Anna joululahja itsellesi

Anonyymi

Vapaa-ajattelijoita neuvoisin antamaan itselleen joululahjan, jonka vain he voivat antaa itselleen: eroaminen vapareista.

Pikku sähköposti omaan yhdistykseen ja ero on sillä selvä. Älä enää jää yhdistykseen, joka sanoo, miten pitää ajatella, että ajattelisi vapaasti.

Ajattele itsenäisesti ja vapaana vaparien ajatusholhouksesta.

33

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihana joululahja itselle!

      • Anonyymi

        Jouluyön taikaa tuossa lahjassa!


    • Anonyymi

      Yksi viesti poistettu. Vaparitörkeyksiä ei tarvitse kenenkään lukea. Kiitos ylläpidolle! Tämäkin vahvistaa, että ero vapareista on helpotus.

      • Anonyymi

        Todellinen joululahja päästä vapaaksi vapareista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellinen joululahja päästä vapaaksi vapareista!

        Ihana tunne, kun tietää, ettei kuulu ajatusholhoavaan vapariyhdistykseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana tunne, kun tietää, ettei kuulu ajatusholhoavaan vapariyhdistykseen.

        Vain epäitsenäinen ihminen jäävapareiden jäseneksi.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ajattele toisin kuin vapaa-ajattelijain liitto määrää.


    • Anonyymi

      Piparia ja glögiä nautiskellessa on kiva erota vapareista.

    • Anonyymi

      Vapariliiton kommari veti ainakin 4 turhaketjua ylös noin kello kymmenen häiritäkseen keskustelua täällä ja sotkeakseen

      • Anonyymi

        Tuo on vaparijohdon tyypillinen taktiikka.


    • Anonyymi

      En avaa vanhoja bulkkiketjuja joissa läppä heiluu krematorioista tai sotilavaloista tai Ykosken puppupuheista ties missä ne on nosteltu keskustelun estämiseksi

      • Anonyymi

        Joo, ne on niin nähty. Liitto ei ole uusiutumiskykyinen. Paras erota koko puljusta.


    • Anonyymi

      On jotenkin naurettavaa, että joku vapaan ajattelun nimellä kulkeva liitto sanelee säännöillään ja kannanotoillaan, mikä on vapaata ajattelua. Luulisi, että vapaus olisi vapautta tuollaisista rajoituksista ja ohjailusta.

    • Anonyymi

      Eli sinun mukaasi vaparit eivät olekaan kuoleva järjestö, kun joudut koko ajan kinuamaan että ihmiset eroaisivat.

      Miksi muuten kenenkään pitäisi totella sinunlaista anonyymi trollia netistä?

      • Anonyymi

        On se kuoleva, mutta hiukan nopeutan ja samalla herättelen jäseniä todellisuuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kuoleva, mutta hiukan nopeutan ja samalla herättelen jäseniä todellisuuteen.

        Mutta eihän sinun näin tarvitsisi tehdä jos se kerta on kuolemassa. Tuohan on vain typerää ajan haaskausta. Joten eipä taida olla kuolemassa sinun mielestä.

        Eikä ole ollut mitään näyttöä että tällä sinun turhalla trollauksella olisi mitään seuraamuksia.

        Joten edelleen hukkaan heitettyä aikaa. Et taida olla mikään penaalin terävin kynä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eihän sinun näin tarvitsisi tehdä jos se kerta on kuolemassa. Tuohan on vain typerää ajan haaskausta. Joten eipä taida olla kuolemassa sinun mielestä.

        Eikä ole ollut mitään näyttöä että tällä sinun turhalla trollauksella olisi mitään seuraamuksia.

        Joten edelleen hukkaan heitettyä aikaa. Et taida olla mikään penaalin terävin kynä?

        Mitä nopeammin vaparitoiminta kuolee, sen parempi. Jäsenpohja on heikentynyt jo huomattavissa määrin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä nopeammin vaparitoiminta kuolee, sen parempi. Jäsenpohja on heikentynyt jo huomattavissa määrin.

        "Mitä nopeammin vaparitoiminta kuolee, sen parempi."

        Mikä olisi paremmin ja miten? Ja miksi näet vaparit uhkana?

        Ja et näytä sinäkään uskovan että vapari järjestö kuolisi itsestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mitä nopeammin vaparitoiminta kuolee, sen parempi."

        Mikä olisi paremmin ja miten? Ja miksi näet vaparit uhkana?

