sääprofeetta Anniina Valtonen oli nyt pukeutunut punaisseen johonkin polvihousuhaalariin..
järkyttävää pukutumista naisilla ylellä
8
<50
Vastaukset
Eipäs haukuta meteorologeja. Anniina on säiden valtiatar.
Olen kanssasi muuten samaa mieltä, että esiintyvien naisten ei pitäisi pukeutua ollenkaan. Anniina on kuitenkin niin suloinen, että tehköön kuin haluaa. 🌹
Sillä ei ole mitään väliä kun ennusti kelin oikein!
Minä sen sijaan en ole kohta haalareissakaan kun trombi repii nekin v...ttuun! :((
- Anonyymi
Mitenkä selvisit siitä myrskystä, tais olla aika tuiverrusta; järvi. että itä-Suomessa, eilen illalla ja viime yönä? Johonkin aikaan yöstä, Turun seutuvillakin on satanut hieman, maa oli aamulla märkä, ja aamupäivällä lounas aikaan satoi jälleen maltillisesti, nyt sade on jälleen loppunut ja aurinkokin yrittää pilkistellä pilviverhon takaa.
Mulla on tänään luultavasti ainoastaan terassikukkien kastelu.
Keittiöstä ostin 3 lajia valmisruokaa, kaikkiaan 10 ruoka-annosta, kastikkeet ja keitot pakastan. Keitetyt perunat ja pastan laitan jääkaappiin sekä juuresraasteen. Jos tulee nälkä niin vartissa on ruoka valmista, seuraavien 2 päivän aikana, sillä jääkaapissa en pidenpään niitä säilytä. Uudet perunat kun keittää ja kastikkeen pakasteesta sulattaa/lämmittää, silloin kun tarvitsee, vaikka vast ens viikolla.
Onnille on haukea sulaamassa kuumaan maitoon, parast aikaa! Miuku mauku, on haistanut kalan ja nälkäsenä naukuu ruokaa.
trollikka
- Anonyymi
Paremminhan tuo sopii hänelle kuin ne aikaisemmt vetimet. Nyt hän näyttää kiltiltä ja kunnolliselta naiselta.
- Anonyymi
Naista ei ole siunattu takamuksella, joten hänellä on ongelmia vaatteiden kanssa, kuten tänään mainitsi lehdessäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181