Löytyykö hyvin lempeää, luotettavaa ja turvallista miestä

Anonyymi

Empä ole miestä ikinä etsinyt, enkä etsi mutta kiinnostaisi tietää onko olemassa, hyvin lempeää, luotettavaa ja turvallista miestä? Joka suhteessa antaa k18 huomiota/asioita paljon kumppanilleen, ei harrasta ryyppyreissuja, eikä netti naisia ja sivusuhteita sekä ei ole väkivaltainen. Ulkonäöllä ja omaisuudella ei merkitystä. Olen lempeä, luotettava, lojaali, hellä, huomioiva, aktiivinen k18 jutskissa, hyvin uskollinen ja hemmotteleva. Huono mieli tulee vain ei listan asioista, muut ei merkkaa/haittaa.. Pikkujuttuja.

110

633

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Naiset haluaa vain jännämiehen. Naiset menee vain ulkonäön perässä.
      Ei naiset halua kilttiä kunnollista miestä vaan väkivaltaisen naistenhakkaajan"

Jne jne jne jne jne......

Vastaan tähän nyt ensimmäisenä ennenkuin kukaan "kiltti ja kunnollinen" ehtii.
      Nyt voime sitten keskittyä niihin muihin vastauksiin kun tämä on jo käsitelty.
      Siis vastatkaa; löytyykö aloittajan kaipaamaan miestä?

• Anonyymi

Sama aloittaja aloitti viimeksi etsimällä motoristimiestä. Motoristimiehenä en juurikaan harrasta ryyppyreissuja, mutta reissuja tulee tehtyä kyllä selvinpäin silloin kun jonnekin ajetaan. Paikalla voi sitten ottaa väkevämpiäkin kunhan on taas selvinnyt siihen kun ajaminen jatkuu.

Kunnollinen viinamies on se turvallisin vaihtoehto, koska viinamiehellä on aina ystäviä, vaikka ei kuuluisi motoristipiireihinkään. Viinamiehen kaverit tulee aina apuun kun tarvitaan muuttoapuja, tavarankantamista, tai mitä vain.

Viinamies pysyttelee kotona juomassa, eikä tarvitse etsiä seuraa ravintolassa, jos nainen on jo kotona. Kun nainen on jo löydetty tärkeintä on enää juoda viinaa.
        Muuta ei tarvitse kun olla naisen hoivassa ja juoda kotona viinaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama aloittaja aloitti viimeksi etsimällä motoristimiestä. Motoristimiehenä en juurikaan harrasta ryyppyreissuja, mutta reissuja tulee tehtyä kyllä selvinpäin silloin kun jonnekin ajetaan. Paikalla voi sitten ottaa väkevämpiäkin kunhan on taas selvinnyt siihen kun ajaminen jatkuu.

Kunnollinen viinamies on se turvallisin vaihtoehto, koska viinamiehellä on aina ystäviä, vaikka ei kuuluisi motoristipiireihinkään. Viinamiehen kaverit tulee aina apuun kun tarvitaan muuttoapuja, tavarankantamista, tai mitä vain.

Viinamies pysyttelee kotona juomassa, eikä tarvitse etsiä seuraa ravintolassa, jos nainen on jo kotona. Kun nainen on jo löydetty tärkeintä on enää juoda viinaa.
        Muuta ei tarvitse kun olla naisen hoivassa ja juoda kotona viinaa.

En ole tänne ennen kirjoittanut, kuvailemasi motoristin luonne ei kiinnosta. Aloittaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole tänne ennen kirjoittanut, kuvailemasi motoristin luonne ei kiinnosta. Aloittaja.

Siksi tarjosinkin sinulle viinamiestä enkä itseäni... LOL

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi tarjosinkin sinulle viinamiestä enkä itseäni... LOL

LOL.. Mikään kuvailemasi ei ollut mitä haen. Ehkä huomasit ryyppyreissut ei listalla, joten viinamiehen kanssa ei sovi kumminkaan puolin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

LOL.. Mikään kuvailemasi ei ollut mitä haen. Ehkä huomasit ryyppyreissut ei listalla, joten viinamiehen kanssa ei sovi kumminkaan puolin.

Motoristit reissaa, viinamiehet ei. Viinamiehet pysyvät turvallisesti kotona ja juovat viinaa, kun ei ajokunto anna myöden lähteä reissuun. Takseillakaan ei viinamies ajele, koska käyttää rahat siinäkin ennemmin viinaan.
        Viinamies on kaikkein turvallisin, koska viinamiestä saa hoivailla omanaan kuin lasta.
        Viinamies pysyy eikä lähde pettämään, koska se tärkein viinamiehelle on nainen ja viina.
        Muita naisia ei tarvita kun oma löytyy jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Motoristit reissaa, viinamiehet ei. Viinamiehet pysyvät turvallisesti kotona ja juovat viinaa, kun ei ajokunto anna myöden lähteä reissuun. Takseillakaan ei viinamies ajele, koska käyttää rahat siinäkin ennemmin viinaan.
        Viinamies on kaikkein turvallisin, koska viinamiestä saa hoivailla omanaan kuin lasta.
        Viinamies pysyy eikä lähde pettämään, koska se tärkein viinamiehelle on nainen ja viina.

Valitettavasti viinamiehiä löytynyt lähipiiristä lapsuudesta asti ja todellakin tekevät ryyppyreissuja, katoavat ilmoittamatta vaikka viikoiksi, eikä uskollisuus ole niillä sekavilla reissuilla ensimmäisenä mielessä. Eikä henkilön omakaan turvallisuus, pahoja vahinkoja ja vaurioita seurauksina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valitettavasti viinamiehiä löytynyt lähipiiristä lapsuudesta asti ja todellakin tekevät ryyppyreissuja, katoavat ilmoittamatta vaikka viikoiksi, eikä uskollisuus ole niillä sekavilla reissuilla ensimmäisenä mielessä. Eikä henkilön omakaan turvallisuus, pahoja vahinkoja ja vaurioita seurauksina.

No jopas jotakin. Sitten ei auta kuin odottaa sitä tämän palstan aitoa viinamiestä kommentaattoriksi, koska itse en ole aito viinamies. Olen ainoastaan viinankäytön komppaaja, koska viina on parempi kuin huumeet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jopas jotakin. Sitten ei auta kuin odottaa sitä tämän palstan aitoa viinamiestä kommentaattoriksi, koska itse en ole aito viinamies. Olen ainoastaan viinankäytön komppaaja, koska viina on parempi kuin huumeet.

Viinamies on arvaamaton, agressiivinen ja kaikinpuolin epäluotettava. Viina ja viinanhimo menevät edelle ihan kaikesta. Viinamieheltä on turha odottaa lupausten pitämistä missään asiassa. Viinamies on aloittajan etsimän miehen täydellinen vastakohta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viinamies ei kykene k18 jutskiin. raitis mies sitäkin enemmän. K18 jutuista pitävä nainen on ollut aina ykkösvaihtoehtona mutta harvassa on aloittajan tapaiset naiset, ainakin omalla kohdalla.

• Kyllä noitakin löytyy.. itse tunnen pari, mutta ovat varattuja.. onnellisesti. Happy wife, happy life miehiä. Ja voi sitä rakkauden määrää..

• Anonyymi

Mitä komeampi mies sitä psykopaatisempi hän on sitten.

• Anonyymi

Kyllä niitä löytyy. Luota siihen. Miehestä näkee silmistä kun kovalevy on reilassa. Se on onnellisten päivien tae. -Pönttis 🌸

• Ei näe silmistä. Jos näkisi, ei kukaan päätyisi esim. väkivaltaiseen suhteeseen.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Ei näe silmistä. Jos näkisi, ei kukaan päätyisi esim. väkivaltaiseen suhteeseen.

Näkee näkee. Toisia vaan viehättää juuri se villiys ja vaara, joka niistä myös heijastuu.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Ei näe silmistä. Jos näkisi, ei kukaan päätyisi esim. väkivaltaiseen suhteeseen.

Jos olisi nähnyt tai näkisi silmistä, ei tarvitsisi kysyä onko hyvin lempeää, luotettavaa ja turvallista miestä. AP

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Sulla ei ole silmiäkään

😂

• Anonyymi kirjoitti:

Sulla ei ole silmiäkään

😂

Joo, ja sulla ei ole korvia.

• Anonyymi

Kyllä niitä onneksi on olemassa. 🌠

• Anonyymi

Ajattelin että kun täysin turhia jotain kuvia muokattuja laittavat nettiin, niin: tosi_typy jäi mieleen hän voisi tehdä jännityselokuvan, koska nuo ovat täyttä huuhaata nuo kuvat, elokuva oikein, ja jännittävä :D

• Anonyymi

Mitä kauniimpi joku mies on jonkin naisen mielestä sitä psykopaattisempi hän silloin on.

Kun niin... elokuvajutuista, voisi saada hyvän elokuvan... joku tytteli kuvaa askeliaan vähän kuin Dingon kappaleessa nahkatakkinen tyttö, sitten hän huomaa ihmisen: joka häntä varmastikin pystyisi auttamaan, joku mustatakkinen, tämä antaa hänelle pistoolin, sanoo että on ladattu, tyttö silloin huomaa että tällä ihmisellä on joku taistelukiväärikin takin alla.. mutta antaa silti ladatun isokaliiberisen pistoolin tytölle, jotta voi suojella itseäänkin....

Tulisi hyvä jännityselokuva.

• Anonyymi

Jos mies on naisen mielestä ennen kaikkea "kaunis", tämä on joko alaikäinen tai naisen identiteetti on hukassa.

• Anonyymi

"Empä ole miestä ikinä etsinyt, enkä etsi mutta kiinnostaisi tietää onko olemassa, hyvin lempeää, luotettavaa ja turvallista miestä? "

Onhan meitä olemassa, vastaavia naisia ei ole missään.

-harmiseikirj-

• Anonyymi

Älä valita aina! Olen kyllästynyt!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä valita aina! Olen kyllästynyt!

Ei pitäisi kysellä jos ei asialliset vastaukset kelpaa :)

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pitäisi kysellä jos ei asialliset vastaukset kelpaa :)

-harmiseikirj-

Olis hirveen kiva jos et tänään pistäis joka kohdassa vastaan jooko..

• Anonyymi

Päivän naurut! Harmis lempeä ja turvallinen.... Oi voi tuota itsevalehtelun määrää. Väkivaltaa ja vihaa juttunsa pursuilevat... Lempeys niin kaukana kuin olla voi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olis hirveen kiva jos et tänään pistäis joka kohdassa vastaan jooko..

