Panetellaan Pirppistä..

oikein olan takaa!
Tässä avaus jossa mieleltään epätasapainoiset ja harhaisuuteen taipuvaiset anonyymit saavat purkaa tuntojaan.

Kun kerran kaikki mitä sanon menee minun panettelemiseksi, ei pilata muiden keskusteluja sillä.

Jännää että minun syyttelijäni syyllistyy itse juuri siihen mistä minua syyttää.. tai tälläinen on mielikuvani hänestä.

Ja pitäisiköhän minun olla yhteydessä ylläpitoon tämän asian puitteissa? Kyseessähän on ajojahti. En voi kukkaa sanoa etteikö tämä yksi ole kimpussani.

Jokaisella toki oikeus mielipiteeseensä mutta suora mustamaalauskamppanja käynnissä. Mutta sanompa vaan.. minua ei pelotella.

Epäilen että tähän aloitukseen ei hän kehtaa laittaa.. sotkee mieluummin muiden keskusteluja hämmentämällä.

120

585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tiedä juuri mitään näistä nykyisistä palstakuvioista, mutta huomasin, että sinua syytettiin siitä, että profiiilissasi oli kuulemma kuva joulukortista. En ymmärrä, mitä pahaa siinä sitten olisi. Onhan täällä profiilissa ollut vaikka mitä kuvia, ihan siilistä ja takapuolesta haarniskaan. Miksi joulukortti olisi sen pahempi juttu?

      • Liittyy siihen mitä sukupuolta olen. Minua syytetään mieheksi ja huijariksi.
        Laitoin tunnistettavan kuvan itsestäni ja nyt syytetään tekijänoikeusrikkomuksesta.
        Täällä joku hkeman harhaisuuteen takpuvainen älämölöö..


    • Anonyymi

      Vuodenvaihteessa sinua panettelivat Wwuwuw, xliner ja Flower kilpaa.
      Ovatko he myös anonyymejä jotka haluavat jatkaa savustusta luonnollisella jatkolla.

      • No he ovat tervetulleita panettelemaan tähän ketjuun myös. Ei tässä erotella panettelijoita olleskaan.

        Täällä voipi vapaasti panetella minua. Josko se sukeutuisi pikkuhiljaa ulos systeemistä..


    • Itseltäni on suoraan sanoen mennyt kokonaan ohi moinen draama. Vika taitaa olla osin itsessäni, kun minulla on taipumus sulkea silmäni henkilökohtaisuuksilta kohdistuvatpa ne sitten itseen tai muihin. Ei vaan kinosta.

      Anonyyminä palstailun henki ja elämähän on siinä, ettei muita tarvitse tuntea, eikä heistä välittää. Jotkut sitten välittävät, yleensä negatiivisesti.

      Jaksamista, vaikka en sinua tunne, enkä välitäkään! :D

      • Anonyymi

        Ei sinuakaan kukaan tunne joten ei sinustakaan kukaan välitä samaa kaavaa käyttäen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinuakaan kukaan tunne joten ei sinustakaan kukaan välitä samaa kaavaa käyttäen.

        Se onkin hyvä. Kuten jo kerroin, pidän tätä virkistävänä, ettei tarvitse välittää, oli joku kuinka avun tarpeessa tai joku kuinka mulkero kusipää tahansa.

        Antaa mennä vaan...


      • Yksi palstahäirikkö ei saa maailmaani kaatumaan.
        Joillekin voi olla isompikin juttu.

        Mutta se seikka että tämä häirikkö yrittää saada minut polvilleni.. ei tule onnistumaan. Tälläisissä tapauksissa yleensä sisuunnun ja käyn taistoon epäoikeudenmukaisuutta vastaan.

        Olen ehkä vähän tyhmä, mutta tiedän että häirikkö ei lopeta ennenkuin on saanut haluamansa. Ja sekään ei riitä.. seuraava uhri on jo varmaankin katsottuna.

        Ja kiitos kun et välitä.. heh. Niin sitä pitää :D


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Yksi palstahäirikkö ei saa maailmaani kaatumaan.
        Joillekin voi olla isompikin juttu.

        Mutta se seikka että tämä häirikkö yrittää saada minut polvilleni.. ei tule onnistumaan. Tälläisissä tapauksissa yleensä sisuunnun ja käyn taistoon epäoikeudenmukaisuutta vastaan.

        Olen ehkä vähän tyhmä, mutta tiedän että häirikkö ei lopeta ennenkuin on saanut haluamansa. Ja sekään ei riitä.. seuraava uhri on jo varmaankin katsottuna.

        Ja kiitos kun et välitä.. heh. Niin sitä pitää :D

        "Olen ehkä vähän tyhmä, "

        Et vaikuta yhtään tyhmältä mutta monen muun kirjoituksista saa selkeästi tyhmän kuvan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Olen ehkä vähän tyhmä, "

        Et vaikuta yhtään tyhmältä mutta monen muun kirjoituksista saa selkeästi tyhmän kuvan.

        Kyllä minä oikeasti olen vähän yksinkertainen ja tyhmä. Sillain omalla tavallani.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kyllä minä oikeasti olen vähän yksinkertainen ja tyhmä. Sillain omalla tavallani.

        Laitan paremmaksi. Minäpä olen ihan todistettavasti aivovammainen. Tai oikeastaan nykyisin puuttuu pala aivoista. 🤪


    • Oottaa sitä anonyymiä Pujiksen "kaveria". *Kaivaa poppikset esiin.*

      • Ei se uskalla. Täällä ihan häntä (kin) varten tehty aloitus.

        Hämmentää muiden ketjuja, kas vanha palstalainen kun on - osaa kuviot.


    • Anonyymi

      No eikä panetella. Sulla on niin lyhyt palstahistoria, ettet tiedä mitä kaikkea täällä on tullut vastaan. Aina pienellä varauksella..

      Tuossa nyt on esimerkki palstasekoamisesta. Aika ajoin jollekin käy noin. Kyllä se tästä taas rauhoittuu.

      xLiner

      • Mitä kaikkea täällä on sitten tullut vastaan?


      • Kiva tietää.. todellakin olen nuubi.

        En ajatellutkaan että palsta olisi onnellinen sateenkaarimaa. Mutta jonkinlainen oikeudentajuni hälyttää kun saa vapaasti syytellä toista rikoksista. En edes muista kuinka monta syytöstä olen saanut.

        Minulla ei ole väliä, olen vain joku random siinä missä muutkin. Mutta kun mitään ei voi sanoa ilman että hyökätään kimppuun.

        Tämän pitäisi kuitenkin olla keskustelupalsta...


      • Anonyymi

        Tämä on totta.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kiva tietää.. todellakin olen nuubi.

        En ajatellutkaan että palsta olisi onnellinen sateenkaarimaa. Mutta jonkinlainen oikeudentajuni hälyttää kun saa vapaasti syytellä toista rikoksista. En edes muista kuinka monta syytöstä olen saanut.

        Minulla ei ole väliä, olen vain joku random siinä missä muutkin. Mutta kun mitään ei voi sanoa ilman että hyökätään kimppuun.

        Tämän pitäisi kuitenkin olla keskustelupalsta...

        Älä välitä, täällä asustelee joku tyyppi, joka aina ottaa uudet kirjoittajat hampaisiinsa. Milloin väittää profiilikuvat varastetuiksi/omiksi ja milloin hörhöää jostain muusta. Mulle kävi samoin. Profiilikuvasta tuli riita. Minä olin osittaisella naamakuvallani täällä, ja tää sankari alkoi väittämään kuvaa omaksi. Jep, jep. Hetken päästä ilmestyi valeprofiili, mun nikillä. Ja on näitä kuulemma muitakin samanlaisia ollut. Epävakaa mikä epävakaa. Minkä sille sitten voi. Ainoa tapa laittaa nuo ruotuun, on olla antamatta niille huomiota. Ohittaa vaan. Katkaiset keskustelun vaikenemalla (ja et tee tällaisia aloituksia). Se (vaikeneminen) on pahinta myrkkyä huomionkipeälle, lapselliselle trollille.

        Lillis2020


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä välitä, täällä asustelee joku tyyppi, joka aina ottaa uudet kirjoittajat hampaisiinsa. Milloin väittää profiilikuvat varastetuiksi/omiksi ja milloin hörhöää jostain muusta. Mulle kävi samoin. Profiilikuvasta tuli riita. Minä olin osittaisella naamakuvallani täällä, ja tää sankari alkoi väittämään kuvaa omaksi. Jep, jep. Hetken päästä ilmestyi valeprofiili, mun nikillä. Ja on näitä kuulemma muitakin samanlaisia ollut. Epävakaa mikä epävakaa. Minkä sille sitten voi. Ainoa tapa laittaa nuo ruotuun, on olla antamatta niille huomiota. Ohittaa vaan. Katkaiset keskustelun vaikenemalla (ja et tee tällaisia aloituksia). Se (vaikeneminen) on pahinta myrkkyä huomionkipeälle, lapselliselle trollille.

        Lillis2020

        Kiitos neuvostasi. Eipä tuo kiusanhenki tarttunut täkyyn.

        Harmittaa että hän sotkee muiden aloituksia. Eli kun en halua että muiden keskustelu menee hänen takiaan pilalle, joten kai poistuminen on sitten se ainoa keino.. ja sitähän se haluaa.

        En tosin ole poistumassa mihinkään - piruuttanikaan.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kiitos neuvostasi. Eipä tuo kiusanhenki tarttunut täkyyn.

        Harmittaa että hän sotkee muiden aloituksia. Eli kun en halua että muiden keskustelu menee hänen takiaan pilalle, joten kai poistuminen on sitten se ainoa keino.. ja sitähän se haluaa.

        En tosin ole poistumassa mihinkään - piruuttanikaan.

        Ei se taida lopettaa, niin kauan kuin sille antaa huomiota. Mutta älä sinä nyt sen takia lopeta. Pian opit tunnistamaan kirjoitustyylistä, ja osaat ohittaa. Muutkin tunnistaa ja osaa kyllä ohittaa, jos haluaa. Älä harmittele näitä keskusteluja, ei ne ole harmittelusn arvoisia, yleensä hän ne on sisällöllisesti muutenkin pelkkää huuhaata 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se taida lopettaa, niin kauan kuin sille antaa huomiota. Mutta älä sinä nyt sen takia lopeta. Pian opit tunnistamaan kirjoitustyylistä, ja osaat ohittaa. Muutkin tunnistaa ja osaa kyllä ohittaa, jos haluaa. Älä harmittele näitä keskusteluja, ei ne ole harmittelusn arvoisia, yleensä hän ne on sisällöllisesti muutenkin pelkkää huuhaata 😄

        Minä poistun taas, joten jos tulee jotain viestejä mun nikillä tänään vielä, niin eivät ole minulta. :)
        Lillis2020


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se taida lopettaa, niin kauan kuin sille antaa huomiota. Mutta älä sinä nyt sen takia lopeta. Pian opit tunnistamaan kirjoitustyylistä, ja osaat ohittaa. Muutkin tunnistaa ja osaa kyllä ohittaa, jos haluaa. Älä harmittele näitä keskusteluja, ei ne ole harmittelusn arvoisia, yleensä hän ne on sisällöllisesti muutenkin pelkkää huuhaata 😄

        No niin, oikessahan olet. Taas kerran.
        Mutta kiitos...
        Alan pikkuisen hiffaamaan mikä on kupletin juoni.
        Ja koko palsta tietää kuka tämä häirikkö on.

        Ymmärrän nyt paremmin myös sen varovaisuuden mikä palstalaisilla on.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No niin, oikessahan olet. Taas kerran.
        Mutta kiitos...
        Alan pikkuisen hiffaamaan mikä on kupletin juoni.
        Ja koko palsta tietää kuka tämä häirikkö on.

        Ymmärrän nyt paremmin myös sen varovaisuuden mikä palstalaisilla on.

        Ei sitä varsinaisesti tiedä. En ainakaan mä.

        Mutta näköjään ihan_sivustakin lopettanut nikkinsä...


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No niin, oikessahan olet. Taas kerran.
        Mutta kiitos...
        Alan pikkuisen hiffaamaan mikä on kupletin juoni.
        Ja koko palsta tietää kuka tämä häirikkö on.

        Ymmärrän nyt paremmin myös sen varovaisuuden mikä palstalaisilla on.

        Mainitsen nyt ihan nimeltä, sillä ansaitset tietää kuka sinua oikein kiusaa. Kyseessä on MissPönttöuuni. Aikaisemmin ollut mukava ja asiallinen kirjoittaja. Hänelle on tapahtunut jotakin, mutta kukaan ei tiedä mitä. Iso muutos persoonassa kuitenkin. Lähinnä tulee tästä surullinen mieli, että mitä sellaista on voinut tapahtua, mikä saa hänet käyttäytymään näin. Ei tunnista samaksi ihmiseksi.

        Ymmärrän että tällainen käytös saa sinussa monenlaisia tunteita aikaan. Mutta jos tämä toisi jotakin perspektiiviä asiaan. Kyseessä kun on surullinen ihmiskohtalo. Ehkä hän ei pahuuttaan trollaa. Nyt on vaan mieleterveys pettänyt.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Mainitsen nyt ihan nimeltä, sillä ansaitset tietää kuka sinua oikein kiusaa. Kyseessä on MissPönttöuuni. Aikaisemmin ollut mukava ja asiallinen kirjoittaja. Hänelle on tapahtunut jotakin, mutta kukaan ei tiedä mitä. Iso muutos persoonassa kuitenkin. Lähinnä tulee tästä surullinen mieli, että mitä sellaista on voinut tapahtua, mikä saa hänet käyttäytymään näin. Ei tunnista samaksi ihmiseksi.

        Ymmärrän että tällainen käytös saa sinussa monenlaisia tunteita aikaan. Mutta jos tämä toisi jotakin perspektiiviä asiaan. Kyseessä kun on surullinen ihmiskohtalo. Ehkä hän ei pahuuttaan trollaa. Nyt on vaan mieleterveys pettänyt.

        Kiitos, mutta tulkitsin jo että hän on kyseessä.
        Juu olen siis kiltimpi hänelle jatkossa, sillä sairaus pitää ottaa huomioon.

        Olen kärsivällisempi ja opettelen sivuuttamaan hänet ja hänen tempauksensa.

        Tosin olen sen verran uusi etten vielä erota tyylistä kirjoittelijoita. Joten lepsuksia tulee sattumaan..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä varsinaisesti tiedä. En ainakaan mä.

        Mutta näköjään ihan_sivustakin lopettanut nikkinsä...

        Olen vielä palstalla, mutta joko anona tai tällä uudella rekatulla. 🙃

        I_s


      • Palstakamu kirjoitti:

        Mainitsen nyt ihan nimeltä, sillä ansaitset tietää kuka sinua oikein kiusaa. Kyseessä on MissPönttöuuni. Aikaisemmin ollut mukava ja asiallinen kirjoittaja. Hänelle on tapahtunut jotakin, mutta kukaan ei tiedä mitä. Iso muutos persoonassa kuitenkin. Lähinnä tulee tästä surullinen mieli, että mitä sellaista on voinut tapahtua, mikä saa hänet käyttäytymään näin. Ei tunnista samaksi ihmiseksi.

        Ymmärrän että tällainen käytös saa sinussa monenlaisia tunteita aikaan. Mutta jos tämä toisi jotakin perspektiiviä asiaan. Kyseessä kun on surullinen ihmiskohtalo. Ehkä hän ei pahuuttaan trollaa. Nyt on vaan mieleterveys pettänyt.

        Kuten P-p, en tunnista minäkään vielä anoja, mut oliks tää se sama joka kiusas eilen mua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä poistun taas, joten jos tulee jotain viestejä mun nikillä tänään vielä, niin eivät ole minulta. :)
        Lillis2020

        Miten Jiimen jakselee sielläfriendzonella?


      • Lauruska kirjoitti:

        Kuten P-p, en tunnista minäkään vielä anoja, mut oliks tää se sama joka kiusas eilen mua?

        En osaa sanoa.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Mainitsen nyt ihan nimeltä, sillä ansaitset tietää kuka sinua oikein kiusaa. Kyseessä on MissPönttöuuni. Aikaisemmin ollut mukava ja asiallinen kirjoittaja. Hänelle on tapahtunut jotakin, mutta kukaan ei tiedä mitä. Iso muutos persoonassa kuitenkin. Lähinnä tulee tästä surullinen mieli, että mitä sellaista on voinut tapahtua, mikä saa hänet käyttäytymään näin. Ei tunnista samaksi ihmiseksi.

        Ymmärrän että tällainen käytös saa sinussa monenlaisia tunteita aikaan. Mutta jos tämä toisi jotakin perspektiiviä asiaan. Kyseessä kun on surullinen ihmiskohtalo. Ehkä hän ei pahuuttaan trollaa. Nyt on vaan mieleterveys pettänyt.

        "Mainitsen nyt ihan nimeltä, sillä ansaitset tietää kuka sinua oikein kiusaa. Kyseessä on MissPönttöuuni. Aikaisemmin ollut mukava ja asiallinen kirjoittaja. Hänelle on tapahtunut jotakin, mutta kukaan ei tiedä mitä. Iso muutos persoonassa kuitenkin. "

        Jätäpäs vielä mainitsematta kun juttu ei ehken ole noin yksinkertainen, ainakin toivon ettei ole koska se missP minkä minä muistan, aina iloinen energinen ja pirteä ei ole lainkaan tuon trollin kaltainen, jos sitten onkin missP saatte sitten syyttää itseänne, ensin häntä kiusasi pertti, sinäkin välillä ja sitten vielä jani trollaili ja syötti valheitaan. Kukaan k-päistä ei ole osoittanut minkäänlaista katumusta ja nyt syötätte vielä missP:n niskaan näitä trolliväitteitä. Jos se kuitenkin on missP harmittaa äärettömästi että k-päät leikeillänne saaneet ennen niin mukavan palstaisen vähemmän mukavaksi, siinä tapauksessa syy on nimenomaan teidän ja teissä, ei kenessäkään muussa, saisitte hävetä.

        Mutta ei vaan minusta oikein istu tuo ajatus missP:stä trollina, sen sijaan hyvinkin istuu ajatus samasta/samoista ihmisistä jotka missP:n ja monta muutakin mukavaa naista on täältä pois ajaneet kun on olleet liian mukavia, kysykääpä itseltänne ketkä mielestään mastermindit täällä ennenkin on multinikkailua ja trollailua harrastaneet? syllttytehdas löytynee taas sieltä suunnalta, melko helppo on esiintyä varmaan ikäänkuin missP:nä ja tomppelit uskoo, yksi trollailijahan taannoin kehui miten helppo täällä on kaikkia tomppeleita huijata.

        Saisitte p..sakki hävetä noita syytöksiänne sellaista kohtaan joka ei ole itse täällä puolustautumassa, tuskin edes tietää mitä olette hänestä taas kirjoitelleet. Minunkin palstapersoona taitaa trollia ärsyttää kun näyttää tulevan selittämättömiä banneja ilman mitään syytä kun palstalle ilmestyy, todennäköisesti tämänkin viestin jälkeen paukkuu bannit. Palsta on aikalailla pilalla, ainakin kun katsoo viimeaisia ketjuja ei täällä kukaan taida osata enää tehdä asiallisia oikean keskustelun avauksia, ehkäpä olette sen ansainneetkin. Hajotkaa ja riidelkää, ihan sama, näille uusille sanon niin kuin olen aiemminkin sanonut, älkää kertoko täällä mitään ylimääräistä itsestänne, trolli kyllä muistaa laittaa asiat talteen ja hyökkää sitten puskista jossain vaiheessa, todennäköisesti vielä niin että leipoo syylliseksi jotain ihan viatonta ihmistä siinä samalla.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Mainitsen nyt ihan nimeltä, sillä ansaitset tietää kuka sinua oikein kiusaa. Kyseessä on MissPönttöuuni. Aikaisemmin ollut mukava ja asiallinen kirjoittaja. Hänelle on tapahtunut jotakin, mutta kukaan ei tiedä mitä. Iso muutos persoonassa kuitenkin. "

        Jätäpäs vielä mainitsematta kun juttu ei ehken ole noin yksinkertainen, ainakin toivon ettei ole koska se missP minkä minä muistan, aina iloinen energinen ja pirteä ei ole lainkaan tuon trollin kaltainen, jos sitten onkin missP saatte sitten syyttää itseänne, ensin häntä kiusasi pertti, sinäkin välillä ja sitten vielä jani trollaili ja syötti valheitaan. Kukaan k-päistä ei ole osoittanut minkäänlaista katumusta ja nyt syötätte vielä missP:n niskaan näitä trolliväitteitä. Jos se kuitenkin on missP harmittaa äärettömästi että k-päät leikeillänne saaneet ennen niin mukavan palstaisen vähemmän mukavaksi, siinä tapauksessa syy on nimenomaan teidän ja teissä, ei kenessäkään muussa, saisitte hävetä.

        Mutta ei vaan minusta oikein istu tuo ajatus missP:stä trollina, sen sijaan hyvinkin istuu ajatus samasta/samoista ihmisistä jotka missP:n ja monta muutakin mukavaa naista on täältä pois ajaneet kun on olleet liian mukavia, kysykääpä itseltänne ketkä mielestään mastermindit täällä ennenkin on multinikkailua ja trollailua harrastaneet? syllttytehdas löytynee taas sieltä suunnalta, melko helppo on esiintyä varmaan ikäänkuin missP:nä ja tomppelit uskoo, yksi trollailijahan taannoin kehui miten helppo täällä on kaikkia tomppeleita huijata.

        Saisitte p..sakki hävetä noita syytöksiänne sellaista kohtaan joka ei ole itse täällä puolustautumassa, tuskin edes tietää mitä olette hänestä taas kirjoitelleet. Minunkin palstapersoona taitaa trollia ärsyttää kun näyttää tulevan selittämättömiä banneja ilman mitään syytä kun palstalle ilmestyy, todennäköisesti tämänkin viestin jälkeen paukkuu bannit. Palsta on aikalailla pilalla, ainakin kun katsoo viimeaisia ketjuja ei täällä kukaan taida osata enää tehdä asiallisia oikean keskustelun avauksia, ehkäpä olette sen ansainneetkin. Hajotkaa ja riidelkää, ihan sama, näille uusille sanon niin kuin olen aiemminkin sanonut, älkää kertoko täällä mitään ylimääräistä itsestänne, trolli kyllä muistaa laittaa asiat talteen ja hyökkää sitten puskista jossain vaiheessa, todennäköisesti vielä niin että leipoo syylliseksi jotain ihan viatonta ihmistä siinä samalla.

