Tampere, helmimesta!

Mä tapasin naisen joka repi mut elämästä jota en elänyt....

https://youtu.be/hxBE5WPuqsI

Tämän peräänhänhän on hyvä pistää biisejä... 😬👌

48

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko löytänyt kumppanin,jos niin on se on hieno asia.

• Ei tää sellaista ole... se oli tempaus, joka herätti vuonna kivi kirves... 😃

Siitä on sekoiltu jo etiäpäin sokeana..😀

Välillä oli Jossuakin..

https://youtu.be/CvjbA2CjxnY

Ja sitten muuta.. ihan muuta...

• Disse kirjoitti:

Ei tää sellaista ole... se oli tempaus, joka herätti vuonna kivi kirves... 😃

Välillä oli Jossuakin..

Tääkin sopii....

https://youtu.be/1PvBsUWryCY

Täälläkin takana on ihminen... vaan...

• Disse kirjoitti:

Ei tää sellaista ole... se oli tempaus, joka herätti vuonna kivi kirves... 😃

Välillä oli Jossuakin..

Kauniit sanat.

• Disse kirjoitti:

Tääkin sopii....

https://youtu.be/1PvBsUWryCY

Täälläkin takana on ihminen... vaan...

Jokainen meistä on tekee kaikki omallaan tavallaan siitä kärsien mitä jätti tekemättä tai mitä tuli tehtyä.

• valtakunta kirjoitti:

Kauniit sanat.

No tuli mieleen...

Mäkin irl oon saanut aina oman elämäni kuntoon. Olipa tilanne mikä vaan. Harvoin tarvitsen siihen apua. Ulkopuolisille kaikki vaikuttaa helpolle...

Silti olen ihan kuolevainen... ja muakin sattuu kun mua satutetaan, vaikka en kieriskele siinä maassa ja anele armoa...

https://youtu.be/-bYvRrMiT-8

Tästä biisistä nykyään tulee mieleen se, että vaikka on tunteita, on myös elämä... arki, se jolla elän... en elä tunteesta. Elän leivästä...

• Disse kirjoitti:

No tuli mieleen...

Mäkin irl oon saanut aina oman elämäni kuntoon. Olipa tilanne mikä vaan. Harvoin tarvitsen siihen apua. Ulkopuolisille kaikki vaikuttaa helpolle...

Silti olen ihan kuolevainen... ja muakin sattuu kun mua satutetaan, vaikka en kieriskele siinä maassa ja anele armoa...

https://youtu.be/-bYvRrMiT-8

Tästä biisistä nykyään tulee mieleen se, että vaikka on tunteita, on myös elämä... arki, se jolla elän... en elä tunteesta. Elän leivästä...

Minusta tuntuu ihmiset ajattelee kuin tälläkin osa,että hoidetaan kerrasta kuntoon elämä, kyllä se tie on pitkä ja kivinen. Täytyy opetella monia asioita saadakseen kuntoon.

• valtakunta kirjoitti:

Minusta tuntuu ihmiset ajattelee kuin tälläkin osa,että hoidetaan kerrasta kuntoon elämä, kyllä se tie on pitkä ja kivinen. Täytyy opetella monia asioita saadakseen kuntoon.

Niin, eikä tule mitään tasaista vaihetta....

• Disse kirjoitti:

Kyllä sitä tasasta vaihetta arvostaa kun sitä ei ole ollut ja kaikki on ollut hyvin raskasta.

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Aika usein ihmiset luulee muilla olevan kaikki helpompaa ja elämä tasaisempaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo. Mullekin jotkut tulee sanomaan päin naamaa, että hyvähän sinun on sanoa, kun on hyvä työ ja sitä ja tätä... no ei mikään tule tuosta vaan. Kyllä oon tehnyt vaikka mitä tähän pääsyn vuoksi.
        On tullut tehtyä vaikka mitä hammasta purren...

