Henkilökohtainen kysymys höpölixille

Onko sinun tarkoitus vain saboitoida täällä olevia keskusteluja? Kun laitat joka keskusteluun asiaan kuulumattomia kirjoituksia ja venytät näin keskustelut jo parissa päivässä pitkiksi, että kirjoitusten hakemiseen menee paljon aikaa. Minun aika on nykyään kortilla. En millään ehdin sinun asiaan kuulumattomien kirjoitusten joukosta hakemaan todellisia kirjoituksia. Oletko mormoni? Näin hukutat varsinaiset mormonien oppiin kohdistuneet kirjoitukset. Oletko Ollin apulainen? Ollin ei tarvitse vastata opillisiin kysymyksiin. Onko sinulla elämää olenkaan? Onko sinulla muuta tekemistä kuin laittaa huuhaa juttujasi tänne.

17

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinulla näyttää oievan oikein reilusti aikaa ja halua keskustella asioista joista väität ettet halua keskustella. Nytkin avasit ihan uuden ketjun.
      Mihin kysymyksiisi haluasit "opillisen" vastauksen?

• "Sinulla näyttää oievan oikein reilusti aikaa "

Kenellä? Minä on ollut tänäänkin aikaa vain jotain 20 minuuttia olla täällä. Ja sekin on ollut muiden aiheiden sivussa.

• Ei nytkään höpölixi vastannut kysymyksiin Kuten aina.

• Anonyymi
        Arto777 kirjoitti:

Ei nytkään höpölixi vastannut kysymyksiin Kuten aina.

No kun minulla on sitä muuta elämää varsin paljon.

• Anonyymi kirjoitti:

No kun minulla on sitä muuta elämää varsin paljon.

Sinun elämä on vain täällä. Olet työtön ja kuitenkin sanot opiskelleesi yliopistossa ja sinun mukaan vielä hyvällä menestyksellä. Lopeta jo valehtelu.

• Anonyymi
        Arto777 kirjoitti:

Sinun elämä on vain täällä. Olet työtön ja kuitenkin sanot opiskelleesi yliopistossa ja sinun mukaan vielä hyvällä menestyksellä. Lopeta jo valehtelu.

Olen automaation parissa. Nytkin on hyvin aikaa vastata virheellistä tietoa sisältävään viestiisi. Vie vain hetken aikaa.

• Ei ole aikaa. Nyt on aika kortilla.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen automaation parissa. Nytkin on hyvin aikaa vastata virheellistä tietoa sisältävään viestiisi. Vie vain hetken aikaa.

Minkä ihmeen automaation??? Ei sellaista olekkaan.

• Arto777 kirjoitti:

Minkä ihmeen automaation??? Ei sellaista olekkaan.

Wikipediasta:

Automaatio (kreik. automatos) tarkoittaa itsetoimivaa laitetta tai järjestelmää. Nykyisin teollisuusautomaatio tarkoittaa usein tietokoneen käyttämistä koneiden ja tuotantoprosessien ohjaamisessa.

Eli juurikin noin. Suunnittelen tietokoneella ja ohjaan koneita tietokoneohjelmilla.

• Anonyymi

Minun tarkoituksenion vastata mormonismia koskeviin kysymyksiin ja toistaa tarvittaessa aina uudelleen korjaukset Ollin valheisiin. Motiivina on taistelu pahuutta vastaan ja toive, että yksikään ei haksahda mormonismiiin.

SINÄ sabotoit keskusteluja evoluutiohörhöilyilläsi ja vastaavilla, jotka eivät liity mormonismiin.

• Mihin kysymyksiin sinä olet vastannut? Et yhteenkään. Minä en ole vielä kertaakaan saanut sinulta vastausta mihinkään asiaan. En edes nyt tämän keskusteluun aloitukseen.

• Anonyymi
        Arto777 kirjoitti:

Mihin kysymyksiin sinä olet vastannut? Et yhteenkään. Minä en ole vielä kertaakaan saanut sinulta vastausta mihinkään asiaan. En edes nyt tämän keskusteluun aloitukseen.

Olenhan minä vastannut Ollin virheellisiin väitteisiin mm. hänen kirkkonsa ja alkukristillisyyden samankaltaisuudesta, väitteisiin, että monnainti oli muka varhaisten mormonien aikaan laillista ym, ym.

Olen myös vastannut sinun virheellisiin väitteisiisi mm. Niagarasta, maaallon kallistelusta, D-vitamiinista, evoluutiosta ym.

Sovitaanko nyt vihdoin, että Tämä palsta käsittelee mormonismia ja esim. evoluutio tuodaan aiheeksi vain sellaisissa tapauksissa kun se koskee mormoneja? Muutoin voit mennä hihhuloimaan kreationismi-palstalle.

Ja aloituksen kysymykseesi: "Mihin kysymyksiisi haluasit "opillisen" vastauksen?" vastaan, että en sinulta mihinkään, mutta olisi hyvä, jos käsittelisit tällä palstalla vain mormonismia.

Mormonismin opillisia kysymyksiä käsittelen Ollin kanssa. Hän esittää usein oman kirkkonsa opista valheellisiakin väitteitä.

• "Minun tarkoituksenion vastata mormonismia koskeviin kysymyksiin ja toistaa tarvittaessa aina uudelleen korjaukset"

Muuta tuo tarvittaessa AINA sanaksi.

Luuletko, että 1800 luvulla tapahtuneisiin asioiden toistamisella ja voisit jatkuvilla toistoilla estää kenenkään menemästä mormoneihin????

Katolinen kirkko on suurin Kristillinen kirkko ja sillä jos kenellä on musta menneisyys. Ja kuitenkin siihen kirkkoon kuuluu enemmän ihmisiä kuin mihinkään muuhun Kristilliseen järjestöön.

Keskeytyisit mormonien tämän päivän tapahtumiin ja oppeihin et historiaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Olenhan minä vastannut Ollin virheellisiin väitteisiin mm. hänen kirkkonsa ja alkukristillisyyden samankaltaisuudesta, väitteisiin, että monnainti oli muka varhaisten mormonien aikaan laillista ym, ym.

Olen myös vastannut sinun virheellisiin väitteisiisi mm. Niagarasta, maaallon kallistelusta, D-vitamiinista, evoluutiosta ym.

Sovitaanko nyt vihdoin, että Tämä palsta käsittelee mormonismia ja esim. evoluutio tuodaan aiheeksi vain sellaisissa tapauksissa kun se koskee mormoneja? Muutoin voit mennä hihhuloimaan kreationismi-palstalle.

Ja aloituksen kysymykseesi: "Mihin kysymyksiisi haluasit "opillisen" vastauksen?" vastaan, että en sinulta mihinkään, mutta olisi hyvä, jos käsittelisit tällä palstalla vain mormonismia.

Mormonismin opillisia kysymyksiä käsittelen Ollin kanssa. Hän esittää usein oman kirkkonsa opista valheellisiakin väitteitä.

"Olen myös vastannut sinun virheellisiin väitteisiisi mm. Niagarasta, maaallon kallistelusta, D-vitamiinista, evoluutiosta ym.

"vastannut" Et kertaakaan vaan olet omia tyhmyyksiäsi tuonut julki. Et ole voinut yhtään minun väittämistäni asioista t kumota. Niagaranputouksen jutun jouduit muuttamaan täysin päälaelle alkuperäisestä väittämästäsi. D- vitamiinia et ole voinut kumota ja yhtään minun linkkiä tmv. et ole voinut kumota.

• Arto777 kirjoitti:

"Minun tarkoituksenion vastata mormonismia koskeviin kysymyksiin ja toistaa tarvittaessa aina uudelleen korjaukset"

Muuta tuo tarvittaessa AINA sanaksi.

Luuletko, että 1800 luvulla tapahtuneisiin asioiden toistamisella ja voisit jatkuvilla toistoilla estää kenenkään menemästä mormoneihin????

Katolinen kirkko on suurin Kristillinen kirkko ja sillä jos kenellä on musta menneisyys. Ja kuitenkin siihen kirkkoon kuuluu enemmän ihmisiä kuin mihinkään muuhun Kristilliseen järjestöön.

Keskeytyisit mormonien tämän päivän tapahtumiin ja oppeihin et historiaan.

> Muuta tuo tarvittaessa AINA sanaksi.

Silloin siinä olisi kaksi aina-sanaa peräkkäin eli tulisi lause:

"Minun tarkoitukseni on vastata mormonismia koskeviin kysymyksiin ja toistaa AINA aina uudelleen korjaukset"

> Luuletko, että 1800 luvulla tapahtuneisiin asioiden toistamisella ja voisit jatkuvilla toistoilla estää kenenkään menemästä mormoneihin????

Se on aivan mahdollista. Tunnenkin erään tyypin, jolle lähkärit eivät kertoneet kaikkea mormonismin historiasta. Hän meni jopa kasteelle, mutta erosi jo ennen kuin tutustuin häneen, koska hän huomasi itse mormonismin valheet. Olisi ehkä jättänyt menemättä kasteelle, jos olisi lukenut juttujani ennen sitä.

Ymmärrän hyvin, että moninainti on sinulle kiusallinen, koska se kuuluu myös sinun uskontosi historiaan.

Voisin keskittyä mormonismin nykyaikaan, jos mormonit tuomitsisivat historiansa vääryydet. Useimmat luterilaiset irtisanoutuvat Lutherin hirveistä opetuksista juutalaisista ja kehitysvammaisista.

• Arto777 kirjoitti:

"Olen myös vastannut sinun virheellisiin väitteisiisi mm. Niagarasta, maaallon kallistelusta, D-vitamiinista, evoluutiosta ym.

"vastannut" Et kertaakaan vaan olet omia tyhmyyksiäsi tuonut julki. Et ole voinut yhtään minun väittämistäni asioista t kumota. Niagaranputouksen jutun jouduit muuttamaan täysin päälaelle alkuperäisestä väittämästäsi. D- vitamiinia et ole voinut kumota ja yhtään minun linkkiä tmv. et ole voinut kumota.

Niagaraa en muuttanut yhtään miksikään. SINÄ väitit niagaran putousten todistavan nuoresta maapallosta. Ei taatusti todista. Ensinnäkin NIagaran putous/putoukset on n. 10 000 vuotta vanha eli vanhempi kuin sinun 6 000 vuotta vanha maapallosi. Toisekseen Niagaran putous ei voi olla sitä vanhempi, koska silloin oli jääkausi.

Et ole antanut YHTÄÄN linkkiä, jossa sanottaisiin, ett auringonvalo SISÄLTÄÄ D-vitamiinia.

Virhe on sama kuin jos väittäisit hellan lämmön sisältävän kovettunutta kananmunaa!

• Anonyymi

Mormonit ovat kamalia eksyttäjiä ja raamatunvastaisen kymmenyksien kerääjä!!!
      Siellä on hyvät puhemiehet, kun saavat kusetettua raamatunvastaiseen uskoon ja rahan antamiseen!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7659
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1903
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1880
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1613
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1545
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      978
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      910
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      799
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241
      767
    Aihe