Tavallinen hiirulaisnainen ei ole se mitä haluan.

Anonyymi

Naisen täytyy olla esillä mahdollisimman paljon. Se kertoo myös siitä että nainen on suosittu. 😎

19

72

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aika pinnallista. Hyi.

• Anonyymi

Ei se oo pinnallista.

• Anonyymi

Ai jaa missä pitäisi olla esillä, pitkissä valoissako?

• Anonyymi

Olishan se makeeta kun omaa naista kaikki ihailisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyy olla nainen jota ihaillaan kun sussa "miehessä" ole mitään ihailtavaa. Pahanen pojankloppi...

• Anonyymi kirjoitti:

Näyttelykapine siis?

• Onneksi olen hiirulainen.

• Sama täällä. Inhoan olla se jota kaikki katsoo. Mieluummin olen sivustalla, ja annan muiden loistaa parrasvaloissa. Pienellä porukalla ollessa ei haittaa olla näkyvillä.

• Miksi aina negaation kautta?

• Anonyymi

No siksi varmaan, että se ehtisi iltojen aikana solvata mahdollisimman montaa naisryhmää, kohta kuulutetaan kivaa lettipäistä naapurintyttöä sulkien kaikki muut pois esim "meikkaavat lumput älköön vaivautuko" tms.

• No niin.. makunsa kullakin.. olipa taas halventavaan sävyyn avattu aloitus..

Pistää ihmettelemään mitkä oli perimmäiset motiivisi aloituksen telemiseksi .. aloitus kun kuuluisi kai ennemmin ihanne nainen - osioon.

Mutta kyllä tuo ikävä-palstan kuona on ennenkin valunut sinkkuihin.. ja kyllähän mahtuu. Tosin mitään kunnon keskustelua ei juurikaan synnytä..

• Anonyymi

Tavalliset hiirulaisnaiset eivät ole olettaneetkaan että heitä tietyt ihmiset ovat kaivanneet. He saavat elää elämäänsä juuri niin kuin haluavat.

• Hiirulaiset ovat ihania. Eivät turhaan koreile, eivätkä välttämättä ymmärrä omaa kauneuttaan.

• Anonyymi

Kurjaa jos nainen on korea ja mies sellainen nyljetty näätä.

• Anonyymi

Ok.

• Anonyymi

Tiedän ja itse vaikka jonkin verran esillä täytyy olla, niin en siitä puolesta varsinaisesti nauti, joten en olisi sopiva sinulle. Olen tuiki tavallinen ja tykkään rauhallisesta taviselämästä, vaikkei sitä ehkä uskois. Omalle hyvinvoinnille tietynlainen rauhallisuus on tärkeää, vaikea selittää sitä tässä.

• Anonyymi

Olet aloittaja hyvin pinnallinen ihminen, itse en tuollaista kumppania ottaisi.

• Anonyymi

Hah, hiljainen hiirulaisnainen on söpö, tykkäisin.

• Anonyymi

Hmm. Huomaa ettei aloittajalla ole koskaan ollut sellaista naista. Se nimittäin on todella rankkaa. Joutuu miettimään, miten suhtautua, kun jokainen miespuolinen kaveri yrittää iskeä?

Oma rakas olemuksellaan herättää luontaista kunnioitusta. Jokainen katsoo häneen ylöspäin, myös hänen pomonsa. Miehet eivät uskalla lähestyä, koska ymmärtävät jäävänsä hänen varjoonsa. Se luo puitteet hyvälle ja rakkauden täyteiselle suhteelle.

Onnekseni hän käyttää voimaansa vain hyvään. Vaikka olemme olleet yhdessä muutaman vuoden, hän ei ole pahaa sanaa minulle sanonut. Hänen ei tarvitse.

Hän ei koskaan syytä tai moiti. Hän kyllä tuo epäkohtia esille ja kannustaa parempaan, ollen itse tukena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      132
      3019
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      260
      2647
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      64
      1698
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      209
      1675
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      59
      1562
    6. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      83
      1239
    7. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      45
      1218
    8. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      78
      1202
    9. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      305
      1053
    10. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1022
    Aihe