Naisen ei kannata nukkua

Anonyymi

miehen kanssa, mies voi unissaan kuolata naisen läpimäräksi. Ensin mies kuolaa tyynyt, sitten naisen. Aamulla naisen tukka on kuin lehmän nuolema.

21

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miehet kuolaavat myös hiihtokisan jälkeen yllättävän paljon. Katsokaapa niitä maaliin tuloja.

• Anonyymi

Naiset saa läähättämään ja sydämmen tykytyksiä ja rytmihäiriöitä ja kuolan valumaan kun ovat niin suloisia ja söpöjä

• Anonyymi

No, jos ensin tehdään paljon sitä niin kai sitte uni on levollista

• Anonyymi

Kuuntele markku karjalaisen laulu läähätän ja läkähdyn

• Anonyymi

en varmasti

• Mites jos mies saakin keskellä yötä kyynärpäästä mustan silmän, ennen kun alkaa kuolaamaan?

• Anonyymi

pimeässä nainen ei näe kuolaamista, mutta aamulla huomaa

• Anonyymi kirjoitti:

pimeässä nainen ei näe kuolaamista, mutta aamulla huomaa

Unessa ollessaan nainen ei edes tiedä, että on pamauttanut kyynärpäänsä miehen naamaan, kylkeen tai mihin se kyynärpää tai nyrkki sitten ylettää osumaan. Ei miehen kuolaamisen takia, vaan ilman mitään syytä.

Jos et usko, niin kysy mun exältä. Se sai aikoinaan monta kertaa varoa mun kyynärpäätä tai käsiä, kun nukuin levottomasti. Ite en edes tietäis muutoin koko asiasta, ellei se olis siitä mulle kertonut. Joten kyllä kuolaaminen on aika harmitonta, verrattuna siihen mitä voi syntyä jos ottaa lyönnin vastaan.

Mun vieressä nukkuminen on extreme -laji, eli omalla vastuulla. Tai ainakin on ollut joskus. 😂

• Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

Unessa ollessaan nainen ei edes tiedä, että on pamauttanut kyynärpäänsä miehen naamaan, kylkeen tai mihin se kyynärpää tai nyrkki sitten ylettää osumaan. Ei miehen kuolaamisen takia, vaan ilman mitään syytä.

Jos et usko, niin kysy mun exältä. Se sai aikoinaan monta kertaa varoa mun kyynärpäätä tai käsiä, kun nukuin levottomasti. Ite en edes tietäis muutoin koko asiasta, ellei se olis siitä mulle kertonut. Joten kyllä kuolaaminen on aika harmitonta, verrattuna siihen mitä voi syntyä jos ottaa lyönnin vastaan.

Mun vieressä nukkuminen on extreme -laji, eli omalla vastuulla. Tai ainakin on ollut joskus. 😂

Eli sinut joutuu joko teippaamaan sänkyyn kiinni tai kädet vartalosi sivuille ja teippiä ympäri tai parisängyyn patjasi pois ja tilalle koiran häkki eli nukut häkissä eli siinä saat piehtaroida rauhassa ja ehkä aamulla heittää häkkiin leivän kannikan ja kun aamupala syöty niin sinut voi päästää vapaaksi mut eikö olis kivempaa ja helpompaa nukkua normaalisti niin saisit nukkua vapaasti omalla patjallasi

• Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

Toinen on jos arabimies tai tinderimies hoitelee sinut niin nukut säyseänä ja onnellisena ja aamulla herättyä vasta pystyt liikkumaan niin autuas olo että tai et pysty liikkumaan mutta unikaan ei tule vaan olet niin tyydytetty ettet vaan jaksa liikkua ja koko yön mietit taivaallista aktia ja aamulla arabi tai tinderimies sanoo häntä haluttaa taas ja saat elämäsi kyydit niin olisit rauhallinen ja onnellinen

• Anonyymi kirjoitti:

Eli sinut joutuu joko teippaamaan sänkyyn kiinni tai kädet vartalosi sivuille ja teippiä ympäri tai parisängyyn patjasi pois ja tilalle koiran häkki eli nukut häkissä eli siinä saat piehtaroida rauhassa ja ehkä aamulla heittää häkkiin leivän kannikan ja kun aamupala syöty niin sinut voi päästää vapaaksi mut eikö olis kivempaa ja helpompaa nukkua normaalisti niin saisit nukkua vapaasti omalla patjallasi

Huom. kun itse on umpiunessa, ei silloin pysty säätelemään omaa liikkumistaan. Otetaan esimerkkinä seuraava skenaario, mitä toivottavasti ei tule koskaan tapahtumaan; nukahdan auton rattiin, ja auto alkaa ohjautua vastaantulevan kaistalle. Pystytkö ohjaamaan auton omalle puolelle, kun olet unessa? Et pysty, ellet herää ennen kuin käy huonosti.

Kukaan ei tiedä miten itse käyttäytyy ollessa unessa, ellei joku muu unta seurannut sitä kerro, tai nukkumisesta ole otettu videokuvaa. Unessa tapahtuneet teot eivät ole tahdon alaisena tehtyjä, koska itse ei niitä pysty kontrolloimaan silloin kun nukkuu. Tuskin itse heräät niillä jokaisella kerralla, kun yöllä nukkuessa vaihdat kymmeniä kertoja asentoa yön aikana. Mun lantio on sen verran jäykkä ja vaatii kääntymiseen enemmän voimaa, että havahduin lähes joka kerta pariksi sekunniksi kylkeä kääntäessä.

Mä luulin vielä reilu kolme vuotta sitten, etten ole nukkunut mahallani sitten 26.11.2004, koska en ole kertaakaan tuon päivämäärän jälkeen herännyt mahallani, kuten tein joka aamu siihen päivään asti. Se oli aikamoinen yllätys, kun unisalkkututkimusten tulokset osoittivat että nukun myös mahallani, koska olin luullut etten edes unessa pysty kääntymään mahalleni.

Joten se ehdottamasi normaalisti nukkumisesta on aika mahdoton toteuttaa, ellei valvo koko yötä. Tai näin ainakin oletan.

• Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

Huom. kun itse on umpiunessa, ei silloin pysty säätelemään omaa liikkumistaan. Otetaan esimerkkinä seuraava skenaario, mitä toivottavasti ei tule koskaan tapahtumaan; nukahdan auton rattiin, ja auto alkaa ohjautua vastaantulevan kaistalle. Pystytkö ohjaamaan auton omalle puolelle, kun olet unessa? Et pysty, ellet herää ennen kuin käy huonosti.

Kukaan ei tiedä miten itse käyttäytyy ollessa unessa, ellei joku muu unta seurannut sitä kerro, tai nukkumisesta ole otettu videokuvaa. Unessa tapahtuneet teot eivät ole tahdon alaisena tehtyjä, koska itse ei niitä pysty kontrolloimaan silloin kun nukkuu. Tuskin itse heräät niillä jokaisella kerralla, kun yöllä nukkuessa vaihdat kymmeniä kertoja asentoa yön aikana. Mun lantio on sen verran jäykkä ja vaatii kääntymiseen enemmän voimaa, että havahduin lähes joka kerta pariksi sekunniksi kylkeä kääntäessä.

Mä luulin vielä reilu kolme vuotta sitten, etten ole nukkunut mahallani sitten 26.11.2004, koska en ole kertaakaan tuon päivämäärän jälkeen herännyt mahallani, kuten tein joka aamu siihen päivään asti. Se oli aikamoinen yllätys, kun unisalkkututkimusten tulokset osoittivat että nukun myös mahallani, koska olin luullut etten edes unessa pysty kääntymään mahalleni.

Joten se ehdottamasi normaalisti nukkumisesta on aika mahdoton toteuttaa, ellei valvo koko yötä. Tai näin ainakin oletan.

Sinulle ei autoa vai onko tuo vain selitys nukuin sikeästi mutta oikeasti heräät ja lyöt miestä nyrkillä kasvoihin kerran pari ja aamulla tai koska miehelle taju palaa niin verta kaikkialla ei hampaita nenä rikki ja ambulanssi vie pois ei ole vahinko ja seli seli juttua

• Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

Tuskin tuo selitys menee läpi kun yöllä mies herää ja avaa silmänsä niin seisot sängyn vieressä ja potkaiset miestä naamaan tai yöllä tiiliskivellä päähän tai lekalla hakkaat

• Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

Nuo oli sitten leikkiä eli vitsiä yritin olla vitsikäs

• Anonyymi kirjoitti:

Sinulle ei autoa vai onko tuo vain selitys nukuin sikeästi mutta oikeasti heräät ja lyöt miestä nyrkillä kasvoihin kerran pari ja aamulla tai koska miehelle taju palaa niin verta kaikkialla ei hampaita nenä rikki ja ambulanssi vie pois ei ole vahinko ja seli seli juttua

Jos et usko tota autojuttua, niin testaa ite sitä väitteen paikkansapitävyyttä, mutta älä mua syytä jos sulle jotain tapahtuu. Itepähän kokeilit. Vai miksi sitten tapahtuu aika paljon onnettomuuksia, jonka syynä on se, että kuski on nukahtanut rattiin? Selitä mulle että miksi tuo on mahdotonta. Että miksi ihmisiä kuolee tai loukkaantuu vaikeasti, kun yhden turma-auton kuski on nukahtanut rattiin. Kun sun teorian mukaan ihminen pystyy nukkuessa ohjaamaan autoa yhtä hyvin kuin hereillä virkeänä ollessa.

Sä et oo varmaankaan koskaan sun elämäsi aikana termiä unissakävelijä. Tässäpä sulle faktaa asiasta:

"Unissakävelijä kuljeskelee usein silmät auki kömpelösti huoneessa, mutta hän ei kuitenkaan ole helposti herätettävissä. Hän saattaa unissaan avata tai sulkea ovia tai ikkunoita, puhua sekavia, joskus pukeutua, käydä virtsaamassa WC:ssä tai muualla, lähteä ulos tai jopa ajaa autoa. Joskus unissakävely tapahtuu yhdessä yöllisen kauhukohtauksen kanssa (ks. Yöllinen kauhukohtaus), jolloin kävelijä voi huutaa, kirkua tai potkia. Herättyään kävelijä ei muista kävelystään mitään."

Tämä teksti ei ole minun päästäni, vaan lainaus täältä:

https://www.terveyskirjasto.fi/dlk01101

Minut äitini on saanut lapsena kiinni juuri ennen kuin olen lähtenyt menemään portaita alas...umpiunessa. Kerro mulle miksi mä olen löytänyt kerran peittona parin metrin päässä sängyn jalkopäädystä, kun en sitä painavaa peittoa olisi jaksanut heittää sinne mistä se löytyi, joko istuessani tai maatessani sängyssä. Ja jos olen itse vienyt löytöpaikkaan, miksen sitten muista sitä? Kerro mulle se.

Mut usko mitä haluat. Äläkä ihmettele, jos joskus heräät keskeltä katua alasti, koska sinähän itse heräsit, riisuit itsesi alastomaksi, ja kävelit sinne keskelle katua. Mutta väität tehneesi sen unissasi. Kummankohan meistä piipaa -auto vie pehmustettuun huoneeseen? Jos itse et nuku levottomasti, niin se ei tarkoita sitä, etteikö muut voisi niin tehdä.

Tai hei, jos sä ootkin nukkunut koko elämäsi yksin, ilman että kukaan muu on nukkunu samassa sängyssä sun kanssa, niin sulla ei ole mitään todisteita siitä, kuinka rauhallisesti itse nukut.

Niinä kertoina kun mun kyynärpäät viuhuivat ja lähes osuivat exääni, makasin sängyssä. En seissyt sängyn vieressä, enkä edes istunut sängyssä. Tämä tieto ei ole minusta itsestä lähtöisin, vaan exäni kertoi näistä minulle seuraavana päivänä. Jos hän ei olisi sanonut sanaakaan, en edelleenkään tietäisi että voin tehdä tai ainakin olen tehnyt noin. Ei mulla oo makkarissa valvontakameraa, joka kuvaa koko yön mun nukkumista.

• Anonyymi

Totta, tosin, vaikka hiukset hiukan aamulla takussa ovatkin, katsokaa mikä kiilto!

• Anonyymi

Niimpä tietenkin!

• Anonyymi

Entäs ku molemmat kuolaa ja heräävät aamusta ei vesisängystä vaan kuolasängystä?

• Anonyymi
    • Heh, unissaan? Tekisin sen jo hereillä. 🙉🙊

• Anonyymi

Minä kuolaan yöllä niin paljon, että aamulla on suu kuiva, kuin Saharan aavikko ja kieli on tarttunut kiinni kitalakeen.
      Kuolaan myös hereillä ollessa, kuolaa valuu varsikin kun keskityn johonkin.
      Kauniin naisen näkeminen aiheuttaa kuolaus reaktion.
      Ruokalautasellekin valuu kuolaa, kun olen syömässä.

t. Ruma mies

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      18
      2226
    2. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      56
      1854
    3. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      178
      1503
    4. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      82
      1493
    5. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      21
      1469
    6. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      309
      1417
    7. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      1051
    8. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      63
      1027
    9. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      34
      995
    10. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      349
      894
    Aihe