Lisää vasarapersuja syytteeseen!

Anonyymi

Pekka Katajan vasarointiin syyllistyneen Teemu Torssosen tuki- ja kannattajapiireistä on löytynyt lisää epäiltyjä. Nyt mennään ilmeisesti syvemmälle Perussuomalaisen puolueen sisälle joko entisiin tai nykyisiin puoluetovereihin. Persuilla ”harjattavia” riittää. Ongelmahan tuli jo siitä, että äärioikeistolaisien kanssa ryhdyttiin flirttailemaan. Nyt käenpojat ovat valtaamassa koko puoluetta.

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Persuissa maltillisilla on vaikeaa. Ääriainekset yrittävät väkivallalla kaapata koko puolueen. Jos natsivasarapersulle antaa pikkusormen, se vie koko käden (tai pään).?Nyt on suursiivouksen paikka, Halla-aho.

      • Anonyymi

        Vasarapartio saattaa tulla koska tahansa maltillisen persun oven taakse. Uskaltaako siis yksikään persu olla öyhöttämättä natsihenkistä potaskaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasarapartio saattaa tulla koska tahansa maltillisen persun oven taakse. Uskaltaako siis yksikään persu olla öyhöttämättä natsihenkistä potaskaa?

        Kristillis-sosiaaliseen perintöön nojaavalla alkiolaisella ei ole mitään syytä antaa pelolle waltaa


    • Torssosen kosto on epäuskottava motiivi noin brutaalille teolle.
      Venäjän äärioikeistolaisella mafialla on samanlaisia ottteita.

      • Anonyymi

        Älä viitsi, sinulla ei ole aavistustakaan millaisia otteita on minllään Venäjän mafialla, ja usko minua, et halua saada edes selville sitä ! Mutta alä revitä asioilla, joiden suhteen sinulla ei ole kykyä vastata kommentihisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi, sinulla ei ole aavistustakaan millaisia otteita on minllään Venäjän mafialla, ja usko minua, et halua saada edes selville sitä ! Mutta alä revitä asioilla, joiden suhteen sinulla ei ole kykyä vastata kommentihisi.

        "...usko minua, et halua saada edes selville sitä !"
        Miksi tietoa pitäisi pelätä? Kuinka henkilökohtainen kokemus sulla on Venäjän mafiasta?

        Onhan niistä tullut dokumentteja. Eikä pelottanut yhtään.


      • Anonyymi
        Tammi kirjoitti:

        "...usko minua, et halua saada edes selville sitä !"
        Miksi tietoa pitäisi pelätä? Kuinka henkilökohtainen kokemus sulla on Venäjän mafiasta?

        Onhan niistä tullut dokumentteja. Eikä pelottanut yhtään.

        Kovimmat sankarithan löytyvätkin tältä palstalta, mutta usko pois. Et todellakaan halua saada selville. Dokumenttejä, no sittenhan tiedätkin kaiken, on se vaan hyväettä olet noin sankarillinen. Mutta tuo asia kannattaa jättää tähän.


      • Anonyymi
        Tammi kirjoitti:

        "...usko minua, et halua saada edes selville sitä !"
        Miksi tietoa pitäisi pelätä? Kuinka henkilökohtainen kokemus sulla on Venäjän mafiasta?

        Onhan niistä tullut dokumentteja. Eikä pelottanut yhtään.

        Tammi on vinksahtanu satanisti ja sadisti


      • Joko mä olen päässyt salaliittoteoreetikoiden kansioihin? Minähän vainoan Trumppia tällä palstalla.


      • Anonyymi
        Tammi kirjoitti:

        Joko mä olen päässyt salaliittoteoreetikoiden kansioihin? Minähän vainoan Trumppia tällä palstalla.

        No ei sentään, korkeintaan siihen surulliseen antipersu kansioon, jossa eivät loista meriitit reaalielämässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei sentään, korkeintaan siihen surulliseen antipersu kansioon, jossa eivät loista meriitit reaalielämässä.

        Se on oikein hyvä. En halua sotkeutua niihin kuvioihin. Mitä vähemmän tiedätte munsta, sen parempi.


      • Anonyymi
        Tammi kirjoitti:

        Se on oikein hyvä. En halua sotkeutua niihin kuvioihin. Mitä vähemmän tiedätte munsta, sen parempi.

        Yllättävän paljon sinusta kuitenkin tiedetään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yllättävän paljon sinusta kuitenkin tiedetään.

        Niin, sun väittämän mukaan mä en oo kukaan enkä mikään ja Jeesuskin kieltää munt.
        Onhan siinä jo tietoa.


      • Anonyymi
        Tammi kirjoitti:

        Niin, sun väittämän mukaan mä en oo kukaan enkä mikään ja Jeesuskin kieltää munt.
        Onhan siinä jo tietoa.

