Ole pienistä hetkistä onnellinen

Niin. Laulussa sanotaan: Ole pienistä hetkistä onnellinen. --Noudatatteko tätä ohjetta?

12

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yritän, mutta se on välillä vain niin vaikeaa. Usein tulee huonot muistot mieleen ja syytön kaikesta itseäni.

      • Anonyymi

        *syytän


    • Anonyymi

      Muistaakos Jälkkäri-istuja itse olla pienistä hetkistä onnellinen ?

    • Olen noudattanut tuota koko elämäni. Muuten en olis jaksanut elää edes aikuiseksi.

    • Välillä itseä pitää muistuttaa, kuinka mukavasti asiat loppujenlopuksi on, eikä valittaa turhasta.
      Kiukkupäiviä tulee joskus, ei voi mitään, niiden täytyy antaa tulla ja mennä. Ylimääräiset höyryt pitää saada päästää pihalle, niitä ei saa patoa sisälleen. Myrskyn jälkeen rauhoittuu ja voi muistuttaa itselleen, että asiat ovat oikeasti ihan hyvin.

    • Anonyymi

      Yritän olla, nauttia vaikka siitä, kun aurinko paistaa, kukat kukkii ja tuoksuu, linnut laulaa ja katsella, kun orava touhuaa pihalla. Pieniä ne on ihmisen ilon aiheet ja kestävät hetkisen verran. Valonpisaroita matkan varrella.

    • Kun esim. kävelen luonnossa ja katselen vaikka kauniita kukkia tai poikkean järven rantaan tai nautin kahvi-tai teekupillisen hyvän voileivän kanssa, syön jotain hyvää ruokaa tai kuuntelen jotain mielimusiikkiani olen yleensä iloinen.

    • Anonyymi

      Olen onnellinen...
      Jokaisesta uudesta päivästä...
      Nautin luonnosta...
      Linnuista kukkasista...
      Elämä on lahja..
      Jonka voi menettää ..Hetkessä....
      Osaan arvostaa kaikkea....
      T:Elluhallo...💞

    • Anonyymi

      On hyvä huomata, että elämän iloiset asiat ovat useimmiten normaalin arkielämän asioita. Ei kannata vaatia ainaista juhlaa, koska jos aina juhlii, niin siihenkin varmaan kyllästyy.
      Terveisin: Puolireuho

    • Kun teistä niin moni tykkää luonnossa liikkua, niin käykää nyt ihmeessä kattomassa noita ränstyneitä unohdettuja taloja. Kun luonto ottaa omansa takasin. Joo on mulle sanottu, eiks laitonta. Mutta se ei paljoo perikuntaa tai konkurssipesää liikuta, jos kattelette. joskus joku tullu kyseleen ja vastasin vaan että suomen kansanperintöö tässä tallentelen. Niin eipä kukaan siitä vihanen ollu. Niissä autiotaloissa on sitä tunnelmaa ja kaikki ne unohdetut tavarat ja autot ja ym. Oon itekin vähän tollanen unohdettu että senkin puolesta ollaan vähän kohtalotovereita. Ja jos kovasti pelkäätte omistajia, jotka tuskin tulevat kun ovat omaisuutensa luonnon armoille jättäneet, niin nyt ois hieno kohde, ja lähellä. Eli Vallisaari. Nyt siellä pääsee taloihin sisään. Ja aivan laillisesti, sääntöjen mukaan.

    • Anonyymi

      Yritän nauttia pienistäkin asioista, itse asiassa mua ärsyttää ihan älyttömästi ihmiset, jotka valittaa kaikesta, siis ihan kaikesta, semmosiakin ihmisiä on.

    • Anonyymi

      Tulee mulle onneksi aika luonnostaan. Kyllä mä lähes joka päivä johonkin kohtaan pysähdyn miettimään miten hyvin mulla asiat lopulta kuitenkin on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      48
      3541
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2581
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1910
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1693
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1127
    6. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      47
      1068
    7. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1016
    8. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      84
      946
    9. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      916
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      864
    Aihe