Naisille miettimistä

Anonyymi

Varatuille ja sinkkunaisille eli sinkkunaisille olisit tavannut miehesi ja se muuttanut luoksesi niin mies on ostanut tai tuo kotiin 15 virveliä ja perkauspöydän ja ostanut käytetyn 4 hv perämoottorin ja halvalla sai toimivan moottorisahankin niin eikä muuta paikkaa kuin kotiinne niin mihin huoneeseen ne sijoitetaan vai raivaatko komeroon tilaa tavaroille niin ehkä lähdette piakkoin kalaan tai viimeistään silloin kun venekin jostain löytyisi joko vuokrattu tai ostatte oman

69

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vuokratkoon varaston .

      • Anonyymi

        Just näi👍😁


      • Anonyymi

        Ne voidaan varastaa sieltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne voidaan varastaa sieltä

        Vuokratkoon kunnon varaston ja palkatkoon vaikka vartijan, jos siltä tuntuu. Vaikka kalastus onkin harrastuksena hyvä, niin ei tollasia asuintiloihin tuoda.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuokratkoon kunnon varaston ja palkatkoon vaikka vartijan, jos siltä tuntuu. Vaikka kalastus onkin harrastuksena hyvä, niin ei tollasia asuintiloihin tuoda.

        Nytpä tuodaan ja on ne sinunkin niin perämoottorin voi sitten joskus jättää veneeseen kun ostatte veneen eka ja ehkä isompi moottorikin niin raaskitko sinäkään jättää sitten moottoria varkaille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nytpä tuodaan ja on ne sinunkin niin perämoottorin voi sitten joskus jättää veneeseen kun ostatte veneen eka ja ehkä isompi moottorikin niin raaskitko sinäkään jättää sitten moottoria varkaille

        Sitten on paras varautua siihen, että joku kaunis päivä ne on myyty pois ja lätkäisen saadut rahat kouraasi. Tollasia ei asuintiloihin tuoda.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten on paras varautua siihen, että joku kaunis päivä ne on myyty pois ja lätkäisen saadut rahat kouraasi. Tollasia ei asuintiloihin tuoda.

        Aika ikävää milläs te sitten kalaan tai veneilemään lähdette jo on ennen kuulumatonta myyt tavaroitasi pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika ikävää milläs te sitten kalaan tai veneilemään lähdette jo on ennen kuulumatonta myyt tavaroitasi pois

        Sentäs myyn, enkä heitä roskiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sentäs myyn, enkä heitä roskiin.

        Äläs nyt oo tommonen ja mitäs jos mies sanoo menes hakemaan ne takaisin ja sitten kun tulet niin tuo samalla vitsoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläs nyt oo tommonen ja mitäs jos mies sanoo menes hakemaan ne takaisin ja sitten kun tulet niin tuo samalla vitsoja

        Kuten sanottu, tollasia ei tuoda asuintiloihin. Vuokratkoon varaston.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanottu, tollasia ei tuoda asuintiloihin. Vuokratkoon varaston.

        Tai emäntä vaihtoon ja kivempi emäntä tilalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanottu, tollasia ei tuoda asuintiloihin. Vuokratkoon varaston.

        Tai entä jos luopuu kalastusvälineistä mutta ei veneilystä eli perämoottorista kai pelkkä moottori mahtuu kotiinne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai emäntä vaihtoon ja kivempi emäntä tilalle

        Sehän sopii. Mielummin mies, jolla on järkeä säilyttää harrastevälineet niille sopivissa paikoissa. Jos sellaista ei ole, se kuuluu hommata. Isänikin harrasti kalastusta, eikä tollaset todellakaan kulkeutuneet asuintiloihin. Eivät edes kesämökillä, vaikka se oli ihan eräkämppä. Mun asunnossa ei vaan viilailla moottorisahan ketjuja keittiön pöydän ääressä. Sen voi tehdä pihalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän sopii. Mielummin mies, jolla on järkeä säilyttää harrastevälineet niille sopivissa paikoissa. Jos sellaista ei ole, se kuuluu hommata. Isänikin harrasti kalastusta, eikä tollaset todellakaan kulkeutuneet asuintiloihin. Eivät edes kesämökillä, vaikka se oli ihan eräkämppä. Mun asunnossa ei vaan viilailla moottorisahan ketjuja keittiön pöydän ääressä. Sen voi tehdä pihalla.

        No entä jos luopuu kaikista muista mutta ei moottorista eikä ole muuta paikkaa kuin koti säilyttää ja vartioitte sitä itse siis te kumpikin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai entä jos luopuu kalastusvälineistä mutta ei veneilystä eli perämoottorista kai pelkkä moottori mahtuu kotiinne

        No ne virvelit ja viehepakit saa toki johonkin komeroon mahduttaa. Mulla on rutkasti kyllä kaappitilaa. Tämä tosin sillä edellytyksellä, että ovat siistissä järjestyksessä ja hyvin aina puhdistettu. Rapasta rompetta ei sisälle tuoda. Moottorit ja sahat ja perkauspöydät ja kaikki muut sotkevat ja haisevat saa mennä johonkin muualle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ne virvelit ja viehepakit saa toki johonkin komeroon mahduttaa. Mulla on rutkasti kyllä kaappitilaa. Tämä tosin sillä edellytyksellä, että ovat siistissä järjestyksessä ja hyvin aina puhdistettu. Rapasta rompetta ei sisälle tuoda. Moottorit ja sahat ja perkauspöydät ja kaikki muut sotkevat ja haisevat saa mennä johonkin muualle.

        No ei kukaan siitä maltaita maksa että saa pidettyä moottorin jossakin no sitten täytyy vuokrata joku paikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kukaan siitä maltaita maksa että saa pidettyä moottorin jossakin no sitten täytyy vuokrata joku paikka

        Tai hankitte isomman asunnon eli yksi huone enemmän johon kumpikin saa tuoda tavaroitaan ns varasto ja harraste huone


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kukaan siitä maltaita maksa että saa pidettyä moottorin jossakin no sitten täytyy vuokrata joku paikka

        Jos olis parveke, niin kyllä ne siellä talven ajan sais olla. Kesällä ei, sillä sillon parveke olis käytössä. No, en kuitenkaan asu kerrostalossa, joten parveketta ei ole. Kyllä ne paremmin siellä varastossa olis turvassa, kun tossa avoimella terassilla. Paremmassa suojassa säältä myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olis parveke, niin kyllä ne siellä talven ajan sais olla. Kesällä ei, sillä sillon parveke olis käytössä. No, en kuitenkaan asu kerrostalossa, joten parveketta ei ole. Kyllä ne paremmin siellä varastossa olis turvassa, kun tossa avoimella terassilla. Paremmassa suojassa säältä myös.

        No eikö silloin pihaan voi rakentaa varaston ja itselläni ei ole kuin yksi teleskooppi virveli ja käyttämätön no se sinkkuna hyvä että voi tuoda kotiinsa mitä haluaa tai jos se haisee tai tiputtaa öljyä niin jokin muu paikka ja kai veneelle joutus vuokraan talvisäilytys paikan mutta jos et asu kerrostalossa niin kai pihaasi veneen voisi tuoda


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikö silloin pihaan voi rakentaa varaston ja itselläni ei ole kuin yksi teleskooppi virveli ja käyttämätön no se sinkkuna hyvä että voi tuoda kotiinsa mitä haluaa tai jos se haisee tai tiputtaa öljyä niin jokin muu paikka ja kai veneelle joutus vuokraan talvisäilytys paikan mutta jos et asu kerrostalossa niin kai pihaasi veneen voisi tuoda

        Ei tohon varastoa mahdu. Jos olis isompi piha, niin toki. Eikä tuohon autopaikalle venettä mahdu. Toki naapurilta voi aina kysellä paljonko pyytää jos siinä säilyttää. Mitäpä se mulle kuuluu, jos naapurille mahtuu.

        Tai tosiaan pitää herra oman kämppänsä. Siellä voi säilyttää mitä haluaa ja missä haluaa. Perustaa vaikka kalafarmin kylpyhuoneeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai hankitte isomman asunnon eli yksi huone enemmän johon kumpikin saa tuoda tavaroitaan ns varasto ja harraste huone

        En ole kyllä aikeissa muuttaa mihinkään. Yksi lisähuone ei ongelmaa muuttais mihinkään. Ulkovarasto tai vastaava muuttaisi. Tollaset moottorit ei vaan mun asuntoni sisätiloihin tule. Ei tule moottorit, eikä ne veneetkään. Autoa on myös ihan turha yrittää saada säilyttää olohuoneessa. Edes polkupyörä ei tänne sisälle tule 🙂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tohon varastoa mahdu. Jos olis isompi piha, niin toki. Eikä tuohon autopaikalle venettä mahdu. Toki naapurilta voi aina kysellä paljonko pyytää jos siinä säilyttää. Mitäpä se mulle kuuluu, jos naapurille mahtuu.

        Tai tosiaan pitää herra oman kämppänsä. Siellä voi säilyttää mitä haluaa ja missä haluaa. Perustaa vaikka kalafarmin kylpyhuoneeseen.

        Niin en ole koskaan veneillyt mutta nyt ollut jo vuoden verran veneily vimma mutta voisi olla kun kokeilis niin ei tykkäiskään tai sit hurahtaa veneilyyn ja vois kokeilla kalastustakin kun löytyis kiva kalastuskaveri ja tykkäätkö sinä asuntoautoilusta tai vaunuilusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin en ole koskaan veneillyt mutta nyt ollut jo vuoden verran veneily vimma mutta voisi olla kun kokeilis niin ei tykkäiskään tai sit hurahtaa veneilyyn ja vois kokeilla kalastustakin kun löytyis kiva kalastuskaveri ja tykkäätkö sinä asuntoautoilusta tai vaunuilusta

        Välillä miettinyt jos etsis jonkun syrjäisen paikan ja menis kokeileen virveli oli heräte ostos siis halpa virveli mut täytyis hankkia kalastuslupa ja harmittaa miksi en ostanut umpikelaa se olis helpompi heittää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tohon varastoa mahdu. Jos olis isompi piha, niin toki. Eikä tuohon autopaikalle venettä mahdu. Toki naapurilta voi aina kysellä paljonko pyytää jos siinä säilyttää. Mitäpä se mulle kuuluu, jos naapurille mahtuu.

        Tai tosiaan pitää herra oman kämppänsä. Siellä voi säilyttää mitä haluaa ja missä haluaa. Perustaa vaikka kalafarmin kylpyhuoneeseen.

        Toiseksi uskaltaako naapuriin jättää jos se rikkoo sen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin en ole koskaan veneillyt mutta nyt ollut jo vuoden verran veneily vimma mutta voisi olla kun kokeilis niin ei tykkäiskään tai sit hurahtaa veneilyyn ja vois kokeilla kalastustakin kun löytyis kiva kalastuskaveri ja tykkäätkö sinä asuntoautoilusta tai vaunuilusta

        Veneet on ihan ok, mutta en mä niissä pidempiä aikoja viihdy. Vesi elementtinä on kyllä mieleeni. Mä vaan mielummin pidän asemapaikan rannalla.

        Asuntovaunut tai -autot ei ole mun juttu. Jotenkin se "mökillä" ajeleminen ei nappaa yhtään. Mielummin vuokraan sen mökin periltä, jos tulee tarve matkustella. Enkä kyllä oikeastaan ostaisi kesämökkiäkään, vaikka sellaseen lapsena totuinkin. Mä ihan rehellisesti tykkään mun kodista, kesät ja talvet. Kotiin on aina kiva tulla. 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kyllä aikeissa muuttaa mihinkään. Yksi lisähuone ei ongelmaa muuttais mihinkään. Ulkovarasto tai vastaava muuttaisi. Tollaset moottorit ei vaan mun asuntoni sisätiloihin tule. Ei tule moottorit, eikä ne veneetkään. Autoa on myös ihan turha yrittää saada säilyttää olohuoneessa. Edes polkupyörä ei tänne sisälle tule 🙂.

        No kai auto pihaan mahtuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veneet on ihan ok, mutta en mä niissä pidempiä aikoja viihdy. Vesi elementtinä on kyllä mieleeni. Mä vaan mielummin pidän asemapaikan rannalla.

