Sinkkupalsta vai mummujen ja ukkien maailmamenoa

Anonyymi

Palstalla ei käsitellä enää mitään sinkkuihin liittyvää. Rasismia ja yleistä keski-ikäisten vanhusten houreista höpinää, ei paljon muuta.
Puita ajellaan, kaljaa pannaan. Vastakkaisten sukupuolien vastavuoroisuus kadoksissa. Miehet muuttuneet naisiksi ja naiset miehiksi. Muutama hyvä kommentaattori löytyy, heillä jo elämänkokemusta 50 60 70 palstoille.
Nuoremmat pelkkää huuhaata.

93

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No perskeles... joskushan ne puutkin on pihhaan ajettava. 🤨

Nejä ja puoli mittia riehuin tänään. Huomenna jos vähintään saman verran saisi... pätkiminen vaan hidastaa vähän touhua. Huomenna ehkä 1-1,5 kuutiota jos pätkii, loput koetan survoa pitkänä liiteriin.

Varmaan ei tarvitsisi tehdä 10 vuoteen yhtään kalikkaa polttopuuta. On meinaa varmaan sen sata mottia kuivaa tavaraa... 😂 Vanhukset on tähän asti ajaneet puut liiteriin, nyt eivät kykene, niin oon itse hoitanut sen. Liiterin perältä löytyy vielä hevosella vedettyjä puita 60 luvulta. 😂

• Kuullostaapa väkinäiselle...

Näitä polttopuitakin kun tekee omaksi ilokseen, ei tarvitse murjoa. Napsuttelin likipitäin ihan itse kirveellä noin 20 mottia pilkkeitä kirveellä. Jokainen kalikka on harkitusti halottu.

Hommasta kuin jommasta pitää nauttia, ei vaan lopputuloksesta. 😀

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Kuullostaapa väkinäiselle...

Näitä polttopuitakin kun tekee omaksi ilokseen, ei tarvitse murjoa. Napsuttelin likipitäin ihan itse kirveellä noin 20 mottia pilkkeitä kirveellä. Jokainen kalikka on harkitusti halottu.

Hommasta kuin jommasta pitää nauttia, ei vaan lopputuloksesta. 😀

Mitä siinä poistetussa viestissä oli?

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä siinä poistetussa viestissä oli?

Ai se lähti jo? Jotain, että mielummin pitkää parrua sinne... siis ykköseen. 😂

• Anonyymi

Mä olin mettässä aamu yhdestätoista ilta puoliyhdeksään. En kerro mitä tekemässä, mutta kyllä se sinkkujorinat voittaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Mä olin mettässä aamu yhdestätoista ilta puoliyhdeksään. En kerro mitä tekemässä, mutta kyllä se sinkkujorinat voittaa.

No ei huono. Mä terapioin itseäni puuhommissa.

Jotenkin voin jo aistia, miten lokakuun tiistaina sataa ulkona silmäkuopat täyteen räntää ja voin lämmittä saunan ja pönttöuunin mylläämilläni polttopuilla.

Oon mä aika onnenpekka, kun voin elää tälläistä elämää. 😊

Vissiin sunkin päivä meni metässä mukavasti. 😊

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Jotenkin voin jo aistia, miten lokakuun tiistaina sataa ulkona silmäkuopat täyteen räntää ja voin lämmittä saunan ja pönttöuunin mylläämilläni polttopuilla.

Meni joo. Säittenkin puolesta meni nappiin. Jatkuisipa sää tällaisena, aurinkoisena, muttei helteisenä.

• Anonyymi kirjoitti:

Meni joo. Säittenkin puolesta meni nappiin. Jatkuisipa sää tällaisena, aurinkoisena, muttei helteisenä.

No niinhän se lupaili kai?

Täällä vähän aamupäivästä roiski vettä, mutta mainio päivä silti. 😊

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

" voin lämmittä saunan ja pönttöuunin mylläämilläni polttopuilla. "

Laitatko tulen pönttiksen persuuuksiin.

