Naisen pimpero syövyttää alushousut muutamassa kuukaudessa

Anonyymi

123

1882

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo näin on. Sen takia miehen pipulakin pienenee mitä enemmän nussiskelee.

• Järvi ei kulu soutamalla, mutta mela kuluu..😯

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Järvi ei kulu soutamalla, mutta mela kuluu..😯

Luonnontieteellinen fakta

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luonnontieteellinen fakta

-keinovaginamies-

Paitsi että melalla melotaan.

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

Paitsi että melalla melotaan.

-keinovaginamies-

Auts.

Et kai ole se keneksi äsken epäilin mielessäni?

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Auts.

Et kai ole se keneksi äsken epäilin mielessäni?

Mistä minä tietäisin mitä sinä epäilet. Voi olla tai sitten ei.

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

Mistä minä tietäisin mitä sinä epäilet. Voi olla tai sitten ei.

-keinovaginamies-

No tuskin olit. Et ole rekkautuneena kirjoittanut?

• Wuppiksen pillu on niin hapan, että syövytti miehensä melan 😯

• Palstakamu kirjoitti:

Wuppiksen pillu on niin hapan, että syövytti miehensä melan 😯

No niin, olet taantunut takaisin..ei siinä kauan mennyt.

• Wwuwuw kirjoitti:

Millä perusteella?

Sinulle olen vittuillut koko ajan entiseen tahtiin. Missä olen luvannut lopettaa sen?

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

”Uusi alku” oli hällä tosi lyhyt jos sellaista edes oli 🤔

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Millä perusteella?

Sinulle olen vittuillut koko ajan entiseen tahtiin. Missä olen luvannut lopettaa sen?

Mistä pakkomielteesi wuppikseen tulee?

• Anonyymi kirjoitti:

Jos Wuppis ei esittäisi paskoja mielipiteitään minulle tai muutenkaan roikkuisi minussa, en kiinnittäisi häneen mitään huomiota.

• Anonyymi kirjoitti:

PS. Myös Wuppiksen ihmisyyden vastainen elämänasenne tökkii. Kaikkea voi vihata vähän vähemmän.

• Palstakamu kirjoitti:

Jos Wuppis ei esittäisi paskoja mielipiteitään minulle tai muutenkaan roikkuisi minussa, en kiinnittäisi häneen mitään huomiota.

Sinähän se tässäkin tulit taas mun perään roikkumaan..

• Anonyymi kirjoitti:

”Uusi alku” oli hällä tosi lyhyt jos sellaista edes oli 🤔

Kohta alkaa taas huorittelu ja muu natseilu..🤪

• Wwuwuw kirjoitti:

Sinähän se tässäkin tulit taas mun perään roikkumaan..

Ai nyt kun minä vastasin sinulle, niin sitten minä roikun sinun perässäsi. Entäs kun sinä vastaat minulle?

• Wwuwuw kirjoitti:

Kohta alkaa taas huorittelu ja muu natseilu..🤪

Esimerkki siitä kun Wuppikselta loppuvat argumentit. Kun asioista pitäisi oikeasti alkaa keskustelemaan, vetäydyt hiljaisuuteen. Tai sitten huutelet sivuun lapsellisuuksia. Nämä on niin nähty :D. Kokeilisit vähän kehittyä. Puhutaan kuitenkin jo keski-ikäisestä ihmisestä.

• Palstakamu kirjoitti:

Ai nyt kun minä vastasin sinulle, niin sitten minä roikun sinun perässäsi. Entäs kun sinä vastaat minulle?

Hyvin harvoin jaksan sulle vastailla.

• Palstakamu kirjoitti:

Esimerkki siitä kun Wuppikselta loppuvat argumentit. Kun asioista pitäisi oikeasti alkaa keskustelemaan, vetäydyt hiljaisuuteen. Tai sitten huutelet sivuun lapsellisuuksia. Nämä on niin nähty :D. Kokeilisit vähän kehittyä. Puhutaan kuitenkin jo keski-ikäisestä ihmisestä.

Argumentit mihin? Tähänkö?

"Wuppiksen pillu on niin hapan, että syövytti miehensä melan "

• Wwuwuw kirjoitti:

Hyvin harvoin jaksan sulle vastailla.

Virkistäppäs vähän muistiasi. Yleensä vastailet minulle asiattomuuksia.

• Wwuwuw kirjoitti:

Argumentit mihin? Tähänkö?

"Wuppiksen pillu on niin hapan, että syövytti miehensä melan "

Yleensäkään mihinkään.

Mutta olinko väärässä tuon suhteen?

• Palstakamu kirjoitti:

Yleensäkään mihinkään.

Mutta olinko väärässä tuon suhteen?

Turhanpäiväistä räksytystä taas. Saat jäädä yksinäs räkättämään..

• Wwuwuw kirjoitti:

Eli vetäydyt taas hiljaisuuteen, juuri kuten yllä ennustin. Wuppis ei koskaan petä, ei muutu, ei kehity. Mutta vanhan ihmisen aivot ovat tutkimusten mukaan jäykät. Vanha koira ei opi uusia temppuja.

• Palstakamu kirjoitti:

Eli vetäydyt taas hiljaisuuteen, juuri kuten yllä ennustin. Wuppis ei koskaan petä, ei muutu, ei kehity. Mutta vanhan ihmisen aivot ovat tutkimusten mukaan jäykät. Vanha koira ei opi uusia temppuja.

Räkyti, räkyti..

• Wwuwuw kirjoitti:

Räkyti, räkyti..

Aivan kuten yllä osoitin. Täysin ennustetun kaavan mukaan hän etenee. Yllättäisit kerrankin.

• Palstakamu kirjoitti:

Juu, oli taas niin paljon argumentoitavaa asiapitoista tekstiä... ettei vaan pysty.. röh, röh..

• Wwuwuw kirjoitti:

Juu, oli taas niin paljon argumentoitavaa asiapitoista tekstiä... ettei vaan pysty.. röh, röh..

Hyvä. Sait kakistettua edes muutaman sanan itsestäsi ulos. Hienosti sanoitit tunteitasi. Tämä on jo edistystä. Itseasiassa en usko että olemme saavuttaneet vielä tällaista askelta 🎉

• Palstakamu kirjoitti:

Hyvä. Sait kakistettua edes muutaman sanan itsestäsi ulos. Hienosti sanoitit tunteitasi. Tämä on jo edistystä. Itseasiassa en usko että olemme saavuttaneet vielä tällaista askelta 🎉

Joo, kyllä mä tiedän että olit taas vain vailla mun huomiota.. Näit taas märkiä unia musta?

• Wwuwuw kirjoitti:

Joo, kyllä mä tiedän että olit taas vain vailla mun huomiota.. Näit taas märkiä unia musta?

Entä jos näinkin :)

• Palstakamu kirjoitti:

Entä jos näinkin :)

Tiedän kyllä olevani hot, saa homopojatkin minusta uneksia..😌

• Wwuwuw kirjoitti:

Tiedän kyllä olevani hot, saa homopojatkin minusta uneksia..😌

Minä pidän vähän sellaisista haasteellisista tapauksista.

• Palstakamu kirjoitti:

Minä pidän vähän sellaisista haasteellisista tapauksista.

Tunnusta nyt vielä rakkautes..🙄

• Wwuwuw kirjoitti:

Tunnusta nyt vielä rakkautes..🙄

Hyvää yötä rakkainpain. Minun pitää ottaa unoset, jotta jaksan taas yöllä töihin. Pusuja.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Hän on ilmeisesti nuori mies vielä? Juttujen perusteella vaikuttaa vähän kukkopojalta tunkiolla 😉 Sanoisin että ei kannata hirveesti tuhlata aikaa moiseen 😉

-palstahessu

• Anonyymi kirjoitti:

Hän on ilmeisesti nuori mies vielä? Juttujen perusteella vaikuttaa vähän kukkopojalta tunkiolla 😉 Sanoisin että ei kannata hirveesti tuhlata aikaa moiseen 😉

-palstahessu

Se on katsos rakastunut omaan kuvitelmaansa minusta..🤷‍♂️

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Se on katsos rakastunut omaan kuvitelmaansa minusta..🤷‍♂️

Mistäpä näistä tietää…🤷‍♂️😉

-palstahessu

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Järvi ei kulu soutamalla, mutta mela kuluu..😯

Alko seisoo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska se on yks sun hahmoista!

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Niinhän sä näytät räksäävän, eri hahmo Jes kaa!

• Anonyymi

Tommoisiako me sitten nuollaan onnessamme ja autuaana eli täytyy lopettaa se touhu ettei suu tai kieli tai posket syövy aika ikävää poskessa reikä

• Saati se ite ajattelukeskus.. 😱

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Saati se ite ajattelukeskus.. 😱

Päätetty loppu sellaiset touhut

• Anonyymi kirjoitti:

Päätetty loppu sellaiset touhut

Kumia on syytä ainakin käyttää.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Kumia on syytä ainakin käyttää.

Kyllä syövyttää kumitkin no nyt loppu ne touhut

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä syövyttää kumitkin no nyt loppu ne touhut

Joo, parempi säästellä.

