Auton omistajalle laatu merkitsee sitä, että auto on luotettava ja toimintavarma. Laatu tarkoittaa myös turvallisuutta, alhaisempia huoltokustannuksia ja parempaa jälleenmyyntiarvoa. Ominaisuuksia, joista juuri Toyota tunnetaan. Korkea laatu on Toyotan toimintatavan tärkein arvo ja päämäärä.
Toiminnan jatkuvan parantamisen periaate
Toiminnan jatkuvan parantamisen periaate eli Kaizen tähtää kokonaislaadun hiomiseen mahdollisimman lähelle täydellisyyttä. Arjen työssä tämä tarkoittaa sitä, että kehityksessä, tuotannossa ja huollossa puututaan jokaiseen havaittuun ongelmaan ja ne korjataan. Tämän ansiosta Toyotan laatu on tunnetusti omaa luokkaansa.
Toyotaan luotetaan hyvästä syystä
Puolueettomat tutkimukset todistavat Toyotan laadun ja Toyota on mm. Interbrandin mukaan vuodesta toiseen maailman arvostetuin automerkki. Saksan suurimman katsastuslaitoksen TÜV:n, A-Katsastuksen ja Liikenteen turvallisuusvirasto Trafin viimeisimmissä katsastustilastoissa Toyota on läpäissyt katsastuksen ongelmitta useammin kuin muut automerkit. Valittujen Palojen Luotetuin Merkki -tutkimuksessa Toyota on ollut autoilijoiden suosikki jo reilusti yli kymmenen kertaa peräkkäin! Toyota on kestomenestyjä myös Saksan Auto Bild -lehden laatutesteissä ja mm. Tuulilasin Merkkien Merkki -tutkimuksessa.
TOYOTA TUNNETAAN LAADUSTA
Toyotalla laatu on tärkein päämäärä meille kaikille
Kaizen-periaate tähtää laadun hiomiseen mahdollisimman lähelle täydellisyyttä. Arjen työssä tämä tarkoittaa, että kehityksessä, tuotannossa ja huollossa puututaan jokaiseen havaittuun ongelmaan ja ne korjataan. Siksi Toyota-laatu on omaa luokkaansa.
Jokaisen Toyota-auton laatu on tarkkaan varmistettu.
Jokaisen Toyota-auton laatu on tarkkaan varmistettu.
Me Toyotalla uskomme ihmisiin, koulutukseen ja oikeisiin työskentelytapoihin. Asetamme autoillemme korkeat tavoitteet ja pyrimme ylittämään ne.
Toyotan monitasoinen laadunvarmistusjärjestelmä
Sitoutumisemme laatuun ei pääty siihen, kun luovutamme auton asiakkaalle. Erilaisten seuranta- ja palvelujärjestelmien avulla varmistamme, että auto myös palvelee käyttäjäänsä erinomaisesti vuosia.
Toyotan suunnittelu – laatua joka tasolla
Toyotan suunnittelu – laatua joka tasolla
Uutta ajoneuvoa kehittäessämme mietimme jo alkuvaiheessa, missä ja mitä ongelmakohtia voi ilmaantua. Ongelmien ennakoiminen ja tarvittavien ratkaisujen kehittäminen, on avain entistä parempien autojen valmistamiseen.
Toyotan laadusta on näyttöjä
Laatu ei synny sattumalta, vaan sen takana on koko Toyota-organisaation tiukka sitoutuminen laatuun ja sen varjelemiseen niin tuotannon, jälleenmyyjien kuin merkkihuollon osalta.
Trafin katsastustilasto
Brandz Top 100
Best Global Brands
Consumer Reports
Valitut Palat - Luotetuin Merkki
TM-huoltovertailu
https://www.toyota.fi/toyota/laatu/index.json
TOYOTA ON LAADUKKAIN JA LUOTETUIN LAATU ON KAIKEN TEKEMISEMME KESKIPISTEESSÄ
Anonyymi
2
52
Vastaukset
- Anonyymi
Sinänsä hyvä kirjoitus mutta muilla merkeillä tarjota laatua ja mukavuutta.
- Anonyymi
Aloittaja ! Onneksi hulluus ei ole Korona !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495729- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197