Saako laihduttaja leipoa,hiihtäjäjän ja sohvaperunan kalorit

Anonyymi

Saa tietenkin,ei ole mitään järkeä ostaa kaikkia kaupasta kalliilla hinnalla,jos osaa tehdä itsekkin.

Ainoastaan ne jotka syö heti kerralla kaikki mitä on leiponut,EI kannata leipoa ollenkaan.Sopiva päiväannos on kaksi kertaa päivässä n 60g yht n 300 kaloria

Eli muuhun terveelliseen ruokaan JÄ*Ä laihduttajalla vielä n 2000 kaloria

Hiihtäjä kuluttaa päivässä n 3300 kaloria,ja sohvaperuna vain 1800 kaloria

90

867

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olipa tuossa todella vaatimaton kirjoitus.

      • Anonyymi

        Olipa siinä huono vastaus,ei sitä tietenkään osaa mitään vastata,jos ei tiedä asioista yhtään mitään.


    • Anonyymi

      Liikunnan tai liikkumisen osuus on paljon luultua suurempi kuin luullaan.Kevyessä istumatyössä mitä tein jonkin aikaa arvioisin TODELLISEN kulutukseni olleen vain 1800 kaloria vaikka kävin töissä pyörällä ja työssä tuli paljon kevyttä kävelyä.
      Aloin siis lihomaan niinkin pienillä kaloreilla kun 2500 minkä sain kuitenkin pysäytettyä tarkan seurannan ansiosta.

      Suosittelen hiihtämään VAIN perinteisellä tyylillä koska luistelutyyli on vaarallinen selälle.
      50: estä kymmenenestä hiihtäjästä kaksisuuntaisella ladulla noin 47 oli alle ikäluokassa 20-40 vuotta ja vain kaksi n65 vuotiasta.
      Hiihtoladuilla näkee hyvin paljon oikein vanhoja ihmisiä,hiihtotyyli on melkein aina perinteinen tyyli,jo sekin todistaa sen että perinteinen tyyli on turvallinen,sitä jopa suositellaan selän hoitamiseen.
      Juoksemisessa on aivan sama homma melkein kaikki nuoria.Tekonivelillä tai leikatulla selällä on huono juosta.

      • Anonyymi

        "Liikunnan tai liikkumisen osuus on paljon luultua suurempi kuin luullaan"

        ja edelleen luullaan että liikunnalla on edes pieni merkitys laihdutuksessa. Ravinto ratkaisee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Liikunnan tai liikkumisen osuus on paljon luultua suurempi kuin luullaan"

        ja edelleen luullaan että liikunnalla on edes pieni merkitys laihdutuksessa. Ravinto ratkaisee.

        Kyllä se ON se liikunta,mikä pitää laihana.Olen tästä asiasta aivan varma,olen sen tutkinut tarkkaan ruokapäiväkirjaseurannalla.
        KEVYESSÄ TYÖSSÄ KALORINKULUTUS ON AIVAN OLEMATTOMAN PIENI noin 1800 EIKÄ 2500 (pieni työmatkapyöräily EI estä lihomista)

        Jos syöt kevyessä työssä tai muuten joutilaana ollen 2500 etkä liiku yhtään lihot varmasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se ON se liikunta,mikä pitää laihana.Olen tästä asiasta aivan varma,olen sen tutkinut tarkkaan ruokapäiväkirjaseurannalla.
        KEVYESSÄ TYÖSSÄ KALORINKULUTUS ON AIVAN OLEMATTOMAN PIENI noin 1800 EIKÄ 2500 (pieni työmatkapyöräily EI estä lihomista)

        Jos syöt kevyessä työssä tai muuten joutilaana ollen 2500 etkä liiku yhtään lihot varmasti.

        Jos ja jos, miksi pitäisi syödä 2500 kcal jos kulutus on vain 1800 kcal.

        Tuon kun onnistut selittämään niin saat mitalin.


    • Anonyymi

      Laihduttaja saa syödä mitä vaan ruokaa,mikään ei ole kielletty.Pullaa,leipää ,hedelmiä,yms.

      • Anonyymi

        Et sitten osaa vieläkään lisätä pisteen ja pilkun jälkeen välilyöntiä.


      • Anonyymi

        Ei piirakoissa ja kakuissa ole mitään epäterveellistä,ja kun leipoo itse voi käyttää terveellisempiä raakaaineita,esim luomukananmunat,makeuttamiseen täysruokosokeri,hunaja.
        Kaikki raakaaineet on aivan terveellistä ravintoa,ne lihottavat VAIN liikaa käytettynä.

        Kaikki normaalit ihmiset ostaa yleensä kotiinsa myös leipomotuotteita.Pulla on jopa vanhustenhoitoosastoilla aivan jokapäiväistä 2-3 kertaa päivässä

        Itse laitoin vasta omenapiirakan uuniin,toisella kerralla teen kermaisen täytekakun.
        Noin PUOLETlaihduttajan kaloreista saa tulla lihottavasta ruuasta eli n1100 kal
        Hiilihydraatin osuus on 2300 kalorin dietissä n 290g rasva 90g proteeni 90g
        Sillä laihtuu sen 4 kg kuukaudessa.Itse on tullut syötyä nyt hyvin monesti 4000-5000 joten en ole viimeaikoina laihtunut yhtään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei piirakoissa ja kakuissa ole mitään epäterveellistä,ja kun leipoo itse voi käyttää terveellisempiä raakaaineita,esim luomukananmunat,makeuttamiseen täysruokosokeri,hunaja.
        Kaikki raakaaineet on aivan terveellistä ravintoa,ne lihottavat VAIN liikaa käytettynä.

        Kaikki normaalit ihmiset ostaa yleensä kotiinsa myös leipomotuotteita.Pulla on jopa vanhustenhoitoosastoilla aivan jokapäiväistä 2-3 kertaa päivässä

        Itse laitoin vasta omenapiirakan uuniin,toisella kerralla teen kermaisen täytekakun.
        Noin PUOLETlaihduttajan kaloreista saa tulla lihottavasta ruuasta eli n1100 kal
        Hiilihydraatin osuus on 2300 kalorin dietissä n 290g rasva 90g proteeni 90g
        Sillä laihtuu sen 4 kg kuukaudessa.Itse on tullut syötyä nyt hyvin monesti 4000-5000 joten en ole viimeaikoina laihtunut yhtään

        "Hiilihydraatin osuus on 2300 kalorin dietissä n 290g rasva 90g proteeni 90g
        Sillä laihtuu sen 4 kg kuukaudessa."

        Ei muuten laihdu. Tuo on itselleni yli perusaineenvaihdunnan, eli lihon tuolla määrällä.

        Se on eri juttu jos painat menemään pari kolme tuntia ladulla päivässä. Mutta et laihdu ravinnon vuoksi vaan sen liikkumisen takia.

        4kg kuukaudessa tuolla energiamäärällä, tarkoittaa 600km lenkkiä jalkaisin. Jos sen kävellen tekee niin kysymys on neljästä tunnista per päivä, kuukauden jokaisena päivänä.


      • Anonyymi

        "Laihduttaja saa syödä mitä vaan ruokaa,mikään ei ole kielletty.Pullaa,leipää ,hedelmiä,yms."

        Kyllä, jos ei halua laihtua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hiilihydraatin osuus on 2300 kalorin dietissä n 290g rasva 90g proteeni 90g
        Sillä laihtuu sen 4 kg kuukaudessa."

        Ei muuten laihdu. Tuo on itselleni yli perusaineenvaihdunnan, eli lihon tuolla määrällä.

        Se on eri juttu jos painat menemään pari kolme tuntia ladulla päivässä. Mutta et laihdu ravinnon vuoksi vaan sen liikkumisen takia.

        4kg kuukaudessa tuolla energiamäärällä, tarkoittaa 600km lenkkiä jalkaisin. Jos sen kävellen tekee niin kysymys on neljästä tunnista per päivä, kuukauden jokaisena päivänä.

        Sanoinkin sen että hiihdän joka päivä 2,5 tuntia perinteisellä hiihtotyylillä kävelyt ladulle ja sieltä pois noin puoli tuntia.Tässä on tosiaan se etu että laihtuu vaikka syö hyvin.
        Minulla on ollut erittäin hyvin energiaa,pystyisin hiihtämään ainakin nyt vaikka puolet pitempiä lenkkejä.
        Nytkin olo on erittäin hyvä ja energinen,jos näännytät itseäsi pienillä 1500 kaloreilla se ei sitä ole,sekin on vaikuttanut myönteisesti oloon kun vaihdoin hiihtotyylin takaisin perinteiseen tyyliin,se ennemminkin rentouttaa selkää.

        Täällä yksi neuvoo kaikki aivan päinvastoin hiilihydraatit kokonaan pois,ei yhtään liikuntaa,paljon rasvaa

        Itse sanon että PALJON hiilihydraatteja,paljon liikuntaa,vähän rasvaa TOIMII saa hyvää oloa ja laihtuu ja saa syödä herkullista ruokaa.

        Tässä yksi liikunnalla laihtunut
        Pottukoiran työ on KEVYT istumatyö kalastusvieheitten testausta ja edustus.Lihomisen syy ollut pieni kalorinkulutus n 1800 kaloria päivässä,eikä YHTÄÄN liikuntaa.
        Hänen kalorinkulutus nyt tuolla liikunnalla on ainakin 4000 kaloria päivässä.Syö PALJON hiilihydraatteja.Liikunnalla kulutetut kalorit jos oikein laskin 500 päivässä 259 päivää ja kulutetut kalorit 127.700
        https://www.youtube.com/watch?v=BEW1yeMM2DM


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Laihduttaja saa syödä mitä vaan ruokaa,mikään ei ole kielletty.Pullaa,leipää ,hedelmiä,yms."

        Kyllä, jos ei halua laihtua.

        Minä vedin makkaraa ja kaljaa niin, että lihoin 40kg, syytän lihoamisestani Pekka Puskaa, THL:ää sekä virallisia ravintosuosituksia.

        Johtuen edellisten luomasta salaliitosta ruokateollisuuden ja lääkäreiden kanssa, siirryin VHH-ruokavaliolle. En halunut olla enää osa tuota salaliittoa jossa annetut ruokasuositukset lihottaa ihmisen.

        Nyt kun syön lihaa ja rasvaa, joinakin päivinä myös rasvaa ja lihaa, olen laihtunut. Selitys ei missään tapauksessa voi olla ravinnon pieni kalorimäärä vaan kalori ei ole enää kalori. Syömäni energiamäärä katoaa kun nielaisen sen sisuksiini. Kerron tuosta lähemmin kahden kesken, kun lähetät minulle sähköpostia. Julkisesti en voi näitä salaisuuksia tässä kertoa.

        Tällä syömisellä saan kaiken tarvitsemani vitamiinit ja voin erittäin hyvin ja tasapainoisesti. Kymmenessä vuodessa en ole vieläkään huomannut mitään muutoksia, ainoastaan hämäränäkö on heikentynyt, mielen tasapaino ailahtelee, tukka lähtee päästä, olen agressiivinen ja ajatukseni loogisin terä on poissa.

        Mitään vi kaa ei minus sa ole enä ää havai tt avissa ja koko tarin an voi lu kea blog is tani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoinkin sen että hiihdän joka päivä 2,5 tuntia perinteisellä hiihtotyylillä kävelyt ladulle ja sieltä pois noin puoli tuntia.Tässä on tosiaan se etu että laihtuu vaikka syö hyvin.
        Minulla on ollut erittäin hyvin energiaa,pystyisin hiihtämään ainakin nyt vaikka puolet pitempiä lenkkejä.
        Nytkin olo on erittäin hyvä ja energinen,jos näännytät itseäsi pienillä 1500 kaloreilla se ei sitä ole,sekin on vaikuttanut myönteisesti oloon kun vaihdoin hiihtotyylin takaisin perinteiseen tyyliin,se ennemminkin rentouttaa selkää.

        Täällä yksi neuvoo kaikki aivan päinvastoin hiilihydraatit kokonaan pois,ei yhtään liikuntaa,paljon rasvaa

        Itse sanon että PALJON hiilihydraatteja,paljon liikuntaa,vähän rasvaa TOIMII saa hyvää oloa ja laihtuu ja saa syödä herkullista ruokaa.

        Tässä yksi liikunnalla laihtunut
        Pottukoiran työ on KEVYT istumatyö kalastusvieheitten testausta ja edustus.Lihomisen syy ollut pieni kalorinkulutus n 1800 kaloria päivässä,eikä YHTÄÄN liikuntaa.
        Hänen kalorinkulutus nyt tuolla liikunnalla on ainakin 4000 kaloria päivässä.Syö PALJON hiilihydraatteja.Liikunnalla kulutetut kalorit jos oikein laskin 500 päivässä 259 päivää ja kulutetut kalorit 127.700
        https://www.youtube.com/watch?v=BEW1yeMM2DM

        "Sanoinkin sen että hiihdän joka päivä 2,5 tuntia perinteisellä hiihtotyylillä kävelyt ladulle ja sieltä pois noin puoli tuntia.Tässä on tosiaan se etu että laihtuu vaikka syö hyvin."

        Juu, mutta esität asian niin, että syömällä 3000kcal laihtuu, ainiin, sitten pitää käydä 4 tuntia myös hiihtämässä.

        Vähän sama kuin minä selittäisin että pelaamalla rahapelejä voittaa ihan mielettömästi. Ja lisäisin että ainiin, pitää sitten olla iso pääoma, noiden voittojen saaminen kun vaatii paljon rahaa.

        Kun tilanne on se, että syömällä tuon verran, liikkumatta lihoaisit, niin eikö olisi ihan reilua sanoa että yrität laihtua vain ja ainoastaan liikunnalla.

        Tuossa on vielä sekin ongelma, että kun et koko elämääsi pysty liikkumaan noita määriä niin mitäs sitten tapahtuu kun se liikunta vähenee tai loppuu?

        Se syöminen ei meinaan muutukkaan ihan samassa tahdissa pienemmäksi. Painonnousu on tosiasia. Selviääkö tuosta sitten 20 vai 30 kg painonnousulla, sen aika näyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei piirakoissa ja kakuissa ole mitään epäterveellistä,ja kun leipoo itse voi käyttää terveellisempiä raakaaineita,esim luomukananmunat,makeuttamiseen täysruokosokeri,hunaja.
        Kaikki raakaaineet on aivan terveellistä ravintoa,ne lihottavat VAIN liikaa käytettynä.

        Kaikki normaalit ihmiset ostaa yleensä kotiinsa myös leipomotuotteita.Pulla on jopa vanhustenhoitoosastoilla aivan jokapäiväistä 2-3 kertaa päivässä

        Itse laitoin vasta omenapiirakan uuniin,toisella kerralla teen kermaisen täytekakun.
        Noin PUOLETlaihduttajan kaloreista saa tulla lihottavasta ruuasta eli n1100 kal
        Hiilihydraatin osuus on 2300 kalorin dietissä n 290g rasva 90g proteeni 90g
        Sillä laihtuu sen 4 kg kuukaudessa.Itse on tullut syötyä nyt hyvin monesti 4000-5000 joten en ole viimeaikoina laihtunut yhtään

        Pudotan kalorit nyt noin kahdeksi viikoksi 1800 kaloriin,kalorien vähentäminen pitää tehdä sitten kun kalorivaje lähtee kunnolla päälle jolloin keho ottaa silloin kaiken energian kehon omista rasvoista.Kalorit vähennän nyt iltaruuasta.
        Kaloreita EI saa koskaan vähentää kerralla,niinkuin moni virheellisesti tekee,se aiheuttaa vain jojoilua.
        Jos hiihtämään lähtö menee klo 11.00 syön ennen hiihtoa 300g hernekeittoa,se antaa hyvin energiaa hiihtämiseen.Hernekeitto oli silloin kun laihdutin sen 4 kiloa vakituinen päivän pääruoka,illalla sitten makaroonilaatikko.
        Nyt pääruokana hiihdon jälkeen uunijuurekset riisi lidin pakasteesta friteerattu porsaanfilepihvi,se on erittäin herkullinen ja helposti tehtävä ruoka josta saa hiilihudraattia,rasvaa,proteenia.
        Pakkasta nyt -20 astetta,menen nytkin hiihtämään,vaatetta saa olla nyt reilummin ja akkukäyttöiset käden ja jalan lämmittimet pistän päälle jo lähtiessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pudotan kalorit nyt noin kahdeksi viikoksi 1800 kaloriin,kalorien vähentäminen pitää tehdä sitten kun kalorivaje lähtee kunnolla päälle jolloin keho ottaa silloin kaiken energian kehon omista rasvoista.Kalorit vähennän nyt iltaruuasta.
        Kaloreita EI saa koskaan vähentää kerralla,niinkuin moni virheellisesti tekee,se aiheuttaa vain jojoilua.
        Jos hiihtämään lähtö menee klo 11.00 syön ennen hiihtoa 300g hernekeittoa,se antaa hyvin energiaa hiihtämiseen.Hernekeitto oli silloin kun laihdutin sen 4 kiloa vakituinen päivän pääruoka,illalla sitten makaroonilaatikko.
        Nyt pääruokana hiihdon jälkeen uunijuurekset riisi lidin pakasteesta friteerattu porsaanfilepihvi,se on erittäin herkullinen ja helposti tehtävä ruoka josta saa hiilihudraattia,rasvaa,proteenia.
        Pakkasta nyt -20 astetta,menen nytkin hiihtämään,vaatetta saa olla nyt reilummin ja akkukäyttöiset käden ja jalan lämmittimet pistän päälle jo lähtiessä.

        Ei tarvitsekkaan laskea yhtään kaloreita,laihdun kun kalorit on 2400.Nyt kolmen päivän jälkeen alavatsan pihtimittauslukema laski 1 mm,nyt alavatsa on 9 mm ja ylävatsa 14 mm
        Nestepainokin on laskenut 2 kiloa.

        Aloitin aamun leipomalla täyden pellillisen omenapiirakkaa,lisään iltapäivällä siihen päälle kermavaahdon,kermaa puoli litraa.
        Ei saa syödä yhtään ainoaa palasta kun on tehnyt,syön sitä vain kahvin kera iltapäivällä,kuten alussa kirjoitin EI OLE mitään järkeä ostaa kaikkia kaupasta,minkä voi itsekkin tehdä,se ON aivan totta.Olen pitänyt sitä paljon paremman makuisena KUIN kaupasta ostettuja kakkuja,siinä on sekin etu ettei siinä ole niin paljon lisäaineita.

        Omenapiirakka on siis aivan terveellistä ruokaa vähän käytettynä,kilo omenia,4 kananmunaa,2,5 dl vehnäjauhoja,2,5 dl täysjyvävehnäjauhoja,150g rasvaa,KAIKKI TERVEELLISTÄ RAVINTOA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitsekkaan laskea yhtään kaloreita,laihdun kun kalorit on 2400.Nyt kolmen päivän jälkeen alavatsan pihtimittauslukema laski 1 mm,nyt alavatsa on 9 mm ja ylävatsa 14 mm
        Nestepainokin on laskenut 2 kiloa.

        Aloitin aamun leipomalla täyden pellillisen omenapiirakkaa,lisään iltapäivällä siihen päälle kermavaahdon,kermaa puoli litraa.
        Ei saa syödä yhtään ainoaa palasta kun on tehnyt,syön sitä vain kahvin kera iltapäivällä,kuten alussa kirjoitin EI OLE mitään järkeä ostaa kaikkia kaupasta,minkä voi itsekkin tehdä,se ON aivan totta.Olen pitänyt sitä paljon paremman makuisena KUIN kaupasta ostettuja kakkuja,siinä on sekin etu ettei siinä ole niin paljon lisäaineita.

        Omenapiirakka on siis aivan terveellistä ruokaa vähän käytettynä,kilo omenia,4 kananmunaa,2,5 dl vehnäjauhoja,2,5 dl täysjyvävehnäjauhoja,150g rasvaa,KAIKKI TERVEELLISTÄ RAVINTOA.

        Kalorinkulutukseni on tällä hetkellä noin 3000 kaloria päivässä,sen mukaan kalorivajeeksi jää noin 600 kaloria eli laihtuu ainakin sen 2 kiloa kuukaudessa,yleensä olen laihtunut 3 kiloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kalorinkulutukseni on tällä hetkellä noin 3000 kaloria päivässä,sen mukaan kalorivajeeksi jää noin 600 kaloria eli laihtuu ainakin sen 2 kiloa kuukaudessa,yleensä olen laihtunut 3 kiloa.

        Laihduttaa se hiihto enemmän kuin muut lajit,vaikka söin eilen 3400 kaloria,ylävatsankin pihtimittauslukema oli pienentynyt 1 mm,nyt se on 13 mm.(jo 2 mm pihtimittauslukemassa on paljon)

        Nyt pitää jatkaa talvipyöräilyllä koska vasen nilkka on vähän turvoksissa,se tuli perinteisestä hiihdosta.Paraneminen saattaa kestää noin 4 päivää.Jatkan sitten hiihtoa luistelutyylillä,siinäkin pitää varoa selkää.Jos alaselkä alkaa rasittumaan liikaa pitää vaihtaa heti perinteiseen tyyliin tai pyöräilyyn.Pyöräilystä minulle ei ole tullut koskaan mitään vammoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laihduttaa se hiihto enemmän kuin muut lajit,vaikka söin eilen 3400 kaloria,ylävatsankin pihtimittauslukema oli pienentynyt 1 mm,nyt se on 13 mm.(jo 2 mm pihtimittauslukemassa on paljon)

        Nyt pitää jatkaa talvipyöräilyllä koska vasen nilkka on vähän turvoksissa,se tuli perinteisestä hiihdosta.Paraneminen saattaa kestää noin 4 päivää.Jatkan sitten hiihtoa luistelutyylillä,siinäkin pitää varoa selkää.Jos alaselkä alkaa rasittumaan liikaa pitää vaihtaa heti perinteiseen tyyliin tai pyöräilyyn.Pyöräilystä minulle ei ole tullut koskaan mitään vammoja.

        Alkaa siis jo kroppa hajoamaan. Tuosta ei hyvä seuraa.

        Minä sain itselleni vammoja fillarikkakin, kaatusin ja murtui solisluu ja kaksi luuta käsivarresta.

        Päätin että syön vähän vähemmän niin ei tarvi itseään teloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkaa siis jo kroppa hajoamaan. Tuosta ei hyvä seuraa.

        Minä sain itselleni vammoja fillarikkakin, kaatusin ja murtui solisluu ja kaksi luuta käsivarresta.

        Päätin että syön vähän vähemmän niin ei tarvi itseään teloa.

        Se pitää alkaa tekemään vain niin että silloin kun ei liiku,niin syö silloin vähemmän ja silloin kun harrastaa liikuntaa saa syödä turvallisesti enemmän.
        Ei sitä liikuntaa viitsi aina harrastaa.Sitä kannattaa harrastaa ainakin välillä SILLOIN kun haluaa laihtua.
        Olen minäkin yhdesti kaatunut pyörällä liukkaalla,laitoin heti hyvät nastarenkaat eteen ja taakse,silloin kolahti vähän päähän.Pahempi kaatuminen tuli sitten kävellessä,liukkaan jään päälle oli satanut uutta lunta ranne oli murtua,mutta se kuitenkin parantui.


    • Anonyymi

      Ja vastauksina jälleen kaloriuskovaisia höpinöitä.

      • Anonyymi

        Ja vastauksena jälleen VHH uskovaisen ärinää.

        Joko kohta kerrot että mihin se syöty energiamäärä katoaa VHH-ruokavaliolla?
        Tai että mistä ne vitamiinit ilmestyy tuohon ruokavalioon?

        Näillä kysymyksillä on saanut VHH ärisijän katoamaan paikalta aina pariksi päiväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vastauksena jälleen VHH uskovaisen ärinää.

        Joko kohta kerrot että mihin se syöty energiamäärä katoaa VHH-ruokavaliolla?
        Tai että mistä ne vitamiinit ilmestyy tuohon ruokavalioon?

        Näillä kysymyksillä on saanut VHH ärisijän katoamaan paikalta aina pariksi päiväksi.

        "Joko kohta kerrot että mihin se syöty energiamäärä katoaa VHH-ruokavaliolla?
        Tai että mistä ne vitamiinit ilmestyy tuohon ruokavalioon?"

        Asia tutkittiin jo Atkinsin yhteydessä. Jollet jo nyt tiedä niin tirha sinulle selitellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja vastauksena jälleen VHH uskovaisen ärinää.

        Joko kohta kerrot että mihin se syöty energiamäärä katoaa VHH-ruokavaliolla?
        Tai että mistä ne vitamiinit ilmestyy tuohon ruokavalioon?

        Näillä kysymyksillä on saanut VHH ärisijän katoamaan paikalta aina pariksi päiväksi.

        Hall ja kumppanit mittasivat karppaajien energiankulutusta eristyskammiossa ja havaitsivat että karppaajat eivät kuluta yhtään enempää energiaa ja laihtuminen perustuu puhtaasti energiavajeeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Joko kohta kerrot että mihin se syöty energiamäärä katoaa VHH-ruokavaliolla?
        Tai että mistä ne vitamiinit ilmestyy tuohon ruokavalioon?"

        Asia tutkittiin jo Atkinsin yhteydessä. Jollet jo nyt tiedä niin tirha sinulle selitellä.

        Aivan aivan, koskaan ei saa vastausta siihen mitä kysyy.
        Komediaa parhaasta päästä.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Hall ja kumppanit mittasivat karppaajien energiankulutusta eristyskammiossa ja havaitsivat että karppaajat eivät kuluta yhtään enempää energiaa ja laihtuminen perustuu puhtaasti energiavajeeseen.

        Ei voi olla noin, täällähän on kerrottu niin moneen kertaan että kalori ei ole kalori.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Joko kohta kerrot että mihin se syöty energiamäärä katoaa VHH-ruokavaliolla?
        Tai että mistä ne vitamiinit ilmestyy tuohon ruokavalioon?"

        Asia tutkittiin jo Atkinsin yhteydessä. Jollet jo nyt tiedä niin tirha sinulle selitellä.

        No tässä tirha sivu sinulle. Et tosin siitä mitään ymmärrä kun ei sulla englanti suju. Kiteytettynä siinä kerrotaan että tuolla ruokavaliolla ei vitamiinit ilmesty taivaalta Jeesuslapsen tavoin.

        Pyydä jotakin nuorempaa jolla vielä ajatus kulkee, kääntämään tuo sulle.

        https://centerforfamilymedicine.com/nutritional-information/4-vitamin-deficiencies-found-in-low-carb-diets/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan aivan, koskaan ei saa vastausta siihen mitä kysyy.
        Komediaa parhaasta päästä.

        "Aivan aivan, koskaan ei saa vastausta siihen mitä kysyy.
        Komediaa parhaasta päästä."

        Ai komedia asialla sinä oletkin.

        Alla teille joita tieto kiinnostaa.

        Asia tutkittiin jo Atkinsin yhteydessä. Jollet jo nyt tiedä niin tirha sinulle selitellä.


        Äänestä

        Kommentoi

        Anonyymi

        Anonyymi kirjoitti:
        "Joko kohta kerrot että mihin se syöty energiamäärä katoaa VHH-ruokavaliolla?
        Tai että mistä ne vitamiinit ilmestyy tuohon ruokavalioon?"

        Asia tutkittiin jo Atkinsin yhteydessä. Jollet jo nyt tiedä niin tirha sinulle selitellä.

        Lue lisää
        Katsele täältä ennenkuin valvonta poista koska sivulla ei saa olla asiallista perusteltua tietoa:

        https://terveydeksesi.fix4you.se/2013/10/24/vhh-ei-aiheuta-vitamiini-tai-mineraalipuutetta-23/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Aivan aivan, koskaan ei saa vastausta siihen mitä kysyy.
        Komediaa parhaasta päästä."

