Huijaus vai tosi asiaa
7
1420
Vastaukset
- XYZ
USA:n viralliset selitykset ovat luonnonlakien vastaisia. Tuollaista jälkeä ei synny kuin ns. hallitulla räjäytyksellä. Kuka sitten asensi räjähdyspanokset? Historia ainakin osoittaa, että hallitsijat ovat valmiita mihin tahansa mielipuoliseen tekoon omiaan vastaan, jos sillä saadaan provosoitua kannatusta omille aikeille.
- hahhah
hahhah! naurettava sivu!! "järkytti meidän kaikkien mieltä!" AHHAHAHAHHAH minä kyllä nauroin ja iloitsin vedet silmissä! ah miten ihanaa oli sitä katsoa! sen jälkeen lähdettiin kavereiden kanssa juhlimaan kun oltiin pari tuntia katsottu tuota hienoa tapahtumaa.
- Esko
... tähänpä viesiin vielä mielisin lisätä: "Tilulilulii, tilulilulii".
- epes
Esko kirjoitti:
... tähänpä viesiin vielä mielisin lisätä: "Tilulilulii, tilulilulii".
itsellesi ! Paneuduhan tohon asiaan ,niin silmäsi voivat auveta, tahi sitte ei.
- Esko
epes kirjoitti:
itsellesi ! Paneuduhan tohon asiaan ,niin silmäsi voivat auveta, tahi sitte ei.
... hyvä ystävä, nurinko käännän, vai nähdäkö yritän ?
- XYZ
... nyt niin eriryisesti nauratti?
salaliitto-puolella voi leikkiä näillä kuin legopalikoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368