• Anonyymi

Juu, kannattaa lopettaa se naisten alapään nuoleskeminen, kun sieltä saa happoa suuhun ja kaupan päälle jonkun sukupuolitaudin.
        Naiset pitäkööt happoisen pimperonsa, siihen ei kannata kajota.

• Anonyymi

Mistä erottaa lepson ja nuoleskelleen miehen? Niillä on hapannaama.

• Anonyymi

Mikä on kaikkein kestävin teräs?

On olemassa ruostumatonta terästä, hapon kestävää terästä ja siten on sitä aivan v...n kestävää.

-keinovaginamies-

• Ehhehee..

• Wwuwuw kirjoitti:

Ehhehee..

Ihmekös nää dildot on tehty muovista..

• Anonyymi

MAhtipontikkamainen ajatelma: foliohattu-henkilöillekin: ukkosherra tulee ja Flash Gordon morsettaa viestejä salamien muodossa, tulkitse siis ne.

• Anonyymi

Mummo alkkarit jalkaan niin homma hoidettu. Niissä haaravahvistus sentään osuu pimperon suojaksi. Eikun ostamaan tyttöystävälle mummoalkkareita.

• Anonyymi

Niissä on varmaan se haarakiila valmsitettu jostan haponkestävästä kankaasta.

• Anonyymi

Taitavat olla jotain hiivasieni- tai bakteerivaginoosipimppejä tuommoset happoset. Ja kukaan täysjärkinen alapäätään vaipoilla hauduttele.

• Anonyymi

Nimenomaan päinvastoin. Jos hapot ei oo kunnossa niin pöpöt iskee.

• Anonyymi

Hapotonta pimppaa ei sukukypsillä naisilla ole olemassakaan. Terveessä pimpassa on hapot kohdillaan. Liika peseminen vahvoilla ja/ tai tuoksuvilla pesuaineilla voi saada pimpan hapot epätasapainoon ja toimia ihan päinvastoin, kuin innokas pesijä toivoisi.

• Anonyymi

Aivan scifijuttuja, varmaan jotain liskoihmisiä joilla syövyttäviä liemiä sisällään. En oo tähän mennessä tuommosesta kuullutkaan.

• Anonyymi

Juhannusankka! Ei ole totta :)

• Anonyymi

Totta on, naiset on hirveitä happohautomoita, mikään ihme että silakka tuoksuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta on, naiset on hirveitä happohautomoita, mikään ihme että silakka tuoksuu.

Johan olet seurasi osannut sitten valita, jos kaikkien seksikumppaniesi "hautomo" on lemunnut silakalta. Terve pimpero kun ei kalalta tuoksahda.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johan olet seurasi osannut sitten valita, jos kaikkien seksikumppaniesi "hautomo" on lemunnut silakalta. Terve pimpero kun ei kalalta tuoksahda.

Ainahan täällä todetaan, että osta sillipurkki ja nuuhkaise, niin tiedät miltä pimpero tuoksuu, siis kalalle.

• Mnonii nythän se selvis miksi oon joutunut miettimään ruusukkeiden virkkausta, minulla on kuitenkin yli 10vuotta alushousut.

• Anonyymi

Tämä on uusi todiste pahan patriarkaalin sorrosta, kun naisten pikkuhousutkin on miehille suunniteltuja!

• Anonyymi

Siksi monille miehille kelpaakin vain saastuttamaton teinityttö.

• Anonyymi

Ihan yhtä lailla ne nuoretkin emättimet syövyttää. Murrosiän aikana tuokin muutos alkaa.

Että ilmeisesti ne "monet miehet" haaveilevat sitten aivan pienistä tyttölapsista, mikäli murrosiän läpikäynyt happopimpero niin kovin etoo.

• En ole kyllä huomannut minkäänlaista syöpymistä boksereissa. Liek parempaa kangasta sitten miesten alushousuissa. Naisten alkkarit onkin käsittämättömän epäkäytännöllisiä ja epämukavia.

Niitä suunnittelee joku joka on luonut päässään ihanneihmisen vartalon ja sille ne alusvaatteet on tehty. Ylipäänsä naisten vaatteet on useinmiten kaikkea muuta kun mukavia päällä tai käytännöllisiä.

Kauhea määrä kaikkea roskaa roikkuu liepeessä, mutta kuten vaikka kunnollisia taskuja mihin laittaa mitään tavaraa ei ole ollenkaan. Jotkut reisitaskuhousutkin on huulipunille suunniteltu, ei mahdu mitään tamponia ja huulipunaan kummempaa taskuun. Ja housut kiristää aina perseestä. Miksi helvetissä? Miksi perseen pitää olla kireellä, niin että vako vahingoittuu jos yrittää istua.

• Ja jos ne ei kiristä perseestä, ne on niin suuret reisistä ja perseestä että niihin voi piilottaa naapurin pihakalusteetkin. Vyötärö on sitten jollekin ampiaisille tehty, niin kapea ettei napit yletä kiinni.

Hoikkana oli ihan sama ongelma. lantio ja reidet kun ei ole kauhean suuret, mutta vyötärö on kaiketi tasapaksuna leveämpi suhteessa kuin ihanne ihmisellä/naisella, niin onpa vaikee löytää sopivia farkkuja vaikkapa.

Persus ja reidet lepattaa tuulessa, jos vyötärö on sopiva. Jos reidet ja persus on sopiva, vyötäröä ei saisi olla ollenkaan. Ranteen paksunen korkeintaan.

• MCMLXXVI kirjoitti:

Ja jos ne ei kiristä perseestä, ne on niin suuret reisistä ja perseestä että niihin voi piilottaa naapurin pihakalusteetkin. Vyötärö on sitten jollekin ampiaisille tehty, niin kapea ettei napit yletä kiinni.

Hoikkana oli ihan sama ongelma. lantio ja reidet kun ei ole kauhean suuret, mutta vyötärö on kaiketi tasapaksuna leveämpi suhteessa kuin ihanne ihmisellä/naisella, niin onpa vaikee löytää sopivia farkkuja vaikkapa.

Persus ja reidet lepattaa tuulessa, jos vyötärö on sopiva. Jos reidet ja persus on sopiva, vyötäröä ei saisi olla ollenkaan. Ranteen paksunen korkeintaan.

Tai sitten on ne bambihousut, vyötärö on sopiva, mutta reidet pitäis olla lyijykynän paksuiset. Toinen ääripää.

Koskaan ei ole ollut ongelmaa löytää miesten vaatteista sopivaa. :)

• Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

Ja jos ne ei kiristä perseestä, ne on niin suuret reisistä ja perseestä että niihin voi piilottaa naapurin pihakalusteetkin. Vyötärö on sitten jollekin ampiaisille tehty, niin kapea ettei napit yletä kiinni.

Mä tykkään matalavyötäröisistä housuista.

T. Frouva

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T. Frouva

Enkä kyllä ole havainnut alkkareiden alaosan hapertumisia. Mulla on vuosia vanhoja pikkuhousuja useita.

Fr.

• Anonyymi kirjoitti:

Enkä kyllä ole havainnut alkkareiden alaosan hapertumisia. Mulla on vuosia vanhoja pikkuhousuja useita.

Fr.

En minäkään. Ehkä mulla on paikat ummessa? :D

• Anonyymi kirjoitti:

T. Frouva

Mäkin tykkäsin hoikkana. Näin pulskana mukavempi, kun tulee kangasta vattan päällekin. Jos nyt joskus saan tuota massua pois karistettua, niin sitten täytyy vaihtaa housumallia taas.

Iho on kyllä raskauksien jäljiltä venähtänyt ja arpinen kuin kissankynsimäpuuna olisin ollut. Sille ei mahda mitään. Mutta silavaa tarttis saada vattasta vähemmäksi, terveysriski.

• Anonyymi

En ymmärrä, miten naiset pitää alushousuja, joissa on pelkkä naru talapuollella joka painuu sitten persvakoon. Olis tosi epämukavat sellaset.

• Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä, miten naiset pitää alushousuja, joissa on pelkkä naru talapuollella joka painuu sitten persvakoon. Olis tosi epämukavat sellaset.

Stringit? En ole käyttänyt kuin 2 kertaa eläissäni. Enkä tykännyt, juuri kun naru perseessä on ärsyttävä. Ja tuppaa näkyä housunkauluksesta stringit muillekin, jos kyykistyy polvien varaan.

Näin puoli persettä näytillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Makuasioistahan voi aina kiistellä.

Itse preferoin pehmeästä kankaasta tehtyjä stringejä muiden alushousujen yli. Ihan pelkät narut eivät ole mielestäni mukavat, vaan tosiaan pureutuvat ikävästi ihoon. Sensijaan pari senttiä leveät, saumattomat stringit ovat omaan makuun mukavimmat pikkarit ikinä!

Toki tiettyyn aikaan kuukaudesta enimmäkseen tai-malliset pikkarit käytössä. Niissä vaan se vika, että itsellä se kangas tuppaa liikkuessa pakenemaan persvakoon ryttyyn. Siksi menkkaviikoillakin tulee urheillessa kiskottua mieluummin narut jalkaan - kivempi se naru vakosessa kuin parikymmentä senttiä kangasta rutussa siellä samassa paikassa.

