Emäntäjohtajuus, solidaarisuuskakku ja fantastinen feministiryhmä

Kansankodin pimeämpi puoli.
Miehisestä emäntämäiseen, niskavuorelaiseen tapaan, sitä ei nyt ole, vaan pääosin feministit nyt mittelee johtopaikoilla, johon heikommat mies -yksilötkin antaa tukensa 1 -esimerkki palstalta. ilmeinen Pride marssija hänkin, he kovia kehumaan omiaan. Ja kun Tampereelta, silloin oma vasenlaidan sosialisti on ylitse muiden, kuin opit tulleet Neuvostoliiton aikaista palvontaa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16783303/vaaleissa-taitavat-ihmiset-ajatella-omaa-hyvinvointiaan

Demokratia on eläväistä. Siinä kevättalven korvassa 2015 keskusta oli jo 27-28 % gallup kannatusessa. Sitä taulukkoa en juuri löytänyt,mutta liki olevan;
https://yle.fi/uutiset/3-7879410
Vanha sanontakin on " historia toistaa itseään." Siitä ei ole epäilystäkään etteikö historia seuraisi jälkiään. Nyt keskusta on heikoimillaan neljästä;
https://yle.fi/uutiset/3-11818183
-Kärjessä SDP:n kuntavaalikannatus tipahti nyt alle 20 prosentin. Pääministeri Sanna Marin (sd.) on onnistunut nostamaan demareiden kannatusta, mutta suurin huuma näyttää hiipuvan, ettei ihmetellä 16 % kannatusta gallupeissa, kun näitä ei ole kiveen hakattu. Noista beljän keulasta kuka tahansa voi yltää gallup kärkeen, myös keskusta.

Tätä aina on keskusteluissa ilmassa >olisi saattanut olla suurin puolue, jos nukkuvat olisivat käyneet äänestämässä. – ...niimpä ! Ennen sanottiin "täti olisi setä jos sillä olisi munat" -nyt niin muuttunut, että pitää eri sukupuoletkin feministeillä laittaa samaan karsinaan. Siihen punavihreät keksineet kolmannenkin sukupuolen, ilmaston muutoksen ohella.

aito-arskaa :
"Miksi SDP on niin suosittu? Se on pitänyt lupauksensa ja hoitanut koronakriisin mallikelpoisesti verrattuna useimpiin muihin maihin. Koronarokotteen tulee saamaan vaaleihin mennessä iso osa kansasta ja pandemia alkaa tällöin olemaan voitettu. Ihmiset luottavat hallitukseemme ja aivan syystä.

Marin on vahva ehdokas seuraavaksi presidentiksemme ja mikäli saa samanlaisen kansaliikkeen taakseen kuin T.Halonen v.2000 tulee hän myös valituksi. Kokonaan toinen asia on suostuuko Marin ehdokkaaksi sillä nykypäivän presidentin valtuudet ovat tiukassa parlamentaarisessa valvonnassa ja pääministerinä Marin on maamme tosiasiallinen johtaja. "

7

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Arska syö mustaa makkaraa, ja on niin polleva sossu.

      • Anonyymi

        Asuu Tampereella, kehuu pääminsteri tyttöä, kun hänkin.


    • Anonyymi

      Sdp lupasi vappusatasen ja eläkeputken poistamiseen ei kosketa.
      sdp rikkoi lupaukset törkeästi.

      • Ei sossuun voi koskaan luottaa.


      • Anonyymi
        SOTILASoikea kirjoitti:

        Ei sossuun voi koskaan luottaa.

        Ei 1918.


    • Anonyymi

      Vasemmistoliitto ainoana hallituksessa vastusti eläkeputken poistamista.

    • Anonyymi

      Vasemmistoliiton feministi naiset hallitsee ja johtaa parhaiten.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe