Koronarokotteen arveluttava eettinen tausta

Eikö ole aika erikoista, että koronarokotetta ajavat ne tahot, joiden mielestä maapallon väkiluku on liian suuri ja sitä pitäisi saada laskettua noin 90 %:lla eli noin 7 miljardilla ihmisellä ja nyt ihmiset malttamattomina odottavat, että rokotteet valmistuisivat ja että saisivat tulla rokotetuksi.

10

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisiko joku foliokaupan asiakas taas lukenut niitä nettikirjoituksia?

      Ei. Ei ole erikoista, että ihmiset jotka haluavat parantaa ihmisten elämänlaatua ajavat myös sairauksia ehkäisevia rokotteita. Itse asiassa, se on aika luonnollista.

      • Juuri tämä.


      • Suosittelen ajattelua, voi auttaa ongelmiisi.


      • " Ei ole erikoista, että ihmiset jotka haluavat parantaa ihmisten elämänlaatua ajavat myös sairauksia ehkäisevia rokotteita. Itse asiassa, se on aika luonnollista."

        Rokotteita ei ajeta ihmisen laadun parantamiseksi, vaan rokotteita ajaa lääketeollisuus, jota ei tipan tippaa kiinnosta ihmisten elämänlaatu, vaan se kuinka paljon rokotteista saadaan rahaa näiden lääketehtaiden omistajien omaan taskuun. Heidän elämänlaadun parantamisesta on kysymys - ei sairaiden.


      • Joppa2 kirjoitti:

        " Ei ole erikoista, että ihmiset jotka haluavat parantaa ihmisten elämänlaatua ajavat myös sairauksia ehkäisevia rokotteita. Itse asiassa, se on aika luonnollista."

        Rokotteita ei ajeta ihmisen laadun parantamiseksi, vaan rokotteita ajaa lääketeollisuus, jota ei tipan tippaa kiinnosta ihmisten elämänlaatu, vaan se kuinka paljon rokotteista saadaan rahaa näiden lääketehtaiden omistajien omaan taskuun. Heidän elämänlaadun parantamisesta on kysymys - ei sairaiden.

        > Rokotteita ei ajeta ihmisen laadun parantamiseksi, vaan
        > rokotteita ajaa lääketeollisuus, jota ei tipan tippaa kiinnosta
        > ihmisten elämänlaatu

        Bill Gatesin intressit rokotteiden ajamiseksi eivät ole samat kuin lääketeollisuudella. Olet siis väärässä tässäkin.


      • Joppa2 kirjoitti:

        " Ei ole erikoista, että ihmiset jotka haluavat parantaa ihmisten elämänlaatua ajavat myös sairauksia ehkäisevia rokotteita. Itse asiassa, se on aika luonnollista."

        Rokotteita ei ajeta ihmisen laadun parantamiseksi, vaan rokotteita ajaa lääketeollisuus, jota ei tipan tippaa kiinnosta ihmisten elämänlaatu, vaan se kuinka paljon rokotteista saadaan rahaa näiden lääketehtaiden omistajien omaan taskuun. Heidän elämänlaadun parantamisesta on kysymys - ei sairaiden.

        Lääkkeistä yleensäkin saadaan sitä enemmän rahaa, mitä paremmin ne tehoavat. Siinä sivussa sairaitten elämänlaatu paranee ja heidän elinikäänsä voi tulla kymmeniäkin vuosia jatketta.

        Enkä oikein ymmärrä, mikä taho lääkkeitä tuottaisi jos lääketeollisuus ei sinulle kelpaa. Tuskin on enää mahdollista, että ne sekoitettaisiin apteekeissa. Monet apteekkien tekemät lääkkeet olivat myös tehottomia sairauksiin joihin niitä myytiin.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe