Suojaikäraja on 16

Anonyymi

Onko 30-vuotias silti liian vanha 18-vuotiaalle?

28

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos joku kolmekymppinen rouva on sinua lähestynyt, niin siitä vaan. Saa hyvät kyydit ja paljon oppia.

• Anonyymi

Ei kun olen 30-vuotias mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kun olen 30-vuotias mies.

Eli itsellesi ei kelpaisi itseäsi 12 vuotta vanhempi nainen?
        Miksi ei?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli itsellesi ei kelpaisi itseäsi 12 vuotta vanhempi nainen?
        Miksi ei?

Kun ne on niin ruttuisia . Katso vaikka niiden naamoja niin tajuat. Nuoret naiset "hehkuu" ihan eri tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun ne on niin ruttuisia . Katso vaikka niiden naamoja niin tajuat. Nuoret naiset "hehkuu" ihan eri tavalla.

Samasta syystä 18 vuotiaalle ei kelpaa 30 vuotias ruttuinen ukko, ymmärrät varmasti.

• Anonyymi

Varmaan kaikilla teinitytöillä on kokemuksia siitä, kun joku outo ja selvästi vanhempi hiippari tulee ehdottelemaan tai kyselemään kummallisia.

• Anonyymi

Onneksesi me hiipparit ei häiritä teitä kurppia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksesi me hiipparit ei häiritä teitä kurppia.

Se on tosiaan onni. Ikävä kyllä joka aikkaudella on teitä friikkejä ollut.

• Vaikkei laitonta ole, niin onhan se todella outoa ja poikkeavaa.

• Anonyymi

Ne harvat nuoret naiset jotka ihastuu vanhempiin miehiin, ihastuu niihin juuri sen vuoksi että nämä ovat kypsiä aikuisia. Kolmekymppinen mieslapsi ei kiinnosta nuoria naisia, heillä riittää lapsellisia ja kokemattomia kumppaniehdokkaita siellä omassakin ikäluokassaan ihan riittävästi.

• Anonyymi

Mutta toisaalta ne kolmekymppiset naiset on aina niin lihavia, tylsiä, ryppyisiä. On ihan loogista että Se on parikymppinen tyty tai ei mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta toisaalta ne kolmekymppiset naiset on aina niin lihavia, tylsiä, ryppyisiä. On ihan loogista että Se on parikymppinen tyty tai ei mitään.

Silloin se on "ei mitään". Eivät nuoret naiset halua keski-ikäisiä ukkoja vaivoikseen.

• Anonyymi

Hah, 18 v nainen halusi panna mun kanssa kun olin 36 v. Monta kertaa pantiin 9 kk aikana. 16 vuotiaana panin 24 v naista.

• Anonyymi

Mites se kaava nyt meni...

x/2 7 < y < 2(x-7)

Kun x=18, niin y saa olla välillä [16, 22]. Eli tuon kaavan mukaan 30v olisi liian vanha 18-vuotiaalle.

• Anonyymi

Ikäero ei ole tärkein seikka parisuhteessa, vaan sielujen yhteensopivuus. Onhan Dannyllä 50 vuotta nuorempi nainen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikäero ei ole tärkein seikka parisuhteessa, vaan sielujen yhteensopivuus. Onhan Dannyllä 50 vuotta nuorempi nainen!

No hyi helvetti

• Anonyymi

Sulle minimi-ikäisen on oltava 22-vuotias.

• Anonyymi

Sekoititko nyt minimin ja maksimin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekoititko nyt minimin ja maksimin?

En. Minimi on pienin sallittu ikä.

• Anonyymi

Minä ku oon 30-vuotias mies niin en ehkä seurustelisi 18-vuotiaan kanssa.

• Anonyymi

Minä kun olen jo 35-vuotias mies niin voisin hyvin seurustella 18-vuotiaan tai nuoremmankin kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä kun olen jo 35-vuotias mies niin voisin hyvin seurustella 18-vuotiaan tai nuoremmankin kanssa.

Harmi sulle ettei 18 vuotiaat tai nuoremmat halua keski-ikäisten äijänkäppyröiden kanssa heilastella.

• Anonyymi

Lastensuojelussa ja jälkihuollossa ikäraja on 21 vuoteen ja joissain raha-asioissa nostettiin juuri 25 vuoteen. Joten en riskeeraisi, sillä periaatteessa täysi-ikäisiä ollaan vasta 21 vuotiaana. Tämä näkyy laki jutuissa mm. että 18 vuotiaana ei ihan kaikkea siltikään vielä pääse tekemään.
      Alle 21 vuotias kuuluu ihan hyvästä syystä vielä lastensuojelun asiakkaaksi. En ihmettelisi jos osa syy tällaisiin järjestelmiin johtuu juuri siitä, kun on niin paljon Suomessa tällaisia lasten perään haikailevia tyyppejä, että suojellaan mahdollisia uhreja.

Nykyään myös tiedetään paremmin, että 18 vuotiaan aivot on edelleen vielä kehitysvaiheessa, yhtälailla kuin nuoremmankin lapsen. Sellaista asiaa on alettu ottamaan yhä useammin oikeudessa huomioon ja siitäkin on kiinni tuossa suojaikäraja jutussa, entistä tarkemmin otetaan huomioon yksilöittäin kehitysaste ja selvitetään, että kuinka paljon toista osapuolta vedätettiin/groomattiin/kiristettiin yms.

Alustavasti se näyttää, että tulisi huonompi turva alaikäisille, mutta tarkemmin kun katsoo niin idea on, että tulee mahdollisuus selvittää asiat tarkemmin tilanteen mukaan - eikä mennä vanhan tiukan kaavan mukaan, joka määrittelee sanatkin mitä uhrin pitää sanoa tilanteessa, että tulkitaan uhriksi.

• Anonyymi

18, 21, 25.... Ihan hyviä ikiä kaikki, mutta et ota huomioon että nainen voi elää kolmekymppiseksi ja pahimmassa tapauksessa sitäkin vanhemmaksi. Tietenkin me miehet haluamme ennemmin sen 18-vuotiaan kuin 38-vuotiaan. Tietenkin me miehet haluamme ennemmin sen 16-vuotiaan kuin 38-vuotiaan. Tietenkin me miehet haluamme ennemmin sen 13-vuotiaan kuin 38-vuotiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

18, 21, 25.... Ihan hyviä ikiä kaikki, mutta et ota huomioon että nainen voi elää kolmekymppiseksi ja pahimmassa tapauksessa sitäkin vanhemmaksi. Tietenkin me miehet haluamme ennemmin sen 18-vuotiaan kuin 38-vuotiaan. Tietenkin me miehet haluamme ennemmin sen 16-vuotiaan kuin 38-vuotiaan. Tietenkin me miehet haluamme ennemmin sen 13-vuotiaan kuin 38-vuotiaan.

Älä vedä meitä normaaleja miehiä mukaan noihin sun pedofilia-fantasioihin.

• Anonyymi

18 v naiset ihania ja kauniita.

• Anonyymi

Itse; niin: voin ottaa ehkä jostain jääkaapin kulmastakin tukea jotta en kuol.

• Anonyymi

No niin, taas yksi lihava, kelmeä, pillereitä popsiva trolli yrittää provota ikäisiään naisia, joista on tasossa takana noin valovuoden verran eikä ikinä sitä saavuta.
      Pane kuule vaikka käkeä, kaikki tietää, ettet mitään saa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      181
      1268
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      883
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      824
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      47
      674
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      592
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      311
      580
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      569
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      549
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      540
    Aihe