Miksi suomalainen mies ei kelpaa

Anonyymi

Onkos suomi mies liian huonoa kauppa tavaraa koska ei kelpaa tavallisille naisille?

33

1085

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miehet ei ole kauppatavaraa.

• Kyllä mä ainakin olen huomannut, että aika monelle on kelvannut suomalainen mies.
      Kaikille ei tietenkään välttämättä kelpaa, ja vastaavasti kaikki ei välttämättä kelpaa kellekään.
      Jos joku ei kelpaa kellekään, niin tuskin se johtuu vain siitä että on suomalainen. Sillon on varmasti jotain muuta vikaa.

• Anonyymi

On kelvannut kotimaiset. Enää ei vaan kiinnosta koko miessukupuoli, kun kaverina ihan sama mistä on kotoisin.

Eiköhän valtaosalla tässä maassa hetero parisuhteissa elävillä naisilla ole kotimainen mies.

• Anonyymi

Riippuu pitkälti siitä suomalaisesta miehestä. Sellainen oikeen stereotyyppisen suomalaisen miehen perikuva ei mulle henkilökohtaisesti kelpaisi. Jonkin muunlainen suomalainen mies kelpaisi hyvin ja on kelvannutkin. On tosin kelvannut muutaman muunkin kansallisuuden edustaja.

• Anonyymi

Eikö miehet ole liian vanhoja ja liian paksujakin ettei naiset halua miestä.

• Anonyymi

Arabimies on paras mies samoin korkeastikoulutetut jännämiehet jännine elämineen

• Anonyymi

Juu, on tullut selväksi, että sinä käyt kuumana sekä arabimiehiin, että korkeastikoulutettuihin jännämiehiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, on tullut selväksi, että sinä käyt kuumana sekä arabimiehiin, että korkeastikoulutettuihin jännämiehiin.

Sääli että pitää kommentoida muiden mieltymyksiä kun on itse niin tuiki tavallinen mitäänsanomaton tylsä ihminen jolla ei ole mitään mielipidettä mistään

• Anonyymi

Joo en tiedä miksei kelpaa tavallinen töis käyvä mies naisille.... ain miehes vika tai mt ongelmia.. mikä naisia vaivaa

• Anonyymi

Tavallinen töissä käyvä mies ei kelpaa vai? Taisit unohtaa että se nyt ei vaan aina ole niin yksinkertaista. Tavallinen töissä käyvä mies joka vaikka pahoinpitelee naistaan ja ryyppää kalsareissa sohvalla ei montakaan naista kiinnosta ihan syystäkin. Saatika yksinkertaiset tylsimykset joiden harrastuksiin kuuluu mm. Penkkiurheilu ja/tai baareissa äijäporukan kanssa hengaaminen olut tuoppien kanssa. Eipä ihme ettei naisia kiinnosta..

• Anonyymi

"Joo en tiedä miksei kelpaa tavallinen töis käyvä mies naisille.... ain miehes vika tai mt ongelmia.. mikä naisia vaivaa"

No kun miehessä on ainakin se vika että niitä mt-ongelmia.
      Eikä edes haluta niitä hoitaa. Haluatko viallisen tuotteen jos priimankin saat?

• Anonyymi

Aloittaja ei saa naista ja nyt yleistää sitten koskemaan kaikkia. Kannattaisi tarkastella omaa käyttäytymistä ja suhtautumista muihin. Kirjoiruksestasi saa nytkin sellaisen kuvan, että olet säälittävä, osaamaton, hieman yksinkertainen rasisti.

Ei ihme, ettei naiset kiinnostu sinusta. Itselläni ei ole koskaan ollut mitään ongelmia. Ei vaikka olen ollut halvaantunut, saanut pahan aivovaurion ja nykyisin eläkkeellä.

• Anonyymi

Stefanon blondi ehdokas sanoi sisimmän ja sydämen olevan miehessä tärkeintä, miehen kansallisuudella ei ole väliä.
      Stefano kysyi haluaisitko suomalaisen miehen, tyypillinen blondi vastasi topakasti: En halua. Se siitä kansallisuudesta ja sisin on tärkeintä.
      Egyptin miehen kanssa oli mennyt heti sukset ristiin kun olivat naimisiin menneet, miten se nyt noin? Eikö nainen osaa valita?

