Mies komistuu vanhetessaan. Arvet, uurteet, rypyt ym. tuovat mieheen karismaa.
Mies kypsyy vanhetessaan, tulee viisautta ja elämänkokemusta, eikä turhista hötkyile.
Mies ei ole enää linnunpoika, vaan komea uljas kotka.
Miehen toive on lähteä täältä saappaat jalassa ja mielummin lännen tyyliin lyijyluoti rinnassa.
t. Ruma mies
Mies komistuu vanhetessaan
44
292
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, niin kuin Pave Maijanen
https://www.is.fi/viihde/art-2000006701639.html- Anonyymi
Tunne (omalla kohdallani miehen kanssa) kuin viini vain parantuu vanhetessaan.
https://www.youtube.com/watch?v=WoFtyO5iGJM
Terveisin N52
Nimimerkin mukaan olet kai poikanen vielä? 🤔
- Anonyymi
Ei olla poikasia, ollaan eletty jo 70% elämästä, että ehtoopuolella ollaan.....
Anonyymi kirjoitti:
No eiköd sitten pitäisi nikkikin olla komismies? 😀👌
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No eiköd sitten pitäisi nikkikin olla komismies? 😀👌
Onhan hän voinut komistua, mutta vain niin vähän, että on edelleen ruma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehtoopuolella ja vieläkin ruma mies nikin perusteella... Miksi mainitsemasi asiat eivät ole sinun kohdallasi sitten toteutuneet?
Anonyymi kirjoitti:
Onhan hän voinut komistua, mutta vain niin vähän, että on edelleen ruma.
No en tiedä mikä hitto näillä kilttimiehillä ja rumamiehillä oikein korvien välissä mättää?
Luuleeks ne oikeesti, että itsensä kategorisoimalla saavat itse mitään hyvää aikaiseksi? Etsiikö ne hyväksyntää vai sääliä?
Toki trollaus on kolmas vaihtoehto...
Väsynyttä touhua... kirjoittasivat nikikseen vaikka säälimies tms.- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No en tiedä mikä hitto näillä kilttimiehillä ja rumamiehillä oikein korvien välissä mättää?
Luuleeks ne oikeesti, että itsensä kategorisoimalla saavat itse mitään hyvää aikaiseksi? Etsiikö ne hyväksyntää vai sääliä?
Toki trollaus on kolmas vaihtoehto...
Väsynyttä touhua... kirjoittasivat nikikseen vaikka säälimies tms.Täytyyhän elämän vastoinkäymisiin löytää joku "syy". Tollanen "ruman" tai "kiltin" identiteetti on tosi kätevä. Molemmat on ominaisuuksia, joille ei oikeen voi mitään, eikä niitä oo ite valinnu. Ne ominaisuudet on vaan "taakaksi" annettu ja niihin on ite täysin syytön. Erityisen kätevää tollasessa identiteetissä on se, että voi olla samalla myös uhri. Kaikki vastoinkäymiset johtuu muiden ihmisten törkeestä suhtautumisesta tollaseen "ruumiinvamman" tahtomattaan syntymässä saaneeseen. Muut ihmiset (hypergamiset naiset ja jännämiehet ja mitä kaikkia satuolentoja näillä nyt onkaan) vaan on aivan kamalia. Herrat "Ruma" ja "Kiltti" ovat ite täysin syytömiä aivan kaikkeen. Siinä saa sellasen mukavan martyyrin sädekehän, eikä tarvii lainkaan miettiä kannattaisko jossaki asiassa toimia ite toisin.
Ei tollanen identiteetti taida koskaan yhtää onnellisuutta tuottaa, mutta ei kai kaikki niin turhaa tunnetta mielestään tarvi. Anonyymi kirjoitti:
Täytyyhän elämän vastoinkäymisiin löytää joku "syy". Tollanen "ruman" tai "kiltin" identiteetti on tosi kätevä. Molemmat on ominaisuuksia, joille ei oikeen voi mitään, eikä niitä oo ite valinnu. Ne ominaisuudet on vaan "taakaksi" annettu ja niihin on ite täysin syytön. Erityisen kätevää tollasessa identiteetissä on se, että voi olla samalla myös uhri. Kaikki vastoinkäymiset johtuu muiden ihmisten törkeestä suhtautumisesta tollaseen "ruumiinvamman" tahtomattaan syntymässä saaneeseen. Muut ihmiset (hypergamiset naiset ja jännämiehet ja mitä kaikkia satuolentoja näillä nyt onkaan) vaan on aivan kamalia. Herrat "Ruma" ja "Kiltti" ovat ite täysin syytömiä aivan kaikkeen. Siinä saa sellasen mukavan martyyrin sädekehän, eikä tarvii lainkaan miettiä kannattaisko jossaki asiassa toimia ite toisin.
Ei tollanen identiteetti taida koskaan yhtää onnellisuutta tuottaa, mutta ei kai kaikki niin turhaa tunnetta mielestään tarvi.Näinpä...
Oikeastaan aikamoiseen lintukotoon asettavat itsensä ja sitten heihin pitäisi kaiketi suhtautua jotenkin?
No joo.. kaikkea sitä...
- Anonyymi
Täytyisi vaan onnistua pysyttelemään suhteellisen hoikkana. Se on vaan aika vaikeaa, samalla kun miehekkäästi juopottelee viikonloput.
