Siis oikeassa elämässä, ilman että näitä netti- ja somekanavapuuhia lasketaan.
Koska ihastuit viimeksi oikeasti?
68
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Koskas itse ihastuit viimeksi?
- Anonyymi
-17 vuoden kevättalvella.
Siitä on todella kauan. Ei ätmin kannata uhrata energiaa ihastumiseen.
- Anonyymi
Mikset laita omaa kuvaasi tuon hulluhirviön sijaan?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi laittaisin? Anonyymina on mukavampaa netissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Timmitykselläkin toimii tosi hyvin. Ties mitä komistuksia täällä palstojen kätköissä piilee..:D
Anonyymi kirjoitti:
Timmitykselläkin toimii tosi hyvin. Ties mitä komistuksia täällä palstojen kätköissä piilee..:D
No, haaveissa on hyvä elää.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Miksi laittaisin? Anonyymina on mukavampaa netissä.
Tuo on oikea kuva, vain silmät peitetty kananmunilla ettei kukaan tunnistaisi.
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on oikea kuva, vain silmät peitetty kananmunilla ettei kukaan tunnistaisi.
Heko heko.
- Anonyymi
Sinkut-palstan ihastukset ja ihastumisilla spekuloimiset ovat elämää aidoimmillaan.
- Anonyymi
Tuo on haaveilua ja omien mielikuvien projisoimista.
Oikeassa elämässä silloin viimeksi, kun treffasin puolisoni naamatusten. Olin myyty. 😄
- Anonyymi
Oliko se naisihastus, josta kerroit taannoin siis kuitenkin joku netti-ihastus tyyliin Lillis? Käsitin, että olit ihastunut koko olemukseen päästä varpaisiin jne.
Anonyymi kirjoitti:
Oliko se naisihastus, josta kerroit taannoin siis kuitenkin joku netti-ihastus tyyliin Lillis? Käsitin, että olit ihastunut koko olemukseen päästä varpaisiin jne.
Ei huvita alkaa jauhaa siitä missä ja kuka oli. Asia on pulkassa ja pulkka nurkassa. 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän oli aivan lääpällään juuri lillikseen, ei ollut ketään muuta naisihastusta.
Te ette osaa lukea yhtään ihmisiä täällä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli nosserakas laskin..väärin, Kimmon seuraaja.
Anonyymi kirjoitti:
Sehän oli aivan lääpällään juuri lillikseen, ei ollut ketään muuta naisihastusta.
Te ette osaa lukea yhtään ihmisiä täällä.Hmph. 😁
No mut annetaan asian olla. Se siitä.Anonyymi kirjoitti:
Se oli nosserakas laskin..väärin, Kimmon seuraaja.
Sehän se oli, en ihastu usein. Mut kun ihastun menee se luihin ja ytimiin. 😂
Näköjään sitten vierähti 10 vuotta nosserakkaan kanssa.... 11 vuosi lähti käyntiin kuukausi sitten.Jan_ kirjoitti:
Näköjään sitten vierähti 10 vuotta nosserakkaan kanssa.... 11 vuosi lähti käyntiin kuukausi sitten.Joku koitti taannoin selittää, että kun tunnun ihastuvan usein. Joopa joo. 7 ja 10 vuoden välein jos hyvin läy. 😃
Ja sillonkin vain 1 ihmiseen.- Anonyymi
Jan_ kirjoitti:
Hmph. 😁
No mut annetaan asian olla. Se siitä.Annetaan vaan. Se oli tämmönen nettipöllähdys. Hyvä että laittoi sinut ruotuun. Ikävästi menit kyllä ottamaan tosissasi sen leikittelyn.
Anonyymi kirjoitti:
Annetaan vaan. Se oli tämmönen nettipöllähdys. Hyvä että laittoi sinut ruotuun. Ikävästi menit kyllä ottamaan tosissasi sen leikittelyn.
Heh, kuumenin vähän teippileikistä. Ja noista seksyistä kuvista ja hänen ajatusmaailmastaan.. Joo. Kävi hassusti. Ei se minusta ikävää ollut, mutta ehkäpä annetaan sen olla. 😄
- Anonyymi
Jan_ kirjoitti:
Näköjään sitten vierähti 10 vuotta nosserakkaan kanssa.... 11 vuosi lähti käyntiin kuukausi sitten.Kimmo parka jäi lehdelle soittelemaan kun sillä oli liian hitaat siittiöt :(
Anonyymi kirjoitti:
Kimmo parka jäi lehdelle soittelemaan kun sillä oli liian hitaat siittiöt :(
Elämä on. Parempi exälläkin ilman minua.. Myt voi löytää sen paremman itselleen, kun en ole jarruna. 😀👍
- Anonyymi
Jan_ kirjoitti:
Heh, kuumenin vähän teippileikistä. Ja noista seksyistä kuvista ja hänen ajatusmaailmastaan.. Joo. Kävi hassusti. Ei se minusta ikävää ollut, mutta ehkäpä annetaan sen olla. 😄
Eroa nosserakkaasta ja pokaa lillis.
