Masennusta vai realismia sellainen on?
Rahalla ei saa mitään omistamisen arvoista maailmassa.
Rahalla ei saa mitään omistamisen arvoista.
3
54
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se noin on ja mielestäni realismia. Silloin kun olen voinut huonosti, ainoa tärkeä asia ovat olleet omat lapset joiden takia olen jaksanut eteenpäin.
- Anonyymi
Avaajan asenne voi olla masennustakin. Kannattaa siitä kysellä vaikka joltakin teraputilta tarkemmin.
Mutta "Rahalla ei saa mitään omistamisen arvoista maailmassa." on oman käsitykseni mukaan myös tosi väite.
Yksinkertainen esimerkki: omistan auton, jonka olen ostanut rahalla. Se tärkeä kulkuväline, jota ilman joutuisin tyytymään julkiseen liikenteeseen aikatauluineen ja muine rajoitteineen (ts. junalla ei pääse kuin sinne, minne raiteet vie). Mutta onko se sittenkään omistamisen arvoista, niin ei ole.
Sama pätee muihinkin kapistuksiin, mitä voi ostaa. Niillä on korkeintaan KÄYTTÖarvo, mutta ei omistamisen arvoa. Se, mitä kannattaa omistaa, on jotakin ihan muuta. Ne ovat enemmän henkisiä tai intellektuaalisia asioita. - Anonyymi
Rahalla saat vaikka kokovartalohieronnan. Se vois parantaa oloa.
Ja voit antaa vähän rahaa jollekulle kaverille tai sukulaiselle, joka on pienituloinen, niin saat hyvän mielen kun huomaat miten hän on tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.744999Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.123378Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242690Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571747- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346- 941342
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2251180Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711025IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra53902