Oululainen kuunteletko Sea Fm radioa?

Anonyymi

Onko Sea Fm tuttu kanava? Kuunteletko? Mikä on hyvää/huonoa?

109

373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On suomi24.fi:stä. En. Huonolta vaikuttaa kun lukee näitä viestiketjuja. Jokaisessa ketjussa samat viestit ja syytökset kanavalta

      • Anonyymi

        Niin on!


      • Anonyymi

        Provo.


    • Anonyymi

      Huonoa musiikkia. Kopioitu nrj:stä

      • Anonyymi

        Tuskinpa on, koska musiikin kirjo on huomattavasti laajempi. Sea FM on edelläkävijä mielestäni uuden musiikin suhteen. Kannattaa hieman tutustua asemaan, jos ei ole tuttu. Monesti näitä käsityksiä on niillä, jotka eivät ole asemaan tutustuneet. Itse koukutuin jo vuosia sitten.


      • Anonyymi

        Miten kopioit, jos soitat biisit ennen kuin NRJ. Moni ei edes ikinä päädy NRJ:lle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten kopioit, jos soitat biisit ennen kuin NRJ. Moni ei edes ikinä päädy NRJ:lle.

        Totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta.

        Mikä sun ongelmasi ihan oikeasti on?


    • Anonyymi

      Pistä jo korkki kiinni.

      • Anonyymi

        Sekoileva demari.


    • Anonyymi

      Surkuhupaisan maineen itselleen kirjoitellut umpisurkea kanava

      • Anonyymi

        Minusta Sea FM on laadukkaimman kuuloinen. En ole ammattilainen, että osaan sanoa syytä. Voisin kuvitella, että tällainen radio soi suurissakin kaupungeissa. En voi sanoa sitä mistään muusta suomalaisesta radiosta. Tämä on valitettavasti totuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta Sea FM on laadukkaimman kuuloinen. En ole ammattilainen, että osaan sanoa syytä. Voisin kuvitella, että tällainen radio soi suurissakin kaupungeissa. En voi sanoa sitä mistään muusta suomalaisesta radiosta. Tämä on valitettavasti totuus.

        Aha. Sielläkö ei ole ammattilaiset pyörittämässä kanavaa? Alkaa ymmärtämään sekavaa käytöstäsi🤔


    • Anonyymi

      Paska se on. Seuraava..

      • Anonyymi

        Olet sairas. Mikä idea on aloittaa ketju ja kirjoittaa siihen kilpaa itsensä kanssa, kuka todellisuudessa vain 2 ihmistä on nähnyt joko ketjun.


    • Anonyymi

      On koetettu kuunnella. Tuskinpa kukaan sitä jaksaisi kuunnella kun samalta kuulostaa kuin useat muutkin purkkapoppikanavat

      • Anonyymi

        "On koetettu kuunnella. Tuskinpa kukaan sitä jaksaisi kuunnella kun samalta kuulostaa kuin useat muutkin purkkapoppikanavat"
        Purkkapoppi? Sea FM:hän soittaa uutta rokkiakin, oletko oikeasti edes kuunnellut? Voisin luulla, että vanhojen ihmisten korvaan kuulostaa ns. purkkapopilta. Vaikka halveeraat sinulle vierasta radioasemaa, niin Foo Fightersin, Fallout boysit, ed sheeranit ym. eivät ole varhaisteinejä. Sea FM ei esimerkiksi soita lapsellisia remixejä, joita Loop ja NRJ soittaa kilpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "On koetettu kuunnella. Tuskinpa kukaan sitä jaksaisi kuunnella kun samalta kuulostaa kuin useat muutkin purkkapoppikanavat"
        Purkkapoppi? Sea FM:hän soittaa uutta rokkiakin, oletko oikeasti edes kuunnellut? Voisin luulla, että vanhojen ihmisten korvaan kuulostaa ns. purkkapopilta. Vaikka halveeraat sinulle vierasta radioasemaa, niin Foo Fightersin, Fallout boysit, ed sheeranit ym. eivät ole varhaisteinejä. Sea FM ei esimerkiksi soita lapsellisia remixejä, joita Loop ja NRJ soittaa kilpaa.

        Aina trollia kun edes ajattelee tuota kanavaa. Vaikuttaisi ettei sitä kuuntele kuin tuo yksi kirjoittaja joka fanaattisin elkein jaksaa useiden viestiketjujen kautta


    • Anonyymi

      On huono. Älä kuuntele

      • Anonyymi

        On myötähäpeä lukea, kun yksi ja sama kirjoittelee mielenvikaisia purkauksia. Kännissä siellä mietit, että miksi sinä et saanut koskaan omaa radiota. Poloinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On myötähäpeä lukea, kun yksi ja sama kirjoittelee mielenvikaisia purkauksia. Kännissä siellä mietit, että miksi sinä et saanut koskaan omaa radiota. Poloinen.

        Oon kyllä ihan selvinpäin


    • Anonyymi

      Ketjun aloittajalle Sea FM on todella merkityksellinen. Ensin aloittaa ketju, sitten haukkuu minuutin sisään asemaa itsensä kanssa kilpaa. Oikein ammattitaitoista spämmäystä. Meneehän se lauantai-ilta niinkin. Yksin kotona kännäämällä/huumeissaan. Kommentit ovat mielenterveysongelmaisen tasoa. Ei voi olla muuta mieltä.

      • Anonyymi

        Lähinnä siksi, että on niin huvittavaa lukea näitä. Koskaan en ole itse kuunnellut ja asunkin Vaasassa ♡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähinnä siksi, että on niin huvittavaa lukea näitä. Koskaan en ole itse kuunnellut ja asunkin Vaasassa ♡

        Eikö ole parempaa tekemistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähinnä siksi, että on niin huvittavaa lukea näitä. Koskaan en ole itse kuunnellut ja asunkin Vaasassa ♡

        Se kertoo paljon, jos ihminen asuu Vaasassa. Otan osaa.


    • Anonyymi

      Kuuntelen joka päivä

      • Anonyymi

        Sama täällä. Jatkuvassa kuuntelussa meidänkin taloudessa. Arvostan, että pohjoisessa Suomessa on edes yksi oma radioasema.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä. Jatkuvassa kuuntelussa meidänkin taloudessa. Arvostan, että pohjoisessa Suomessa on edes yksi oma radioasema.

        Koettanut muutamia kertoja, vaan aina samaa purkkapoppia mitä ei jaksaisi kuunnella vaikka muuta musaa ei olisikaan


    • Anonyymi

      Kuuntelen 19 tuntia päivässä. Hyvä on.

      • Anonyymi

        Minä kuuntelen täällä roissa satunnaisesti. Eipä juuri muuta halua kuunnella. On bueno.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kuuntelen täällä roissa satunnaisesti. Eipä juuri muuta halua kuunnella. On bueno.

        Kuka roissa kuuntelee muka tuota kanavaa? Täällä kaikki tuntee kaikki ja pelkkää miinusta kerää teinipoppikanava


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka roissa kuuntelee muka tuota kanavaa? Täällä kaikki tuntee kaikki ja pelkkää miinusta kerää teinipoppikanava

        Häh?? Ei ole minun käsitykseni lainkaan, etteikö kuunneltaisi. Onhan se selvää, etteivät kaikki kuuntelee samoja radioita. Jos ketjun aloittaja kysyy, niin on aika tahditonta hyökätä kommenttiani vastaan. En ole ikinä mieltänyt Sea FM:ää teinipoppiradioksi. Tutustuin ensi kertaa kanavaan, kun voitin asemalta kilpailun muutama vuosi sitten. Nyt kuuntelen työmatkat Sea Fmää Rovaniemen ja Kemin välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häh?? Ei ole minun käsitykseni lainkaan, etteikö kuunneltaisi. Onhan se selvää, etteivät kaikki kuuntelee samoja radioita. Jos ketjun aloittaja kysyy, niin on aika tahditonta hyökätä kommenttiani vastaan. En ole ikinä mieltänyt Sea FM:ää teinipoppiradioksi. Tutustuin ensi kertaa kanavaan, kun voitin asemalta kilpailun muutama vuosi sitten. Nyt kuuntelen työmatkat Sea Fmää Rovaniemen ja Kemin välillä.

        Tuo ylempi tyyppi joka viljelee näitä teinipoppilauseita voisi määritellä ikähaarukat, että mitä musiikkia kuunnellaan missäkin iässä? Eihän nyt musiikkimaku muutu iän mukana :D Jos radio on teinipoppiradiokin, niin se tietää hyvää tulevaisuutta. Nuoret on melko hankala saada nykyisin kiinni perinteisen radion avulla.
        Eli tarkennus mitä musiikkigenrejä kuunnellaan missäkin ikähaarukassa, kirjoitatko sen tähän kaikkien nähtäville?


    • Anonyymi

      Mitäpäs tuota negatiivista sanomaan. Meillä kuunnellaan katsastusasemalla. Kokemuksesta sanon myös, että hyvin monissa radioissa valittuna, kun autoja siirrellään. Oma käsitykseni on, että hyvinkin pidetty radioasema. Hyvä fiilis ja laadukasta.

      • Anonyymi

        Ei ole hyvä asema ja pääskää musaa


    • Anonyymi

      On yritetty kun on oululaisfirma ilmeisesti. Valitettavasti en pidä itse lainkaan.

      • Anonyymi

        Samoista asioista ei tarvitse kenenkään pitää. Minulle taas kävi niin, että ihastuin ensi kuuntelulla. Likkaporukalla kuunnellaan töissä päivittäin. Keskustassa ei kovin moni muu radio edes kuulu kunnolla. Minä en voi kuin kehua Sea radiota <3. Pitäisi varmaan kertoa suoraan radiolle viestin kautta. Täällä kaikki jää bittiavaruuteen. Minä en itse pidä iskelmästä ja vanhan musiikin radioista. Niitä on muutenkin liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoista asioista ei tarvitse kenenkään pitää. Minulle taas kävi niin, että ihastuin ensi kuuntelulla. Likkaporukalla kuunnellaan töissä päivittäin. Keskustassa ei kovin moni muu radio edes kuulu kunnolla. Minä en voi kuin kehua Sea radiota <3. Pitäisi varmaan kertoa suoraan radiolle viestin kautta. Täällä kaikki jää bittiavaruuteen. Minä en itse pidä iskelmästä ja vanhan musiikin radioista. Niitä on muutenkin liikaa.

        Älä huoli se o n varma että näet täällä omat viestisi joten jopa tämäkin on paskapuhet. Helppo.nähdä syyt miksi kateellinen asemasi ei ole oikein saanut tuulta purjeisiin. Jos vaihdat asennettasi ja kuuntelet muita ihmisiä, voisit saavuttaa hyvää


    • Anonyymi

      Kuuntelen Järviratiota. Pookia satunnaisesti.

      • Anonyymi

        Järviradio on parempi, pooki ok kakkonen


    • Anonyymi

      En kuuntele. Musiikki ei ole omaan makuuni

      • Anonyymi

        Ei jokainen biisi ole minunkaan makuuni, mutta mieluummin kuuntelen radiota kuunnellessa kappeleita, joita en ole kuullut edellisvuosina puhkisoitolla, kuin jotain omaa suosikkia jatkuvasti edelleen tehosoitolla radiosta. Saman voin tehdä itsekin CD:ltä tai streemauspalvelusta jatkuvalla toistolla.


    • Anonyymi

      Perjantaisin ei kannata ainakaan kuunnella. Juontajat kehuvat itseään eikä muissa jutuissa ole järkeä. Tyhjänpäiväisin kanava koskaan.

      • Anonyymi

        Tekisivät edes kuten muilla kanavilla ja pikalukisivat vain Staran ja Findancen viihdeuutisia tai pelkkää biisin nimien toistamista. Teille muille on jo tällaisia kanavia. Miten se on sinulta pois, jos joku tekee toisin ja aika moni siitä tykkää.


      • Anonyymi

        Ei niin, koska saattaa tulla vain vihaiseksi itselle, kun huomaa että tämäkään biisi ja tämäkään biisi ei ole vielä soinut kanavalla jota yleensä kuuntelen ja en tunnista tätäkään biisiä, koska se on juuri julkaistu enkä ehtinyt kuunnella/kuulla sitä vielä mistään.

        Kaikki tuo itseasiassa on sitä hyvää asiaa kanavalla ja myös ettei olla hirttäydytty pelkästään yhden tyylin ja isoimpien hittien kanavaksi.


    • Anonyymi

      Kuuntelen, ja kuuntelin jo silloin kun nimi oli muistaakseni joku eri. Poikkeaa muista musiikkikanavista siinä, että soittolista on hyvin laaja ja tuntemattomampienkin artisteja soitetaan. Mainoksia on vähän ja nekin vähän kotikutoisia. Mutta siis: hyvä kanava, auki kodissani aina kun olen paikalla.

      • Anonyymi

        Mukavahan se on kuunnella kun ei ole mainoksia paljoa, mutta toisaalta mainokset tuovat tuloja ja näin kanavaa on helpompi kehittää. Ja fiksulla ohjelmisto ja mainos suunnittelulla, kyllä pärjää suuremman mainosmääränkin kanssa.


    • Anonyymi

      Joku tuntematon lähettelee seafmää 🤣

    • Anonyymi

      En ole oululainen, mutta kuuntelen ja yksinkertaisesti paras asia kanavalla on, ettei se ole kuten lähes kaikki muut kotimaiset, joilla musiikin vauhtumista uuteen tuoreeseen saa odottaa ikuisuuden. Kerta/muutaman kerran sekaan soitoilla kanava saa ihmeitä aikaan. Pidempään kanavaa kuunnelleet ja tekijät kyllä tietävät mitä tarkoitan.

      Niin tiedät sinäkin jatkossa, jos valitset yhä useammin SEA FM:n.

    • Anonyymi

      Kuuntelen ja en ole Oululainen.

      • Anonyymi

        Kuuntelen päivittäin. Olen oululainen. En jaksa kuunnella mitään muuta radiota kahta kappaletta pitempään. Sea FM soi aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuntelen päivittäin. Olen oululainen. En jaksa kuunnella mitään muuta radiota kahta kappaletta pitempään. Sea FM soi aina.

        Olen kuunnellut jo vuosia. En voisi vaihtaa muille kanaville. Missään muualla Suomessa ei soi uusi musikki yhtä monipuolisesti. Suosittelen sinullekin!


    • Anonyymi

      Asun Tiurassa. Kuuntele vain Pookia, se on paras. Joskus yritin seafm kuunnella, mutta musiikki oli ihan kauheaa kuraa. Myötähäpeää aiheuttaa myös seafm:n feikki ulkomaalaisuus. Hävetäänkö suomalaisuutta alemmuudentunteen vuoksi vai mikä on vialla. Kattokaa vaikka niiden nettisivuja.

      • Anonyymi

        Tutusta omistajan taustoihin. Saatat yllättyä. Hyvää päivän jatkoa sinulle, feikkiheikki!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutusta omistajan taustoihin. Saatat yllättyä. Hyvää päivän jatkoa sinulle, feikkiheikki!

        heikki on siis troublemaker 🤔


    • Anonyymi

      Ei ole täälä ikinä kuulunutkaan. Joten se siinä on oikein hyvää.

    • Anonyymi

      on seafm tuttu, kuuntelen lähes joka päivä, en siis ihan joka päivä, koska on töitä ja tekemistä. plussaa on ehdottomasti hyvä ja monipuolinen musiikki (monivalinta). sekä Sea FM perjantai jounalismi. 2019 oli mielestäni seafm radion paras vuosi seafm historiassa, etenkin musiikillisesti, myös 2020 alkuvuodesta seafm oli hyvää musiikkia tarjolla. nyt joskus viimeaikoina on saatannut olla niinsanottu "säästömode" päällä eli säästetään tekijäoikeusmaksuissa soittamalla halvempia jiglejä, the weekend, esim ava max, james Hype, Miggy Dela Rosa - Ferrari, tämän tyyppisen soopan soittamisesta saa sony warner music rositoilta alennusta, siinnä Lewis Capaldi , Sigala, David Guetta, Sam Ryder , john legend jne. premiun kontentit jää vähemmälle, säästetään siis tampereen ja jyväskylän toimilupia varten, joka on mielestäni huolestuttavaa, jos laatu laskee. muuten kaikenkaikkiaan mä annan arvosanaksi seafmstä 4,5/5, jos ois 2019 tai 2020, nii arvosana olis 5/5

      • Anonyymi

        Radio ei säästä kuluissa soittamalla tiettyä musiikkia. Kaikesta maksetaan saman verran. Jos ei ole sitten jotakin omakustanteista, jota ainakin Radio Kaleva tuntuu soittavan. Tuo Ferrari oli yksi Euroopan soitetuimpia kappaleita tässä kesällä, joten lähinnä kait tuo olisi ollut outoa, jos Sea FM ei olisi tuota soittanut? Itse sanoisin, että Sea FM elää tämän hetken musiikin mukaan. Välillä ihmiset ylipäänsä kuluttavat ja kuuntelevat erityyppistä musiikkia kuin vaikka 5 vuotta sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Radio ei säästä kuluissa soittamalla tiettyä musiikkia. Kaikesta maksetaan saman verran. Jos ei ole sitten jotakin omakustanteista, jota ainakin Radio Kaleva tuntuu soittavan. Tuo Ferrari oli yksi Euroopan soitetuimpia kappaleita tässä kesällä, joten lähinnä kait tuo olisi ollut outoa, jos Sea FM ei olisi tuota soittanut? Itse sanoisin, että Sea FM elää tämän hetken musiikin mukaan. Välillä ihmiset ylipäänsä kuluttavat ja kuuntelevat erityyppistä musiikkia kuin vaikka 5 vuotta sitten.

        kuuntelen, tälläkin soi hetkellä taustalla. En ole hoxannu tasossa laskua ainakaan tuon musiikin suhteen. 9/10


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Radio ei säästä kuluissa soittamalla tiettyä musiikkia. Kaikesta maksetaan saman verran. Jos ei ole sitten jotakin omakustanteista, jota ainakin Radio Kaleva tuntuu soittavan. Tuo Ferrari oli yksi Euroopan soitetuimpia kappaleita tässä kesällä, joten lähinnä kait tuo olisi ollut outoa, jos Sea FM ei olisi tuota soittanut? Itse sanoisin, että Sea FM elää tämän hetken musiikin mukaan. Välillä ihmiset ylipäänsä kuluttavat ja kuuntelevat erityyppistä musiikkia kuin vaikka 5 vuotta sitten.

        Kyllä ja hyvä juttu on sekin, vaikka soittoon otetaankin joskus viipeellä isohitti, siihen ei hirttäydytä. Hitti ei ole automaatio hyvälle musalle pelkästään suositulle ja tunnetulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuuntelen, tälläkin soi hetkellä taustalla. En ole hoxannu tasossa laskua ainakaan tuon musiikin suhteen. 9/10

        👍🏻👍🏻👍🏻


    • Anonyymi

      Ehkä vielä enemmän voisi elää hetkessä. Kun jostain genrestä on enemmän hyviä julkaisuja painottaa sitä enemmän ja taas sitten jotain toista. Ehkä aavistuksen liikaa mennään tietyllä pää musiikkilinjalla, johin ripotellaan sitten täydennyksiä muista genreistä. Sen sijaan pää genrejä voisi olla enemmän. Olihan tuossa 2021 vähän aikaa sellainen jakso, missä Rock henkistä oli enemepi. Tätä juuri meinaan elämisellä hetkessä. Näin painotus vaihtelee luonnostaan.

      Täällä joku kritisoi Sea FM:n suomalaisvastaisuutta, no kaikilla muillakin radiokanavilla ehkä Soita lukuun ottamatta on taas vuosikausia jatkuva linja: Soitetaan vain suomenkielistä suomalaisilta. Esimerkiksi YLEx ja Radio Suomi ja Radio Nova soittavat myös englanninkielistä musiikkia kiitettävästi, mutta melkein 99 prosenttia soitoista menee muille kuin kotimaisille. Jos miettii 90-luvun loppua ja 2000-luvun alkua monilla kanavilla oli enitensoitettujen joukossa useita englanninkielisiä kappaleita kotimaisilta esittäjiltä. Tänäpäivänä se on melkein kanavalla kuin kanavalla Top 30 soitetuimmat vuodessa 0-1 englanninkielistä kotimaisilta.

      Ruotsissa taas linja on päinvastainen. Siellä mediayhtiöt tukee myös englanninkielellä musiikkinsa esittäviä. Siksi Ruotsista tulee jatkuvasti uusia englanninkielisiä hittejä, kun ne ensin rummutetaan läpi ruotalaisilla radiokanavilla ja television viihde/musaohjelmissa.

      Pähkinän kuoressa. Ruotsissa ei 2022, kuten ei suomessakaan aikanaan, erotella musiikkia sen perusteella esittääkö sen ruotsiksi vai englanniksi. Suomessa esim Isac Elliot saa heti enemmän radiosoittoa tehdessään Suomeksi, vaikka biisi ei olisi parempi kuin ne englanninkieliset. Kieli ratkaisee ei kappaleen taso. Jostain on myös revitty ettei ruotsinkielinenkään enää kelpaa radioille Suomessa. (Poikkeuksena radio soi)

      Kaupallinen yksityinen päättäköön itse, mutta sitä en ymmärrä miksi YLEkin seurannut perässä.

      Vastaus kysymykseen aloituksen. Kyllä kuuntelen aikalailla ainoastaan kotimaiaista Sea FM. Monipuolisuus & vaihtuvuus ja uutuuksia paljon tuoreeltaan. Eikä vasta kun jokapaikassa puhkisoitettu.

      Jos radion kuunteluaun aikaa ois itsellä elämässä enempi saattaisin kuunnella välissä useammin myös hetkellisesti Radio Soita.

    • Anonyymi

      Voispa kuunnella muuallakin FM taajudella kuin vain Oulun alue ja Kemi-Tornio-Rovaniemi.

      • Anonyymi

        seafm kuuluu taivaassa 😂 mut joo voi kyl kuuluu klubipäädys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        seafm kuuluu taivaassa 😂 mut joo voi kyl kuuluu klubipäädys

        *vois kyl kuuluu, anteeksi kirjoiutusvirhe


    • Anonyymi

      Kuuntelen o/

    • Anonyymi

      6-7 tuntia päivässä.

      • Anonyymi

        Itselläni on myös samaa luokkaa tuo kuunteluaika päivittäin. Sunnuntaisin ehkä vähemmän, kun on muita velvotteita. Autossani Sea on tallennettu radion muistipaikalle 1.


    • Anonyymi

      0 h päivässä 0 h viikossa 0 h kuukaudessa 0 tuntia vuodessa 0 h 0 h elämässäni

      • Anonyymi

        Koska et asu kuuluvuusalueella. Tai olet muuten perskolo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska et asu kuuluvuusalueella. Tai olet muuten perskolo.

        Miksi vastasit itse itsellesi 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vastasit itse itsellesi 🤣

        Vastailee itselleen, koska lienee "pookiukko". Tänne tuli heti kommenttia, kun Pookia oli kritisoitu toiseen ketjuun. Säälittävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastailee itselleen, koska lienee "pookiukko". Tänne tuli heti kommenttia, kun Pookia oli kritisoitu toiseen ketjuun. Säälittävää.

        Ymmärrät kai itsekin että tuossa kommentissasi ei ollut mitään tolkkua. Pooki tai joku "toinen ketju" ei liity tähän mitenkään.


    • Anonyymi

      Joka päivä täällä rovaniemessä

      • Anonyymi

        Milloin Oulun ja Rovaniemen välinen kuntaliitos tapahtui?


      • Anonyymi

        Taasko on omat huutinaurut? Vaihdahan välillä levyä. Radioita muuten kuunnellaan useissa paikoissa. Varmasti tuli sinullekin yllätyksenä. Sea FM ei ole vain Oulun radio, vaan kuuluu useammassa kaupungissa. Otappas selvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taasko on omat huutinaurut? Vaihdahan välillä levyä. Radioita muuten kuunnellaan useissa paikoissa. Varmasti tuli sinullekin yllätyksenä. Sea FM ei ole vain Oulun radio, vaan kuuluu useammassa kaupungissa. Otappas selvää.

        Oululainen voi asua myös Rovaniemellä tai työskennellä viikot siellä. Helsinkiläinen voi kuunnella myös Sandelsia savossa jne. Siinä ei ole mitään ihmeellistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oululainen voi asua myös Rovaniemellä tai työskennellä viikot siellä. Helsinkiläinen voi kuunnella myös Sandelsia savossa jne. Siinä ei ole mitään ihmeellistä.

        Näinpä. On kertakaikkiaan lapsellinen ihminen pesiytynyt palstalle.


    • Anonyymi

      Jok päivä kuulolla.

    • Anonyymi

      suomi24stä tuttu 👍 ja iha hyvä mielestäni on!

      • Anonyymi

        Joo nimenomaan suomi24stä tuttu. Sehän siinä noloa onkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo nimenomaan suomi24stä tuttu. Sehän siinä noloa onkin.

        Missä on oman vitsisi huutisnaurut tässä perässä?


    • Anonyymi

      No en kuuntele! On niin surkea radio. Yle on paljon parempi paremmalla tyylillä.

      • Anonyymi

        Ei voi todellakaan surkeaksi sanoa. Älä valehtele.


      • Anonyymi

        Ylen budjetti 600 miljoonaa...mitä mahtaa olla yrittäjävetoisen radion vastaava? Koskee kaikkia pienempiä kaupallisia. Veikkaan, että Ylen budjetilla Sra FM saisi tuotettua 20 asemaa sekä uutis-ja puheradion. Kun tehdään sydämestä niin pienellä tehdään paljon. Aika hyvää jälkeä tekee yksityinen radio, jos joku vetää vertoja Ylen konserniin 🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylen budjetti 600 miljoonaa...mitä mahtaa olla yrittäjävetoisen radion vastaava? Koskee kaikkia pienempiä kaupallisia. Veikkaan, että Ylen budjetilla Sra FM saisi tuotettua 20 asemaa sekä uutis-ja puheradion. Kun tehdään sydämestä niin pienellä tehdään paljon. Aika hyvää jälkeä tekee yksityinen radio, jos joku vetää vertoja Ylen konserniin 🤣🤣

        Ihan v"tun sama se mulle kuuntelijalle on. Budjetti kuuluu radiosta, minkä minä sille voin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi todellakaan surkeaksi sanoa. Älä valehtele.

        Mielipide ei ole valhe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylen budjetti 600 miljoonaa...mitä mahtaa olla yrittäjävetoisen radion vastaava? Koskee kaikkia pienempiä kaupallisia. Veikkaan, että Ylen budjetilla Sra FM saisi tuotettua 20 asemaa sekä uutis-ja puheradion. Kun tehdään sydämestä niin pienellä tehdään paljon. Aika hyvää jälkeä tekee yksityinen radio, jos joku vetää vertoja Ylen konserniin 🤣🤣

        Moni ei tajua kuinka suuri summa on 600 miljoonaa.

        Koko Nokia Areenan kustannukset on erään arvion mukaan olleet 124 miljoonaa. Ylen budjetilla saisi neljä ja puoli Nokia Areenaa. Hinnalla saisi myös uusinta kalleint miljoona ferrarria lähes 600 kappaletta. Kaksi uusittua Olympiastadionia.

        Briteissä BBC budjetti ja Ruotsissa SVT budjetti on isompi kuin Suomessa YLE:n, mutta siellä yleisradioveromaksu on pienempi kuin Suomessa. Suurempi summa tulee vain siitä, että maassa on enemmän asukkaita kuin Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylen budjetti 600 miljoonaa...mitä mahtaa olla yrittäjävetoisen radion vastaava? Koskee kaikkia pienempiä kaupallisia. Veikkaan, että Ylen budjetilla Sra FM saisi tuotettua 20 asemaa sekä uutis-ja puheradion. Kun tehdään sydämestä niin pienellä tehdään paljon. Aika hyvää jälkeä tekee yksityinen radio, jos joku vetää vertoja Ylen konserniin 🤣🤣

        Yleulisijat eivät tajua että yle on paljon muutakin kuin radiokanavat. On Areena, TV, kattava monipuolinen ylivertainen uutispalvelu ja sitä KONTENTTIA. KONTENTTI ei ole halpaa. Kontenttiin kuuluu myös kalliita urheiluoikeuksia. Myös ylen jakelu on kallista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni ei tajua kuinka suuri summa on 600 miljoonaa.

        Koko Nokia Areenan kustannukset on erään arvion mukaan olleet 124 miljoonaa. Ylen budjetilla saisi neljä ja puoli Nokia Areenaa. Hinnalla saisi myös uusinta kalleint miljoona ferrarria lähes 600 kappaletta. Kaksi uusittua Olympiastadionia.

        Briteissä BBC budjetti ja Ruotsissa SVT budjetti on isompi kuin Suomessa YLE:n, mutta siellä yleisradioveromaksu on pienempi kuin Suomessa. Suurempi summa tulee vain siitä, että maassa on enemmän asukkaita kuin Suomessa.

        Älä viitsi vääristellä asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan v"tun sama se mulle kuuntelijalle on. Budjetti kuuluu radiosta, minkä minä sille voin.

        "Ihan v"tun sama se mulle kuuntelijalle on. Budjetti kuuluu radiosta, minkä minä sille voin."

        kuuluu radiosta, jota et kuitenkaan kuuntele? Olet ilmeisesti melkoinen typerys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielipide ei ole valhe.

        Mielipiteesi on myös valhe, eikä se ole kuuntelijoiden totuus. Vaikka kuinka yrität muuttaa ihmisten kuuntelutottumusta omaksesi täällä jankuttamalla, niin se ei silti onnistu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielipiteesi on myös valhe, eikä se ole kuuntelijoiden totuus. Vaikka kuinka yrität muuttaa ihmisten kuuntelutottumusta omaksesi täällä jankuttamalla, niin se ei silti onnistu.

        Oletko sinä oikeasti noin yksinkertainen? Rautalangastako sulle pitää näinkin selkeä asia vääntää jumalauta! Tahallasiko ymmärrät väärin? Käsittämätöntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä oikeasti noin yksinkertainen? Rautalangastako sulle pitää näinkin selkeä asia vääntää jumalauta! Tahallasiko ymmärrät väärin? Käsittämätöntä.

        Ei, vaan sinä olet katkera riidan haastaja. Jokaiselle vinkumassa ja haistattelemassa. Kasvahan jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan sinä olet katkera riidan haastaja. Jokaiselle vinkumassa ja haistattelemassa. Kasvahan jo.

        Se että joku radiokanava on mielestäni surkea on riidan haastamista. Kenties myös jopa vinkumista ja haistattelua. Mielenkiintoinen ajattelumalli teikäläisellä. Pidä toi, älä muutu koskaan. 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se että joku radiokanava on mielestäni surkea on riidan haastamista. Kenties myös jopa vinkumista ja haistattelua. Mielenkiintoinen ajattelumalli teikäläisellä. Pidä toi, älä muutu koskaan. 👍

        Älä vingu taas. Ehkä oloasi helpottaa puhua asioista joista pidät. Jossakin muualla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä vingu taas. Ehkä oloasi helpottaa puhua asioista joista pidät. Jossakin muualla.

        Vastasin ainoastaan kysymykseen. Oliko väärä vastaus? 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasin ainoastaan kysymykseen. Oliko väärä vastaus? 🤣

        Laadullisesti et voi surkeaksi sanoa, koska se ei pidä paikkaansa. Sea FM on myös teknisesti hyvin tehty radio ja kulkee. Musiikista voit esittää mielipiteesi tietenkin, jos makusi on jotakin ihan muuta. Se on kuitenkin vain mielipide, eikä heilauta valtaosaa kuuntelijoista mihinkään suuntaan. Kuitenkin valtaosa musiikin kulutuksesta on sitä mitä Sea FM soittaa. Sitä kuunnellaan myös eniten tutkimusten mukaan. Enpä tosin usko, että olet perehtynyt Sea FM:n tarjontaan hetkeäkään enempää. Sea FM:llä on yksi laajimmista kirjastoista radion puolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laadullisesti et voi surkeaksi sanoa, koska se ei pidä paikkaansa. Sea FM on myös teknisesti hyvin tehty radio ja kulkee. Musiikista voit esittää mielipiteesi tietenkin, jos makusi on jotakin ihan muuta. Se on kuitenkin vain mielipide, eikä heilauta valtaosaa kuuntelijoista mihinkään suuntaan. Kuitenkin valtaosa musiikin kulutuksesta on sitä mitä Sea FM soittaa. Sitä kuunnellaan myös eniten tutkimusten mukaan. Enpä tosin usko, että olet perehtynyt Sea FM:n tarjontaan hetkeäkään enempää. Sea FM:llä on yksi laajimmista kirjastoista radion puolella.

        juuri näin! Ei ole spotifyn tai Youtuben listoilla iskelmiä juuri ikinä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laadullisesti et voi surkeaksi sanoa, koska se ei pidä paikkaansa. Sea FM on myös teknisesti hyvin tehty radio ja kulkee. Musiikista voit esittää mielipiteesi tietenkin, jos makusi on jotakin ihan muuta. Se on kuitenkin vain mielipide, eikä heilauta valtaosaa kuuntelijoista mihinkään suuntaan. Kuitenkin valtaosa musiikin kulutuksesta on sitä mitä Sea FM soittaa. Sitä kuunnellaan myös eniten tutkimusten mukaan. Enpä tosin usko, että olet perehtynyt Sea FM:n tarjontaan hetkeäkään enempää. Sea FM:llä on yksi laajimmista kirjastoista radion puolella.

        Musiikki ja ohjelmasisältö. Se ratkaisee. Mulle on ihan yhdentekevää onko se teknisesti hyvin tehty. Ei kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musiikki ja ohjelmasisältö. Se ratkaisee. Mulle on ihan yhdentekevää onko se teknisesti hyvin tehty. Ei kiinnosta.

        Sinua tuskin kiinnostaa oikein mitään. Kunhan valitat.


    • Anonyymi

      600 miljoonalla Sea FM:n taustayhtiö saisi hankittua aika monta moppia radiokanavan rahoittamiseksi. Hahhah!

      • Anonyymi

        Joko tulee huutisnaurut itseltä kommenttisi perään? Säälittävän katkeraa vuodatusta.


      • Anonyymi

        toisella se on takana toisella edessä 😉


      • Anonyymi

        Paniikki on kova siellä kilpailijan leirissä kun SEA FM on laajentumassa. No keskittykään vaan epäolennaiseen.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3170
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2214
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1624
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      76
      1112
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      941
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      904
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      900
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      815
    10. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      8
      795
    Aihe