• Se mistä yksi tykkää/ mikä sopii yhdelle, ei välttämättä ole toisen tahto. Joten jos kyseinen nainen sanoi noin, ei se tarkota että kaikki muutkin haluaa.

Voin kertoa että mulla menee kymmeniä kertoja päivässä näitä ulkomaan ihmeitä kämpän ohi, enkä kuule yhtäkään niistä halua. Enkä ole kertaakaan halunnut sen jälkeen kun niitä Suomeen on alkanu tulla enemmän silloin 2000-luvulla. Mulle kelpaa vain ja ainoastaan suomalainen mies.

Samalla tavalla vois yleistää, että jokainen maailmassa oleva mies on vain ja ainoastaan pillun perässä. Mutta hetkonen, joku mies voi halutakin mulkun pillun tilalle. Tai nainen pillun mulkun tilalle. 🤔 No nythän logiikka menikin metsään.

• Anonyymi

Suomi mies on öyhöttäjä joka pettää heti kun tilaisuus tulee. Siksi naisille kelpaa.

https://www.is.fi/viihde/art-2000007881246.html?fbclid=IwAR2zsYQsXNTlXwk22Pmyk1KopIZ8-9bobtATdEa4z3H-mdYWt1Cg4-KN4gU

• Anonyymi

Eipä tuo paljon kiinnosta, kun suomalaiset miehet ovat niin vaativia. Se sanottiin ihan suoraan tällä palstalla miehen suusta. Kun vähemmän vaativiakin löytyy muualta.

• Anonyymi

Esim. arabimiehet tai turkki. Heillä ei ole vaatimuksia, suominaisilla on koska kukaan ei halunnut lähteä Libanoniin Stefanon kanssa.
        Turkkiin lähtivät mutta Mustafa ei tykkää jos oma nainen nauraa toisen miehen kanssa.

• Anonyymi

Mielestäni jokaisella on oikeus etsiä onnensa mistä haluaa.

• Anonyymi

Miehet liian rumia tässä maassa.

• Anonyymi

No just kelpo kanssa ihminen, annetaan tyttölölöiden pitää kivaa. Ovat vuosisatoja olleet niin kovin pahoinpideltyjäki. Sinappia ja ketsuppia en vaihda.

• Anonyymi

Mitä tarkoitat? Suomalaiset miehet - jopa white trashiin kuuluvat -menisivät maailmalla hyvin kaupaksi, jos vain tajuaisivat etsiä muualta kuin Suomesta. Mutta kun urpoille ei aasialaiset, latinot tai afrikkalaiset vaan kelpaa, pitää olla väkisin kiinnostunut maskuliinisesta pohjismaalaisesta naistyypistä...piilohouttako?

Suomityttö on kuitenkin maailman maskuliinisin ja hutsahtavin. Ei vaimomatskua.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ehkä se on enemmän kiinni siitä, että luulet sen johtuvan kansalaisuudesta.

Tai sitten se on noi yhdyssanat.

• Anonyymi

Onneksi on

• Anonyymi

Mitä puuttuu ?

• Anonyymi

Sen kun tietäisi

• Anonyymi

Sanopa se

• Anonyymi

Erikoinen kysymys

• Anonyymi

Ei varmaan kukaan nainen huoli suomimiestä...

• Anonyymi

Ei huoli

• Anonyymi

Kauppatavara yhteen

• Anonyymi

Aivan...

• Anonyymi

Hyvin kelpaa, mutta toisaalta en suomalaisena miehenäkään ihan kaikkeen lähde mukaan. Pitää naisessakin olla jotain elämää ja uteliaisuutta. On liian vanhakantaista ja flekmaattista joidenkin tapa odottaa vaan, että joku tulee ja vie. Sellaiset saa jäädä sohvansa perukoille muumioitumaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3159
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3057
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2912
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2594
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2112
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1667
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1639
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1625
    9. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      24
      1622
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1566
    Aihe