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Joo. Mullekin jotkut tulee sanomaan päin naamaa, että hyvähän sinun on sanoa, kun on hyvä työ ja sitä ja tätä... no ei mikään tule tuosta vaan. Kyllä oon tehnyt vaikka mitä tähän pääsyn vuoksi.
        On tullut tehtyä vaikka mitä hammasta purren...

Sama homma.
        Ehkä konkreettisin esimerkki on painonhallinta. Sitä olen tehnyt sitkeästi lapsesta asti. Olen syönyt terveellisesti ja riittävän vähän - kuunnellut kroppaa, liikkunut paljon ja ehkä vielä varmuudeksi vähän liikaa. Vanhemmillani kun on noita kansansairauksia (verenpaine, kolesteroli, diabetes), minulle ei kiitos ylipainoa.
        Nyt kun ympärillä ihmiset näyttävät kamppailevan painonsa ja sairauksiensa kanssa, niin järjestäin kaikki sanovat "hyvähän sinun on, kun ei ole ikinä tarvinnut kamppailla painonhallinnan kanssa". No ei joo, paitsi nyt vuosikymmeniä, melkein koko elämä...

• Anonyymi kirjoitti:

Sama homma.
        Ehkä konkreettisin esimerkki on painonhallinta. Sitä olen tehnyt sitkeästi lapsesta asti. Olen syönyt terveellisesti ja riittävän vähän - kuunnellut kroppaa, liikkunut paljon ja ehkä vielä varmuudeksi vähän liikaa. Vanhemmillani kun on noita kansansairauksia (verenpaine, kolesteroli, diabetes), minulle ei kiitos ylipainoa.
        Nyt kun ympärillä ihmiset näyttävät kamppailevan painonsa ja sairauksiensa kanssa, niin järjestäin kaikki sanovat "hyvähän sinun on, kun ei ole ikinä tarvinnut kamppailla painonhallinnan kanssa". No ei joo, paitsi nyt vuosikymmeniä, melkein koko elämä...

No sitähän se on. Itsekin olen tottunut siihen, ettei mikään tule ilmaiseksi. Joko pitää hommata rahaa, tai tehdä itse.

Tässä juuri seisoksin puimalarakennuksessa suunnittelemassa seuraavaa peliliikettä tämän järjestelyssä. Useat ihmiset jopa mun perhepiirissä ei käsitä mitä järkeä tässä on, mutta helpotan elämääni tällä. Tulokset näkyy pitkän ajan päästä. Tää on juuri sitä näkymätöntä myyräntyötä, joka on jonkun tehtävä, että voi parantaa elämäänsä...helpottaa arkea.

Mun kummi, yksityisyrittäjä tietää kyllä tään homman. Ja sekin saa kuulla alituiseen kommentteja muilta, että helppohan se on kun on rahaa, ettei p.skalle taivu... no ei se yrittäjällekään tuosta vaan tipahda. 😬

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No sitähän se on. Itsekin olen tottunut siihen, ettei mikään tule ilmaiseksi. Joko pitää hommata rahaa, tai tehdä itse.

Tässä juuri seisoksin puimalarakennuksessa suunnittelemassa seuraavaa peliliikettä tämän järjestelyssä. Useat ihmiset jopa mun perhepiirissä ei käsitä mitä järkeä tässä on, mutta helpotan elämääni tällä. Tulokset näkyy pitkän ajan päästä. Tää on juuri sitä näkymätöntä myyräntyötä, joka on jonkun tehtävä, että voi parantaa elämäänsä...helpottaa arkea.

