Voisi ihastua palstalaiseen luetun perusteella?
Kuinka moni
77
286
Vastaukset
Minä olen ollut ihastunut palstalaiseen pelkän lukemani perusteella.
Voin ja olen ihastunutkin kolmesti. Olettaen tietysti, että ihminen antaa rehellistä ja todellista kuvaa itsestään kirjoituksillaan.
Vois kai sitä ihastua feikkiinkin? 🤔
Ja mitä kaikkea sitä itse kuvitteleekaan? Totuushan voi olla muuta, siis toinen ei välttämättä ole edes niin kertonut, vaan oma pää saattaisi lisäillä vähän omiaan. 🤔
Toisinsanoen ihastuu tunteeseen, minkä toinen saa aikaiseksi. On käynyt minullekin varmaan pari kertaa ainakin....🙄interlocutrice kirjoitti:
Ja mitä kaikkea sitä itse kuvitteleekaan? Totuushan voi olla muuta, siis toinen ei välttämättä ole edes niin kertonut, vaan oma pää saattaisi lisäillä vähän omiaan. 🤔
Toisinsanoen ihastuu tunteeseen, minkä toinen saa aikaiseksi. On käynyt minullekin varmaan pari kertaa ainakin....🙄Tai siis en mä palstalaiseen ole, mutta muuten... en hoksannut sitä kohtaa otsikosta...
interlocutrice kirjoitti:
Toisinsanoen ihastuu tunteeseen, minkä toinen saa aikaiseksi. On käynyt minullekin varmaan pari kertaa ainakin....🙄Vois varmaan ja luulen, ettei palstalla esimerkiksi kukaan tuo esiin niitä huonoja puoliaan kovinkaan näkyvästi tai rehellisestikkään.
Etenkin tyypit, jotka suojelee minuuttaan tms. voisivat olla niitä, jotka esiintyy mielummin edukseen ja hyviä puolia korostaen, kun imago näyttää niin paremmalta?
Toki, jokainen kuvittelee toisesta mieleisiään asioita ja näkee mieleisellään tavalla.
Se on selvä.
Mä taas en ihastu tunteeseen, vaan mielikuvaan ihmisestä. Arvoihin ja tyyliin tuoda itseään julki. Ulkonäköön.interlocutrice kirjoitti:
Tai siis en mä palstalaiseen ole, mutta muuten... en hoksannut sitä kohtaa otsikosta...
Juu.
J-a-n kirjoitti:
Vois varmaan ja luulen, ettei palstalla esimerkiksi kukaan tuo esiin niitä huonoja puoliaan kovinkaan näkyvästi tai rehellisestikkään.
Etenkin tyypit, jotka suojelee minuuttaan tms. voisivat olla niitä, jotka esiintyy mielummin edukseen ja hyviä puolia korostaen, kun imago näyttää niin paremmalta?
Toki, jokainen kuvittelee toisesta mieleisiään asioita ja näkee mieleisellään tavalla.
Se on selvä.
Mä taas en ihastu tunteeseen, vaan mielikuvaan ihmisestä. Arvoihin ja tyyliin tuoda itseään julki. Ulkonäköön.Ja vuorovaikutuksessa toisen kanssa saatan tykästyä siihen miten hän kohtaa mut, suhtautuu minuun ja asioihin mitä itsestäni kerron jne.
Vuorovaikutus on mulle tärkeä mittari. Läsnäolo. Ymmärrys.J-a-n kirjoitti:
Vois varmaan ja luulen, ettei palstalla esimerkiksi kukaan tuo esiin niitä huonoja puoliaan kovinkaan näkyvästi tai rehellisestikkään.
Se on selvä.
Mä taas en ihastu tunteeseen, vaan mielikuvaan ihmisestä. Arvoihin ja tyyliin tuoda itseään julki. Ulkonäköön.Lisään vielä.
"Etenkin tyypit, jotka suojelee minuuttaan tms. voisivat olla niitä, jotka esiintyy mielummin edukseen ja hyviä puolia korostaen, kun imago näyttää niin paremmalta?"
Esimerkiksi tyypit, jotka ei kehtaa nimimerkillä sanoa kaikkea sanottavaansa, vaan turvautuvat puskahuuteluun. Anonyymiteetin turvaan, piilosta rätkyttämiseen, jolloin nimimerkki pysyy" kiiltävänä". Tämän tyyppisiä ihmisiä meinaan.
Todellinen minä piilotetaan nättiin kuorrutukseen.- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Lisään vielä.
"Etenkin tyypit, jotka suojelee minuuttaan tms. voisivat olla niitä, jotka esiintyy mielummin edukseen ja hyviä puolia korostaen, kun imago näyttää niin paremmalta?"
Esimerkiksi tyypit, jotka ei kehtaa nimimerkillä sanoa kaikkea sanottavaansa, vaan turvautuvat puskahuuteluun. Anonyymiteetin turvaan, piilosta rätkyttämiseen, jolloin nimimerkki pysyy" kiiltävänä". Tämän tyyppisiä ihmisiä meinaan.
Todellinen minä piilotetaan nättiin kuorrutukseen.Joku voi ihastua profiilikuvaan =)))
J-a-n kirjoitti:
Se on selvä.
Mä taas en ihastu tunteeseen, vaan mielikuvaan ihmisestä. Arvoihin ja tyyliin tuoda itseään julki. Ulkonäköön.Miten mielikuva ja tunne erottuu toisesta? Jos mietitään, että toisesta näet vaan kirjoituksen ja sen sisällön, niin se mielikuva perustuu hyvin pitkälle tunteeseen ja edellisiin koettuihin asioihin? 🤔
Anonyymi kirjoitti:
Joku voi ihastua profiilikuvaan =)))
Joo, vaikkei netissä siihen ole järkevää haksahtaa. Ylipäänsä missään pelkkiin kuviin ihastuminen on hoopoa.
Vähän pinnallistakin minusta.interlocutrice kirjoitti:
Miten mielikuva ja tunne erottuu toisesta? Jos mietitään, että toisesta näet vaan kirjoituksen ja sen sisällön, niin se mielikuva perustuu hyvin pitkälle tunteeseen ja edellisiin koettuihin asioihin? 🤔
No mieti mielikuvaa minusta ja sitten tunnetta minusta.
Miten mielikuva ja tunne erottuu toisesta? Jos mietitään, että toisesta näet vaan kirjoituksen ja sen sisällön, niin se mielikuva perustuu hyvin pitkälle tunteeseen ja edellisiin koettuihin asioihin? 🤔
Tunteeseen ihastuminen on eri asia, kun ihmiseen ihastuminen. Tai mielikuvaan ihmisestä ihastuminen. Muutama esimerkki.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005206182.html
https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/ihmissuhteet/ihastuminen-koukussa-rakastumisen-tunteeseen
Sarjaihastujat usein on niitä, jotka heittää sokat polvista ihastumisen tunteeseen ihastuessaan.
Jos tapaat kenet vaan ihmisen josta huomaat pitäväsi, niin kerrohan mitkä seikat siihen vaikuttaa, että pidät hänestä?
Tapaat irl tai luet tekstiä. Kuten Wwuwuw vaikka josta pidät, miksi pidät?
Miten sitten ihastuminen voi tapahtua tekstin perusteella?J-a-n kirjoitti:
Tunteeseen ihastuminen on eri asia, kun ihmiseen ihastuminen. Tai mielikuvaan ihmisestä ihastuminen. Muutama esimerkki.
https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/ihmissuhteet/ihastuminen-koukussa-rakastumisen-tunteeseen
Sarjaihastujat usein on niitä, jotka heittää sokat polvista ihastumisen tunteeseen ihastuessaan.
Jos tapaat kenet vaan ihmisen josta huomaat pitäväsi, niin kerrohan mitkä seikat siihen vaikuttaa, että pidät hänestä?
Miten sitten ihastuminen voi tapahtua tekstin perusteella?Ja muistutan, että myös irl luot mielikuvia toisesta, jotka eivät välttämättä ole niinkään totta, kun luettu tieto.
Riippuu pitkälti miten hyvin ja oikein osaat tulkita ko. ihmistä. Vaatii läsnäolemisen taitoa ja ymmärrystä. Kaksi Suomalaista voi tulkita jonkun kolmannen Suomalaisen ihan päin peetä, vaikka kaikilla on yhteinen kieli. Johtuu pitkälti ettei ymmärretä mitä toinen sanoo. Tulkitaan.
Täällä näkee hyvin miten väärin voi ymmärtää jonkun tekstin. Joku sitten tajuaa heti mistä toinen kirjoittaa ja toinen kiertää kehää koskaan tajuamatta mitään.J-a-n kirjoitti:
Miten sitten ihastuminen voi tapahtua tekstin perusteella?En jsksa nyt noita liitteitä luksista, mutta vastaampa vaikka tuohon Wuppis-kyssäriin. Tykkään Wuppiksesta sellaisen luonnonlapsimaisuuden takia. Hän on suorasukainen ja toteaa kaikkea ääneen kuin jokin pikkulspsi, sillä erotuksella, että on tosi aikuinen, että tietoa on ja osaa tutkia juttuja.
Jos jotain mielikuvaa Wuppiksesta etsisin, se ois joku niistä ”itse ilkimyksen tytöistä”, ehkä se keskimmäinen, vakava äkäpussinnäköinen.
https://images.app.goo.gl/wH2NHNyktuxUVFt7
Toi pipopäinen. 😁
Periaatteessa olisin voinut ihastua vaikka lineriin... tsi Nrt:hen juttujen perusteella. Mutta realismi vetää mut takaisin, ennenkuin kerkeän putemmälle pilvilinnoihin asti. 😄J-a-n kirjoitti:
No mieti mielikuvaa minusta ja sitten tunnetta minusta.
