Itse miettinyt ostaisko hamburilaisia ja paistais kananmunan väliin ja sipulia sinappia ketsuppia ja juustoa ja ananasrenkaan tai tekiskö hodareita vai bratwursteja vaikko pyttipannun taikka ranskalaisia ja makkaraa ja täytyiskö ostaa karkkeja
Mitäs herkkuja teette suomi tanska otteluun
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En mitään. Seuraan peliä.
Pizza time. Ja muitakin herkkuja. Nyt ollaan ns jännän äärellä. :)
- Anonyymi
Miks näätte tanskan vihollisena. Se on tosi hieno paikka. Siel on paljon vapautuneempi ilmapiiri kun täällä. Muutama vuosi sitten piti lähtee reilaamaan, mutta pysähdyin odenseen. Ihmiset joi shamppanjaa ja aattelin istunko pari viikkoo jossain typerissä junissa vai jäänkö juomaan shamppanjaa. Niin heiti koko reili lipun pois ja aattelin että kerrankin nautin elämästä ja ne oli mun parhaat kaksi viikkoa mun elämästä. Juu jä tykkään kyllä urheilla, mutta en kyllä jää katteleen mitään vitun peliä.
- Anonyymi
Karjalanpiirakoita ja ruisnappeja ja päälle kaikenlaista herkkua. Mutta ehtiihän tässä vielä kaupassa käydä, jos tuleekin mieleen jotain hyvää.
- Anonyymi
Siksi kysyinkin että sais muilta vinkkejä ja vielä ehtii hyvin kauppaan
- Anonyymi
Perinteinen pizzaperjantai jäi eilen väliin, kun oli liikaa puuhaa illalla. Pizzan leipominen siirrettiin siis tälle päivälle. Jätskiä jälkkäriksi.
- Anonyymi
Ihan hyvä
- Anonyymi
Hunajata, hunajata!!!
- Anonyymi
Mutta joo nuo voileipäkeksijutut on hyviä. :D
Joku tyttönen tulee kylään ja joo laitetaan silliä päälle. :DD - Anonyymi
Pahanhajusia tein mut tosi hyvän makuisia!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun624469KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1573354Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582677Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492594- 1362502
- 241903
- 241721
- 301636
- 1741590
- 381293