        Ja et näytä sinäkään uskovan että vapari järjestö kuolisi itsestään.

        Kyllä se kuolee itsestäänkin, mutta nopeampi alasajo on parempi. Vielä on yli 1000 ihmistä vaparijärjestöjen orjina. Miksi vastustat vapautta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se kuolee itsestäänkin, mutta nopeampi alasajo on parempi. Vielä on yli 1000 ihmistä vaparijärjestöjen orjina. Miksi vastustat vapautta?

        No miksi sitten tuhlaat aikaasi tähän, kun sillä ei näytä olevan mitään vaikutusta?

        ” Miksi vastustat vapautta?”

        Missä olen vastustanut vapautta? Minusta ihmiset saavat ja osaavat itse päättää asioista. Sinuahan se näyttää harmittavan kun ihmiset eivät käyttäydy niin kuin haluat.

        Joten miksi tuhlaat aikaasi tähän typeryyteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi sitten tuhlaat aikaasi tähän, kun sillä ei näytä olevan mitään vaikutusta?

        ” Miksi vastustat vapautta?”

        Missä olen vastustanut vapautta? Minusta ihmiset saavat ja osaavat itse päättää asioista. Sinuahan se näyttää harmittavan kun ihmiset eivät käyttäydy niin kuin haluat.

        Joten miksi tuhlaat aikaasi tähän typeryyteen?

        Haluat siis, että mahdollisimman moni on vapariyhdistysten ja liiton ajatusholhouksen orjuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluat siis, että mahdollisimman moni on vapariyhdistysten ja liiton ajatusholhouksen orjuudessa.

        Ja sinä todellakin luulet että ihmiset ovat pakottetuja olemaan vapareiden jäsenenä? Oletko oikeasti näin tyhmä vai pelleiletkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluat siis, että mahdollisimman moni on vapariyhdistysten ja liiton ajatusholhouksen orjuudessa.

        Ja miksi muuten et itsekkään usko että vaparijärjestö kuolee, kun jatkat tätä turhaa "kampanjointiasi", mistä ei ole mitään hyötyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miksi muuten et itsekkään usko että vaparijärjestö kuolee, kun jatkat tätä turhaa "kampanjointiasi", mistä ei ole mitään hyötyä?

        Noinko paljon sinua harmittaa, että vaparijärjestö on taas tänäkin vuonna menettänyt kannatustaan? Heh. Mitä jos annat vain mennä. Turha sinun on sitä murehtia. Elämässä on paljon parempaa tekemistä kuin vapisten katsoa vaparijärjestön kutistumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinko paljon sinua harmittaa, että vaparijärjestö on taas tänäkin vuonna menettänyt kannatustaan? Heh. Mitä jos annat vain mennä. Turha sinun on sitä murehtia. Elämässä on paljon parempaa tekemistä kuin vapisten katsoa vaparijärjestön kutistumista.

        "...menettänyt kannatustaan"

        Ja missäs tätä kannatusta on mitattu? Vai luuletko että jäsenmäärä on sama asia kuin kannatus?

        "Elämässä on paljon parempaa tekemistä kuin vapisten katsoa vaparijärjestön kutistumista."

        Jälleen kerran surkea yritys kääntää syyttely toiseen suuntaan. Mutta faktahan on se että et itsekkään usko että tämä järjestö kuolee koska jatkat tätä turhaa kampanjointiasi. Muutenhan keskittyisit johonkin järkevämpään.

        Ja sinua näyttää kovasti harmittavan se että ihmiset tekevät itse päätöksensä, eivätkä kuuntele sinunlaisia turhia nettitrolleja.

        Mutta kiva että näin epäsuorasti myönnät että olet vain tuhlaamassa omaa aikaasi, eikä näistä sinun trollailu yrityksistä ole mitään hyötyä. Tietysti tämä nyt herättää kysymyksen että miksi tuhlaat aikaasi asiaan mistä ei ole mitään hyötyä?

        Unohdit myös vastata tähän kysymykseen. Vai etkö osaa vastata. tähänkään?

        "Mitä nopeammin vaparitoiminta kuolee, sen parempi."

        Mikä olisi paremmin ja miten? Ja miksi näet vaparit uhkana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "...menettänyt kannatustaan"

        Ja missäs tätä kannatusta on mitattu? Vai luuletko että jäsenmäärä on sama asia kuin kannatus?

        "Elämässä on paljon parempaa tekemistä kuin vapisten katsoa vaparijärjestön kutistumista."

        Jälleen kerran surkea yritys kääntää syyttely toiseen suuntaan. Mutta faktahan on se että et itsekkään usko että tämä järjestö kuolee koska jatkat tätä turhaa kampanjointiasi. Muutenhan keskittyisit johonkin järkevämpään.

        Ja sinua näyttää kovasti harmittavan se että ihmiset tekevät itse päätöksensä, eivätkä kuuntele sinunlaisia turhia nettitrolleja.

        Mutta kiva että näin epäsuorasti myönnät että olet vain tuhlaamassa omaa aikaasi, eikä näistä sinun trollailu yrityksistä ole mitään hyötyä. Tietysti tämä nyt herättää kysymyksen että miksi tuhlaat aikaasi asiaan mistä ei ole mitään hyötyä?

        Unohdit myös vastata tähän kysymykseen. Vai etkö osaa vastata. tähänkään?

        "Mitä nopeammin vaparitoiminta kuolee, sen parempi."

        Mikä olisi paremmin ja miten? Ja miksi näet vaparit uhkana?

        Kannatus on tosiaan todennettavissa vain vaillinaisesti. Jäsenmäärää voi kuitenkin pitää vahvana indikaattorina. Liitto on menossa alas.

        Paremmin tilanne on, kun yhä harvempi maksaa va-jäsenmaksua liiton ja vapariyhdistysten seireenihuutojen harhauttamana. Vaparit ovat valheillaan uhka jokaiselle yksilölle. Jokainen kiusaamistapaus on liikaa. Jokainen elämä vaparivalheiden harhauttamana vaatii oikeaa informaatiota: vapaa ajattelu ei ole sidottu yhdistysten ja liiton sääntöihin tai tavoitteisiin. Vapaa ajattelija on vapaa tuollaisista rajoituksista eikä hän maksa elääkseen noiden rajoitusten kahlitsemana.

        Erotkaa vapareista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannatus on tosiaan todennettavissa vain vaillinaisesti. Jäsenmäärää voi kuitenkin pitää vahvana indikaattorina. Liitto on menossa alas.

        Paremmin tilanne on, kun yhä harvempi maksaa va-jäsenmaksua liiton ja vapariyhdistysten seireenihuutojen harhauttamana. Vaparit ovat valheillaan uhka jokaiselle yksilölle. Jokainen kiusaamistapaus on liikaa. Jokainen elämä vaparivalheiden harhauttamana vaatii oikeaa informaatiota: vapaa ajattelu ei ole sidottu yhdistysten ja liiton sääntöihin tai tavoitteisiin. Vapaa ajattelija on vapaa tuollaisista rajoituksista eikä hän maksa elääkseen noiden rajoitusten kahlitsemana.

        Erotkaa vapareista!

        "Jäsenmäärää voi kuitenkin pitää vahvana indikaattorina. "

        Ja millä perusteella?

        "Liitto on menossa alas."

        Eli nyt myönnät että tuhlaat aikaasi tällä kampanjoinnilla. Eikö tuo ole aika typerää toimintaa, jos kerta liitto on kuolemassa muutenkin?

        "Paremmin tilanne on, kun yhä... blaa blaa"

        Ja kuten yleensä, ei sinulla varmaankaan ole todisteita näille sinun väitteille. Joten miksi kukaan uskoisi sinua ja näitä väitteitä?

        Ja miksi et halua ihmisten ihan itse päättää mihin he ovat liittyneet ja mihin eivät? Miksi sinulla on niin kova hinku puuttua ihmisten yksityisasioihin?


    • Anonyymi

      Juopuneemmatkin palkitsee itseitsensä kun käyvät puoliteholla töissään, vaikka toinen puolisko viettelee eläkepäiviä. Kehuvatten pirun hyviksi työntekijöiksi vielä.

    • Anonyymi

      Ei tarvitse erota. Riittää, ettei maksa seuraavaa jäsenmaksua.

    • Anonyymi

      Sopii myös uudenvuoden lahjaksi!

      • Anonyymi

        Hyvä pointti. Jos on vapari, joulu saattaa olla kielteinen juttu. Siksi uudenvuodenlahja voi toimia paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä pointti. Jos on vapari, joulu saattaa olla kielteinen juttu. Siksi uudenvuodenlahja voi toimia paremmin.

        Tärkeää kuitenkin, että erosähköpostin päiväys on tämän vuoden puolella.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe