Saako miehellä olla isoa mahaa

Anonyymi

Niin naiset tykkäättekö isomahaisista miehistä?

142

781

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä iso mahakin voi olla komea. Pitää muistaa, että sen kasvattamiseen on mennyt paljon rahaa. Iso maha voi antaa siis osviittaa miehen varallisuudesta. Ison mahan voi ottaa molemmin käsien väliin ja painaa hellästi pään sitä isomahaisen miehen mahaa vasten. Luulenpa, että isomahainen mieskin tykkäisi, jos nainen tekisi noin.

• Anonyymi

Sitten isomahaisen miehen mahaa vasten voi painaa korvan kuunnella vatsan ihmeellisiä ääniä. Isoa mahaa voi myös nuuhkia ja pärisyttää huulia sitä vasten. Luulen, että isomahainen mieskin voisi pitää tuota ihan hyvänä ajanvietteenä. Sitähän sää kysyit? ;D

• Anonyymi

Joo ja isot tissit ,voi käyttää rintsikoita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ja isot tissit ,voi käyttää rintsikoita.

Tissiliivit on naisille, ei miehille.

• Anonyymi kirjoitti:

Tissiliivit on naisille, ei miehille.

Tissiliivit on tissejä varten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten isomahaisen miehen mahaa vasten voi painaa korvan kuunnella vatsan ihmeellisiä ääniä. Isoa mahaa voi myös nuuhkia ja pärisyttää huulia sitä vasten. Luulen, että isomahainen mieskin voisi pitää tuota ihan hyvänä ajanvietteenä. Sitähän sää kysyit? ;D

Kuulostaako loiske mahassa millaselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisi kyllä. Hierominenkin olisi mukavaa. Olisi myös kivaa saada täytettä sinne jos äänet vaikkapa vähenisivät.

• Anonyymi

Hyvällä terveellä ruualla ja kaurapuurolla (ja varsinkin jos mies hyvä kokkaamaan) hartaasti kasvatettu mahanen ei vähennä miehistä komeutta ja viehätysvoimaa. Jopa lisää sitä. Ja vielä normaali kuntoilu, liikkuminen ja harrastukset päälle, niin on täydellinen paketti. <3

• Onhan tuota ruualla hankittua vatsaa itselläkin, eikä se mitenkään komealta näytä :D

• Anonyymi

Luulen, että jokainen mies mahan koosta riippumatta pitää siitä, että nainen nuuhkii ihan joka sopukan. Niissä on miehen ihan omat tuoksut. Kerropa tuohon miehen mielipide. Mitä mieltä, jos nainen tekee miehelle noin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulen, että jokainen mies mahan koosta riippumatta pitää siitä, että nainen nuuhkii ihan joka sopukan. Niissä on miehen ihan omat tuoksut. Kerropa tuohon miehen mielipide. Mitä mieltä, jos nainen tekee miehelle noin?

;D ;D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on vähän kuin "tupatarkastus", joka tehdään seurustelun alussa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihanaltahan se tuntuu :)

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Ihanaltahan se tuntuu :)

Tärkeä osa toisen tuntemista on myös toisen tuoksujen tunteminen. ;D

• Anonyymi

Sen verran läskiä pitää miehen mhassa olla että 24 tölkkiä olutta menee sinne kusematta.

• Anonyymi

Hyi hitto.

• Anonyymi

Nehän on parhaita rakastajia

• Anonyymi

Isomahainen mies rakastaa ruokaa, tosin sen ruoan terveellisyyden laita voi olla vähän niin ja näin. Isomahainen mies on usein intohimoinen elämän eri nautintojen, ei ainoastaan ruoan, suhteen.

• Anonyymi

Isomahaisen miehen sivuprofiili on mielenkiintoinen: paljon muotoja ja mielenkiintoisia ulokkeita. ;)

• Anonyymi

Eihän semmoinen mies edes näe eikä löydä piliään sen raskausvatsan alta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän semmoinen mies edes näe eikä löydä piliään sen raskausvatsan alta

Eihän se pippelsson sieltä mihinkään häviä. Kummasti sitten "kasvaa", kun mies laihtuu!

• Vaikea uskoa että ylipainoiset jaksaisivat yli minuuttia ilman taukoa tai olisivat parhaita ja oon kuullut sen myös naisilta.
        Hyväkuntoista hoikkaa miestä on ylipainoisen vaikea päihittää kun naisen kanssa sängyssä puuhastellaan.

• Anonyymi
        Jiimen kirjoitti:

Vaikea uskoa että ylipainoiset jaksaisivat yli minuuttia ilman taukoa tai olisivat parhaita ja oon kuullut sen myös naisilta.
        Hyväkuntoista hoikkaa miestä on ylipainoisen vaikea päihittää kun naisen kanssa sängyssä puuhastellaan.

Kuinkas kauan sellainen hyväkuntoinen könsikäs sitten jaksaa painaa ja kuinka monta kertaa viikossa? Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun on sellainen tähtäimessä tällä lädyllä!

• Anonyymi kirjoitti:

Kuinkas kauan sellainen hyväkuntoinen könsikäs sitten jaksaa painaa ja kuinka monta kertaa viikossa? Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun on sellainen tähtäimessä tällä lädyllä!

Olet kai mies joka kysyy mutta naisen kanssa tuntikausia tarvittaessa ja niin on tehty todella usein. Joka päivä ei ehdi tuntikausia mutta edes jotain joka päivä mutta ei mikään pakko.
        Parempaa kuntoiluharrastusta ei ole vielä keksitty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isomahaisen miehen sivuprofiili on mielenkiintoinen: paljon muotoja ja mielenkiintoisia ulokkeita. ;)

"Isomahaisen miehen sivuprofiili on mielenkiintoinen: paljon muotoja ja mielenkiintoisia ulokkeita. ;)"

Vähän kuin Q kirjain, pyöreä muoto ja pieni väkänen jalkojen välissä :D

• Anonyymi
        Jiimen kirjoitti:

Olet kai mies joka kysyy mutta naisen kanssa tuntikausia tarvittaessa ja niin on tehty todella usein. Joka päivä ei ehdi tuntikausia mutta edes jotain joka päivä mutta ei mikään pakko.

En todellakaan ole mies. Olen nainen. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Isomahaisen miehen sivuprofiili on mielenkiintoinen: paljon muotoja ja mielenkiintoisia ulokkeita. ;)"

Söpöä.

• Anonyymi
        Jiimen kirjoitti:

Olet siis varattu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet siis varattu?

Tuollaiset kaverit on aina varattuja, ja niitä varaajia voi olla useampiakin.

• Anonyymi kirjoitti:

Olet siis varattu?

En ole varattu. Mutta sitten kun olen niin toivottavasti kumppani on samanlainen kuin minä.
        Tänäänkin yksi nainen laitteli viestiä mutta en lähtenyt minnekään kun tiedän että sitä ei peuhailu kiinnosta. Tai paremminkin se on sellainen jolle riittää 1-2 minuutin touhut.
        Ja juuri nyt alkoi yleisurheilua tv 2,lta eli sitä seurataan nyt, mihinkään ei lähdetä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sen pienen väkäsen suuntakin on sama.

Isomahainen mies on seksissä hyvä ainoastaan selällään ja silloin kun nainen on hyvä ratsastamaan ja pitää siitä.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuollaiset kaverit on aina varattuja, ja niitä varaajia voi olla useampiakin.

"Tuollaiset kaverit on aina varattuja, ja niitä varaajia voi olla useampiakin."

Se olisikin ennennäkemätöntä että tavallinen kaveri joka ei käy missään, ei baareissa, ei nettideiteissä, ei tinderissä, ei edes ryyppää ja silti varaajia voi olla useampiakin.
        Aika menee töissä, kotona ja tallissa. Työpaikalla ei ole ainuttakaan naista.
        On sanottu mulle ettei naiset löydä sua tallista, no on sieltäkin käyty hakemassa jopa kaksi kertaa, siitä huolimatta vietän aikaa mieluummin siellä kuin baarissa.

• Anonyymi
        Jiimen kirjoitti:

En ole varattu. Mutta sitten kun olen niin toivottavasti kumppani on samanlainen kuin minä.
        Tänäänkin yksi nainen laitteli viestiä mutta en lähtenyt minnekään kun tiedän että sitä ei peuhailu kiinnosta. Tai paremminkin se on sellainen jolle riittää 1-2 minuutin touhut.
        Ja juuri nyt alkoi yleisurheilua tv 2,lta eli sitä seurataan nyt, mihinkään ei lähdetä.

No niin, jossain vaiheessa lupasit käydä Turussa. Lillin kanssa teidän piti lähteä Ruotsiin. Lillislällys ei varmaan hae sua tallista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sen pienen väkäsen suuntakin on sama.

Isomahainen mies on seksissä hyvä ainoastaan selällään ja silloin kun nainen on hyvä ratsastamaan ja pitää siitä.

Kyllä isomahainen mies voi laihtua. Isomahaisia miehiä ja naisia tulee kannustaa laihduttamiseen. Varmasti vartalo ja paino vaikuttaa seksielämäänkin. Ylipaino ja lihavuus on paitsi suuri terveysriski, se vaikuttaa myös itsetuntoon, itsevarmuuteen ja touhuihin peräkammarin puolella. Isomahaista miestä ja naista pitää kuitenkin rakastaa eikä pahasti saa sanoa, vaikka kumppanin lihavuus ärsyttäisikin. Jokaisen laihdutuspäätöksen takana tulisi olla oma tahto ja rakkaus itseä kohtaan olipa minkä kokoinen tahansa.

• Anonyymi kirjoitti:

No niin, jossain vaiheessa lupasit käydä Turussa. Lillin kanssa teidän piti lähteä Ruotsiin. Lillislällys ei varmaan hae sua tallista.

Hehheh. Vai oikein piti. Lähtisitkö itse tuntemattoman kanssa pitemmälle reissulle.
        Viimeksi lähdin tuntemattoman naisen kanssa käymään Tampereella Pohjanmaalta mutta sitä ennen tavattiin kuitenkin ensin. Sinne oli matkaa alle 200 km eli aivan toista kuin Tukholmaan, silti oli pakko tavata etukäteen, parempi niin molemminpuolin vaikka kyse oli vain harrastetapahtumasta joka kiinnosti meitä molempia ja samana päivänä takaisin. Mitään muuta ei tapahtunut emmekä ole nähneet sen jälkeen vaikka yhteyttä on pidetty sillointällöin.

Enkä luvannut käydä Turussa, ainoastaan Turun kautta Ruotsiin kuten monet kerrat ennenkin.

Piti oikein tarkistaa viestin päivämäärä kännykästä, perjantaiaamuna yks nainen, sattumalta juuri Turusta, tuttu ennestään vuodesta 2017 lähtien, kysyi tulisinko avuksi tekemään pikkuremonttia asuntoonsa joku viikonloppu.
        Tunnustan että tuli lillis mieleen :) mutta palstamiehien iloksi en aio yrittää tavata samalla reissulla.

• Anonyymi kirjoitti:

Kylläpä te otatte murheita muiden tekemisistä 😄 Ellen ihan väärin muista, niin joku muumi änki siihen(kin) keskusteluun väliin sotkemaan.

• Anonyymi
        Jiimen kirjoitti:

Hehheh. Vai oikein piti. Lähtisitkö itse tuntemattoman kanssa pitemmälle reissulle.
        Viimeksi lähdin tuntemattoman naisen kanssa käymään Tampereella Pohjanmaalta mutta sitä ennen tavattiin kuitenkin ensin. Sinne oli matkaa alle 200 km eli aivan toista kuin Tukholmaan, silti oli pakko tavata etukäteen, parempi niin molemminpuolin vaikka kyse oli vain harrastetapahtumasta joka kiinnosti meitä molempia ja samana päivänä takaisin. Mitään muuta ei tapahtunut emmekä ole nähneet sen jälkeen vaikka yhteyttä on pidetty sillointällöin.

Enkä luvannut käydä Turussa, ainoastaan Turun kautta Ruotsiin kuten monet kerrat ennenkin.

Piti oikein tarkistaa viestin päivämäärä kännykästä, perjantaiaamuna yks nainen, sattumalta juuri Turusta, tuttu ennestään vuodesta 2017 lähtien, kysyi tulisinko avuksi tekemään pikkuremonttia asuntoonsa joku viikonloppu.
        Tunnustan että tuli lillis mieleen :) mutta palstamiehien iloksi en aio yrittää tavata samalla reissulla.

Kyllä kannattaisi tavata samalla niin sitten voitte suunnitella yhteistä matkaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kannattaisi tavata samalla niin sitten voitte suunnitella yhteistä matkaa.

Ei ole kyse kannattavuudesta mutta muuten vaan tavata olis ok. Tai onhan siinä kyse sellaisesta nimittäin ei kannata alkaa haikailemaan kaukaa ketään. :)
        Elokuun puolivälissä on Kalevan kisat Turuuus, se olis hyvä ajankohta, Lilliskin taisi osallistua siellä kolmiloikkaan, vois mennä kannustamaan.. :)

• Jiimen kirjoitti:

Ei ole kyse kannattavuudesta mutta muuten vaan tavata olis ok. Tai onhan siinä kyse sellaisesta nimittäin ei kannata alkaa haikailemaan kaukaa ketään. :)
        Elokuun puolivälissä on Kalevan kisat Turuuus, se olis hyvä ajankohta, Lilliskin taisi osallistua siellä kolmiloikkaan, vois mennä kannustamaan.. :)

Shhh... älä kerro kaikille... tulee suorituspaineita🤭
        No mutta nähdään sit elokuussa ;)

• Lillis2020 kirjoitti:

Shhh... älä kerro kaikille... tulee suorituspaineita🤭
        No mutta nähdään sit elokuussa ;)

"No mutta nähdään sit elokuussa ;)"

Hitsi kun susta ei tiedä ootko tosissasi vai et. :) Ei tarvi odottaa elokuuhun, mun sisar asuu Porissa, kun käyn siellä, on se jo aika lähellä Turkua.
        Mua häiritsee tässä se että joku/jotkut palstamiehet eivät ehkä pidä tästä flirttailusta, sulla on faneja täällä ja en halua astua kenenkään varpaille vaikka tämä ei merkitse mitään mutta joku voi ottaa todesta.
        Minä en yritä kaataa ketään sänkyyn vaikka joku voisi niin kuvitella että se on ainut päämäärä mihin pyrin.
        Rohkeasti vaan, vinkkinä muille. Älkää jääkö tuumailemaan uskaltaisiko vai ei, jos toinen ei hyväksy pyyntöä niin sitten ei, ei siihen kuole. Siis live-elämässä myös.
        Pertti von Ludvig oli hyvä esimerkki rohkeudesta kun uskalsi avata suunsa ja liehitellä miss p,tä, siis nykyistä tiss p, tä.

• Jiimen kirjoitti:

"No mutta nähdään sit elokuussa ;)"

Hitsi kun susta ei tiedä ootko tosissasi vai et. :) Ei tarvi odottaa elokuuhun, mun sisar asuu Porissa, kun käyn siellä, on se jo aika lähellä Turkua.
        Mua häiritsee tässä se että joku/jotkut palstamiehet eivät ehkä pidä tästä flirttailusta, sulla on faneja täällä ja en halua astua kenenkään varpaille vaikka tämä ei merkitse mitään mutta joku voi ottaa todesta.
        Minä en yritä kaataa ketään sänkyyn vaikka joku voisi niin kuvitella että se on ainut päämäärä mihin pyrin.
        Rohkeasti vaan, vinkkinä muille. Älkää jääkö tuumailemaan uskaltaisiko vai ei, jos toinen ei hyväksy pyyntöä niin sitten ei, ei siihen kuole. Siis live-elämässä myös.
        Pertti von Ludvig oli hyvä esimerkki rohkeudesta kun uskalsi avata suunsa ja liehitellä miss p,tä, siis nykyistä tiss p, tä.

No sun pitää varmaan luottaa vaistoosi tässä asiassa ;)

Olen sinkku joten ei ole kuin omia varpaita minkä päälle olisi mahdollista astua. Se jää sitten meidän nähtäväksi ja palstalaisten aprikoitavaksi näemmekö irl vai emme, mutta ainakaan emme keskustele asiasta täällä. Sen verran outoa porukkaa liikkeellä täälläkin. Niin, ja seuraathan sitten kiltti että vastaat juuri mulle, jokuhan on hiljattain vienyt kuvani ja luonut perseilynikin nimellä Lillis2010

• Lillis2020 kirjoitti:

No sun pitää varmaan luottaa vaistoosi tässä asiassa ;)

Olen sinkku joten ei ole kuin omia varpaita minkä päälle olisi mahdollista astua. Se jää sitten meidän nähtäväksi ja palstalaisten aprikoitavaksi näemmekö irl vai emme, mutta ainakaan emme keskustele asiasta täällä. Sen verran outoa porukkaa liikkeellä täälläkin. Niin, ja seuraathan sitten kiltti että vastaat juuri mulle, jokuhan on hiljattain vienyt kuvani ja luonut perseilynikin nimellä Lillis2010

"jokuhan on hiljattain vienyt kuvani ja luonut perseilynikin nimellä Lillis2010"

On vai? :) En ole nähnyt.
        En tarkoittanut sinkkuuttasi vaan palstamiehiä. Aivan varmasti moni on kallellaan sun suuntaan ja monen muunkin suuntaan jotka saattaa aprikoida uskaltaisko vai ei tehdä jotain asian hyväksi.
        En missään nimessä halua lannistaa ketään yrittämästä vaan kannustaa yrittämään enemmän. Ei ole mitään syytä olla ujo naisten seurassa.
        Ajelen jossain vaiheessa Turun suuntaan niin katsotaan.

• Jiimen kirjoitti:

"jokuhan on hiljattain vienyt kuvani ja luonut perseilynikin nimellä Lillis2010"

On vai? :) En ole nähnyt.
        En tarkoittanut sinkkuuttasi vaan palstamiehiä. Aivan varmasti moni on kallellaan sun suuntaan ja monen muunkin suuntaan jotka saattaa aprikoida uskaltaisko vai ei tehdä jotain asian hyväksi.
        En missään nimessä halua lannistaa ketään yrittämästä vaan kannustaa yrittämään enemmän. Ei ole mitään syytä olla ujo naisten seurassa.
        Ajelen jossain vaiheessa Turun suuntaan niin katsotaan.

Juu, tiedän mitä tarkoitit :) tuskin täällä kukaan pahastuu, ja jos pahastuu niin täytyy kyllä ihmetellä miksi.
        Ihmetellään :)

• Lillis2020 kirjoitti:

Juu, tiedän mitä tarkoitit :) tuskin täällä kukaan pahastuu, ja jos pahastuu niin täytyy kyllä ihmetellä miksi.
        Ihmetellään :)

Hah, no nythän tuli sitten kahdesti tuota ihmetellään... mutta haittaneeko tuo. Hauska monitulkintainen viesti kuitenkin 😄

• Anonyymi

välitän viestin lillille

• Anonyymi

Kaikille naisille omat nimikko gmailit :)

• Hej, jag svarade nyss :)

• Anonyymi kirjoitti:

välitän viestin lillille

Ei tarvitse kiitos, homma hoidossa :)

• Jiimen
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikille naisille omat nimikko gmailit :)

"Kaikille naisille omat nimikko gmailit :) "

Arvasin jotta joku tarttuu tuohon :) olishan tuo hyvä idea jos niitä naisia olisi. Tämä oli ensimmäinen kerta kun tein näin.
        Nyt kun tuo sähköpostiosoite on olemassa niin onko palstoilla moottoriurheilunaisia pohjanmaalta?
        Nyt viikonloppuna on pitkästä aikaa koronan jälkeen autokisat, Jurvan botniaringillä historic race kapinat.
        Löytyykö naishenkilöä jota tuollainen harrastus kiinnostaa, voin noutaa kyytiinkin jos matkan varrella ja palauttaa takaisin samaan paikkaan. :)

Sp. osoitehan oli: Lillikselta

• Anonyymi

Onko muuttanut pohjanmaalle?

• Anonyymi
        Jiimen kirjoitti:

"Kaikille naisille omat nimikko gmailit :) "

Arvasin jotta joku tarttuu tuohon :) olishan tuo hyvä idea jos niitä naisia olisi. Tämä oli ensimmäinen kerta kun tein näin.
        Nyt kun tuo sähköpostiosoite on olemassa niin onko palstoilla moottoriurheilunaisia pohjanmaalta?
        Nyt viikonloppuna on pitkästä aikaa koronan jälkeen autokisat, Jurvan botniaringillä historic race kapinat.
        Löytyykö naishenkilöä jota tuollainen harrastus kiinnostaa, voin noutaa kyytiinkin jos matkan varrella ja palauttaa takaisin samaan paikkaan. :)

Sp. osoitehan oli: Lillikselta

"Tämä oli ensimmäinen kerta kun tein näin."
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15375433/miksi-miehet-haluavat-vmaisen-naisen-#comment-94777920
        Kaunotarjakulkuri voisi olla tuosta eri mieltä.

• Anonyymi kirjoitti:

"Tämä oli ensimmäinen kerta kun tein näin."
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15375433/miksi-miehet-haluavat-vmaisen-naisen-#comment-94777920
        Kaunotarjakulkuri voisi olla tuosta eri mieltä.

Tuon oon unohtanut :) voi hitsin hitsi.
        Muistan tuon ketjun kuin eilisen päivän vaikka siitä on jo pian 2 vuotta mutta en muistanut laittaneeni yhteystietoja. Tuollainen auto tai pyöräharrastuksista kiinnostunut sinkkunainen joka käy tapahtumissa kuten Forssan pick nicissä, on suuri harvinaisuus.
        Ei se ottanut yhteyttä sähköpostilla, ihme kun sp osoite jäi ketjuun mutta enää se ei ole voimassakaan.

No sanotaan sitten että oli toinen kerta kun tein näin ja toivottavasti ei tarvitse tehdä enää kolmatta kertaa. ;)

• Anonyymi
        Jiimen kirjoitti:

Muistan tuon ketjun kuin eilisen päivän vaikka siitä on jo pian 2 vuotta mutta en muistanut laittaneeni yhteystietoja. Tuollainen auto tai pyöräharrastuksista kiinnostunut sinkkunainen joka käy tapahtumissa kuten Forssan pick nicissä, on suuri harvinaisuus.
        Ei se ottanut yhteyttä sähköpostilla, ihme kun sp osoite jäi ketjuun mutta enää se ei ole voimassakaan.

No sanotaan sitten että oli toinen kerta kun tein näin ja toivottavasti ei tarvitse tehdä enää kolmatta kertaa. ;)

Se on menoa nyt eikä nokitusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on menoa nyt eikä nokitusta.

Harlikka ja autoharrastaja :)

• Mitäs täällä taas sekoillaan? Mä missään pohjanmaalla asu. :D

• Jiimen kirjoitti:

Asia ei mulle kuulu, mutta jos saat tilaisuuden älä tyri. Pidä tota likkaa, kun kukkaa kämmenellä, nätisti ja ovet paukkuen ei lähetä kiukuten menemään 👍

• Anonyymi kirjoitti:

Harlikka ja autoharrastaja :)

Siis kuinka? Joku harrikka harrastaja ja minä autoja harrastava? Että sopisiko yhteen?
        Voisi sopia, on mulla hd.

• Anonyymi
        Jiimen kirjoitti:

Siis kuinka? Joku harrikka harrastaja ja minä autoja harrastava? Että sopisiko yhteen?
        Voisi sopia, on mulla hd.

Lilli on harlikka ;)

• Vähän vatsaa saa olla, mutta ei mikään liian iso ja mahakas. Se on jo terveysriski.
      Nyt ei saa ajatella, että saavutetut "plastusrenkaat" ja muhkea "outokumpu" on säilytettävä, vaan tässäkin asiassa on syytä käyttää järkeä.

• Anonyymi

Oletko itse normaalipainoinen? Oletko ollut koskaan ylipainoinen tai lihava?

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko itse normaalipainoinen? Oletko ollut koskaan ylipainoinen tai lihava?

Kuntoilen säännöllisesti ja yitän parhaani mukaan noudattaa terveellistä ruokavaliota, olematta kuitenkaan mikään fanaatikko.
        Raskausaikana olin todella iso ja muhkea, loppuajan minun oli todella paha olla. Verenpainetta ja -sokeria tarkkailtiin jatkuvasti.
        (meillä on 2 tervettä lasta, jotka ovat jo reippaita ja omatoimisia nuoria ihmisiä)

Tiedän, että ylipainoisena minun olisi tosi huono olla ja altistuisin monille terveysriskeille. Se motivoi pitämään painon kurissa.

En sano tätä arvostellaakseni muita, vaan kerron ne syyt, jotka auttaa minua pysymään tarkkana oman painoni suhteen

• Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

Kuntoilen säännöllisesti ja yitän parhaani mukaan noudattaa terveellistä ruokavaliota, olematta kuitenkaan mikään fanaatikko.
        Raskausaikana olin todella iso ja muhkea, loppuajan minun oli todella paha olla. Verenpainetta ja -sokeria tarkkailtiin jatkuvasti.
        (meillä on 2 tervettä lasta, jotka ovat jo reippaita ja omatoimisia nuoria ihmisiä)

Tiedän, että ylipainoisena minun olisi tosi huono olla ja altistuisin monille terveysriskeille. Se motivoi pitämään painon kurissa.

En sano tätä arvostellaakseni muita, vaan kerron ne syyt, jotka auttaa minua pysymään tarkkana oman painoni suhteen

Ok. Tarkoitin, että onko sinulla (raskauksien ulkopuolella) kokemusta ylipainosta tai lihavuudesta. Laihduttaminen ei ole mitenkään helppoa. Se on mahdollista mutta ei helppoa. Vaatii aikaa, vaivaa ja paneutumista. Pysyviin tuloksiin pystyy vain 10%, muut lihoo usein takaisin samoihin mittoihin, koska ruokailu- ja liikuntatottumukset eivät muutu pysyvästi. Laihduttamisen sijaan tulisikin puhua elämänmuutoksesta, joka pysyy. Se on kaikkein vaikein, sillä sen eteen on nähtävä vaivaa varsinkin, jos ruokailutottumukset olleet pielessä vuosia tai vuosikymmeniä.

• tosi..typy
        Anonyymi kirjoitti:

Ok. Tarkoitin, että onko sinulla (raskauksien ulkopuolella) kokemusta ylipainosta tai lihavuudesta. Laihduttaminen ei ole mitenkään helppoa. Se on mahdollista mutta ei helppoa. Vaatii aikaa, vaivaa ja paneutumista. Pysyviin tuloksiin pystyy vain 10%, muut lihoo usein takaisin samoihin mittoihin, koska ruokailu- ja liikuntatottumukset eivät muutu pysyvästi. Laihduttamisen sijaan tulisikin puhua elämänmuutoksesta, joka pysyy. Se on kaikkein vaikein, sillä sen eteen on nähtävä vaivaa varsinkin, jos ruokailutottumukset olleet pielessä vuosia tai vuosikymmeniä.

Ei ole omakohtaisia kokemuksia, vaikka ei niitä raskauskiloja ollut helppoa karistaa pois. Halusin palata entiseen kuosiin mahdollisimma pian, eikä se tietysti onnistunut hetkessä. En vähättele laihduttamiseen vaikeutta. Tavoitteisiin pääseminen on haastavaa. Olisi hyvä, jos lähellä olisi joku tukemassa ja kannustamassa.
        Oikeasti puhutaan elämänmuutoksesta ja uusista valinnoista. Se ei tarkoita pelkästään ruokavalion muutosta, vaan paljon muutakin. Oma pää/ ajatusmaailma on järjestettävä uusiksi, jotta terveellisistä valinnoista tulisi elämäntapa ja tottumus.
        Ei ole todellakaan helppo tehtävä.

• Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

Mites sulla nyt on yhtäkkiä lapsia, vaikka muutamia vuosia sitten hoit, että et välitä lapsista etkä aio ikinä hankkia lapsia.?

• Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

Ei ole omakohtaisia kokemuksia, vaikka ei niitä raskauskiloja ollut helppoa karistaa pois. Halusin palata entiseen kuosiin mahdollisimma pian, eikä se tietysti onnistunut hetkessä. En vähättele laihduttamiseen vaikeutta. Tavoitteisiin pääseminen on haastavaa. Olisi hyvä, jos lähellä olisi joku tukemassa ja kannustamassa.
        Oikeasti puhutaan elämänmuutoksesta ja uusista valinnoista. Se ei tarkoita pelkästään ruokavalion muutosta, vaan paljon muutakin. Oma pää/ ajatusmaailma on järjestettävä uusiksi, jotta terveellisistä valinnoista tulisi elämäntapa ja tottumus.
        Ei ole todellakaan helppo tehtävä.

Ok. Kiitos vastauksesta. Laihduttamisessa vaikeinta on kokonaisvaltainen (mielen)muutos, josta seuraa elämänmuutos. On niin helppo laihiksen tai laihiksien jälkeen palata siihen vanhaan ja samaan. Tuo on ihan sama kaikkien elämänmuutosta vaativien asioiden kanssa, että ei valu takaisin vanhaan samaan, mikä ei ole terveellistä ja hyvää.

• Anonyymi kirjoitti:

Mites sulla nyt on yhtäkkiä lapsia, vaikka muutamia vuosia sitten hoit, että et välitä lapsista etkä aio ikinä hankkia lapsia.?

En muista väittäneeni mitään tuollaista. Meillä on lapset hankittu, enempää en aio tehdä.
        On ihanat lapset, mutta olen ollut niistä hiljaa. Olen pitänyt yksityisasiat ominani.
        Eikä sillä ole enää tässä vaiheessa mitään väliä, vaikka niistä puhun. Ovat jo isoja.
        Eipä tästä aiheesta tämän enempää. He eivät edes liity ketjun aiheeseen.

• Anonyymi

Ei kai tuota mikään laki kiellä.

• Nö ei sää, jös ön isö mähä ei pääsö lähellö. Mähä ön tiellä. 😼

• Anonyymi

En ole ikinä ollut isomahaisen miehen kanssa, joten en osaa vastata tähän. Kokemus ilman isomahaissta miestä herättää lähinnä kysymyksen, että miten rakastelu hoidetaan? Jos miehen maha on kovin iso, niin miten vehkeen edes saa ohjattua ja riittämään oikeaan paikkaan, kun maha on ensimmäisenä kontaktissa omaan kroppaani??
      Ja tämä ei ole mitään vinoilua isomahaisia miehiä kohtaan, kunhan ihmettelen näitä käytännön seikkoja.

• Väikeeks menöö. 😹

• Anonyymi

Tuo on ihan totta. Varmasti naistenkin iso maha vaikeuttaa seksiä. Siinähän molempien mahat törmää ja vaikeaa varmaan muutenkin. Tätä pitäisi kysyä isomahaisilta miehiltä ja naisilta, joilla kokemusta ja niksit löytyy tähänkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo on ihan totta. Varmasti naistenkin iso maha vaikeuttaa seksiä. Siinähän molempien mahat törmää ja vaikeaa varmaan muutenkin. Tätä pitäisi kysyä isomahaisilta miehiltä ja naisilta, joilla kokemusta ja niksit löytyy tähänkin.

Kun mähä oli isö ja tiellä(räskäänä), miäs pääsi käsiksi täkäkäyttä. Näisen isö mähä (pläski) äntää myöden, miehen isö mähä on kövä eikä ännä myöden.

• Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

Kun mähä oli isö ja tiellä(räskäänä), miäs pääsi käsiksi täkäkäyttä. Näisen isö mähä (pläski) äntää myöden, miehen isö mähä on kövä eikä ännä myöden.

Miehillä se rasva keskittyy usein keskittyy siihen vyötärön seudulle. Tietysti kaikkialle muuallekin, jos sitä on paljon ylimääräistä.

• Anonyymi kirjoitti:

Miehillä se rasva keskittyy usein keskittyy siihen vyötärön seudulle. Tietysti kaikkialle muuallekin, jos sitä on paljon ylimääräistä.

Miehenisö mähä on tiellä, näisen isö mähä härvemmin paitsi jös sitä ön päljön(pläskiä) täi räskäänä.

Näinen vöi äinä pyllistää, miäskin vöi muttä pippeli ei käänny miähen täkäpuolelle. Mänee väikeeksi.

• Jan_ kirjoitti:

Miehenisö mähä on tiellä, näisen isö mähä härvemmin paitsi jös sitä ön päljön(pläskiä) täi räskäänä.

Näinen vöi äinä pyllistää, miäskin vöi muttä pippeli ei käänny miähen täkäpuolelle. Mänee väikeeksi.

Näin öllen näisellä sää öllä isö mähä, miähellä ei.

• Jan_ kirjoitti:

Tuon tekstin kirjoittamiseen meni aikaa ainakin tunti. :)

• Jiimen kirjoitti:

Ei menny. Minuutti ehkä. 😹

• Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

Ei menny. Minuutti ehkä. 😹

Miksi kirjoitat tuolleen?

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi kirjoitat tuolleen?

Ihan huvikseni. Mulla on pöljä huumori. 😹

• Anonyymi
        Jiimen kirjoitti:

var f = [['a','ä'], ['o', 'ö'], ['A', 'Ä'], ['O','Ö']].map(([c1,c2])=>(s=>s.replace(new RegExp(c1, 'g'), c2))).reduce((fAcc, f)=>(s=>fAcc(f(s))), s=>s)

• Anonyymi kirjoitti:

var f = [['a','ä'], ['o', 'ö'], ['A', 'Ä'], ['O','Ö']].map(([c1,c2])=>(s=>s.replace(new RegExp(c1, 'g'), c2))).reduce((fAcc, f)=>(s=>fAcc(f(s))), s=>s)

Yksi o kirjain on siellä mukana eli oot ei muuttuneet ööksi automaattisesti.

• Jiimen kirjoitti:

Yksi o kirjain on siellä mukana eli oot ei muuttuneet ööksi automaattisesti.

Mä käänsin ö:t ja ä:t omassa päässäni. Ei ollut mitään apukääntäjää. Helppoahan se on a ääksi ja o ööksi. :)

• Jan_ kirjoitti:

Mä käänsin ö:t ja ä:t omassa päässäni. Ei ollut mitään apukääntäjää. Helppoahan se on a ääksi ja o ööksi. :)

On, ja huvittavalta teksti näytti noin. :)

• Jiimen kirjoitti:

On, ja huvittavalta teksti näytti noin. :)

Se ön jöskys kivää kaantaa käikki paalaelleen.. :)

• Jan_ kirjoitti:

Se ön jöskys kivää kaantaa käikki paalaelleen.. :)

Ups paaläelleen. Moka. :D

• Anonyymi

Isomahaista miestä voisi tsempata sillä tavalla, että ostaa mittanauhan ja mittailee kerran viikossa sen mahan ympärysmitan. Siitä voi tulla mittaajalle ja isomahaiselle miehelle sellainen yhteinen hetki. Isomahainen mieskin mittaamalla voi ymmärtää sen muutoksentarpeen. Samalla voi ottaa muutkin mitat!

• Anonyymi

Itselläni on komea mies. Löytyy hartioita, voimakkaat ja lihaksikkaat kädet, söpö ja hyvännäköinen peba sekä iso vatsa. Rakastan tuota kokonaisuutta. Siinä on MIES! Vatsa on haaste joissain rakasteluasennoissa, mutta luovuus palkitaan :). En ole koskaan ollut tämän kokoisen miehen kanssa, mutta en vaihtaisi mihinkään. Vatsaa voi vähän pienentää toki terveyssyistä, mutta rakastan joka tapauksessa tuota kokonaisuutta myös nyt!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itselläni on komea mies. Löytyy hartioita, voimakkaat ja lihaksikkaat kädet, söpö ja hyvännäköinen peba sekä iso vatsa. Rakastan tuota kokonaisuutta. Siinä on MIES! Vatsa on haaste joissain rakasteluasennoissa, mutta luovuus palkitaan :). En ole koskaan ollut tämän kokoisen miehen kanssa, mutta en vaihtaisi mihinkään. Vatsaa voi vähän pienentää toki terveyssyistä, mutta rakastan joka tapauksessa tuota kokonaisuutta myös nyt!

Onko varakas mies? Hyvässä asemassa? Oletko itse miesten mieleen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin joillakin isomahaisilla miehillä on vastustamattoman muhkea peräsin. Se kieltämättä on kyllä kaunista katsottavaa. Silmä jää kiinni muhkeisiin muotoihin. Muhkeista pakaroistakin saa hyvän otteen, ei pääse mies karkuun! ;D
        https://www.youtube.com/watch?v=aNvD12D6Cgw

• kuin myös nainen.

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

kuin myös nainen.

Mieskin voi ottaa isomahaiselta naiselta ne mitat tarvittaessa. Mittailu voi olla ihan kiva ajanviete.

• Anonyymi

Mäkin oon aatellu mitata itteni ihan joka paikasta. Nuoruudessa laihuudesta haukuttu, että kyllä se voi mennä niinkin päin. Ja mittais sitten ettei nyt mikään mitta nolla oo että on edes olemassa ja sais jotain varmistusta omalle ihmisyydelleen, jos ois joku johon verrata. Sellanen mittakirja, niinkuin FaceBook, mutta johon laitettas omat mitat ois hyvä. Tai voishan ne oikeat ihmisten laittamat mitat pitää salaisuutena, mutta jokaiselle sitten näytettäs näistä generoidut statistiikkasesti yhtäpitävät mitat.
        Joo, mutta mä oon niitä luonnonkiviä nostellu. Sehän niissä on hankaluutena, että sit kun tarviis painavaemman kiven, niin siitä ei oikeen taho saada otetta. Oon 69kg tai nyt en vähään aikaan punninnu, saattaa olla 71kg:kii.

• Anonyymi

Saa olla, mutta ei mun omalla miehellä.

Mulla on ollut kaksi isomahaa (3 miestä) ja ne isomahaiset osoittautuivat olevan ilkeitä, manipulatiivisia ihmisiä. Molemmilla oli myös kyky taloudelliseen ja henkiseen väkivaltaan.

Itse olin normaalipainoinen, ja jälkikäteen on naurattanutkin tämän yhen 120 kg 175 senttisen paskamahan sättimiset. Sanoi minulle mm. että olen läski :D Ukko jolla oli isompi maha kuin minulla synnyttämään mennessä :D

Juu, isomahat, no can do.

• Anonyymi

Kahdesta voikin jo tehdä lopulliset päätelmät kaikista isomahaisista?

• Anonyymi

Kyllä naiset huolii jos mies on varakas.

• Anonyymi

Oma asia mihin kuntoon itsensä päästää. Punkerot ei kiinnosta.

• tämä ei ole sukupuolikysymys

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

tämä ei ole sukupuolikysymys

Ei niin.

• Anonyymi

Kyllä. Mikäpä ettei. Kunhan ei ole persu.

• Anonyymi

Isoa mahaa voi käyttää kaljakellunnassa.

• Anonyymi

Liian iso maha alkaa jo haitata liikkumista, seksiä, työtä, jaksamista. Yli sadan kilon jos miehen paino meneen niin se on ongelma. Oma mieheni ollut 114 kg ja käskin laihtumaan, laihtuikin 35kg ja on nyt pysynyt alle sadassa kilossa pitkään.

• Anonyymi

Liian isossa mahassa sekä miehillä ja naisilla se suurin vaara ja ongelma on, että se rasva pakkautuu sisäelimien ympärille ja alkaa haitata niiden toimintaa. Se on oikeasti todella suuri terveysriski kaikille. Sydän- ja verisuonitautien riski on lihavalla kohonnut. Jos painoindeksi on 30 tai enemmän tulisi aina laihduttaa sinne normaalipainon ylärajalle (BMI 24,99), jos ei pysty enempää laihduttamaan. Myös pienempi laihduttaminen edistää terveyttä. Tilanne ei ole huolestuttava, jos painoindeksi on vielä 26-27 mutta 30 jälkeen siinä on vaara saada jo lihavuuteen liittyviä liitännäissairauksia. Laihduttaminen kannattaa aina. Laihduttaa voi niin kauan kuin painoindeksi ei ole alle 18,5, mikä on normaali BMI:n alaraja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liian isossa mahassa sekä miehillä ja naisilla se suurin vaara ja ongelma on, että se rasva pakkautuu sisäelimien ympärille ja alkaa haitata niiden toimintaa. Se on oikeasti todella suuri terveysriski kaikille. Sydän- ja verisuonitautien riski on lihavalla kohonnut. Jos painoindeksi on 30 tai enemmän tulisi aina laihduttaa sinne normaalipainon ylärajalle (BMI 24,99), jos ei pysty enempää laihduttamaan. Myös pienempi laihduttaminen edistää terveyttä. Tilanne ei ole huolestuttava, jos painoindeksi on vielä 26-27 mutta 30 jälkeen siinä on vaara saada jo lihavuuteen liittyviä liitännäissairauksia. Laihduttaminen kannattaa aina. Laihduttaa voi niin kauan kuin painoindeksi ei ole alle 18,5, mikä on normaali BMI:n alaraja.

BMI on huonoksi todettu mittari.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Kyllä se on suuntaa antava. Siihen päälle käy vielä rasvaprosenttimittauksessa, niin ei jää mitään epäselvää omasta tilanteesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se on suuntaa antava. Siihen päälle käy vielä rasvaprosenttimittauksessa, niin ei jää mitään epäselvää omasta tilanteesta.

Huono se on.

Kehon koostumus mittaus on parempi, mutta vaikea toteuttaa luotettavalle mittarilla isolle määrälle ihmisiä.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Bmi 20. Onko lihava? Bmi 30. Onko lihava?
        Naisen bmi saa olla korkeintaan 22. Lihakset sopii miehille, ei naisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisen ja miehen normaalipainoin indeksi on 18,5-24,99. Ihmiset on erilaisia ruumiinrakenteeltaan. Todella lihaksikkaan on sitten asia erikseen. Harva on todella lihaksikas, että se pitäisi huomioida painoindeksissä erikseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

BMI 20 voi olla laihaläski. BMI 30 voi olla lihaksikas ja sillä voi olla terveempi kehonkoostumus.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lihakset sopivat kaikille.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lihakset sopivat kaikille.

xLiner

Etkö sinä nyt ymmärrä, kun sanotaan "lihakset sopivat" yms. Samahan se kun sanoisi, että maha sopii kaikille kun se kerta kaikilla on!?!?!?!? Ja iso persekin voi olla niin monella tavalla muhkea.

• Anonyymi

Saa jos on iso muna myös. Pitkä siis 22 cm koska iso mahalla ei pienimunainen pärjää naisen kanssa.

• Anonyymi

Ei se muna vaan ne pallit! Etkö tiedä sanontaa "suu säkkiä myöten"?

• Miksi ei saisi olla eikä se nyt se ydin ole, parempihan se ilman terveyden takia.

• Anonyymi

Tuohon en osaa sanoo mitään .

Kun mä oon ite raskausmahani kanssa

Tai sitten tämä on se Tyrä ,molempia .

Leikkaushaavat ei parane .

Heikkomahasille tulee tyrä helposti mutta tämä on kyllä tullu salakavalasti ..

Mutta kun rupee miettimään niin krampit mahassa mulla on ollu kakskymmentävuotta.

Pites olla sisällä koko ajan kun ei viiti mahaansa näyttee jos kohta tuas laihtuu jos ne leikkais hyvissä ajoin

• Jonkunlainen masu saa olla. Sehän on vaan söpö. Sellainen pieni masu 💓

• Anonyymi

Isomahaiset miehet on ihan yhtä rakastettavia. Pulleapeppuinen mies se vasta söpö on! :)

• Anonyymi kirjoitti:

Isomahaiset miehet on ihan yhtä rakastettavia. Pulleapeppuinen mies se vasta söpö on! :)

Pieni masu on ihan kiva. Hellyttävä. :)
        Kivahan sitä on rapsuttaa :)

• Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

Pieni masu on ihan kiva. Hellyttävä. :)
        Kivahan sitä on rapsuttaa :)

Isomahainen, pulleapeppuinen mies, joka arasti päätä roikottaa ja on epävarma itsestään on ihana. Ihan yhtä ihana kuin pullisteleva ritarimies. Sisäisiltä ominaisuuksilta voi olla jopa parempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isomahainen, pulleapeppuinen mies, joka arasti päätä roikottaa ja on epävarma itsestään on ihana. Ihan yhtä ihana kuin pullisteleva ritarimies. Sisäisiltä ominaisuuksilta voi olla jopa parempi.

Semmoinen ihana mörrimöykky. Sellainen pitää ottaa syliin.

• Anonyymi kirjoitti:

Semmoinen ihana mörrimöykky. Sellainen pitää ottaa syliin.

Heh... kivaa, toki kaikki tykkää sylissä olla :))

• Anonyymi

En tykkää.
      Epäterveellistäkin....😶

• Anonyymi

Saa olla mutta isomahaista miestä on informoitava isonmahan ja vartalolihavuuden terveysriskeistä ja tuettava laihduttamisessa. Ihminen on arvokas, olipa sitten minkäkokoinen tahansa. Jokaista lihavaa tulee kannustaa laihduttamaan, koska jokaisella on oikeus tavoitella normaalipainoa ja terveellisiä elämäntapoja.

• Anonyymi

Emme tykkää.

• Anonyymi

Ootko pks?

• Anonyymi

En tykkää

• Saa, mutta vain jos se on raskaana.☝️

• Anonyymi

Ai se mies vai? Nyt en oo kyllä ihan varma...

• Anonyymi

Saa olla...

• Anonyymi

Miesten ylipaino ei ole niin vakavaa kuin naisten, noin ulkonäön kannalta.

• On se ihan yhtä ikävää katsella ja kanniskella.

• Kyllä se pienempikin maha ovipönkästä käy..

• Anonyymi

Rajansa kaikella, pikkupömppis on vielä ok, mutta roikkuva iso maha ei.

• Anonyymi

Ite en pane lihavia naisia vaikka olen lihava. Aina ollut normipainoisia naisia.

• Anonyymi

Saa. Sopiva pömppis ihan söpö miehellä. Mukava painaa illalla sohvalla miehen pehmeää mahaa vasten.

• Anonyymi

Siis painaa pää illalla sohvalla miehen pehmeää mahaa vasten piti kirjoittaa 😂 tuliko vähän tuhmenpi versio ensin.

• Anonyymi

Tyyny kiinteän vatsan päällä on varmasti mukavampi. Miksi kanniskella tyynyä mukanaan.

• Anonyymi

Saa, jos on suu säkkiä myöten, eli pallit pitää olla isot kanssa.

• Anonyymi

En todellakaan tykkää, jos on lihava tai kalju, niin kiitos hei ja näkemiin.

• Anonyymi

En ikinä enää ota lihavaa miestä. Hirveätä ähinää ja tuhinaa jo kenkien laitto. Ei jaksanut liikkua ollenkaan. Hirveätä kiukkuilua jos jotain piti tehdä.

• Anonyymi

Tuskin siihen vatsaan kukaan ihastuu, mutt jotkut saattaa vihastuakin.
      Hivenen vatsakas, eli muutaman kilon ylipainoinen "nalle karhumainen" menettelee useammallekin naistuttavalleni.
      Minun miehet on olleet ylipainoisesta - aina riukuun asti...
      enkä mä edes osaa sanoa: mihin mä oikeastaan heissä ensimmäiseksi ihastuin.
      Luultavasti eri asioihin kiinnitin huomioni jokaisen kohdalla, yhden kohdalla voin sanoa ett se oli hymy, joka ylti silmiin asti. Se nyt ei lopulta auttanut mitenkään, kun todellinen luonteensa mulle paljastui. Hymy siinä hyytyi kummaltakin.

• Anonyymi

Tunnen naisia joiden mies on 130 kg ja nainen itse 60 kg. 3 lasta yhdellä parilla jossa mies on 130kg. Yks kaveri painoi 150 kg pahimmillaan ja oli silläkin noripainoinen nainen ja 3 lasta heilläkin.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1454
    2. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      55
      1397
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      106
      1114
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      121
      1071
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      76
      736
    6. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      691
    7. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      114
      585
    8. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      572
    9. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      368
      558
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      515
    Aihe