No enhän minä tahalleen enkä pahalla, mulla vaan on omat näkökannat ja ne tulee sitten itsestään varsinkin jos yllytetään :)

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No enhän minä tahalleen enkä pahalla, mulla vaan on omat näkökannat ja ne tulee sitten itsestään varsinkin jos yllytetään :)

-harmiseikirj-

Mielipiteet ja näkökannat juurikin kertovat sen lempeyden ja turvallisuuden. Sinussa ei ole milliäkään, kumpaakaan.

Ei jatkoon ja senhän kaikki naiset ovatkin jo sinulle todenneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielipiteet ja näkökannat juurikin kertovat sen lempeyden ja turvallisuuden. Sinussa ei ole milliäkään, kumpaakaan.

Älkää jaksako nyt kukaan. Pidetään päivä tasaisena... Harmis on ok, sinä oot ok, kaikki on hyviä. Heippa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Minua sais joskus kehua, ei aina, että vaan miehet on niitä erinomaisia ja hyviä.. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua sais joskus kehua, ei aina, että vaan miehet on niitä erinomaisia ja hyviä.. :)

Lisää vanhoja sananlaskuja:
        "Kissa kiitoksella elää"
        "Kukapa sen kissan hännän nostaa jos ei kissa itse"

Varsinkin tuo jälkimmäinen on oiva, ei tarvitse aina odottaa muiden kehua jos ja kun osaa arvostaa itseään :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisää vanhoja sananlaskuja:
        "Kissa kiitoksella elää"
        "Kukapa sen kissan hännän nostaa jos ei kissa itse"

Varsinkin tuo jälkimmäinen on oiva, ei tarvitse aina odottaa muiden kehua jos ja kun osaa arvostaa itseään :)

No kyllä se häntä nousee jos ei kehuja tule, näin on :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät ole...

• Anonyymi

"Onhan meitä olemassa, vastaavia naisia ei ole missään.

-harmiseikirj-"

Tarkoitat siis ettei pönttiskään ole sellainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Onhan meitä olemassa, vastaavia naisia ei ole missään.

-harmiseikirj-"

Tarkoitat siis ettei pönttiskään ole sellainen?

Sitä tikulla silmään joka saivartelee. Lähinnä tuossa vastasin samalla mitalla ap:n provokatiiviseen avaukseen, en miettinyt sen kummemmin asiaa tai ihmisiä. Mutta jos niitä on niin missP varmaan on vastaavien naisten kärkijoukoissa.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä tikulla silmään joka saivartelee. Lähinnä tuossa vastasin samalla mitalla ap:n provokatiiviseen avaukseen, en miettinyt sen kummemmin asiaa tai ihmisiä. Mutta jos niitä on niin missP varmaan on vastaavien naisten kärkijoukoissa.

-harmiseikirj-

Erikoista että provosoiduit sinulle tuntemattoman naisen haaveista.
        Eihän se tarkoita että juuri sinun pitäisi olla sellainen, vain minä olen kiinnostunut, joku muu taas toisenlaisesta. Mieluusti tapaisin yhden joka pitää juuri minunlaisesta. Olen liian hempeä-lempeä muunlaiselle henkilölle kumppaniksi kuin mistä aloituksessa kirjoitin, tuo liikaa ongelmia molemmin puolin.

• Anonyymi

...ja aloittaja etsii komeaa miestä?

"kiinnostaisi tietää onko olemassa, hyvin lempeää, luotettavaa ja turvallista miestä? Joka suhteessa antaa k18 huomiota/asioita paljon kumppanilleen, ei harrasta ryyppyreissuja, eikä netti naisia ja sivusuhteita sekä ei ole väkivaltainen. Ulkonäöllä ja omaisuudella ei merkitystä."

Missä kohtaa tuossa lukee että aloittaja etsii komeaa miestä? Onko vika minussa kun sellaista kohtaa en useammallakaan lukukerralla tuosta löydä?
      Kyllä se komea-vaatimus on siellä ihan omien korvienne välissä, oman katkeruutenne tuotos.

• Anonyymi

Kiitos, mielenkiinto on luotettavan ja hyvin lempeän luonteen omaavaan henkilöön. Ulkonäkö on asia millä ei ole merkitystä, sielun ollessa tuollainen.. olisi silmissäni kyseinen henkilö upein mitä tiedän. Kohdannut olen kerran elämässäni henkilön joka nätisti sanoen ei omannut näitä piirteitä, en ole uskaltanut edes miettiä uutta suhdetta, enkä lähesty ketään.. Haaveillut toki.

• Anonyymi

Naiset valitsee miehen pääasiassa komeuden perusteella vaikka eivät sitä uskalla ääneen sanoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset valitsee miehen pääasiassa komeuden perusteella vaikka eivät sitä uskalla ääneen sanoa.

Haluaisin tietää hyvä luontoisesta miehestä. (Hyvin lempeä, luotettava ja turvallinen.) Nimenomaan ulkonäköön tuijottajat eivät minua kiinnosta, eikä myöskään epärehelliset ja väkivaltaiset.

• Anonyymi

Lempeä ja turvallinen, non ei ainakaan pitkistä psykotaaeista kannata katsella, pallomaisia pikkuisia mongoloideja.

Aika ilkeäkin trilleri-elokuva tuo: Devil's Pond, miten ... jooh...

Tuli mieleen jutut... minä en ikinä pystyisi tekemään tuollaista jotain tyttöä kohtaan, kuin tuossa elokuvassa.

• Anonyymi

Historian kirjojen mukaan lyhyet miehet ovat kautta aikain saaneet eniten pahaa aikaiseksi.

nimim. Napoleonkompleksi

• Anonyymi

Ei löydy sulle miestä koska naiset haluaa aina komean jännämiehen. Lempeät ja turvalliset kunnolliset miehet ei halua enää naisia vaan ovat mielellään yksin koska ei teille ennenkään kelvannut. Itse en ryyppää enkä ole väkivaltainen ollut koskaan mutta ei naiset kiinnosta enää. Elämässä on muita harrastuksia joihin aika menee.

• Anonyymi

No niin, komea tai sanotaanko tavis kun Suomessa ei kauheesti noita huippukomeita miehiä oo, niin nehän on automaattisesti hirveitä hakkaavia jännämiehiä ja syrjäytyneet, vähemmän komeat miehet on niitä hempeitä, lempeitä ja naisia kunnioittavia miehiä. Palsta lienee sit täynnä komistuksia. Siis ei jaksa näitä.

• Anonyymi

Valitettavasti minulla ei ole kokemusta lempeästä, luotettavasta ja turvallisesta miehestä. Olisi ollut parasta mitä tiedän aina.. Kokemukseni rajoittuu yhteen mieheen, joka paljastui väkivaltaiseksi. Hänen piti omien sanojensa mukaan olla kiltti ja rehellinen, ei ollut mainitsemasi komea jännämies.. Ihmiset luulevat vieläkin hänen olevan kiltti.
        En uskaltaisi edes suhteeseen mutta kaipaan vierelleni ihmistä haaveissa ja tietoa.

• Anonyymi

Miksikäs aloittaja ei kertonut itsestään mitään?
      Sijainti, ikä, ulkonäkö/mitat?

• Anonyymi

Kerroin vain luonteeni koska luonteen perusteella kyselin tietoa. Ikäni on 38, 161cm, 58kg.
        99cm 78cm 99cm.
        Siro rakenteinen, luonnon tummat hiukset.
        Siinä tarkat tiedot mutta eipä näillä merkitystä pitäisi olla kysymykseeni.

• Anonyymi

Kai sellaisiakin on olemassa. Minullekin kelpaisi yksi sellainen. Vielä ei ole osunut kohdalle. Kolmen kanssa olen seurustellut. Kaikki muut näkevät heidät edelleen k&k miehinä, mutta itse näin sitten muutakin, siellä kulissin takana.

Jotenkin menee aina niin, että voi löytyä lempeä ja turvallinen, mutta ei olekaan sitten luotettava. Tai voi olla kilti ja luotettava, mutta ei lopulta olekaan niin lempeä. Tuo luotettavuuskin on hankala juttu, kun voi olla luotettava yhdessä, mutta ei sitten toisessa. Yksi ei juokse naisten perässä, mutta saattaa kadota ryyppyreissuille. Toinen ei ikinä ryyppää, mutta paljastuukin peliaddiktiksi. Kolmannella ei ole mitään riippuvuuksia, mutta ei muuten vaan oikeen ikinä tee mitä lupaa. Että mistä löytyis mies, johon voi ihan oikeasti luottaa kaikessa?

• Anonyymi

Ei näyttänyt tähän ketjuun ainakaan löytyvän, vain muutama nainen positiivisena ilmaisi että löytyy.

• Anonyymi

Täydellistä ihmistä on turha etsiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täydellistä ihmistä on turha etsiä.

Täydellistä? Kiltteys, lempeys, turvallisuus ja luotettavuusko ovat sellaisia ominaisuuksia, ettei niitä voi kaikkia löytyä samasta yksilöstä?

No tämä varmistaa kyllä sitten sinkkuna pysymieni. Nuo kun ovat nimittäin ihan ne minimivaatimukset kumppanilta. Jo pelkät minimit olisivat "täydellisyyttä". Heikosti menee ihmiskunnalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täydellistä? Kiltteys, lempeys, turvallisuus ja luotettavuusko ovat sellaisia ominaisuuksia, ettei niitä voi kaikkia löytyä samasta yksilöstä?

No tämä varmistaa kyllä sitten sinkkuna pysymieni. Nuo kun ovat nimittäin ihan ne minimivaatimukset kumppanilta. Jo pelkät minimit olisivat "täydellisyyttä". Heikosti menee ihmiskunnalla.

Itsehän olet todennut, että joku aina klikkaa noista.

Itse etsin naista, joka on:
        - Kiimainen päivästä ja vuodesta toiseen, eikä ylilihava.

Sekin on jo liiallinen vaatimus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mikäs siinä sitten, jos miehet kerta ovat itsekin valmiita myöntämään, että kilttiä, lempeää, turvallista ja luotettavaa miestä ei ole olemassakaan. Sitten on varmasti syytä luovuttaa etsimästä. Itselläni kun ei ole tarvetta minkään muunlaiselle miehelle. Sinkkuna sitten loppuun saakka ☺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mikäs siinä sitten, jos miehet kerta ovat itsekin valmiita myöntämään, että kilttiä, lempeää, turvallista ja luotettavaa miestä ei ole olemassakaan. Sitten on varmasti syytä luovuttaa etsimästä. Itselläni kun ei ole tarvetta minkään muunlaiselle miehelle. Sinkkuna sitten loppuun saakka ☺

Täälläkin monet mainostavat olevansa kovin kilttejä ja kunnollisia. Ei voi olla kiltti ja kunnollinen olematta vähintään kiltti, turvallinen ja luotettava. Kilttiä ja kunnollista miestä ei siis taida olla olemassakaan. Miehet valehtelevat!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täälläkin monet mainostavat olevansa kovin kilttejä ja kunnollisia. Ei voi olla kiltti ja kunnollinen olematta vähintään kiltti, turvallinen ja luotettava. Kilttiä ja kunnollista miestä ei siis taida olla olemassakaan. Miehet valehtelevat!

Haaste tulee siis Lempeys-kohdassa.

En voi itsekään sanoa olevani mikään lempeä, vaikka turvallinen ja luotettava olenkin. Kiltti nyt on jo ihan höhlä ilmaisu.

Liikaa haasteita yhdelle miehelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haaste tulee siis Lempeys-kohdassa.

En voi itsekään sanoa olevani mikään lempeä, vaikka turvallinen ja luotettava olenkin. Kiltti nyt on jo ihan höhlä ilmaisu.

Liikaa haasteita yhdelle miehelle.

Luepa tuolta alempaa mitä sillä lempeydellä vois tarkottaa. Suht hyvin kiteytetty siellä. Minusta ihan peruskauraa jokaiselle kunnon ihmiselle. Jos ei noita ominaisuuksia löydy, niin aika kelvotonta materiaalia sitten. Itselleni ei ainakaan missään tapauksessa kelpaa mies, joka ei ole (myös) lempeä sekä kiltti.

Jos ei löydy, niin pitäkää tunkkinne. Yksin on parempi, kuin kelvottoman miehen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kovin liialta kuulosta, täältä löytyy yksi. 😉

• Anonyymi

Minulle naisessa tärkeää on esim. hyvä kirjallinen ulosanti, en saattaisi kuvitella alkavani seurustella sellaisen naisen kanssa joka ensimmäisessä lauseessaan töksäyttää esiin sanan empä...

• Anonyymi

Sinun onki sit tärkee kirjotella pitkät pätkät, et saat selville naisen kaik maholliset kirjalliset vihreet.

• Anonyymi

Sitten etsit sellaista, aloittaja ei ole kiinnostunut sinunlaisesta. Ilkeämielinen.

• Mahdollisesti jossain on. Hyvin lempeä voi miehelle tarkoittaa muuta mitä naiselle. Tarkentava kysymys, mitä sisältyy sanaan hyvin lempeä, kun sinä sanot sen? :)

Rehellisyyskin on jokaiselle mitä on käsite. Joku tarkoittaa ihan kaikessa, joku sallii valkoisia valheita jne.

• Anonyymi

Lempeällä tarkoitan empaattista ja ihmisen kohtelua arvostaen. Mahdollisimman vähän aggressiivisuutta ja vihaa normaaleissa arki asioissa.
        Luotettavuudella ja rehellisyydellä ajattelen että pysyy mahdollisimman hyvin totuudessa ja elää satuttamatta tahallaan kumppaniaan, juurikin hänelle tärkeissä asioissa. Vahinkoja sattuu kaikille mutta tietoista tekoa asioissa mitä on yhdessä sovittuna ja keskusteltuna puolin ja toisin.

• Anonyymi kirjoitti:

Lempeällä tarkoitan empaattista ja ihmisen kohtelua arvostaen. Mahdollisimman vähän aggressiivisuutta ja vihaa normaaleissa arki asioissa.
        Luotettavuudella ja rehellisyydellä ajattelen että pysyy mahdollisimman hyvin totuudessa ja elää satuttamatta tahallaan kumppaniaan, juurikin hänelle tärkeissä asioissa. Vahinkoja sattuu kaikille mutta tietoista tekoa asioissa mitä on yhdessä sovittuna ja keskusteltuna puolin ja toisin.

Okei. Hyvin lempeä on siis empaatikko, joka ei pidä riitelystä eikä draamailusta. Ja hän on ehdottoman arvostava lähimmäisilleen ja ylipäänsä arvostaa ihmisten hyvin kohtelua, kunnioittaa muiden elämää ja oikeuksia elää tavallaan?

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Okei. Hyvin lempeä on siis empaatikko, joka ei pidä riitelystä eikä draamailusta. Ja hän on ehdottoman arvostava lähimmäisilleen ja ylipäänsä arvostaa ihmisten hyvin kohtelua, kunnioittaa muiden elämää ja oikeuksia elää tavallaan?

Tämä kuulostaa hyvältä. Tottakai asioista voi tulla riitaa mutta mieluusti keskustelemalla ei riehumalla niiden selvittäminen.

• Anonyymi

Musta rehellisyydessä on oleellista syyt, miksi täydellisestä totuudesta ehkä poikkeaa. Hyvin usein valkoiset valheet ovat myös kiltteyttä. Valheet, jotka eivät satuta ketään, ovat musta ihan ok. Kyllä enemmistö ihmisistä tietää missä kohtaa se raja menee. Tiedän, että tähän luultavasti joku tarttuu, mutta kyllä meistä suurin osa silti tietää missä mennään ulos "valkoisen valheen" alueelta.

• Anonyymi kirjoitti:

Musta rehellisyydessä on oleellista syyt, miksi täydellisestä totuudesta ehkä poikkeaa. Hyvin usein valkoiset valheet ovat myös kiltteyttä. Valheet, jotka eivät satuta ketään, ovat musta ihan ok. Kyllä enemmistö ihmisistä tietää missä kohtaa se raja menee. Tiedän, että tähän luultavasti joku tarttuu, mutta kyllä meistä suurin osa silti tietää missä mennään ulos "valkoisen valheen" alueelta.

Jep. On ihan okei valehdella ettei tiedä mitä paskaa joku toinen puhui kolmannesta osapuolesta, jos se rehellinen tieto musertaisi toisen täysin. Ja samalla toinen voi säilyttää kasvonsa. Esimerkiksi.

On ihan okei valehdella henkensä ja terveytensä pitimiksi tai läheistensä tai jonkun muun. On niitä tilanteita, kun kokee että pieni valkoinen valhe on parempi kuin kylmä totuus.

• On täällä luotettava ja turvallinen mies.
      Vaan aloittaja ei taida täyttää kriteeriäni..Aloittaja kuulostaa muuten hyvältä kun pitää seksistäkin. Seksiä olisi tietysti hyvä olla parisuhteessa jos nyt ei päivittäin, niin vähintään joka toinen päivä.

• Anonyymi

Kyllä, kelpaisi! Ei ole osunut kohdalle myöskään. Luotettava on puuttunut loppupeleissä vaikka sellaisena itseä on kuvailtu.

• Anonyymi

Miunkin kokemuksen mukaan luotettavuus on se vaikeimmin löydettävä ominaisuus.

• Anonyymi

Seurustelkaa akat keskenäänne!!!

• Anonyymi

Ikävä kyllä olen hetero. Muuten kyllä. Ei noita alotuksessa kuvatun kaltasia miehiä tunnu olevan vapaalla jalalla. Pitänee siis kai vaan pysyä sinkkuna.

• Anonyymi

Dildolla mitä. Ei dildo muuta naista mieheksi Vai olisitko itse valmis seurustelemaan miehen kanssa, jos vaan lateksipimppi löytyy?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikävä kyllä olen hetero. Muuten kyllä. Ei noita alotuksessa kuvatun kaltasia miehiä tunnu olevan vapaalla jalalla. Pitänee siis kai vaan pysyä sinkkuna.

Koska te naiset olette täällä olette kaiketi myös treffipalstoilla. Kuulutteko niihin jotka ei vastaa miehille jotka ei ole komeita, pitkiä, hyvässä asemassa hyvällä statusarvolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska te naiset olette täällä olette kaiketi myös treffipalstoilla. Kuulutteko niihin jotka ei vastaa miehille jotka ei ole komeita, pitkiä, hyvässä asemassa hyvällä statusarvolla.

En ole yhdelläkään treffipalstalla. En oikein usko sellaiseen ja tapaisin miehen mielummin irl ja sitä kautta tutustuisin. Ei mulla ole aikaa treffailla isoa määrää miehiä, löytääkseni ehkä yhden luotettavan ja turvallisen tyypin. En erityisemmin pidä sellaisista stereotyyppisen komeista miehistä. En ole koskaan pitänyt yhdestäkään sellaisesta. Miehen ei myöskään ole mitään pituusvaatimusta. Hyvää asemaa tai statustakaan en kaipaa. En missään tapauksessa halua minkäänlaista julkisuutta. En itselleni, enkä parisuhteelleni.

• Anonyymi

En ole naisen kanssa seurustellut eikä kokemusta muutenkaan mutta tuolla luonteenpiirteellä rakastaisin ehdottomasti myös naista.. Aloittaja.

• Anonyymi

Tinderistä löytyy hyvii miehii eli korkeastikoulutettuja hyvii miehii niin tinderinaiset väittää etkä sen jälkeen halua enään muita miehii eli mene tinderiin niin ei ole enään sen jälkeen tylsää päivää vaan jännää ja ihanaa on

• Anonyymi

Aloituksen mukaan etsit ätmiä no ne on kyl wanhan ajan kunnon miehii mut köyhii ja tylsii mut korkeastikoulutetuista löydät jännii miehii ja jännää elämää

• Anonyymi

Ihan sama mikä lyhenne kunhan on ihana luonne.. 😄 En halua mitään jännää vaan turvallista.

• Anonyymi

Täällä olisi. Mies ja herpes. Kelpaako?

• Anonyymi

Onko se herpes nyt sitten lempeä, luotettava vai turvallinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se herpes nyt sitten lempeä, luotettava vai turvallinen?

Se on vain lisäominaisuus lempeässä, luotettavassa ja turvallisessa 43 v miehessä, joka tosin on myöskin hyvin seksuaalinen oikeassa suhteessa.

• Anonyymi

Nettideitti palstoilla löytyy varmaan vaikka kuinka monta. Olen itsekkin tuollainen, paitsi epäilen että en kelpaisi sinulle kun nostat k18 jutut jalustalle. Yhdessä avioliitossa olen ollut jossa kumppani olisi kaivannut paljon aktiivisempia juttuja. Joten lähti toisen matkaan "kauan aikaa" sitten. Joten itse skippaan jokaisen naisen joka nostaa k18 jutut profiileissaan esiin.

• Anonyymi

Korostin sen siksi että itse panostan parisuhteeseen kaiken k18 energian, avoimet ja sivusuhteet eivät sovi henkilökohtaisesti.

• Kyllä minä uskon, että on montakin mukavaa ja ajattelevaa miestä olemassa, mutta jotenkin todella monesta paistaa läpi epäuskoisuus naisia kohtaan. Toisaalta naisten epäuskoisuus myös näkyy, joten näkisin ongelman siinä, miksi on vaikeaa tähän 40 ikävuoden tienoilla löytää tasapainoinen kumppaniehdokas puolin jos toisin.

Ehkä vastaus varsinaiseen kysymykseen löytynee avoimuudesta, varovaisesta etenemisestä ja yhteisestä hyvän haluamisesta. :o)

Varmaan sellaista valmista pakettia ei löydy. :oD

• Anonyymi

Valitettavasti lempeitä mukavia naisia ei ole. Ei järkeviä jotka ei ryyppää joka viikonloppu. Itse olen lempeän mukava ja turvallinen ennen kaikkea. Ei kelpaa tälläiset miehet naisille se on jo nähty monta kertaa. Naiset on sekopäitä humalassa eikä ne osaa ajatella ja raitis mies on se viimeinen mies jota nainen haluaisi kumppaniksi.

• Anonyymi

En käytä alkoholia humaltumiseen. Totaalikieltäytyjä olin pitkään, nyt saatan seurueen mukana ottaa lasillisen halutessani.
        Tarpeeksi nähnyt viinapiruja lapsuudessa. Aloittaja.

• Anonyymi

Tässä on paikallaan sellainen arvoanalyysi. Sen voi tehdä ihan matemaattisesti, elikä listaatte itsellenne kumppanissa arvostamianne asioita esim. rehellisyys, huumorintaju, status, raha, vaalea hiuksisuus, lapsettomuus, päivteettömyys ym.mitä näitä kaikkia nyt on. Sitten pisteytätte ominaisuudet, että tärkeimmäksi katsomanne ominaisuus saa vaikkapa 100 pistettä, jos teillä on sata ominaisuutta ym. Kun etsitte kumppania niin tapailette ehdottomasti useampia kumppaniehdokkaita, jos teillä on vaikkapa neljä ehdokasta niin vertaatte neljää ehdokasta toisiinne noissa antamissanne pistetaulukoissa, joissa painotatte ominaisuuksia tärkeysjärjestyksessä. Tsadam, homma selvä. Mutta vpi perkules rakkaus unohtu tolta listalta, mutta ei hätää sehän on vain yksi noista vertailtavista omikaisuuksista. Mutta siis kaikissa on vikoja ja tuon laskennan avulla voit poistaa ne sinua eniten triggeröivät asiat.

• Anonyymi

Riittää nuo lempeä, luotettava ja turvallinen.. Mitä muuta voi kuin rakastaa jos näin upea henkilö löytyy.

• Anonyymi

Onko varmaa että Sinä et ole ikinä harrastanut seksiä tai edes onanoinutkaan?

• Anonyymi

Näillä sivuilla ei ole kuin ilkeitä, epävakaita, kusipäitä. Etsi muualta hyvä ihminen.

• Anonyymi

Kovin ilkeiltä monet kannanotot vaikuttaa.. En ihan näin alhaalla ajatellut useiden olevan.

• Anonyymi

Joulupukki tuli ensinnä mieleen? Mut on kait niitä muitakin? Etsivä löytää esittävän, jos on oikein aktiivinen? Ja voi löytää mieleisenkin, kun oikeista paikoista etsii? Esimerkkinä, jos on tupakoiva alkoholisti, löytää mieleisen yleensä baareista jne. Tasapainottava tekijä, kun molemmilla samoja kiinnostuksen kohteita.

Harrasteet muutenkin hyviä keinoja löytää mieleinen. Itse en käytä alkoholia, siksi etsin aivan muualta kuin baareista. Baarit ja viina tuntuneet olevan täällä paljon esillä, siksi käytin sitä esimerkkinä, etten poikkeaisi paljon totutuista linjoista? Luotettavuus on tärkeä tekijä itsellekin, liikunnallisuus ja terveet elämän tavat myös.

• Anonyymi

Ai joulupukki luotettava. Eipä taida olla. Mä en ainakaan pienenä saanut kaikkia toivomiani lahjoja, vaikka jouluparaatissa kun kysyin pukilta asiaa hän lupasi minulle ne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai joulupukki luotettava. Eipä taida olla. Mä en ainakaan pienenä saanut kaikkia toivomiani lahjoja, vaikka jouluparaatissa kun kysyin pukilta asiaa hän lupasi minulle ne.

Se oli sun isän ja äidin moka, joulupukki täyttää kaikkien toiveet, mut sponsorit pitää löytyä omasta takaa, ei ne tontutkaan ilmaiseksi lahjoja tee pajalla? Hyvää mieltä oltava kaikilla niin toiveetkin voi toteutua? Pajalla nyt kiirettä, mun täytyy mennä ny...?

• Anonyymi

Etsivä löytää etsittävän, tarkoitin.

• Anonyymi

Arvasin, että jos aloittaja ei ole hoikka niin sitten on vanha, koska hänen vaatimuksensa kulostivat liian järkeviltä.
      18-30v naiset ei etsi lempeää luotettavaa turvallista vaan jännittävän itsevarmoja ja pitkiä komeita statusmiehiä.

• Anonyymi

Olen 38v. vanha.. 😄
        Siro ja timmi.. Liikkunut koko ikäni. 😊
        Tiedoksi kuitenkin että sama mielipide on ollut 17v saakka.. Eli väärässä olet.
        Ikävä vaan että ei lempeää herrasmiestä ole vuosien varrella vastaan tullut. Aloittaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen 38v. vanha.. 😄
        Siro ja timmi.. Liikkunut koko ikäni. 😊
        Tiedoksi kuitenkin että sama mielipide on ollut 17v saakka.. Eli väärässä olet.
        Ikävä vaan että ei lempeää herrasmiestä ole vuosien varrella vastaan tullut. Aloittaja.

78cm vyötärö ei kuulosta timmiltä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

78cm vyötärö ei kuulosta timmiltä?

Ainakin siltä itsestä tuntuu kun ei "makkaroita". . 😄
        ja makkaroissa siis ei mitään vikaa, pidän myös makkaroista. 👍
        Aloittaja.

• Anonyymi

Juu löytyy mutta ei sulle löydy. Naiset etsii aina sitä kilttiä lempeetä miestä mutta kuitenkin valitsevat jännämiehen juopon narsistin. Mene lukee parisuhde palstaa, siellä naiset valittaa niistä jännämiehistä eikä mikään suhteessa ole hyvin. Me kunnolliset miehet olemme jätettä naisille emmekä koskaan pääse tutustumaan.

• Anonyymi

Erikoinen kommentti.. Tietämättä mitään minusta teet vääriä oletuksia. En ole ollut kuin yhden miehen kanssa elämäni aikana, nuorena. Siitä syystä että en halua elämääni sellaista mitä kuvailet. Aloittaja.

• Eikö miehille riitä normaali huomion määrä eikä koko ajan pidä olla munassa kiinni. Huomioksi riittää kun on kotona läsnä ja eikä rilluttele kylillä. Kilttejä miehiä on liikaa mutta ne ei vaan kelpaa naisille. Muutenhan me kaikki lempeet miehet pääsisimme treffeille. Lyön vetoo että alittajalla on paljon ulkonäkövaatimuksiakin ja sen takia ei sitä kumppania löydä.

• Anonyymi

Ei ainuttakaan ulkonäkövaatimusta! Pesulla pitää ihmisen käydä ja hampaansa pestä sekä puhtaat vaatteet eli yleinen hygienia puhdas. Aloittaja.

• Kyllä löytyy, mitä kummallisemmista paikoista.

Etsiminen onkin hieman hölmöä. Sitä etsii, löytää jonkin, havaitsee kelvottomaksi, alkaa etsimään taas, taas löytää jonkun kelvolliselle vaikuttavan, hylkää huonona vaihtoehtona. Jne. Pirunmoinen noidankehä.

Tälläisessä leikissä etsitty ja etsijä eivät koskaan pääse samalle tasaveroiselle viivalle.

• Anonyymi

Löytyy. Mutta tollaset miehet ei halua todn. mitään kaveruutta kummempaa, ilman mitään läheisyyttä tai muuta tekopyhää paskaa. Ovat sen verran tottuneita siihen että kelpaavat aina olkapääksi ja ovat ns velvoitettuja tueksi vaikka miten paljon kaataisi paskaa heidän päälleen. Eivät suostu enää remmissä vedettäväksi.

• Anonyymi

Löytyy, mut sellaiset hakee myös samat elämän arvot omaavaa naista, joka ei ole seikkailija, joka harrastaa hetken mielihyvää? Varovainen saa olla ja luottamus toiseen ansaittava? Toi onkin haastavaa tänä päivänä, kun yössä tunnutaan hakevan vain uusia kokemuksia? Usko ollut koetuksella itsekin jo pitemmän aikaa, pidättyväinen olen ollut, kun luottamus toiseen on merkityksellinen.

• Anonyymi

"Usko ollut koetuksella itsekin jo pitemmän aikaa, pidättyväinen olen ollut, kun luottamus toiseen on merkityksellinen."

Luottamus vaatii aikaa rakentuakseen. Toista on opittava tuntemaan. Sellainen yössä kohtaaminen ei riitä luottamuksen luomiseen. Liian moni heittäytyy liian nopeasti suhteeseen pelkän alkuhuuman vallassa. Siinä ei nähdä eikä kuulla mitään muuta kuin ne tähdet ja kuut ja säteily ja ihana elämä!
      Ei tajuta että se on ohi menevää ja se todellinen kiintymys ja rakkaus aletaan rakentaa vasta sen haihduttua. Se oikea syvä kiintymys ja yhteenkuuluvaisuus.
      Ihmiset elää hetkessä ja hakee vain nautintoa, toisen virheitä ei siedetä eikä olla valmiita hiomaan niitä särmiä yhdessä.
      Vaaditaan jotain täydellistä ulkonäköä, ikuista nuoruutta ja terveyttä, seksiä aamusta iltaan, ja kun sitä ei enää saada, lähdetään lätkimään.
      Aloittajan kysymykseen onko kysymäsi laisia miehiä olemassa, voin sanoa että on. Täytyy vain liikkua oikeissa paikoissa ja piireissä. Tällaisilta tämänkaltaisilta palstoilta tai jostain seksinhakudeiteiltä ei sitä taatusti löydä.
      Itse elän sinkkuna enkä ketään etsi, mutta jos sellainen mies eteen tulisi. antaisin ehkä mahdollisuuden. Tunnen muutaman kuvatunlaisen mutta tietysti varattuja kaikki. Parhaat menee aina heti, kysyntä on kova.

• Anonyymi

Luottamus vaatii aikaa, mut jos toisen käytös on lähtökohtaisesti jo niin kielteinen niin silloin haasteet luottamuksen rakentamiselle voivat olla jopa mahdottomia?

• Anonyymi

Olen lempeän rauhallinen ja turvallinen mies. Luotettavakin olen ja pidän lupaukseni ja autan kun kumppani tarvii. No mut ei ole naisia jotka haluaa kunnollisen miehen. Kaikki öyhöttäjä juopot kelpaa naisille aina.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      202
      6336
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2867
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2327
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      95
      2121
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2031
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      231
      1447
    7. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      309
      1432
    8. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      78
      1422
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1346
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      7
      1305
    Aihe