Miksi naisilla on treffi profiilejä vaikkka eivät edes halua tutustua miehiin?
Onse kumma kun sanovat että olis kiva kun joku pyytäisi treffeille ja sitkun pyytää niin eivät lähde. Ja sit sanovat ettei ulkonäöllä ole väliä ja taas valehtelevat siitäkin.
Naiset ei halua miehiä
18
<50
Vastaukset
Kyllä lähtee. Miehenkin vaan pitää kiinnostaa, ei kai sitä muuten treffeille lähde. Ei ainakan itsellä johdu ulkonäöstä... se on mikä on ja sillä siisti. 😊
- Anonyymi
https://www.google.com/search?q=model men&oq=model men&aqs=chrome..69i57.5760j1j4&client=ms-android-samsung-ga-rev1&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=HzUKYSOxkgSl4M
Kopioi tämä mun omakuva profiiliisi ja kysy samoilta naisilta uudestaan lähtevätkö treffeille. - Anonyymi
Kuka nyt mitään vinkujaa haluaa??
- Anonyymi
Naisilla on liian suuret luulot itsestään ja haluavat vain jotain prissiä ja rikasta elämää.
Muuten tänään näin ekaa kertaa, kun kävin töiden jälkeen kahvilla. Nii siinä naapuripöydäs tais olla treffit.
- Anonyymi
Jos jo ulosanti on tuota luokkaa kuin aloittajalla, ne treffit jää kyllä toteutumatta.
Ja hyvin useinhan se on.
Siksipä en ole koskaan missään nettitreffipalstoilla ollut. Itse tapailen irl jos tapailen, ja sillä tavalla saa heti ensivaikutelman ihmisestä kokonaisuutena.
-nainen-- Anonyymi
Sinä oletkin jo 60v. Et ymmärrä nuorison kieltä.
- Anonyymi
varatutkin pitää ilmoitustaan vuodesta toiseen aivan kuin etsitään jotain padenpaa mitä viellä ole löytynyt,
- Anonyymi
Hirvittävä rokote-hellurei menossa sitten kun nuorisokin alkaa saamaan piikkejä, sanoisin että ota kun tarjotaan, sitten, ei siihen kuole ainakaan :D
- Anonyymi
Minä pidän ainakin tuosta arvaustytöstä, mutta niin jotkut ihmiset jotka jotenkin tuntevat itseni is Klan these people.... mutta...
En enää ole ollut klanin kanssa varmaankaan yli kymmeneen vuoteen tekemisissä mutta :D - Anonyymi
Pitää olla komea top 10 mies että nainen kiinnostuu.
- Anonyymi
niin ja kunnon majava pitää olla eikä mikään posliisi
- Anonyymi
jos ne on fake profiileja oikeasti miehiä
- Anonyymi
olen ihmetellyt miten parikymppiset naiset liikkuu ilman miestä, mutta viimein selvisi kun naapuri mökissä käymässä nuori nainen tinder, mies käy yö vieraissa , eli seuraa saa heti kun sitä tarvitaan,
- Anonyymi
Tietenkin. On naiivia kuvitella naisten olevan yksin.
- Anonyymi
Paljon on niitä jotka naureskelee epätoivoisille ja pervoille kaveriporukassa. Myös paljon löytyy niitä jotka unohtavat profiilin.
Mutta ne jotka ovat oikealla asialla saattavat kiinnittää huomion epämääräiseen pilkkuun kirjoituksissa tai tulkitsevat/kuvittelevat vääriä asioita. - Anonyymi
Aika on vain harhaa, ehkä vielä ei tavatakkaan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681919- 1261381
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321333- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654