• Anonyymi kirjoitti:

No aika alhaallahan nu luukut on. 😬

• Anonyymi kirjoitti:

Misspönttöuunihan keksi nimimerkkinsä mun romanttisesta pönttöuuniin liittyvästä kertomuksesta. ☝️😄

Ja onhan pönttöuunit kauniita luomuksia kertakaikkiaan. Missitkin. 😊👌

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Misspönttöuunihan keksi nimimerkkinsä mun romanttisesta pönttöuuniin liittyvästä kertomuksesta. ☝️😄

Ja onhan pönttöuunit kauniita luomuksia kertakaikkiaan. Missitkin. 😊👌

Palstaromanssia? ;)

• Anonyymi kirjoitti:

Palstaromanssia? ;)

No ainakin mukavaa kirjoittelua. 😊

Oikein mukavaa aikaa oli se. 😊

• Anonyymi

Nyt kyllä aloittajalla vimpelöi päästä kuin Vimpelin Vihamiehillä yleensäkin, kun kaikki asiat ovat juurikin nimenomaan sinkuuteen ja naisiin sekä miehiin liittyviä tavalla taisoisella.

Muistutan taas tulee uusi James Bond, 007 Istanbulissa, tämä on mahtielokuva, nelosella illalla alkaa jännitys, tässä on, kaikkea jännää, eilen en jaksanut katsoa Dr. No -loppuun, nukutti niin paljon, en ehtinyt näkemän edes sitä Ursula Anderssoniakaan, uni vei unelmiin ja pehmeä peitto kutsui.

• Eipäs kuule vimpelin vihamies mitään tv,tä tai tavalla toisella sinkkuuteen liittyviä juttuja vaan palstanaisia tapailemaan, sillä sinkut palsta piristyy.
        Vimpeli on täältä katsottuna tuossa kivenheiton päässä.

• Anonyymi
        Jiimen kirjoitti:

Eipäs kuule vimpelin vihamies mitään tv,tä tai tavalla toisella sinkkuuteen liittyviä juttuja vaan palstanaisia tapailemaan, sillä sinkut palsta piristyy.

Montako olet tavannut?

• Anonyymi
        Jiimen kirjoitti:

Eipäs kuule vimpelin vihamies mitään tv,tä tai tavalla toisella sinkkuuteen liittyviä juttuja vaan palstanaisia tapailemaan, sillä sinkut palsta piristyy.

Onko siellä teidän suunnalla myös sellainen Veteliläinen urheiluseura kuin Kuivat?

• Anonyymi kirjoitti:

Montako olet tavannut?

Siinäpä se, pitäisi tavata mutta ei tällä menolla.

• Anonyymi kirjoitti:

Onko siellä teidän suunnalla myös sellainen Veteliläinen urheiluseura kuin Kuivat?

On sekin lähellä, 80 km.

• Anonyymi
        Jiimen kirjoitti:

On sekin lähellä, 80 km.

Siellä on huumorimiehiä seurassa. Vetelin kuivat.

• Anonyymi kirjoitti:

Siellä on huumorimiehiä seurassa. Vetelin kuivat.

Täytyy olla :)

• Anonyymi
        Jiimen kirjoitti:

Siinäpä se, pitäisi tavata mutta ei tällä menolla.

Kuka?

• Anonyymi kirjoitti:

Kuka?

Tarkoitin yleisesti, pitäisi vaan uskaltaa, varsinkin jos välimatkaa ei ole.
        Kuka tietää vaikka naapurukset keskenään täällä juttelisivat mutta eivät tiedä sitä hehheh.

• Jaa..

Luita kolottaa.. Taitaa matalapainetta pukkaa.. 🤔

Mullon muuten kamferitippoja, mutta sukuripalat on loppu. IIK.

• Tiesittekö että korvista kasvavista karvoista voi ennustaa seuraavan viikon bingonumerot..
        Ei ne oikeita ole, mutta kuitenkin.. ☝️

• Wwuwuw kirjoitti:

Tiesittekö että korvista kasvavista karvoista voi ennustaa seuraavan viikon bingonumerot..
        Ei ne oikeita ole, mutta kuitenkin.. ☝️

No helkuttisko vääriä numeroita ennustelet! 🤨

• Disse kirjoitti:

No helkuttisko vääriä numeroita ennustelet! 🤨

Täh. Oikeita numeroita ne on... Aika ja paikka ne vääriä on. 😤

Vois ryhtyä ennustajaksi takuun kera..

