Niin. Laulussa sanotaan: Ole pienistä hetkistä onnellinen. --Noudatatteko tätä ohjetta?
Ole pienistä hetkistä onnellinen
12
59
Vastaukset
- Anonyymi
Yritän, mutta se on välillä vain niin vaikeaa. Usein tulee huonot muistot mieleen ja syytön kaikesta itseäni.
- Anonyymi
*syytän
- Anonyymi
Muistaakos Jälkkäri-istuja itse olla pienistä hetkistä onnellinen ?
Olen noudattanut tuota koko elämäni. Muuten en olis jaksanut elää edes aikuiseksi.
Välillä itseä pitää muistuttaa, kuinka mukavasti asiat loppujenlopuksi on, eikä valittaa turhasta.
Kiukkupäiviä tulee joskus, ei voi mitään, niiden täytyy antaa tulla ja mennä. Ylimääräiset höyryt pitää saada päästää pihalle, niitä ei saa patoa sisälleen. Myrskyn jälkeen rauhoittuu ja voi muistuttaa itselleen, että asiat ovat oikeasti ihan hyvin.- Anonyymi
Yritän olla, nauttia vaikka siitä, kun aurinko paistaa, kukat kukkii ja tuoksuu, linnut laulaa ja katsella, kun orava touhuaa pihalla. Pieniä ne on ihmisen ilon aiheet ja kestävät hetkisen verran. Valonpisaroita matkan varrella.
Kun esim. kävelen luonnossa ja katselen vaikka kauniita kukkia tai poikkean järven rantaan tai nautin kahvi-tai teekupillisen hyvän voileivän kanssa, syön jotain hyvää ruokaa tai kuuntelen jotain mielimusiikkiani olen yleensä iloinen.
- Anonyymi
Olen onnellinen...
Jokaisesta uudesta päivästä...
Nautin luonnosta...
Linnuista kukkasista...
Elämä on lahja..
Jonka voi menettää ..Hetkessä....
Osaan arvostaa kaikkea....
T:Elluhallo...💞 - Anonyymi
On hyvä huomata, että elämän iloiset asiat ovat useimmiten normaalin arkielämän asioita. Ei kannata vaatia ainaista juhlaa, koska jos aina juhlii, niin siihenkin varmaan kyllästyy.
Terveisin: Puolireuho Kun teistä niin moni tykkää luonnossa liikkua, niin käykää nyt ihmeessä kattomassa noita ränstyneitä unohdettuja taloja. Kun luonto ottaa omansa takasin. Joo on mulle sanottu, eiks laitonta. Mutta se ei paljoo perikuntaa tai konkurssipesää liikuta, jos kattelette. joskus joku tullu kyseleen ja vastasin vaan että suomen kansanperintöö tässä tallentelen. Niin eipä kukaan siitä vihanen ollu. Niissä autiotaloissa on sitä tunnelmaa ja kaikki ne unohdetut tavarat ja autot ja ym. Oon itekin vähän tollanen unohdettu että senkin puolesta ollaan vähän kohtalotovereita. Ja jos kovasti pelkäätte omistajia, jotka tuskin tulevat kun ovat omaisuutensa luonnon armoille jättäneet, niin nyt ois hieno kohde, ja lähellä. Eli Vallisaari. Nyt siellä pääsee taloihin sisään. Ja aivan laillisesti, sääntöjen mukaan.
- Anonyymi
Yritän nauttia pienistäkin asioista, itse asiassa mua ärsyttää ihan älyttömästi ihmiset, jotka valittaa kaikesta, siis ihan kaikesta, semmosiakin ihmisiä on.
- Anonyymi
Tulee mulle onneksi aika luonnostaan. Kyllä mä lähes joka päivä johonkin kohtaan pysähdyn miettimään miten hyvin mulla asiat lopulta kuitenkin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271291Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että277928- 72915