Kristittyjen inhoaminen ilmenee sapattiöyhötyksenä ja sunnuntai pedonmerkillä demonisoimalla.
Luulevat olevansa pyhittyneitä.
Ulkokultaisia ja eriseuraisia he ovat.
Lauantaiveijarit inhoavat kristittyjä
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Adventismi on: valehtelua, ylpeyttä, epäjumalanpalvelusta ja kristittyjen halveksintaa ja vainoamista.
- Anonyymi
Tämä ei ole adventismin osuus.
- Anonyymi
Taas näitä samoja aloituksia !!
- Anonyymi
Sama ihminen syytää aloitetehtaalta jatkuvasti.: sapatti, demonit, peto. Ensiksi aloitus on aivan väärällä osastolla. Missä on järjestys. Lopeta pelleily. Todella vinttisi on pimeä. Ei edes kirkolliset ole niin pimeitä kuin sinä. Odotat siis petoa. Todella kummallista.
- Anonyymi
Etkö osaa lukea? Pysy otsikossa. Asut varmaan teltassa Sotkamossa.
- Anonyymi
Aloittajalle: Eivät inhoa älä valehtele !
- Anonyymi
Adventistit vihaavat Jeesuksen omia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Adventistit vihaavat Jeesuksen omia.
Niin vain sinun mielipiteesi !
- Anonyymi
2.Mooseksen kirja:
7:18 Ja kalat virrassa kuolevat, ja virta rupeaa haisemaan, niin että egyptiläisiä inhottaa juoda vettä virrasta.'" - Anonyymi
Eivätkö adventistit osaa lukea? Vai onko päässä sahanjauhoja? Rällästäkää omalla osuudella sapatilla ja pedolla. Siinä on teidän hengellinen valo. Mitään ette tuollaisella voita.
- Anonyymi
Häpeisin olla adventisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka täällä on advari ? Ylläpidolle on tehty ilmoitus !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka täällä on advari ? Ylläpidolle on tehty ilmoitus !
1234567--- Olen advari, samoin on ylifariseus_1:nen. Saattaapi olla muitakin advareita kirjoittamassa Anonyyminä.
1234567--- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1234567--- Olen advari, samoin on ylifariseus_1:nen. Saattaapi olla muitakin advareita kirjoittamassa Anonyyminä.
1234567---Mutta et ole uskossa Jeesukseen, eikä sinulla numerorivi, ole Pyhän Hengen sinettiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häpeäisin olla tällä hetkellä helluntailainen. Hellarijulistajat julistavat harhoja: Uudenliiton sapatti ei ole edes lauantai.
1234567--- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta et ole uskossa Jeesukseen, eikä sinulla numerorivi, ole Pyhän Hengen sinettiä.
Ootko varma ?
Sapatti on lepopäivä ihmiselle. Jos sellaista yrittää viettää väkisin ja pyörittelee sääntöjä mielessään, mikä se sellainen sapatti on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412461Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3891984Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381664Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1161496Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens141391Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01062Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211003Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau121002- 65888
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63875