Ole pienistä hetkistä onnellinen

Niin. Laulussa sanotaan: Ole pienistä hetkistä onnellinen. --Noudatatteko tätä ohjetta?

12

85

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yritän, mutta se on välillä vain niin vaikeaa. Usein tulee huonot muistot mieleen ja syytön kaikesta itseäni.

• Anonyymi

*syytän

• Anonyymi

Muistaakos Jälkkäri-istuja itse olla pienistä hetkistä onnellinen ?

• Olen noudattanut tuota koko elämäni. Muuten en olis jaksanut elää edes aikuiseksi.

• Välillä itseä pitää muistuttaa, kuinka mukavasti asiat loppujenlopuksi on, eikä valittaa turhasta.
      Kiukkupäiviä tulee joskus, ei voi mitään, niiden täytyy antaa tulla ja mennä. Ylimääräiset höyryt pitää saada päästää pihalle, niitä ei saa patoa sisälleen. Myrskyn jälkeen rauhoittuu ja voi muistuttaa itselleen, että asiat ovat oikeasti ihan hyvin.

• Anonyymi

Yritän olla, nauttia vaikka siitä, kun aurinko paistaa, kukat kukkii ja tuoksuu, linnut laulaa ja katsella, kun orava touhuaa pihalla. Pieniä ne on ihmisen ilon aiheet ja kestävät hetkisen verran. Valonpisaroita matkan varrella.

• Kun esim. kävelen luonnossa ja katselen vaikka kauniita kukkia tai poikkean järven rantaan tai nautin kahvi-tai teekupillisen hyvän voileivän kanssa, syön jotain hyvää ruokaa tai kuuntelen jotain mielimusiikkiani olen yleensä iloinen.

• Anonyymi

Olen onnellinen...
      Jokaisesta uudesta päivästä...
      Nautin luonnosta...
      Linnuista kukkasista...
      Elämä on lahja..
      Jonka voi menettää ..Hetkessä....
      Osaan arvostaa kaikkea....
      T:Elluhallo...💞

• Anonyymi

On hyvä huomata, että elämän iloiset asiat ovat useimmiten normaalin arkielämän asioita. Ei kannata vaatia ainaista juhlaa, koska jos aina juhlii, niin siihenkin varmaan kyllästyy.
      Terveisin: Puolireuho

• Kun teistä niin moni tykkää luonnossa liikkua, niin käykää nyt ihmeessä kattomassa noita ränstyneitä unohdettuja taloja. Kun luonto ottaa omansa takasin. Joo on mulle sanottu, eiks laitonta. Mutta se ei paljoo perikuntaa tai konkurssipesää liikuta, jos kattelette. joskus joku tullu kyseleen ja vastasin vaan että suomen kansanperintöö tässä tallentelen. Niin eipä kukaan siitä vihanen ollu. Niissä autiotaloissa on sitä tunnelmaa ja kaikki ne unohdetut tavarat ja autot ja ym. Oon itekin vähän tollanen unohdettu että senkin puolesta ollaan vähän kohtalotovereita. Ja jos kovasti pelkäätte omistajia, jotka tuskin tulevat kun ovat omaisuutensa luonnon armoille jättäneet, niin nyt ois hieno kohde, ja lähellä. Eli Vallisaari. Nyt siellä pääsee taloihin sisään. Ja aivan laillisesti, sääntöjen mukaan.

• Anonyymi

Yritän nauttia pienistäkin asioista, itse asiassa mua ärsyttää ihan älyttömästi ihmiset, jotka valittaa kaikesta, siis ihan kaikesta, semmosiakin ihmisiä on.

• Anonyymi

Tulee mulle onneksi aika luonnostaan. Kyllä mä lähes joka päivä johonkin kohtaan pysähdyn miettimään miten hyvin mulla asiat lopulta kuitenkin on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      82
      3919
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      97
      3287
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      123
      2588
    4. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      193
      1852
    5. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      20
      1764
    6. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      76
      1580
    7. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      94
      1580
    8. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      109
      1498
    9. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      1281
    10. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      56
      1143
    Aihe