Oletteko seurankipeitä

Anonyymi

Vai viihdyttekö yksin pitkiä aikoja?

29

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vihdyn tosi hyvin yksi ja nautin yksinolosta. Tykkään myös läheisten ihmisten seurasta sopivina annoksina. En halua asua kenekään kanssa. Kotini haluan pitää vain omanani, ja pidän sinkkuelämästä. En kuitenkaan sano ei koskaan seurustelulle, jos löydän miehen joka hyväksyy yksinolemisen tarpeeni eikä halua yhdessä asumista. Hyväksyy itsenäisyyteni eikä ole mustasukkainen eikä sitova.
      Sellaista vaan on vaikea löytää, ehkä joku hieman vanhempi elämää nähnyt mies? Turvallinen itsestään ja itsetunto kohdillaan?

• Tutkimusten mukaan yksinolo lyhentää elinaikaa siitäkin huolimatta, että yksinolosta nauttisikin.

• Anonyymi

Riippuu tilanteesta. Jos elää riuduttavassa suhteessa, niin kyllä siinä on terveys koetuksella.

Eikä tuollaista nyt ole kenenkään tarvetta miettiä.

Itse ainakin viihdyn paljon omissa oloissa ja olen onnellinen. En mä enää jaksaisi ketään kattella 24/7.

• Anonyymi

Höpsistä. Ihmisiä on erilaisia. Toiset nauttivat yksinolosta ja järjestävät itselleen aikaa. Ja siksi elävät pidempään. He elävät lyhempään, jos eivät saa järjestettyä itselleen omaa aikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riippuu tilanteesta. Jos elää riuduttavassa suhteessa, niin kyllä siinä on terveys koetuksella.

Eikä tuollaista nyt ole kenenkään tarvetta miettiä.

Itse ainakin viihdyn paljon omissa oloissa ja olen onnellinen. En mä enää jaksaisi ketään kattella 24/7.

Huono parisuhde on todella vakava terveysuhka. Enemmän naiselle kuin miehelle. Siksi naiset hakevat avioeroakin 80%:sesti.

• Kyllä yksinolo on parasta aina välillä. En kaihda seuraa sen enempää kuin yksinoloa.. en pärjäisi 24/7 suhteessa. Olen liian itsekeskeinen liian tiiviisiin ihmissuhteisiin.. jotkut kaverisuhteetkin ahdistavat jos menee liian läheisiksi. Pärjään paremmin ilman.

• Anonyymi

"Tutkimusten mukaan yksinolo lyhentää elinaikaa siitäkin huolimatta, että yksinolosta nauttisikin."

En missään nimessä alkaisi parisuhteeseen vain koska "tutkimuksen mukaan" jne.
      En näe järkeä elää itselleni vastenmielisellä tavalla vain jotta eläisin jonkun vuoden pitempään.
      Sitä paitsi miehet kuolee kuitenkin ennemmin kuin naiset, Naisten keskimääräinen elinikä on 84,1 vuotta, miesten 78,5.

• Anonyymi

Aika lailla erakkohan tässä jo on, eipä ole enää juuri mitään yhteistä muiden ihmisten kanssa.

• No väkisin näkee ihmisiä ja pitääkin olla tekemisissä. Nyt kun ollut lomaa, ainoa keino paeta ihmisiä on mennä metsän keskelle. 😃

Töissäkin saa olla aika rauhassa..

Mutta joskus on kiva olla ihmisten kanssa. Kyllä pidän ihmisistä, enkä ole erakko. 😊

• Anonyymi

Sekä että. Olen ambivertti.

• Minä olen mukava(hko) ja hauska(hko) sekä täysin asosiaalinen tapaus.

Tapaus, joka ei jää seurassa mököttämään nurkkaan peloissaan, mutta pystyy olemaan yksin vaikka kuinka pitkään ketään kaipaamatta.

tiima kuluu tuumaillessa
      päivä päätä käännellessä

• Anonyymi

Et todellakaan ole täysin asosiaalinen tapaus, mitään sinne päinkään.

"epäsosiaalinen persoonallisuus
        asosiaalinen persoonallisuus, antisosiaalinen persoonallisuus; persoonallisuushäiriö jolle on ominaista vastuuton ja epäsosiaalinen käyttäytyminen"

• Anonyymi kirjoitti:

Et todellakaan ole täysin asosiaalinen tapaus, mitään sinne päinkään.

"epäsosiaalinen persoonallisuus
        asosiaalinen persoonallisuus, antisosiaalinen persoonallisuus; persoonallisuushäiriö jolle on ominaista vastuuton ja epäsosiaalinen käyttäytyminen"

Kirjoitinkin asosiaalinen, en epä- eli antisosiaalinen tapaus. Onko Wikissä asiavirhe? ; )

En siis ole sosiaalinen, mutta en suhtaudu ihmisiin tai sosiaalisiin tilanteisiin mitenkään vihamielisesti tai pelolla, vaikka en ihmisten pariin hakeudukaan. Olen seurassa vähintään O.K., ellen jopa aika kiva, vaikka en itse välttämättä tilanteesta nautikaan.

• Anonyymi

Ajatus ihmisten seurasta on mukavampi kuin konkreettisesti hakeutua ihmisten seuraan. Etäämpää ihmisiä on helpompi rakastaa ja ymmärtää.
      Tekemisissä olessa sosiaaliset pelit ja draamanhakuisuus on luotaantyöntävää.

• Anonyymi

Viihtyn hyvin...

• Anonyymi

Introverttinä viihdyn hyvin yksiksenikin.

• Anonyymi

Viihdyn hyvin yksin. Välillä tietysti kaipaa läheisyyttä ❤️

• Hyvin harvakseltaan kaipaan seuraa ja silloinkin yleensä perheenjäsenten. Tai höpinä seuraa täällä. 🙂

Irl jaksan huonosti vieraitten ihmisten seuraa, en meinaa jaksaa aina tuttujenkaan. Lyhykäisesti. Hirvistyttää ajatella töihin menoa, kun on pakko sietää ihmisiä, ääniä, jopa melua, hajuja, kiirettä, puhetta.... 😩

• Anonyymi

Viihdyn yksin mutta en nauti siitä jos olen parisuhteessa niin haluan olla miehen kanssa läheinen. Jos miehellä ei olisi aikaa minulle niin jättäisin. Mieheni joka on ihana , sillä on aikaa minulle ja pyytää minua harrastuksiin kuten katsomaan jäkistä ja salibandya yhdessä, vie veneilemään, Keväällä olimme koko ajan yhdessä koska mieheni kalastsaa siikaa onkimalla ja mies oli koko ajan yhdessä saaressa 7 tuntia päivässä ja nautin siitä ettei istuttu kotona koko päivänä.

• Anonyymi

Kyllä te häiritsette täälläkin.

• Yksin viihdyn aivan mainiosti, mikäpä siinä on parhaassa seurassa ollessa. Toki myös seurassa on kiva olla, mutten varsinaisesti kaipaa sitä.
      Parisuhteen läheisyyttä kaipaan kyllä ja viihdyn siinäkin loistavasti, mutta kaipaan omaa aikaa myös silloin ja osaan suoda saman toiselle.

• Niin

Yksinäisyys on molekyylitason käänteinen unelma yhteydestä johonkin; periaatteessa valinta, seuraus tai jopa kohtalo.

Molekyylien takana ovat ja vaikuttavat suurimmat voimat, mitä tunnetaan.

On täysin käsittämätöntä se että näitä perusasioita ei täällä tunneta, tunnisteta tai edes legimitoida.

(hihitystä)

• Mjoo

Lievästi ärsyynnyin, mutta alkaa vituttaa.

(reps)

• Funeau kirjoitti:

Mjoo

Lievästi ärsyynnyin, mutta alkaa vituttaa.

(reps)

Ajatusharjoitus

Maailmanhistoria on täynnä yksinäisyyttä, mutta vasta naudeis siitä on ehditty väsää bisnes.

Todella orpoa.

(hirn)

• Funeau kirjoitti:

Ajatusharjoitus

Maailmanhistoria on täynnä yksinäisyyttä, mutta vasta naudeis siitä on ehditty väsää bisnes.

Todella orpoa.

(hirn)

Mitä yksinäisyys on?

No yksinäisyys on kvanttimekaniikkaa.

Yksinäisin tyyppi (johon olen tutustunut) on tämän kaiken keksijä. eli jumala.

(naurua)

• Funeau kirjoitti:

Mitä yksinäisyys on?

No yksinäisyys on kvanttimekaniikkaa.

Yksinäisin tyyppi (johon olen tutustunut) on tämän kaiken keksijä. eli jumala.

(naurua)

No älkää nyt luulko että se on jokin harmaapartainen ukkeli taivaalla salamat kourassa.

Ei sinne päinkään.

(hirn)

• Funeau kirjoitti:

No älkää nyt luulko että se on jokin harmaapartainen ukkeli taivaalla salamat kourassa.

Ei sinne päinkään.

(hirn)

Jonain kauniina kesäpäivänä käy niin että suuret ajatuksemme harvenevat ja haihtuvat ikuiseen pimeyteen.

Tätä ennen me olemme, tulemme olemaan tulemasta päästyämme, koska se on juuri se ainoa mahdollinen kuvio, eli henki.

Paskat nakkaan muulle.

(naurua)

• Anonyymi

Tekstuuri paranisi keskustelemalla enemmän. Lukeminen auttaa myös.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      17
      2407
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      169
      2278
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      1887
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      152
      1839
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      480
      1423
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1225
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      55
      1021
    8. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      426
      951
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      931
    10. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      85
      909
    Aihe