Kehutteko miehiänne tai ylipäänsä miehiä koskaan ja jos kehutte, niin milloin ja miksi? Ja miten?
Jos ette kehu, niin miks ette?
No mites on naiset
64
118
Vastaukset
Miehille kysymys, tykkäättekö saada kehuja naisilta tai miehiltä? Millaisista asioista ja/tai tilanteissa kehut tuntuu hyvälle?
Tarviiko tosimies kehuja vai onko kehut nynnyjä varten?- Anonyymi
Kyllä minä ainakin olen miehiäni kehunut, jos on ollut aihetta. Ei sitä kehumista saa liikaakaan olla, menee yliampuvaksi muuten.
Onhan niitä kehuja itsekin mukava saada, mutta siitä en pidä jos ulkonäköäni kehutaan. Sellainen ahdistaa. 😒 Mieluummin muita asioita sitten. Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä ainakin olen miehiäni kehunut, jos on ollut aihetta. Ei sitä kehumista saa liikaakaan olla, menee yliampuvaksi muuten.
Onhan niitä kehuja itsekin mukava saada, mutta siitä en pidä jos ulkonäköäni kehutaan. Sellainen ahdistaa. 😒 Mieluummin muita asioita sitten.Mitä kehut miehessä? :)
- Anonyymi
Gaylord_Focker kirjoitti:
Mitä kehut miehessä? :)
Ulkonäöstä on kiva joskus sanoa jotakin. Ja jos toinen on esim. siivonnut kun olen ollut töissä. Tuollaisia pikkujuttuja, mutta kyllä mieskin tykkää kehuista. ☺️
Anonyymi kirjoitti:
Ulkonäöstä on kiva joskus sanoa jotakin. Ja jos toinen on esim. siivonnut kun olen ollut töissä. Tuollaisia pikkujuttuja, mutta kyllä mieskin tykkää kehuista. ☺️
Kivalta kuulostaa. :)
Kyllä miehetkin tykkää kehuista. Vaikka salaa.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan niitä kehuja itsekin mukava saada, mutta siitä en pidä jos ulkonäköäni kehutaan. Sellainen ahdistaa. 😒 Mieluummin muita asioita sitten." Ei sitä kehumista saa liikaakaan olla, menee yliampuvaksi muuten."
Juuri näin. Minua myös tympisi samat kehut uudestaan ja uudestaan. 20-vuotiaana hetkeksi loukkaannuin, kun vanhempi nainen sanoi minusta "salskea". En tienyt, että se tarkoitti komeata. Sitä "komeaa" sain sitten kuulla 21-vuotiaana todella paljon, mutta olin mielissäni kesällä kesätoimittajana, kun kyydissäni ollut rippikoulupoika sanoi, että "toimittajalla on hyvännäköinen auto ja niin on myös toimittaja". Olin toimittajana ottanut pari rippikoululaista leiriltä mukaan kaupungin keskustaan. Toiselta noin 15-vuotiaalta pojalta sain rehellisen kommentin ulkonäöstä, jota olin kuullut vuoden alussa paljon yliopistolta. Se oli sellainen rehellinen kehu "lasten ja imeväisten suusta". Sain nuorena siis paljon kehuja sekä naisilta että miehiltä ulkonäöstä.
Tykkään tietenkin. Joskus ne tuntuivat vähän itsestäänselviltä, että niitä sanotaan vaan siksi, että halutaan minulle parempi mieli. Kun aloin tiedostamaan enemmän itseäni, aloin kuulla niissä aitouden. Eli osaisin ottaa niitä vastaan.
Aina ja joka paikassa kehut tuntuvat hyvältä, mutta parhaimmalta kun ei ole sillä hetkellä mitään syytäkään kehuille. Toiselle tupsahtaa vaan mieleen, että toi ”duud” on jotain ja kakaisee ulos.
Tosimies ei tarvitse kehuja, hän saa niitä. Ja osaa ottaa ne vastaan. 😊- Anonyymi
Onhan se välillä kiva kuulla positiivista palautetta muilta. Frendien kanssa yleensä onkin niin että "vttuilu on välittämistä" ja kehut esitetään vinoiluun käärittynä. Vaikkapa urheillessa salilla tai pelatessa niin saattaa kommentoida jotain toistojen tai painojen määrästä jne niin kyllä sen äänensävystä huomaa onko kyseessä kehu vai kateus.
Naisilta on tietenkin mukava saada kehuja, etenkin ulkonäöstä. Kyllä se kohottaa itseluottamusta. Disse kirjoitti:
Tykkään tietenkin. Joskus ne tuntuivat vähän itsestäänselviltä, että niitä sanotaan vaan siksi, että halutaan minulle parempi mieli. Kun aloin tiedostamaan enemmän itseäni, aloin kuulla niissä aitouden. Eli osaisin ottaa niitä vastaan.
Aina ja joka paikassa kehut tuntuvat hyvältä, mutta parhaimmalta kun ei ole sillä hetkellä mitään syytäkään kehuille. Toiselle tupsahtaa vaan mieleen, että toi ”duud” on jotain ja kakaisee ulos.
Tosimies ei tarvitse kehuja, hän saa niitä. Ja osaa ottaa ne vastaan. 😊Niin, ne spontaanit kehut on ehkä parhaita. Kun ne tulee vielä vilpittömästi. Täällä on näköjään trolleilla taas vauhti päällä tänään. Koittaa joku tauti iskeä kimppuun, kurkku on karsean kipeä.
Oli ajatus höpistä vielä hetki, mutta taidankin mennä oikoselleen.
Kaiken kaikkiaan mukavaa lukeskella, että ihmiset muistaa sanoa jotain hyvääkin toisilleen. :)
Hyvät yöt.Gaylord_Focker kirjoitti:
Niin, ne spontaanit kehut on ehkä parhaita. Kun ne tulee vielä vilpittömästi. Täällä on näköjään trolleilla taas vauhti päällä tänään. Koittaa joku tauti iskeä kimppuun, kurkku on karsean kipeä.
Oli ajatus höpistä vielä hetki, mutta taidankin mennä oikoselleen.
Kaiken kaikkiaan mukavaa lukeskella, että ihmiset muistaa sanoa jotain hyvääkin toisilleen. :)
Hyvät yöt.No tais olla kaikenlaista kakkiskikkaretta eilen taas liikenteessä...😬
No tulikko kipeeks?
Ainiin aihe... joo, tottakai kehut tuntuu siistiltä ja koskettelut myös, huomioinnit ja tietenkin sen seksinkin kanssa haluttavuuden tunteminen.
Kyllä naisen aloitteellisuus tuntuu myös hyväktä.... toisaalta se on myös kehu...😊Disse kirjoitti:
No tais olla kaikenlaista kakkiskikkaretta eilen taas liikenteessä...😬
No tulikko kipeeks?
Ainiin aihe... joo, tottakai kehut tuntuu siistiltä ja koskettelut myös, huomioinnit ja tietenkin sen seksinkin kanssa haluttavuuden tunteminen.
Kyllä naisen aloitteellisuus tuntuu myös hyväktä.... toisaalta se on myös kehu...😊Välillä näkyy intoutuva, jos saa mistään jutun juurta. Heti, kun joku vähänkään paljastaa omasta arjestaan jotain, niin siihen on hyvä tarttua ja alkaa sillä repostelemaan. Kuten nyt vaikka Lillis ja Jiimen viimeaikoina. Jiimen kertoo kuulumisia ja jo alkaa paskamylly laulaa.
Ja meikäläinen saa varmaan lopun elämääni kuulla Lillis lallatusta. :)
Ei täällä kannata kauheesti avautua, jos ei kaipaa revitystä.
Nojoo, kurkku on kipeä ja naama tukossa. Vähän kuin olis valkoisia täpliä kurkunperällä. Angiina? Kuumetta ei kyllä ole, vaikka vähän horkattaa. Muksulta varmaan sain tuliaisena lenssun.
Niih, onhan se jo eräänlainen kehu, että sinut on haluttu suhteeseen. Eikö?Gaylord_Focker kirjoitti:
Välillä näkyy intoutuva, jos saa mistään jutun juurta. Heti, kun joku vähänkään paljastaa omasta arjestaan jotain, niin siihen on hyvä tarttua ja alkaa sillä repostelemaan. Kuten nyt vaikka Lillis ja Jiimen viimeaikoina. Jiimen kertoo kuulumisia ja jo alkaa paskamylly laulaa.
Ja meikäläinen saa varmaan lopun elämääni kuulla Lillis lallatusta. :)
Ei täällä kannata kauheesti avautua, jos ei kaipaa revitystä.
