Mitä ajattelet minusta

Anonyymi

Olen nelikymppinen nainen ,alakouluikäinen lapsi asuu kanssani. Yhteishuoltajuus lapsen isän kanssa. Pituus 170cm paino noin 80kg. Tummat hiukset,siniset silmät . En tupakoi. Alkoholia äärimmäisen harvoin ja silloinkin kohtuudella. Luonne rauhallinen,tasapainoinen. Etsin kumppania,mutta onko mahiksia.

40

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ainahan mahiksia on. Tietysti noilla pohjatiedoilla on vaikea vastata kysymykseesi. Osaatko vaikkapa kertoa, että miksi etsit kumppania? Tai siis mitä kumppaniltasi odotat?

• Anonyymi

Varmaankin sitä hellyyttä,mitä nyt yleensä ihmiset kaipaa??

• Anonyymi

Varmasti on mahdollisuuksia jos olet oikeasti rauhallinen ja tasapainoinen. Se on tärkeintä.

• Anonyymi

Ei kaikille, jotkut haluaa fireworks.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kaikille, jotkut haluaa fireworks.

Ne on hulluja. Ei niistä kannata välittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne on hulluja. Ei niistä kannata välittää.

Vit ut ole. Kuka haluaa jonkun tylsän harmaan lattean kumppanin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ja kaikki muut järkevät.
        Hulluilkaa te hullut keskenänne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisko parempi joku itseään jakanut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ja kaikki muut järkevät.
        Hulluilkaa te hullut keskenänne.

Onnea harmaaseen parisuhteeseen. Kunhan ette petä sitä tylsääkin tylsempää kumppanianne, tylsyyksissänne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisko parempi joku itseään jakanut?

Ei värikkyys persoonassa tarkoita että olis jakanut itseään?

• Pahus. Ei mitään mahdollisuuksia. Olet liian palstalainen. Sori vaan, mutta tässä iässä pitää olla jo arpia tai ei ole elänyt.

• Anonyymi

Asia selvä. T aloittaja. Arvasinkin. En kelpaa kellekkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asia selvä. T aloittaja. Arvasinkin. En kelpaa kellekkään.

Nopeast päätelty, vain vähän yli tunti mennyt.. 😯

• Anonyymi

Onko miehellä mahiksia kun täytyy ensin valloittaa lapsi puolelleen ja vasta sitten äiti huokaisee helpotuksesta ja voi ajatella suhdetta?
      Neljäkymppinen nainen ei ole liian vanha uuteen suhteeseen, eikä lapsi ole este mutta kyllä se monen miehen mielestä on häiritsevä tekijä. Naisen lisäksi saa lapsen ja mahdollisesti epäkypsän käyttäytymisen omaavan ex-miehen tuttavallisuuden:)

AsianVierestä

• Oli lapsia tai ei. Mutta elämänkokemusta on oltava. Toisin kuin harmiksella tai muilla pönttiksillä. Idari peppuleilla. Mutta suotakoot heillekkin elo.

• Anonyymi

Lapsi onkin ykkönen aina, ja toisena lemmikit. Ei minulla olisi miehelle aikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsi onkin ykkönen aina, ja toisena lemmikit. Ei minulla olisi miehelle aikaa.

No älä nyt, puolituntia yhteistä aikaa päivässä on jo paljon se.
        Huomenta, moi, hyvää yötä.

AsianVierestä

• Anonyymi
        TimoPohjanmaalta kirjoitti:

Oli lapsia tai ei. Mutta elämänkokemusta on oltava. Toisin kuin harmiksella tai muilla pönttiksillä. Idari peppuleilla. Mutta suotakoot heillekkin elo.

Timo susta tuli mun lemppari just :D

• Jaa no jos vaikka naapuriin muuttaisit en katsoisi sillä silmällä, jo tuo lapsi sen aiheuttaisi. Mutta meitähän on moneksi ja paljon on niitä lapsettomissakin joita ei toisille miehille tehdyt lapset haittaa ja paljon myös eronneita miehiä joilla myös omia lapsia, niin kyllä kai sulla ihan mahdollista on mies löytää jos vaan haluat löytää.

• Anonyymi

Kiitos mielipiteistä:) jatkan sinkkuna siis. Terv aloittaja.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos mielipiteistä:) jatkan sinkkuna siis. Terv aloittaja.

Eikö sulle kelpaa mies jolla on lapsia? niitä voisit saada helpostikin. Tosin kyllä hyvin ymmärrän jos ei kelpaa kun siinä on se toisen lapsi -juttu.

• Anonyymi

Entäs minä, 42v isä.

• Anonyymi

On mahiksia vaikka kuinka. Nelikymppinen nainen on paras.

• Anonyymi

Mitä ajattelen sinusta?

Tuon tekstin perusteella sanoisin, että itsetuntosi kaipaa kohennusta. Jos olet sujut itsesi kanssa ei sun tarvitse edes kysellä tuollaisia. Joku tykkää, toinen ei. Keskity niihin joiden seurassa sun on hyvä olla ja jätä ne toiset muiden seuraksi. Kaikkia et miellytä vaikka olisit mitä.

xLiner

• Anonyymi

Masennuin jo tästä sivusta. En enää haaveile mistään. Moikat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Masennuin jo tästä sivusta. En enää haaveile mistään. Moikat.

Hei-hei ätmi!

xLiner

• On kai. :)

• Ihan hyvät mahdollisuudet saada kumppani. Sinun ikäisillä ja vähän vanhemmilla miehillä voi olla jo lapset aikuisia tai melkein. Lapsettomia en ainakaan itse lähtisi lapsellisena edes kokeilemaan. Tuossa 40 iässä alkaa lapseton mies olla jo tottunut siihen lapsettomaan elämään eikä ole oikein samalla aaltopituudella. Jos miehen lapset on vielä pieniä, saattaa olla haasteellisempaa, uusperhekuviot jne. Toisaalta on sitä samaistumispintaa sitten myös enemmän ja tajuaa elämän realiteetteja. Tietty jos lisää lapsia toivot, uuden kumppanin kanssa, niin aika alkaa olla tiukilla. Ensimmäistä lasta ei tuossa iässä helposti enää saisikaan. Mutta sekin tietty sulle vielä mahdollista, jos nopea olet;)

• Anonyymi

"Lapsettomia en ainakaan itse lähtisi lapsellisena edes kokeilemaan. "

Ja tuskin saisitkaan. Harva lapseton mies haluaa jo kerran perheen perustanutta naista.

• Anonyymi kirjoitti:

"Lapsettomia en ainakaan itse lähtisi lapsellisena edes kokeilemaan. "

Ja tuskin saisitkaan. Harva lapseton mies haluaa jo kerran perheen perustanutta naista.

Niin, tässä ei ollut nyt kyse minusta, vaan mitä tekisin tuossa tilanteessa, jos olisin kuten aloittaja; sinkku ja etsimässä uutta kumppania. Lapseton kumppani ei vain houkuta, hyvä, etten minäkään heitä, jos tilanne olisi se, että kumppania olisin vailla.

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Niin, tässä ei ollut nyt kyse minusta, vaan mitä tekisin tuossa tilanteessa, jos olisin kuten aloittaja; sinkku ja etsimässä uutta kumppania. Lapseton kumppani ei vain houkuta, hyvä, etten minäkään heitä, jos tilanne olisi se, että kumppania olisin vailla.

Muuten tietysti voivat olla mitä mukavimpia ihmisiä, kavereina esim. Mutta parisuhteeseen en osaa ajatella miestä, joka ei ole itse vanhempi. Ja tietysti heissäkin on monenlaista vipeltäjää. Se, millainen isä on lapsilleen ollut, kertoo kaiken oleellisen.

• Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Hyvin mietitty. Yksi on aivan 100 % varmaa. En enää ottaisi naista joka haluaisi tai pystyisi lapsen synnyttämään. Niin syvää ei rakkautta ei kaipaa:)
        On tullut matkustettua jo tarpeeksi erilaisissa junissa pienten lasten kanssa.

https://www.youtube.com/watch?v=RMR5zf1J1Hs

AsianVierestä

• Anonyymi

Unohdit mainita että haluat siis komean pitkän miehen, samantasoinen tavis ruma lihava ei sulle kelpaa.

• Anonyymi

komean pitkän JA RIKKAAN.

• Anonyymi

Kelpaisiko nelikymppinen mies joka on
      Rauhallinen, kiltti ja joka tykkää läheisyydestä.
      Kodin arjen askareet ja remontit taittuu.
      Olen tottunut siihen että koti on siisti.
      lapsia minulla on.
      Alkoholia käytän tod harvoin jos ollenkaan, en tupakoi.
      Urheilen kun sille on aikaa, en ole sohvaperuna vaikka sohvallakin olisi ihana olla toisen vieressä iltaisin.
      Olisiko toisen lapset ongelma vai hyväksyisitkö heidät?
      Itse hyväksyisin.

• Anonyymi

Joku ikäiseni mies ottaisi sinut mielellään.

Itse katselen nuorempia.

• Anonyymi

Tuollaisia naisia on paljon mutta ne ovat äärimmäisen nirsoja. Just facen yhdessä sinkkupalstalla muijat valittaaa ettei miestä löydy ja sitten kun niitä yrittää lähestyä, ne eivät vastaa mitäänn koska mies on 5 cm iian lyhyt, väärän värinen tukka tai väärässä ammatissa.

• Miksi ei?

Jos jotain vinkkiä näin miehenä voisin antaa, niin tee elämääsi tilaa sille miehelle. Ja aikaa itselle tutustua mieheen.

Lapsen kohdalla kannattaa myös hoitaa selkeästi se, milloin lapsi on isällään ja milloin sinulla. Sillä on ainakin itselleni merkitystä, että miten se on hoidettu. Joillain on niin sekavaa, että milloin lapsi on missäkin. Siinä ei minulle ole väliä sen vuoksi, että saisin olla naisen kanssa paljon, vaan merkitys on siinä, etten halua kokea olevani jokin syy, että lasta pompotellaan.

Lykkyä etsintöihin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      201
      1631
    2. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      1061
    3. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      964
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      922
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      61
      916
    6. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      810
    7. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      268
      795
    8. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      765
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      61
      732
    10. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      342
      731
    Aihe