Miten mä saan tietää nousevan merkkini..?? Onko jotain uudempaa kirjaa tms, mistä löytäis sellasen taulukon, mistä se olis helppo kattoo..??Kirjastosta en löytänyt muuta kun johkin 50-luvulla syntyneisiin asti olevan taulukon.... Eikös nousevaan merkkiin tarvi ihan tarkan syntymäpaikan koordinaatit (tai ne...)...??? Oon syntyny 10.2.1990 Tampereen keskussairaalassa.
t.hanna
nouseva merkki***
.hanna.
3
866
Vastaukset
- rising lion
käy kirjakaupassa lukemassa omaa merkkiäsi koskevasta pikku huuhaa kirjasta
- täältä
Tuikku Ljunberg:Opi astrologiaa(toivottavasti kirjoitin nimen oikein)
Netistä osoitteista
- www.astro.com (Syötä tiedot My astro kohtaan)
- www.astro.fi(löytyy kohdasta kartta ja pikatulkinta)
Karttoihin tarvotset syntymäpäivän,vuoden ja kellonajan lisäksi myös paikkakunnan mistä olet syntynyt! Nouseva merkki merkitään karttaan asc/ac merkintänä.
Onnea nousevan metsästykseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.755023Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.163403Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242710Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581760- 471576
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346- 941342
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2351243Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711025IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54912