No mielikuva on ollut jokseenkin sama aina ja tunnepuoli nyt on vähän sen mukainen millä tuulella itse satun olemaan... kuten kaikkia kohtaan. 🤔
En jsksa nyt noita liitteitä luksista, mutta vastaampa vaikka tuohon Wuppis-kyssäriin. Tykkään Wuppiksesta sellaisen luonnonlapsimaisuuden takia. Hän on suorasukainen ja toteaa kaikkea ääneen kuin jokin pikkulspsi, sillä erotuksella, että on tosi aikuinen, että tietoa on ja osaa tutkia juttuja.
Jos jotain mielikuvaa Wuppiksesta etsisin, se ois joku niistä ”itse ilkimyksen tytöistä”, ehkä se keskimmäinen, vakava äkäpussinnäköinen.
https://images.app.goo.gl/wH2NHNyktuxUVFt7
Toi pipopäinen. 😁
Periaatteessa olisin voinut ihastua vaikka lineriin... tsi Nrt:hen juttujen perusteella. Mutta realismi vetää mut takaisin, ennenkuin kerkeän putemmälle pilvilinnoihin asti. 😄Niin just eli mielikuvaan ihastumista. Mielikuva on se mitä ammennat tekstistä.
Kaikenlainen tykkääminen on jonkinasteista ihastumista mun mielestä. Ihastuminen koetaan väärin usein, kun ajatellaan sen olevan aina jotain romanttista. :)
Ei se aina ole, mutta se voi sellaiseksi muuttuakin.
No mulla on erilainen mielikuva Wwuwusta, mä en näe häntä noin. Näen kyllä sarkastisen ja älyllisesti ironisen ihmisen, mutta myös vakavan ja intohimoisesti suhtautuvan ihmisen, hänelle tärkeissä asioissa. Pikkutyttöä mä en näe. :)interlocutrice kirjoitti:
No mielikuva on ollut jokseenkin sama aina ja tunnepuoli nyt on vähän sen mukainen millä tuulella itse satun olemaan... kuten kaikkia kohtaan. 🤔
Juu, mut mitä veikkaat jos nähtäis irl muuttuisko mielikuva? :)
J-a-n kirjoitti:
Juu, mut mitä veikkaat jos nähtäis irl muuttuisko mielikuva? :)
No vaikea sanoa? Toisaalta epäilen, että ei, mutta toisaalta saattaisin yllättyäkin. Sä oot tässä vaikka rapian vuoden aikaan muuttunut paljon pslstajutuilta jne. 🤔
No vaikea sanoa? Toisaalta epäilen, että ei, mutta toisaalta saattaisin yllättyäkin. Sä oot tässä vaikka rapian vuoden aikaan muuttunut paljon pslstajutuilta jne. 🤔
Heh, mä olen aika varma että sun mielikuva muuttuis. Minusta saa täällä helposti puheripulimaisen pulputtajan kuvan, vitsiniekan joka laukoo mitä sattuu suustaan missä sattuu, vilkkaamman vaikutelman mitä oikeasti olen.
Eräs xena totesi mut tavattuaan, että mielikuva muuttui. Hän oli kuvitellut mut hyvin erilaiseksi palstan perusteella.
Mä olen irl hyvin rauhallinen, puhun kyllä mutten yhtenään enkä säestäen. En heittele vitsejä joka kohtaan, en ole töykeä kuten täällä toisinaan olen. Hillitty kuvaa aika hyvin. :)
Toki on mulla hulvattomatkin hetkeni. Ja ne hetket voi muistuttaa palstan mielikuvaa.J-a-n kirjoitti:
Heh, mä olen aika varma että sun mielikuva muuttuis. Minusta saa täällä helposti puheripulimaisen pulputtajan kuvan, vitsiniekan joka laukoo mitä sattuu suustaan missä sattuu, vilkkaamman vaikutelman mitä oikeasti olen.
Eräs xena totesi mut tavattuaan, että mielikuva muuttui. Hän oli kuvitellut mut hyvin erilaiseksi palstan perusteella.
Mä olen irl hyvin rauhallinen, puhun kyllä mutten yhtenään enkä säestäen. En heittele vitsejä joka kohtaan, en ole töykeä kuten täällä toisinaan olen. Hillitty kuvaa aika hyvin. :)
Toki on mulla hulvattomatkin hetkeni. Ja ne hetket voi muistuttaa palstan mielikuvaa.No minäkin olen rauhottunut jostain palstalletulon alkuajoista irl. Täällä vedän välillä onaksi iloksi jotain jerryä.
Btw. Oli etuvedon kardaanin ristikkonimel ihan kaput Nissanista. Tänään kilkuttelin uudet kumpaankin päähän. 😄👌interlocutrice kirjoitti:
No minäkin olen rauhottunut jostain palstalletulon alkuajoista irl. Täällä vedän välillä onaksi iloksi jotain jerryä.
Btw. Oli etuvedon kardaanin ristikkonimel ihan kaput Nissanista. Tänään kilkuttelin uudet kumpaankin päähän. 😄👌Juu, zippoa ja jerryä, osan saat liekkeihinkin. :D
Se on vissiin ajossa ollut ennenkin? ;DJ-a-n kirjoitti:
Juu, zippoa ja jerryä, osan saat liekkeihinkin. :D
Se on vissiin ajossa ollut ennenkin? ;DJoo, välillä pitää ravistella, kun on tylsää. 😬
No se oli heppanaisella, joka vaan ajoi ja huollatti sitä minkä tarvis, mutta tuota ei oo katsastusmies huomannut...ei ehkä tuohon kuntoon puoleen vuoteen mene. Yhdestä ristikon akselista oli puolet kadonnut ja kummastakin vastakkaisesta kupista kaikki neulalaakerit ja rasvat. 😁
Ihmekäään jos vähän muris kovemmissa vauhdeissa. 😃
Mutta nyt on uudett ja takavedon kardaanin ristikoissa rasvanipat. Voi prässillä tuljata rasvaa lisää. 😃👌interlocutrice kirjoitti:
Joo, välillä pitää ravistella, kun on tylsää. 😬
No se oli heppanaisella, joka vaan ajoi ja huollatti sitä minkä tarvis, mutta tuota ei oo katsastusmies huomannut...ei ehkä tuohon kuntoon puoleen vuoteen mene. Yhdestä ristikon akselista oli puolet kadonnut ja kummastakin vastakkaisesta kupista kaikki neulalaakerit ja rasvat. 😁
Ihmekäään jos vähän muris kovemmissa vauhdeissa. 😃
Mutta nyt on uudett ja takavedon kardaanin ristikoissa rasvanipat. Voi prässillä tuljata rasvaa lisää. 😃👌Juu.
Mä kävin vanhoja valokuvia katselemassa. Joskus on kiva palata ajassa menneeseen. Oli vauvakuvia ja kaikkee. Faceen päivitin muutaman kuvan prätkän päältä. 😛J-a-n kirjoitti:
Juu.
Mä kävin vanhoja valokuvia katselemassa. Joskus on kiva palata ajassa menneeseen. Oli vauvakuvia ja kaikkee. Faceen päivitin muutaman kuvan prätkän päältä. 😛Huomasin joo. 😄👌
Mä ajattelin vaihtaa Kaisaan vielä etupyörään laakerit. Ostin viime keväänä, mutta jäi laittamatta. Muuten vaan perushuolto ja pesu. 😁👌
Traktoria meinasin laittaa, vaan metsästä taitaa tulla tänä keväänä latvuksia... ne pitänee ajaa traktorilla, että saahan nähdä kerkeääkö tekee remppaa? 🤔 Jos tsekkais vaan yläpuolen ja vähän sähköjä... jos kerkee, niin yks takapyörän stefa. 😬interlocutrice kirjoitti:
Huomasin joo. 😄👌
Mä ajattelin vaihtaa Kaisaan vielä etupyörään laakerit. Ostin viime keväänä, mutta jäi laittamatta. Muuten vaan perushuolto ja pesu. 😁👌
Traktoria meinasin laittaa, vaan metsästä taitaa tulla tänä keväänä latvuksia... ne pitänee ajaa traktorilla, että saahan nähdä kerkeääkö tekee remppaa? 🤔 Jos tsekkais vaan yläpuolen ja vähän sähköjä... jos kerkee, niin yks takapyörän stefa. 😬Sulla ei hommat lopu kesken ihan äkkiä. :)
Mikäs sähköissä on?J-a-n kirjoitti:
Sulla ei hommat lopu kesken ihan äkkiä. :)
Mikäs sähköissä on?Ei. Vslkkaan mukavimmat vaan. 🤣
Vähän ampeerimittaria laturin ja akun väliin, ja valoja paremmiks. Muuten skulaa kyllä. 😊👌interlocutrice kirjoitti:
Ei. Vslkkaan mukavimmat vaan. 🤣
Vähän ampeerimittaria laturin ja akun väliin, ja valoja paremmiks. Muuten skulaa kyllä. 😊👌Oukkidoukki. Tiiätkö mitä, mä alan olee ihan naatti. Täyryn heittää pyyhkeen kehään ja antautuu unimasalle. 😜
Ei enää ajatus kulje, yhtään.J-a-n kirjoitti:
Oukkidoukki. Tiiätkö mitä, mä alan olee ihan naatti. Täyryn heittää pyyhkeen kehään ja antautuu unimasalle. 😜
Ei enää ajatus kulje, yhtään.Vähän sama homma hakkaraisella.