Nojoo, kurkku on kipeä ja naama tukossa. Vähän kuin olis valkoisia täpliä kurkunperällä. Angiina? Kuumetta ei kyllä ole, vaikka vähän horkattaa. Muksulta varmaan sain tuliaisena lenssun.
Niih, onhan se jo eräänlainen kehu, että sinut on haluttu suhteeseen. Eikö?No mä koitan olla lähtemättä mihinkään laulatukseen. Varsinkaan muista palstalaisista. Jollain trollilla tuntuu olevan tarve sotkea juuri palstalaisten keskinäiset välit. Jossain ketjussa väitettiin, että yksityisviesteillä tiedot leviää toinen toisesta... tarkoitushakuista panettelua...ei kannata lähteä mukaan. Jos joku tuttu tuollaista epäilee, hän kysyy sitä palstan ulkopuolella sitten...😊
No voi pärkele... Ei kun killittämään paljon heti ja D-vitamiinia ja mä otin myös c-vitamiinia ja sinkkiä. En tiedä jeesasko, mutta en loppujen lopuksi ihan töttöröökään ollut.. tänään taas työhommiin. 💪😬
Kyllä vain. Suhteessa ei hyvää kannata jättää suotta käyttämättä, se ei kasva korkoa jättämällä välistä, vaan juurikin käyttämällä. Käyttämättömyys se vasta kummaa onkin? 🤔Disse kirjoitti:
No mä koitan olla lähtemättä mihinkään laulatukseen. Varsinkaan muista palstalaisista. Jollain trollilla tuntuu olevan tarve sotkea juuri palstalaisten keskinäiset välit. Jossain ketjussa väitettiin, että yksityisviesteillä tiedot leviää toinen toisesta... tarkoitushakuista panettelua...ei kannata lähteä mukaan. Jos joku tuttu tuollaista epäilee, hän kysyy sitä palstan ulkopuolella sitten...😊
No voi pärkele... Ei kun killittämään paljon heti ja D-vitamiinia ja mä otin myös c-vitamiinia ja sinkkiä. En tiedä jeesasko, mutta en loppujen lopuksi ihan töttöröökään ollut.. tänään taas työhommiin. 💪😬
Kyllä vain. Suhteessa ei hyvää kannata jättää suotta käyttämättä, se ei kasva korkoa jättämällä välistä, vaan juurikin käyttämällä. Käyttämättömyys se vasta kummaa onkin? 🤔Juu, ne nyt on päivänselviä yrityksiä saada pahaa ihmisten välille. Etenkin, jos on huomattu että joillain synkkaa mitenkään yhteen. Hyvin on tuttua huttua jo menneiltä ajoilta. Ei täällä paljon uutta ja yllättävää enää vastaan tule. :)
D-vitamiinista mulla onkin puutetta. Ihan verikokeesta kävi julki. Pitää vetää kevääseen saakka 30 µg, että saadaan tilanne korjattua. Ihme sikäli, kun syön kuitenkin monipuolisesti. Ei tietysti varastoidu, mutta pitäisi kaiken järjen mukaan ravinnostakin saada ihan hyvin. Toki IBS voi vaikuttaa siihenkin, että kaikki vitamiinit ei imeydy ihan niin hyvin, kun suolisto on ärtynyt ja jonkin asteista tulehdusta jatkuvasti päällä.
Kyllä mulla vitamiineja löytyy ja käytänkin.
Jep.Gaylord_Focker kirjoitti:
Juu, ne nyt on päivänselviä yrityksiä saada pahaa ihmisten välille. Etenkin, jos on huomattu että joillain synkkaa mitenkään yhteen. Hyvin on tuttua huttua jo menneiltä ajoilta. Ei täällä paljon uutta ja yllättävää enää vastaan tule. :)
D-vitamiinista mulla onkin puutetta. Ihan verikokeesta kävi julki. Pitää vetää kevääseen saakka 30 µg, että saadaan tilanne korjattua. Ihme sikäli, kun syön kuitenkin monipuolisesti. Ei tietysti varastoidu, mutta pitäisi kaiken järjen mukaan ravinnostakin saada ihan hyvin. Toki IBS voi vaikuttaa siihenkin, että kaikki vitamiinit ei imeydy ihan niin hyvin, kun suolisto on ärtynyt ja jonkin asteista tulehdusta jatkuvasti päällä.
Kyllä mulla vitamiineja löytyy ja käytänkin.