Varmaan lahkeelliset hipster-mallit olisi sillai hyvät, että kangas ei kävellessä hilaudu pyllyvakoon ruttuun. Mutta ne taas eivät noin muuten ole omaan makuun mukavat, tuntuu että on liikaa vaatetta päällä.

• Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

Stringit? En ole käyttänyt kuin 2 kertaa eläissäni. Enkä tykännyt, juuri kun naru perseessä on ärsyttävä. Ja tuppaa näkyä housunkauluksesta stringit muillekin, jos kyykistyy polvien varaan.

Näin puoli persettä näytillä.

Syväkyykkyyn?

• Anonyymi

Kesällä ihana tuullutellla paikkoja kun ei vältämäti tarvihe pikkupöksyjä pukea hamosen alle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täälläkään ei ymmärrä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kesällä ihana tuullutellla paikkoja kun ei vältämäti tarvihe pikkupöksyjä pukea hamosen alle.

Täytyy vaan toivoa, ettei tule helmoja nostattavia tuulenpuuskia. :)

• Kusenpolttamat kyllä taitaa näkyä kaikkien alkkareissa. Hikoilutahrat, jos kovin hikoilee. Miehilläkin.

• Anonyymi

Miesten kannattaa ostaa kerralla uusi alkkarivarasto ja laittaa vanhat roskiin.

Ostin mielenkiinnosta monen merkkisiä alkkareita. Ainaisemmin olen käyttänyt usein Sloggy alkkareita mutta nyt ostin Muchagighomai, Calvin Klein, Kappa ja Jack &Jones alkkareita.
        Yllättävää miten eri kokoisia malleja. Ostin kaikki XL-kokoa eikä Calvin Klein housuja voi pukea edes päälle, pallit puristuvat epämiellyttävällä tavalla. Oli ohi ostos, odotellaan laihtumista jos vielä joskus olisivat sopivat. Muchagighomai tyylikäs ja väritykset ok, ainut negatiivinen on liian leveä vyötärönauha, kumarrellessa taittuu kahtia.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Miesten kannattaa ostaa kerralla uusi alkkarivarasto ja laittaa vanhat roskiin.

Ostin mielenkiinnosta monen merkkisiä alkkareita. Ainaisemmin olen käyttänyt usein Sloggy alkkareita mutta nyt ostin Muchagighomai, Calvin Klein, Kappa ja Jack &Jones alkkareita.
        Yllättävää miten eri kokoisia malleja. Ostin kaikki XL-kokoa eikä Calvin Klein housuja voi pukea edes päälle, pallit puristuvat epämiellyttävällä tavalla. Oli ohi ostos, odotellaan laihtumista jos vielä joskus olisivat sopivat. Muchagighomai tyylikäs ja väritykset ok, ainut negatiivinen on liian leveä vyötärönauha, kumarrellessa taittuu kahtia.

AsianVierestä

Alushousumalleissa (miesten) erityisesti olen huomannut kokoerojen olevan tuntuvia. Boksereissa en niinkään. Niitäkin olen ostellut useampien eri valmistajien, mutta sitten löysin halvan mutta hyvän.

Ihan sattumalta, ostin Force nipun boksereita. Malli on lahkeesta väljempi. Ajattelin, että rikki ja kehnot ne pian on mutta, jos kesällä olis mukavemmat vähän hengittävempi lahje. Jumaliste, parhaat bokserit mitä olen ikinä jalassani pitänyt.

Ihan kun ei olis housuja ollenkaan. Mukautuu kehoon ja liikkeeseen. Eikä tunnu kuumilta tai ahdistavilta. Eikä ole purennut lahkeen ompeleet, vaikka halvat onkin. Sepalusta ei ole, mutta sitähän mä en tarvi. Ei kyllä kaikki miehetkään.

• MCMLXXVI kirjoitti:

Alushousumalleissa (miesten) erityisesti olen huomannut kokoerojen olevan tuntuvia. Boksereissa en niinkään. Niitäkin olen ostellut useampien eri valmistajien, mutta sitten löysin halvan mutta hyvän.

Ihan sattumalta, ostin Force nipun boksereita. Malli on lahkeesta väljempi. Ajattelin, että rikki ja kehnot ne pian on mutta, jos kesällä olis mukavemmat vähän hengittävempi lahje. Jumaliste, parhaat bokserit mitä olen ikinä jalassani pitänyt.

Ihan kun ei olis housuja ollenkaan. Mukautuu kehoon ja liikkeeseen. Eikä tunnu kuumilta tai ahdistavilta. Eikä ole purennut lahkeen ompeleet, vaikka halvat onkin. Sepalusta ei ole, mutta sitähän mä en tarvi. Ei kyllä kaikki miehetkään.