Mun kummi, yksityisyrittäjä tietää kyllä tään homman. Ja sekin saa kuulla alituiseen kommentteja muilta, että helppohan se on kun on rahaa, ettei p.skalle taivu... no ei se yrittäjällekään tuosta vaan tipahda. 😬

"helppohan se on kun on rahaa"

Nimenomaan. Sukulaiseni, yrittäjä, joka on luonut firmansa tyhjästä suureksi aikojen saatossa. Nyt eläkeikäisenä kuuluu pääomatuloiltaan Suomen suurituloisimpiin. Helppoa, kun on rahaa... kukaan ei muista, ettei sitä suinkaan aikojen alussa ollut. Silloin oli pelkkiä riskejä.

Toisen sukulaisen tie yrittäjänä oli ohdakkeisempi. Kaksi ensimmäistä kaatuivat. Vahingosta viisastuneena hän perusti 3. yrityksensä vasta kysyttyään kahden arvostamansa henkilön mielipidettä. Pyytäen samalla toiselta tukea ja neuvoa tarvittaessa. Niitä hän joutuikin pyytämään, ja sai. Mitä tästä opimme - ehkäpä sen, että harva menestyy yksin.

Itse panin merkille, että suvussani on varmaan poikkeuksellisen paljon yrittäjiä. Ehkäpä siitä johtuu, ettei meillä ole omasta takaa taipumus sanoa "helppoa, kun on rahaa". Kun on suunnilleen syntymästä nähnyt, ettei yrittäminen ole helppoa - harvemmin vielä rikastuu. Hyvä jos tienaa elantonsa.

• Anonyymi kirjoitti:

"helppohan se on kun on rahaa"

Nimenomaan. Sukulaiseni, yrittäjä, joka on luonut firmansa tyhjästä suureksi aikojen saatossa. Nyt eläkeikäisenä kuuluu pääomatuloiltaan Suomen suurituloisimpiin. Helppoa, kun on rahaa... kukaan ei muista, ettei sitä suinkaan aikojen alussa ollut. Silloin oli pelkkiä riskejä.

Toisen sukulaisen tie yrittäjänä oli ohdakkeisempi. Kaksi ensimmäistä kaatuivat. Vahingosta viisastuneena hän perusti 3. yrityksensä vasta kysyttyään kahden arvostamansa henkilön mielipidettä. Pyytäen samalla toiselta tukea ja neuvoa tarvittaessa. Niitä hän joutuikin pyytämään, ja sai. Mitä tästä opimme - ehkäpä sen, että harva menestyy yksin.

Itse panin merkille, että suvussani on varmaan poikkeuksellisen paljon yrittäjiä. Ehkäpä siitä johtuu, ettei meillä ole omasta takaa taipumus sanoa "helppoa, kun on rahaa". Kun on suunnilleen syntymästä nähnyt, ettei yrittäminen ole helppoa - harvemmin vielä rikastuu. Hyvä jos tienaa elantonsa.

No yksi pointti tästä jäi mainitsematta, mitä tuosta yrittäjyydestä jopa jossainmäärin ilkutaan nimen vuoksi... juuri se yrittäjyys.

On ehkä kaikista tärkein piirre ihmisessä se, että vaikka kaatuu, nousee ylös ja yrittää uudelleen, oppirn virheistä, eikä pidä virheitään vikana, vaan oppina.

Mä nostan hattua kaikille ”Lasse Vireenille”, jotks vaan sisuuntuu kaatumisesta, eivätkä jää itkemään maahan...

Toisaalta ymmärrän niitäkin, jotka ei jaksa enää nousta, vaikka nostettais, mutta heidänkin pitäis ymmärtää, että ei siihen voi vierelle jäädä määrättömäksi ajaksi nostelemaan pystyyn ja tsemppaamaan, jos omaa halua ei ole... sitten pitää vaan valua pohjaan rauhassa...

• Anonyymi kirjoitti:

Niin luulee. Jos on vielä silleen positiivinen luonne, että vastoinkäymisidtä huolimatta löytää syitä hymyyn, niin ei helposti uskota elämäntarinaa joka on tuskaa täynnä.

Tuohon olen törmännyt itsekin usein ja törmään, jos alan kertomaan elämääni tarkemmin.

Kun hymyilet, niin äkkiä kuulee helppohan sun on hymyillä.

Muutaman kerran olen sanonut, että niin on.. Olen ollut ikäni monisairas mutta psyykeni on äärettömän vahva. Kiitos siitä jollekin kelle lie. 🙏

• J-76 kirjoitti:

Niin luulee. Jos on vielä silleen positiivinen luonne, että vastoinkäymisidtä huolimatta löytää syitä hymyyn, niin ei helposti uskota elämäntarinaa joka on tuskaa täynnä.

Tuohon olen törmännyt itsekin usein ja törmään, jos alan kertomaan elämääni tarkemmin.

Muutaman kerran olen sanonut, että niin on.. Olen ollut ikäni monisairas mutta psyykeni on äärettömän vahva. Kiitos siitä jollekin kelle lie. 🙏

Niin ja tuleepa yksi juttu myös mieleen...

Jos vaikka sitten saakin jotain mahdollisuutta elämässä, saa siis lahjaksi jotain, on hyvä ottaa se ja käyttää omaksi hyväkseen. Ei sekään ole itsekästä, vaan viisasta tarttumista tilaisuuteen.

Minua ainakaan ei harmita, jos joku läheinen saa lottovoiton ja paljon rahaa esimerkiksi. En mene vaatimaan jakamista ja marise epäreiluutta. Se voi osua itsellekin tai olla osumatta...

Toisen onnesta katkeroituminen, kateus on varmaan suurimpia hölmöyksiä ihmiseltä itseään kohti. Jos se ei toimi motivaattorina, vaan lamauttavana , siitä kannattais sitoutua pois.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

"niin ei helposti uskota elämäntarinaa joka on tuskaa täynnä."

Tuo on ihan totta. Etenkin täällä kun joku kertoo rankoista kokemuksistaan ja miten on päässyt niistä yli - sitä ei uskota ja helposti joku käy halveeraamaan tai pahoittaa mielensä.

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Niin ja tuleepa yksi juttu myös mieleen...

Jos vaikka sitten saakin jotain mahdollisuutta elämässä, saa siis lahjaksi jotain, on hyvä ottaa se ja käyttää omaksi hyväkseen. Ei sekään ole itsekästä, vaan viisasta tarttumista tilaisuuteen.

Minua ainakaan ei harmita, jos joku läheinen saa lottovoiton ja paljon rahaa esimerkiksi. En mene vaatimaan jakamista ja marise epäreiluutta. Se voi osua itsellekin tai olla osumatta...

Toisen onnesta katkeroituminen, kateus on varmaan suurimpia hölmöyksiä ihmiseltä itseään kohti. Jos se ei toimi motivaattorina, vaan lamauttavana , siitä kannattais sitoutua pois.

Itselleni valkeni jo kansakoulussa, että jos iloitsee toisen onnesta, saa iloita useasti.

• Anonyymi kirjoitti:

Itselleni valkeni jo kansakoulussa, että jos iloitsee toisen onnesta, saa iloita useasti.

Näinpä... ja kun on iloisempi, näkee omankin elämän valoisampana. 😊

• Anonyymi kirjoitti:

"niin ei helposti uskota elämäntarinaa joka on tuskaa täynnä."

Tuo on ihan totta. Etenkin täällä kun joku kertoo rankoista kokemuksistaan ja miten on päässyt niistä yli - sitä ei uskota ja helposti joku käy halveeraamaan tai pahoittaa mielensä.

Täällä monella on tarkoitus ylikorostaa jotain johonkin suuntaan.
        Anonyymiyden varjolla voi provota ja höyrytä kaikenlaista... eikä sellaisesta jannata välittää. Totuus on yleensä kaukana siitä. 😊

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No yksi pointti tästä jäi mainitsematta, mitä tuosta yrittäjyydestä jopa jossainmäärin ilkutaan nimen vuoksi... juuri se yrittäjyys.

On ehkä kaikista tärkein piirre ihmisessä se, että vaikka kaatuu, nousee ylös ja yrittää uudelleen, oppirn virheistä, eikä pidä virheitään vikana, vaan oppina.

Mä nostan hattua kaikille ”Lasse Vireenille”, jotks vaan sisuuntuu kaatumisesta, eivätkä jää itkemään maahan...

Toisaalta ymmärrän niitäkin, jotka ei jaksa enää nousta, vaikka nostettais, mutta heidänkin pitäis ymmärtää, että ei siihen voi vierelle jäädä määrättömäksi ajaksi nostelemaan pystyyn ja tsemppaamaan, jos omaa halua ei ole... sitten pitää vaan valua pohjaan rauhassa...

Kyllä, ja ehdottomasti. Jos kaatuu, on vain noustava ylös. Mikään muu ei auta.

Kirjastakin oikein luin, että moka on lahja. Tätä ajatusta ei tosiaankaan vielä ole jalkautettu kotiin tai työpaikoille. Työpaikoilla on ehdottoman hankalaa, jos kaikki yrittävät vain peitellä virheitään. Eikä se pomokaan ikinä myönnä epäonnistuneensa. Harmillista, sillä kyllä asia on oikeasti niin, että ellei tee virheitä, ei tee mitään muutakaan. Tekevälle sattuu.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Itse olen selviytynyt elämäni kolhuista ja kiperistä paikoista nimenomaan hymyllä ja huumorilla. Tämä ehkä juuri vaikuttaakin siihen, että elämäni näyttää ulospäin paljon kevyemmältä kuin se oikeasti on.

"Olen ollut ikäni monisairas mutta psyykeni on äärettömän vahva."

Veikkaisin, että juuri monisairauden vuoksi psyykeesi on vahva. Miesystäväni on myös monisairas, kokenut vaikka ja mitä. Se on kasvattanut erityisesti hänen psyykettään, ymmärtämystään ja sosiaalisia taitojaan. Kun hän välillä kertoo kaukomenneisyydestään, siitä millainen oli, mitä sanoi, miten toimi... niin mietin, etten varmasti olisi hänen kanssaan, jos hän olisi sellainen mies kuin vuonna 0. Tämä puolestaan on itsestäni todella mielenkiintoinen ajatus.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, ja ehdottomasti. Jos kaatuu, on vain noustava ylös. Mikään muu ei auta.

Kirjastakin oikein luin, että moka on lahja. Tätä ajatusta ei tosiaankaan vielä ole jalkautettu kotiin tai työpaikoille. Työpaikoilla on ehdottoman hankalaa, jos kaikki yrittävät vain peitellä virheitään. Eikä se pomokaan ikinä myönnä epäonnistuneensa. Harmillista, sillä kyllä asia on oikeasti niin, että ellei tee virheitä, ei tee mitään muutakaan. Tekevälle sattuu.

Työpaikoilla raportoidaan virheistä ja mokista usein. Jotkut pitävät näitä syyllistävinä, mutta se ei ole totta, tarkoitus on oppia ja ennenkaikkea välttää, ettei isompia vahinkoja sattuis.

Työpaikoilla työturvallisuus on hyvä esimerkki. Kokoajan mennään hirveesti eteenpäin. Joku alkoholittomuus työpaikoilla on nykyään jo itsestäänselvyys, mutta toista se oli vaikka 40-vuotta sitten. Tilipäivänä moni pyöri työpaikallaan kuin poranterä kännissä vielä 70-80 luvulla.

• Mulle tulee noista vanhoista mieleen jazz.... lapsuudenystävä vissiin opetti musiikkia yliopistossa. Kuoli kun täytin 40...

https://youtu.be/71Gt46aX9Z4

Onhan noi musiikkia...😊

• Disse kirjoitti:

Mulle tulee noista vanhoista mieleen jazz.... lapsuudenystävä vissiin opetti musiikkia yliopistossa. Kuoli kun täytin 40...

https://youtu.be/71Gt46aX9Z4

Onhan noi musiikkia...😊

Ihan paras sunnuntaiaamuun.

• Disse taas olutpäissään mökiltä kirjoittelee :D

• No ei mökiltä, vaan maalta. 😬👌

• Kerran olen Tampereella käynyt, lapsena Särkänniemessä

• Sama homma. Kerran Särkikksessä ja lapsena. Läpi olen ajanut ehkä koko elämäni aikana 6 kertaa. Lapsena saattanut mennä useammankin kerran, en vaan muista.

Muistan vaan Särkänniemen reissun ja läpiajot Nokialle ja takas.

• Siellä myös käynyt.

• J-76 kirjoitti:

Sama homma. Kerran Särkikksessä ja lapsena. Läpi olen ajanut ehkä koko elämäni aikana 6 kertaa. Lapsena saattanut mennä useammankin kerran, en vaan muista.

Muistan vaan Särkänniemen reissun ja läpiajot Nokialle ja takas.

Yritin muistella mentiinkö junalla vai bussilla, en muistanut

• pujotteIija kirjoitti:

Yritin muistella mentiinkö junalla vai bussilla, en muistanut

Mä olen käynyt henkilöautolla itse ajaen sekä että kyydissä istuen. Joku mielikuva, että isän kyydissä olisin ollut repsikka myös hänen rahtikalustossaan.

• J-76 kirjoitti:

Mä olen käynyt henkilöautolla itse ajaen sekä että kyydissä istuen. Joku mielikuva, että isän kyydissä olisin ollut repsikka myös hänen rahtikalustossaan.

Nokialla olen käynyt 4 kertaa, nyt kun muistelin.

• Anonyymi

Hyvä tavaton, miksi vain kerran...

Itse olen käynyt tädilläni Tampereella lukuisia kertoja lapsena. Nuorena myös siellä hetken. Sittemmin käynyt festareilla ja konserteissa. Ainahan kannattaa lähteä pk-seudulta Tampereelle bändejä katsomaan...

• Anonyymi

Naismielessä Tampere on ihan paska paikka. Kaikki ovat ihan sekaisin ja eivät itsekään tiedä mitä etsivät. Kyllä jokin Jyväskylä tai vaikka Vaasa olisi tässä mielessä paljon parempi paikka - järkevämpiä ja suoraselkäisempiä naisia on monessa paikassa mutta eipä juuri Tampereella.

• No mut repi elämään nainen Tampereelta...

Se itsekin pääs jossain vaiheessa paskasta suhteestaan... sitä en tiedä minne ja mitä kuuluu?

Hetken kohtaaminen elämässä...

• J-76 kirjoitti:

B-cool ja hyvät yöt. Kiva tanssi biisi jos jammatuttaa. 😛

https://youtu.be/z3-eW1_QtkQ

😴

No tuli nukuttua kyllä... otin välikuolematkin...

• Anonyymi

Kaapin kilju on näemmä valmistunut.

• Ihan olutta ja lonkeroa tuli otettua... tosin ennenmuinoin kaupan lonkerot maistui kiljulle. 😁

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Ihan olutta ja lonkeroa tuli otettua... tosin ennenmuinoin kaupan lonkerot maistui kiljulle. 😁

Juotko liikaa?

• Anonyymi kirjoitti:

Juotko liikaa?

Ilmeisesti liian vähän, kun aamulla janotti pirusti. 😂

• Anonyymi

Rrrautakiskot ei rrriitä, pitää päästä jäärrrännii.

• Alamäkiluisteluu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      151
      1833
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1711
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      35
      1417
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      194
      1177
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      92
      1161
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      77
      1063
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      353
      983
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      859
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      821
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50