Jep.D-vitskua sais vetää enemmänkin tähän aikaan...
Mä oon tässä kipeenä syönyt noin 100 mikroo/päivä. 😂Disse kirjoitti:
D-vitskua sais vetää enemmänkin tähän aikaan...
Mä oon tässä kipeenä syönyt noin 100 mikroo/päivä. 😂Olen mäkin välillä nykässyt isomman satsin. Mutta vedän ravinnossakin aika satsin D-vitamiinia. Ei olisi pahitteeksi olla tässäkin maassa aurinkoisia kelejä. Tulis oltua ulkona enemmän ja harrastettuakin jotain muutakin, kun pakene taloon paskaa vuodenaikaa leikkiä. :D
Olen mäkin välillä nykässyt isomman satsin. Mutta vedän ravinnossakin aika satsin D-vitamiinia. Ei olisi pahitteeksi olla tässäkin maassa aurinkoisia kelejä. Tulis oltua ulkona enemmän ja harrastettuakin jotain muutakin, kun pakene taloon paskaa vuodenaikaa leikkiä. :D
No saisko auringostakaan sitä tarpeeksi, kun ei näy kun naama?
Kyllä sitä minusta sais vetää ainakin 50 mikroo kokoajan. Jotenkin täällä väheksytään sen tarvetta...🤔Disse kirjoitti:
No saisko auringostakaan sitä tarpeeksi, kun ei näy kun naama?
Kyllä sitä minusta sais vetää ainakin 50 mikroo kokoajan. Jotenkin täällä väheksytään sen tarvetta...🤔Heittää kamppet menemään ja löhöttää raajat levällään aurinkotuolissa. :D
Omalla vastuullaan saa vetä vaikka 200 mikroo. :D
Täällä alkaa ole perjantai tunnelma vähän pitkin suoli24:ää. Yks kyselee toisaalla tykkäiskö mies kosteesta tortusta naamalla ja joku kiukkuaa jollekin phantomille jne jne. Mä taidan lähteä hakemaan lapseni koulusta ja siivoilla vähän. Palataan taas jossain kohtaa. :)Gaylord_Focker kirjoitti:
Heittää kamppet menemään ja löhöttää raajat levällään aurinkotuolissa. :D
Omalla vastuullaan saa vetä vaikka 200 mikroo. :D
Täällä alkaa ole perjantai tunnelma vähän pitkin suoli24:ää. Yks kyselee toisaalla tykkäiskö mies kosteesta tortusta naamalla ja joku kiukkuaa jollekin phantomille jne jne. Mä taidan lähteä hakemaan lapseni koulusta ja siivoilla vähän. Palataan taas jossain kohtaa. :)Palaillaan. Mä vippaan pojan kouluun hetkeks. 😊
Harvemmin olen kuullut kehuja naisilta paitsi ovat kyllä niitä minulta vaatineet, kukkia ja kehuja vaan kun en sellaisia anna 😄
Kerran naimisissa ja Kait 5 kertaa kihloissa plus muut härpättimet 😅😂- Anonyymi
Joustava mieli
Pietikäinen
On taas hyvä kirja - Anonyymi
Kas. Itse en ole ikinä koskaan vaatinut mieheltä kukkia ja kehuja tai muuta - mutta usein saanut niitä. Kaikilta kolmelta elämäni mieheltä (eri aikakausina eri mies siis, ei samaan aikaan).
Mistä sua on kehuttu, kun on kehuttu? :)
Ei koskaan mistään ja siitä kasvanut siihen mitä olen.
Nyt katson teitä ja mietin että onko teistä ihmisistä mihinkään ja näyttää siltä että ei 😇
Tarkaksi kasvanut 😂AnarkistiApostoli kirjoitti:
Ei koskaan mistään ja siitä kasvanut siihen mitä olen.
Nyt katson teitä ja mietin että onko teistä ihmisistä mihinkään ja näyttää siltä että ei 😇
Tarkaksi kasvanut 😂Eikö äiti, isoäiti, isä, kukaan?
Ääää, mihinkään on vaikkei kaikkeen oliskaan. ;)Gaylord_Focker kirjoitti:
Eikö äiti, isoäiti, isä, kukaan?
Ääää, mihinkään on vaikkei kaikkeen oliskaan. ;)Faija oli tukena vaan ei kehunut 👍
Kiitollinen kaikesta kuitenkin 🙏
Kaikkeen on vaan tiedä mihin viitsii 😉AnarkistiApostoli kirjoitti:
Faija oli tukena vaan ei kehunut 👍
Kaikkeen on vaan tiedä mihin viitsii 😉No mutta se tukikin on tärkeetä. Jopa kehuja tärkeempää. :)
Hyvä, että hän tuki sua. Kiva "kuulla", lukea. :)Gaylord_Focker kirjoitti:
No mutta se tukikin on tärkeetä. Jopa kehuja tärkeempää. :)
Hyvä, että hän tuki sua. Kiva "kuulla", lukea. :)Oli todellakin tärkeä vaikka lähinnä puhelimitse kävimme sananvaihtoa, hän opasti henkisellä tiellä jota hän oli kulkenut mistä monellakaan mitään hajuakaan.
Nyt itse asun pienessä mökissä jyrkän mäen rinteillä, kun nousen 100m ylemmäksi niin näkyy maisemat tyyliin 20 km päähän 🙏
On siunattu olo 🙏 Olen ollut MC porukoissa ja vaikka missä vaan nyt viimeiset vuodet kulkenut ainostaan henkistä tietä ja voi muuta kuin suositella kaikille 🙏
☀️🙌- Anonyymi
AnarkistiApostoli kirjoitti:
Faija oli tukena vaan ei kehunut 👍
Kaikkeen on vaan tiedä mihin viitsii 😉Ai niin sulla oli se rankka lapsuus eikä mitään välejä vanhempiin. Muistetaan.
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin sulla oli se rankka lapsuus eikä mitään välejä vanhempiin. Muistetaan.
Oli välit molempiin ja ihan kohtuullisen mukavat 🙏
Älä tuo traumojasi tämän kautta 👍- Anonyymi
Älä tuo traumojasi tämän kautta 👍Kerroit ettet aikuisena pitänyt heihin yhteyttä.
- Anonyymi
Älä tuo traumojasi tämän kautta 👍Hylkäsit isäsi ja toivoit vain heidän lähtöään, itse kirjoitit siitä. Rankasta lapsuudesta jossa ei hellyyttä jaettu.
- Anonyymi
Älä tuo traumojasi tämän kautta 👍Nytkö perut puheet?
- Anonyymi
Kehun aina kun kehututtaa, ja mies on kehunsa ansainnut :) Milloin ja miten se on täysin tapauskohtaista. Yleensä ylistän miehen tilannetajua, kauniita ajatuksia ja soljuvaa ajatusten virtaa.
- Anonyymi
Silleen sopivasti kun kehuu, niin säilyy uskottavuus hommassa, panostuksen mukaan. Valkoiset valheet ei oikeen toimi tässä, parempi antaa rehellistä palautetta. Ja ne tärkeimmät kehut sitte tietenki supistaan korvaan lähikontaktitilanteessa.
- Anonyymi
Aina kun aidosti innostun, yllätyn ja tykkään hänen olemuksestaan, sanomisistaan tai tekemisistään. Kehujen lisäksi myös sana kiitos on usein meillä käytössä.
- Anonyymi
En kehu. Eivät ole ansainneet :)
- Anonyymi
Kakarana sitä piti ällönä, että isä kehui äitiä ja äiti isää ja sitten vielä pussailivat ja hihittivät päälle, kun meitä lapsia etoi.
Siitä kuitenkin jäi itselle myös se tapa, että kumppania kehaisee sekä sanallisesti että fyysisesti suhteellisen usein. Monesti tulee ohimennessä hipaistua peppua, selkää tai käsivarsia ihailevasti. Varmaan päivittäin tulee jossain yhteydessä sanottua häntä söpöksi, komeaksi, ihanaksi tai jollain vastaavalla hellittelynimellä. Etenkin kun tuo keskittyneesti tekee töitä tai kokkailee niin sitä jää välillä vaan tuijottamaan, että onpa hyvännäköinen ja näppärä mies.Mä muistan, että mua vaivaannutti isän tapa kähmiä äitiä mun nähden. Ja vähän muidenkin ihmisten nähden. Puristella rinnasta tai pökätä tapauolelle lantiollaan, kuin panisi konsanaan. En pitänyt sellaista huomionosoittamista kovin kivana katsella.
Enkä tykkää siitä itsekään, en vastaanottajana enkä tekijänä. Se mitä touhutaan kahden kesken neljän seinän sisällä on täysin vapaata ja mielikuvituksen varassa, en ole estoinen. Mutta muiden ihmisten edessä koen sellaisen hiukan halventavana. Etenkin, jos jompi kumpi osapuoli ei siitä tykkää. Pitää kunnioittaa toista sen verran, ettei nolaa toista.
Mutta mistä aina tykkäsin, oli se kun vanhempani halasi toisiaan tai suuteli. Missä oli selvästi rakkautta ja kunnioitusta toisiaan kohtaan. Erilaista kun se seksistinen kähmintä yms. :)Gaylord_Focker kirjoitti:
Mä muistan, että mua vaivaannutti isän tapa kähmiä äitiä mun nähden. Ja vähän muidenkin ihmisten nähden. Puristella rinnasta tai pökätä tapauolelle lantiollaan, kuin panisi konsanaan. En pitänyt sellaista huomionosoittamista kovin kivana katsella.
Enkä tykkää siitä itsekään, en vastaanottajana enkä tekijänä. Se mitä touhutaan kahden kesken neljän seinän sisällä on täysin vapaata ja mielikuvituksen varassa, en ole estoinen. Mutta muiden ihmisten edessä koen sellaisen hiukan halventavana. Etenkin, jos jompi kumpi osapuoli ei siitä tykkää. Pitää kunnioittaa toista sen verran, ettei nolaa toista.
Mutta mistä aina tykkäsin, oli se kun vanhempani halasi toisiaan tai suuteli. Missä oli selvästi rakkautta ja kunnioitusta toisiaan kohtaan. Erilaista kun se seksistinen kähmintä yms. :)Mähän bongaan aina kylillä liikkuessani kaikenlaisia rakkaudenosoituksia. Ilmeistä ja eleistä. Tykkään suunnattomasti havaita, että ihmisten välillä vallitsee rakkaus ja toisen ihmisen läheisyys, tunteet on läsnä ilmeissä ja eleissä. Pienissä teoissa. Mä fiilistelen sellaisilla asioilla. :)
Niistä havainnoista tulee tavattoman hyvä ja vahva olo. Maailmassa on kun onkin rakkautta. Ihan aitoakin." Varmaan päivittäin tulee jossain yhteydessä sanottua häntä söpöksi, komeaksi, ihanaksi tai jollain vastaavalla hellittelynimellä. Etenkin kun tuo keskittyneesti tekee töitä tai kokkailee niin sitä jää välillä vaan tuijottamaan, että onpa hyvännäköinen ja näppärä mies."
- Tähän vielä, että tulee tehtyä samaa. Oma rakastettu saa joskus kaiken muun katoamaan ja jää vaan katselemaan juuri noin. Ja miettimään, mistä tuo mun elämääni osasikin tupsahtaa. Kiitos siitä. :)
Hyvä, että rakastettu lumoaa. Niin sen pitääkin tehdä, mun mielestä.
- Anonyymi
Kehun kaikkia ihmisiä, kun on aihetta. Yleisemmin tulee kylläkin kiitettyä, kuin kehuttua. Voin olla väärässä, mutta tuntuis ehkä vähän pöljältä sanoa "Kävitpäs hyvin kaupassa ja muistit mahtavasti ostaa kaikki tarvittavat", tai jotain vastaavaa. Kulostaa mun korviini alentuvalta. Tai "Vautsi vau, oletpas siivonnut upeasti", "Keititpä hyvin nämä perunat". No joo, musta tuntuu yleensä paremmalta kiittää tollasista asioista.
Jos on erikseen aihetta kehulle, niin sitten kehun. Jos vaikka joku näyttää tänään erityisen hyvältä, tai vaikka uusi paita tai hiukset sopii tosi hyvin. Jos joku työ on tehty tosi hyvin, tai jokin asia on saatu tosi hyvin toimimaan. Tai jos ruoka on ihan erityisen hyvää, tai seura on ihan todella hyvää. Onhan näitä, mutta yleensä menen tosiaan kiitos edellä. En mä itsekään kaipaa kehuja, jos ei sitten ihan oikeasti jokin asia ole kehumisen arvoinen. Kiitos on itsellenikin mieluisampi.- Anonyymi
Nuo on vissiin niin henkkoht juttuja mitä keltäkin luonnostaan suusta pääsee. Itse saatan aidosti ilahtua kauppakassin sisällöstä ja hihkaista että "ihanaa kun huomasit napata tämänkin". En ole tullut koskaan ajatelleeksi että joku pitäisi sitä alentuvana, täytyy ehkä jatkossa tarkkailla minkä reaktion moiset kommentit saavat. Kiitos on toki aina toimiva "kehu" :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo on vissiin niin henkkoht juttuja mitä keltäkin luonnostaan suusta pääsee. Itse saatan aidosti ilahtua kauppakassin sisällöstä ja hihkaista että "ihanaa kun huomasit napata tämänkin". En ole tullut koskaan ajatelleeksi että joku pitäisi sitä alentuvana, täytyy ehkä jatkossa tarkkailla minkä reaktion moiset kommentit saavat. Kiitos on toki aina toimiva "kehu" :)
No jos siellä kassissa oikeasti ja aidosti on jotain yllättävällä tavalla ilahduttavaa. Toki se tulee mainittua. Tota viisvuotiasta miehenalkua tulee kehuttua aina ja kaikesta juuri siihen alentuvaan "lasta pitää kehua kaikesta" tyyliin. Hän toki ottaa ne välillä typerätkin kehumiset hyvillä mielin vastaan, mutta vähän outona pitäisi itse aikuista, joka tollasia kehuja haluais. Jokainen tietysti tyylillään ja toivottavasti kumppani on samaa mieltä.
- Anonyymi
Olet ottanut oman kantasi sinkkuteen varmaan? Maksut odottaa yhä.
- Anonyymi
Suksi vittuun. Lähe ajoissa.
Kyllä kehun ja annan muutenkin positiivista palautetta, jos siihen on aihetta.
- Anonyymi
Välillä kyllä.
- Anonyymi
Kaverimiehiä on tapana kehaista esim kivasta vaatekokonaisuudesta tai uudesta kampauksesta. Jos availevat ovia tai auttavat takkia päältä niin kiitokset tietenkin saavat. Toki tulee myös kehuttua jos kertovat ylpeänä työ-/harrastus-/parisuhdejuttujaan. Tai en tiedä sanoisiko joku niitä niin kehuiksi, mutta pyrin antamaan mahdollisimman positiivisen sävyistä palautetta ystäville.
- Anonyymi
En kehu, mutta myönteistä palautetta annan silloin kun se on paikallaan.
En myöskään halua enkä odota mitää kehuja, vaikuttaa vain teennäiseltä.
Hyvän palautteen antaminen silloin kun se tulee aiheesta tuntuu tietysti mukavalle. ei mitään liirum-laarum-ylistyslaulua minulle kiitos.
-nainen- - Anonyymi
Entisessä avioliitossa kehuin ja kiitin, sittemmin olen lopettanut, kun tajusin tämän käyttäytymisen tuhoisuuden. Kiltti ja miehen huomioiva nainen on tylsä ja pitkästyttävä, ja tulee nopeasti vaihdetuksi jännempään jennaan. Miehelle ei pidä osoittaa minkäänlaista arvostusta, koska se pilaa suhteen tekemällä naisesta itsestäänselvän tylsyyden. Miehet kaipaa alati haastetta ja valloittamista, siksi mies on tyytyväisimmillään, kun joutuu joka päivä taistelemaan naisen huomiosta ja kamppailemaan oikeudestaan olla suhteessa naisen kanssa.
- Exp- Anonyymi
Vähän samoja havaintoja.. ei kannata liiaksi mielistellä.
Kyllä! (varmuudeksi piti tiedustella asiaa.. :-D)
No esimerkiksi taidoista, hyvin tehdystä työstä, kumppanuudesta, olemassaolosta, tosi monista asioista.
Kultaisuudesta, ihanasta luonteesta, huumorista. Sanon söpöksikin joskus. Kiitän ajasta.
Kehun ihmisiä yleensäkin. Koska he ansaitsevat sen. Eikä se ole multa mitenkään pois.
Kehun suakin GF. Palstatoveruudesta ja ennenkaikkea kirjoituksistasi. Sulla on Ihmisen ja Elämisen maku niissä. Hyvää viikonloppua sinulle :)
Nyt en viitsi osallistua muihin ketjuihin. Pojat tuolla taas näyttää vääntävän kättä. Heidät jätän nyt kehuitta.
Lähden toisiin turnajaisiin ;)- Anonyymi
ei ei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671414
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä401005Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38725- 14640
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28632- 36626
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver20612Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30577Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17563