• Wwuwuw kirjoitti:

Täh. Oikeita numeroita ne on... Aika ja paikka ne vääriä on. 😤

Vois ryhtyä ennustajaksi takuun kera..

No perskeles... tuohan ois hyvä juttu... muistaa vaan, että montako numeroa onkin sitten.... aika paha moka, jos sanoo giideon 72, eikä ole kuin 64 numeroa... 😬

Mutta täytyy sanoa, että noilla spekseillä sä ehkä jo pärjäät. ☝️😁

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No perskeles... tuohan ois hyvä juttu... muistaa vaan, että montako numeroa onkin sitten.... aika paha moka, jos sanoo giideon 72, eikä ole kuin 64 numeroa... 😬

Just, eläkelläisbingoa heti pelaillaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Just, eläkelläisbingoa heti pelaillaan.

Meijän urkkabaarissa kaikenikäiset pelaa, suurin osa 20-30 v. 😁

• Disse kirjoitti:

Ei mutta oikeesti: joku palvelunumero, joka ennustaa oikeat lottonumerot. Kyllä höyniä riittää..

• Wwuwuw kirjoitti:

Ei mutta oikeesti: joku palvelunumero, joka ennustaa oikeat lottonumerot. Kyllä höyniä riittää..

10 egeä / min.

• Anonyymi

Sinäkö päätät kuka on hyvä?

• Anonyymi

Missä jälkkäri-istuja, mitä Enbuskelle on tapahtunut, Saksassa Rambo irrallaan, lihava nainen lopetti seksi harrastamisen. Menee sisäpiirien yleistietouden puolelle tai harrastuslogiikkaan, niitä kumpaakaan täältä tuskin kannattaa hakea.

• Anonyymi

Ne kaikki ovat tai ovat olleet siinä adoksissa olevassa punaisessa pakettiautossa, etsikää se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne kaikki ovat tai ovat olleet siinä adoksissa olevassa punaisessa pakettiautossa, etsikää se.

Rambo olisi räjäyttänyt sen, ei ole jälkkäri-istujaa eikä punaista pakettiautoa.
        Savuava metallikasa jossai hiekkamontulla.

• Aloittajalta vielä kysyisin, että mitä mahtaa olla sinkkujen juttuja?

Ei tunnesykkyröistä jaksa aina jaaritella, eikä tää oo mikään deittipalstakaan?

Kyllä mun elämä sinkkuna on lähinnä arkea. Jotain moottoripyöräreissuja ja illanistujaisia tulee välillä, mutta ei kai se sinkunkaan elämä kovin paljoa pariutuneitten elämisestä poikkea? Syötävä ja juotava se on sinkunkin. 😀

• Anonyymi

Varmasti myös uuden kirjoittajan halkosavotta olisi palstan ykkösaihe.

• Anonyymi kirjoitti:

Varmasti myös uuden kirjoittajan halkosavotta olisi palstan ykkösaihe.

No mikä ettei. Vois vertailla kummalla isompi.... halkopino, kirves, saha tai osaako pilkkoa tulitikun x5 fiskarssilla. 😬👌

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No mikä ettei. Vois vertailla kummalla isompi.... halkopino, kirves, saha tai osaako pilkkoa tulitikun x5 fiskarssilla. 😬👌

Naisia kiinnostaa enemmän jonkin muun koko, halkoja saa rahalla ja suurinosa asunnoista lämpeää jo ekologisemmalla menetelmällä. Kisatkaa kenellä suurin kivivoimala.

• Anonyymi kirjoitti:

Naisia kiinnostaa enemmän jonkin muun koko, halkoja saa rahalla ja suurinosa asunnoista lämpeää jo ekologisemmalla menetelmällä. Kisatkaa kenellä suurin kivivoimala.

Mitä mä naisilla teen? Pinotaanko nekin? 😃

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Et mitään.

• Anonyymi kirjoitti:

Et mitään.

Sitä minäkin... 😬

• Anonyymi

Kaikesta ei jaksa jaaritella, se on ihan totta. Moni varmaan tekee niin että kirjoittaa sitten muista asioista jonnekin muualle tai sitten on hiljaa. Ei kaikkea ole pakko kirjoittaa tänne.

• Anonyymi kirjoitti:

Kaikesta ei jaksa jaaritella, se on ihan totta. Moni varmaan tekee niin että kirjoittaa sitten muista asioista jonnekin muualle tai sitten on hiljaa. Ei kaikkea ole pakko kirjoittaa tänne.

Eipä niin... joskus enempi, joskus vähempi.

Mielialan ja fiiliksen mukaan. 😊

Blogiin tulee välillä kirjailtua jotain. Se on sopiva väylä. 😊

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Eipä niin... joskus enempi, joskus vähempi.

Mielialan ja fiiliksen mukaan. 😊

Blogiin tulee välillä kirjailtua jotain. Se on sopiva väylä. 😊

Hei millä nimellä bloggaat? 😊

• Anonyymi kirjoitti:

Hei millä nimellä bloggaat? 😊

En sitä mainosta täällä. 😊

• Disse kirjoitti:

Puupäät pinoon.. ehe ehe. 🙄

• Wwuwuw kirjoitti:

Puupäät pinoon.. ehe ehe. 🙄

No kyllä jos niistä monikossa puhuu, niin nippuunhan ne on laitettava tai loppuu tila. 😂

• Anonyymi

Väitätkö siis että täällä olisi muitakin kuin keski-ikäisiä ja siitä yli?

• Anonyymi

Ei tod. ole

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tod. ole

M.O.T.

• Anonyymi

Tätä palstaa kun katselee niin auttamatta tulee mieleen että valtaosa, ainakin kantiksista, on jotain kansakoulun kasvatteja ja jääneet pitkälti sille kehitysasteelle.

• Voi kuule, tietäisitpä kuinka nuoria puiden ajelijoita sitä täälläkin päin on. Huomenna meilläkin lähtee toisiksi nuorin perheestä taas traktorilla (Valmetilla) liikkeelle :)

• Anonyymi

Miksi toivomus kanoottipeppukuvasta poistettiin? :(

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi toivomus kanoottipeppukuvasta poistettiin? :(

Se tuli mulle "kelloon" kyllä, mutta en nähnyt kokonaan :D

• Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Se tuli mulle "kelloon" kyllä, mutta en nähnyt kokonaan :D

No? Met odotamma =)

• Anonyymi kirjoitti:

No? Met odotamma =)

Tätäkö kuvaa tarkoitit? Oli työn ja tuskan takana löytää:D

https://aijaa.com/RHPtWn

En koskaan tajunnut, mitä tässä kuvassa niin erikoista on. Ihan tavallinen melontakuva.

• Anonyymi

Tätäkö kuvaa tarkoitit? Oli työn ja tuskan takana löytää:D

https://aijaa.com/RHPtWn

En koskaan tajunnut, mitä tässä kuvassa niin erikoista on. Ihan tavallinen melontakuva.

Inkkarikanootti, nainen ja ryteikkö :)

Kiitän nyt sinua vaivannäöstäsi tuon toisen puolesta, kun ei se tajunnu ees kiittää.

Onhan tuossa ihan kuosissa oleva nainen. Vieläkö olet samoissa mitoissa?

• Anonyymi kirjoitti:

Inkkarikanootti, nainen ja ryteikkö :)

Kiitän nyt sinua vaivannäöstäsi tuon toisen puolesta, kun ei se tajunnu ees kiittää.

Onhan tuossa ihan kuosissa oleva nainen. Vieläkö olet samoissa mitoissa?

Ole hyvä:)

Vai ryteikkö:D Kaunis joki tuo Kiskojoki minusta on myös rannoiltaan. Siellä näkyi kanojakin rannalla vapaana..

Luulisin, että olen aika saman kokoinen ja näköinen nykyäänkin. Paino ja pituus sama, eikä muutenkaan vartalo muutamassa vuodessa ole muuttunut. Tai ylipäätään aikuisiässä juurikaan. Olen tullut siinä isääni. Hän alkoi vasta lähemmäs 70v. painua "kasaan". Paino pysynyt kai edelleenkin samana.

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Vai ryteikkö:D Kaunis joki tuo Kiskojoki minusta on myös rannoiltaan. Siellä näkyi kanojakin rannalla vapaana..

Luulisin, että olen aika saman kokoinen ja näköinen nykyäänkin. Paino ja pituus sama, eikä muutenkaan vartalo muutamassa vuodessa ole muuttunut. Tai ylipäätään aikuisiässä juurikaan. Olen tullut siinä isääni. Hän alkoi vasta lähemmäs 70v. painua "kasaan". Paino pysynyt kai edelleenkin samana.

Eikä tuo kuva ole kyllä kovin edustava. Mitä ihmettä mulla on päässäkin, joku mieheni reuhka:P On musta aika paljon parempia kuvia olemassa, mutta enpä nyt niitä viitsi tänne laitella. Nykyään, somen aikana helpompi tunnistaa. Tuona aikana en juuri sometellut.

• Anonyymi

Eikä tuo kuva ole kyllä kovin edustava. Mitä ihmettä mulla on päässäkin, joku mieheni reuhka:P On musta aika paljon parempia kuvia olemassa, mutta enpä nyt niitä viitsi tänne laitella. Nykyään, somen aikana helpompi tunnistaa. Tuona aikana en juuri sometellut.

Sulla on hyvät geenit ja just passeli lätsä.

Joki on siitä huolimatta ruskeavetinen kurakko.

Muistaakseni olet yli viisikymppinen. Ei sulla mitään semmosia kaksvitosia likkoja olis äitinsä geeneillä :) Vapaita?

• Anonyymi kirjoitti:

Muistaakseni olet yli viisikymppinen. Ei sulla mitään semmosia kaksvitosia likkoja olis äitinsä geeneillä :) Vapaita?

Tasan 50. Olen saanut lapset vähän myöhemmällä iällä 30 ikäisenä eli kotona asuvia teinejä vasta ovat. Geenit heillä taitaa enempi olla anopin, jolla toki on hyvä geenit. Hyvin hoikka melkein 90v.:) Nuorena Audrey Hepburn-kaksoisolento.

• Anonyymi

Tasan 50. Olen saanut lapset vähän myöhemmällä iällä 30 ikäisenä eli kotona asuvia teinejä vasta ovat. Geenit heillä taitaa enempi olla anopin, jolla toki on hyvä geenit. Hyvin hoikka melkein 90v.:) Nuorena Audrey Hepburn-kaksoisolento.

Mutta tyttöjä siis kuitenkin. Kauniita naisia tulee. Ei nyt sentäs kaikkea pistetä anopin piikkiin. Kyllä siinä varmaan äidinkin geenit auttaa :)

Aina kun olen nuoren naisen tavannut, olen ollut kiinnostunut tapaamaan myös äidin. :)

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta tyttöjä siis kuitenkin. Kauniita naisia tulee. Ei nyt sentäs kaikkea pistetä anopin piikkiin. Kyllä siinä varmaan äidinkin geenit auttaa :)

Aina kun olen nuoren naisen tavannut, olen ollut kiinnostunut tapaamaan myös äidin. :)

Jos muistutat 20v. Jasper Pääkköstä, sinulla voi olla mahiksia noista vanhempaan;) . Katsonut vanhoja salkkareita jostain. Mutta Jasper nykypäivänä ei valitettavasti kelpaa, näyttää kuulemma liikaa vanhalta papalta.

Vähän liikaa tuota naisten ulkonäköä nykyään korostetaan. Hekin molemmat siihen täysin tympääntyneitä eivätkä viihdy siksi somessa tms.Toisella myös meikkaaminen ehdoton nou-nou ja kaikki muu naisellisuuden korostaminen. Vastareaktio.

• Anonyymi

Jos muistutat 20v. Jasper Pääkköstä, sinulla voi olla mahiksia noista vanhempaan;) . Katsonut vanhoja salkkareita jostain. Mutta Jasper nykypäivänä ei valitettavasti kelpaa, näyttää kuulemma liikaa vanhalta papalta.

Vähän liikaa tuota naisten ulkonäköä nykyään korostetaan. Hekin molemmat siihen täysin tympääntyneitä eivätkä viihdy siksi somessa tms.Toisella myös meikkaaminen ehdoton nou-nou ja kaikki muu naisellisuuden korostaminen. Vastareaktio.

Jasperhan alkaa olemaan jo tätä meikäläisen kokeneempaa ikäluokkaa nykyään. Hän on vaan vaalea, minä tumma. Partakin oli ainakin joskus samanlainen. Hänen nykyistä leikkaustaan en tiedä.

No huulellahan minä. En minä teinityttöjä, enkä niitä kaksvitosiakaan tosissani :) Laitetaan siihen 27:ään se alaikäraja. Tosin riippuu henkisestä kypsyysasteesta.
        Fiksuja tyttöjä sulla siellä kasvamassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valkoritarius on aikaa vahvaa.

Kiskojokihan näyttää aivan kotikulmieni yhdeltä joelta. Järvikin on siellä saman värinen. :D

Savinen maasto ja vesistöt on savilutakoita.

• Jan_ kirjoitti:

Kiskojokihan näyttää aivan kotikulmieni yhdeltä joelta. Järvikin on siellä saman värinen. :D

Savinen maasto ja vesistöt on savilutakoita.

Joo, en tiedä millainen nykyään. Kaksi kertaa vain melonut tuolla. Tonne sen verran matkaa, oli vaan sellainen kokeilu, mutta hyvä muisto jäi tuosta joesta, kun oli sellainen mutkitteleva ja viidakkomainen. Ei varmaan uimiseen kovin hyvä. Tykkään meloa kyllä joessa, mutta lähempänä olevissa tullut enempi inkkaroitua. Joelta näkee hyvin maisemia molemmin puolin ja mataluuskaan ei haittaa. Monet sellaisia paikkoja, mihin ei moottoriveneellä pääsekään. Merelle mennään mielummin moottoripaatilla, sellaisella pienellä, mutta luotettavalla:)

Joo, en tiedä millainen nykyään. Kaksi kertaa vain melonut tuolla. Tonne sen verran matkaa, oli vaan sellainen kokeilu, mutta hyvä muisto jäi tuosta joesta, kun oli sellainen mutkitteleva ja viidakkomainen. Ei varmaan uimiseen kovin hyvä. Tykkään meloa kyllä joessa, mutta lähempänä olevissa tullut enempi inkkaroitua. Joelta näkee hyvin maisemia molemmin puolin ja mataluuskaan ei haittaa. Monet sellaisia paikkoja, mihin ei moottoriveneellä pääsekään. Merelle mennään mielummin moottoripaatilla, sellaisella pienellä, mutta luotettavalla:)

Niin joo ja rauhallisessa joessa meloessa ehtii bongailla, kiikaroida ja ottaa kuvia lintuhavannoista. Mitä mun siippa harrastaa. Tossa sit ottanut kuvan edessään näkyvästä isommasta tipustakin:P

Niin joo ja rauhallisessa joessa meloessa ehtii bongailla, kiikaroida ja ottaa kuvia lintuhavannoista. Mitä mun siippa harrastaa. Tossa sit ottanut kuvan edessään näkyvästä isommasta tipustakin:P

Heh, iso tipukin on varmaan mitä miellyttävin lisäkuva lintukirjaan. 😉😊

Joo, tuli mieleen joku viidakossa kiemurteleva joki, ei Niilin krokotiilejä näkynyt? 😜

On varmasti mukavaa puuhaa, en ole koskaan kokeillut mutta palstalla niin moni on puhunut innostavia juttuja melomisesta, että mullakin on alkanut kutkuttaa takaraivossa että jos tuotakin kokeilis.

Monta asiaa on vielä näkemättä ja kokematta. Onkohan mulla joku ikäkriisi iskenyt, heh tekee mieli kokeilla kaikenlaista uutta. 😃

Se meilläpäin kulkeva joki on vuosien aikana paikoin kutistunut enemmänkin ojaksi, kasvanut "umpeen". Mutta järvi joen päässä on kyllä mutavellimäinen. Kaunis toki tavallaan, mutta uimaan ei huvita mennä. 😄

• Jan_ kirjoitti:

Heh, iso tipukin on varmaan mitä miellyttävin lisäkuva lintukirjaan. 😉😊

Joo, tuli mieleen joku viidakossa kiemurteleva joki, ei Niilin krokotiilejä näkynyt? 😜

On varmasti mukavaa puuhaa, en ole koskaan kokeillut mutta palstalla niin moni on puhunut innostavia juttuja melomisesta, että mullakin on alkanut kutkuttaa takaraivossa että jos tuotakin kokeilis.

Monta asiaa on vielä näkemättä ja kokematta. Onkohan mulla joku ikäkriisi iskenyt, heh tekee mieli kokeilla kaikenlaista uutta. 😃

Se meilläpäin kulkeva joki on vuosien aikana paikoin kutistunut enemmänkin ojaksi, kasvanut "umpeen". Mutta järvi joen päässä on kyllä mutavellimäinen. Kaunis toki tavallaan, mutta uimaan ei huvita mennä. 😄

Suosittelen melomista😊 Siinä parasta on se hiljaisuus ja pieni laineiden liplatus , lintujen laulu, meditatiivista touhua. Huolet haihtuu, kaukana kavala maailma.Tietysti soutuveneellä saa aikaan saman olotilan, mutta soutuvenettä ei voi samalla tavalla kuljetella autolla ja laskea veteen, kun paikka näyttää kivalta.

• Anonyymi

"Tossa sit ottanut kuvan edessään näkyvästä isommasta tipustakin:P"

Miehellä on silmää hyvännäköisille tipuille. :)

Suosittelen melomista😊 Siinä parasta on se hiljaisuus ja pieni laineiden liplatus , lintujen laulu, meditatiivista touhua. Huolet haihtuu, kaukana kavala maailma.Tietysti soutuveneellä saa aikaan saman olotilan, mutta soutuvenettä ei voi samalla tavalla kuljetella autolla ja laskea veteen, kun paikka näyttää kivalta.

Nyt latasit jo sellaista tekstiä melomisen puolesta, että takaraivossa kutina yltyy. Ei passaa raapia, tulee tikkuja kynsienalle mutta nyt täytyy tosissaan jo harkita.

Mitäs tuollasten välineiden investoimiseen saa kahisevaa uppoamaan? :)

• Jan_ kirjoitti:

Nyt latasit jo sellaista tekstiä melomisen puolesta, että takaraivossa kutina yltyy. Ei passaa raapia, tulee tikkuja kynsienalle mutta nyt täytyy tosissaan jo harkita.

Mitäs tuollasten välineiden investoimiseen saa kahisevaa uppoamaan? :)

Tuo varmaan riippuu aika paljon kanootista/ kajakista ja sen koosta. Satoja euroja tai toista tuhatta. En muista, mitä tuo maksoi, kun sen hankkimisesta on jo vuosia. Meillä on kahden melottava Mad River-inkkarikanootti, sillä on aika paljon enemmän hintaa kuin yhden istuttavalla kumikajakilla.

Noissa myös melat ja melomistavat on erilaisia. Mua ei saa kajakkiin, pidän itselleni sitä liian huterana. Mies kyllä harrastanut sitäkin. Inkkarissa on soutuvenemäinen aukinainen rakenne, siinä on omasta mielestäni kivempaa istua kuin kajakin "kolossa". Mutta tuota meidän inkkaria on vaikea yksin nostella ja kuljettaa. Itse en ainakaan itse jaksaisi. Kajakki voi olla taas tosi kevyt ja näppärä. Toisaalta se keikahtaa helpommin. Meidän inkkari ei ole koskaan keikahtanut.

Mut nyt kauppaan :)

Tuo varmaan riippuu aika paljon kanootista/ kajakista ja sen koosta. Satoja euroja tai toista tuhatta. En muista, mitä tuo maksoi, kun sen hankkimisesta on jo vuosia. Meillä on kahden melottava Mad River-inkkarikanootti, sillä on aika paljon enemmän hintaa kuin yhden istuttavalla kumikajakilla.

Noissa myös melat ja melomistavat on erilaisia. Mua ei saa kajakkiin, pidän itselleni sitä liian huterana. Mies kyllä harrastanut sitäkin. Inkkarissa on soutuvenemäinen aukinainen rakenne, siinä on omasta mielestäni kivempaa istua kuin kajakin "kolossa". Mutta tuota meidän inkkaria on vaikea yksin nostella ja kuljettaa. Itse en ainakaan itse jaksaisi. Kajakki voi olla taas tosi kevyt ja näppärä. Toisaalta se keikahtaa helpommin. Meidän inkkari ei ole koskaan keikahtanut.

Siis itse en ainakaan *yksin jaksaisi.

Kiitos Ybis informaatiosta. Tuli ihan uutta tietoa. Okei, eli äkkisältään kuulostellen en itsekään mihkään koloon halua itseäni sovitella.

Inkkari siis kuulostaa mukavemmalta. 😃

• Anonyymi

Palsta on vanhojen kurppien ja ikineitsytätmien vallassa 😱

• Anonyymi

Kumpi sinä olet?

• Anonyymi

"Palsta on vanhojen kurppien ja ikineitsytätmien vallassa 😱"

Musta juurikin nuo ovat sinkkuja. Jos ei nuo käy sinkuista niin minkälaiset ihmiset sitten?

• Anonyymi

Ap sotkee deitti- ja sinkkupalstan toisiinsa.

• Anonyymi

Ruokakauppakaan ei ole deittipalsta, silti sielläkin solmitaan suhteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ruokakauppakaan ei ole deittipalsta, silti sielläkin solmitaan suhteita.

Koska olet viimeksi solminut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska olet viimeksi solminut?

Muutama vuosi sitten kassaneidin kanssa.

• Anonyymi

Ihmisten tappaminen ja viinan juomjinen ovat ne tärkeimmät keskustelun aiheet, eli sukupuolisen kanssakymisen lisääminen heteromäärisin merkein.

Jos joku ei asioita ymmärrä, suosittelen Suomen Suojelupoliisin suhteen aloittamiseen jo maanpetturinakin jos tuollaisia kuinj aloittaja mainitsee EDES,

• Anonyymi

Kurrukorpia joihin pippelin voivat voimakkaat miehet vain pistellä, huvikseen, sitten naisille naureskellen.

Tulipa tämäkin kurtu etelä-pohjanmaalta naitua, ei ollut kohtuulista, normaalia kurttua, vanhaa emäntää...

• Anonyymi

Palstan moderaattori on "pappa-tyttö". Haaveilee vartaloista joskus anonyyminä uskaltaa kirjoittaa jotain.

• Anonyymi

Onkos siis jotain tiettyjä juttuja, mistä sinkkupalstalla kävijät saisivat hyvällä omallatunnolla jutella?
      Jos itse aloitan ketjun niin mielellään juttelen mm. videopeleistä ja matkustamisesta, mutta en rajoita kiinnostuksiani pelkästään noihin. Toki jos palstan määritelmiin kuuluu että saa keskustella vain alle 30-vuotiaiden pariutumiskulttuurista niin sitten täytyy varmaan parin muun keskustelijan kanssa siirtyä muille areenoille pakisemaan ;)

• Anonyymi

Videopelit ovat nössöjen ja ätmien hommaa, matkailu taas lutkailevien naisten, koska muutenhan kukaan ei matkustele. Siinäpä se tiivistettynä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Videopelit ovat nössöjen ja ätmien hommaa, matkailu taas lutkailevien naisten, koska muutenhan kukaan ei matkustele. Siinäpä se tiivistettynä.

Ei vastaa kysymykseen, että mistäs sitten olisi mielestäsi sopivaa sinkkupalstalla keskustella? :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vastaa kysymykseen, että mistäs sitten olisi mielestäsi sopivaa sinkkupalstalla keskustella? :D

Vaikka sarkasmista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka sarkasmista.

Ei sitte muuta ku aloittamaan keskustelu sarkasmista!

• Käväse välillä muilla palstoilla (jos keskustelupastoilla haluat viihdyttää itseäsi), niin minäkin teen jos täällä on ankeaa. :)

Tai sitten vaan irl juttuja rinnalle, ettei käy raskaaksi nämä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      201
      1631
    2. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      1061
    3. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      964
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      922
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      61
      916
    6. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      810
    7. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      268
      795
    8. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      765
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      61
      732
    10. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      342
      731
    Aihe