Minkälaisia mielikuvia palstalaisista

Anonyymi

Uskallatko kertoa nimimerkeistä vapaan analyysin?

81

575

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikista on mielikuva joo, mutta en uskalla kertoa. Voipi tulla turpiin nääs.... 🤜😑

• Ja vtut, kenestä alotetaan? 😜

• Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

Ja vtut, kenestä alotetaan? 😜

Sinusta. Olet tyhmä ja ruma.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinusta. Olet tyhmä ja ruma.

Tyhmä en ole, ruma pelkästään. Ettäs tiiät vatipää vinkuheinä. Oli nätisti sanottu, kun en viitti loukata.

• No, mutta kyllä sitten naamaa naurattaa, kun se vitun hintelä palstataistelija ei kykenekkään tekemään mitään. Pistää maahan ja ihan vaan peruslukko, niin jo vain palstataistelija itkee äiskää apuun.

Nooh, hyi mua. Ei moisia saa tapahtua. Puhumalla pitää selvitä joka tilanteesta. Mikäli ei puhumalla selviä, niin on parempi poistua tilanteesta. Mikäli se ei riitä uhittelijalle, niin se on jo tyhmyyttä ja ihan oma vika.

Tyttäreni osaa ja aika alistunut hänen miehensäkin on. Mielestäni sekin on väärin. Tässä kuitenkin kuvaa. Erik:ä sanottiin kuutioksi, koska oli kohtuu lihaksikas joka suuntaan: https://www.youtube.com/watch?v=aRMR5U8GrXU

• Jan_ kirjoitti:

Ja vtut, kenestä alotetaan? 😜

Aloitetaan Dissestä. Moottoripyörähemmo Savosta, jolla on kaksi lasta ja salibändyharrastus. Mitäs sinä Dissestä sanoisit?

• Anonyymi
        FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

Aloitetaan Dissestä. Moottoripyörähemmo Savosta, jolla on kaksi lasta ja salibändyharrastus. Mitäs sinä Dissestä sanoisit?

Mitäs Disse Janista sanoisi?

• FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

Halkoholisti, savolaisittain kiero (vastuu kuulijalla), osaa soittaa suuta ja sahaa. :D

Mittee sinä sanosit Diisselistä?

• Jan_ kirjoitti:

Halkoholisti, savolaisittain kiero (vastuu kuulijalla), osaa soittaa suuta ja sahaa. :D

Mittee sinä sanosit Diisselistä?

Disse on mukava veikko. Huumorintajuinen. Kirjoittelee monesti töissäollessa, kun on aikaa.

Anteeksi, etten vastannut aikaisemmin. Tietokoneen Windows 10:ntä päiviteltiin uudemmaksi versioksi yli 3 tuntia. Sinä aikana en päässyt nettiin kuin päivittämisen osalta.

Hyvää heinäkuun puoltaväliä. Hyvää yötä tai päivää!

• Nimim. "Anonyymi" on mielikuvassani joko varhaisteini tai muuten vain uhitteleva syrjäytynyt reppana.

• Anonyymi

Samaa mieltä.

• Anonyymi

Näinpä, näinpä.

• Anonyymi

Olen nimimerkitön palstan seuraaja. Introvertti nainen. Eli en pysty suhteeseen ja liiallinen sosiaalisuus ja ystävyys on ahdistavaa minulle. Minulla on ystäviä,jotka ymmärtää,etten jaksa aina viestiä tai nähdä. Sitten kun nähdään niin nähdään. Eli olen tyytyväinen omassa rauhassa.

• No siis tää Wwuwuw on ainakin ihan mieletön äijä. ☝️👍🏿

• Anonyymi

Olet 51-vuotias täti-ihminen, muistatko?

• Anonyymi

Ei naurata tuo enää. Loppuunkulutettu juttu.

• Anonyymi

Aloittaja,yrität pönkittää kurjaa elämääsi!

• Se vitun Pohjanmaan Timppa on ainakin ihan aivovammainen eikä käy edes töissä. Hyi helvetti!

• Anonyymi

Mutta osaa panna, ainakin kaljaa.

• Anonyymi

Pääskyvuoren Jormasta olen saanut käsityksen että on rehti työmies joka luottaa Mennen-partaveteen, Toyota Hiacen laatuun ja Volvo 850:n luksusluokan kyytiin.

• Anonyymi

Niinhän se peris on tainnut satuilla

• Anonyymi

Sama. Pääskyvuoren Jorma on pomojenkin mieleen. Häneen voi luottaa.