        Ai komedia asialla sinä oletkin.

        Alla teille joita tieto kiinnostaa.

        Asia tutkittiin jo Atkinsin yhteydessä. Jollet jo nyt tiedä niin tirha sinulle selitellä.


        Äänestä

        Kommentoi

        Anonyymi

        Anonyymi kirjoitti:
        "Joko kohta kerrot että mihin se syöty energiamäärä katoaa VHH-ruokavaliolla?
        Tai että mistä ne vitamiinit ilmestyy tuohon ruokavalioon?"

        Asia tutkittiin jo Atkinsin yhteydessä. Jollet jo nyt tiedä niin tirha sinulle selitellä.

        Lue lisää
        Katsele täältä ennenkuin valvonta poista koska sivulla ei saa olla asiallista perusteltua tietoa:

        https://terveydeksesi.fix4you.se/2013/10/24/vhh-ei-aiheuta-vitamiini-tai-mineraalipuutetta-23/

        No täytyyhän se sitten niin olla kun itse kirjoitat näin:

        "Kaikella varmuudella voidaan sanoa että asia ei ole näin koska animaaliset elintarvikkeet usein sisältävät suuria määriä vitamiineja ja mineraaleja."

        Nuo animaaliset kun ei vaan sisällä tiettyjä vitamiineja suuria määriä, eikä edes pieniä määriä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No täytyyhän se sitten niin olla kun itse kirjoitat näin:

        "Kaikella varmuudella voidaan sanoa että asia ei ole näin koska animaaliset elintarvikkeet usein sisältävät suuria määriä vitamiineja ja mineraaleja."

        Nuo animaaliset kun ei vaan sisällä tiettyjä vitamiineja suuria määriä, eikä edes pieniä määriä.

        "Nuo animaaliset kun ei vaan sisällä tiettyjä vitamiineja suuria määriä, eikä edes pieniä määriä."

        Asiasta kiinnostunut lukutaitoinen voi tarkistaa itse eikä luottaa kioskin mopedisteihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Nuo animaaliset kun ei vaan sisällä tiettyjä vitamiineja suuria määriä, eikä edes pieniä määriä."

        Asiasta kiinnostunut lukutaitoinen voi tarkistaa itse eikä luottaa kioskin mopedisteihin

        Jos laadit itse sivun mihin kirjoittelet mikä tuntuu hyvältä niin ei se siitä faktaa tee.

        Mielenkiintoista olisi kuulla mikä liha on C-vitamiinipitoisin ja miten sen folaatin kanssa olikaan.

        Mutta, kun aletaan keskustelemaan asiaa niin sulla menee asiattomaksi kioskihuuteluksi toi homma aina.


    • Anonyymi

      Mansikkakakkua, pihtimittausta ja hiihtoa....?! Tämän on pakko olla ihan 100 % täyttä pilaa, että joku kirjoittaa tällaista ja joku vielä vastaa tosissaan.

      Ja nyt hiihtämään kuudeksi tunniksi.

      • Anonyymi

        Se on terveellistä ravintoa,se lihottaa VAIN liikaa käytettynä
        kananmunnissa vehnässä maidossa rasvassa on erittäin paljon hyviä ravintoaineita

        JO 2 tuntia liikuntaa riittää ehkäisemään lihomisen,KUN syö kohtuullisesti eli 3300 kaloria päivässä

        Tässäkin aivan tavalliset ihmiset syö ohukaisia mansikkahillon ja kerman kera
        https://www.youtube.com/watch?v=VYTkxCAbCGA
        Näin sitä yleensä syödään,kumpikin on terveitä hyvinvoivia hyvävireisiä ihmisiä papalla ikää jo 85 vuotta,ja pää toimii vieä aivan kuin nuorella ihmisellä.

        Tein nyt omenapiirakkaa,ja seuraavaksi kermaista kakkua johon laitan omenasosetta ja mansikkahilloa.Kostutan sen kirsikkamehulla.

        PALJON tuota täytekakkua kuluu tälläkin dietillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on terveellistä ravintoa,se lihottaa VAIN liikaa käytettynä
        kananmunnissa vehnässä maidossa rasvassa on erittäin paljon hyviä ravintoaineita

        JO 2 tuntia liikuntaa riittää ehkäisemään lihomisen,KUN syö kohtuullisesti eli 3300 kaloria päivässä

        Tässäkin aivan tavalliset ihmiset syö ohukaisia mansikkahillon ja kerman kera
        https://www.youtube.com/watch?v=VYTkxCAbCGA
        Näin sitä yleensä syödään,kumpikin on terveitä hyvinvoivia hyvävireisiä ihmisiä papalla ikää jo 85 vuotta,ja pää toimii vieä aivan kuin nuorella ihmisellä.

        Tein nyt omenapiirakkaa,ja seuraavaksi kermaista kakkua johon laitan omenasosetta ja mansikkahilloa.Kostutan sen kirsikkamehulla.

        PALJON tuota täytekakkua kuluu tälläkin dietillä

        Vehnässä ei kyllä valitettavasti ole paljon hyviä ravintoaineita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on terveellistä ravintoa,se lihottaa VAIN liikaa käytettynä
        kananmunnissa vehnässä maidossa rasvassa on erittäin paljon hyviä ravintoaineita

        JO 2 tuntia liikuntaa riittää ehkäisemään lihomisen,KUN syö kohtuullisesti eli 3300 kaloria päivässä

        Tässäkin aivan tavalliset ihmiset syö ohukaisia mansikkahillon ja kerman kera
        https://www.youtube.com/watch?v=VYTkxCAbCGA
        Näin sitä yleensä syödään,kumpikin on terveitä hyvinvoivia hyvävireisiä ihmisiä papalla ikää jo 85 vuotta,ja pää toimii vieä aivan kuin nuorella ihmisellä.

        Tein nyt omenapiirakkaa,ja seuraavaksi kermaista kakkua johon laitan omenasosetta ja mansikkahilloa.Kostutan sen kirsikkamehulla.

        PALJON tuota täytekakkua kuluu tälläkin dietillä

        Se on aivan sama leipoa itsekkin,koska kaikki kantaa KUITENKIN kaupasta pullaa ja kakkua selkä väärässä.
        Ei siinä ole mitään epäterveellistä,tämäkin omenapiirakka minkä tein meni kilo omenoita,1 dl täysjyvävehnäjauhoja,1 dl vehnäjauhoja.75g rasvaa .Makeuttamiseen 2 rkl hunajaa ja 1 dl ruskeaa sokeria.KAIKKI VÄHÄN KÄYTETTYNÄ TERVEELLISTÄ RAVITSEVAA RUOKAA.

        Kaikki mitä syö PITÄÄ punnita tarkalla digitaalivaalla JA merkata kaikki TOTUUDENMUKAISESTI ruokapäiväkirjaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on aivan sama leipoa itsekkin,koska kaikki kantaa KUITENKIN kaupasta pullaa ja kakkua selkä väärässä.
        Ei siinä ole mitään epäterveellistä,tämäkin omenapiirakka minkä tein meni kilo omenoita,1 dl täysjyvävehnäjauhoja,1 dl vehnäjauhoja.75g rasvaa .Makeuttamiseen 2 rkl hunajaa ja 1 dl ruskeaa sokeria.KAIKKI VÄHÄN KÄYTETTYNÄ TERVEELLISTÄ RAVITSEVAA RUOKAA.

        Kaikki mitä syö PITÄÄ punnita tarkalla digitaalivaalla JA merkata kaikki TOTUUDENMUKAISESTI ruokapäiväkirjaan.

        Tähän EN ala,mitä täällä monikin ehdottelee,juoda kahvit mustana,ilman maitoa ja sokeria eikä mitään kahvin kera.Ruokakin vain jotain höyrytettyä kukkakaalia yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on aivan sama leipoa itsekkin,koska kaikki kantaa KUITENKIN kaupasta pullaa ja kakkua selkä väärässä.
        Ei siinä ole mitään epäterveellistä,tämäkin omenapiirakka minkä tein meni kilo omenoita,1 dl täysjyvävehnäjauhoja,1 dl vehnäjauhoja.75g rasvaa .Makeuttamiseen 2 rkl hunajaa ja 1 dl ruskeaa sokeria.KAIKKI VÄHÄN KÄYTETTYNÄ TERVEELLISTÄ RAVITSEVAA RUOKAA.

        Kaikki mitä syö PITÄÄ punnita tarkalla digitaalivaalla JA merkata kaikki TOTUUDENMUKAISESTI ruokapäiväkirjaan.

        Yleensä syön kunnolla,nytkin lämmitettyä ohrarieskaa siihen päälle juusto,välillä ranskalaiset perunat,niissä on yleensä vain vähän suolaa,ja ne pitää suolata uudestaan jotta niihin saa makua. Tulisesti maustettuja siipipaloja,karkkia yleensä n 200g,illalla kaakau kanelikorpuilla,kahvit täytekakulla,kaikenlaisia hedelmiä,mauku kivennäisvesiä,Kaikenlaista pääruokaa,nyt lidin friteeratut porsaanfilepihvit uunijuureksilla ja riisillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on aivan sama leipoa itsekkin,koska kaikki kantaa KUITENKIN kaupasta pullaa ja kakkua selkä väärässä.
        Ei siinä ole mitään epäterveellistä,tämäkin omenapiirakka minkä tein meni kilo omenoita,1 dl täysjyvävehnäjauhoja,1 dl vehnäjauhoja.75g rasvaa .Makeuttamiseen 2 rkl hunajaa ja 1 dl ruskeaa sokeria.KAIKKI VÄHÄN KÄYTETTYNÄ TERVEELLISTÄ RAVITSEVAA RUOKAA.

        Kaikki mitä syö PITÄÄ punnita tarkalla digitaalivaalla JA merkata kaikki TOTUUDENMUKAISESTI ruokapäiväkirjaan.

        "kilo omenoita,1 dl täysjyvävehnäjauhoja,1 dl vehnäjauhoja.75g rasvaa .Makeuttamiseen 2 rkl hunajaa ja 1 dl ruskeaa sokeria."

        Eli lähinnä pelkkää sokeria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "kilo omenoita,1 dl täysjyvävehnäjauhoja,1 dl vehnäjauhoja.75g rasvaa .Makeuttamiseen 2 rkl hunajaa ja 1 dl ruskeaa sokeria."

        Eli lähinnä pelkkää sokeria.

        EI NIITÄ KERRALLA SYÖDÄ,JA HIILIHYDRAATTI ON IMISEN TÄRKEIN RAVINTOAINE.

        Jos teen itse pakastan ne heti välittömästi,MUUTEN syön ne kaikki kerralla ja siitä tulee kerralla vähintään 2000 kaloria


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EI NIITÄ KERRALLA SYÖDÄ,JA HIILIHYDRAATTI ON IMISEN TÄRKEIN RAVINTOAINE.

        Jos teen itse pakastan ne heti välittömästi,MUUTEN syön ne kaikki kerralla ja siitä tulee kerralla vähintään 2000 kaloria

        Miksi syöt ne kaikki kerralla?

        Jos ihminen ei hallitse syömistään, sitä sanotaan syömishäiriöksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi syöt ne kaikki kerralla?

        Jos ihminen ei hallitse syömistään, sitä sanotaan syömishäiriöksi.

        Sanoin, ETTEN syö . Kalorit pystyy arvioimaan jälestä päinkin jos ei ole punninnut suunnilleen yksi 7 cm x 7 cm sisältää noin 300 kaloria.

        Kun leivon,en edes maista yhtään vaan pakastan ne heti samantien heti kun ne on jäähtynyt.
        Teen helpolla tavalla piirakkamuodossa.
        Pistän alle kakkupohjataikinan sitten päälle omenasosetta ja sen päälle kakkupohjataikinaa ja päälle lopussa omenan paloja.
        Jäähtymisen jälkeen päälle reilusti kuohukemasta tehtyä kermavaahtoa,sitten pakastan ne muovirasioihin.Otan niitä sitten sulamaan tarpeen mukaan ja syön kahvin kera.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä syön kunnolla,nytkin lämmitettyä ohrarieskaa siihen päälle juusto,välillä ranskalaiset perunat,niissä on yleensä vain vähän suolaa,ja ne pitää suolata uudestaan jotta niihin saa makua. Tulisesti maustettuja siipipaloja,karkkia yleensä n 200g,illalla kaakau kanelikorpuilla,kahvit täytekakulla,kaikenlaisia hedelmiä,mauku kivennäisvesiä,Kaikenlaista pääruokaa,nyt lidin friteeratut porsaanfilepihvit uunijuureksilla ja riisillä

        "Yleensä syön kunnolla"

        "ranskalaiset perunat, karkkia yleensä n 200g,illalla kaakau kanelikorpuilla,kahvit täytekakulla"

        Kunnolla ei tietysti ole kovin ekstakti ilmaisu, mutta mielestäni syöt asioita, jotka ei kuulu terveellisen syömisen piiriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "kilo omenoita,1 dl täysjyvävehnäjauhoja,1 dl vehnäjauhoja.75g rasvaa .Makeuttamiseen 2 rkl hunajaa ja 1 dl ruskeaa sokeria."

        Eli lähinnä pelkkää sokeria.

        Vhh miehelle 75g rasvaakin on tätä nykyä sokeria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoin, ETTEN syö . Kalorit pystyy arvioimaan jälestä päinkin jos ei ole punninnut suunnilleen yksi 7 cm x 7 cm sisältää noin 300 kaloria.

        Kun leivon,en edes maista yhtään vaan pakastan ne heti samantien heti kun ne on jäähtynyt.
        Teen helpolla tavalla piirakkamuodossa.
        Pistän alle kakkupohjataikinan sitten päälle omenasosetta ja sen päälle kakkupohjataikinaa ja päälle lopussa omenan paloja.
        Jäähtymisen jälkeen päälle reilusti kuohukemasta tehtyä kermavaahtoa,sitten pakastan ne muovirasioihin.Otan niitä sitten sulamaan tarpeen mukaan ja syön kahvin kera.

        "Sanoin, ETTEN syö "

        Niin sanoit, mutta sanoit sen näin:

        "Jos teen itse pakastan ne heti välittömästi,MUUTEN syön ne kaikki kerralla"

        Joka ainakin minun silmääni vaikuttaa sille, että ainoa keino välttää niiden syöminen kerralla on se, että ne työnnetään pakastimeen.

        Joka ainakin minun mielestäni vaikuttaa sille, ettet hallitse syömistäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoin, ETTEN syö . Kalorit pystyy arvioimaan jälestä päinkin jos ei ole punninnut suunnilleen yksi 7 cm x 7 cm sisältää noin 300 kaloria.

        Kun leivon,en edes maista yhtään vaan pakastan ne heti samantien heti kun ne on jäähtynyt.
        Teen helpolla tavalla piirakkamuodossa.
        Pistän alle kakkupohjataikinan sitten päälle omenasosetta ja sen päälle kakkupohjataikinaa ja päälle lopussa omenan paloja.
        Jäähtymisen jälkeen päälle reilusti kuohukemasta tehtyä kermavaahtoa,sitten pakastan ne muovirasioihin.Otan niitä sitten sulamaan tarpeen mukaan ja syön kahvin kera.

        "Pistän alle kakkupohjataikinan sitten päälle omenasosetta ja sen päälle kakkupohjataikinaa ja päälle lopussa omenan paloja."

        Ja uskot että kermapelastaa sokeripommisi??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vhh miehelle 75g rasvaakin on tätä nykyä sokeria.

        "Vhh miehelle 75g rasvaakin on tätä nykyä sokeria."

        Ei ole mutta reseptisi mukaan saat 61% energiastasi sokerista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Vhh miehelle 75g rasvaakin on tätä nykyä sokeria."

        Ei ole mutta reseptisi mukaan saat 61% energiastasi sokerista.

        Eli just suositusten mukaan. Loistavaa.


    • Anonyymi

      Kamalaa pelleilyä ja suomen kielen raiskausta lähes koko mansikkakakkuketju täynnä.

      Miksi ette opettele sanomaan sitä, mitä haluatte?

      • Anonyymi

        "Miksi ette opettele sanomaan sitä, mitä haluatte?"

        Ai että kioskiporukan tulisi sanoa jotain selvästi ja järkevää??
        Unohda koko homma.


      • Anonyymi

        Tässä oli yritetty jotakin: "Ei vitamiinit ilmesty taivaalta Jeesuslapsen tavoin."

        Jeesus-lapsi siis ilmestyi taivaalta? Niinpä samasta paikasta tulee vitamiinit. Alan oikeasti uskoa, että kyseessä on kioskiporukka ja mopot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä oli yritetty jotakin: "Ei vitamiinit ilmesty taivaalta Jeesuslapsen tavoin."

        Jeesus-lapsi siis ilmestyi taivaalta? Niinpä samasta paikasta tulee vitamiinit. Alan oikeasti uskoa, että kyseessä on kioskiporukka ja mopot.

        Tähti toi Jeesuksen seimeen jonka kolme itämaista tietäjää oli tuoneet latoon periessään veroja Juudean niemimaalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähti toi Jeesuksen seimeen jonka kolme itämaista tietäjää oli tuoneet latoon periessään veroja Juudean niemimaalla.

        No, kappas, kalori ei olekaan kalori, eikä tähti ole tähti.


    • Anonyymi

      Minulle liikunta ei ole mitään pakkopullaa,jos ei huvita,en silloin mene.

      Yleensä olen kokenut hiihtolenkit erittäin miellyttäväksi.Lunta riittää nykyään vuodessa vain 1-2 kuukaudeksi,joten kannatta käyttää se nyt hyvin hyödyksi,koska se on kaikista laihduttavin laji.

      • Anonyymi

        Käytä välilyöntiä pilkun ja pisteen jälkeen. Muutoin vaikutat vähäoppiselta, ja sitähän et liene.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytä välilyöntiä pilkun ja pisteen jälkeen. Muutoin vaikutat vähäoppiselta, ja sitähän et liene.

        Minä olen vähäoppinen,tai ainakin huono oppimaan.KAI TE OLETTE JO huomannut SEN.


    • Anonyymi

      SAA LEIPOA,MUTTA NE PITÄÄ HETI PAKASTAA,jos ne syö heti tulee 4000 kalorin päivä JA LIHOO

      NIITÄ EI SAA YHTÄÄN EDES MAISTAA HETI KUN ON TEHNYT

      • Anonyymi

        Älä huuva siinä!


      • Anonyymi

        Leipä juustolla on aivan samanlainen kaloripommi kuin kakut ja piirakat,niitäkin saa syödä vähän,jos syö kaksi se tekee 300 kaloria,JOS ottaa toisenkin kerran niin määrä onkin 600
        JOS syö mahan täyteen se tekee 6000 kaloria


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leipä juustolla on aivan samanlainen kaloripommi kuin kakut ja piirakat,niitäkin saa syödä vähän,jos syö kaksi se tekee 300 kaloria,JOS ottaa toisenkin kerran niin määrä onkin 600
        JOS syö mahan täyteen se tekee 6000 kaloria

        nyt se selvis

        kalori ei oo enää kalori

        kilokalori on nykyisin kalori

        ja kaikki laihtuu, ainiin pitää hiihtää 8 tuntia päivässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt se selvis

        kalori ei oo enää kalori

        kilokalori on nykyisin kalori

        ja kaikki laihtuu, ainiin pitää hiihtää 8 tuntia päivässä

        Jeesus sai minut laihtumaan 40kg.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt se selvis

        kalori ei oo enää kalori

        kilokalori on nykyisin kalori

        ja kaikki laihtuu, ainiin pitää hiihtää 8 tuntia päivässä

        Tuntikin hiihtoa ON PALJON läski lähtee JO silläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntikin hiihtoa ON PALJON läski lähtee JO silläkin.

        MONTAKO mansikkakakkua saa syödä TUNNIN hiihtelemisellä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MONTAKO mansikkakakkua saa syödä TUNNIN hiihtelemisellä ?

        Noin 250 grammaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leipä juustolla on aivan samanlainen kaloripommi kuin kakut ja piirakat,niitäkin saa syödä vähän,jos syö kaksi se tekee 300 kaloria,JOS ottaa toisenkin kerran niin määrä onkin 600
        JOS syö mahan täyteen se tekee 6000 kaloria

        Tein omenapiirakan tämän preseptin mukaan,lisäsin sitten kun se oli jäähtynyt päälle REILUSTI kermavaahtoa ,omenien tilalle laitoin omenasosetta koska sitä on iso pakastin aivan täynnä.
        Jätän pois seuraavalla kerralla ohjeesta kaardemumman ja kanelin

        https://www.k-ruoka.fi/reseptit/omenapiirakka

        Laskin nyt keskimääräiset kalorit viimeiset 32 päivää 88.450 kaloria jaettuna 32 päivää =2.764
        Eli saa syödä päivässä 1000 kaloria enemmän kun hiihtää tai pyöräilee 2 tuntia päivässä.
        Muutamana päivänä en käynyt ollenkaan hiihtämässä,nyt vuorottelen perinteistä ja luisteluhiihtoa muutaman päivän välein.

        TULOS
        pihtimittaukset pysyneet samassa Alavatsa 10 mm ja ylävatsa 14 mm.
        Lihaspaino noussut 1 kiloa

        Ilman liikuntaa se kalorimäärää jolla painoni pysyy samassa on vain 1800


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tein omenapiirakan tämän preseptin mukaan,lisäsin sitten kun se oli jäähtynyt päälle REILUSTI kermavaahtoa ,omenien tilalle laitoin omenasosetta koska sitä on iso pakastin aivan täynnä.
        Jätän pois seuraavalla kerralla ohjeesta kaardemumman ja kanelin

        https://www.k-ruoka.fi/reseptit/omenapiirakka

        Laskin nyt keskimääräiset kalorit viimeiset 32 päivää 88.450 kaloria jaettuna 32 päivää =2.764
        Eli saa syödä päivässä 1000 kaloria enemmän kun hiihtää tai pyöräilee 2 tuntia päivässä.
        Muutamana päivänä en käynyt ollenkaan hiihtämässä,nyt vuorottelen perinteistä ja luisteluhiihtoa muutaman päivän välein.

        TULOS
        pihtimittaukset pysyneet samassa Alavatsa 10 mm ja ylävatsa 14 mm.
        Lihaspaino noussut 1 kiloa

        Ilman liikuntaa se kalorimäärää jolla painoni pysyy samassa on vain 1800

        Onko sinulle jo sanottu että olet merkillinen ihminen ja sinua on täysin mahdotonta ottaa tosissaan? No nythän on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulle jo sanottu että olet merkillinen ihminen ja sinua on täysin mahdotonta ottaa tosissaan? No nythän on.

        Olen vain ottanut selville kuinka paljon enemmän saa syödä kun käy harrastamassa liikuntaa,ja kuinka paljon on kalorinkulutukseni jos en liiku yhtään.
        Se on se mikä motivoi liikkumaan kun tietää että siitä on jotain hyötyä.Sitä PALJON väitetään että liikunnalla on vain vähäistä merkitystä,mikä EI ole totta.

        Mitä enemmän liikkuu,niin sitä enemmän saa syödä.Sekin on totta että tunnin liikuntasuorituksen aikana palaneet kalorit PYSTYY syömään muutamassa minutissa ISOKALORISELLA ROSKARUUALLA .
        MUTTA kun syö kevyempää ruokaa,niin silloin saa syödä huomattavasti paljon enemmän.
        Esim iso ruokannos 400g kasviksia lihaa 300g=800 kal iltaruoka esim kaakau kanelikorpuilla 300 kal


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen vain ottanut selville kuinka paljon enemmän saa syödä kun käy harrastamassa liikuntaa,ja kuinka paljon on kalorinkulutukseni jos en liiku yhtään.
        Se on se mikä motivoi liikkumaan kun tietää että siitä on jotain hyötyä.Sitä PALJON väitetään että liikunnalla on vain vähäistä merkitystä,mikä EI ole totta.

        Mitä enemmän liikkuu,niin sitä enemmän saa syödä.Sekin on totta että tunnin liikuntasuorituksen aikana palaneet kalorit PYSTYY syömään muutamassa minutissa ISOKALORISELLA ROSKARUUALLA .
        MUTTA kun syö kevyempää ruokaa,niin silloin saa syödä huomattavasti paljon enemmän.
        Esim iso ruokannos 400g kasviksia lihaa 300g=800 kal iltaruoka esim kaakau kanelikorpuilla 300 kal

        Näet hyötynä että voi syödä enemmän?

        Jos syöminen on noin tärkeässä roolissa niin silloin on pakko olla syömishäiriö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulle jo sanottu että olet merkillinen ihminen ja sinua on täysin mahdotonta ottaa tosissaan? No nythän on.

        Eihän siinä mitään ihmeellistä ole jos hoiaa omaa terveyttään.Tämä terveyden hoitaminen saattaa lisätä elämänikää jopa 40 vuottaa,ja elämän laatua jos pystyy välttymään niiltä kaikilta sairauksilta MITÄ lihavuus aiheuttaa.Elämän laatua se on ainakin lisännyt,koska olo on ollut koko ajan hyvä ja energinen

        Pihtimittaus on tarkka luotettava tapa todeta laihtuminen tai lihominen.JOS paino on lisääntynyt,JA JOS pihtimittaustulos on sama kuin ennenkin, lisääntynyt paino on tullut lihaksen tai nesteen muodossa.Pihtimittauksessa mitataan tarkasti rasvapoimun paksuus,se on huomattavasti tarkempi mittaus kuin tietokonemittaukset.

        Ihminen on laiha VASTA SITTEN kun vatsalihakset tulevat näkyviin,ei vatsassa kuulu olla yhtään selluliittia,mittauksien lisäksi kannattaa ottaa säännollisesti vatsasta valokuvat aina kun muutosta tapahtuu.

        Tähänkin ketjuun näyttää tulevan PALJON tätä roskapostia,tyhmiä kakkuvitsejä yms,niitä ei kannata edes lukea.MINÄ EN niitä lue,IHME ettei niitä poisteta.Jos kertoo tänne tarkasti ja totuudenmukaisesti näistä asioista ne viestit poistetaan,minunkin viestejä on poistettu,niistä ei saa julkisesti kirjoitella mitään.Yksikin viesti johon olin laittanut linkin kun bodari itse kertoo alhaisista bulkkauskaloreista poistettiin aika vasta.
        Totuus on se että bodarit syövät vähän ja pienikokoiset hiihtäjät paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näet hyötynä että voi syödä enemmän?

        Jos syöminen on noin tärkeässä roolissa niin silloin on pakko olla syömishäiriö.

        Se on tervettä syömistä,jos harrastaa liikuntaa,niin saa lihomatta syödä VÄHÄN enemmän.

        Kaikki mitä syö pitää ENNEN SYÖNTIÄ punnita ja merkata totuudenmukaisesti ylös ruokapäiväkirjaan.Ne oppii muistamaan ulkoa muutamassa viikossa,EN käytä siihen tietokonetta,vaan lasken kaikki vanhanaikaisesti paperilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on tervettä syömistä,jos harrastaa liikuntaa,niin saa lihomatta syödä VÄHÄN enemmän.

        Kaikki mitä syö pitää ENNEN SYÖNTIÄ punnita ja merkata totuudenmukaisesti ylös ruokapäiväkirjaan.Ne oppii muistamaan ulkoa muutamassa viikossa,EN käytä siihen tietokonetta,vaan lasken kaikki vanhanaikaisesti paperilla.

        Ruokapäiväkirjakin viittaa joidenkin lähteiden mukaan syömishäiriöön.

        Ja jos VÄHÄN enemmän syöminen on 6000 kcal päivässä niin mikä se normaali määrä sitten on? 4000 kcal?

        Ihan hervottomia määriä.

        Kompensoit syömishäiriötä massiivisella liikunnalla ja syömiskyttäämisellä (ruokapäiväkirja)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruokapäiväkirjakin viittaa joidenkin lähteiden mukaan syömishäiriöön.

        Ja jos VÄHÄN enemmän syöminen on 6000 kcal päivässä niin mikä se normaali määrä sitten on? 4000 kcal?

        Ihan hervottomia määriä.

        Kompensoit syömishäiriötä massiivisella liikunnalla ja syömiskyttäämisellä (ruokapäiväkirja)

        Et ole varmasti lukenut,nyt kalorien keskiarvo viime kuussa 2800,pystyisin 3300 kaloriinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän siinä mitään ihmeellistä ole jos hoiaa omaa terveyttään.Tämä terveyden hoitaminen saattaa lisätä elämänikää jopa 40 vuottaa,ja elämän laatua jos pystyy välttymään niiltä kaikilta sairauksilta MITÄ lihavuus aiheuttaa.Elämän laatua se on ainakin lisännyt,koska olo on ollut koko ajan hyvä ja energinen

        Pihtimittaus on tarkka luotettava tapa todeta laihtuminen tai lihominen.JOS paino on lisääntynyt,JA JOS pihtimittaustulos on sama kuin ennenkin, lisääntynyt paino on tullut lihaksen tai nesteen muodossa.Pihtimittauksessa mitataan tarkasti rasvapoimun paksuus,se on huomattavasti tarkempi mittaus kuin tietokonemittaukset.

        Ihminen on laiha VASTA SITTEN kun vatsalihakset tulevat näkyviin,ei vatsassa kuulu olla yhtään selluliittia,mittauksien lisäksi kannattaa ottaa säännollisesti vatsasta valokuvat aina kun muutosta tapahtuu.

        Tähänkin ketjuun näyttää tulevan PALJON tätä roskapostia,tyhmiä kakkuvitsejä yms,niitä ei kannata edes lukea.MINÄ EN niitä lue,IHME ettei niitä poisteta.Jos kertoo tänne tarkasti ja totuudenmukaisesti näistä asioista ne viestit poistetaan,minunkin viestejä on poistettu,niistä ei saa julkisesti kirjoitella mitään.Yksikin viesti johon olin laittanut linkin kun bodari itse kertoo alhaisista bulkkauskaloreista poistettiin aika vasta.
        Totuus on se että bodarit syövät vähän ja pienikokoiset hiihtäjät paljon.

        Paino otetaan kahden viimeisen viikon keskiarvosta ja tarkemman tuloksen saa tietää jälestäpäin vasta kuukauden kuluttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruokapäiväkirjakin viittaa joidenkin lähteiden mukaan syömishäiriöön.

        Ja jos VÄHÄN enemmän syöminen on 6000 kcal päivässä niin mikä se normaali määrä sitten on? 4000 kcal?

        Ihan hervottomia määriä.

        Kompensoit syömishäiriötä massiivisella liikunnalla ja syömiskyttäämisellä (ruokapäiväkirja)

        Pakko ne kalorit on laskea,helposti voi kuvitella että on syönyt vain 6000 kaloria ja todellisuudessa ne onkin 10 000


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän siinä mitään ihmeellistä ole jos hoiaa omaa terveyttään.Tämä terveyden hoitaminen saattaa lisätä elämänikää jopa 40 vuottaa,ja elämän laatua jos pystyy välttymään niiltä kaikilta sairauksilta MITÄ lihavuus aiheuttaa.Elämän laatua se on ainakin lisännyt,koska olo on ollut koko ajan hyvä ja energinen

        Pihtimittaus on tarkka luotettava tapa todeta laihtuminen tai lihominen.JOS paino on lisääntynyt,JA JOS pihtimittaustulos on sama kuin ennenkin, lisääntynyt paino on tullut lihaksen tai nesteen muodossa.Pihtimittauksessa mitataan tarkasti rasvapoimun paksuus,se on huomattavasti tarkempi mittaus kuin tietokonemittaukset.

        Ihminen on laiha VASTA SITTEN kun vatsalihakset tulevat näkyviin,ei vatsassa kuulu olla yhtään selluliittia,mittauksien lisäksi kannattaa ottaa säännollisesti vatsasta valokuvat aina kun muutosta tapahtuu.

        Tähänkin ketjuun näyttää tulevan PALJON tätä roskapostia,tyhmiä kakkuvitsejä yms,niitä ei kannata edes lukea.MINÄ EN niitä lue,IHME ettei niitä poisteta.Jos kertoo tänne tarkasti ja totuudenmukaisesti näistä asioista ne viestit poistetaan,minunkin viestejä on poistettu,niistä ei saa julkisesti kirjoitella mitään.Yksikin viesti johon olin laittanut linkin kun bodari itse kertoo alhaisista bulkkauskaloreista poistettiin aika vasta.
        Totuus on se että bodarit syövät vähän ja pienikokoiset hiihtäjät paljon.

        Jos et ole hahmottanut että miksi jutuillesi vitsaillaan niin syynä on varmaankin se, että teet asioita todella oudolla tavalla.

        Minun mielestäni sinulla on ongelma, jota et itse suostu uskomaan tai pysty näkemään.

        Väärinhän se on ihmistä kiusata kyseisen asian takia mutta helposti se sellaiseksi menee tässä anonyymissä maailmassa kun toinen ei tunnu ymmärtävän mistä on kysymys.

        Mutta jatka vaan, koitetaan pitää mölyt mahassamme, eiks niin, muu porukka?


    • Anonyymi

      > Jeesus sai minut laihtumaan 40kg.

      > Tähti toi Jeesuksen seimeen jonka kolme itämaista tietäjää oli tuoneet latoon periessään veroja Juudean niemimaalla.

      Tähti toi Jeesuksen seimeen ja sai laihtumaan 40 kg ladossa.Nyt alkaa olla mansikkakakkuketjun anti kohdillaan.NYT HIIHTÄMÄÄN,sillä yhdellä suksella SAA SYÖDÄ VIISI mansikkakakkua ja yhdellä sauvalla kaksi mansikkakakkua viidessä tunnissa.VESIKELKALLA JA VESISUKSILLA saa syödä 10 kaloria.ILMAN VESISUKSEA pelkällä JALKAPOHJALLA hiihtämällä saa syödä vielä enämpi,jos on kylmä vesi.

      • Anonyymi

        Sulla ei taida olla ihan kaikki kunnossa. Ei kukaan laihduta vesisuksilla, etenkään talvella.

        Kesällä vielä ymmärtäisin. Mutta kesällä pyöräillään, läpi valoisan yön, mansikkakakku tarakassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla ei taida olla ihan kaikki kunnossa. Ei kukaan laihduta vesisuksilla, etenkään talvella.

        Kesällä vielä ymmärtäisin. Mutta kesällä pyöräillään, läpi valoisan yön, mansikkakakku tarakassa.

        KUKA PUHUU?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla ei taida olla ihan kaikki kunnossa. Ei kukaan laihduta vesisuksilla, etenkään talvella.

        Kesällä vielä ymmärtäisin. Mutta kesällä pyöräillään, läpi valoisan yön, mansikkakakku tarakassa.

        Kyllä se on sitten HYVÄÄ se omenapiirakka kahvin kera,KUN päällä on vielä kermavaahtoa.

        Laihduttajakin saa syödä sitä kaksi pientä palaa päivässä,eikä se hidasta yhtään laihtumista.


    • Anonyymi

      "Kompensoit syömishäiriötä massiivisella liikunnalla ja syömiskyttäämisellä (ruokapäiväkirja)"

      Tässä oli asian ydin!

      Ei kukaan tavallinen ihminen liiku paljon sen vuoksi, että saa syödä jatkuvasti enemmän. Ruokapäiväkirja on ookoo, samoin vaaka, varsinkin laihdutuksen alkuvaiheessa. Jos pitää ruveta puhumaan pihtimittauksesta, mansikkakakuista ja tuntikausia kestävistä hiihdoista sairauteen asti, kyllä kyseessä on syömishäiriö.

      Häiriöön ja pakkohäiriöihin pitää hakea apua, vaikka liikunta onkin terveellistä.

      • Anonyymi

        Kevyttä ne on näin pienet liikunnat.


      • Anonyymi

        Tuo on LAISKAN sohvaperunan puhetta,vorokaudessa on aikaa 24 tuntia ,yhden pienen liikuntasuoritteen voi tehdä jokainen joka HALUAA ylläpitää omaa terveyttään.

        Nytkin on vain -16 astetta pakkasta,se on erittäin hyvä hiihtoon.Rasvaa palaa sitä enemmän,mitä enemmän on pakkasta,KOSKA keho joutuu lämmittämään sisäänhengitettävän ilman ELI kaloreita kuluu siksi enemmän.
        (Kylmän talon lämmittämisessä kuluu enemmän polttoainetta kuin lämpimän talon lämmittämisessä)
        Itse olen pitänyt pakkasrajana -28 astetta,tarkenee erittäin hyvin kun pukeutuu kelien mukaan.Nykyään saa myös akkukäyttöisiä kinttaita ja kengänpohjallisia.Kasvot pystyy hyvin suojaamaan kasvomaskilla,olen tehnyt tähän maskiin pikkureikien tilalle 5 cm reijän suun kohdalle niin että pystyy hengittämään ja ommellut reunaan reunanauhan.
        https://www.e-ville.com/fi/3045172-muut-pyorailytarvikkeet/17679-hengittava-kasvomaski.html

        Leipomista EI kannata lopettaa esim 200g esim omenapiirakkaa sisältää vain n400 kaloria
        eli kaksi kertaa päivässä saa laihduttajakin syödä turvallisesti 100g palan kahvin kera.

        Jos laittaa päälle kermavaahtoa niinkuin minä pala pitää pienentää 100 grammaan.

        Laihduttaja saa syödä aivan kaikkia ruokia,leipää yms

        Syö TÄYSIN SAMAA ruokaa kuin ennen MUTTA puolta vähemmän kuin laihtuu varmasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on LAISKAN sohvaperunan puhetta,vorokaudessa on aikaa 24 tuntia ,yhden pienen liikuntasuoritteen voi tehdä jokainen joka HALUAA ylläpitää omaa terveyttään.

        Nytkin on vain -16 astetta pakkasta,se on erittäin hyvä hiihtoon.Rasvaa palaa sitä enemmän,mitä enemmän on pakkasta,KOSKA keho joutuu lämmittämään sisäänhengitettävän ilman ELI kaloreita kuluu siksi enemmän.
        (Kylmän talon lämmittämisessä kuluu enemmän polttoainetta kuin lämpimän talon lämmittämisessä)
        Itse olen pitänyt pakkasrajana -28 astetta,tarkenee erittäin hyvin kun pukeutuu kelien mukaan.Nykyään saa myös akkukäyttöisiä kinttaita ja kengänpohjallisia.Kasvot pystyy hyvin suojaamaan kasvomaskilla,olen tehnyt tähän maskiin pikkureikien tilalle 5 cm reijän suun kohdalle niin että pystyy hengittämään ja ommellut reunaan reunanauhan.
        https://www.e-ville.com/fi/3045172-muut-pyorailytarvikkeet/17679-hengittava-kasvomaski.html

        Leipomista EI kannata lopettaa esim 200g esim omenapiirakkaa sisältää vain n400 kaloria
        eli kaksi kertaa päivässä saa laihduttajakin syödä turvallisesti 100g palan kahvin kera.

        Jos laittaa päälle kermavaahtoa niinkuin minä pala pitää pienentää 100 grammaan.

        Laihduttaja saa syödä aivan kaikkia ruokia,leipää yms

        Syö TÄYSIN SAMAA ruokaa kuin ennen MUTTA puolta vähemmän kuin laihtuu varmasti.

        Liikkuvan ihmisen pitää syödä PALJON HIILIHYDRAATTEJA ,vähintään 300g päivässä.

        Parhaita hiilihydraatin lähteitä on leipä,pasta,riisi,hedelmät yms

        ELKÄÄ IHMISET USKOKO NIITÄ VALHEITA ETTEI HIILIHYDRAATTIA SAA SYÖDÄ.
        siitä menee vain terveys,jos ne jättää pois.


      • Anonyymi

        Niin, henkilöhän ei ole ihan kaikissa voimissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, henkilöhän ei ole ihan kaikissa voimissaan.

        Kovat urheillijat syö hiilihydraattia päivässä 800g ja tavalliset ihmiset normaalisti jos ei laihduta 400g


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovat urheillijat syö hiilihydraattia päivässä 800g ja tavalliset ihmiset normaalisti jos ei laihduta 400g

        Isoja on numerot taas...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on LAISKAN sohvaperunan puhetta,vorokaudessa on aikaa 24 tuntia ,yhden pienen liikuntasuoritteen voi tehdä jokainen joka HALUAA ylläpitää omaa terveyttään.

        Nytkin on vain -16 astetta pakkasta,se on erittäin hyvä hiihtoon.Rasvaa palaa sitä enemmän,mitä enemmän on pakkasta,KOSKA keho joutuu lämmittämään sisäänhengitettävän ilman ELI kaloreita kuluu siksi enemmän.
        (Kylmän talon lämmittämisessä kuluu enemmän polttoainetta kuin lämpimän talon lämmittämisessä)
        Itse olen pitänyt pakkasrajana -28 astetta,tarkenee erittäin hyvin kun pukeutuu kelien mukaan.Nykyään saa myös akkukäyttöisiä kinttaita ja kengänpohjallisia.Kasvot pystyy hyvin suojaamaan kasvomaskilla,olen tehnyt tähän maskiin pikkureikien tilalle 5 cm reijän suun kohdalle niin että pystyy hengittämään ja ommellut reunaan reunanauhan.
        https://www.e-ville.com/fi/3045172-muut-pyorailytarvikkeet/17679-hengittava-kasvomaski.html

        Leipomista EI kannata lopettaa esim 200g esim omenapiirakkaa sisältää vain n400 kaloria
        eli kaksi kertaa päivässä saa laihduttajakin syödä turvallisesti 100g palan kahvin kera.

        Jos laittaa päälle kermavaahtoa niinkuin minä pala pitää pienentää 100 grammaan.

        Laihduttaja saa syödä aivan kaikkia ruokia,leipää yms

        Syö TÄYSIN SAMAA ruokaa kuin ennen MUTTA puolta vähemmän kuin laihtuu varmasti.

        Meneppäs sössötämään tuota työssäkäyvälle perheenäidille että olet vaan laiska kun et jaksa käydä töiden jälkeen pimeässä ja kylmässä hiihtämässä.

        Saatat saada henkisesti turpaasi tuossa tilanteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meneppäs sössötämään tuota työssäkäyvälle perheenäidille että olet vaan laiska kun et jaksa käydä töiden jälkeen pimeässä ja kylmässä hiihtämässä.

        Saatat saada henkisesti turpaasi tuossa tilanteessa.

        Työ ja kotityöt vastaa jo sitä hiihtolenkkiä,EI niiden tarvitse käydä hiihtämässä,monet käy sittenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovat urheillijat syö hiilihydraattia päivässä 800g ja tavalliset ihmiset normaalisti jos ei laihduta 400g

        On se vaan ihme että tavalliset viisaat ihmiset saadaan uskomaan tuollaisia valheita,esim tämäkin youtuben maallemuutajapariskunta.

        Söin itse edellisellä dietillä hiilihydraattia joka päivä VÄHINTÄÄN 250g ja laihduin 4 kiloa kuukaudessa.Tällä dietillä nostan sen 300 grammaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se vaan ihme että tavalliset viisaat ihmiset saadaan uskomaan tuollaisia valheita,esim tämäkin youtuben maallemuutajapariskunta.

        Söin itse edellisellä dietillä hiilihydraattia joka päivä VÄHINTÄÄN 250g ja laihduin 4 kiloa kuukaudessa.Tällä dietillä nostan sen 300 grammaan.

        Puhutko mansikkakakusta vaiko omenapiirakasta kermavaahdon kera?

        Kakku ja piirakka eivät pidä nälkää. Sen takia pitää käydä hiihtämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on LAISKAN sohvaperunan puhetta,vorokaudessa on aikaa 24 tuntia ,yhden pienen liikuntasuoritteen voi tehdä jokainen joka HALUAA ylläpitää omaa terveyttään.

        Nytkin on vain -16 astetta pakkasta,se on erittäin hyvä hiihtoon.Rasvaa palaa sitä enemmän,mitä enemmän on pakkasta,KOSKA keho joutuu lämmittämään sisäänhengitettävän ilman ELI kaloreita kuluu siksi enemmän.
        (Kylmän talon lämmittämisessä kuluu enemmän polttoainetta kuin lämpimän talon lämmittämisessä)
        Itse olen pitänyt pakkasrajana -28 astetta,tarkenee erittäin hyvin kun pukeutuu kelien mukaan.Nykyään saa myös akkukäyttöisiä kinttaita ja kengänpohjallisia.Kasvot pystyy hyvin suojaamaan kasvomaskilla,olen tehnyt tähän maskiin pikkureikien tilalle 5 cm reijän suun kohdalle niin että pystyy hengittämään ja ommellut reunaan reunanauhan.
        https://www.e-ville.com/fi/3045172-muut-pyorailytarvikkeet/17679-hengittava-kasvomaski.html

        Leipomista EI kannata lopettaa esim 200g esim omenapiirakkaa sisältää vain n400 kaloria
        eli kaksi kertaa päivässä saa laihduttajakin syödä turvallisesti 100g palan kahvin kera.

        Jos laittaa päälle kermavaahtoa niinkuin minä pala pitää pienentää 100 grammaan.

        Laihduttaja saa syödä aivan kaikkia ruokia,leipää yms

        Syö TÄYSIN SAMAA ruokaa kuin ennen MUTTA puolta vähemmän kuin laihtuu varmasti.

        Hyvin siellä tarkeni hiihtää,vaikka pakkasta oli -18 astetta,kinttaisiin laitoin nyt todella laadukkat Lenz Heat Sole pohjalliset,ne on tarkoitettu kenkiin mutta pustyy käyttämään myös kinttaassa.Akku siinä on niin hyvä että se kestää täydellä tehollakin 3 tuntia.Riitti että piti päällä alussa vain tunnin,heti kun kädet lämpeni vaihdoin alle ohuet puuvillahanskat.
        Jaloissa halvat kiinalaiset USP akulla toimivat pohjalliset,ne piti pitää päällä koko ajan.

        https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/lenz-heat-sole-10-akkulammitteiset-pohjalliset


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      305
      3559
    2. 204
      2981
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2544
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      238
      2020
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1445
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1337
    8. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      170
      1324
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1318
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe