Voisinpa viettää yöni

Anonyymi

Sinun kanssasi.

30

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin ihana ajatuskin yö / yöt hänen kanssaan, ketä kaipaan . . .

• Älä muuta sano

• Anonyymi

Mäkin haluisin häneen syliin lepäämään.

• Anonyymi

Ehkä joskus päästään sinne asti.

• Anonyymi

Minä voisin höpöttää naiselle paljon ja höpöttäisinkin jos tulisi vaimokseni. Hirvittää mihin maailma on menossa. Tämä koronahuijaus on niin suuri vaikutuksessaan, ettei sen aikaansaamaa vahinkoa voida korjata. Ihmisten ylpeys on sellainen, ettei se voi myöntää erehtyneensä, joten monet on pakotettuja menemään tähän kusetukseen. Tämän ylpeyden vangiksi on nyt jäänyt niin suuri määrä ihmisiä, että se mahdollistaa fasistisen yhteiskunnan syntymisen. No en höpöttäisi hänelle näitä pelottavia juttuja, ainakaan kokopäiväisesti.

• Anonyymi

Myhverö? Hienoa, ettet sinäkään usko tähän hulluuteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myhverö? Hienoa, ettet sinäkään usko tähän hulluuteen.

Joo en usko. Kuka olet? Oletko kaisla vai joku muu? En luota 100% edes tieteeseen, mutta nämä koronakultistit eivät edes piittaa tieteestä. He ovat uskonnollinen liike, joka ei kuitenkaan ole uusi. Kysy keneltä tämän kultin edustajista tahansa esimerkiksi ilmastonmuutoksesta ja rasismista, niin osoittavat syvää huolestumista. Ovat siis sitä samaa porukkaa joka uskoo ihmisen aiheuttamaan ilmastonmuutokseen ja rasismin olevan suurin sosiaalinen ongelma maailmassa, siis sen, että ihmiset ovat luonnostaan muukalaisvastaisia. Mutta jos kysyt mielipidettä väkivaltaisuuksista, valehtelusta ja petoksesta, niin eivät ole huolissaan. Viha on heistä ok, kunhan kohde vain on oikea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo en usko. Kuka olet? Oletko kaisla vai joku muu? En luota 100% edes tieteeseen, mutta nämä koronakultistit eivät edes piittaa tieteestä. He ovat uskonnollinen liike, joka ei kuitenkaan ole uusi. Kysy keneltä tämän kultin edustajista tahansa esimerkiksi ilmastonmuutoksesta ja rasismista, niin osoittavat syvää huolestumista. Ovat siis sitä samaa porukkaa joka uskoo ihmisen aiheuttamaan ilmastonmuutokseen ja rasismin olevan suurin sosiaalinen ongelma maailmassa, siis sen, että ihmiset ovat luonnostaan muukalaisvastaisia. Mutta jos kysyt mielipidettä väkivaltaisuuksista, valehtelusta ja petoksesta, niin eivät ole huolissaan. Viha on heistä ok, kunhan kohde vain on oikea.

Olen kyllä syvästi huolestunut sinusta ja ajatusmaailmastasi. 😕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kyllä syvästi huolestunut sinusta ja ajatusmaailmastasi. 😕

Tottakai olet, koska kuulut tuohon tekopyhään uskonnolliseen kulttiin, joka ei välitä totuudesta, eikä piittaa oikeasta pahuudesta eli vihasta, valheesta ja väkivallasta. Sinulle sanat ja ajatukset ovat pelottavampia kuin väkivallanteot, sekin kertoo arvomaailmastasi, että se on epäterveellä pohjalla. Voit katsoa raakoja elokuvia, mutta et kuunnella "vihapuhetta".

• Anonyymi

Huolimatta kaikesta mitä meille yritettiin historiasta opettaa, nähdään tässä silmiemme edessä eräänlainen toisinto fasistisen yhteiskunnan synnystä. Vain aatetta on vähän muutettu, niin kukaan ei huomaa mitään. Se on nyt "terveysturvallisuus, vihapuhe, disinformaatio..." Usko menee ihmisiin.

Samaa rataa menee kaikki me tootkin. Jokaisen pää työnnetään täyteen sellaista viihdekuvastoa, joka ei sieltä pois lähde, mutta samaan aikaan ei saa edes katsoa väärin. Railo sukupuolten välille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huolimatta kaikesta mitä meille yritettiin historiasta opettaa, nähdään tässä silmiemme edessä eräänlainen toisinto fasistisen yhteiskunnan synnystä. Vain aatetta on vähän muutettu, niin kukaan ei huomaa mitään. Se on nyt "terveysturvallisuus, vihapuhe, disinformaatio..." Usko menee ihmisiin.

Samaa rataa menee kaikki me tootkin. Jokaisen pää työnnetään täyteen sellaista viihdekuvastoa, joka ei sieltä pois lähde, mutta samaan aikaan ei saa edes katsoa väärin. Railo sukupuolten välille.

Näinhän se on. Fasismiin ja kommunismiin suurinosa ihmisistä lähti mukaan pelon takia. Sen aikainen media loi samanlaisen pelkotilan ja valheiden verkon, johon nämä ihmiset toki itse halusivat uskoa. Sama on tilanne nyt. Eivät tähän kaikkeen uskovat ihmiset, halua uskoa mitään muuta. Vain "virallinen totuus" kelpaa. Kaikki moraalisetopit joissa keskiössä on ulkoisten asioiden korjaaminen, ovat turhia. Ihmisen sydän haluaa uskoa valheita ja tehdä pahaa toisille. Jeesus on ainoana oikeassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinhän se on. Fasismiin ja kommunismiin suurinosa ihmisistä lähti mukaan pelon takia. Sen aikainen media loi samanlaisen pelkotilan ja valheiden verkon, johon nämä ihmiset toki itse halusivat uskoa. Sama on tilanne nyt. Eivät tähän kaikkeen uskovat ihmiset, halua uskoa mitään muuta. Vain "virallinen totuus" kelpaa. Kaikki moraalisetopit joissa keskiössä on ulkoisten asioiden korjaaminen, ovat turhia. Ihmisen sydän haluaa uskoa valheita ja tehdä pahaa toisille. Jeesus on ainoana oikeassa.

Eiköhän olla hyvää vauhtia pääsemässä lopun aikoihin. Mikäs se oli jollain rokotefirmalla se niiden slogani. Science will win. Voittaa mitä? Tulee mieleen, että uskon. Sitähän se tiede nykyään on. Uskonnon asemaan korotettu epäjumala, jota lähes palvotaan. The virallinen totuus.

Jospa tässä puhalluksessa edes osa ihmisistä huomaisi, ettei ole mitään tiedettä, jota korottaa. Se on liian pitkälti omiin tarkoitusperiin vääristeltyä tilastoa, kulloistakin paradigmaa ja politiikkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän olla hyvää vauhtia pääsemässä lopun aikoihin. Mikäs se oli jollain rokotefirmalla se niiden slogani. Science will win. Voittaa mitä? Tulee mieleen, että uskon. Sitähän se tiede nykyään on. Uskonnon asemaan korotettu epäjumala, jota lähes palvotaan. The virallinen totuus.

Jospa tässä puhalluksessa edes osa ihmisistä huomaisi, ettei ole mitään tiedettä, jota korottaa. Se on liian pitkälti omiin tarkoitusperiin vääristeltyä tilastoa, kulloistakin paradigmaa ja politiikkaa.

Niin ollaan menossa lopunaikaa kohti. Huomaahan sen että ihmisten pahuus yltyy. Totuus kiinnostaa enää harvoja. Pienikin kritiikki niihin valheisiin joita uskotaan, koetaan uhkaksi. Heidän profeettoinaan toimivat valtamedia ja päättäjät.
        Oikeastaan olen aika surullinen siitä että osa ihmisistä on niin pihalla todellisuudesta. Olisi kiva nähdä ihmisten heräävän, mutta en usko että kovin moni haluaa herätä. Ylpeys on sellainen, ettei se voi olla väärässä. Se seuraa valhetta minne ikinä se viekään. Sen on pakko tietää paremmin kuin kaikki muut. Pakko olla oikeassa vaikka olisi väärässä.

• Anonyymi

Ajatuksissani sen teimme jo

• Anonyymi

Vaikka kaikki yöt jos vaan haluat.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Sitä odotellessa pitää nukkua varastoon, en mä sun vieressä malttas silmiäni ummistaa. Hyvää yötä.

• Anonyymi

Just samat tunnelmat.

• Anonyymi

Aina on tilaa hänelle peittoni alla. ;)

• Anonyymi

Iso peitto saa olla jos se se tilanne tulee että että... 😂😎👌

• Anonyymi

Kummallista, kaikille kelpasi viereen ja peiton alle mutta kaikki te hoette asiaa tuntemattomalle ihmiselle, miksi ihmeessä. Vai eikö teistä ole tämän enempään
      asiaa koskien. Ei täällä kirjoittamalla kenenkään viereen sänkyyn pääse.

• Anonyymi

Niille kelpaakin mieluummin tuntematon, kuin se mielitietty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niille kelpaakin mieluummin tuntematon, kuin se mielitietty.

Tässä kohtaa syttyi lamppu täälläkin, siinähän se syy hänenkin kohdallaan on.

• Anonyymi

Sepon kanssa voisin.

• Anonyymi

Mä haluan ei-Sepon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä haluan ei-Sepon.

Se on sun oikeus.

• Anonyymi

Niin kuin minä Sinun kanssasi.

• Anonyymi

Sinpa sinpa, mikä estää toteuttamasta sitä?

• Anonyymi

Oon ujo ja hauan ol varma sunst, noi ny eka tul miele...

• Omalla vastuulla. En tiedä mahtuisko mun sänkyyn, ja jos mahtuis niin mulla on historia levottomana nukkujana. Tai ainakin aikoinaan oli vaarana saada kyynärpäästä osumaa, mutta sitä miten on nykyään en yhtään tiedä, kun oon vuosikausia nukkunut yksin. Vauhdikkaita unia ainakin näen joka yö.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      19
      2311
    2. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      56
      1864
    3. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      178
      1523
    4. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      82
      1493
    5. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      23
      1490
    6. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      310
      1443
    7. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      1071
    8. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      63
      1027
    9. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      34
      1005
    10. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      349
      894
    Aihe