• Uskallan kerto, ei tämä mitään suurta rohkeutta vaadi.
      Tuo nimimerkki tosi..typy on oikeasti kaikkien tukinikkien apu-tukinikki. Sitä käytetään, kun halutaan huijata palstaa oikein kunnolla.
      Koska sen kirjoitusvirheiden summa on vakio, sen teksteistä ei koskaan saa mitään selvää. Eikä sillä mitään asiaa ole. Se vaan huvikseen haaskaa muiden kallisarvoista aikaa ja vie turhaan palstatilaa järkeviltä keskusteluilta.

Nyt sillä on vaaleanpunaiseksi lakatut kynnet, uusi Guess:n lompakko ja se lähtee kohta kauppaan.

Tämä tarin on tosi... vai onko? Vastuu siirtyy lukijalle. :)

• Anonyymi

Kiinnostaa kiviäkin. Noh, sen verran kiinnostaa, että onko se vitun lakka minkä ohenteinen?

• Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostaa kiviäkin. Noh, sen verran kiinnostaa, että onko se vitun lakka minkä ohenteinen?

Ota ihan iisisti. Ei mun viestejä tarvitse lukea. Hyppää yli.

• Jan_ kirjoitti:

Huh mitkä kynnet. 💅 😁

Thänks! :D
        Olen hurahtanut vaal.punaiseen lakkaan. Sävyjä on varastossa enemmän kuin laki sallii.

• tosi..typy kirjoitti:

Thänks! :D
        Olen hurahtanut vaal.punaiseen lakkaan. Sävyjä on varastossa enemmän kuin laki sallii.

Mites tuollasilla kynsillä pystyy avaamaan tuon Guessin, just guessing. 😄

• Jan_ kirjoitti:

Mites tuollasilla kynsillä pystyy avaamaan tuon Guessin, just guessing. 😄

Hyvin. No problem! Se lompakko taittuu kahdeksi osaksi, vähän kuin kirja.
        Siinä on helposti avattava nepparilukitus, pitämässä osiaa yhdessä. Taittuu näpärästi pieneen tilaan. Kuvassa näkyy taitettu pääli-osa.
        Kummankin osan päällä on vetskarit ja sisälehdilä on reilusti tilaa korteille ja muille lippulappusille.

Heh. Toivottavasti saat tästä sepustuksesta selvää. :)

• tosi..typy kirjoitti:

Hyvin. No problem! Se lompakko taittuu kahdeksi osaksi, vähän kuin kirja.
        Siinä on helposti avattava nepparilukitus, pitämässä osiaa yhdessä. Taittuu näpärästi pieneen tilaan. Kuvassa näkyy taitettu pääli-osa.
        Kummankin osan päällä on vetskarit ja sisälehdilä on reilusti tilaa korteille ja muille lippulappusille.

Heh. Toivottavasti saat tästä sepustuksesta selvää. :)

Taisin saada selvää. Eli kirjamainen lompakko. Yhtä suurikin, kuin Tieto-Atlas? ;D

Mulla on lompakkona kännykän suojakotelo, musta, mahtuu muutama kortti ja seteli kansiosaan, puhelin toiseen puoleen. Muuta ei tarvita. :)

• Jan_ kirjoitti:

Taisin saada selvää. Eli kirjamainen lompakko. Yhtä suurikin, kuin Tieto-Atlas? ;D

Mulla on lompakkona kännykän suojakotelo, musta, mahtuu muutama kortti ja seteli kansiosaan, puhelin toiseen puoleen. Muuta ei tarvita. :)

Joo, on tämä yhden sortin Atlas. Tässä kulkee mukana kaikki. Nyt mahtuu ja on tilaa. Vanha lompakko hajosi. Tila lopui kesken, eikä saumat antaneet enää periksi. Oli pakko hankkia uusi. Mulle ei ihan pieni lompakko riitä. Tätä olin katsellut jo aikaisemmin "sillä silmällä". Onneksi tuli oikea tarve hankkia uusi. Heh! Syy se on sekin.

Nyt painun petiin ...

öitä! :)

• tosi..typy kirjoitti:

Joo, on tämä yhden sortin Atlas. Tässä kulkee mukana kaikki. Nyt mahtuu ja on tilaa. Vanha lompakko hajosi. Tila lopui kesken, eikä saumat antaneet enää periksi. Oli pakko hankkia uusi. Mulle ei ihan pieni lompakko riitä. Tätä olin katsellut jo aikaisemmin "sillä silmällä". Onneksi tuli oikea tarve hankkia uusi. Heh! Syy se on sekin.

Nyt painun petiin ...

öitä! :)

Öitä. :)

• Anonyymi

• Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

Huh mitkä kynnet. 💅 😁

Tulee mieleen maks.... nais... kynnet.

• Anonyymi kirjoitti:

Aha.

