Kauniit naiset kohtelee rumia miehiä halventavasti ja tylysti koska eivät anna meille pillua. Lopettakaa heti huono kohtelumme ja antakaa meille pillua.
Rumien miesten kohtelu.
13
165
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se ulkonäkö, vaan se "ehdotus" joka kertoo etovasta luonteesta. Olen nainen enkä anna kenellekään tuntemattomalle kun käsketään!
- Anonyymi
Pelit jooh, avaruuslentopelitkin... oli muistaakseni joku X-Wing vsTie-Fighter, lento-ohjaimella voi lentää avaruusaluksella ja valita aseistuksia: X-Wing: otit torpedon mukaan, pitää siis tuhota sellainen iso juttu, sitten: arming torpedo now, closer, lähemmäs sitten laukaisee sellaisen, näkyy ruudussa kun lähtee menemään se ja moottoreihin takaa kohdistettu se torpedo, ja äkkiä karkuun itse sitten, kun tulta tulee naamalle jatkuvasti tuolta risteilijä-avaruusalukselta ;:D
- Anonyymi
Ostin muuten mustien syksyvaatteiden huoltopaketteja... all-in-one mustavärjäysjuttuja, pesukoneessa voi pestä jos kunnostaa mustia takkeja, mutta noita voi olla eri värisiäkin tuollaisia otin 2 pakettia tuollaisia.
Minä olisin onnellinen, jos saisin KTN:ltä halauksen.
Wwuwuw kirjoitti:
Miksei ätni kelpaa?
Senkin hypergaamikko.No kun olen juurikin hypergaamikko 🤭
Kohtelettekos te rumat miehet oikein homoja? Oletteko muistaneet antaa per.että heille, vai tylytättekö tekin taas homoja? 🤔
- Anonyymi
Kerran nainen kysyi mitä teen baarissa niin vastasin että haen panoa. No nainen sanoi lähdetään ja sitten menimme naisen luokse panemaan. Nainenkin tullut melko suoraan sanomaan että haluaa seksiä.
- Anonyymi
Viinaa kun juo niin naiset kohtelee miehiä hyvin.
- Anonyymi
Teinitytöt opettamaan käytyäytymistaspoja kursseilla miehille, mielellään voisi tuollaiseen akateemiseen opetukseen ja erikoisasiantuntemuukseenkin tutustua ja voisivat olla hauskoja kursseja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011021
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt57979Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144788- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel102553Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89547- 78541
- 53527
- 39518