Aihe

Oululainen kuunteletko Sea Fm radioa?

Anonyymi

Onko Sea Fm tuttu kanava? Kuunteletko? Mikä on hyvää/huonoa?

44

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On suomi24.fi:stä. En. Huonolta vaikuttaa kun lukee näitä viestiketjuja. Jokaisessa ketjussa samat viestit ja syytökset kanavalta

• Anonyymi

Niin on!

• Anonyymi

Huonoa musiikkia. Kopioitu nrj:stä

• Anonyymi

Tuskinpa on, koska musiikin kirjo on huomattavasti laajempi. Sea FM on edelläkävijä mielestäni uuden musiikin suhteen. Kannattaa hieman tutustua asemaan, jos ei ole tuttu. Monesti näitä käsityksiä on niillä, jotka eivät ole asemaan tutustuneet. Itse koukutuin jo vuosia sitten.

• Anonyymi

Pistä jo korkki kiinni.

• Anonyymi

Surkuhupaisan maineen itselleen kirjoitellut umpisurkea kanava

• Anonyymi

Minusta Sea FM on laadukkaimman kuuloinen. En ole ammattilainen, että osaan sanoa syytä. Voisin kuvitella, että tällainen radio soi suurissakin kaupungeissa. En voi sanoa sitä mistään muusta suomalaisesta radiosta. Tämä on valitettavasti totuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta Sea FM on laadukkaimman kuuloinen. En ole ammattilainen, että osaan sanoa syytä. Voisin kuvitella, että tällainen radio soi suurissakin kaupungeissa. En voi sanoa sitä mistään muusta suomalaisesta radiosta. Tämä on valitettavasti totuus.

Aha. Sielläkö ei ole ammattilaiset pyörittämässä kanavaa? Alkaa ymmärtämään sekavaa käytöstäsi🤔

• Anonyymi

Paska se on. Seuraava..

• Anonyymi

Olet sairas. Mikä idea on aloittaa ketju ja kirjoittaa siihen kilpaa itsensä kanssa, kuka todellisuudessa vain 2 ihmistä on nähnyt joko ketjun.

• Anonyymi

On koetettu kuunnella. Tuskinpa kukaan sitä jaksaisi kuunnella kun samalta kuulostaa kuin useat muutkin purkkapoppikanavat

• Anonyymi

"On koetettu kuunnella. Tuskinpa kukaan sitä jaksaisi kuunnella kun samalta kuulostaa kuin useat muutkin purkkapoppikanavat"
        Purkkapoppi? Sea FM:hän soittaa uutta rokkiakin, oletko oikeasti edes kuunnellut? Voisin luulla, että vanhojen ihmisten korvaan kuulostaa ns. purkkapopilta. Vaikka halveeraat sinulle vierasta radioasemaa, niin Foo Fightersin, Fallout boysit, ed sheeranit ym. eivät ole varhaisteinejä. Sea FM ei esimerkiksi soita lapsellisia remixejä, joita Loop ja NRJ soittaa kilpaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"On koetettu kuunnella. Tuskinpa kukaan sitä jaksaisi kuunnella kun samalta kuulostaa kuin useat muutkin purkkapoppikanavat"
        Purkkapoppi? Sea FM:hän soittaa uutta rokkiakin, oletko oikeasti edes kuunnellut? Voisin luulla, että vanhojen ihmisten korvaan kuulostaa ns. purkkapopilta. Vaikka halveeraat sinulle vierasta radioasemaa, niin Foo Fightersin, Fallout boysit, ed sheeranit ym. eivät ole varhaisteinejä. Sea FM ei esimerkiksi soita lapsellisia remixejä, joita Loop ja NRJ soittaa kilpaa.

Aina trollia kun edes ajattelee tuota kanavaa. Vaikuttaisi ettei sitä kuuntele kuin tuo yksi kirjoittaja joka fanaattisin elkein jaksaa useiden viestiketjujen kautta

• Anonyymi

On huono. Älä kuuntele

• Anonyymi

On myötähäpeä lukea, kun yksi ja sama kirjoittelee mielenvikaisia purkauksia. Kännissä siellä mietit, että miksi sinä et saanut koskaan omaa radiota. Poloinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On myötähäpeä lukea, kun yksi ja sama kirjoittelee mielenvikaisia purkauksia. Kännissä siellä mietit, että miksi sinä et saanut koskaan omaa radiota. Poloinen.

Oon kyllä ihan selvinpäin

• Anonyymi

Ketjun aloittajalle Sea FM on todella merkityksellinen. Ensin aloittaa ketju, sitten haukkuu minuutin sisään asemaa itsensä kanssa kilpaa. Oikein ammattitaitoista spämmäystä. Meneehän se lauantai-ilta niinkin. Yksin kotona kännäämällä/huumeissaan. Kommentit ovat mielenterveysongelmaisen tasoa. Ei voi olla muuta mieltä.

• Anonyymi

Lähinnä siksi, että on niin huvittavaa lukea näitä. Koskaan en ole itse kuunnellut ja asunkin Vaasassa ♡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähinnä siksi, että on niin huvittavaa lukea näitä. Koskaan en ole itse kuunnellut ja asunkin Vaasassa ♡

Eikö ole parempaa tekemistä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se kertoo paljon, jos ihminen asuu Vaasassa. Otan osaa.

• Anonyymi

Kuuntelen joka päivä

• Anonyymi

Sama täällä. Jatkuvassa kuuntelussa meidänkin taloudessa. Arvostan, että pohjoisessa Suomessa on edes yksi oma radioasema.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama täällä. Jatkuvassa kuuntelussa meidänkin taloudessa. Arvostan, että pohjoisessa Suomessa on edes yksi oma radioasema.

Koettanut muutamia kertoja, vaan aina samaa purkkapoppia mitä ei jaksaisi kuunnella vaikka muuta musaa ei olisikaan

• Anonyymi

Kuuntelen 19 tuntia päivässä. Hyvä on.

• Anonyymi

Minä kuuntelen täällä roissa satunnaisesti. Eipä juuri muuta halua kuunnella. On bueno.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä kuuntelen täällä roissa satunnaisesti. Eipä juuri muuta halua kuunnella. On bueno.

Kuka roissa kuuntelee muka tuota kanavaa? Täällä kaikki tuntee kaikki ja pelkkää miinusta kerää teinipoppikanava

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka roissa kuuntelee muka tuota kanavaa? Täällä kaikki tuntee kaikki ja pelkkää miinusta kerää teinipoppikanava

Häh?? Ei ole minun käsitykseni lainkaan, etteikö kuunneltaisi. Onhan se selvää, etteivät kaikki kuuntelee samoja radioita. Jos ketjun aloittaja kysyy, niin on aika tahditonta hyökätä kommenttiani vastaan. En ole ikinä mieltänyt Sea FM:ää teinipoppiradioksi. Tutustuin ensi kertaa kanavaan, kun voitin asemalta kilpailun muutama vuosi sitten. Nyt kuuntelen työmatkat Sea Fmää Rovaniemen ja Kemin välillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Häh?? Ei ole minun käsitykseni lainkaan, etteikö kuunneltaisi. Onhan se selvää, etteivät kaikki kuuntelee samoja radioita. Jos ketjun aloittaja kysyy, niin on aika tahditonta hyökätä kommenttiani vastaan. En ole ikinä mieltänyt Sea FM:ää teinipoppiradioksi. Tutustuin ensi kertaa kanavaan, kun voitin asemalta kilpailun muutama vuosi sitten. Nyt kuuntelen työmatkat Sea Fmää Rovaniemen ja Kemin välillä.

Tuo ylempi tyyppi joka viljelee näitä teinipoppilauseita voisi määritellä ikähaarukat, että mitä musiikkia kuunnellaan missäkin iässä? Eihän nyt musiikkimaku muutu iän mukana :D Jos radio on teinipoppiradiokin, niin se tietää hyvää tulevaisuutta. Nuoret on melko hankala saada nykyisin kiinni perinteisen radion avulla.
        Eli tarkennus mitä musiikkigenrejä kuunnellaan missäkin ikähaarukassa, kirjoitatko sen tähän kaikkien nähtäville?

• Anonyymi

Mitäpäs tuota negatiivista sanomaan. Meillä kuunnellaan katsastusasemalla. Kokemuksesta sanon myös, että hyvin monissa radioissa valittuna, kun autoja siirrellään. Oma käsitykseni on, että hyvinkin pidetty radioasema. Hyvä fiilis ja laadukasta.

• Anonyymi

Ei ole hyvä asema ja pääskää musaa

• Anonyymi

On yritetty kun on oululaisfirma ilmeisesti. Valitettavasti en pidä itse lainkaan.

• Anonyymi

Samoista asioista ei tarvitse kenenkään pitää. Minulle taas kävi niin, että ihastuin ensi kuuntelulla. Likkaporukalla kuunnellaan töissä päivittäin. Keskustassa ei kovin moni muu radio edes kuulu kunnolla. Minä en voi kuin kehua Sea radiota <3. Pitäisi varmaan kertoa suoraan radiolle viestin kautta. Täällä kaikki jää bittiavaruuteen. Minä en itse pidä iskelmästä ja vanhan musiikin radioista. Niitä on muutenkin liikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoista asioista ei tarvitse kenenkään pitää. Minulle taas kävi niin, että ihastuin ensi kuuntelulla. Likkaporukalla kuunnellaan töissä päivittäin. Keskustassa ei kovin moni muu radio edes kuulu kunnolla. Minä en voi kuin kehua Sea radiota <3. Pitäisi varmaan kertoa suoraan radiolle viestin kautta. Täällä kaikki jää bittiavaruuteen. Minä en itse pidä iskelmästä ja vanhan musiikin radioista. Niitä on muutenkin liikaa.

Älä huoli se o n varma että näet täällä omat viestisi joten jopa tämäkin on paskapuhet. Helppo.nähdä syyt miksi kateellinen asemasi ei ole oikein saanut tuulta purjeisiin. Jos vaihdat asennettasi ja kuuntelet muita ihmisiä, voisit saavuttaa hyvää

• Anonyymi

Kuuntelen Järviratiota. Pookia satunnaisesti.

• Anonyymi

Järviradio on parempi, pooki ok kakkonen

• Anonyymi

En kuuntele. Musiikki ei ole omaan makuuni

• Anonyymi

Ei jokainen biisi ole minunkaan makuuni, mutta mieluummin kuuntelen radiota kuunnellessa kappeleita, joita en ole kuullut edellisvuosina puhkisoitolla, kuin jotain omaa suosikkia jatkuvasti edelleen tehosoitolla radiosta. Saman voin tehdä itsekin CD:ltä tai streemauspalvelusta jatkuvalla toistolla.

• Anonyymi

Perjantaisin ei kannata ainakaan kuunnella. Juontajat kehuvat itseään eikä muissa jutuissa ole järkeä. Tyhjänpäiväisin kanava koskaan.

• Anonyymi

Tekisivät edes kuten muilla kanavilla ja pikalukisivat vain Staran ja Findancen viihdeuutisia tai pelkkää biisin nimien toistamista. Teille muille on jo tällaisia kanavia. Miten se on sinulta pois, jos joku tekee toisin ja aika moni siitä tykkää.

• Anonyymi

Ei niin, koska saattaa tulla vain vihaiseksi itselle, kun huomaa että tämäkään biisi ja tämäkään biisi ei ole vielä soinut kanavalla jota yleensä kuuntelen ja en tunnista tätäkään biisiä, koska se on juuri julkaistu enkä ehtinyt kuunnella/kuulla sitä vielä mistään.

Kaikki tuo itseasiassa on sitä hyvää asiaa kanavalla ja myös ettei olla hirttäydytty pelkästään yhden tyylin ja isoimpien hittien kanavaksi.

• Anonyymi

Kuuntelen, ja kuuntelin jo silloin kun nimi oli muistaakseni joku eri. Poikkeaa muista musiikkikanavista siinä, että soittolista on hyvin laaja ja tuntemattomampienkin artisteja soitetaan. Mainoksia on vähän ja nekin vähän kotikutoisia. Mutta siis: hyvä kanava, auki kodissani aina kun olen paikalla.

• Anonyymi

Mukavahan se on kuunnella kun ei ole mainoksia paljoa, mutta toisaalta mainokset tuovat tuloja ja näin kanavaa on helpompi kehittää. Ja fiksulla ohjelmisto ja mainos suunnittelulla, kyllä pärjää suuremman mainosmääränkin kanssa.

• Anonyymi

Joku tuntematon lähettelee seafmää 🤣

• Anonyymi

En ole oululainen, mutta kuuntelen ja yksinkertaisesti paras asia kanavalla on, ettei se ole kuten lähes kaikki muut kotimaiset, joilla musiikin vauhtumista uuteen tuoreeseen saa odottaa ikuisuuden. Kerta/muutaman kerran sekaan soitoilla kanava saa ihmeitä aikaan. Pidempään kanavaa kuunnelleet ja tekijät kyllä tietävät mitä tarkoitan.

Niin tiedät sinäkin jatkossa, jos valitset yhä useammin SEA FM:n.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa ja Mikko eroaa!

https://www.seiska.fi/kotimaa/maisa-torppa-ja-mikko-rakas-hakivat-avioeroa-erikoinen-erosotku/1158170 Mitäs tähän sanotte? Mä en voi muuta kuin naura
      Kotimaiset julkkisjuorut
      383
      21696
    2. Kohujulkkis Maisa Torppa ja erosekoilu räjäytti somen: "Valehtelee viimeiseen asti" "Työtön äiti..."

Maisa Torpan ja Mikko-rakkaan erospekulointi saa tunteet kuumenemaan: https://www.suomi24.fi/viihde/kohujulkkis-maisa-torppa-ja-erosekoilu-rajaytti-so
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      16865
    3. Poliisit vei pakolla Virolaisen Joogayrittäjän Koronatestiin

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisilta-poikkeuksellinen-toimenpide-julkaisi-korona-altistumisketjusta-epaillyn-joogayrittajan-kuvan/8080476#gs
      Maailman menoa
      684
      16035
    4. Hallitus sekaisin kuin seinäkello, olis kuitenkin pitänyt ottaa se Nyrkki

Yle: Toisen asteen rajoitukset saavat hallituksen rivit rakoilemaan. "Nuorisojärjestöt vaativat koronanyrkkiä: Onko tilanne kenenkään hallussa?" Ris
      Maailman menoa
      632
      8940
    5. Johanna Tukiainen menetti vauvansa Solnan sosiaalihuollolle - myös vuokra-asunto liipasimella!

Tänään 4.3. ilmestynyt Seiska tietää kertoa saman minkä näädät ovat tienneet jo 3 viikon ajan. Näätien tiedothan koskivat Tukiaisen vauvan huostaanot
      Kotimaiset julkkisjuorut
      720
      6439