Perussuomalaiset kielletään?

Anonyymi

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006644362.html

KORKEIMMAN oikeuden päätös lakkauttaa Pohjoismainen vastarintaliike on merkittävä ennakkotapaus, arvioi poliisiylitarkastaja Heikki Lausmaa Poliisihallituksesta.

Lausmaan mukaan Suomessa on muitakin radikaaleja yhteenliittymiä. Poliisihallituksessa täytyy hänen mukaansa seuraavaksi käydä pohdintaa siitä, syntyykö tuoreesta päätöksestä perusteita ryhtyä toimenpiteisiin muiden yhdistysten kanssa.

50

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kreikassa persuja vastaava puolue tuomittiin rikollisjärjestöksi.

      • Anonyymi

        Se on toinen aate ja puolue.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on toinen aate ja puolue.

        Samaa skeidaa eri paketissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaa skeidaa eri paketissa.

        Huomaathan kuitenkin, että logiikkasi ontuu kuin yksijalkainen vasuri?


    • Anonyymi

      PVL oli kansallissosialistinen. Persussuomalaiset ovat tasavaltalaisia. Teillä on aukko sivistyksessä jos että ymmärrä Natsin ja konservatiivin eroa

      • Anonyymi

        Konservatiivi ja natsi näyttävät viihtyvän keskenään hyvin samoissa piireissä Kansallismielisten liittoumassa sekä PS-puolueen suojissa. Tasavaltalaisuus-höpinöistä huolimatta.

        Joko Neljäs Valtakunta on kohta valmis?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Konservatiivi ja natsi näyttävät viihtyvän keskenään hyvin samoissa piireissä Kansallismielisten liittoumassa sekä PS-puolueen suojissa. Tasavaltalaisuus-höpinöistä huolimatta.

        Joko Neljäs Valtakunta on kohta valmis?

        Niinhän teki homojen kanssa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Konservatiivi ja natsi näyttävät viihtyvän keskenään hyvin samoissa piireissä Kansallismielisten liittoumassa sekä PS-puolueen suojissa. Tasavaltalaisuus-höpinöistä huolimatta.

        Joko Neljäs Valtakunta on kohta valmis?

        Sellaistako teidän vaihtoehtotodellisuudessa tapahtuu? Pukeudutteko myös supersankarin viittaan ja naamariin?


      • Anonyymi

        Vaikka persut eivät natseja olekkaan, heidän natsisympatiansa on silti hieman turhan liian näkyvää.


      • Anonyymi
        OtaBanaaniJaRauhotu kirjoitti:

        Sellaistako teidän vaihtoehtotodellisuudessa tapahtuu? Pukeudutteko myös supersankarin viittaan ja naamariin?

        Banaani, eräiden PS-edustajien ja natsien veljeily ei ole mitään humpuukia, vaan sinäkin löydät asiasta pikaisella haulla tietoa. Taidat katsoa maailmaa hieman liian sinikeltaisten lasien läpi.


      • Anonyymi

        Tyypillistä kansallissosialistin valehtelua yrittää siirtää oma fasistin viittansa muiden hartioille. Hyvin näytät omaksuneen NSDAP:n propagandaohjelman. Siinähän ei suuria eroja ole persujen vastaavaan.

        https://www.hs.fi/politiikka/art-2000006205991.html


      • Anonyymi

        Kommunistien puolue kiellettiin jo 1930-luvulla, mutta vielä ne venäläisiä nuoleskelee, nuoleskelu on Vassarien elämäntyö kuten Myrkynvihreitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommunistien puolue kiellettiin jo 1930-luvulla, mutta vielä ne venäläisiä nuoleskelee, nuoleskelu on Vassarien elämäntyö kuten Myrkynvihreitten

        Niin he eivät itse noudata omia lakejaan. Demarius on oikeastaan kiellettyä ja IKL ei ole kielletty jos tarkastelee lakia oikein tarkasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Banaani, eräiden PS-edustajien ja natsien veljeily ei ole mitään humpuukia, vaan sinäkin löydät asiasta pikaisella haulla tietoa. Taidat katsoa maailmaa hieman liian sinikeltaisten lasien läpi.

        Keitä nämä eräät PS-edustajat ja natsit ovat?


      • Anonyymi
        OtaBanaaniJaRauhotu kirjoitti:

        Keitä nämä eräät PS-edustajat ja natsit ovat?

        No voi hitto, ihan kuin et tietäisi. Se on julkista tietoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No voi hitto, ihan kuin et tietäisi. Se on julkista tietoa.

        Mitä siitä? Pyysinkin sulta vastausta asiaan, enkä Googlelta.


    • Anonyymi

      Oikeuslaitos on viimein alkanut reagoimaan öyhötykseen?

      • Anonyymi

        Kohta ne laittaa papitkin työleirille niinku Neuvostoliitossa. Sinäkin saatat joutua ihan koska sulla oli vääränlainen kommunismi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta ne laittaa papitkin työleirille niinku Neuvostoliitossa. Sinäkin saatat joutua ihan koska sulla oli vääränlainen kommunismi.

        Oikeuslaitosko? Mitä sinä oikein horiset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeuslaitosko? Mitä sinä oikein horiset?

        Ei vaan Demarit ja Vihevasemmisto. Ne vihaa kristittyjä ja kaikkia uskonnollisia ihmisiä.


    • Anonyymi

      Huomaa että aloittaja ei ole perehtynyt millä tavalla Suomen Sisu kommentoi PVL:llää

    • Anonyymi

      Oma arvio on, että seuraavien vaalien jälkeen säädetään laki jolla öyhötys kielletään. Eli ei saa olla enää idiootti netissä ja vielä vähemmän siellä huoltoaseman baarissa. Persuja tämä asia tulee eniten kirpaisemaan, mutta jossain mitassa myös kepulaisia ja vihreitä. Meidän kokoomuslaisten ei tarvitse huolestua, koska olemme aina asialinjalla.

      • Se olisi aivan mahtavaa. Mikä rauha olisi kun lailla tukittaisiin vasemmistoräyhisten turvat <3


    • " Tutkijan arvion mukaan vasemmalta laidalta on hankala löytää sellaista järjestömuotoista toimijaa, johon voisi kohdistaa toimia."

      Tutkijalla yhteyksiä Antifaan, anarkisteihin, takkutukkiin, räkätteihin yms. takavasemmalla kompuroiviin? Vai onko niin, että takavasemmistolaiset on sellaisia reppanoita, että ne heittää kiven ja juoksee äkkiä pusikkoon piiloon? Äärioikeistolaiset sentään tulee omana itsenään näkyvästi esille, eikä häpeä sitä mitä edustaa.

      • Anonyymi

        Nyt odotetaan, että persut lopettavat rykimisen ja punastelun ja julkaisevat kammottavan vieraslajilistansa, joka on tehty täysin natsi-.Saksan 1930-luvun hengessä!!?


      • Anonyymi

        Kannatatko äärioikeiston harjoittamia toimia, vai tuomitsetko ne yhtälailla, kuin äärivasemmiston toimet?


      • Anonyymi

        Ihan uteliaisuuttani kysyn, että oletko äänestänyt koskaan demareita? Kysyn siksi, että omien havaintojeni mukaan hämmästyttävän moni äärioikeistolaiseksi julistautunut on kertonut alunperin olleensa vasemmistolainen. En itse kovinkaan paljon arvosta näitä laidalta toiselle hyppääjiä. Edustaja Vartiainen ja NalleWahlrooshan ovat tämän loikan tehneet (ei tosin ihan persuksi asti) ja molepia heitä pidän tolloina.


      • Anonyymi

        Katsopas vaan. Heti kun tutkija kertoi näkemyksensä, mikä ei tue järjettömiä öyhötyksiänne, niin vika pantiinkin tutkijan piikkiin. Voi helvetti, mistä teitä sarana-aivoisia oikein löytyy?

        "Äärioikeistolaiset sentään tulee omana itsenään näkyvästi esille, eikä häpeä sitä mitä edustaa."

        No tämä kommentti ei varmaankaan tullut kenellekään yllätyksenä? Pakkasi hajosi omaan kiukutteluusi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannatatko äärioikeiston harjoittamia toimia, vai tuomitsetko ne yhtälailla, kuin äärivasemmiston toimet?

        Tuomitsen kaikenlaisen äärimielisen toiminnan, oli mistä laidalta tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsopas vaan. Heti kun tutkija kertoi näkemyksensä, mikä ei tue järjettömiä öyhötyksiänne, niin vika pantiinkin tutkijan piikkiin. Voi helvetti, mistä teitä sarana-aivoisia oikein löytyy?

        "Äärioikeistolaiset sentään tulee omana itsenään näkyvästi esille, eikä häpeä sitä mitä edustaa."

        No tämä kommentti ei varmaankaan tullut kenellekään yllätyksenä? Pakkasi hajosi omaan kiukutteluusi.

        Ps. Nyt ei muuta kuin kättä oikealle etuviistoon, häpeilemättä kuten totesit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katsopas vaan. Heti kun tutkija kertoi näkemyksensä, mikä ei tue järjettömiä öyhötyksiänne, niin vika pantiinkin tutkijan piikkiin. Voi helvetti, mistä teitä sarana-aivoisia oikein löytyy?

        "Äärioikeistolaiset sentään tulee omana itsenään näkyvästi esille, eikä häpeä sitä mitä edustaa."

        No tämä kommentti ei varmaankaan tullut kenellekään yllätyksenä? Pakkasi hajosi omaan kiukutteluusi.