• Anonyymi kirjoitti:

Feikki lompsa🎉👍

Eikä ole. En osta feikkejä. Aitous varmistettiin ennen ostopäätöstä (please, älä pidä mua ihan umpityhmänä). :)

• tosi..typy
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä, minkälaisia kynsiä on maks. naisilla, mutta nämä mun kynnet on nätit kesäkynnet. Väri on kaunis ja naisellinen, ei liian räikeä. Olen tyytyväinen.

Mitä vikaa vaal.punaisessa kynsilakassa muka on? Ei mitään!!!!! :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin halvalta näyttää.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin halvalta näyttää.

Ai sinäkö? Miten voin olla avuksi? :D

• Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

Ai sinäkö? Miten voin olla avuksi? :D

Feikkilompsa ja kynnet.

• Anonyymi kirjoitti:

Feikkilompsa ja kynnet.

Itse oot feikki.

• Anonyymi

Jälkkäri-istujasta oon saanut käsityksen että hän on joutunut elämässään kärsimään liian paljon, mutta siitä huolimatta hänellä lienee myönteinen elämänasenne.

• Vitun anonyymi (jota en arvosta) sä et tiedä kenenkään kärsimyksistä oikeasti. Jos olet jälkkäri anonyymina, niin kerro toki ne kärsimyksesi.

Itse olen kertonut onnettomuudestani ja suunnattomista kivuista jotka seuraavat minua loppuelämäni. Näillä saatana mennään ja tule sinäkin kaapista ulos. Ei sinulla ole mitään hävettävää.

Jopa vammainen paskiainen voi löytää vastapuolen. Ihan vaikka palstalta. Minä olen elävä (ehkä) todiste siitä.

• Anonyymi

Useimmat nikit voi personoida ehkä yhteen tai korkeintaan kahteen oikeaan ihmiseen tai sitten jätkäporukkaan joilla ei ole töitä ja käyttävät ns. joutoaikansa = työttömyyden tai kuntoutustukiaikansa kirjoittamalla tänne. Jotkut saattavat olla modena tai moden apureina saaden siitä fyrkkaa. Palstan profiili kokonaisuudessaan on viime aikoina muuttunut rumemmaksi ja entistä sairaammaksi.

• Anonyymi

• Anonyymi

Sensuroituja.

Ei ihmiset oikeasti halua kuulla totuutta.

-flowersreally-

• Anonyymi

Harmi kun sensuroit itseäsi. Sulta olis voinut tulla hyviä.

• Anonyymi

Rumia miehiä kauniita naisia.

• Anonyymi

Muutama komea mieskin 😍💘

• Anonyymi

Onko Timolla, Pohjanmaalta maa-metsä- karjatila vai moninainen suomalainen maatila. Tyypilliseltä isäntämieheltä vaikuttaa, taitaa olla hevosiakin.

• Anonyymi

No etpä ole juurikaan hänen kommenttejaan lukenut, jos tuollaisen mielikuvan olet saanut.

• Anonyymi

Entä jos on muistikuvia ja mielikuvia, aloittajan pitää ensin ennen kysymyksen asettamista määritellä mielikuvan ja muistikuvan ero, mikä se on?

• Anonyymi

En osaa ajatella tuollaistakaan, koska ajattelen yleensäkin vähän sillä elän hetkessä aina. Mutta tiedän kyllä ihan riittävästi ja olen tiennyt kauan.

• Anonyymi

kohta saapuu jo asiamies sekä viimeistelijänä viikatemies, koska Timo ei ymmärrä itsensä eikä naisten perään mitään, viikatemies hoitaa sydänhäiriöt ja verenpaineenkin kuin naps vain...

• Anonyymi

Tehkää... matriisilaskut rekisteröityneiden kuvista ottamalla pikseleitä kuvasta ja sitten grafiikkakiihdyn tietokoneessa laskee 4-ylotteiset matriisi muunnokset, varjostukset sekä valon suunnan huomion, näin hieman vääristellen kuvaa, liikkuvaa kuvaa.

Mutta jooh... törmään joskus huvittaviin efekteihin noissa directx-3d jutuissa kun teen, jos laitat väärän numeron johonkin matriisin, piirtää kyllä se kuvaa, mutta tulee hassun kummallisia juttua ruudulle näyttää huvittavalle... tyypillistä erityisen täsmällistä pitää olla kuin joku c/c koodi yleensäkin ei saa kirjoittaa väärää kirjainta oikeaan paikkaan.

• Älä nyt paljasta kellekkään, että olen oikeasti noin härskin näköinen, parta on sentään huijausta. ;D

Siitä pitää saada tasoitusta.

• Anonyymi

Anonyymi taitaa olla sielunkumppanini.

• Anonyymi

Olisin mielelläni.

• Anonyymi

Mikä on mielikuvan ja muistikuvan ero? Mieli tekee muistin jolloin muistikuva on virheellinen, silloin muistaa väärin tai toisinpäin?

Kuva kuin kuva, mielikuva tai muistikuva, kumpikin ovat virheellisiä, silloin todistajat ovat kelvottomia, koska kaikilla on omia mielipiteitään, ei voi käyttää oikeudenkäynnessä lainkaan näköaistia, tietokonetta vielä vähemmän todistamaan mitään.

Liikkuva kuvakin, valvontakameran kuva valehtelee enemmän kuin tuhat snatshottia kameralla.

Kuva valehtee enemmän kuin tuhat sanaa, liikkuva kuva valehtee enemmän kuin ääretön määrä still-shotteja.

• Kumma kyllä, aika monesta palstalaisesta tulee jämptiys mieleen.

Olivatpahan palstalaisina miten erilaisia tahansa.

• Anonyymi

Sinusta välittyy "viisas kuin kettu" kuva.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinusta välittyy "viisas kuin kettu" kuva.

"kettu lounastamassa?" :-D

• Anonyymi

Itseäni huvittaa tehdä noita tuota pelijuttua kun jooh tein DVD:n masteri on kourassa, direct3d sitten kun on c-ohjelmointitautia useammilta sadoilta vuosilta jo...

Aika palkitsevaa se on tietysti aina kun saa jonkun projektin päätöksen, vaikka sinänsä aina on parannettavaa, tekisi mieli parantaa tuotetta vielä, mutta meni jo ulos sekin sitten..

• Anonyymi

Mieli on muuttuvainen, kuin ihmisolennon ajatuskin aina tilanteesta riippuen helposti valehteleekin, DNA-tositeet ne vasta valheellisia ovatkin D

• Anonyymi

Miä oon 43v tukeva ailahteleva akka. Enkä edes kuvittele parisuhdetta. En jaksa eikä kukaan jaksa minua. Tuliko selväs,häh.

• Anonyymi

Tuli hyvinkin selväksi, yes.

• Anonyymi

On palstalla järkeviäkin. On jopa sellaisia, jotka eivät koskaan ole joutuneet putkaan.
      -Likinäkörillitäti

• Anonyymi

minusta wuppista kiehtoo persulaisuus jotenkin ja jan on rakastunut johonkin toiseen ja miettii miksi pönttis ja pujis ei tapaa

• Anonyymi

Wuppis ja pujis ovat pari.

• Anonyymi

minusta wuppista kiehtoo persulaisuus -> harmis
        jotenkin ja jan on rakastunut johonkin toiseen -> lillis
        ja miettii miksi pönttis ja pujis ei tapaa-> arkajalkoja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Wuppis ja pujis ovat pari.

EI OLE!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

EI OLE!

Pujis ja Wuppis OVAT rakastunut pari.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pujis ja Wuppis OVAT rakastunut pari.

Aijaa.
        Jos Pujis on Pujottelija en enää kommentoi.
        En halua eripuraa.
        👋 hyvät jatkot.
        Yx.n

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aijaa.
        Jos Pujis on Pujottelija en enää kommentoi.
        En halua eripuraa.
        👋 hyvät jatkot.
        Yx.n

Samoin en minäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

minusta wuppista kiehtoo persulaisuus -> harmis
        jotenkin ja jan on rakastunut johonkin toiseen -> lillis
        ja miettii miksi pönttis ja pujis ei tapaa-> arkajalkoja

Sillil:)

• Wuppis on suvaitsematon läskiperse, ei mulla muuta nyt tule mieleen.

• Anonyymi

Se että persumieliset jotakin ärsyttää, ei yleensä liity mitenkään suvaitsevaisuuteen tai suvaitsemattomuuteen.

• Anonyymi

Kaikki palstalaiset ovat erilaisia, luojan kiitos siitä koska juuri se tekee elämästä ja palstasta niin rikkaan. Ei siittä mitään tulisi jos kaikilla olisi samat arvot ja tavoitteet, tuo olisi lähinnä Neuvostoliitton kolhoositoimintaa, samat puvut, ajatukset ja marssitahti. Jokainen on yhtä arvokas ihmisenä, ei toistaan parempia.

AsianVierestä

• Anonyymi

Mitä rikasta tämmöisissä roskafoorumeissa on? Kuka näitä ottaa noin vakavasti...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä rikasta tämmöisissä roskafoorumeissa on? Kuka näitä ottaa noin vakavasti...

Esimerkiksi sinä oletat siitä olevan jotain hyötyä itsellesi koska tätä selaat?

AsianVierestä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      600
      2136
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      108
      1078
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      19
      1008
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      4
      887
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      845
    6. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      79
      795
    7. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      749
    8. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      87
      727
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65