Mies, oletko Oinas vai härkä?
Oinas vai Härkä
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En kerro
- Anonyymi
Kalkkuna.
Minä olen joulupukki.
Miksi aloituksessa on Oinas kijoitettu isolla- ja härkä pienellä kirjaimella? Pitäkö tästä nyt loukkaantua?
- Anonyymi
Härkä näkee punaista
- Anonyymi
Kyllä ,Oinas ! Oinas on Valehtelun mestari
- Anonyymi
Siinäpä on meriittiä
- Anonyymi
Olen horoskooppi 🔝🇫🇮
- Anonyymi
Wuw on härkä, Pönttis on oinas.
- Anonyymi
Totta, ja se luonnehdinta pitää paikkansa 🌸
-römppis eiku Pönttis Wwuwuw kirjoitti:
Totta, mutta se luonnehdinta ei pidä paikkaansa.. eli höpönpöppöä ja hupunpuppua. ☝️☝️☝️☝️
Sut on kyllä varustettu lehmän luonteella.
Partakaweri kirjoitti:
Sut on kyllä varustettu lehmän luonteella.
Niin onki.
Sitä paitsi suomalainen lehmä on viisas.
Rapu. Ja mun parin pitäisi olla härkä tai kalat.
2. Härkä & rapu
Härkä ja rapu ovat molemmat äärimmäisen ymmärtäväisiä luonteita. Heillä on syvä yhteys sekä fyysisesti että emotionaalisesti, minkä vuoksi heidän on mahdollista sitoutua toisiinsa tavalla, jota useimmat parit eivät koe koskaan.
On helppo ymmärtää, miksi näiden horoskooppimerkkien suhteet ovat pitkiä ja täynnä rakkautta. He ovat niitä, jotka rakastuvat nuorena ja vanhenevat yhdessä. Lojaalius on molemmille horoskooppimerkeille tärkeää, ja he pysyvät yhdessä, tuli mitä tuli.
Tämän parin haasteena onkin se, että he saattavat jumittua oman rakkauskuplansa sisään. Molempien pitäisi muistaa, että he ovat myös omia yksilöitään.
4. Rapu & kalat
Rapu ja kalat ottavat aikaa tutustuakseen toisiinsa läpikotaisin. He rakastavat kaikkea toisissaan ja mitä paremmin he tutustuvat, sitä enemmän he tuntevat toisiinsa vetoa. Molemmilla on kuitenkin hyvin vahva itsetuntemus, minkä vuoksi he voivat rakastua menettämättä itseään ja luopumatta omista arvoistaan.
Ravun ja kalan eroavaisuudet täydentävät toisiaan. Rapu on tunnettu hoivaavasta luonteestaan ja sosiaalinen kalat etsii yhteyttä muihin ihmisiin.
Vaikka nämä ominaisuudet voivat tuoda heidät yhteen, ne voivat tietysti myös aiheuttaa konflikteja. Ravun herkkä ja huolehtivainen luonne tekee hänestä tiukan rahankäyttäjän, kun taas kalat on rahan kanssa huolettomampi ja tykkää tuhlata rahaa hauskanpitoon.
Lähde:
https://anna.fi/horoskoopit/mitka-horoskooppimerkit-sopivat-parhaiten-yhteen-25-parasta-paria-tahtimerkkien-mukaan
Sieltä se totuus löytyy kato vaan...- Anonyymi
Kerran oli sanyo, jälkeen änkyräkin.
- Anonyymi
Mulle ei härkää eikä oinasta,kiitos!
- Anonyymi
Possua, ole hyvä. Kypsänä.
- Anonyymi
Kala , mutta oikeasti vesimies kun planeetat muuttaneet paikkoja vuosituhansien kulussa .-
- Anonyymi
Märkä.
I am Spartacus!
- Anonyymi
Suksi suolle.
- Anonyymi
Ihminen tuolta peilistä takaisin katseli!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt631187- 1071183
Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146866Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64863- 68767
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108677Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto99646- 56636
- 78581
- 39548