        Se oli provo, joka näköjään vaikutti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ps. Nyt ei muuta kuin kättä oikealle etuviistoon, häpeilemättä kuten totesit.

        Miksi??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ps. Nyt ei muuta kuin kättä oikealle etuviistoon, häpeilemättä kuten totesit.

        Kyllä vapaassa maassa saa tehdä myös niin jos haluaa. Fasisti on se joka ei sallisi sitä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan uteliaisuuttani kysyn, että oletko äänestänyt koskaan demareita? Kysyn siksi, että omien havaintojeni mukaan hämmästyttävän moni äärioikeistolaiseksi julistautunut on kertonut alunperin olleensa vasemmistolainen. En itse kovinkaan paljon arvosta näitä laidalta toiselle hyppääjiä. Edustaja Vartiainen ja NalleWahlrooshan ovat tämän loikan tehneet (ei tosin ihan persuksi asti) ja molepia heitä pidän tolloina.

        Ensimmäinen puolue jota äänestin oli Vasemmistoliitto ja seuraavana oli SDP. Yrittäjyyden myötä kannatus siirtyi Kokoomusleiriin. Sen jälkeen taas SDP ja sitten Perussuomalaiset. Jos seuraavaksi aiot esittää väitöksen, että olen äärioikeistolainen, niin et voisi tökerömmin erehtyä. Poliittisella kartalla olen karvan verran vasemmalla keskustan rajasta. Ts. poliittiset arvot, jotka on minulle tärkeitä, ovat tällä alueella. Perussuomalaisten kannattaminen ei tarkoita, että silloin on äärioikeistolainen. Tämä on puhtaasti vihervasemmistopopulistista hevonkukkua. Sitä se populismin muoto onkin osannut tuottaa runsain mitoin ja näyttää uppoavan hyvin tietynlaisiin persooniin.


      • Anonyymi
        OtaBanaaniJaRauhotu kirjoitti:

        Ensimmäinen puolue jota äänestin oli Vasemmistoliitto ja seuraavana oli SDP. Yrittäjyyden myötä kannatus siirtyi Kokoomusleiriin. Sen jälkeen taas SDP ja sitten Perussuomalaiset. Jos seuraavaksi aiot esittää väitöksen, että olen äärioikeistolainen, niin et voisi tökerömmin erehtyä. Poliittisella kartalla olen karvan verran vasemmalla keskustan rajasta. Ts. poliittiset arvot, jotka on minulle tärkeitä, ovat tällä alueella. Perussuomalaisten kannattaminen ei tarkoita, että silloin on äärioikeistolainen. Tämä on puhtaasti vihervasemmistopopulistista hevonkukkua. Sitä se populismin muoto onkin osannut tuottaa runsain mitoin ja näyttää uppoavan hyvin tietynlaisiin persooniin.

        Natsisaksasassakin monet kommunistit siirtyivät sujuvasti kannattamaan Hitleriä. Ei siis mitään uutta auringon alla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Natsisaksasassakin monet kommunistit siirtyivät sujuvasti kannattamaan Hitleriä. Ei siis mitään uutta auringon alla.

        Olen silti keskusta-"vasemmistolainen" poliittisilta arvoiltani, etkä pysty millään taikatempuilla ja jippoilevilla sanaleikeillä sitä faktaa muuttamaan. Tiedän, että se kiukuttaa, eli ei siis mitään uutta auringon alla.


      • Anonyymi
        OtaBanaaniJaRauhotu kirjoitti:

        Ensimmäinen puolue jota äänestin oli Vasemmistoliitto ja seuraavana oli SDP. Yrittäjyyden myötä kannatus siirtyi Kokoomusleiriin. Sen jälkeen taas SDP ja sitten Perussuomalaiset. Jos seuraavaksi aiot esittää väitöksen, että olen äärioikeistolainen, niin et voisi tökerömmin erehtyä. Poliittisella kartalla olen karvan verran vasemmalla keskustan rajasta. Ts. poliittiset arvot, jotka on minulle tärkeitä, ovat tällä alueella. Perussuomalaisten kannattaminen ei tarkoita, että silloin on äärioikeistolainen. Tämä on puhtaasti vihervasemmistopopulistista hevonkukkua. Sitä se populismin muoto onkin osannut tuottaa runsain mitoin ja näyttää uppoavan hyvin tietynlaisiin persooniin.

        Kiitokset vastauksesta. Arvasin oikein eli vasemmalta oikealle hyppy on tapahtunut. Hyvälle kuulostaa se, ettet ole itse päätynyt siihen kaikkein äärimmäiseen oikeistolaisuuteen, joka vaatii kaasukammioita, jne. Puolueessanne on kuitenkin runsaasti ao. jengiä, joten toivottavasti osaltasi hillitset näitä tyyppejä. Siitä ei tarvinne kiistellä etteikö persut olisi puolueena äärioikealla. Rotuasioilla vellominen on se ratkaiseva tekijä.