        Lisäksi se, että sulla on firma, ja keskustelet itsesi kanssa persuna ja antipersuna. Joka varmistui tuosta kommentistasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi, sinulla ei ole aavistustakaan millaisia otteita on minllään Venäjän mafialla, ja usko minua, et halua saada edes selville sitä ! Mutta alä revitä asioilla, joiden suhteen sinulla ei ole kykyä vastata kommentihisi.

        Kuka ampui "Pietarin raketin" isän?


      • Anonyymi
        Tammi kirjoitti:

        Joko mä olen päässyt salaliittoteoreetikoiden kansioihin? Minähän vainoan Trumppia tällä palstalla.

        Kyllähän sen huomaa sun kommenteista että sä olet pelkkä epäilyttävä häirikkö.


      • Anonyymi
        Tammi kirjoitti:

        Niin, sun väittämän mukaan mä en oo kukaan enkä mikään ja Jeesuskin kieltää munt.
        Onhan siinä jo tietoa.

        Ei vaan raamattu väittää näin. Sä et vaan sitä tiedä koska sä et ole lukenut raamattua. Sulta puuttuu sivistys. Itse kielsit Jeesuksen ensin. Sen lisäksi Jeesus tykittää: että teistä ei kukaan ole yhtään mitään. Te olette kaikki pelkkää maan tomua. "Sillä maasta sinä olet, ja maaksi pitää sinun jälleen tuleman. Kaikki menee samaan paikkaan. Kaikki on tomusta tullut, ja kaikki palajaa tomuun."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovimmat sankarithan löytyvätkin tältä palstalta, mutta usko pois. Et todellakaan halua saada selville. Dokumenttejä, no sittenhan tiedätkin kaiken, on se vaan hyväettä olet noin sankarillinen. Mutta tuo asia kannattaa jättää tähän.

        Pietarissa kuumat oltavat?


    • Poliisi ei ole julkaissut nyt vangitun henkilöllisyyttä, mutta aloittaja silti väittää, että mennään syvemmälle persujen puolueeseen. Trolli on aina trolli, eikä muuksi muutu.

      • Anonyymi

        Sensuuri kehiin kun käry käy. Helposti taas 20 tuntia putkeen tauotta trollia trollin perään valtavine määrine monologeja aamuvarhaisesta pitkälle yöhön ja aamuvarhaisesta sama alusta uudestaan kuten viikon jokaisena muunakin päivänä vuodesta toiseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sensuuri kehiin kun käry käy. Helposti taas 20 tuntia putkeen tauotta trollia trollin perään valtavine määrine monologeja aamuvarhaisesta pitkälle yöhön ja aamuvarhaisesta sama alusta uudestaan kuten viikon jokaisena muunakin päivänä vuodesta toiseen.

        Mene ihmiseessä nukkumaan välillä. Vahdit provosoituneena palstoja vuorokaudet läpeensä ja raivoat kuin mielipuoli. Sitä se teettää, kun ei nuku. Mihin tahansa vuorokauden aikaan kun kirjoittaa kommentin, niin välittömästi sulta tulee vastaukseksi sitä iänikuista aivopiereskelyä copypastena. Paisekin kehittyy, mikset sinä, komukka?


      • Hulluuden merkki on toistaa samaa virhettä ja aina odottaa eri lopputulosta. Vika on korviesi välissä, ei muissa.


      • Anonyymi

        Mikä ihmeen eri lopputulos eihän sinua heikkohermoista trollaavaa luotsia trollattaisi jos sinä et palkitsisi sensuroimalla mikä on tavoite ei mikään virhe joissa sinä olet todellinen pro.


      • Anonyymi

        Hulluuden merkki on toistaa samaa virhettä (sensuroi) ja aina odottaa eri lopputulosta. Vika on korviesi välissä, ei muissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hulluuden merkki on toistaa samaa virhettä (sensuroi) ja aina odottaa eri lopputulosta. Vika on korviesi välissä, ei muissa.

        Persuuden pahentama ihminen tarttuu vasaraan pahat mielessä, kuten Kataja sai kokea. Kukahan vasaroidaan seuraavaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuuden pahentama ihminen tarttuu vasaraan pahat mielessä, kuten Kataja sai kokea. Kukahan vasaroidaan seuraavaksi?

        Puoluejohto on ainakin alun jeesustelun jälkeen mennyt hiljaiseksi kuin huopatossutehdas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Persuuden pahentama ihminen tarttuu vasaraan pahat mielessä, kuten Kataja sai kokea. Kukahan vasaroidaan seuraavaksi?

        Olet vähän kuin Stephen King mutta et sinne päinkään.


    • Anonyymi

      "Älä viitsi, sinulla ei ole aavistustakaan millaisia otteita on minllään Venäjän mafialla, ja usko minua, et halua saada edes selville sitä ! Mutta alä revitä asioilla, joiden suhteen sinulla ei ole kykyä vastata kommentihisi."

      Olisiko tässä ainesta persujen seuraavaksi vaalisloganiksi?

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      346
      7777
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2274
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1662
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1509
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      118
      1238
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      77
      1224
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1066
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      955
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      945
    10. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      103
      843
    Aihe