Muut alkaneet vihata vauvoja?

Anonyymi

En tiedä mistä tämä tuli, olen yli 30 vuotias lapseton mies ja olen alkanut nähdä naiset joilla on lapsia (vaikka olisivat ikäisiäni tai vähän nuorempia) jotenkin erittäin vastenmielisinä.. Vauva on ikäänkuin joku "infantti", eli ylimääräinen lisäke mikä tekee naisesta täysin pilalle menneen ja "tylsän" sekä seksuaalisesti, että henkisesti.

Mikä lie vai haluanko vain itse joskus vauvan?

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eiväthän ne naiset sinua varten ole. Jos löytyy vauva, löytyy yleensä kumppanikin. Johtuisikohan narsismista, ettei voi sietää toisten onnea? Kokeile vähentää irtosuhteilua.

      • Anonyymi

        Kyllä olen aina lähtökohtaisesti ajatellut että kaikki naiset on minua varten, ellen sitten ole antanut lupaa olla itseäni heikkotasoisempien mies oletusten kanssa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olen aina lähtökohtaisesti ajatellut että kaikki naiset on minua varten, ellen sitten ole antanut lupaa olla itseäni heikkotasoisempien mies oletusten kanssa..

        Sinulla on täysin väärä lähtökohta. Sinun on muutettava sitä.


    • Anonyymi

      =/

      minun on pakko sanoa,

      että olette sekaisin kuin käkikellot,

      käytättekö huumeita, vai mistä tämä johtuu,

      =/

      • Anonyymi

        Näkisitkö miehen viehättävänä jos sen käteen kasvaisi märkivä vauvan kokoinen pause josta kuoriutuu heikko toukka joka ei pysty itse puolustamaan.


    • Anonyymi

      Olen nainen, enkä koskaan ole pitänyt lapsista. Varsinkaan vauvoista.
      Itselleni sellaista en ole koskaan halunnut, enkä halua.
      En kuitenkaan vihaa lapsia, en vain pidä niistä.
      Tosin heissäkin joskus törmää poikkeukseen! Eräällä kaverillani on 4-vuotias tyttö joka on kerrassaan kiehtova tapaus. Älykäs ja sanavalmis, laaja sanavarasto ja hänen kanssaan on mielenkiintoista keskustella. Vilkas, utelias ja opinhaluinen. Pikuvanha sanoisi joku ja voi olla, mutta minä pidän hänestä. Poikkeus vahvistaa säännön.
      En kestä enkä jaksa kuunnella kitinää enkä parkumista. Se repii hermoja. Tiedän, että itku on vauvan ainoa tapa ilmaista pahaa oloa, nälkää, epämukavuutta mutta silti se repii korviani enkä siedä kuunnella.
      Minulla on ollut miesystävä jolla oli 7-vuotias poika. En niin paljoa poikaa tavannut, mutta hän oli jo sen verran iso ettei kitinää ja ulinaa ja kiukuttelua esiintynyt. Isompien lasten kanssa tulen toimeen, samoin nuorten ja teinien. Heissä on todella fiksua porukkaa kun asennoidu etukäteen tuomiten ja vihaten kuten tapana on.

      • Anonyymi

        Minäkään en ole koskaan halunnut lapsia, en edes pienenä tuntenut vetoa esim vauvoihin.

        En silti ikinä voisi inhota tai peräti vihata lapsia, yksinkertaisia pikku eläväisiä, jotka yleisesti eivät tee mitään pahaa kenellekkään.

        Se, mistä en erityisemmin välitä, on lapsiperhetunnelma eli emotionaalinen lapsenmielinen tunnemaisema yhdistettynä arkirutiineihin ja niistä puhumiseen, jatkuva vanhemmuuden korostaminen ihmisen persoonassa, lasten opastaminen jankuttavalla toistolla ja lapsen luonnollinen ylienergia.

        Pidän hiljaisuudesta, siisteydestä ja älyllisestä ja henkevästä ilmapiiristä, estetiikasta jossa ei ole lasten leluille tilaa.

        Eilen juuri näin pienen vauvan. Se ei herättänyt minussa muita tunteita, paitsi outouden tunnetta ja kiitollisuutta ettei se ole omani ja voin mennä omaan lapsivapaaseen kotiini.

        Viha lapsia kohtaan on etäisyyden ottamista tunteen avulla, eikä mielestäni kovinkaan järkevää eikä tervettä.

        Jos ei halua lapsia, niin miksi muodostaa niistä edes mitään mielipidettä päänsisäiseen maailmaansa? Ei niitä kohtaan tarvitse tuntea mitään, mutta on typerää loukata lasten tai heidän vanhempiensa tunteita.

        Kannattaa tarkkailla lapsia eri ikäisinä ja heidän vanhempiaan ja ottaa tunnekontaktia heidän energiaansa. Miettiä tarkkaan yllämainitsemiani seikkoja. Sitten voi miettiä, haluaako sitä omaan elämäänsä. Haluaako käyttää elämänsä siihen vai muuhun. Onko se itselle unelma ja tärkeä elämänvaihe jota oikeasti haluaa?

        Maailmassa on vakava liikakansoitusongelma, lapsia ei nyt pidä tehdä yhtään lisää, ainakaan ilman harkintaa ja vahingossa ei varsinkaan siksi, että muiden mielestä pitää.

        Suomessa ei toki ole liikakansoitusta, mutta kulutustottumuksemme ovat sitä luokkaa, että yksikin lapsi on jo suuri rasite sekä yhteiskunnalle, että luonnolle.


    • En ikinä. Vauvoja ei pysty vihaamaan, ne on niin ihania pieniä ihmisen taimia, että niitä ei voi kuin ihailla ja rakastaa. Ihan sama mikä vauva tai kuka ja kenen. Söpöjä pikku palleroita. :)

      • Lapset ylipäänsä, en osaa vihata lapsia mitenkään. En herkästi vihaa aikuisiakaan, viha on sellainen mitä hyvin harvoin olen ylipäänsä ketään kohtaan tuntenut. Hyväksikäyttäjiä ja ihmisiä kohtaan, jotka on mua pahasti satuttaneet melkein elämäni tuhonneet touhuillaan, heitä kohtaan olen vihaa joskus tuntenut.

        Lyhyen aikaa hyvin voimakastakin vihaa. Mielummin rakastan kun vihaan. Sopii mun luonteelle paremmin.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Lapset ylipäänsä, en osaa vihata lapsia mitenkään. En herkästi vihaa aikuisiakaan, viha on sellainen mitä hyvin harvoin olen ylipäänsä ketään kohtaan tuntenut. Hyväksikäyttäjiä ja ihmisiä kohtaan, jotka on mua pahasti satuttaneet melkein elämäni tuhonneet touhuillaan, heitä kohtaan olen vihaa joskus tuntenut.

        Lyhyen aikaa hyvin voimakastakin vihaa. Mielummin rakastan kun vihaan. Sopii mun luonteelle paremmin.

        Tai jos en pysty tykkään tai rakastamaan, niin jätän sitten noteeraamatta kokonaan mielummin kun vihaan.


    • Anonyymi

      Ei tossa nyt varsinaisesti ksi mitään outoa ole. En minäkään (nainen) katsele miehiä, joilla on lapsia mukanaan - varsinkaan vauvoja. Itse en tosin koe heitä vastenmielisiksi, vaan parempi sana on ehkä yhdentekevä.

    • Anonyymi

      Lapsi on ikään kuin joku infantti?!? :-DD

      Mun analyysi: taas yksi keskivertoa tyhmempi ja kouluja käymätön trolli koittaa provoilla. Johtopäätökset: pilalla oleva mies, jota ei kukaan enää pysty auttamaan. Säälin.

    • Anonyymi

      Kateusreaktioltahan tuo kovasti kuulostaa. Taitaa olla vauvakuume pamahtanut päälle, vaikkei sitä ehkä itsellesi vielä myönnäkään. Ne naiset ihnottavat, kun eivät ole sinun kanssa sitä lasta tehneet vaan kehdanneet valita jonkun toisen. Noin moni katkeralla tavalla vauvakuumeinen nainenkin reagoi. Se mitä eniten haluaa, alkaa inhottaa ja nostaa vahvoja vihantunteita.

    • Ei mun mielestä vauvat oo ikäviä, vaikka ite en koskaan vauvaa saanutkaan. Siis vauvan isäksi. Mukavahan se on kun joillekin tulee. Enkä mitenkään mistään vaivan itkusta kärsi. Että tehkää vaan niitä vauvoja, en oo kateellinen ja ne jotka on, niin se on heidän ongelma.

    • Anonyymi

      Lapsiviha tai mikä tahansa muu viha täysin ulkopuolista ihmistä kohtaan on kyllä merkki jostain.
      Normaali tasapainoinen ihminen ei vihaa. Vihan tunnetta voi ja saa tuntea, mutta vihaaminen kertoo jostain ongelmasta.
      Yksi syy on tietysti tunnekylmyys, mutta yleensä tällainen ihminen vihaa kaikkea muutakin elollista.
      Itse suhtaudun varauksella ihmiseen joka ilmoittaa vihaavansa jotain tiettyä ryhmää, en voisi luottaa sellaiseen ihmiseen. Tasapainoton ihminen herättää epäilyksiä.
      Tietysti taustalla voi olla oma lapsuuden trauma ja vaille jääminen, joka tunne aktivoituu lapsen kohtaamisessa. Se pitäisi sitten kyllä käsitellä ja hoitaa.

    • Anonyymi

      Sehän on vain hyvä, että aloittaja on oppinut rajaamaan naismakuaan. Vähemmän tarjontaa tarkoittaa että se sopiva löytyy helpommin!

      Toki voi käydä niin, että se aloittajan mielestä hänelle sopiva ei pidäkään aloittajaa itselleen sopivana. Elämä on!

      • Anonyymi

        Pitää olla kyllä todella tunnekylmä nainen, joka haluaa olla avuttomia olentoja (kuten vauvoja) vihaavan miehen kanssa.


    • Anonyymi

      Vauvat vie sulta kaikki naiset.

    • Anonyymi

      No ihan kuulet olet semmoinen tyypillinen mieslapsi, joka saa itkupotkukohtauksen, kun se tiputtaa jäätelötötterön maahan... Ja sitten se alkaa syyttämään sitä töttöröä...

      W.

    • Anonyymi

      Vauvat ovat vain maailman parhaita, suloisimpia, viattomimpia ihmisiä mitä olla voi omassa vaativuudessaan.
      Ei niitä voi kun rakastaa.

      AsianVierestä

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      59
      4444
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      48
      2982
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      137
      2263
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      1926
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      71
      1479
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1187
    7. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      1090
    8. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1076
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      87
      1068
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1052
    Aihe