        Asuntovaunut tai -autot ei ole mun juttu. Jotenkin se "mökillä" ajeleminen ei nappaa yhtään. Mielummin vuokraan sen mökin periltä, jos tulee tarve matkustella. Enkä kyllä oikeastaan ostaisi kesämökkiäkään, vaikka sellaseen lapsena totuinkin. Mä ihan rehellisesti tykkään mun kodista, kesät ja talvet. Kotiin on aina kiva tulla. 👍

        Eikö aina silloin tällöin ole kiva lähteä reissuun ja ei tarvi vuokra mökeissä nukkua kun on oma ns mökki mukana ja jos kyllästyttää niin voi vaihtaa maisemaa eli ei tarvi olla vuodesta toiseen samassa paikassa kuin oma mökki olisi eli voi vaihdella paikkaa ja reissun jälkeen kiva palata kotiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toiseksi uskaltaako naapuriin jättää jos se rikkoo sen

        Sitä voi pohtia. En mä mene muista ihmisistä takuuseen, enkä lupaa maksaa mahdollisia vahinkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö aina silloin tällöin ole kiva lähteä reissuun ja ei tarvi vuokra mökeissä nukkua kun on oma ns mökki mukana ja jos kyllästyttää niin voi vaihtaa maisemaa eli ei tarvi olla vuodesta toiseen samassa paikassa kuin oma mökki olisi eli voi vaihdella paikkaa ja reissun jälkeen kiva palata kotiin

        Ei ole mun juttu. Mä menen mielummin sinne täysin varusteltuun vuokramökkiin, jossa on pihakin. En viihdy yhtään jossain leirintäalueilla. Kuten sanottu, niin en mä sitä omaa mökkiä ostais. En viettäis siellä niin paljoa aikaa, että siinä olis järkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kai auto pihaan mahtuu

        Toki siihen auto mahtuu ja toinenkin. Venettä siihen ei kuitenkaan mahdu, eikä hevostraileria, eikä peräkärryä. Just pääsin yhdestä peräkärrystä eroon. Pihaan ei mahdu pihavarastoa, eikä hevostallia. Grillauspaikka siihen saattaisi juuri ja juuri mahtua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mun juttu. Mä menen mielummin sinne täysin varusteltuun vuokramökkiin, jossa on pihakin. En viihdy yhtään jossain leirintäalueilla. Kuten sanottu, niin en mä sitä omaa mökkiä ostais. En viettäis siellä niin paljoa aikaa, että siinä olis järkeä.

        Voihan vaunullekkin ostaa oman tontin ja lähtisitkö nyt vesille jos olis matkavene eli lähteä ajelemaan ja yöpyä veneessä eli jossa nukkumapaikat vessa keitin ja lämmitys vaikka viikonloppuisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan vaunullekkin ostaa oman tontin ja lähtisitkö nyt vesille jos olis matkavene eli lähteä ajelemaan ja yöpyä veneessä eli jossa nukkumapaikat vessa keitin ja lämmitys vaikka viikonloppuisin

        Voi toki ostaa, mutta jos en halua mökkiä, niin miksi sitten tontin vaunulle. Mä viihdyn paremmin ihan oikeassa rakennuksessa, kuin vaunussa. Jos rehellisiä ollaan, niin se tontti sille mökille olis olemassa ihan omasta takaa. En nyt vaan kuitenkaan aio sitä sinne rakentaa.

        Ajatus asuntoveneestä ja tästä kelistä. En lähtis. Vaikka olis kuinka lämmin vene yms. niin en lähtis. Kesäkeleissä mikä jottei. En mä lähtis mökillekään kovin mielelläni näillä etelän tän hetkisillä "talvikeleillä". Suht kylmä sää ja vesi ei ole musta mukava yhdistelmä. Lapin kunnon kuivat pakkaset on hyvässä mökissä ihan ok. Moottorikelkka pihaan ja päivällä pilkille. Sen voisin tehdäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki siihen auto mahtuu ja toinenkin. Venettä siihen ei kuitenkaan mahdu, eikä hevostraileria, eikä peräkärryä. Just pääsin yhdestä peräkärrystä eroon. Pihaan ei mahdu pihavarastoa, eikä hevostallia. Grillauspaikka siihen saattaisi juuri ja juuri mahtua.

        No entä jos pihassa on yksi auto ja vene eli se toinen auto myydään pois tai vuokrataan naapurilta auto paikka eli siinä ratkaisu ja terassille grilli ja kaksi tuolia ja pöytä niin siinä on grillipaikka ja kesänvietto paikka samassa ja talvellakin voi grillata mut syödä sisällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No entä jos pihassa on yksi auto ja vene eli se toinen auto myydään pois tai vuokrataan naapurilta auto paikka eli siinä ratkaisu ja terassille grilli ja kaksi tuolia ja pöytä niin siinä on grillipaikka ja kesänvietto paikka samassa ja talvellakin voi grillata mut syödä sisällä

        Ei siihen mahdu venettä. Johan mä sanoin sen. Vene voi mennä naapurin puolelle, jos se on heille ok. Mun auto on mun auto ja se on mun käytössä aina kun tarviin sitä. Miehellä saa olla oma auto tai olla olematta, ihan miten hän itse tahtoo. Sen varaan ei kuitenkaan kannata laskea, että mun autosta olis yhteiskäyttöön.

        Terassille ei tule grilliä. Sellainen voi tulla vähän kauemmas terassista. Niin, että käryt eivät tule suoraan terassille, eivätkä ovesta tai avonaisesta ikkunasta sisään. Tuoleja ja pöytä terassilla on jo kesäisin. Saa tuonne vapaasti rakentaa vaikka jonkinlaisen pienen grillikatoksenkin, jos sitä haluaa talvella käyttää. Mä en grilliä, enkä katostakaan, tarvitse.


    • Anonyymi

      Asunto ei ole mikään varasto. Ihmekö kun oot sinkku kun tuommoisia kyselet.

      • Anonyymi

        Kai ne vaatekaappiin mahtuu vaikka vaatekomeron takaseinälle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai ne vaatekaappiin mahtuu vaikka vaatekomeron takaseinälle

        No ei todellakaan mahdu. Hölmö olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei todellakaan mahdu. Hölmö olet

        No pistetään mahtumaan


    • Anonyymi

      Tällä ex-sinkkunaisella on ne artikkelit jo ja paljon muuta tarviketta autotallissa. Kalakaverikin jo.

      • Anonyymi

        Hienoa eli tosi hieno juttu että olet löytänyt kivan kaverin itsellesi onnea teille


    • Anonyymi

      Ja pääsette pian ostamaan uistimia vaappuja ym tarvikkeita mitä kalastuksessa ja merellä oloon tarvitaan myöskin veneily tarvikkeita puukoo haavii bensakannuja niin täytyy niillekkin katsoa tilaa ja kummallekkin pilkkihaalarit

      • Anonyymi

        Outoa. Yleensä miehet harrastaa kalastusta saadakseen omaa vapaa-aikaa, poissa kotoa ja vaimokkeen luota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outoa. Yleensä miehet harrastaa kalastusta saadakseen omaa vapaa-aikaa, poissa kotoa ja vaimokkeen luota.

        Sitä varten voi mennä sitten yksin asuntovaunuileen johonkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outoa. Yleensä miehet harrastaa kalastusta saadakseen omaa vapaa-aikaa, poissa kotoa ja vaimokkeen luota.

        Tai no jos olisi esim matkavene niin vois mennä johonkin yksin veneileen eli toiseen kaupunkiin vierasvene satamaan ja siellä sitten juhlia ja viedä jotain kivaa paikallista veneilemään tai juhlia sen kanssa


    • Anonyymi

      Tapasin miehen, otin omaksi ja sillä on ainakin 10 virveliä, 5 kalaverkkoa, vene ja moottori. Kalat se suolestaa onneksi siellä rannassa tai veneessä mutta kotona keittiössä fileeraa kalat. Monta kertaa se tuonut 10 kg ahvenia tiskipöydälle ja siinä sitten fileraa niitä kaksi tuntia. Viime vuonna mieheni sai yli 300 kg ahventa pelkästään heinäkuussa ja kaikki se toi kotiin ja perkasi niitä keittiössä joka aamu.

      Onneksi kyllä myi suurimman osan, sillä piti ostaa toinen pakastin koska jossain niitä pitää säilyttää sen aikaa kun saa myydyksi.
      Virvelit on eteisen kaapissa ja kaikki muut kalastusvälineet kuten 6 kalastupakkia. Satoja jigejä ja koukkuja ja paljon muuta kalastusvälinettä ja öljypulloja. Piti ostaa yks kaappi lisää eteiseen. Jouluaattonakin mieheni teki siika onkia olohuoneen lattialla koska keväällä käy siikaa onkimassa. Moottorisahaa mies ei omista.

      • Anonyymi

        Oikein mutta missä se perämoottoria pitää kuullut että niitä varastetaan paljon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein mutta missä se perämoottoria pitää kuullut että niitä varastetaan paljon

        Enon autotallissa ja vene on enon pihalla koska itse asutaan kerrostalossa itse niin ei tänne pihaan voi jättää. Mieheni käy myös enon luona sitten pesemässä venettä ja huoltaa moottoria siellä. Kaikki kalavehkeet on kyllä täällä ja verkot ja saavit on häkkivarastossa. Miehellä on kaksi saavia, toisessa verkot ja toiseen laitetaan kalat mitä tulee.


    • Anonyymi

      Meillä on parvekkeella mieheni bensakannuja. Tyhjiä on mutta keväällä kun veneen pistää veteen niin varmaan niitä kannuja tarvii. Itsekkin olen innostunut kalastuksesta mieheni kanssa. Keväällä menemme siikaa onkimaan joko rantaan tai saareen veneellä. Siellä voi mennä 7 tuntiakin ilman että saa kalaa tai sitten voi tulla 10 siikaa. Kala on hyvää eikä sitä tarvii ostaa. Huono puoli on että mieheni herää neljältä ja viideltä pitää olla jo meren rannalla. Kesälläkin ahventa tulee aamuisin aikaisin ja mies herää neljältä ja lähtee kalaan. Minun ei auta muu kun lähteä mukaan koska mieheni ei odottele yhtään tai tilaisuus menee hukkaan saada kalaa.

      • Anonyymi

        Mitä kai se kalakaveriaan odottaa ja kalaan ja veneilemään voi mennä koska vain niin sitten kun on aikaa ja kummallekkin sopii tai miten sovitaan


    • Hitto välis. Ei tuollaista arvotavaraa minnekään naisten vaatekomeron peränurkkaan tungeta.

      • Anonyymi

        No joo perämoottorin paikka on kyllä olohuoneessa niin voi sitä siinä ihailla ja huoltaa ja vartioida itse


      • Anonyymi kirjoitti:

        No joo perämoottorin paikka on kyllä olohuoneessa niin voi sitä siinä ihailla ja huoltaa ja vartioida itse

        🤟😁👍


    • Nuo säilytetään autotallissa. Vene pihalla talvisin. Kesällä järvessä. Ja perkauspöytä rannalla.

      Yksinkertaista. Mutta 15 virveliä on nyt jo liikaa.

      Tässä mitään ammattikalastajia olla.

      • Anonyymi

        Virveleitä tarvii montaa erilaista erilaiseen kalastukseen. Ahven jigaukseen tarvii erilaisia virveleitä ja hauki kalastukseen erilaisia, pitkiä ja lyhyitä vapoja. Minäkin omistan jo neljä virveliä koska mieheni houkutteli ostamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virveleitä tarvii montaa erilaista erilaiseen kalastukseen. Ahven jigaukseen tarvii erilaisia virveleitä ja hauki kalastukseen erilaisia, pitkiä ja lyhyitä vapoja. Minäkin omistan jo neljä virveliä koska mieheni houkutteli ostamaan.

        Tai jos siima solmuun tai siima katkeaa niin voi joko heittää menemään ja ottaa uuden tai vaihtaa toiseen eli ehjään


      • Anonyymi kirjoitti:

        Virveleitä tarvii montaa erilaista erilaiseen kalastukseen. Ahven jigaukseen tarvii erilaisia virveleitä ja hauki kalastukseen erilaisia, pitkiä ja lyhyitä vapoja. Minäkin omistan jo neljä virveliä koska mieheni houkutteli ostamaan.

        Me ei olla lajin harrastajia, että ymmärrettäisi tuon taivaallista. Kunhan viskataan onki jorpakkoon (miltei sananmukaisesti), katiska vesille tai virveliä huiskitaan sinne tänne. Viihdekalastajia, yhdelle-kahdelle aterialle kerrallaan, ei muuta.

        (Kala)vesille ei olla edes päästy aikoihin, erinäisistä syistä.

        Mutta ymmärrän hyvin, miksi se vetää puoleensa harrastajia. Vesillä ja kalalla on mukava olla. Ei vaan ole ollut siihen aikaa.


    • Anonyymi

      Kait se mies saa omaan kotiinsa tuoda tarpeelliset tavarat. Täytyis järjestää joku oma tila niille .

      • Anonyymi

        Niin sitä luulis mut olis se ihan kiva juttu ja onhan ne naisenkin kamoja


    • Anonyymi

      Lämpimään autotalliin voi laittaa. Se on jo nyt varastona. Se perkkuu pöytä mahtuu pihalle. Moottorisahaa mies voi sitten käytellä pihalla ja tekasta meille polttopuut tuleviksi talviksi. Toivottavasti hänellä on mettää niin päästään raivaus hommiin ja puun kaatoon. Vene mahtuu pihalle talvisäilöön.

      • Anonyymi

        Kai auto autotalliin menis eli keksittävä uusi varasto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai auto autotalliin menis eli keksittävä uusi varasto

        Pihassa auto on. Ei se sinne autotalliin mahdu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pihassa auto on. Ei se sinne autotalliin mahdu.

        Kyllä se auto talliin ajetaan eli tulis aitotallin tyhjennys ja siivous


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se auto talliin ajetaan eli tulis aitotallin tyhjennys ja siivous

        Ei sinne auto mahdu. Siellä on pari pakastinta mun marjoille ja kolmas tulee sun kaloille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinne auto mahdu. Siellä on pari pakastinta mun marjoille ja kolmas tulee sun kaloille.

        Toisekseen, jos talliin menis auto niin sinne menis se mun auto ja sun auto menis pihalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisekseen, jos talliin menis auto niin sinne menis se mun auto ja sun auto menis pihalle.

        Vaak vaak eli marjapakastin kotiin sisälle ja auto talliin ja se kuka ekana lähtee aamulla sen auto ulos mutta sillekkin tehdään katos tai toinen talli


    • Anonyymi

      Ei mahdu.

    • Anonyymi

      Ulkoilu on inhottavaa ja kalat haisee pahalle.

      Alkaisin varmaan itkemään, jos näkisin mieheni teurastavan viattoman ja onnellisen vapaana eläneen kalaparan.

      Ootte kaikki raakalaisia enkä tykkää teistä enää ikinä.

      T. Prinsessa

    • Anonyymi

      Meillä on vuokralla lämmitetty vartioitu minivarasto, 50 euroa kuukaudessa.
      Sinne mahtuu meidän kamat joita ei asuntoon haluta, ja sinne mahtuisi lisääkin. Että ei huolta.
      Kalaan en lähde ja kalaa meille ei kotiin tuoda. Mitä niillä tekisi, olisi hänen huolensa.
      Onneksi hän ei ole kiinnostunut siitä hommasta.
      Meille ei kumpikaan vain tuo mitä mieleen juolahtaa. Kaikesta sovitaan ja keskustellaan. Luulisin sen olevan normaali käytäntö muillakin?

    • Anonyymi

      Kyllä mies joutuisi käytämään samaa ulkovarastoa mun kanssani, siellä mä säilytän omiakin tavaroitani; vapoja, ruohonleikkuria, jyrsintä, lapioita, kuokkia, pensassaksia, sadettinta ja kasteluletkuja ym. tarpeellista. Varastossa on 5°c aina, ja on varmuudeksi varustettu pakkasvahdilla, joka hälyttää tarvittaessa tietojärjestelmään. Jyrsimessä ja ruohonleikkurissa on bensat ja öljyt säiliöissään, talvellakin.
      Kelat ja uistin kuvalaatikko ovat sisällä talossani, siivouskomeron ylähyllyllä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      254
      2423
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1824
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      333
      1555
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      175
      1539
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1075
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      85
      968
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      805
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      177
      800
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      215
      766
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe