asensin koneelle skypen.. onnistuko mitenkään värkätä sillain et kun nythän kun ääni kulkee äänikortin kautta niin voiko mitenkään kytkeä lankapuhelinta siihen et ei tarvis "mikkiä ja kajareita" kayttää? ois langaton puhelin jo valmiina et kun osais kytkeä johdot liittimille ja sit äänikortille.. osaisko joku auttaa minua!? Kiitos kaikille asiallisista ja apua antavista kommenteista! :)
saako langapuhelinta värkättyä skypeen?
ape
3
531
Vastaukset
löydät jostain esim. netistä sen kyseisen luurin kytkikset, niin saat sen skeman perusteella haettua AF input/output paikat mihin kytkeä äänikortin in/out signaalin.....
Mut helppoa ei tule olemaan, jollei käy tuuri että luurissa on suoraan in/out liittimet!- on...
pci-liitäntäisiä lisäkortteja, johon tuo puhelin käy suoraan...
- ape
on... kirjoitti:
pci-liitäntäisiä lisäkortteja, johon tuo puhelin käy suoraan...
kiitos kiitos kovasti vastauksista!:) millä nimellä vois sellainen pci-väylä kortti löytyä ja paljonhan n. hinta??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen886083Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3085397Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk523385Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään123095Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1062749Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t101720Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211620Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.171608Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät331477Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1831142