Repesin. Vai kotka. Ennemmin kalkkuna. Mies naisistuu vanhetessaan, kun testosteroniarvot laskevat. Sitten on kuin haamu entosestä, harmaapalli.
- Anonyymi
Minä nautin lisäravinnetta, joka kohottaa testoteronitasoja.
Kyllä mies vanhetessaan muuttuu uljaan kotkan kaltaiseksi.
Kalkkuna, nainen muttuu kurpasta kalkkunaksi, ei mies.
t. Ötminkäinen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
t. ÖtminkäinenKollageeni 👆
Anonyymi kirjoitti:
t. ÖtminkäinenVitjapalliks sitä muuttuu. Väjäämättä edessä.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Vitjapalliks sitä muuttuu. Väjäämättä edessä.
Nostele jalkojasi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kollageeni 👆
Mitään kollageenia, vaan D-Asparagiinihappoa...
Anonyymi kirjoitti:
t. ÖtminkäinenMitä se on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
t. ÖtminkäinenAsparagus on parsakaali...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se on?
Hah, hah, huomaan, ettet ole treenannut, kaikki treenaajat kyllä tietää.....
Anonyymi kirjoitti:
Hah, hah, huomaan, ettet ole treenannut, kaikki treenaajat kyllä tietää.....
t. ÖtminkäinenNostaa luontaisesti testosteronia? Mutta ettekste miehet ole jo luontaisesti miehiä ja paranette vaan vanhetessa ? Ja naiset vaan kurppaantuvat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
t. ÖtminkäinenMinä inhoan lintuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
t. ÖtminkäinenMinusta jotkut miehet tosiaan muuttuvat vanhetessaan kotkiksi, tarkemmin ilmaistuna korppikotkiksi valitettavasti. Suurin osa kuitenkin pehmenee mieleltään ja luonteeltaan muuttuen hyväntahtoisiksi ukoiksi. Näin sivusta seuranneena olen huomioinut asian.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asparagus on parsakaali...
Asparagus eli hienohelma on kaunis hentolehtinen huonekasvi, jota käytettiin joskus muinoin leikkokukkien kanssa vihreenä, nykyään enää harvemmin näkee missään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä inhoan lintuja.
Niin kotkat ei ole hyvännäköisiä lintuja. Vihaiset silmät.
- Anonyymi
Jotkut miehet, kyllä. 90% ei.
- Anonyymi
Olen todella komea 45 vuotias. Saan kolmekymppisiltä naisilta katseita ja kutsuja illanviettoon ja tinderissä osuu melko usein. Pari viikkoa sitten kävin ulkoilutreffeillä mukavan naisen kanssa jotka päättyi seksihommiin.
- Anonyymi
Hyi!
- Anonyymi
Totta on,,,,
- Anonyymi
Pyrshks 😂😂
- Anonyymi
Meidän tuhinasiili tuhisee....
t. Ötminkäinen
- Anonyymi
Äläpä muuta sano....
- Anonyymi
Näinhän se on.
- Anonyymi
Eikä ... taas tämä aihe 😂
Osa vanhenee charmantisti. Osalle ihmisistä vanheneminen sopii. Yleensä sen näkee jo nuorempana, että tuota ihmistä aikaa kohtelee kauniista. Suurimmalle osalle näin ei ikävä kyllä käy.
Itseään pitää kuitenkin osata rakastaa. Todella hienoa siis jos oma peilikuva alkaa iän myötä miellyttää enemmän. - Anonyymi
Herättäkää mut 25 vuoden kuluttua.
T. Ätmi, 31 vuotta. - Anonyymi
Minulla on kiiinteät ja tiiviit pallot... herätä kun saavun ensivuosituhannella haaremistani.
- Anonyymi
Aloittajalla tuntuu olevan himot vanhempia miehiä kohtaan huipussaan. Eiköhän olisi jo aika astua kaapista ja myöntää olevansa here and queer and proud of it!
Aina kun aloittaja jotain palstalla postaa, se on naisten kokonaisvaltaista haukkumista ja miesten komeuden ylistämistä. Voisi tuo naisviha hälvetä vihdoin kun uskaltaisit myöntää itsellesi että katselet sillä silmällä miehiä. Olisit varmasti onnellisempi kun lopultakin myöntäisit itsellesi ettet koskaan ollut naisista kiinnostunutkaan! - Anonyymi
Minä näytän omasta mielestäni nyt komealle, kun leikkasin hiukset ja kasvavat lisää, ja on uusia erilaisia karvojenpoistolaitteita, sekä braun ja philips, uusia hienoja :D
Jonkinlaisin Asiantuntemuksin Terveisiä: Philips "Adam" HairCutter, sekä Braun "Eva" Von Braun Ladyshaver. Joo, yleensä ne jotka oli komeita jo nuorukaisina on näitä jotka charmiintuu vanhetessaan. :)
Toki monesta ujosta ja arasta voi vuosien saatoss akasvaa charmikas seuranpitäjä, jolloin hänet nähdään vetoavana muutenkin. Osaa puhua itsensä suosioon. :)- Anonyymi
Ruma kuva🤭
- Anonyymi
Palstallakin on esimerkkejä komistumisesta.
Toiveajattelua höppänältä vanhenneelta mieheltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721157
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?45599Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296548Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t219513- 50504
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45502