Voiko olla niin

Anonyymi

Että nainen haluaa miehen jolla on kallis auto eikä miestä jolla on halpa auto?

22

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo. Moni on vinkannut minulle, tälläselle puolivallattomalle poikamiehelle, että osta auto jolla saa naisen ;)

      • Anonyymi

        Sellainen auto on se auto joka ei hajoa matkalle ja josta on pidetty huolta. Merkillä ei väliä eikä vuosimallilla. Tietysti vielä auttaa se jos mies ajelee naista auttamaan ja kuskailee ym.


    • Anonyymi

      Hei.. tosi on mainenmammona ja peniksenjatkeet auttaa,, tosi mies pärjää ilman ko.asioita ,,,vuokrakaksiolla ja corollalla.

    • Jotkut naiset on kalliin imagon perään. Kaikki pitää olla ja näyttää, ikään kuin oltais vähän parempia ihmisiä.

      Vanha toimiva auto on hyvä.

    • Anonyymi

      Itselläni ei ole autoa, mutta arkkitehdillä on useampi. Köyhiä naisia en enää katso.

      • Anonyymi

        No mitä hän näkee sinussa köyhässä?


    • Anonyymi

      Ihan sama millä ajaa, itsepähän sen kulut kustantaa.
      Minulla on oma auto ja hyvä onkin. Kolme vuotta sitten vaihdoin entisen tähän, ja täytyy sanoa että kannattaa maksaa kunnollisesta!

      • Anonyymi

        Niin no onhan se kiva ettei auto tielle helpolla jätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no onhan se kiva ettei auto tielle helpolla jätä.

        Auton tärkein ominaisuus on, että ei jätä välille ja ilmastointi tappohelteillä.
        On sitä liikkuvaa saunaa tullut ajettua, ettei sellaista koskaan enää halua, kun ilmastoidun auton hankin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auton tärkein ominaisuus on, että ei jätä välille ja ilmastointi tappohelteillä.
        On sitä liikkuvaa saunaa tullut ajettua, ettei sellaista koskaan enää halua, kun ilmastoidun auton hankin.

        Samat on mietteet ja kokemukset.


    • Anonyymi

      auto vois olla kiva..

    • Ei varmaan vaikuta mitään. Mutta sellanen 40 tuhannen auto on jo tosi mukava ajaa. Just keväällä hankin. Harmi vaan kun nää tiet on menny viime talven aikana tosi huonoon kuntoon. Kun vuosia on säästetty, niin nyt ne sitten rupee hajoon. Sitäkään en ymmärrä, että jotkut ostaa huonon auton vaikka rahaa ois parempaan. Että turhaa köyhäilyä.

      • Anonyymi

        Auto ei ole hyvä sijoitus rahalle, koska kalliin auton arvo voi milloin tahansa mennä arvotomaksi, jos autolla kolaroi, eikä syy ole edes auton omistajan, vaan joku toinen voi törmätä autoosi, että se on romu sen jälkeen.
        Minulla on ihan perus Toyota Yaris -06, ajettu alle 130 000km, metallinmusta ja vaihdoin sen kolme suotta sitten vanhalla Opelilla -89, jossa oli paljon ruostetta.
        Väliraha siinä 5000€.
        Meikäläinen ei autoon suuria summia laita, kun paljon pyöräilen ja autoa tarvii välillä, jos käy vähän kauempana metsässä tai tarvii kuskata jotain peräkärryllä.
        No ei peräkärryyn suurta kuormaa voi laittaa, mutta saa ainakin jotain kuskattua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Auto ei ole hyvä sijoitus rahalle, koska kalliin auton arvo voi milloin tahansa mennä arvotomaksi, jos autolla kolaroi, eikä syy ole edes auton omistajan, vaan joku toinen voi törmätä autoosi, että se on romu sen jälkeen.
        Minulla on ihan perus Toyota Yaris -06, ajettu alle 130 000km, metallinmusta ja vaihdoin sen kolme suotta sitten vanhalla Opelilla -89, jossa oli paljon ruostetta.
        Väliraha siinä 5000€.
        Meikäläinen ei autoon suuria summia laita, kun paljon pyöräilen ja autoa tarvii välillä, jos käy vähän kauempana metsässä tai tarvii kuskata jotain peräkärryllä.
        No ei peräkärryyn suurta kuormaa voi laittaa, mutta saa ainakin jotain kuskattua.

        Joo mä tiedän sen. Oli mulla osakkeitakin ja hienosti karttu, mutta samalla karttuu ikävuodetkin eli riski suureni koko ajan ettei ehtisikään niitä käyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auto ei ole hyvä sijoitus rahalle, koska kalliin auton arvo voi milloin tahansa mennä arvotomaksi, jos autolla kolaroi, eikä syy ole edes auton omistajan, vaan joku toinen voi törmätä autoosi, että se on romu sen jälkeen.
        Minulla on ihan perus Toyota Yaris -06, ajettu alle 130 000km, metallinmusta ja vaihdoin sen kolme suotta sitten vanhalla Opelilla -89, jossa oli paljon ruostetta.
        Väliraha siinä 5000€.
        Meikäläinen ei autoon suuria summia laita, kun paljon pyöräilen ja autoa tarvii välillä, jos käy vähän kauempana metsässä tai tarvii kuskata jotain peräkärryllä.
        No ei peräkärryyn suurta kuormaa voi laittaa, mutta saa ainakin jotain kuskattua.

        Samaa mieltä. Uudenkin auton arvo tippuu heti kun liikkeestä ulos ajaa ja liike saanut maksunsa. Aina olen toisten vanhoilla ajanut. Kuitenkin viimeisin sellainen missä on ilmastointi.


    • Anonyymi

      Nainen ei halua miestä, jolla on vanha auto, jossa ei ole kunnon ilmastointia.
      Ilmastoimaton auto on näillä helteillä pahempi, kuin sauna, joten nainen ei halua olla läpimärkä ja hien valua norona ilmastoimattomassa vanhassa pätsi autossa, vaan uudempi auto, jossa on mukavan viileää.

      • Tästä tuli mieleen. Että onhan mullakin ilmastointi. Mutta kun en älynny tota kattoluukkua. Ois voinu ajella ilman ilmastointia, kaikki ikkunat ja kattoluukku auki. Ja hölmöintä että vielä sitä siinä ostovaiheessa mietin. Mutta kun aattelin että ilmastointi on ja kun viime kesätkin oli mitä oli, niin en sitten ottanut.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Tästä tuli mieleen. Että onhan mullakin ilmastointi. Mutta kun en älynny tota kattoluukkua. Ois voinu ajella ilman ilmastointia, kaikki ikkunat ja kattoluukku auki. Ja hölmöintä että vielä sitä siinä ostovaiheessa mietin. Mutta kun aattelin että ilmastointi on ja kun viime kesätkin oli mitä oli, niin en sitten ottanut.

        Näkkyyhän tota joillakin täälläpäin olevan avoauto kesäautona.


    • Anonyymi

      Tämä nainen keskittyy siihen mieheen, ei siihen millä hän ajaa tai muuten omistaa.

    • Anonyymi

      Suhteellisuuskysymys ...

      Mulle on ihan sama onko autoa lainkaan. Mulla on auto ja se kyllä mulle itselleni riittää. Jos mies tarvitsee autoa niin sit tietenki kannattaa sellanen omistaa. Paras auto on sellanen, joka sopii niihin omiin käyttötarpeisiin. Mun vuokseni auton ei tarvitse olla kallis. Vaan jos itse tarvii jonkun syyn vuoksi kalliin auton niin sellaisen sitten tarvii. Halpakaan auto ei haittaa, mutta turvallinen sen pitää olla ja luotettavat - ainakin jos mun haluaa sen kyytiin tulevan. Jos ei ole niin sit mennään mun autollani.

      • Anonyymi

        p.s. Yhdelläkään miesystävälläni ei ole tapailumme alkaessa ollut edes ajokorttia.


    • Anonyymi

      Mitä suuremp kenkä, sitä pienempi on aina henkilöh älykkyys näin se meenee...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      59
      4444
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      48
      2982
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      137
      2263
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      1926
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      71
      1479
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1187
    7. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      1090
    8. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1076
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      87
      1068
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1052
    Aihe