Kotona naisetta.
Siellä olette yksin
29
64
Vastaukset
- Anonyymi
No katoppas, onneksi saa olla edes hetken rauhassa.
- Anonyymi
Olisinkin. Tuolla se tuhisee makkarissa.
- Anonyymi
Tuollainen oli hyvä sanonta isältä: älä ryyppäile niin paljon, kun itse vahingoitat itseässi vaikka jotenkin kylvysä liukastuessasi tai vastaavaa, eli pienentää vähän alhkoholin käyttöä joten olen vain ryyppäriä-ranskalaisten miesten tasolla nyt sitten :D
Suomen ja Ranskan alkoholinkulutus jaettuna per naama on jokseenkin tasan yhtä suurta, eli melkoisen suuri.
Eiköhän ranskalainen mies täytä kansalaisvelvollisuutensa vähintään yhtä innokkaasti kuin suomalainen. Jotenkin sellainen perstuntuma, että Ranskassa naiset joisivat vähemmän kuin suomalaiset naiset.
- Anonyymi
Disse sitä siellä yksinään tuhisee...
- Anonyymi
Mutta ei miehettä. Tuolla se kuorsaa. Antaa peikkomörököllin nukkua :))
- Anonyymi
Dissen rukkauszlitkun ääni jo lätisee kerrostaloa se jo horjuttaa aamupuuroakin keitellessä...
- Anonyymi
Minkä takia Disse-keskustelija on vieläkin neitsyt-poju?
- Anonyymi
Naisetta mutta myös miehettä. Jos mieheksi ei lasketa kissaa joka on urospuolinen mutta leikattu sekin.
En halua yhtäkään naista nurkkiini ja vielä vähemmän miestä! Kotini on linnani. - Anonyymi
Jos joisitte viinaa ja kävisitte yökerhossa tapaisitte naisia.
Naiset bailaavat yökerhossa eivätkä halua mitään hissukkamiestä vaan miehen joka osaa bailata yökerhossa.
t. viinamies Töissä kuulkaas olen ihan ilman naista täällä....aivan kauheeta on kuulkaas...ei ole naisesta edes käryä täällä.... ihan yssisseen oon täällä töissä.... :oD
Joo. Nyt oot kotona naisetta! 😊👌
Mutta en saunatta! Kattila piruvie teki vaan tenän... syöttöhäiriö... joutuu ruuvin ajamaan täyteen pellettiä, ennenkuin saa nappuloilla lämpöö. Mut sähkö päälle ja ototellaan..😁
- Anonyymi
Ja pöh! Sellainen kissa makoilee tuossa rinnuksilla, että vetäisi sut kateelliseksi kun tietäisit.. 😊
xLinerPartakaweri kirjoitti:
Ootko lepso?
Linukalle käypi kaikki tikapuista potkulautaan. 😂
Kaikkiruokainen. 😃Disse kirjoitti:
Linukalle käypi kaikki tikapuista potkulautaan. 😂
Kaikkiruokainen. 😃Enemmän valinnan varaa 👍
Partakaweri kirjoitti:
Enemmän valinnan varaa 👍
Juu. Oikeasti Lineri taitaa tykätä molemmista... kunhan on hyvä tyyppi. 😊
- Anonyymi
Viinaa juomalla saa naisia baareista. Naiset ei halua miehen lähestyvän treeneissä eikä juoksuradalla vaan baarissa kun on juotu viinaa.
t viinamies - Anonyymi
Naiset haluaa komeita top 10 miehiä.
- Anonyymi
No ihan sitten varmasti!
Kuka nyt niin tyhmä olisi että tyytyisi vähempään kuin parhaaseen mahdolliseen?
No, niin tai ätmi tietysti. Tyytyisi mutta kun ei saa sitäkään...
On varmasti kovaa olla ätmi.
Jaxuhalit.
- Anonyymi
Miksi Sinulla ei ole seksiä ja minulla on?
- Anonyymi
Täällä olllaan yksin mutta onneksi on pleikkari
- Anonyymi
Olen kyllä käyttänyt tuollaisia melkein törkeitäkin neuvottelusanontoja joain pomoa kohtaan joskus. En sentään sanonut että "Saatanan nartunpenikan poikanen...." :D
- Anonyymi
Minäpä hieronkin täällä tissejäni. Oletko kade?
-flowersreally- - Anonyymi
Kiusaamo huhuu, kaikuuks sielläki...
- Anonyymi
Palauttakaa rikoksella ottamanne rahat (satojatuhansia), pistäkää pillinne pussiin ja alkaa kämppiä näiltä seuduilta. Vapaaehtoinen poliisille ilmoittautuminen paras lainmukainen tapa toimia. Tietysti ja kun tunnette Aarnion, niin ko. marssitapa vähän mietityttää..
- Anonyymi
Minkä takia sinä olet vaginatta? Sanoo joku hiton kkk-neuvotelija että miksi ei ole pillua sinulle ikinä tarjolle?
- Anonyymi
Kissa on paras kaveri. Se haluaa aina jotain, mutta nukkuu paljon. Sit välillä jopa kuorsaa ja maiskuttaa unissaan. Mä olen kasvanut kissojen parissa ja ne on vaan niin ihania.
- Anonyymi
Jep naista ei tule koskaan saamaan
T. Allu
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt631187- 1071183
Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146866Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64863- 68767
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108677Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto99646- 56636
- 78581
- 39548