Kansankodin pimeämpi puoli.
Miehisestä emäntämäiseen, niskavuorelaiseen tapaan, sitä ei nyt ole, vaan pääosin feministit nyt mittelee johtopaikoilla, johon heikommat mies -yksilötkin antaa tukensa 1 -esimerkki palstalta. ilmeinen Pride marssija hänkin, he kovia kehumaan omiaan. Ja kun Tampereelta, silloin oma vasenlaidan sosialisti on ylitse muiden, kuin opit tulleet Neuvostoliiton aikaista palvontaa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16783303/vaaleissa-taitavat-ihmiset-ajatella-omaa-hyvinvointiaan
Demokratia on eläväistä. Siinä kevättalven korvassa 2015 keskusta oli jo 27-28 % gallup kannatusessa. Sitä taulukkoa en juuri löytänyt,mutta liki olevan;
https://yle.fi/uutiset/3-7879410
Vanha sanontakin on " historia toistaa itseään." Siitä ei ole epäilystäkään etteikö historia seuraisi jälkiään. Nyt keskusta on heikoimillaan neljästä;
https://yle.fi/uutiset/3-11818183
-Kärjessä SDP:n kuntavaalikannatus tipahti nyt alle 20 prosentin. Pääministeri Sanna Marin (sd.) on onnistunut nostamaan demareiden kannatusta, mutta suurin huuma näyttää hiipuvan, ettei ihmetellä 16 % kannatusta gallupeissa, kun näitä ei ole kiveen hakattu. Noista beljän keulasta kuka tahansa voi yltää gallup kärkeen, myös keskusta.
Tätä aina on keskusteluissa ilmassa >olisi saattanut olla suurin puolue, jos nukkuvat olisivat käyneet äänestämässä. – ...niimpä ! Ennen sanottiin "täti olisi setä jos sillä olisi munat" -nyt niin muuttunut, että pitää eri sukupuoletkin feministeillä laittaa samaan karsinaan. Siihen punavihreät keksineet kolmannenkin sukupuolen, ilmaston muutoksen ohella.
aito-arskaa :
"Miksi SDP on niin suosittu? Se on pitänyt lupauksensa ja hoitanut koronakriisin mallikelpoisesti verrattuna useimpiin muihin maihin. Koronarokotteen tulee saamaan vaaleihin mennessä iso osa kansasta ja pandemia alkaa tällöin olemaan voitettu. Ihmiset luottavat hallitukseemme ja aivan syystä.
Marin on vahva ehdokas seuraavaksi presidentiksemme ja mikäli saa samanlaisen kansaliikkeen taakseen kuin T.Halonen v.2000 tulee hän myös valituksi. Kokonaan toinen asia on suostuuko Marin ehdokkaaksi sillä nykypäivän presidentin valtuudet ovat tiukassa parlamentaarisessa valvonnassa ja pääministerinä Marin on maamme tosiasiallinen johtaja. "
Emäntäjohtajuus, solidaarisuuskakku ja fantastinen feministiryhmä
7
90
Vastaukset
- Anonyymi
Arska syö mustaa makkaraa, ja on niin polleva sossu.
- Anonyymi
Asuu Tampereella, kehuu pääminsteri tyttöä, kun hänkin.
- Anonyymi
Sdp lupasi vappusatasen ja eläkeputken poistamiseen ei kosketa.
sdp rikkoi lupaukset törkeästi.- Anonyymi
SOTILASoikea kirjoitti:
Ei sossuun voi koskaan luottaa.
Ei 1918.
- Anonyymi
Vasemmistoliitto ainoana hallituksessa vastusti eläkeputken poistamista.
- Anonyymi
Vasemmistoliiton feministi naiset hallitsee ja johtaa parhaiten.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483