        -harmiseikirj-

        Tiedät siis kertoa, että Pönttis on lopettanut palstailun ja häntä matkii nyt joku muu? Ja hän ei ole kirjoitellut Funeauna, eikä muitakaan näitä hirnumis kirjoituksia tai esiintynyt kukkamerkillä? Jos kyseessä on joku muu, niin aikamoista omistautumista tuo jo vaatii. Soveltaisin tähän keissiin ankkatestiä. Mutta sinullahan on muut väylät Missiin, joten voit kysyä häneltä henkilökohtaisesti, että vieläkö hän täällä käy?

        Ja se oli Pönttis joka alkoi ensin minua kiusaamaan. Onko Pönttis siis mielestäsi kusipää? Ei pidä leikkiin ryhtyä, jos sitä ei kestä.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Tiedät siis kertoa, että Pönttis on lopettanut palstailun ja häntä matkii nyt joku muu? Ja hän ei ole kirjoitellut Funeauna, eikä muitakaan näitä hirnumis kirjoituksia tai esiintynyt kukkamerkillä? Jos kyseessä on joku muu, niin aikamoista omistautumista tuo jo vaatii. Soveltaisin tähän keissiin ankkatestiä. Mutta sinullahan on muut väylät Missiin, joten voit kysyä häneltä henkilökohtaisesti, että vieläkö hän täällä käy?

        Ja se oli Pönttis joka alkoi ensin minua kiusaamaan. Onko Pönttis siis mielestäsi kusipää? Ei pidä leikkiin ryhtyä, jos sitä ei kestä.

        Minä en tiedä mitään, arvelen vain enkä aio edes yrittää selvittää teidän tunkiota. Ei ole kirjoitellut funeauna, siitä olen aika saletti. Kukkamerkillä on ehkä esiintynytkin. Niin no, trollit on omistautuneita täällä, kenties se olet sinä?

        No tuskinpa vaan alkoi, sinähän se täällä ihan pertsan tyyliin kiljuit pönttistä pitkään suunnilleen joka avauksessa. Pönttis on ainakin vähemmän kusipää kuin te häntä kiusanneet, jos sitten loittekin hirviön olette vastuussa.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en tiedä mitään, arvelen vain enkä aio edes yrittää selvittää teidän tunkiota. Ei ole kirjoitellut funeauna, siitä olen aika saletti. Kukkamerkillä on ehkä esiintynytkin. Niin no, trollit on omistautuneita täällä, kenties se olet sinä?

        No tuskinpa vaan alkoi, sinähän se täällä ihan pertsan tyyliin kiljuit pönttistä pitkään suunnilleen joka avauksessa. Pönttis on ainakin vähemmän kusipää kuin te häntä kiusanneet, jos sitten loittekin hirviön olette vastuussa.

        -harmiseikirj-

        Sulla on sokea kohta Pönttiksen suhteen🤪. Eikö teidän kannattaisi vaan mennä yhteen, niin kuin Pönttis jo ehdottikin.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Sulla on sokea kohta Pönttiksen suhteen🤪. Eikö teidän kannattaisi vaan mennä yhteen, niin kuin Pönttis jo ehdottikin.

        Nöyp, en vaan pidä siitä että noin oikopäätä nielette kaiken ja levitätte pahaa sanomaa toisista kirjoittajista, trolli mielissään hihittelee teidän lyhytnäköisyydelle. Myös minusta on levitetty valheellisia väitteitä, ehkä se sokea kohta tulee siitä, en vain pidä semmoisesta. Sitten jos oikeasti tiedät, sitten voit alkaa julistamaan jonkun nimeä, muuten ole hiljaa.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nöyp, en vaan pidä siitä että noin oikopäätä nielette kaiken ja levitätte pahaa sanomaa toisista kirjoittajista, trolli mielissään hihittelee teidän lyhytnäköisyydelle. Myös minusta on levitetty valheellisia väitteitä, ehkä se sokea kohta tulee siitä, en vain pidä semmoisesta. Sitten jos oikeasti tiedät, sitten voit alkaa julistamaan jonkun nimeä, muuten ole hiljaa.

        -harmiseikirj-

        Kaikkihan hänet ovat jo tunnistaneet, eikä hän ole edes pyrkinyt salaamaan henkilöllisyyttään. Sinä ja Disse olette ainoat sokeat hänen suhteensa. Jos olet niin varma, niin ainahan voit pirauttaa Pönttikselle. Et vaan kestä kuulla totuutta, joten sitä et pysty tekemään.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Kaikkihan hänet ovat jo tunnistaneet, eikä hän ole edes pyrkinyt salaamaan henkilöllisyyttään. Sinä ja Disse olette ainoat sokeat hänen suhteensa. Jos olet niin varma, niin ainahan voit pirauttaa Pönttikselle. Et vaan kestä kuulla totuutta, joten sitä et pysty tekemään.

        Niin miksiköhän kaikki ovat "tunnistaneet"? teette trollille aika helpoksi asiat. Onhan minutkin "tunnistettu" vaikka miksi täällä, silti olen vain tällä yhdellä nikillä esiintynyt. Ei ole minun asia selvittää teidän sotkuja, ottakaa itse selvää ja sitten heittäkää tietonne framille kun oikeasti tiedätte jotain.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin miksiköhän kaikki ovat "tunnistaneet"? teette trollille aika helpoksi asiat. Onhan minutkin "tunnistettu" vaikka miksi täällä, silti olen vain tällä yhdellä nikillä esiintynyt. Ei ole minun asia selvittää teidän sotkuja, ottakaa itse selvää ja sitten heittäkää tietonne framille kun oikeasti tiedätte jotain.

        -harmiseikirj-

        Tiedetään jo ;)


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Tiedetään jo ;)

        Hyöpdylliset hölmöt "tietää" aina :D

        -harmiseikirj-.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyöpdylliset hölmöt "tietää" aina :D

        -harmiseikirj-.

        Sellainen sinä olet. Pönttis se vaan nauraa kun teet itsestäsi tyhmän.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Sellainen sinä olet. Pönttis se vaan nauraa kun teet itsestäsi tyhmän.

        En minä tässä mitään tee, kunhan vain arvelen teidän taas olevan väärässä. "Mastermind" hihittelee teidän helppoutta.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minä tässä mitään tee, kunhan vain arvelen teidän taas olevan väärässä. "Mastermind" hihittelee teidän helppoutta.

        -harmiseikirj-

        Varmasti hihittelee, oikein hirnuu, kuten eräällä tietyllä käyttäjällä on tapana.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Varmasti hihittelee, oikein hirnuu, kuten eräällä tietyllä käyttäjällä on tapana.

        Tuskin hirnuu, mutta voi olla että nauraa makeasti partaansa.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin hirnuu, mutta voi olla että nauraa makeasti partaansa.

        -harmiseikirj-

        Eipähän sitä tiedä vaikka olisikin parrallinen Pertti.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Eipähän sitä tiedä vaikka olisikin parrallinen Pertti.

        Mitä se pariskunta täällä riitelee? Kolmiodraama menossa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se pariskunta täällä riitelee? Kolmiodraama menossa?

        Hehe, aika hyvä 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin miksiköhän kaikki ovat "tunnistaneet"? teette trollille aika helpoksi asiat. Onhan minutkin "tunnistettu" vaikka miksi täällä, silti olen vain tällä yhdellä nikillä esiintynyt. Ei ole minun asia selvittää teidän sotkuja, ottakaa itse selvää ja sitten heittäkää tietonne framille kun oikeasti tiedätte jotain.

        -harmiseikirj-

        Totta. Ja kukakohan täälläkin palstalla on Pönttiksen kanssa kirjoitellut muuallakin kuin täällä? Ei kovin moni Pönttisgä suoraan syyttävä.

        Mutta yhtä kaikki... palstastasta tehdään p.ska paikka... oon ihan samaa mieltä (kerrankin) Harmiksen kanssa.

        Anonyymit saa mekastaa mitä tahaansa ja kaikki vaan vielä uskoo...

        Tarviikohan tätä allekirjoittaa edes, miettii Dissen entinen kirjoittaja huokaisten kattoon. 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Ja kukakohan täälläkin palstalla on Pönttiksen kanssa kirjoitellut muuallakin kuin täällä? Ei kovin moni Pönttisgä suoraan syyttävä.

        Mutta yhtä kaikki... palstastasta tehdään p.ska paikka... oon ihan samaa mieltä (kerrankin) Harmiksen kanssa.

        Anonyymit saa mekastaa mitä tahaansa ja kaikki vaan vielä uskoo...

        Tarviikohan tätä allekirjoittaa edes, miettii Dissen entinen kirjoittaja huokaisten kattoon. 🙄

        No niinpä, erityisesti tympii tuo kun täällä aika oikopäätä teilataan ja vedetään kölin ali, ja tympisi kenen tahansa väärin syytetyn kohdalla. Viimeksi puolustin pirppistä kun wuppis ja lineri oli tietävinään varmasti mieheksi kun oli uusi palstalla ja varmana tietona aikoi käyttää hyväkseen pujista, eikä siinä pujiksenkaan vakuuttelut todelliseksi naishenkilöksi auttaneet.

        Palstan taso näyttää olevan ihan kuraa nykyään, sun halkohomma-avuaksetkin on aatelia näihin nykyisiin nähden, pieni kyökkistelykään ei haittaisi tason nostossa ja tämä oli kehu.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niinpä, erityisesti tympii tuo kun täällä aika oikopäätä teilataan ja vedetään kölin ali, ja tympisi kenen tahansa väärin syytetyn kohdalla. Viimeksi puolustin pirppistä kun wuppis ja lineri oli tietävinään varmasti mieheksi kun oli uusi palstalla ja varmana tietona aikoi käyttää hyväkseen pujista, eikä siinä pujiksenkaan vakuuttelut todelliseksi naishenkilöksi auttaneet.

        Palstan taso näyttää olevan ihan kuraa nykyään, sun halkohomma-avuaksetkin on aatelia näihin nykyisiin nähden, pieni kyökkistelykään ei haittaisi tason nostossa ja tämä oli kehu.

        -harmiseikirj-

        No kaukana on ne ajat kun turistiin joskus isolla porukalla niitänäitä. Pikkuisen oli pilkettä silmäkulmassa ja ilman hymiöitäkin porukka tajus, että nyt veistellään.

        Tosikkomaiseksi vastakkainasetteluksi mennyt..

        Ja kyllä voin sanoa, että omalta kohdalta nostan kädet pystyyn. No can do!

        D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kaukana on ne ajat kun turistiin joskus isolla porukalla niitänäitä. Pikkuisen oli pilkettä silmäkulmassa ja ilman hymiöitäkin porukka tajus, että nyt veistellään.

        Tosikkomaiseksi vastakkainasetteluksi mennyt..

        Ja kyllä voin sanoa, että omalta kohdalta nostan kädet pystyyn. No can do!

        D

        Joo, eipä ole paljon tehtävissä. Ihmeen pitkään tässä on kestänytkin kirjoitella, koko illan, ilman että trolli hommaa bannia. Mutta jännä että menee tämä palsta ilmeisesti ihan samoin kuin miehen logiikka, mulla vaan on sellainen kutina että samat trollit tämän alasajoa on toteuttaneet/toteuttaa.

        Joo, tuo tosikkomaisuus ihme juttu, jotkut ei taida oikein ymmärtää että jos hommaa bannia kaikille erimielisille niin se tappaa keskustelun kohta kokonaan. Muutenkin ihmetyttää kun kyllä olen osani saanut loukkauksista, silti ei ole tarvinnut koskaan kenenkään viesteistä itkeä ylläpidolle, joillekin se taas näyttää olevan kätevä lyömäase ja eihän siinä mitään jos sitten itse saisivat jotain aikaan, mutta kyhjöttävät vaan sitten hiljaa tai korkeintaan trollailevat jotain älyvapaata.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Ja kukakohan täälläkin palstalla on Pönttiksen kanssa kirjoitellut muuallakin kuin täällä? Ei kovin moni Pönttisgä suoraan syyttävä.

