivät uusia asioita. Kiva seurata heidän kehitystään. Lapsen viaton valloittava mieli taitaa olla kadonnut 8-12v iässä. Uhmaikä vielä on kivaa, teiniangsti ei. 😂 Nauti vielä kun voit, joku päivä on aina puhki ja tuskissaan kun ei tiedä miten seuraava angsti ja rajojen rikkominen tapahtuu.Tämä keiju toi 20€. Ja päivällä olin ostanut extemporee jo useammat kengät barbeille, 4 erilaista barbin vaatetta, rannekoruja, kalastuspelin, saippuakuplia ja 10€ yllätys munat, mistä löytyi pehmoeläin ja barbin. Molemmille siis omat. 90€ sileenä.
Ideana oli yllättää, kun korona arki on ollut mälsää kun ei pääse mihinkään.
Juu, välillä hiljaa katselen kumpaakin kun nukkuvat vielä. Miten paljon ihmiseen mahtuukaan rakkauden tunnetta... Niitä muksujaan tippa silmässä onnellisena heistä katsoessa.
Ei ole maailmassa mitään rakkaampaa.
Teiniangsti, teinien menot ja sydän syrjällään oottaa kotiin ellei jo ajele rinkiä etsimässä. 😃
Se tulee olemaan hemmetin jännää aikaa, kun en ole enää jatkuvasti vierellä auttamassa ja tulemassa hätiin. Kun pitää luottaa, että kyllä ne pärjää.Jan1 kirjoitti:
Tämä keiju toi 20€. Ja päivällä olin ostanut extemporee jo useammat kengät barbeille, 4 erilaista barbin vaatetta, rannekoruja, kalastuspelin, saippuakuplia ja 10€ yllätys munat, mistä löytyi pehmoeläin ja barbin. Molemmille siis omat. 90€ sileenä.
Ideana oli yllättää, kun korona arki on ollut mälsää kun ei pääse mihinkään.
Juu, välillä hiljaa katselen kumpaakin kun nukkuvat vielä. Miten paljon ihmiseen mahtuukaan rakkauden tunnetta... Niitä muksujaan tippa silmässä onnellisena heistä katsoessa.
Ei ole maailmassa mitään rakkaampaa.
Teiniangsti, teinien menot ja sydän syrjällään oottaa kotiin ellei jo ajele rinkiä etsimässä. 😃
Se tulee olemaan hemmetin jännää aikaa, kun en ole enää jatkuvasti vierellä auttamassa ja tulemassa hätiin. Kun pitää luottaa, että kyllä ne pärjää.Siinä on sijoitus poikineen. Toivottavasti osaavat arvostaa, vanhemmiten se on mutsi/fatsi hei, vippaa rahaa ja haista kukka. 😂 Nuorempana eivät ymmärrä arvon päälle, saaminen on kivaa. Vanhemmiten eivät osaa arvostaa ja koko ajan pitäisi saada jotain. Mukavaa tosin että eivät edelleen suoraan pyydä, käyttävät kiertoilmaisuja, mutta rivienvälistä voi tulkita: osta mulle, kaikki, heti, nyt. 😁
Kyllä se on kylmä hiki otsalla jo valmiina autossa odottamassa että voi startata ja ajaa rinkiä. Ehkä se on enemmän vanhemman toive että vielä iltaelokuva ynm. maistuu, eikä ole omia rientoja ja menoja. Hampaita purren katsoo kelloa ja kertoo pienen valkoisen valheen että katsoi vielä telkkaria eikä sydän syrjällään pureskellut kynsiä kelloa katsoen.Jascal kirjoitti:
Siinä on sijoitus poikineen. Toivottavasti osaavat arvostaa, vanhemmiten se on mutsi/fatsi hei, vippaa rahaa ja haista kukka. 😂 Nuorempana eivät ymmärrä arvon päälle, saaminen on kivaa. Vanhemmiten eivät osaa arvostaa ja koko ajan pitäisi saada jotain. Mukavaa tosin että eivät edelleen suoraan pyydä, käyttävät kiertoilmaisuja, mutta rivienvälistä voi tulkita: osta mulle, kaikki, heti, nyt. 😁
Kyllä se on kylmä hiki otsalla jo valmiina autossa odottamassa että voi startata ja ajaa rinkiä. Ehkä se on enemmän vanhemman toive että vielä iltaelokuva ynm. maistuu, eikä ole omia rientoja ja menoja. Hampaita purren katsoo kelloa ja kertoo pienen valkoisen valheen että katsoi vielä telkkaria eikä sydän syrjällään pureskellut kynsiä kelloa katsoen.Heh, mainiosti kuvailtu. 😂👍
Naulan kantaan.
Muistan miten otti aivoon, kun joku kaveri tuli kaupungilla ilmoittamaan, et hei sun porukat on tuolla parkissa kaupan pihassa. 😃
Kyttäämässä.Jan1 kirjoitti:
Heh, mainiosti kuvailtu. 😂👍
Naulan kantaan.
Muistan miten otti aivoon, kun joku kaveri tuli kaupungilla ilmoittamaan, et hei sun porukat on tuolla parkissa kaupan pihassa. 😃
Kyttäämässä.Mahtoi olla mukavaa hengailla tietäen et vanhemmat kyttäävät? Saattoi olla et ne muiden oli viereisessä ruudussa kyttäämässä tai jossain muualla. 😂 Nykyään se on paljon helpompaa kun on ties minkälaista tekniikkaa, kunhan ei puhelin keskenkaiken kysy: saako iskäappi luvan käyttää puhelinta, ääntä ja kameraa. 😂 GPS systeemi pelaa, tietää milloin voi olla huolissaan ja sopivasti soittaa jonninjoutavaa. 😁
Jascal kirjoitti:
Mahtoi olla mukavaa hengailla tietäen et vanhemmat kyttäävät? Saattoi olla et ne muiden oli viereisessä ruudussa kyttäämässä tai jossain muualla. 😂 Nykyään se on paljon helpompaa kun on ties minkälaista tekniikkaa, kunhan ei puhelin keskenkaiken kysy: saako iskäappi luvan käyttää puhelinta, ääntä ja kameraa. 😂 GPS systeemi pelaa, tietää milloin voi olla huolissaan ja sopivasti soittaa jonninjoutavaa. 😁
Olihan se, noloa. Eipä näkynyt muuden porukoita..
Kyyläysappi siis. 😳Jan1 kirjoitti:
Olihan se, noloa. Eipä näkynyt muuden porukoita..
Kyyläysappi siis. 😳Muiden porukat olivat maastoutuneet paremmin tai luottavaisemmin mielin. Saattaa myös olla että tyttäriä vahditaan tarkemmin kuin poikia. Vaikea sanoa kumpi aiheuttaa enemmän stressiä. Molemmista huolestuu jos koulumatka on kestänyt liian kauan.
Kyyläysappi on hyvä olla olemassa. Lapset kun sanoo menevänsä ulos, voi hetken päästä katsella ja soitella: pois kaverilta pelaamasta tms. 😂 Itseä ei haittaa jos kaverit ovat täällä pelailemassa, saa mielenrauhan kun ei tarvitse stressata. (samalla voi pitää huolen että kaveritkin saavat riittävästi sokeria, että ovat kiukkuisia sitten kotona. 😁) Monta kertaa pystynyt pelastamaan puhelimet kun ovat mystisesti tippuneet taskusta tai jääneet johonkin.Jascal kirjoitti:
Muiden porukat olivat maastoutuneet paremmin tai luottavaisemmin mielin. Saattaa myös olla että tyttäriä vahditaan tarkemmin kuin poikia. Vaikea sanoa kumpi aiheuttaa enemmän stressiä. Molemmista huolestuu jos koulumatka on kestänyt liian kauan.
Kyyläysappi on hyvä olla olemassa. Lapset kun sanoo menevänsä ulos, voi hetken päästä katsella ja soitella: pois kaverilta pelaamasta tms. 😂 Itseä ei haittaa jos kaverit ovat täällä pelailemassa, saa mielenrauhan kun ei tarvitse stressata. (samalla voi pitää huolen että kaveritkin saavat riittävästi sokeria, että ovat kiukkuisia sitten kotona. 😁) Monta kertaa pystynyt pelastamaan puhelimet kun ovat mystisesti tippuneet taskusta tai jääneet johonkin.Enpä tiiä, mähän olen nuoruuteni viettänyt kyläpahasessa missä pennut juoksentelee vasta maitohampaiden puhjettua jo kaljalla keskustassa. :D
Ei siellä kovin huolissaan kenenkään porukat tuntunut olevan, vieläkään. Nykyään on huumeita ja nuuskaa. 8-vuotiaat jo myy itteään jne. ikävää. :(
Joo, minäkin varmaan kosiskelen kavereita meille kylään. Mukavempaa, kun tietää missä ne pennut on ja mitä ne häärää. :D
Ja on se muutenkin hyvä tietää millaisien kaverien kanssa ja miten muksut hengailee. Mua ainakin kiinnostaa tietää missä seurassa mun ipanat aikaansa viettää. Millaisista perheistä ne kaverit on jne. Ihan vaan jo omienkin muksujen turvallisuuden vuoksi.Jan1 kirjoitti:
Enpä tiiä, mähän olen nuoruuteni viettänyt kyläpahasessa missä pennut juoksentelee vasta maitohampaiden puhjettua jo kaljalla keskustassa. :D
Ei siellä kovin huolissaan kenenkään porukat tuntunut olevan, vieläkään. Nykyään on huumeita ja nuuskaa. 8-vuotiaat jo myy itteään jne. ikävää. :(
Joo, minäkin varmaan kosiskelen kavereita meille kylään. Mukavempaa, kun tietää missä ne pennut on ja mitä ne häärää. :D
Ja on se muutenkin hyvä tietää millaisien kaverien kanssa ja miten muksut hengailee. Mua ainakin kiinnostaa tietää missä seurassa mun ipanat aikaansa viettää. Millaisista perheistä ne kaverit on jne. Ihan vaan jo omienkin muksujen turvallisuuden vuoksi.Tuossa muutama kuukausi sitten isompi muksu jo jutteli yhdelle kaverille menosta. Sitten kun ovat tämän kanssa koulussa ja samalla luokalla. Muksuni kertoi, että pitää varmaan kutsua se kaveri meille, kun sen kaverin vanhemmat on ilkeitä.
En tiedä sitten miten ne on ilkeitä ja mitä on muksut keskenään jutelleet ja ilkeenä pitäneet. Mutta tyttärellä oli huolena, että jos hän menee sinne ja ne kaverin vanhemmat onkin ilkeitä ja ei päästä häntä kotiin sieltä, niin sitten hän ei enää pääse omaan kotiin. :/
Ihme juttuja. Mietin niitä jonkun aikaa. Mutta semmosta tätiä tai setää eikä edes ryhmittymää eteen tule, ettenkö hae oman lapseni pois, vaikka henkeni menisi. Mutta jäin miettimään kyllä että mitähän kauhujuttuja ovat puhuneet tai perheessä on puhuttu tai thety.
Lapset nyt säveltää ja keksiikin juttuja, ihan vaan jo vanhemmilleen tuohtuneinakin. Mutta ainahan se on hyvä pitää mielessä, että kaikissa perheissä ei ole mukavaa ja turvallista omilla eikä toistenkaan lapsilla.Jan1 kirjoitti:
Tuossa muutama kuukausi sitten isompi muksu jo jutteli yhdelle kaverille menosta. Sitten kun ovat tämän kanssa koulussa ja samalla luokalla. Muksuni kertoi, että pitää varmaan kutsua se kaveri meille, kun sen kaverin vanhemmat on ilkeitä.
En tiedä sitten miten ne on ilkeitä ja mitä on muksut keskenään jutelleet ja ilkeenä pitäneet. Mutta tyttärellä oli huolena, että jos hän menee sinne ja ne kaverin vanhemmat onkin ilkeitä ja ei päästä häntä kotiin sieltä, niin sitten hän ei enää pääse omaan kotiin. :/
Ihme juttuja. Mietin niitä jonkun aikaa. Mutta semmosta tätiä tai setää eikä edes ryhmittymää eteen tule, ettenkö hae oman lapseni pois, vaikka henkeni menisi. Mutta jäin miettimään kyllä että mitähän kauhujuttuja ovat puhuneet tai perheessä on puhuttu tai thety.
Lapset nyt säveltää ja keksiikin juttuja, ihan vaan jo vanhemmilleen tuohtuneinakin. Mutta ainahan se on hyvä pitää mielessä, että kaikissa perheissä ei ole mukavaa ja turvallista omilla eikä toistenkaan lapsilla.Ilkeilyä on monenlaista, pientä harmitonta kiusaa ja sitten saattaakin olla pahempaa mistä on vaikea ottaa selvää. Lapsihan saattaa kokea jonkin ilkeilynä vaikka ei olisi ja jos kokee oikein ei osaa välttämättä pukea sanoiksi ja selittää riittävän tarkkaan.
Kaikista vanhemmista saati lapsista ei aina ota selvää. Jotkut vanhemmat eivät kauheasti kysele lastensa perään ja toiset ovat erityisen tarkkoina. Muutaman lapsen kohdalla tulee tunne että olen ilmainen perhepäivähoitaja. 😂 Selvinnyt että lapsen vanhemmat ovat omalle lapselle kertoneet että mene vain kylään ja tullaan hakemaan töiden jälkeen joskus 18-19 aikoihin. Sitten en tiedä kuinka ankeat kotiolot yhdellä on kun haluaisi päivittäin tunkea kylään ja joka viikonloppu yökylään. Tolkun vanhempiakin onneksi on ollut, eivät ole päästäneet lastaan yökylään kun eivät ole lasten vanhempaa ikinä nähneet, mikä on ihan oikein.
Useimmiten kaikki kyläilyt ovat yhdensuuntaisia, mikä on ihan hyvä kun ei ainakaan tarvitse omia muksuja mistään hakea.
Tietyt alueet ovat alttiimpia ongelmille jostakin syystä, en muista enää paikkaa, muistaakseni alkoi j kirjaimella niin runsaasti huumeidenkäyttäjiä. Stadissakin jossakin vaiheessa oli 8-10v röökijengi jotka yrittivät ryöstää ja pahoinpidellä aikuisia, muistaakseni olivat hyvämaineisella alueella Kallio. 😂 Maailma pullollaan tuhmia muksuja ja vanhempia.Jascal kirjoitti:
Ilkeilyä on monenlaista, pientä harmitonta kiusaa ja sitten saattaakin olla pahempaa mistä on vaikea ottaa selvää. Lapsihan saattaa kokea jonkin ilkeilynä vaikka ei olisi ja jos kokee oikein ei osaa välttämättä pukea sanoiksi ja selittää riittävän tarkkaan.
Kaikista vanhemmista saati lapsista ei aina ota selvää. Jotkut vanhemmat eivät kauheasti kysele lastensa perään ja toiset ovat erityisen tarkkoina. Muutaman lapsen kohdalla tulee tunne että olen ilmainen perhepäivähoitaja. 😂 Selvinnyt että lapsen vanhemmat ovat omalle lapselle kertoneet että mene vain kylään ja tullaan hakemaan töiden jälkeen joskus 18-19 aikoihin. Sitten en tiedä kuinka ankeat kotiolot yhdellä on kun haluaisi päivittäin tunkea kylään ja joka viikonloppu yökylään. Tolkun vanhempiakin onneksi on ollut, eivät ole päästäneet lastaan yökylään kun eivät ole lasten vanhempaa ikinä nähneet, mikä on ihan oikein.
Useimmiten kaikki kyläilyt ovat yhdensuuntaisia, mikä on ihan hyvä kun ei ainakaan tarvitse omia muksuja mistään hakea.
Tietyt alueet ovat alttiimpia ongelmille jostakin syystä, en muista enää paikkaa, muistaakseni alkoi j kirjaimella niin runsaasti huumeidenkäyttäjiä. Stadissakin jossakin vaiheessa oli 8-10v röökijengi jotka yrittivät ryöstää ja pahoinpidellä aikuisia, muistaakseni olivat hyvämaineisella alueella Kallio. 😂 Maailma pullollaan tuhmia muksuja ja vanhempia.Niinhän se on. Kaikesta ei aina tiedä millaista lapsi pitää kiusana. Ymärsin, että tuo lapsi joka oli sanonut vanhempiaan ilkeiksi oli saanut huutoa osakseen. Mutta mistä sitten, niin sitä en osaa sanoa.
Voihan toisilla olla aika kovat otteet ja kova kurikin, mikä saattaa olla kohtuutontakin tai tuntua kohtuuttomalta. Vanhempia on niin monenlaisia.
Se voi olla, että nuo lapset jotka usein haluaa pois kotoa kärsii siellä jonkinlaisesta laiminlyönnistä. Ja kokee, että ovat paremmassa suojassa ja hoivassa siellä kylässä teillä. Minustakin on järkevää, ettei lapsia laiteta yökylään ventovieraille, missä ei olla vanhemmista ja kotioloista perillä. En itsekään päästäisi, en ole päästänyt synttäreillekään vielä näitä päiväkoti ikäisiä, kun hädintuskin tuntevat kavereitaan saati kun en itse tunne vanhempia ja lapsiakaan, kelle ovat hinkuneet.
Nyt kouluikäisenä sitten alkaa muutenkin vakiitua ne kaverisuhteet ja tulee ne vierailut ajankohtaisemmiksi. Pitää itsekin höristellä korvia ja olla aktiivinen tutustumaan lapseni kavereihin ja perheisiin missä pyörii. Mä olen kyllä aika tarkka siitä seurasta, vaikka muuten annankin lapsen itse luoda näköistään elämää kykyjensä mukaan.
Enkä halua tuputtaa mitään suuntaa, harrastuksia tai koulutuksia. Jutella aina voi ja yhdessä puntaroida vaihtoehtoja.
Kotipuolessa on huumeet iso ongelma nuorilla. Jatkuvasti kuulee juttua kouluista jo, missä ollaan tööt ja onnettomuuksia liikenteessä huumekuskien kurvaillessa. Ne isät ja äidit on niitä mun entisiä koulukavereita tai ikäryhmää, jotka itse meni kaljakassien kanssa ja oli levällään sinne tänne. Lapset sitten seuraa vanhempien jalanjäljissä kellä oli levotonta jo nuorena. Melkeenpä aina kun törmää johonkin nuoreen jolla on joku dilemma, niin huomaa että jaa sen vanhemmat on nämä, jotka itsekin nuorena oli ihan hukassa jatkuvasti.
ja heidän kotona jo oltiin pihalla. Valitettavasti useimmin näin, kun että olis jotain opittu omasta nuoruudesta tai kotioloista. On muutamia iloisia poikkeuksiakin, joilla näkee että kaikki hyvin. :)
Niin on.
En kenenkään palstalaisen. Se olisi kamala rangaistus :D
valtakunta kirjoitti:
Olisiko?
Riippuu kenen kanssa. Joidenkin kanssa voisi olla hauskaakin :D
Partakaweri kirjoitti:
Niin minäkin uskon🥰
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Sullon tapana kirjottaa jotain kärkästä, sitten kun "joudut siitä tilille" niin alkaa selittely ettet tarkoittanu tai ei koske kaikkia. :D
Anonyymi kirjoitti:
Sullon tapana kirjottaa jotain kärkästä, sitten kun "joudut siitä tilille" niin alkaa selittely ettet tarkoittanu tai ei koske kaikkia. :D
En ole huomannut 🙄
- Anonyymi
Jos joutuisin viettämään viikon jonkun palstalaisen kanssa, varmaan vetäisin ranteet auki.
xLiner- Anonyymi
Ja niin siitä tulisi elämäsi viimeinen viikko.
Ehkä se olisi viisainta viettää dissen kanssa, savolaisia puujalkaletkautuksia kuunnellessa viikko tuntuisi kymmeneltä vuodelta ja viimeisenä päivänä olisi varmaan jo ajatus että "joutaahan tästä".
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Sarkastista huumoria. 😂👍
oliko se huumoria eikö harmis halunnut että disse kokkailisi hänelle ja seuraavana päivänä tekisi aamupalan heille ja nyt tämä niin se ei vielä selvinnyt kumpi harmis tahtoisi olla mies vai nainen siinä suhteessa mutta selvä bubbeliboy hän on
Anonyymi kirjoitti:
oliko se huumoria eikö harmis halunnut että disse kokkailisi hänelle ja seuraavana päivänä tekisi aamupalan heille ja nyt tämä niin se ei vielä selvinnyt kumpi harmis tahtoisi olla mies vai nainen siinä suhteessa mutta selvä bubbeliboy hän on
Kyllä toi minusta oli sellaista hyväntahtoista naljailua, taikka sellaiseksi minä tuollasen tulkitsen. Vinoillaan toiselle, roustaten välillä vähän ronskimminkin. :)
On ihan hyvää huumoria, harrastetaan kotonakin sellaista naljailuhuumoria. Etenkin mun vanhempieni kanssa tulee muka soitettua suuta, vaikka kaikki osapuolet ymmärtää sen huumoriksi. :)- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Kyllä toi minusta oli sellaista hyväntahtoista naljailua, taikka sellaiseksi minä tuollasen tulkitsen. Vinoillaan toiselle, roustaten välillä vähän ronskimminkin. :)
On ihan hyvää huumoria, harrastetaan kotonakin sellaista naljailuhuumoria. Etenkin mun vanhempieni kanssa tulee muka soitettua suuta, vaikka kaikki osapuolet ymmärtää sen huumoriksi. :)eli rakkauden naljailua mitä parit tekee keskenään ja luulin että aisen kannssa olis halunnut mutta ei hän ole yllä koskaan sanonut tai puhunut naisista hyvää tai puhunut tai osallistunut tissi peppu pimppi tai naisista keskusteluihin ja kyllä tuo on selvää bubbeli touhua
Anonyymi kirjoitti:
eli rakkauden naljailua mitä parit tekee keskenään ja luulin että aisen kannssa olis halunnut mutta ei hän ole yllä koskaan sanonut tai puhunut naisista hyvää tai puhunut tai osallistunut tissi peppu pimppi tai naisista keskusteluihin ja kyllä tuo on selvää bubbeli touhua
Näää, ei tarvitse mikään pari olla harrastaakseen leppoisaa naljailua. Kaikki ei vaan ymmärrä sellaista huumoria tai huumoriksi.Ottaa liian tosissaan. :)
Ihan hyvä taito olisi oppia nauramaan itselleenkin, eikä vain muille. Itsestäänkin voi joskus tehdä vasiten aasin ja antaa muiden nauraa ja nauraa itse mukana. Kokeile, terapeuttista. :D- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Näää, ei tarvitse mikään pari olla harrastaakseen leppoisaa naljailua. Kaikki ei vaan ymmärrä sellaista huumoria tai huumoriksi.Ottaa liian tosissaan. :)
Ihan hyvä taito olisi oppia nauramaan itselleenkin, eikä vain muille. Itsestäänkin voi joskus tehdä vasiten aasin ja antaa muiden nauraa ja nauraa itse mukana. Kokeile, terapeuttista. :Dniin miten sen nyt sitten ottaa niin läheiset ihmiset voi naljailla esim vanhempani sisarukseni ym esim työkaverit ym ja naiset mutta kyllä sinäkin otat jos nainen sanoo niin vit.uilusta ja riidan teosta niin ei se naljailua ole jos mies sanoo toiselle miehelle haluaisin luoksesi syömään ja samaan suihkuun ja nukkumaan vierellesi ja viettää aikaa kanssasi ja voitaisko rakastella ja voitaisko pussailla niin itse en katso sitä huumoriksi vaan bubbeliksi katson luonnotonta vaihdetaan puheen aihetta sopiiko sinulle että kirjoitellaan muihin aloituksiin
- Anonyymi
Olen viettänyt lähes koko elämäni itseni kanssa eli yksin joten en halua siihen muutosta.
No jos pitää palstalta valinta tehdä niin varmaan sen kanssa, joka on aina inhonnut minua eniten; ehtisin ehkä, tai yrittäisin ainakin vielä muuttaa mielipidettä, nii, sit ois hyvä mennä kun ei pitäis minuu ihan kakkiaisena enkä minäkään häntä :)
Ehdottomasti Dissen.
Kieleni ei tunne Dissen rytmikkäällä vartalolla paikkaa, jossa se ei jo olisi käynyt.
👍😁Funeau kirjoitti:
Siis suolaisella & rytmikkäällä iholla,
Oh
😇Jassoo!
Tässä edellisessä kommentissa jälleen voimme nähdä naisen suoranaisen pirullisuuden: kaikki (kaikki) käy vain kättä kääntämällä.
Ihana sivumaku
😇
En viettäisi palstalaisen kanssa, mikäli itseään ei lasketa. Kuitenkin, sen viimoisen viikon aikana en sortuisi tähän nykyajan räksytykseen, mitä PS nykyään on tuonut jo politiikkaankin.
Tietyn ihmisen kanssa viettäisin aikaa ja stressitaso olisi huomattavan matala. Enään ei tarvitsisi huolehtia mistään. Kunhan vain odottelisi kuolemaa.
Mitään pahuutta/erikoista tuskin tulisin tekemään. Noh, rehellisesti on myönnettävä, että tilaisin voileipäkakun 1000 ihmiselle, mutta söisin sen yksin.Bickyn tietenkin... Haluisin viimeisenä nähdä kaikki monster jyystötrukit ja ennenkaikkea penistreenit...siinä vaiheessa ihan sama viihdyttää itseään jo vaikka millä. Lisäksi Harmis ja jonnekin jo kadonnut pikkukakkonen vois kerrata taustalla palstatotuuksia, niin vois niin räkättävällä mielellä lähteä sitten paremmille palstoille. :oD
- Anonyymi
Koko Liljalaakson porukan. Joka päivä vedettäisiin Jyysteriassa ähkyt! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412368Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101838Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse701644Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801265- 631174
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171138TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161038Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901030Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42874- 70862