Tavallinen hiirulaisnainen ei ole se mitä haluan.

Anonyymi

Naisen täytyy olla esillä mahdollisimman paljon. Se kertoo myös siitä että nainen on suosittu. 😎

19

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aika pinnallista. Hyi.

• Anonyymi

Ei se oo pinnallista.

• Anonyymi

Ai jaa missä pitäisi olla esillä, pitkissä valoissako?

• Anonyymi

Olishan se makeeta kun omaa naista kaikki ihailisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyy olla nainen jota ihaillaan kun sussa "miehessä" ole mitään ihailtavaa. Pahanen pojankloppi...

• Anonyymi kirjoitti:

Näyttelykapine siis?

• Onneksi olen hiirulainen.

• Sama täällä. Inhoan olla se jota kaikki katsoo. Mieluummin olen sivustalla, ja annan muiden loistaa parrasvaloissa. Pienellä porukalla ollessa ei haittaa olla näkyvillä.

• Miksi aina negaation kautta?

• Anonyymi

No siksi varmaan, että se ehtisi iltojen aikana solvata mahdollisimman montaa naisryhmää, kohta kuulutetaan kivaa lettipäistä naapurintyttöä sulkien kaikki muut pois esim "meikkaavat lumput älköön vaivautuko" tms.

• No niin.. makunsa kullakin.. olipa taas halventavaan sävyyn avattu aloitus..

Pistää ihmettelemään mitkä oli perimmäiset motiivisi aloituksen telemiseksi .. aloitus kun kuuluisi kai ennemmin ihanne nainen - osioon.

Mutta kyllä tuo ikävä-palstan kuona on ennenkin valunut sinkkuihin.. ja kyllähän mahtuu. Tosin mitään kunnon keskustelua ei juurikaan synnytä..

• Anonyymi

Tavalliset hiirulaisnaiset eivät ole olettaneetkaan että heitä tietyt ihmiset ovat kaivanneet. He saavat elää elämäänsä juuri niin kuin haluavat.

• Hiirulaiset ovat ihania. Eivät turhaan koreile, eivätkä välttämättä ymmärrä omaa kauneuttaan.

• Anonyymi

Kurjaa jos nainen on korea ja mies sellainen nyljetty näätä.

• Anonyymi

Ok.

• Anonyymi

Tiedän ja itse vaikka jonkin verran esillä täytyy olla, niin en siitä puolesta varsinaisesti nauti, joten en olisi sopiva sinulle. Olen tuiki tavallinen ja tykkään rauhallisesta taviselämästä, vaikkei sitä ehkä uskois. Omalle hyvinvoinnille tietynlainen rauhallisuus on tärkeää, vaikea selittää sitä tässä.

• Anonyymi

Olet aloittaja hyvin pinnallinen ihminen, itse en tuollaista kumppania ottaisi.

• Anonyymi

Hah, hiljainen hiirulaisnainen on söpö, tykkäisin.

• Anonyymi

Hmm. Huomaa ettei aloittajalla ole koskaan ollut sellaista naista. Se nimittäin on todella rankkaa. Joutuu miettimään, miten suhtautua, kun jokainen miespuolinen kaveri yrittää iskeä?

Oma rakas olemuksellaan herättää luontaista kunnioitusta. Jokainen katsoo häneen ylöspäin, myös hänen pomonsa. Miehet eivät uskalla lähestyä, koska ymmärtävät jäävänsä hänen varjoonsa. Se luo puitteet hyvälle ja rakkauden täyteiselle suhteelle.

Onnekseni hän käyttää voimaansa vain hyvään. Vaikka olemme olleet yhdessä muutaman vuoden, hän ei ole pahaa sanaa minulle sanonut. Hänen ei tarvitse.

Hän ei koskaan syytä tai moiti. Hän kyllä tuo epäkohtia esille ja kannustaa parempaan, ollen itse tukena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      219
      5016
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      191
      2705
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      67
      1582
    4. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      52
      1480
    5. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      9
      1292
    6. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      99
      1268
    7. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      132
      1247
    8. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      155
      1185
    9. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      109
      1184
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      82
      1163
    Aihe