        Mutta yhtä kaikki... palstastasta tehdään p.ska paikka... oon ihan samaa mieltä (kerrankin) Harmiksen kanssa.

        Anonyymit saa mekastaa mitä tahaansa ja kaikki vaan vielä uskoo...

        Tarviikohan tätä allekirjoittaa edes, miettii Dissen entinen kirjoittaja huokaisten kattoon. 🙄

        Oot juonut taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kaukana on ne ajat kun turistiin joskus isolla porukalla niitänäitä. Pikkuisen oli pilkettä silmäkulmassa ja ilman hymiöitäkin porukka tajus, että nyt veistellään.

        Tosikkomaiseksi vastakkainasetteluksi mennyt..

        Ja kyllä voin sanoa, että omalta kohdalta nostan kädet pystyyn. No can do!

        D

        Mitä arvelisit, olisiko pönttis jo huutanut kovaa ellei olisi syyllinen? Todistelisi syyttömyyttään aivan varmasti, palstaa lukee kuitenkin joka päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot juonut taas.

        Tähän mielrntilaan olisin smpunut kaikkia kovilla, jod oisin hutikassa...


      • Palstakamu kirjoitti:

        Kaikkihan hänet ovat jo tunnistaneet, eikä hän ole edes pyrkinyt salaamaan henkilöllisyyttään. Sinä ja Disse olette ainoat sokeat hänen suhteensa. Jos olet niin varma, niin ainahan voit pirauttaa Pönttikselle. Et vaan kestä kuulla totuutta, joten sitä et pysty tekemään.

        Nyt lopeta missin mustamaalaus, kyllä täällä on nähty ketkä hyökkii naisista täällä naisia kohtaan.
        x-liner ollut yksi pahimmista missi ei ole koskaan hyökkinyt minua kohtaan . X-liner tehnyt aina huvikseen mustamaalatakseen ja myös käyttää anonyyminä kyllä sen tuntee.

        Se että muistanet, jos olet hän joka väität olleen toit epäluottamuksen vain esittämällä toista vain pilailulla, joten olet siksi ollut varmasti epäluotettava.
        Sellaisia asioita ei korjata vain syylistämällä missiä kohtaan.


      • valtakunta kirjoitti:

        Nyt lopeta missin mustamaalaus, kyllä täällä on nähty ketkä hyökkii naisista täällä naisia kohtaan.
        x-liner ollut yksi pahimmista missi ei ole koskaan hyökkinyt minua kohtaan . X-liner tehnyt aina huvikseen mustamaalatakseen ja myös käyttää anonyyminä kyllä sen tuntee.

        Se että muistanet, jos olet hän joka väität olleen toit epäluottamuksen vain esittämällä toista vain pilailulla, joten olet siksi ollut varmasti epäluotettava.
        Sellaisia asioita ei korjata vain syylistämällä missiä kohtaan.

        Itse hän syyttää minua milloin mistä. Ottakoon vastuun tekosistaan. Minulta ei saa myötätuntoa harhoihinsa.


      • valtakunta kirjoitti:

        Nyt lopeta missin mustamaalaus, kyllä täällä on nähty ketkä hyökkii naisista täällä naisia kohtaan.
        x-liner ollut yksi pahimmista missi ei ole koskaan hyökkinyt minua kohtaan . X-liner tehnyt aina huvikseen mustamaalatakseen ja myös käyttää anonyyminä kyllä sen tuntee.

        Se että muistanet, jos olet hän joka väität olleen toit epäluottamuksen vain esittämällä toista vain pilailulla, joten olet siksi ollut varmasti epäluotettava.
        Sellaisia asioita ei korjata vain syylistämällä missiä kohtaan.

        Pönttiksellä on taas harhat päällä, että minä olisin tunkeutunut hänen tietokoneelleen. Siihen ei auta kuin ammattiapu ja lääkitys.

        xLiner on ollut vain mukava minua kohtaan, kun taas Pönttis on aina kiusannut minua harhoillaan.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Itse hän syyttää minua milloin mistä. Ottakoon vastuun tekosistaan. Minulta ei saa myötätuntoa harhoihinsa.

        ei minultakaan saa x-liner saa anteeksi toisin eikä muutama muukaa.
        Sen vuoksi ei todellakaan tee sellaisten ihmisten kanssa ole tekemisessä joka uskoo omiin luuloihinsa olevan oikeassa minun perheen henkilökohtaisissa ongelmista aina kunnianloukkaamalla minusta ongelmaa.

        Toisin etpä ole niitä henkilökohtaisia asioista palstalla tukea ja turvaa hakenut kertomalla vaan huolia kertomalla ja jonkin verran ongelmaa ratkontaa toivoen ja myös estämällä muille ihmiselle samaa tapahtuvan.

        Missin kanssa tätä ongelmaa ei ole ollut minun kanssa mutta eipä ole mitään pahaa tehnyt ikinä sen vuoksi tykkään hänestä todella paljon


        Mutta onhan se oikeudentaju vahvaa itsekin menettäisin luottamuksen, jos jokainen myötäilee vaan valehtellaakseen joko pahuuttaan tai sitten leikillään esittämällä muuta kuin kyllä minä jättäisin sitten omien leikkien yksinään


        Itse en sen vuoksi halua olla tekemisessä tai keskustele halukkaasti ihmisten kanssa jotka mustamaalauksiaan nostaa esiin ja jatkaa siltikin vaikka sanon olleen väärässä minun asioista.

        on nähty, että olen ollut monessa asiassa oikeassa joka sitten näkyy siten kun sitä omistaan asioista väärässä ole , sen vuoksi pistää itsensä ongelmiin. Harvemmin kukaan itse syyllinen keskustelisi näin vapaasti ja avoimesti.
        Kiusaaminen on ollut vuosien ajan nyt on vain tapahtunut satunnaisesti syytösten tulva koska minua tukee hyvin paljon oikeassa oleminen.

        Mutta olevan vähemmän täällä. Jatkuvasti mietin loppuuko vai pistänkö poliisin menee kun juurikin mietin tätä otetaan muita uhriksi.
        Se sattuu mutta elämässä on paljon mihin haluan tuhlata enemmän voimavaroja jotenkin minua sattuuu niin paljon että vihastun ja lähen asiaa ajamaan läpi mutta taas kun aina tukahdutan kun mietin pitääkö minun olla se joka pistää kapulan suuhun kun se on hyvin iso prosessi mutta eipä ne aiemmin lopettanut tuskin lopettaa. Sen vuoksi mietin taas jos tämän taas jätän olen pahemmissa ongelmissa.

        Dataa on niin hyvin paljon ja se juuri etten taas halua noita ihmisiä lähelleni koska ovat pahoja ja todennäköisesti oikeassa elämässä vielä pahempia.


    • Joku on vaan kateellinen, kun ei saa Pujista pauloihinsa, älä vällää. :)

      • Ei tässä ole kyse Pujiksesta ollenkaan.. olemme vain käsinukkeja, ilmeisesti horjuvan mielenterveyden aikaansaamassa leikissä.

        Mikään ei muuta sitä seikkaa että hän terrorisoi palstaa ja palstalaisia. Näin olen asian ymmärtänyt. Mutta sain hyvän neuvon, sivuuttaminen. Kunhan opin tunnistamaan, se onnistuu.

        Vähän niinkuin kylähullut aikanaan.. hiljaa hyväksyen.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ei tässä ole kyse Pujiksesta ollenkaan.. olemme vain käsinukkeja, ilmeisesti horjuvan mielenterveyden aikaansaamassa leikissä.

        Mikään ei muuta sitä seikkaa että hän terrorisoi palstaa ja palstalaisia. Näin olen asian ymmärtänyt. Mutta sain hyvän neuvon, sivuuttaminen. Kunhan opin tunnistamaan, se onnistuu.

        Vähän niinkuin kylähullut aikanaan.. hiljaa hyväksyen.

        Juu, mutta ymmärräthän, että jos hän saisi Pujiksen puhuttua kaikella paskalla puolelleen se olisi hänelle sulka hattuun? Siinä mielessä Pujis on kohde. Yhtälailla, kun Dissen ja mun välit yritti sotkea.

        Manipulointi on hänen ässä ja kuka sen nielee, se on menoa.


      • JanK kirjoitti:

        Juu, mutta ymmärräthän, että jos hän saisi Pujiksen puhuttua kaikella paskalla puolelleen se olisi hänelle sulka hattuun? Siinä mielessä Pujis on kohde. Yhtälailla, kun Dissen ja mun välit yritti sotkea.

        Manipulointi on hänen ässä ja kuka sen nielee, se on menoa.

        Kun saa kenet vaan näyttämään epäilyttävältä tai oahalta, etenkin jonkun uskotun silmissä on hän päässyt tavoitteeseensa.

        Näin minä näkisin tuon trollin touhun.


      • JanK kirjoitti:

        Juu, mutta ymmärräthän, että jos hän saisi Pujiksen puhuttua kaikella paskalla puolelleen se olisi hänelle sulka hattuun? Siinä mielessä Pujis on kohde. Yhtälailla, kun Dissen ja mun välit yritti sotkea.

        Manipulointi on hänen ässä ja kuka sen nielee, se on menoa.

        No heillähän on privakanava auki, ja yhteistä "historiaa" . Joten jos Pujis antaa mulle pakit hänen paskanjauhannan takia, niin sitten on sillain. Ehkä näin on tarkoitettu alunperinkin.

        Ja jos käy että jään lehdelle soittelemaan, on asia silläviisiin että se on vaan elämää. Ei tässä häitä olla suuniteltu.. heh.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No heillähän on privakanava auki, ja yhteistä "historiaa" . Joten jos Pujis antaa mulle pakit hänen paskanjauhannan takia, niin sitten on sillain. Ehkä näin on tarkoitettu alunperinkin.

        Ja jos käy että jään lehdelle soittelemaan, on asia silläviisiin että se on vaan elämää. Ei tässä häitä olla suuniteltu.. heh.

        No jos se on se ylipäänsä joksi luullaan. Mut en mä muuta ideaa näe trollin touhussa, kun saada tietyt tyypit näyttämään pahalta tiettyjen tyyppien silmissä ja luuloitteluihinsa mukaan. Kiero kun korkkiruuvi.

        Joo, minkäs mahtaa jos joku juoksee lankaan. Se on sitten sen häpeä, jos uskoo enemmän trollia kun ihmistä jota on tuntevinaan. :)


      • JanK kirjoitti:

        Kun saa kenet vaan näyttämään epäilyttävältä tai oahalta, etenkin jonkun uskotun silmissä on hän päässyt tavoitteeseensa.

        Näin minä näkisin tuon trollin touhun.

        No oikeasti ei ole kivaa sellainen.
        Onko oikeasti mitään väliä minkä sukupuolinen minä olen. Tai sinä tai kukaan muukaan palstalainen.. mielipiteet eivät katso sitä minkälaiset vehkeet housuista löytyy.

        Trolli on liian heiveröinen ilmaisu tästä tyypistä. Sanoisin palstaterroristi.


      • JanK kirjoitti:

        No jos se on se ylipäänsä joksi luullaan. Mut en mä muuta ideaa näe trollin touhussa, kun saada tietyt tyypit näyttämään pahalta tiettyjen tyyppien silmissä ja luuloitteluihinsa mukaan. Kiero kun korkkiruuvi.

        Joo, minkäs mahtaa jos joku juoksee lankaan. Se on sitten sen häpeä, jos uskoo enemmän trollia kun ihmistä jota on tuntevinaan. :)

        Ehkä se on joku mind games harrastelija ja wanna be master mind. Hymyilee eessä ja kieroilee takana?


      • JanK kirjoitti:

        Ehkä se on joku mind games harrastelija ja wanna be master mind. Hymyilee eessä ja kieroilee takana?

        Siitä ehkäpä kyse.. mistpä noita tietää.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No oikeasti ei ole kivaa sellainen.
        Onko oikeasti mitään väliä minkä sukupuolinen minä olen. Tai sinä tai kukaan muukaan palstalainen.. mielipiteet eivät katso sitä minkälaiset vehkeet housuista löytyy.

        Trolli on liian heiveröinen ilmaisu tästä tyypistä. Sanoisin palstaterroristi.

        Sellainen se on, sun/mun paha mieli on sen kiva mieli. Ihmiset on pelinappuloita mitä todennäköisemmin. Puppet show.

        Niinpä. Kukin vuorollaan saa vesselin kimppuunsa.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        No jos se on se ylipäänsä joksi luullaan. Mut en mä muuta ideaa näe trollin touhussa, kun saada tietyt tyypit näyttämään pahalta tiettyjen tyyppien silmissä ja luuloitteluihinsa mukaan. Kiero kun korkkiruuvi.

        Joo, minkäs mahtaa jos joku juoksee lankaan. Se on sitten sen häpeä, jos uskoo enemmän trollia kun ihmistä jota on tuntevinaan. :)

        Ei kannata luottaa aina ihmiseen jonka tuntisi, saati olisi tuntevinaan. Luotetaan omaan arviointikykyymme.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Siitä ehkäpä kyse.. mistpä noita tietää.

        No jos multa kysytään, niin jotain sellaista siinä on. Pitää olla pelisilmää, jos saa ihmiset vauhkoontumaan.

        Harmi vaan, kun pelisilmää on muillakin eikä mene lankaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata luottaa aina ihmiseen jonka tuntisi, saati olisi tuntevinaan. Luotetaan omaan arviointikykyymme.

        Ei tietenkään, pelureita voi olla "omissa" riveissäkin. Mä luotan vain itseeni. Muut arvioin tilannekohtaisesti.

        Sillä pärjää.


      • JanK kirjoitti:

        Sellainen se on, sun/mun paha mieli on sen kiva mieli. Ihmiset on pelinappuloita mitä todennäköisemmin. Puppet show.

        Niinpä. Kukin vuorollaan saa vesselin kimppuunsa.

        Kiitos. Sait minut paremmalle tuulelle. Ja en ole enää niin kettuuntunut tosta häiriköstä. Vaikka aika vähän se minua liikutti.. olen ollut oma itseni koko ajan ja kun ei ole feikannut niin ei voi jäädä huijauksesta kiinni.

        Joten syytelköön..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No heillähän on privakanava auki, ja yhteistä "historiaa" . Joten jos Pujis antaa mulle pakit hänen paskanjauhannan takia, niin sitten on sillain. Ehkä näin on tarkoitettu alunperinkin.

        Ja jos käy että jään lehdelle soittelemaan, on asia silläviisiin että se on vaan elämää. Ei tässä häitä olla suuniteltu.. heh.

        Ei ole privakanava ollut auki muihin kuin sinuun


      • pujotteIija kirjoitti:

        Ei ole privakanava ollut auki muihin kuin sinuun

        Jaa, no toi on tietoa. Se tuli sellaisesta suusta minkä minäkin uskon. Tiedät minua jo sen verran ettet huijaisi minua noin vähäpätöisellä asialla.


    • Anonyymi

      Täältä on hävinneet lähes kaikki tutut nikit ja osasta olen hyvin tyytyväinen, en kiellä. Silti jotkut vielä ihmettelee, miksi monet, itsekin, ei kirjaudu. Juuri tämän takia. Tänne kirjautuminen on virhe varsinkin naisilta.

    • Anonyymi

      En mä lähe tähän hommaan. En muutenkaan ymmärrä miksi joku lähtisi. Ollan juteltu sun kanssa muutaman viestin verran ja huomasin niistä, että ehkä ei kannata enää jatkaa, Mutta en kyllä ymmärrä sitäkään miksi sinun kimppuun pitäisi hyökätä ja sellaista,

      • Niin, aina ei natsaa jutut yhteen. Eikä voikaan natsata. Aloitus oli lähinnä sarkastinen avaus minua vainonneelle häirikölle. Ei tarttunut syöttiin.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niin, aina ei natsaa jutut yhteen. Eikä voikaan natsata. Aloitus oli lähinnä sarkastinen avaus minua vainonneelle häirikölle. Ei tarttunut syöttiin.

        Aloitus oli kyllä enemmän uhriutuvaa laadultaan, mut olkoon. En silti lähde siihen hyökkimiskampanjaan.

        *Piis*


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus oli kyllä enemmän uhriutuvaa laadultaan, mut olkoon. En silti lähde siihen hyökkimiskampanjaan.

        *Piis*

        Tarkoitukseni oli kyllä vittuilla kiusanhengelle, mutta kaipa olen sitten vaan niin huono vittuilemaan.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Tarkoitukseni oli kyllä vittuilla kiusanhengelle, mutta kaipa olen sitten vaan niin huono vittuilemaan.

        Pikainen oppitunti vittuiluun,

        Ensiksi puolustus kuntoon. Torjunnat, väistöt, etäisyys, paksu nahka...

        Sen jälkeen pelisilmän kehittäminen. Aina vastsapalloon, kun vastustajan puolustus on avoin.

        Ps. Hyökkäys on huonoin puolustus. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pikainen oppitunti vittuiluun,

        Ensiksi puolustus kuntoon. Torjunnat, väistöt, etäisyys, paksu nahka...

        Sen jälkeen pelisilmän kehittäminen. Aina vastsapalloon, kun vastustajan puolustus on avoin.

        Ps. Hyökkäys on huonoin puolustus. :)

        Heh.. hyvä juttu. Pitänee harjoitella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikainen oppitunti vittuiluun,

        Ensiksi puolustus kuntoon. Torjunnat, väistöt, etäisyys, paksu nahka...

        Sen jälkeen pelisilmän kehittäminen. Aina vastsapalloon, kun vastustajan puolustus on avoin.

        Ps. Hyökkäys on huonoin puolustus. :)

        Aloitushan oli onnistunut koska häirikkö ei siihen lähtenyt. Hyökkäys oli paras puolustus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aloitushan oli onnistunut koska häirikkö ei siihen lähtenyt. Hyökkäys oli paras puolustus.

        No oli mukavaa keskustella ilman häirikköä. Todella mukavaa.


    • Anonyymi

      Onpa tänään omituisia aloituksia.

      • Anonyymi

        Tämä on ilmeisesti nykyaikaa?

        >Simiti<


    • Oli aikamoista shittiä siinä Pujiksen ketjussa.

      Pahanilmanlintu joka jääköön nimeämättä yrittää kaikkensa häätääkseen kirjoittajat palstalta.
      (Ehkäpä yksin olisi kivempi juhlia?)

      Sulle on tuolla jo useampaan kertaan sanottu mikä meininki, toistaa ei tarvitse.

      Hyvä että sulla riittää sisua :)

      • Juu, olen hollilla nyt. Pysyttelen jatkossa erossa trolleista.
        Harmittaa kun niin moni ketju mennyt "piloille" minun takiani. Mutta nyt ymmärrän paremmin. Olen vain tämänhetkinen silmätikku. En enempää, en vähempää.

        En ota henkilökohtaisesti.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juu, olen hollilla nyt. Pysyttelen jatkossa erossa trolleista.
        Harmittaa kun niin moni ketju mennyt "piloille" minun takiani. Mutta nyt ymmärrän paremmin. Olen vain tämänhetkinen silmätikku. En enempää, en vähempää.

        En ota henkilökohtaisesti.

        Ei ne sun takia ole menneet piloille. Kyllä trollaajan pitää tietää, milloin ja missä alkaa herjauskampanjaansa pitämään. Pujiksen ketjussa, tottakai. Se ei minua taas ihmetyttänyt lainkaan.

        No olet potentiaali silmätikku. Kai se jonkun oikeutuksen itselleen antaa, mutta kysehän voi olla kenestä tahansa muusta, mikä sillä hetkellä tuntuu uhkalta. Niinkuin tuo Ihan sivustakin, olin täysin ällikällä lyöty.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Ei ne sun takia ole menneet piloille. Kyllä trollaajan pitää tietää, milloin ja missä alkaa herjauskampanjaansa pitämään. Pujiksen ketjussa, tottakai. Se ei minua taas ihmetyttänyt lainkaan.

        No olet potentiaali silmätikku. Kai se jonkun oikeutuksen itselleen antaa, mutta kysehän voi olla kenestä tahansa muusta, mikä sillä hetkellä tuntuu uhkalta. Niinkuin tuo Ihan sivustakin, olin täysin ällikällä lyöty.

        Oletteko huomanneet, että se hyökkää vain naisten kimppuun? Ja varsinkin palstalle tulevien uusien naisten.

        Mitä johtopäätöstä tästä voi tehdä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko huomanneet, että se hyökkää vain naisten kimppuun? Ja varsinkin palstalle tulevien uusien naisten.

        Mitä johtopäätöstä tästä voi tehdä?

        Kerro miksi hyökkäät naisten kimppuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko huomanneet, että se hyökkää vain naisten kimppuun? Ja varsinkin palstalle tulevien uusien naisten.

        Mitä johtopäätöstä tästä voi tehdä?

        Kenestä teet syyllisen tällä kertaa?


      • elisakettu kirjoitti:

        Ei ne sun takia ole menneet piloille. Kyllä trollaajan pitää tietää, milloin ja missä alkaa herjauskampanjaansa pitämään. Pujiksen ketjussa, tottakai. Se ei minua taas ihmetyttänyt lainkaan.

        No olet potentiaali silmätikku. Kai se jonkun oikeutuksen itselleen antaa, mutta kysehän voi olla kenestä tahansa muusta, mikä sillä hetkellä tuntuu uhkalta. Niinkuin tuo Ihan sivustakin, olin täysin ällikällä lyöty.

        Kävikös se hänenkin kimppuun? Joku mainitsi että hänkin poistanut nikkinsä.
        Olen ollut kiinni ero/muutto/remppa/pujis-kuvioissa ja palstailu jäänyt vähemmälle.
        Ja aina palstalle jotain laitettuani - on alkanut paskamyrsky, siksi reagoin näin voimakkaasti.

        Sillä onhan se vääryys että joku laittaa palstan ihan sekaisin ja häätää sen kirjoittelijat pois.
        Tai pakottaa siirtymään anoiksi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko huomanneet, että se hyökkää vain naisten kimppuun? Ja varsinkin palstalle tulevien uusien naisten.

        Mitä johtopäätöstä tästä voi tehdä?

        Oletko varma, että vain naisten kimppuun?

        Mä olen ollut tunnistavinani saman tyypin myös Dissen kiusaajana. Harmiksen kimppuun se on yrittänyt saada porukkaa myös, "paljastelemalla" siitä joka väliin jotain sen "oikeasta" parisuhdestatuksesta. Palstakamu on ollut aina tulilinjalla, mutta siihen ei osu mikään 😂 Jopa Pertti sai tuolta aikoinaan harhat niskaansa.

        Ellun huomio "hajoita ja hallitse" sopii yhtälailla myös miespuolisiin. Ja onhan se hyökkinut nyt Pujiksenkin kimppuun, tai yrittänyt saada muita hyökkimään. Olisko tuo yksi aloituskin taas sitä sarjaa..

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko varma, että vain naisten kimppuun?

        Mä olen ollut tunnistavinani saman tyypin myös Dissen kiusaajana. Harmiksen kimppuun se on yrittänyt saada porukkaa myös, "paljastelemalla" siitä joka väliin jotain sen "oikeasta" parisuhdestatuksesta. Palstakamu on ollut aina tulilinjalla, mutta siihen ei osu mikään 😂 Jopa Pertti sai tuolta aikoinaan harhat niskaansa.

        Ellun huomio "hajoita ja hallitse" sopii yhtälailla myös miespuolisiin. Ja onhan se hyökkinut nyt Pujiksenkin kimppuun, tai yrittänyt saada muita hyökkimään. Olisko tuo yksi aloituskin taas sitä sarjaa..

        xLiner

        Harhaisten otusten kerholta tämä nyt vaikuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harhaisten otusten kerholta tämä nyt vaikuttaa.

        Niin vaikuttaa ja pahasti 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko varma, että vain naisten kimppuun?

        Mä olen ollut tunnistavinani saman tyypin myös Dissen kiusaajana. Harmiksen kimppuun se on yrittänyt saada porukkaa myös, "paljastelemalla" siitä joka väliin jotain sen "oikeasta" parisuhdestatuksesta. Palstakamu on ollut aina tulilinjalla, mutta siihen ei osu mikään 😂 Jopa Pertti sai tuolta aikoinaan harhat niskaansa.

        Ellun huomio "hajoita ja hallitse" sopii yhtälailla myös miespuolisiin. Ja onhan se hyökkinut nyt Pujiksenkin kimppuun, tai yrittänyt saada muita hyökkimään. Olisko tuo yksi aloituskin taas sitä sarjaa..

        xLiner

        No joku tai jotkut oli aina mun kimpussa. Ja jo silloin sanoin, että ei pidä ikinä uskoa kenenkään anonyymin kirjoituksia. Ei edes allekirjoitetun, koska kuka tahaansa voi olla se kirjoittaja.

        Minä luulen, että tämä trolli koittaa vielä saada syyt suoraan Pönttiksen päälle, mutta sekinhän sille kävis, että sais kaikki keskenään toraamaan.

        Mutta tälläistä p.skaa tämä palstailusysteemi on... Rekisteröitymispakko kaikille, niin vois loppua tälläinen touhu...tai ainakin sitä voi yrittää valvoa....

        Disse puskista.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kävikös se hänenkin kimppuun? Joku mainitsi että hänkin poistanut nikkinsä.
        Olen ollut kiinni ero/muutto/remppa/pujis-kuvioissa ja palstailu jäänyt vähemmälle.
        Ja aina palstalle jotain laitettuani - on alkanut paskamyrsky, siksi reagoin näin voimakkaasti.

        Sillä onhan se vääryys että joku laittaa palstan ihan sekaisin ja häätää sen kirjoittelijat pois.
        Tai pakottaa siirtymään anoiksi..

        Tsekkaa tää ketju:
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16723501/kenet-julkkiksen

        Jouduin pakosta kertomaan tietoja josta mut tunnistaa, koska syytti mua kuvavarkaaksi ja väitti että olen pöllinyt hänen sanna-kaverinsa kuvan jne.

        Mulle alettiin tehdä sitä yhdessä sun toisessa ketjussa satunnaisesti, ja kun kysyin muissa ketjuissa että kuka se kuvan henkilö sitten on, en saanut vastausta.

        Poistin koko tilin kun en halunnut saada enää syyttömänä uusia syytteitä siitä huolimatta, että hetkeksi paljastin profiilikuvassa kokonaan kasvoni, jonka hetken päästä vaihdoin takasin vanhaan. Irc-galtsun sivulla en ole omalla nimellä, ja vanhimmat kuvat siellä on yli 10 vuoden takaa.

        Vain tässä aloituksessa paljastan uuden nikin, mitä käytän myös muilla palstoilla minne saatan satunnaisesti kirjoittaa, mutta muutoin kirjoitan anona tän palstan muissa aloituksissa. Joten jos tarina kuulostaa tutulta, olen se minä joka sen kirjoittaa.

        Kokonaan en palstailusta halua luopua, koska kirjaimellisesti mun sosiaalinen elämä on ollut viime keväästä lähtien sekä facessa, että syksystä lähtien palstoilla....syystä jonka olen jo aiemmin toisissa aloituksissa kertonut.

        Yritetään pitää pää pystyssä kiusaajista huolimatta, joka vain peilaa omaa pahaa oloaan toisiin, kun tuntee ettei saa tarpeeksi ja/tai oikeanlaista huomiota muilta kanssakulkijoiltaan.

        Ite en tahallani ketään syytä tai hauku, ja jos kokee saaneensa vääriä syytöksiä multa, kannattaa siitä sanoa mulle suoraan ja asiallisesti, niin otan opiksi ja mikä täällä poikkeuksellista, pyydän anteeksi. En myöskään pysty erottamaan vielä kaikkia anoja kirjoituksen perusteella toisistaan, joten saatan vahingossa niputtaa parikin eri kommenttia yhden henkilön kirjoittamaksi, ja täten vahingossa antaa sellaiselle henkilölle palautetta, joka ei sitä ansaitse.

        Kuten tilanteeseen mukailtu mottoni sanoo; kyllä me tästäkin selvitään, kun ollaan selvitty pahimmasta. ❤

        Ihan_sivusta


      • Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

        Tsekkaa tää ketju:
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16723501/kenet-julkkiksen

        Jouduin pakosta kertomaan tietoja josta mut tunnistaa, koska syytti mua kuvavarkaaksi ja väitti että olen pöllinyt hänen sanna-kaverinsa kuvan jne.

        Mulle alettiin tehdä sitä yhdessä sun toisessa ketjussa satunnaisesti, ja kun kysyin muissa ketjuissa että kuka se kuvan henkilö sitten on, en saanut vastausta.

        Poistin koko tilin kun en halunnut saada enää syyttömänä uusia syytteitä siitä huolimatta, että hetkeksi paljastin profiilikuvassa kokonaan kasvoni, jonka hetken päästä vaihdoin takasin vanhaan. Irc-galtsun sivulla en ole omalla nimellä, ja vanhimmat kuvat siellä on yli 10 vuoden takaa.

        Vain tässä aloituksessa paljastan uuden nikin, mitä käytän myös muilla palstoilla minne saatan satunnaisesti kirjoittaa, mutta muutoin kirjoitan anona tän palstan muissa aloituksissa. Joten jos tarina kuulostaa tutulta, olen se minä joka sen kirjoittaa.

        Kokonaan en palstailusta halua luopua, koska kirjaimellisesti mun sosiaalinen elämä on ollut viime keväästä lähtien sekä facessa, että syksystä lähtien palstoilla....syystä jonka olen jo aiemmin toisissa aloituksissa kertonut.

        Yritetään pitää pää pystyssä kiusaajista huolimatta, joka vain peilaa omaa pahaa oloaan toisiin, kun tuntee ettei saa tarpeeksi ja/tai oikeanlaista huomiota muilta kanssakulkijoiltaan.

        Ite en tahallani ketään syytä tai hauku, ja jos kokee saaneensa vääriä syytöksiä multa, kannattaa siitä sanoa mulle suoraan ja asiallisesti, niin otan opiksi ja mikä täällä poikkeuksellista, pyydän anteeksi. En myöskään pysty erottamaan vielä kaikkia anoja kirjoituksen perusteella toisistaan, joten saatan vahingossa niputtaa parikin eri kommenttia yhden henkilön kirjoittamaksi, ja täten vahingossa antaa sellaiselle henkilölle palautetta, joka ei sitä ansaitse.

        Kuten tilanteeseen mukailtu mottoni sanoo; kyllä me tästäkin selvitään, kun ollaan selvitty pahimmasta. ❤

        Ihan_sivusta

        No elä ota ketään anonyymia tosissaan....eläkä edes outoa juuri palstalle ilmaantunutta tuntematonta rekattua... Luultavasti kyse vaan jostain trollista. Kuten tuossa kuvajutussasi...varmasti oli anonyymi...

        Pistäkää vaan kampoihin munkin puolesta. :o)

        Disse puskista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No elä ota ketään anonyymia tosissaan....eläkä edes outoa juuri palstalle ilmaantunutta tuntematonta rekattua... Luultavasti kyse vaan jostain trollista. Kuten tuossa kuvajutussasi...varmasti oli anonyymi...

        Pistäkää vaan kampoihin munkin puolesta. :o)

        Disse puskista.

        Pistän kyllä kampoihin. Sillä ei mua pieni kina haittaa, ja välillä on ihan hyvä että mulle intetään vastaan. 😉 Jos taas aletaan syyttämään varkaaksi, siitä huolimatta että pystyn todistamaan etten ole tehnyt sitä mistä syytetään, ja syyttäjä toteaa etten olekaan se keneksi hän minua luuli, mutta kuitenkin sen jälkeen uudelleen syyttää ja ilmoittaa ryhtyvänsä toimiin mua vastaan....silloin alkaa mulla nousta savu korvista ja alan lataamaan kovat panokset piippuun.

        Tätä ei toissa päivänä onneksi vielä tapahtunut, kun mun töpöhäntä tuli välissä manikyyriin ja lähdettiin sen jälkeen kylille pakkaseen sähköposteja lueskelemaan. Siinä tunteet jäähty sopivasti.

        Jos mua ruvetaan vielä syyttään asiasta mitä en ole tehnyt, käsken silloin syyttäjää tekemään irl rikosilmoituksen jotta asia selviää, tai minä teen kunnianloukkauksesta. Hyvin todennäköisesti sen jälkeen sen ihmisen suu pysyy kiinni, eikä käy enää kimppuuni. Toivottavasti sillä ei kuitenkaan tarvitsisi edes uhkailla.

        Periksi en anna, ja siitä on useita irl näyttöjä. Tilanteissa, joissa joku toinen olisi tilallani pinkonut suorinta tietä apua hakemaan sen sijaan, että itse vain puren hampaat yhteen ja jatkan matkaa. Kahdesti olen luovuttanut, ja kummallakin kerralla hiuksenhienosti selvinnyt hengissä. Kolmatta kertaa en periksi anna.

        Sinä ja moni muu rekattu sekä rekkaamaton olette niitä syitä, miksi tällä palstalla olen näinkin pitkään pysynyt. Vaikka sanat lentelevät ja mahdolliset loukkaukset siinä sivussa, te olette kuitenkin osoittaneet sen, että erimielisyyksistä ja vanhoista kaunoista huolimatta on mahdollista keskustella myös asiallisesti, ja myös saada asiallista vuorovaikutusta aloituksiin.

        Vanhoihin juttuihin en puutu, koska en niistä mitään tiedä, eikä mun edes tarvitse tietää. Itselleni tärkeintä toisten käytöksessä on se, miten mua kohtaan käyttäydyttävä ja tärkeimpänä se, hyväksytäänkö mut sellaisena kuin olen...vikoineen päivineen. Sen perusteella teen myös irl ratkaisut sen suhteen ketä kunnioitan ja ketä en.