* alushousuthan ne bokseritkin on. Meinaan kuitenkin niillä alushousuilla tässä kohtaa miesten pikkuhousu malleja.

• Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

Sepalusta ei tarvitse olla alkkareissa.
        Eilen ostin uudet uikkarit, Björn Borgit ja niissä on jotain sellaista mikä laittoi ostamaan. Vetoketjullinen tasku. Mietin vain mitähän siihen voisi laittaa, mikä tarve on taskulle uikkareissa. Avain tai puhallettava pelastusrengas...

AsianVierestä

• Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

* alushousuthan ne bokseritkin on. Meinaan kuitenkin niillä alushousuilla tässä kohtaa miesten pikkuhousu malleja.

Itsekin käytän boksereita.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Sepalusta ei tarvitse olla alkkareissa.
        Eilen ostin uudet uikkarit, Björn Borgit ja niissä on jotain sellaista mikä laittoi ostamaan. Vetoketjullinen tasku. Mietin vain mitähän siihen voisi laittaa, mikä tarve on taskulle uikkareissa. Avain tai puhallettava pelastusrengas...

AsianVierestä

Isäni on sitä mieltä, että alkkarit missä ei ole sepalusta on tyttöjen housut. Vanhus on tottunut pissimään reiästä. :)

Siitä se vaan tuli mieleeni.

Taskuun voi laittaa avaimet, vesitiivissä pussissa vaikka valuuttaa rantabaariin. :)

• Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

Isäni on sitä mieltä, että alkkarit missä ei ole sepalusta on tyttöjen housut. Vanhus on tottunut pissimään reiästä. :)

Siitä se vaan tuli mieleeni.

Taskuun voi laittaa avaimet, vesitiivissä pussissa vaikka valuuttaa rantabaariin. :)

Olipas taas satua kerrakseen.

• Anonyymi kirjoitti:

Olipas taas satua kerrakseen.

Mikäs siinä, jos sulle elämä on satua tapahtumineen.

• Niinhän puolisokin tekee, mutta isäni mielestä vain munattomat pystyy siihen. On joskus saanut äidin ostamia alkkareita, joista puuttui sepalusaukko ja sen helvetinmoinen mekkala alkoi.

Minöhän en tyttöpissalle rupea housut nilkoissa. Kun sanottiin, että kauluksen painaa alas ja siitä, niin ei kuulemma rupee kaivamaan munia kaulukselle. Pikkupippelit ja munattomat tekee niin.

• Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

Niinhän puolisokin tekee, mutta isäni mielestä vain munattomat pystyy siihen. On joskus saanut äidin ostamia alkkareita, joista puuttui sepalusaukko ja sen helvetinmoinen mekkala alkoi.

Minöhän en tyttöpissalle rupea housut nilkoissa. Kun sanottiin, että kauluksen painaa alas ja siitä, niin ei kuulemma rupee kaivamaan munia kaulukselle. Pikkupippelit ja munattomat tekee niin.

Taitaa olla toisin päin, isomunaisen ei tarvii kaivaa kuin puolet esille ja yläkautta yltää. Pikkupippelit ne kusioven eteensä tarvitsee:)

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla toisin päin, isomunaisen ei tarvii kaivaa kuin puolet esille ja yläkautta yltää. Pikkupippelit ne kusioven eteensä tarvitsee:)

AsianVierestä

Heh, mitähän faija tykkäis jos sanois tuon. :D

• Anonyymi

10 vuotta samat kalsarit, siis aktiivikäytössä?? Hyhhyh. Mahtaa olla hapertuneet ja kulahtaneet!

Kyllähän sitä voi kymmeniä vuosia vanhoja alusvaatteita olla, mikäli niitä ei aktiivisesti käytä, esim jotain norsu-tangoja ei ehkä tule edes joka kuukausi käytettyä? Mutta jos pöksyt on viikottaisessa käytössä niin kyllä ne joutaa jo parin vuoden jälkeen mappi ööhön.

Omituinen flex kyllä säilöä kalsonkeja vuosikymmeniä. Sama kun pröystäilisi sillä ettei ole pariin vuoteen vaihtanut hammasharjaa tai ettei koskaan pese pyyhettään kun "sitähän käytetään vaan kun on suihkusta puhtaana tullut"...

• Miksi? Jos kerran ovat ehjät?

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Miksi? Jos kerran ovat ehjät?

Makunsa toki kullakin. 10 vuoden aktiivikäytön jälkeen täysin ehjät alkkarit on kyllä jo sellainen ihme, että joutaisi näytille muidenkin alusvaatevalmistajien pariin - voivat sitten ottaa oppia moisista wonder-alkkareista.

Itsellä aktiivikäytössä olevien kalsarien kuminauha alkaa vuodessa jo löystyä ja kangas monista pesuista ohentua. Under Armourin alusvaatteet ovat mielestäni varsin laadukkaita, mutta eivät ne itsellä ikuisesti kestä hyvinä kun jatkuvasti käyttää.

Jotain vaimon ostamia useamman vuoden vanhoja Björn Borgeja ja Calvin Kleinejäkin löytyy, eivät ole viikottaisessa kierrossa tosin, joku niiden materiaalissa ei vaan niin miellytä. Ehkä nuo tuommoiset merkkikalsarit on sitten juuri niitä jotka selviää 10 vuoden aktiivikäytöstä ehjinä?

• Anonyymi kirjoitti:

Makunsa toki kullakin. 10 vuoden aktiivikäytön jälkeen täysin ehjät alkkarit on kyllä jo sellainen ihme, että joutaisi näytille muidenkin alusvaatevalmistajien pariin - voivat sitten ottaa oppia moisista wonder-alkkareista.

Itsellä aktiivikäytössä olevien kalsarien kuminauha alkaa vuodessa jo löystyä ja kangas monista pesuista ohentua. Under Armourin alusvaatteet ovat mielestäni varsin laadukkaita, mutta eivät ne itsellä ikuisesti kestä hyvinä kun jatkuvasti käyttää.

Jotain vaimon ostamia useamman vuoden vanhoja Björn Borgeja ja Calvin Kleinejäkin löytyy, eivät ole viikottaisessa kierrossa tosin, joku niiden materiaalissa ei vaan niin miellytä. Ehkä nuo tuommoiset merkkikalsarit on sitten juuri niitä jotka selviää 10 vuoden aktiivikäytöstä ehjinä?

Mulla aktiivikäytössä on oikeastaan vain yöpaidat ja nehän alkaa reikiintymään ensimmäisinä kainaloista.. silti nekin kestää vuosia.. Oisko pesukuumuudella asian kanssa tekemistä?

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Mulla aktiivikäytössä on oikeastaan vain yöpaidat ja nehän alkaa reikiintymään ensimmäisinä kainaloista.. silti nekin kestää vuosia.. Oisko pesukuumuudella asian kanssa tekemistä?

Sama :)

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Voi sekin tietysti olla. Ihokosketuksissa olevat vaatteet pestään meidän taloudessa sen verran kuumalla ohjelmalla, ettei jää hiki tai muut eritteet haiskahtamaan eikä pöpöt muhimaan. Kummatkin kovia urheilemaan, sekin voi tietty vaikuttaa vaatteen elinikään. Hankausta tullee siis enemmän vaatteisiin, kuin vähemmän liikkuvilla. Kun on urheillut niin kalsarit täytyy vaihtaa aina suorituksen jälkeen, joten per päivä tulee heitettyä vähintään kahdet pyykkikoriin.

Siksi kai vähän vaikea käsittää että jollakulla voi säilyä kalsarit vuosikausia käyttökelpoisina, mutta tulipa nyt ensimmäistä kertaa pohdittua tämmöistäkin!

• Anonyymi kirjoitti:

Voi sekin tietysti olla. Ihokosketuksissa olevat vaatteet pestään meidän taloudessa sen verran kuumalla ohjelmalla, ettei jää hiki tai muut eritteet haiskahtamaan eikä pöpöt muhimaan. Kummatkin kovia urheilemaan, sekin voi tietty vaikuttaa vaatteen elinikään. Hankausta tullee siis enemmän vaatteisiin, kuin vähemmän liikkuvilla. Kun on urheillut niin kalsarit täytyy vaihtaa aina suorituksen jälkeen, joten per päivä tulee heitettyä vähintään kahdet pyykkikoriin.

Siksi kai vähän vaikea käsittää että jollakulla voi säilyä kalsarit vuosikausia käyttökelpoisina, mutta tulipa nyt ensimmäistä kertaa pohdittua tämmöistäkin!

Minä pesen hikivaatteet 30, tai 40 asteessa.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Minä pesen hikivaatteet 30, tai 40 asteessa.

Hyvin ymmärrettävää koska harvassa alusvaatteessa on ohje pestä 60 astetta korkeammalla lämpötilalla. Itse heitän vaatteet 60 asteeseen ja toivon ettei vaatteet kutistu tai menetä muuteen ryhdikkyyttään. Monessa alusvaatemerkissä on suositus käyttää 40 asteista pesuohjelmaa, olkoot merkkivaatteita tai vähemmän sellaisia.

AsianVierestä

• Anonyymi

Jos ittellä menee pöksyt rikki niin ylleensä resorista ei haarapalasta.

• Anonyymi

Perin vaarallinen laitos.

• Siellä on kuulemma myös hampaat.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Siellä on kuulemma myös hampaat.

Pitäähän se salainen a s e olla. :)

• Anonyymi

Minulla se nauraa miehille. Joutuu aina sanomaan ole hiljaa 😂

• Anonyymi

Nyt selvisi, miksi muija viihtyy aina alusvaateosastolla.

• Anonyymi

Kop kop.

• Anonyymi

Sepä onkin hauska tieto.

• Anonyymi

Minne katosi se melamies, niin siinä käy melalle.

• Anonyymi

Pimpero syövyttää ukotkin pois planeetalta.

• Anonyymi

Oli taas aloitus.maailmaa parantava sellainen. Ja kaikkien meidä hyväksi tietenkin. Mitä tästä opimme?

• Anonyymi

Niin.ja oli taas maailmaa järisyttävä tieto. Kaiken ihmissuvun ja jälkeläisten kannalta ihan järkähtämätön🤪

• Anonyymi

Onhan se jos lisää sen ettei miesten kannata pitää yllään alushousuja joissa ei ole tehty ompeleilla munakuppia jossa kaverit saavat keskenään vapaasti oleskella. Liian tiukat alushousut painavat kassit ihoa vasten ja se ei ole hyvästä siittiöille jotka kuolevat ennen normaalin kropan lämpötilaa. Kantsii laittaa jääpussit housuun niin säilyy siittämiskyky:)

AsianVierestä

• Anonyymi

10 v vanhat kalsarit eivät puhdistu enää pesussa,
      mahtaa haista kilometrien päähän pas*kalta koko ukko.

• Anonyymi

Joo, se on urbaania legendaa että kumia tarvittaisiin muka lapsentulon ehkäisyyn, kyllä vaiettu totuus on se ettei miehen hipiä tommoista happokylpyä kestä kuin korkeintaan kerran kuussa, kumin homma siinä on nimenmaan eristää ettei tarvi kaltatulla kapineella töitä tehdä ja ne valitukset / mahdolliset voihkaukset työskennellessä johtuvat lähinnä siitä ettei kampi kestä kosketusta enää... 👌

• Anonyymi

Juu, akkuhappoja käsitellessä täytyy pitää kumisuojakäsineitä, ette happo hyövytä.
        Naisen pimeprossa on syövyttävää happoa ja siksi miehen kannattaa sitä kumia käyttää.
        Naisen ei kannata ihmetellä, jos mies ei halua antaa suuseksiä, kuka mies haluaa kieltään hapoissa pitää, ei kukaan viisas ainakaan.

• Anonyymi

Kyllä vain. Siksi myös vanhoilla huoripukeilla on niin pieni nysä, kun se on käytössä kulunut olemattomiin.

• Anonyymi00079

Jep jep. Jatkakaa te tuota ns. Keskusteluanne vaikka aamuun saakka. Höllät on keskustelun antimet.

• Anonyymi00080

Ja kaivoit sitten vuosia vanhan keskustelun jostain ja rupesit moralisoimaan!

• Isot tytöt kerto, että mustalla permanenttitussilla voi värittää mustia pikkareita. Auttaa kuulema hetken. 😂

• Anonyymi00081

itellä ei ole koskaa kangas syöpynyt puhki.

• Anonyymi00082

Se on tarkoituksellisesti hieman hapan ja vihamielinen ympäristö.
      Tämä on tärkeää lisääntymisbiologian kannalta, sillä vain vahvimmat ja hyväkuntoisimmat uimarit selviävät perille.
      Ja niistäkin vain yksi voittaa kisan.

-keinovaginamies-

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      167
      4949
    2. Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?

SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka
      Maailman menoa
      62
      1565
    3. Kukka kuoli ja kukka tappo Kokkolassa?

Ouluntiellä tapettu nainen torstaina kukka tappo?
      Kokkola
      12
      1519
    4. Jos mies oikeasti haluaa sinut

Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois
      Ikävä
      121
      1411
    5. Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s
      Tv-sarjat
      9
      1153
    6. Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi

Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.
      Lappajärvi
      95
      1037
    7. Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?

Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit
      Maailman menoa
      40
      967
    8. Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa

Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249
      Maailman menoa
      298
      925
    9. Vasemmistoliitto menossa perussuomalaisten ohi!

Keskustapuolue meni jo...
      Maailman menoa
      151
      824
    10. Hinduille tiedoksi

USA Pressa sanoi '' kansakuntaa ei voi johtaa ilman Raamattua''. Tämä löytyy sitaateista. Raamatusta tulee kaikki julmu
      Hindulaisuus
      279
      747
    Aihe