        En ole itse äänestävä henkilö. Yhden kerran olen äänestänyt ja se tapahtui ylioppilaskunnan vaaleissa 80-luvulla. Jos pistooli ohimolle lyötäisiin ja olisi pakko äänestää niin luultavasti ääni menisi Rkp: le tai Kokoomukselle. Persuja houkuttelevampi vaihtoehto olisi luoti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitokset vastauksesta. Arvasin oikein eli vasemmalta oikealle hyppy on tapahtunut. Hyvälle kuulostaa se, ettet ole itse päätynyt siihen kaikkein äärimmäiseen oikeistolaisuuteen, joka vaatii kaasukammioita, jne. Puolueessanne on kuitenkin runsaasti ao. jengiä, joten toivottavasti osaltasi hillitset näitä tyyppejä. Siitä ei tarvinne kiistellä etteikö persut olisi puolueena äärioikealla. Rotuasioilla vellominen on se ratkaiseva tekijä.

        En ole itse äänestävä henkilö. Yhden kerran olen äänestänyt ja se tapahtui ylioppilaskunnan vaaleissa 80-luvulla. Jos pistooli ohimolle lyötäisiin ja olisi pakko äänestää niin luultavasti ääni menisi Rkp: le tai Kokoomukselle. Persuja houkuttelevampi vaihtoehto olisi luoti.

        Arvasit tietenkin väärin, ja kuten sanoin, et sitä faktaa pysty millään muuksi muuttamaan. Olen edelleenkin keskusta-"vasemmistolainen".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Natsisaksasassakin monet kommunistit siirtyivät sujuvasti kannattamaan Hitleriä. Ei siis mitään uutta auringon alla.

        Toinen vaihtoehto oli suihkukomennuksen kautta grillille.


      • Anonyymi
        OtaBanaaniJaRauhotu kirjoitti:

        Se oli provo, joka näköjään vaikutti.

        Aloittaja on täysin hukassa mitä merkitsee kristillis-sosiaaliseen perintöön nojaava demokraattinen alkiolainen kansanliike


    • Anonyymi

      Kuvitteleeko aloittaja, että äänestäjät alkavat toimia vaaleissa "oikein", mikäli persut jopa kiellettäisiin ? Taas on uusiin aikoihin eletty. Joko on joulupukille kirjoitettu harras toive ?

      • Anonyymi

        Kannattaa kysyä kreikkalaisilta, miksi siellä persujen veljespuolue kiellettiin. Vain siksikö, että "äänestäjät toimisivat oikein"?
        Persulta taas saman tasoinen kysymys kuin, "Miksi ihmeessä kallojen vasarointi kielletään??"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa kysyä kreikkalaisilta, miksi siellä persujen veljespuolue kiellettiin. Vain siksikö, että "äänestäjät toimisivat oikein"?
        Persulta taas saman tasoinen kysymys kuin, "Miksi ihmeessä kallojen vasarointi kielletään??"

        Ongelma ei ole kyllä Persut, Persujen kysymykset, vaan sinun ymmärryksesi, ja siihen ei näköjään auta mikään. Se että olet pihalla noiden juttujesi kanssa, joshtuu siis vain ja ainoastaan omasta tyhmyydestäsi.


      • Anonyymi

        Kun persujen kannatus on suurempi, kuin vasemmiston, kielletään persut. Kun kokoomuksen kannatus on suurempi kuin vasemmiston, niin kielletään kokoomus jne. Lopulta jää ainoa oikea aate ja ideologia Suomen suurimmaksi eli viherkommunistit. Näin saadaan tehokas yksipuoluejärjestelmä aikaiseksi.


    • Anonyymi

      Pelko kasvaa että tulee ISO JYTKY 💥

    • Anonyymi

      Persut joutuvat ennemmin tai myöhemmin vastuuseen vakoilusta Venäjän hyväksi.

      • Anonyymi

        Jos persuille tulee jatkossa jytky, se tulee vain heille itselleen housuun.


      • Anonyymi

        Persuuden pimentämät ja pahentamat henkilöt ovat vaarallisia etenkin, jos he tarttuvat vasaraan?!


    • Anonyymi

      "Sinäkin saatat joutua ihan koska sulla oli vääränlainen..."

      Entäpä ruskeasilmäiset? Mitä jos on vääränvärinen ruutupaita ja seurustelee tummaihoisen kanssa?

      Kyllä teillä persuilla sitten kaasutettavia riittääkin...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      325
      7455
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2234
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1631
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1479
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      114
      1196
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1155
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1046
    8. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      915
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      913
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      277
      813
    Aihe