Anonyymi kirjoitti:
Eroa nosserakkaasta ja pokaa lillis.
Nääh, ei nyt sentäs. Eipä sitä heteronaisten ympärillä hyödytä kieppua edes sinkkuna.. Se olis suunnattava katse ittensälaisiin. 🙂
- Anonyymi
Mutta tutustuitte miehen logiikassa, ette oikeassa elämässä. Eli ei lasketa.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta tutustuitte miehen logiikassa, ette oikeassa elämässä. Eli ei lasketa.
Lasketaan. Me tutustuimme ns. kulisseissa. Silloin oli yksityisviestit vielä olemassa ja käytettävissä kaikilla rekatuilla.
Tutustuttiin sitten sähköpostilla lisää kirjoitellen ja puhelimella soitellen n. 6 kk aika tarkalleen kunnes tavattiin sitten kesällä. Joulukuussa alettiin pitää yhteyttä edellisenä vuonna. Päivittäin! 😆
Ja nyt on tosiaan 10 vuotta ja 1 kk jo oltu yhdessä. Kyllä palstoilta voi löytyä pari. Jos ihmiset on aidosti itsejään puolin ja toisin ja kolisee kivasti yhteen ajatukset elämästä. Jos vielä nenätystenkin ja jos vielä tekee mieli kainaloonkin puolin ja toisin 😀💙- Anonyymi
Jan_ kirjoitti:
Lasketaan. Me tutustuimme ns. kulisseissa. Silloin oli yksityisviestit vielä olemassa ja käytettävissä kaikilla rekatuilla.
Tutustuttiin sitten sähköpostilla lisää kirjoitellen ja puhelimella soitellen n. 6 kk aika tarkalleen kunnes tavattiin sitten kesällä. Joulukuussa alettiin pitää yhteyttä edellisenä vuonna. Päivittäin! 😆
Ja nyt on tosiaan 10 vuotta ja 1 kk jo oltu yhdessä. Kyllä palstoilta voi löytyä pari. Jos ihmiset on aidosti itsejään puolin ja toisin ja kolisee kivasti yhteen ajatukset elämästä. Jos vielä nenätystenkin ja jos vielä tekee mieli kainaloonkin puolin ja toisin 😀💙"Kyllä palstoilta voi löytyä pari. "
Voi löytyä, mutta edelleen ette tavanneet oikeassa elämässä vaan palstalla. Ilman palstaa ette olisi tavanneet koskaan. Anonyymi kirjoitti:
"Kyllä palstoilta voi löytyä pari. "
Voi löytyä, mutta edelleen ette tavanneet oikeassa elämässä vaan palstalla. Ilman palstaa ette olisi tavanneet koskaan.Mitä väliä? Ei poikkea kirjeenvaihdosta, nettitreffeistä tms. Älä ole hoopo. 😃
Se missä on tavattu ei ole oleellista, vaan se mitä siitä syntyy. 😃Jan_ kirjoitti:
Mitä väliä? Ei poikkea kirjeenvaihdosta, nettitreffeistä tms. Älä ole hoopo. 😃
Se missä on tavattu ei ole oleellista, vaan se mitä siitä syntyy. 😃Samoilla linjoilla.
Eihän sitä kukaan tosissaan oleta että joltain palstalta elämänkumppanin voi löytää, mutta näin se vain joskus voi käydä. Vaikkei edes olisi "etsinnässä".
9 vuotta sitten.- Anonyymi
Jan_ kirjoitti:
Mitä väliä? Ei poikkea kirjeenvaihdosta, nettitreffeistä tms. Älä ole hoopo. 😃
Se missä on tavattu ei ole oleellista, vaan se mitä siitä syntyy. 😃"Koska ihastuit viimeksi oikeasti?
Anonyymi
Eilen 12:59
Siis oikeassa elämässä, ilman että näitä netti- ja somekanavapuuhia lasketaan."
Tästä oli ketjussa kysymys.
Suuri kirjoitusten lukumäärä ei takaa laatua. :) Anonyymi kirjoitti:
"Koska ihastuit viimeksi oikeasti?
Anonyymi
Eilen 12:59
Siis oikeassa elämässä, ilman että näitä netti- ja somekanavapuuhia lasketaan."
Tästä oli ketjussa kysymys.
Suuri kirjoitusten lukumäärä ei takaa laatua. :)No oikeasti itl, kun oltiin nenätysten siinä aulassa ja latkittiin kahvia. 😃
Jan_ kirjoitti:
No oikeasti itl, kun oltiin nenätysten siinä aulassa ja latkittiin kahvia. 😃
Irl. Ja sitä ennen 2003 ihastuin nyt jo exääni, kun hän oli ystävänsä kanssa niin ikään käymässä mun luona treffeillä. Hännen ystävällä ja mulla oli treffit, mutta ihastuinkin esiliinaan. 🙄
Jan_ kirjoitti:
Irl. Ja sitä ennen 2003 ihastuin nyt jo exääni, kun hän oli ystävänsä kanssa niin ikään käymässä mun luona treffeillä. Hännen ystävällä ja mulla oli treffit, mutta ihastuinkin esiliinaan. 🙄
Eli irl ihastunut olen viimesimmäksi vuosina 2003 ja 2010.
Jan_ kirjoitti:
Eli irl ihastunut olen viimesimmäksi vuosina 2003 ja 2010.
Tämän jälkeen kerran ihastunut netissä tänä vuonna vuonna ja irl en kertaakaan sitten vuoden 2010. Selkiskö?
- Anonyymi
Jan_ kirjoitti:
Tämän jälkeen kerran ihastunut netissä tänä vuonna vuonna ja irl en kertaakaan sitten vuoden 2010. Selkiskö?
Selkis ettet ymmärrä aloitusta.
Nykyistä miestäsi et olisi koskaan tavannut ilman nettiä. Olenko oikeassa? Anonyymi kirjoitti:
Selkis ettet ymmärrä aloitusta.
Nykyistä miestäsi et olisi koskaan tavannut ilman nettiä. Olenko oikeassa?Heheeeee, kysyttiin koska ihastuit irl. No mä vastasin 2010. Ja ihan irl tapahtui ihastuminen.
Ettet nyt itte ole ihan pihalla? Etkö sä osaa lukea ja sitä ennen irl 2003. Valitse niistä. 😃
Tuohon kissaan ihastuin muutama vuos sitten..
- Anonyymi
Ihan tyypillistä täti-ihmisille.
Anonyymi kirjoitti:
Ihan tyypillistä täti-ihmisille.
Älä ole toksinen☝️
Kyllä mieskin voi kissoihin ihastua, myös nelijalkaisiin.
- Anonyymi
Monta vuotta sitten ja ihastuminen ei kestä kauaa. Johtuu siitä ettei ole tarvetta suhteeseen kenenkään kanssa. Yksi kauan kestänyt suhde riittää.
- Anonyymi
Tosi..typy sinkkuna ihastuu usein, mutta ei saa keneltäkään vastakaikua.
- Anonyymi
Ihastuin viime vuonna hetkeksi, mutta onneksi haihatus meni ja tulin järkiini. Sitä ennen oli vain ihastus exään todella kauan sitten, ainakin 15v. aikaa.
- Anonyymi
Joku vuosikymmen sitten, aika livahti karkuun. L empeily ei tuo leipää, eikä hoida, hoidettavia. Fraasit tiimalasista, ne olipkin totta.
- Anonyymi
Joku vuosikymmen sitten? Tämä on jo nestoriainesta.
Olisiko reilu 2 vuotta sitten...🤔
- Anonyymi
Oliko kyseessä onks viljoo näkynyt-tyyppinen hahmo?
Anonyymi kirjoitti:
Oliko kyseessä onks viljoo näkynyt-tyyppinen hahmo?
Ihan tuikitavallinen suomalaisnainen vaan.
Sellaisia Viljoa etsiviä tyyppejä kyllä pyörii vaikka missä. Hahhailevat verkkarit ksinalossa. 😃
- Anonyymi
Eihän palstajutuista ollut kysymys, IRL elämässä.
IRL-elämässä mulla on viiden viimeisen vuoden aikana ollut harrastus/intohimo, joka on aktivoitunut monen vuoden jälkeen ja siitä lähtien olen koko ajan ollut jollain lailla "ihastunut" joko siihen harrastukseen itseensä tai sitten sen ympärillä, siinä mukana pyöriviin ihmisiin. Jos jonkun kanssa on syntynyt harrastuksen puitteissa "yhteys", olen aivan silmät sydäminä hetken aikaa siihen ihmiseen, sukupuolesta riippumatta. Jos kyseessä on mies, miellän sen melkein "ihastumiseksi", jos taas nainen, syväksi ystävyydeksi. Normaalista ihastumisesta se kuitenkin poikkeaa siten, että en todellakaan haaveile, että voisin alkaa seurustella tämän "ihastuksen" kanssa tai että kokisin jotain fyysistä kanssakäymistä hänen kanssaan. En edes pyri olemaan hänen kanssaan tekemisissä sen enempää kuin mitä harrastuksen puitteissa tulee oltua. Olen vain tavallaan "fani" hetken aikaa häntä kohtaa, kunnes se jossain vaiheessa vähän hiipuu ja/tai kohde vaihtuu.
- Anonyymi
Haluatko kertoa mistä harrastuksesta on kyse?
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko kertoa mistä harrastuksesta on kyse?
Jätetään sanomatta, mutta luovaa toimintaa. Tietäjät tietää.😄
Jan_ kirjoitti:
Nii on romanttista ihastumista ja on platonista ihastumista. :)
Juu, on mukavaa kun on ollut muutaman vuoden sellainen ihastumista muistuttava olo, sydän läpättää ja aina kun näkee harrastukseen kuuluvia ihmisiä, posket punottaa ja silmät säihkyy. Se johtuu harrastuksesta itsestään oikeasti, mutta on kivaa, kun on jotain tärkeää, mitä voi jakaa saman asian jakavien ihmisten kanssa ja joiden kanssa voi puhua aiheesta tuntikausia kenenkään kyllästymättä:)
- Anonyymi
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Jätetään sanomatta, mutta luovaa toimintaa. Tietäjät tietää.😄
"luovaa toimintaa"
Lapiohommia siis. Anonyymi kirjoitti:
"luovaa toimintaa"
Lapiohommia siis.Juuh, mun mieskin aina sanoo, että kyllä hänkin on joskus luova, silloin kun on lumitöitä 😊
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Juu, on mukavaa kun on ollut muutaman vuoden sellainen ihastumista muistuttava olo, sydän läpättää ja aina kun näkee harrastukseen kuuluvia ihmisiä, posket punottaa ja silmät säihkyy. Se johtuu harrastuksesta itsestään oikeasti, mutta on kivaa, kun on jotain tärkeää, mitä voi jakaa saman asian jakavien ihmisten kanssa ja joiden kanssa voi puhua aiheesta tuntikausia kenenkään kyllästymättä:)
Ehkäpä se on siellä samassa aivolohkossa se fiiliksen syntymis paikka.. 😜
Tiiän mitä tarkoitat.
- Anonyymi
En edes muista koska niin olisi viimeksi käynyt. Joskus kolmekymppisenä ehkä oli vielä kyynistyminen niin alkuvaiheessa että silloin oli ihastumiset mahdollisia. Nykyään en osaa edes kaivata sellaista. Jos tapaisin mukavan ja kaikin puolin sopivan naisen niin mielelläni kokeilisin mitä siitä tulee, ihan ilman ihastumistakin.
- Anonyymi
Sinä ainakin silloin kun raha oli tiedossa.
- Anonyymi
Alkuvuonna helmi-maaliskuussa
- Anonyymi
Mitä on oikeasti ihastuminen, miten se eroaa muusta ihastumisesta?
Mutta vastaus on että en varmaankaan ns. oikeasti ole ihastunut ikinä. - Anonyymi
Kaksi vuotta sitten eräs neito pääsi suojieni lävitse, vaikka suojakilpeni ovat päällä kaiken aikaa ja pidän ihmisiin etäisyyttä.
Männäpä tuota sanomaan.
- Anonyymi
Ihastus joka vei muutaman kerran sänkyyn asti oli noin kolme vuotta sitten. Sen jälkeen/ sen aikana pari muuta ihastusta, joista toinen jäi suuteluasteelle ja toinen platoniseksi toisesta tykkäämiseksi. Olen mies ja vakituisessa parisuhteessa.
- Anonyymi
Mulla aika sama kuvio. Ja olen nainen ja vakituisessa parisuhteessa. Yksi ihastus, joka vei muutamia kertoja sänkyyn ja sen aikana/jälkeen muutama, jotka eivät tosin menneet suuteluasteelle, koska en antanut mennä.
- Anonyymi
Ei rumat miehet voi ihastua koska eivät pääse koskaan naisiin tutustumaan.
- Anonyymi
Mies tutustuu naisiin viinaa juomalla baareissa ja silloin myös ihastutaan kun tutustuvat naisiin. Vain viinaa juomalla kumppani löytyy. Raitis mies ei ihastu koskaan koska ei tutustu naisiin.
T viinamies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861849Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,181167Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.991145Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol80997Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot154879- 94874
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs54771Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51764Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv56719- 53694