Ei kun öitä. 😴
- Anonyymi
Ennen vanhaan kirjoiteltiin varsin paljon ja pitkiäkin aikoja ennen kuin edes tavattiin. Minunkin mummini on kirjoitellut yli puoli vuotta isoisän kanssa naapurikylästä, ennen kuin edes tapasivat. Tapasivat sitten mummin kotikylässä kesätansseissa salaa.
Joten yleisesti ottaen uskon kyllä että kirjoittelun perusteella voi ihastua, jopa rakastua. Mutta uskon että se vaatii yksityistä kirjoittelua palstakirjoittelun lisäksi.- Anonyymi
Lisään nyt vielä tähän ennen kuin joku päättää jotain sivaltaa, että kyllä, elettiin silloin ihan erilaisia aikoja, mutta silti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään nyt vielä tähän ennen kuin joku päättää jotain sivaltaa, että kyllä, elettiin silloin ihan erilaisia aikoja, mutta silti.
Tämä anti täällä palstalla ei kuitenkaan päätä huimaa, niin myös sen takia pitäisi kyllä olla yksityisiäkin viestejä että olisi edes teoriassa mahdollista ihastua luetun perusteella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne oli sen ajan tinderiläisiä eli silloin lehtiin ilmoitus että etsii ns kirjekaveria ja geenit periytyi iso vanhemmat ja vanhemmat oli ns kirjekaverilaisia ja nykyään lapsi on tinderiläinen niin se periytyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne oli sen ajan tinderiläisiä eli silloin lehtiin ilmoitus että etsii ns kirjekaveria ja geenit periytyi iso vanhemmat ja vanhemmat oli ns kirjekaverilaisia ja nykyään lapsi on tinderiläinen niin se periytyy
Niin jännillä jännä elämä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erilaisia aikoja 💓 Ei nykyisissäkään vikaa ole, päinvastoin.
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi.
Anonyymi kirjoitti:
Tämä anti täällä palstalla ei kuitenkaan päätä huimaa, niin myös sen takia pitäisi kyllä olla yksityisiäkin viestejä että olisi edes teoriassa mahdollista ihastua luetun perusteella.
Ennen oli yksityisviestien mahdollisuus ja kyllä niitä käytettiinkin ahkerasti. Myös minä ihastusteni kanssa. Ja tuli tutummaksi kun saattoi kertoa ja jutella privasti avoimemmin mitä palstalla.
Joten joo, kyllä. Tutustumista kulisseissa.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstan tarkoitus on ilmeisesti olla julkinen keskustelupalsta. En minä ainakaan julkisesti viitsisi ruveta yrittämään mitään tällaisella palstalla. Kateelliset, kilpakosijat ja muut rääkyjät saisi vaan kimppuunsa.
Jos haluttaisiin että tämä olisi seuranhakualusta, niin yksityisviestien mahdollisuus pitäisi ehdottomasti olla olemassa.
Reaalielämässäkin mitä olen muutaman kerran naisiin luonut lähempää kontaktia, niin aina olen katsonut rauhallisen ja yksityisen hetken, milloin olen ajatukseni naiselle esittänyt. Eli vain me kaksi läsnä. - Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Ennen oli yksityisviestien mahdollisuus ja kyllä niitä käytettiinkin ahkerasti. Myös minä ihastusteni kanssa. Ja tuli tutummaksi kun saattoi kertoa ja jutella privasti avoimemmin mitä palstalla.
Joten joo, kyllä. Tutustumista kulisseissa.Täysin tuntematon ympäristö tämä tekstuaalinen maailma on minulle sydämen asioissa. En ole ikinä aiemmin edes yhtä romanttista viestiä kenellekään kirjoittanut. Että kyllä on ollut opettelua tämän asian kanssa vaikka, ensimmäistä kertaa mitään romanttista tunnenkaan tietoisesti toista kohtaan. Se etten voi niitä hänelle sanoa ja osoittaa livenä sattuu niin suuresti.. Vain häntä kohtaan minulla on ikinä romanttisia hempeilyjä ollut mielessä..
Anonyymi kirjoitti:
Täysin tuntematon ympäristö tämä tekstuaalinen maailma on minulle sydämen asioissa. En ole ikinä aiemmin edes yhtä romanttista viestiä kenellekään kirjoittanut. Että kyllä on ollut opettelua tämän asian kanssa vaikka, ensimmäistä kertaa mitään romanttista tunnenkaan tietoisesti toista kohtaan. Se etten voi niitä hänelle sanoa ja osoittaa livenä sattuu niin suuresti.. Vain häntä kohtaan minulla on ikinä romanttisia hempeilyjä ollut mielessä..