        Vaikka en jostakin ihmisestä jostain syystä pitäisi, mutta jos siitä huolimatta näen että häntä kohtaan tehdään väärin, silloin liityn puolustukseen. Olisin pirppistäkin muutoin puolustanut eilen, ellei olisi omaa juttua ollut juuri edellisenä päivänä.

        Pidetään lippu korkealla, ja odotetaan illan myräkkä....siis säätä. 😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No elä ota ketään anonyymia tosissaan....eläkä edes outoa juuri palstalle ilmaantunutta tuntematonta rekattua... Luultavasti kyse vaan jostain trollista. Kuten tuossa kuvajutussasi...varmasti oli anonyymi...

        Pistäkää vaan kampoihin munkin puolesta. :o)

        Disse puskista.

        Entä nunnan puolesta kampoihin?


      • Lauruska kirjoitti:

        Pistän kyllä kampoihin. Sillä ei mua pieni kina haittaa, ja välillä on ihan hyvä että mulle intetään vastaan. 😉 Jos taas aletaan syyttämään varkaaksi, siitä huolimatta että pystyn todistamaan etten ole tehnyt sitä mistä syytetään, ja syyttäjä toteaa etten olekaan se keneksi hän minua luuli, mutta kuitenkin sen jälkeen uudelleen syyttää ja ilmoittaa ryhtyvänsä toimiin mua vastaan....silloin alkaa mulla nousta savu korvista ja alan lataamaan kovat panokset piippuun.

        Tätä ei toissa päivänä onneksi vielä tapahtunut, kun mun töpöhäntä tuli välissä manikyyriin ja lähdettiin sen jälkeen kylille pakkaseen sähköposteja lueskelemaan. Siinä tunteet jäähty sopivasti.

        Jos mua ruvetaan vielä syyttään asiasta mitä en ole tehnyt, käsken silloin syyttäjää tekemään irl rikosilmoituksen jotta asia selviää, tai minä teen kunnianloukkauksesta. Hyvin todennäköisesti sen jälkeen sen ihmisen suu pysyy kiinni, eikä käy enää kimppuuni. Toivottavasti sillä ei kuitenkaan tarvitsisi edes uhkailla.

        Periksi en anna, ja siitä on useita irl näyttöjä. Tilanteissa, joissa joku toinen olisi tilallani pinkonut suorinta tietä apua hakemaan sen sijaan, että itse vain puren hampaat yhteen ja jatkan matkaa. Kahdesti olen luovuttanut, ja kummallakin kerralla hiuksenhienosti selvinnyt hengissä. Kolmatta kertaa en periksi anna.

        Sinä ja moni muu rekattu sekä rekkaamaton olette niitä syitä, miksi tällä palstalla olen näinkin pitkään pysynyt. Vaikka sanat lentelevät ja mahdolliset loukkaukset siinä sivussa, te olette kuitenkin osoittaneet sen, että erimielisyyksistä ja vanhoista kaunoista huolimatta on mahdollista keskustella myös asiallisesti, ja myös saada asiallista vuorovaikutusta aloituksiin.

        Vanhoihin juttuihin en puutu, koska en niistä mitään tiedä, eikä mun edes tarvitse tietää. Itselleni tärkeintä toisten käytöksessä on se, miten mua kohtaan käyttäydyttävä ja tärkeimpänä se, hyväksytäänkö mut sellaisena kuin olen...vikoineen päivineen. Sen perusteella teen myös irl ratkaisut sen suhteen ketä kunnioitan ja ketä en.

        Vaikka en jostakin ihmisestä jostain syystä pitäisi, mutta jos siitä huolimatta näen että häntä kohtaan tehdään väärin, silloin liityn puolustukseen. Olisin pirppistäkin muutoin puolustanut eilen, ellei olisi omaa juttua ollut juuri edellisenä päivänä.

        Pidetään lippu korkealla, ja odotetaan illan myräkkä....siis säätä. 😎

        Ja pienenä kevennyksenä. Siinä vaiheessa kun ei puhu mistään muusta kuin linnuista, joita seuraa päivät pitkät, on tullut vanhaksi. 😂

        Juurikin äidilleni puhelimessa totesin, kuinka harakka oli kuusessa rungon vieressä, kun hän oli puhunut tilhistä ja puluista kuinka ne oli terrorisoinnut lintulautaa muilta linnuilta. 🤣

        PS. Puhuttiin myös muista asioista. 😉


      • Lauruska kirjoitti:

        Tsekkaa tää ketju:
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16723501/kenet-julkkiksen

        Jouduin pakosta kertomaan tietoja josta mut tunnistaa, koska syytti mua kuvavarkaaksi ja väitti että olen pöllinyt hänen sanna-kaverinsa kuvan jne.

        Mulle alettiin tehdä sitä yhdessä sun toisessa ketjussa satunnaisesti, ja kun kysyin muissa ketjuissa että kuka se kuvan henkilö sitten on, en saanut vastausta.

        Poistin koko tilin kun en halunnut saada enää syyttömänä uusia syytteitä siitä huolimatta, että hetkeksi paljastin profiilikuvassa kokonaan kasvoni, jonka hetken päästä vaihdoin takasin vanhaan. Irc-galtsun sivulla en ole omalla nimellä, ja vanhimmat kuvat siellä on yli 10 vuoden takaa.

        Vain tässä aloituksessa paljastan uuden nikin, mitä käytän myös muilla palstoilla minne saatan satunnaisesti kirjoittaa, mutta muutoin kirjoitan anona tän palstan muissa aloituksissa. Joten jos tarina kuulostaa tutulta, olen se minä joka sen kirjoittaa.

        Kokonaan en palstailusta halua luopua, koska kirjaimellisesti mun sosiaalinen elämä on ollut viime keväästä lähtien sekä facessa, että syksystä lähtien palstoilla....syystä jonka olen jo aiemmin toisissa aloituksissa kertonut.

        Yritetään pitää pää pystyssä kiusaajista huolimatta, joka vain peilaa omaa pahaa oloaan toisiin, kun tuntee ettei saa tarpeeksi ja/tai oikeanlaista huomiota muilta kanssakulkijoiltaan.

        Ite en tahallani ketään syytä tai hauku, ja jos kokee saaneensa vääriä syytöksiä multa, kannattaa siitä sanoa mulle suoraan ja asiallisesti, niin otan opiksi ja mikä täällä poikkeuksellista, pyydän anteeksi. En myöskään pysty erottamaan vielä kaikkia anoja kirjoituksen perusteella toisistaan, joten saatan vahingossa niputtaa parikin eri kommenttia yhden henkilön kirjoittamaksi, ja täten vahingossa antaa sellaiselle henkilölle palautetta, joka ei sitä ansaitse.

        Kuten tilanteeseen mukailtu mottoni sanoo; kyllä me tästäkin selvitään, kun ollaan selvitty pahimmasta. ❤

        Ihan_sivusta

        Taisi olla aika kovaa shittiä.. hyvä kumminkin ettet antanut lopullisesti periksi. Olet kuitenkin hyvä keskustelija ja rikaste palstalla.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Taisi olla aika kovaa shittiä.. hyvä kumminkin ettet antanut lopullisesti periksi. Olet kuitenkin hyvä keskustelija ja rikaste palstalla.

        Täytyy sanoo et teki kyllä mieli lopettaa, ja siinä vaiheessa kun haistatin, oli tarkotus lopettaa, mutta....enhän mä malttanu. 😂

        Aikamoista kuraa kyllä tuli niskaan, kuten sullekin tuli, mutta kun itsepäisesti päätin että jumansketa -lainaus äitini sanavarastosta- mä en luovuta noin helpolla.

        Tykkään antaa näitä esimerkkejä, niin tässä tulee pieni sellainen päättäväisyydestä. Taustana sen verran että olen polttanut yli 20 vuotta, ja 16 vuotta sitten olin pakosta tauolla kolme kuukautta. Idioottina aloitin uudelleen.

        Vuosi sitten tai ylikin, olin tehnyt lopettamispäätöksen mm. aivoinfarktilöydöksen takia. 24.1.20 tumppasin viimosen tupakan. Viikkoa myöhemmin mulla oli ylirasitustila päällä, ja sanoin tukarille et nyt kyllä retkeen, pää ei kestä väsymystä. Sit jotenkin sain itelle sellasen vittumaisen itsepäisyysbuustin, ei helvetti, en mene -ajatus soiden korvien välissä. Enkä mennyt. 💪

        Ja se miksi olin ylirasittunu, johtu siitä että kuljin sitkeesti liikaa ilman tarvitsemaani lepoa. Neljättä päivää peräjälkeen kuljin hoidossa, niin silloin joku olis voinu kysyy et mitä sä oot vetäny, kun silmät seiso väsymyksestä päässä. En luovuttanut.

        Enkä luovuta nytkään. Samoin olet sinä hyvä lisä palstalla, ja kuule saat musta puolustajan itsellesi, jos joudut vielä jonkin hampaisiin. En tykkää että ketään maalitetaan saati kiusataan asiasta mihin toinen on syytön.

        JanK puolusti mua toissapäivänä, ja hänelle iso kiitos siitä. Kun yhteen hiileen puhaltaa, ja auttaa toista hädässä siitä huolimatta että saa itsekin kuraa niskaan, silloin tuntee ettei ole täysin yksin.

        Pidetään lippu korkealla, ja käydään yhdessä taistoon.


      • Lauruska kirjoitti:

        Täytyy sanoo et teki kyllä mieli lopettaa, ja siinä vaiheessa kun haistatin, oli tarkotus lopettaa, mutta....enhän mä malttanu. 😂

        Aikamoista kuraa kyllä tuli niskaan, kuten sullekin tuli, mutta kun itsepäisesti päätin että jumansketa -lainaus äitini sanavarastosta- mä en luovuta noin helpolla.

        Tykkään antaa näitä esimerkkejä, niin tässä tulee pieni sellainen päättäväisyydestä. Taustana sen verran että olen polttanut yli 20 vuotta, ja 16 vuotta sitten olin pakosta tauolla kolme kuukautta. Idioottina aloitin uudelleen.

        Vuosi sitten tai ylikin, olin tehnyt lopettamispäätöksen mm. aivoinfarktilöydöksen takia. 24.1.20 tumppasin viimosen tupakan. Viikkoa myöhemmin mulla oli ylirasitustila päällä, ja sanoin tukarille et nyt kyllä retkeen, pää ei kestä väsymystä. Sit jotenkin sain itelle sellasen vittumaisen itsepäisyysbuustin, ei helvetti, en mene -ajatus soiden korvien välissä. Enkä mennyt. 💪

        Ja se miksi olin ylirasittunu, johtu siitä että kuljin sitkeesti liikaa ilman tarvitsemaani lepoa. Neljättä päivää peräjälkeen kuljin hoidossa, niin silloin joku olis voinu kysyy et mitä sä oot vetäny, kun silmät seiso väsymyksestä päässä. En luovuttanut.

        Enkä luovuta nytkään. Samoin olet sinä hyvä lisä palstalla, ja kuule saat musta puolustajan itsellesi, jos joudut vielä jonkin hampaisiin. En tykkää että ketään maalitetaan saati kiusataan asiasta mihin toinen on syytön.

        JanK puolusti mua toissapäivänä, ja hänelle iso kiitos siitä. Kun yhteen hiileen puhaltaa, ja auttaa toista hädässä siitä huolimatta että saa itsekin kuraa niskaan, silloin tuntee ettei ole täysin yksin.

        Pidetään lippu korkealla, ja käydään yhdessä taistoon.

        Kiitos että olet sinä.

        Minä kanssa polttanut 26 vuotta ja pitkään uskoin etten voisi lopettaa.
        -12 olin 3 kk sairaalahoidossa enkä kyennyt omin voimin tupakalle, joten olin pakkoerossa tupakasta. Siihen vielä 1 kk kuntoutuksessa ja tupakkiaski ja sytkäri pöydällä vaikka en niihin koskenutkaan.

        Vieroitusta oli 4 kk ja heti ensimmäiseksi kotio päästyäni pistin palamaan.

        -13 taas sairaalajakso ja silloin päätin että tämä jäi viimeiseksi tupakakseni kun ambulanssia odotin parkkiksella. Ja se jäi.

        Ensimmäiset kaksi vuotta lopettamiseni jälkeen istuin aamukahvini ulkona - säästä riippumatta. Jo niin totutuksi tullut tapa pysyi sitkeästi. En osannut juoda kahviani ilman "tupakalla" käymistä.

        Vielä tänä päivänä unelmoin henkosista ja töissä kahvitauoilla käynkin haistelemassa tupakan savua. Tuoksuu taivaalliselle.. olen wannabe tupakoitsija, mutta en koske siihen enää.

        Hyvä kun lopetit. Terveys edellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä nunnan puolesta kampoihin?

        Nunnat hoitelee itse selustansa... Munkille voi käydä kahvitteluissa kehnosti. 😁


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kiitos että olet sinä.

        Minä kanssa polttanut 26 vuotta ja pitkään uskoin etten voisi lopettaa.
        -12 olin 3 kk sairaalahoidossa enkä kyennyt omin voimin tupakalle, joten olin pakkoerossa tupakasta. Siihen vielä 1 kk kuntoutuksessa ja tupakkiaski ja sytkäri pöydällä vaikka en niihin koskenutkaan.

        Vieroitusta oli 4 kk ja heti ensimmäiseksi kotio päästyäni pistin palamaan.

        -13 taas sairaalajakso ja silloin päätin että tämä jäi viimeiseksi tupakakseni kun ambulanssia odotin parkkiksella. Ja se jäi.

        Ensimmäiset kaksi vuotta lopettamiseni jälkeen istuin aamukahvini ulkona - säästä riippumatta. Jo niin totutuksi tullut tapa pysyi sitkeästi. En osannut juoda kahviani ilman "tupakalla" käymistä.

        Vielä tänä päivänä unelmoin henkosista ja töissä kahvitauoilla käynkin haistelemassa tupakan savua. Tuoksuu taivaalliselle.. olen wannabe tupakoitsija, mutta en koske siihen enää.

        Hyvä kun lopetit. Terveys edellä.

        Olin mä sitä lopetusta miettiny jo pari vuotta, ja tehnyt -17 sellasen päätöksen, että jos toi jalan virheasento korjataan, lopetan siinä yhteydessä. Epäonnistumisen riskit oli korjausleikkauksessa suuremmat kuin onnistuminen, niin tuli päätös että jalkaan ei kosketa ennen kuin on pakko.

        Oli lopulta todella helppo tehdä päätös lopettamisen suhteen. Lopettamisen aloitus -pääsin eroon champix-lääkkeen avulla- siirtyi joulukuuhun rTMS -hoidon takia, mutta jo siinä vaiheessa kun alotin lääkkeen syönnin, olin jo pystyny pudottamaan 8 tupakkaan päivässä. Yritin sitkeästi venyttää seuraavia savuja pitempään.

        Kun mun olis pitäny kokonaan lopettaa polttaminen, stressasin jo edellisenä päivänä lopettamista, ja tein sellaisen päätöksen että saan polttaa max 3 tupakkaa päivässä. Lopulta vähentämällä niitä kolmea pystyin lopullisesti lopettamaan.

        Ensin alkuun tupakka haisi pahalta, mutta nyt siihen on sillä tavalla tottunut, ettei haju ole pahaakaan, mutta ei mitenkään houkuttelevaa. Oikeestaan ei oo kertaakaan tehny mieli oikein kunnolla, mutta alkuun näin useamman kerran unta missä poltin, ja sit muistin unessa et ai niin, mähän oon lopettanu. 😂

        Mulla oli kans selkee rytmi aamukahvin kanssa, eli sillä aikaa kun kahvi tippui, menin aina aamusavuille, ja sen jälkeen kahvin kanssa läppärin luokse. Tein jo heti alussa sen muutoksen, että vaikka aamulla poltin, niin en menny vanhan kaavan mukaan, vaan suoraa koneelle, ja vasta kahvin jälkeen tupakalle. Itse asiassa ensimmäinen mikä niistä kolmesta sallitusta loppui ensimmäisenä oli aamusavut.

        Alkuun oli enemmän sellaisia nyt vois mennä tupakalle -hetkiä. Ei varsinaisesti tehnyt mieli, mutta päähän oli jääny sellainen automaattinen skannaus, missä etsi mahdollisia hetkiä mennä tupakalle.

        Kahden viikon päästä tulee vuosi täyteen savuttomana, enkä aio enää sitä uudelleen aloittaa.


      • Lauruska kirjoitti:

        Olin mä sitä lopetusta miettiny jo pari vuotta, ja tehnyt -17 sellasen päätöksen, että jos toi jalan virheasento korjataan, lopetan siinä yhteydessä. Epäonnistumisen riskit oli korjausleikkauksessa suuremmat kuin onnistuminen, niin tuli päätös että jalkaan ei kosketa ennen kuin on pakko.

        Oli lopulta todella helppo tehdä päätös lopettamisen suhteen. Lopettamisen aloitus -pääsin eroon champix-lääkkeen avulla- siirtyi joulukuuhun rTMS -hoidon takia, mutta jo siinä vaiheessa kun alotin lääkkeen syönnin, olin jo pystyny pudottamaan 8 tupakkaan päivässä. Yritin sitkeästi venyttää seuraavia savuja pitempään.

        Kun mun olis pitäny kokonaan lopettaa polttaminen, stressasin jo edellisenä päivänä lopettamista, ja tein sellaisen päätöksen että saan polttaa max 3 tupakkaa päivässä. Lopulta vähentämällä niitä kolmea pystyin lopullisesti lopettamaan.

        Ensin alkuun tupakka haisi pahalta, mutta nyt siihen on sillä tavalla tottunut, ettei haju ole pahaakaan, mutta ei mitenkään houkuttelevaa. Oikeestaan ei oo kertaakaan tehny mieli oikein kunnolla, mutta alkuun näin useamman kerran unta missä poltin, ja sit muistin unessa et ai niin, mähän oon lopettanu. 😂

        Mulla oli kans selkee rytmi aamukahvin kanssa, eli sillä aikaa kun kahvi tippui, menin aina aamusavuille, ja sen jälkeen kahvin kanssa läppärin luokse. Tein jo heti alussa sen muutoksen, että vaikka aamulla poltin, niin en menny vanhan kaavan mukaan, vaan suoraa koneelle, ja vasta kahvin jälkeen tupakalle. Itse asiassa ensimmäinen mikä niistä kolmesta sallitusta loppui ensimmäisenä oli aamusavut.

        Alkuun oli enemmän sellaisia nyt vois mennä tupakalle -hetkiä. Ei varsinaisesti tehnyt mieli, mutta päähän oli jääny sellainen automaattinen skannaus, missä etsi mahdollisia hetkiä mennä tupakalle.

        Kahden viikon päästä tulee vuosi täyteen savuttomana, enkä aio enää sitä uudelleen aloittaa.

        Hyvä että pysyt erossa tupakasta.
        Vaikka olenkin wannabe, on tupakointi epäterveellinen ja huono tapa.. pahe.

        Minä saatan aloittaa uudellen joskus hamassa ja kaukaisessa tulevaisuudessa, kun terveyteni ei voi enää kärsiä siitä.
        Tai siis kun olen menettänyt terveyteni lopullisesti.. tai jotakin..

        Kyllä se tupakka himottaa yhä vain minua. Jatkuva kiusaus jolle en anna periksi. Periaatteessakaan.. on vähän sama asia niinkuin se palstahäirikkö.. saa minut sisuuntumaan. Eikä suinkaan luovuttamaan.


    • Anonyymi

      Ensin panosuhde ja nyt panettelusuhde?

    • Anonyymi

      Innostin pientä veljeä lähtemään peliohjelmointikurssille, innostui kun näki oman direct3d-jutun, visuaalisesti erittäin komea jutteli.

      Tosiaan tuollaiset grafiikkakiihdyttimiä ohjelmat... monimutkaisia koodata, aivan 254-tavulla ei pysty tekemän Space Invaders peliä.

      Xenon 2 MEGAblast.

      • Anonyymi

        Ei kun niveaa vaan pikkubrodillekin silmiin ja junaan jatkoksi kkk-porukan kanssa.... tsukutsuku.....


    • Anonyymi

      Kirjoitusten perusteella palsta on ollut samalla tavalla sekaisin jo kymmenen vuotta.
      Uudet anonyymit eivät palstaa ole silloin pilanneet, aina on löytynyt joku joka pilaa asiallisen keskustelun. Miehen logiikka palsta oli mennyt sekaisin ja sinkut on vain jatkumoa. Yksi hyvä sääntö olisi, ei kirjoiteta mitään epäillen. Ollaan mieluummin kirjoittamatta. Syyllisiä hakevat vain ne jotka ovat itse syyllisiä. Täällähän on tapana syyllistää kaikki uudet kirjoittajat ja kun he häipyvät löydetään taas uusi tapaus syyllisen penkkiin. Onko outoa että tuota on jatkunut jo 10 vuotta? Se on varmasti uusien kirjoittajien syytä.

      • Anonyymi

        " Syyllisiä hakevat vain ne jotka ovat itse syyllisiä."

        Asian ytimessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Syyllisiä hakevat vain ne jotka ovat itse syyllisiä."

        Asian ytimessä.

        Kiinnittäisin huomiota siihen, että tämän kaltaisissa aloituksissa on yleensä aina samat "tietäjät" tietämässä.


    • Anonyymi

      Ei panetella pirpanaa eikä ketään muutakaan. Se nyt vaan on tyhmää.

      • Komppaan sua. 👍


      • Siinä tapauksessa. Dare to be stupid.

        Nyt joutuu kyllä vetämään ihan kanin hatusta, mutta edes jotain:
        - Pirppiksen jalat haisee! Käyttäisi aloe vera-läpyttimiä!


      • scrg kirjoitti:

        Siinä tapauksessa. Dare to be stupid.

        Nyt joutuu kyllä vetämään ihan kanin hatusta, mutta edes jotain:
        - Pirppiksen jalat haisee! Käyttäisi aloe vera-läpyttimiä!

        Kiitos, tämä oli hyvä.


    • Anonyymi

      Tyhmin on se joka ei tyhmyyttään ymmärrä.

      • En kai mä nyt ihan tyhmä ole. Mutta sillain hieman hidas ja yksinkertainen. En ole kovinkaan nokkela. Mutta haitanneeko tuo. Olen mikä olen.


    • Anonyymi

      Luin aluksi että "paneskellaan"

      • Reps.. hyvät naurut sait täällä aikaiseksi..


    • Anonyymi

      Sain muuten hyvän idean lisää koska lepovaiheessa Cruise Controllilla ideoiden loputtua ja jo toteutettu, korona pelini, uusia hahmoja kuten joku San Diegon eläintarhasta karannut villiintynyt saastainen gorilla kuin Hulk ja sitten lemmikkikoiria jotka aina haukkuessaan lennättävät virusta kovaa vauhtia.

      Covid 3D - The Sneezer.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2003
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1725
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      58
      1629
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe