pystytä mitään kertomaan oikeassa elämässä, mutta muiden kanssa kyllä pystytään olemaan suhteissa/suhteessa siinä sivussa?
En tarkoita, että kaikki näin tekisivät, mutta mielestäni outoa.
Mielestäni sangen omituista, että "rakkautta" vannotaan täällä, eikä sille mukamas "kaivatulle"
9
82
Vastaukset
Vihjaatko nyt minulle........
<3- Anonyymi
Mitään rakkautta ei tällä palstalla ole vain julistuksia ja hymiöitä.
- Anonyymi
Esimerkkitapaus..
Mieheni on minulle viimeiset vuodet hokenut sitä, kuinka ei rakasta minua, kuinka olin vain yksi muiden ihmisten joukossa. Hän on lisäksi kerran pettänyt ja valehdellut paljonkin. Oli hukassa oman identiteettinsä ja halujensa kanssa. Meillä on yhteisiä lapsia. Mies haluaa muuttua. Kokee olleensa hukassa itsensä kanssa. Olen yrittänyt tukea häntä tässä sisäisessä löytämisessä ja muutoksessa. Onhan se ollut rankkaa, sitä en kiellä! Varsinkin, kun itse janoaisi sitä rakkautta ja hellyyttä, mistä on jäänyt paitsi jo pitemmän aikaa.
Koen ikävää intohimoa ja rakkautta kohtaan. Tilannettani ei auttanut se, että tapasin yhden todella ihanalta vaikuttavan ihmisen sattumusten kautta! Se laittoi minut miettimään sitä, että mistä olen jäänyt paitsi nämä kaikki vuodet. Tai mitä voisi olla, mitä olisi voinut olla. Surullista. Meillä ei siis ole ollut mitään tämän uuden tuttavuuden kanssa, koen vain itseni välillä niin yksinäiseksi näiden viime vuosien ongelmien keskellä.. Ja kun muutos ja niin edelleen.. on niin hidasta! Tuntuu välillä niin lohduttomalta. Välillä sitä miettii, että riittääkö tämä oma kärsivällisyys tähän kaikkeen. Haluan intohimoa, haluan rakkautta!- Anonyymi
Eihän tuossa ole mitään järkeä, äkkiä erpaperit vetämään. Elämä on liian lyhyt tuollaiseen!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tuossa ole mitään järkeä, äkkiä erpaperit vetämään. Elämä on liian lyhyt tuollaiseen!!
Mistä lähtien elämässä olisikaan,
mitään järkeä? Ehkä vähän,
mutta ei paljon.
- Anonyymi
Musta ei ole yhtään outoa, että täällä vannotaan rakkautta, jos ei jostain syystä sitä voi livessä tehdä sille hänelle. Kaikki ei voi.
- Anonyymi
No ei se ole rakkautta. Jeesus opettaa mitä on rakkaus. "Se kuka rakastaa minua pitää minun käskyni". Siis uskoton ei rakasta. Rakkautta ei pidä erehtyä luulemaan tunteeksi.
- Anonyymi
Mistä sinä tuollaista päättelet?Esimerkiksi itsellä ihastuminen/rakastuminen aiheuttaa sellaisen tunnemyrskyn, että en tosiaankaan pystyisi silloin muihin säätöihin. Tarkoitat varmaan sellaista hällävälii paneskelua tuossa, ihan fine sekin, jos siitä saa kaiken mitä tarvitsee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911330
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?51730Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t252622Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä312601Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7580Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53574