Ok. Se on aina ikävää, jos tunteet täytyy salata ja piilottaa. Varsinkin, jos niiden kertominen aiheuttaa jotakin epämukavaa jollekin.
Toisaalta itse olen sitä mieltä, että tunteet voi olla hyvä kertoakin, kun vaan ymmärtää ettei niiden kertominen edellytä toiselta mitään vastinetta. Tokihan se voi satuttaa, mutta rakkaus on sellaista. Joskus se satuttaa jo kun se vasta orastaa ja tekee tuloaan ihastumisena.
Ihastumistakin on montaa laatua, ei vain yhdenlaista. :)- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstan tarkoitus on ilmeisesti olla julkinen keskustelupalsta. En minä ainakaan julkisesti viitsisi ruveta yrittämään mitään tällaisella palstalla. Kateelliset, kilpakosijat ja muut rääkyjät saisi vaan kimppuunsa.
Jos haluttaisiin että tämä olisi seuranhakualusta, niin yksityisviestien mahdollisuus pitäisi ehdottomasti olla olemassa.
Reaalielämässäkin mitä olen muutaman kerran naisiin luonut lähempää kontaktia, niin aina olen katsonut rauhallisen ja yksityisen hetken, milloin olen ajatukseni naiselle esittänyt. Eli vain me kaksi läsnä.Pahintahan on se, että alkaa kirjoittamaan vaikka tätä kautta vaikkei ole tarkoitustakaan - mitä siitä sanotte?
Miksei sano heti ettei voi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahintahan on se, että alkaa kirjoittamaan vaikka tätä kautta vaikkei ole tarkoitustakaan - mitä siitä sanotte?
Miksei sano heti ettei voi?Kuten sanottua kirjoittelen täällä vain asiapitoisesti. En alkaisi henkilökohtaiselle tasolle julkisessa ympäristössä. Parempi pitää liihottelut kurissa, niin ei pety. Varmasti vaikka minkälaista vedättäjääkin löytyy.
Toki on erotettava se, että mies ja nainen voivat käydä pitkiäkin keskusteluja eri asioista, eikä siihen silti liity mitään sen syvempää henkilökohtaista tunnetta. Jos toinen kuvittelee niin, se on sitten vähän niin kuin oma moka.
- Anonyymi
Ihastua voi aina, tottakai myös palstalla.
70-80-luvuilla ihastuttiin kirjallisesti kirjeiden ja korttien kirjoittelun perusteella 🤷♀️.
Kirjoita postikorttiin, Muska
https://www.youtube.com/watch?v=1Y0FiuXHUms
- Sheena- Anonyymi
Kysymys ei ole vuosikymmentä, vaan ihmisestä.
Jotkut kykenee ihastumaan teksti- / informaatiopohjaisesti, toiset vaatii ihmisen näkemisen ja tutustumisen livenä. Anonyymi kirjoitti:
Kysymys ei ole vuosikymmentä, vaan ihmisestä.
Jotkut kykenee ihastumaan teksti- / informaatiopohjaisesti, toiset vaatii ihmisen näkemisen ja tutustumisen livenä.Niin, kyllä mäkin jätän ihastuessani tekstin perusteella aina sen virhetulkinnan varan ja ymmärrän, ettei se mitä näen tekstinä ole kaikki ja koko totuus ihmisestä. Että sillä kivallakin on se keljumpikin puoli olemassa. Voi olla mörököllin vikaa ja hankalakin, mutta eipä ne estä ihmisestä pitämistä. Ihminenhän se vaan on se toinenkin.
Mutta se pidän tyypistä riittää ymmärtämään, että ihminen kiinnostaa ihmisenä. Vaikutelma kiinnostava, voisi tutustua.J-a-n kirjoitti:
Niin, kyllä mäkin jätän ihastuessani tekstin perusteella aina sen virhetulkinnan varan ja ymmärrän, ettei se mitä näen tekstinä ole kaikki ja koko totuus ihmisestä. Että sillä kivallakin on se keljumpikin puoli olemassa. Voi olla mörököllin vikaa ja hankalakin, mutta eipä ne estä ihmisestä pitämistä. Ihminenhän se vaan on se toinenkin.
Mutta se pidän tyypistä riittää ymmärtämään, että ihminen kiinnostaa ihmisenä. Vaikutelma kiinnostava, voisi tutustua.Irl sen sitten näkee iskeekö tulta vai ei ja ajan kanssa. Joskus jo ekalla näkemisellä tajuaa ettei tuu mitään tai, että jatketaan tutustumista. Joskus jopa fiilikset osuu ihan nappiin ja tyyppi on just yhtä ihana, kun tekstinäkin.
Kyllä sitä on ihastunut ollut mutta oon pysynyt jalat maassa jättänyt sen vain siihen. En nyt kuitenkaan voi pilata perhe-elämääni ihastumisen takia.
- Anonyymi
Tämä on vaikea juttu, sillä olen ihastunut vain livenä ihmisiin. Täällä en oikein osaa ajatella, että ihastuisin kehenkään, ellen epäilisi, että hän on täällä. En täällä muuten olisi. Ongelma vaan on että epävarmuus viestijästä vie aika paljon uskallusta. En ole ollut ikinä kovin ihastunut idoleihinkaan tai muihin julkisuuden henkilöihin. Tinderit ja muutkin on minulle kokematta, ja hankala ajatella kuvakaan muuttaisi asiaa. Se on jokin siinä katseyhteydessä ;)
- Anonyymi
No kyllähän minulle niin kävi täällä, ja sitten vain hyväksikäytettiin, mikä oli äärettömän surullista. Luulin kiinnostuneeni oikeasta henkilöstä ja ajatusmaailmasta ja luulin pitäväni henkilöä fiksuna/järkevänä, mutta kanssani vain leikittiin. En tiedä tänä päivänäkään, mitä tein, että sen kohtelun ansaitsin. Olin tutustumassa niin kuin toisiin ihmisiin yleensä tutustutaan, mutta koko ajan minulle nauroi vain ryhmä ihmisiä. Suru siitä jäi loppuiäksi. Sen voin kertoa jos olette täällä ja luette.
- Anonyymi
Olen tullut siihen tulokseen, että olen huono ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
....mikä on minulle itsellenikin outoa sillä olen kaikille ihmisille kiltti ja empaattinen ja yritän tehdä pelkkää hyvää.
Kun ihmisiin tutustuu, lähtökohtaisesti ajattelee aina toisesta parasta ja uskoo suoraselkäisyyteen ja että ollaan sanansa mittaisia.
Ymmärtäisin jos olisin itse ollut ilkeä p s kiainen. Mutta kun en ollut koskaan.
Sittemmin toinen mies on yrittänyt paikata tilannetta, mutta kun kohdellaan miten kohdellaan, jää vain lattialle sekaisin heitetty palapeli. On ollut noinkin julmaa. Onneksi en ole koskaan tätä kautta nähnyt livenä ketään. Ihan hirveä kohtelu.
Anonyymi kirjoitti:
Et ole mitenkään huono. Olet hyvä ihminen tarvitset paljon rakkautta tuollaisten ihmisten takia, siten eheydyt.
Anonyymi kirjoitti:
....mikä on minulle itsellenikin outoa sillä olen kaikille ihmisille kiltti ja empaattinen ja yritän tehdä pelkkää hyvää.
Kun ihmisiin tutustuu, lähtökohtaisesti ajattelee aina toisesta parasta ja uskoo suoraselkäisyyteen ja että ollaan sanansa mittaisia.
Ymmärtäisin jos olisin itse ollut ilkeä p s kiainen. Mutta kun en ollut koskaan.
Sittemmin toinen mies on yrittänyt paikata tilannetta, mutta kun kohdellaan miten kohdellaan, jää vain lattialle sekaisin heitetty palapeli.Paikka on vain paikka se että satutettu mitä pahiten sitä pahemmat jäljet jäljellä.
Anonyymi kirjoitti:
Sittemmin toinen mies on yrittänyt paikata tilannetta, mutta kun kohdellaan miten kohdellaan, jää vain lattialle sekaisin heitetty palapeli.Toivoisin sydämmestäni että asiat alkaa korjaantumaan.
- Anonyymi
Jos mä en olis mä, niin itseeni voisin kyllä kirjoitusten perusteella ihastua. Mutta kun mä oon mä, niin ei jaksa, eikä siinä olisi mitään järkeäkään. Miksi minun pitäisi ihastua johonkin, mitä minun ei pidä saada?
Jos joku joskus kertoo mulle sen, että olen väärässä tässä, voin harkita uudelleen palstalaiseen kirjoitusten perusteella ihastumista. :)- Anonyymi
Timanttia...
- Anonyymi
Heti! :)
AV - Anonyymi
Toiset osaavat tuoda luonnettaan ja persoonaansa kirjoitusten kautta paremmin esille. Yleensäkin elämässä, erilaiseen ja kiehtovaan ihastutaan. Sellaiseen ei voi ihastua, joka ei poikkea muista. Kirjoituksista voi myös vihastua.
- Anonyymi
Siinä ihastuu vain mielikuvaan kirjoittajasta, ei todelliseen ihmiseen sanojen takana.
- Anonyymi
Näköjään olenkin jo nimimerkillä asiaa puinut, mutta edittinä voisi kai sanoa, että siinä on hirmuinen riski. Nimittäin, että jos se palstalainen onkin käypä korkki pullonsuuhun, niin eihän siitä sitten enää raaski luooua. Menee ihan mönkään koko yssikseen oleilu. 🙄
Kyl kannattaa miettii ainaskin sen kaks kertaa.... Tai viistoista.
Jasu - Anonyymi
Kohdallani en näe todennäköiseksi, että ihastuisin tai rakastuisin tekstin ja palstakirjoittelun perusteella.
- Anonyymi
Kyllä vähintäänkin kuva pitäis nähdä ihmisestä että vois ihastuu. Ei pelkkä teksti riitä.
En voi ihastua ilman että vähintään näen kaunottaren koipireidet paljaina, IRL. Paljaista koipireisistä mies näkee kaunottaren q-kulmat, feminiinillä naisella on selvästi kaartuvat q-kulmat, miehillä ja miesmäisillä naisilla q-kulmat ovat vähäiset.
- Anonyymi
En osaa nyt ottaa kantaa tuohon viehättävyyteen, mutta suurempi q-kulma altistaa urheiluvammoille ja vaatii parempaa tekniikan hallintaa esim. kyykyssä.
Pienemmillä q-kulmilla loukkaantumisriski urheillessa on vähäisempi.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa nyt ottaa kantaa tuohon viehättävyyteen, mutta suurempi q-kulma altistaa urheiluvammoille ja vaatii parempaa tekniikan hallintaa esim. kyykyssä.
Pienemmillä q-kulmilla loukkaantumisriski urheillessa on vähäisempi.
🦄Alaraajojen isot q-kulmat ovat yhtä merkittävä sukupuoliero ihmisen fysiologiassa kuin on ero feminiinin korkeataajuisen puheäänen ja maskuliinin matalataajuisen puheäänen välillä. Minä haluan leikkikaverin joka on hoikka feminiini, urheilevaisuus ei ole minkään arvoinen kriteeri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alaraajojen isot q-kulmat ovat yhtä merkittävä sukupuoliero ihmisen fysiologiassa kuin on ero feminiinin korkeataajuisen puheäänen ja maskuliinin matalataajuisen puheäänen välillä. Minä haluan leikkikaverin joka on hoikka feminiini, urheilevaisuus ei ole minkään arvoinen kriteeri.
Kommenttini oli suunnattu henkilöille, joilla on suuri q-kulma.
Riippumatta siitä, mihin tarkoitukseen sinä tällaisia henkilöitä haaveilet käyttäväsi, kaikkien meidän on syytä pitää huolta terveydestämme.
🦄
- Anonyymi
Kyllä voi ihastua. Tässä eräs esimerkki.
Minä tykästyin ja ihastuin Mustasuden tyyliin tuoda ajatuksiaan esille. Olen jäänyt kaipaamaan hänen lankojaan, jotka olivat mukavaa ja valoisaa piristettä päivien kulkuun. Jaksan toivoa että hän vielä palaisi palstailemaan. Luulen meitä samoin ikävöiviä olevan muitakin. Ihailen useita taitavasti kirjoittavia sukupuoleen katsonatta
- Anonyymi
Ei ole koskaan käynyt niin, mutta tulevasta en tiedä. Olen tähän mennessä tarvinnut aina livekontaktin ja juttelua.
- Anonyymi
Minä ihastuin itseeni, mutta siitä ei tykätty.
Hienon ihmisen pitää vähätellä itseään. - Anonyymi
Simiti
Siinä on sellainen monni, jollaista edes Tonava ei ole nähnyt.
Eli Zimille ääni.
(hihitystä)- Anonyymi
Muuttakaa yhteen.
- Anonyymi
Luultavasti monikin siinä kohti olisi ehkä syytä kysyä että kannattaisko harkita hoitoon menoa en usko että täällä kukaan kirjottelee muuten kuin mielikuvituksessaan jonkun kanssa olematon todennäköisyys edes kohdata just kyseinen kirjoittaja siksi mä kutsun näitä sivuja psykiatrian avohoidoksi
- Anonyymi
Tjaa, mulle on pitämisestä teroitettu viime aikoina että siinä on eri asteita, ensin tulee tietenkin valkoinen, sitten keltainen, vihreän kohdalla jo lämpenee, sininen seuraavaksi, siitä edetään ruskeaan joka on jo pitkälle edistynyttä ystävyyttä, sitten lopulta rapsahtaa mustaa ja se onkin sitten jo menoa 😂.
Näin se on että tajunnan taso laajenee ja uutta opitaan jatkuvasti...myös ystävyyksien saralla. 😄 - Anonyymi
Täällä on kyllä sellanen jämäsakki et oksat pois 😂
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja12914280Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va275908SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1545455Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2984319HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.384067"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste993641Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant23551Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan223518Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan592601Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.921387