Eipä ole jäähtynyt, vaikka yöksi olen avannut ikkunat. Johtunee siitä, että asun kerrostalossa, jossa jotkut metrin paksuiset betoniseinät.
Jähtyyköhän nuo seinät vielä tammikuussakaan? On minulla toki kattoropelli ja pöytätuuletin, joten kyllä tässä pärjää, kun munasillaan kulkee koko ajan.
Täytyy vain ulko-ovessa olla lappu: "Muista laittaa housut, kun menet kauppaan."
Sisällä on jo viikkotolkulla ollut +28
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kohta on kinkku kypsää.
- Anonyymi
Munat kuihtuu ja katoaa.
Pian kai Suomessakin joutuu alkamaan rakentelemaan rakennusten ulkoseinille kaihtimia ja varjostimia etelän maiden malliin.
- Anonyymi
Yksinäisen miehen elämää, surullista.
- Anonyymi
Kuumuus rasittaa useimpia ihmisiä niin naisia kuin miehiäkin.
- Anonyymi
munat kuivaa ja pippelit katoaa, joo voisi tuolla kyllä joku kunnon ukkosmyrskykin vaihteeksi.
- Anonyymi
Todellakin itse ajattelin että tuuletin jonka laittaisi päälle kun aurinko on laskenut, läpipuhallus yöksi, mutta en viitsi.
Muista katsoa illan James ja kultainen ase, pidän tästä elokuvasta. Nelovisiolla. Ikkunat kannatta pitää koko ajan auki, niin ilma kiertää. Mullakin on 28, mutta ei oo kuuma kun ilma kiertaa. Eikä oo mitään viipperää tai ilmapumppua. Ja hankkikaa ihmeessä niitä läpitalon huoneistoja, se auttaa paljon.
Ettei munat kohta kuoriudu ja ala kuulua piipitystä? 😳
- Anonyymi
😂😂😂😂
Tio lappu on muistettava oveen.
- Anonyymi
Ostin ilmanviilentimen. Erittäin tehokas, maksoi 500 euroa. Täällä yksiössä nyt 17 ihanan raikas. Muutoin olisi 35 koska ilma ei kierrä täällä yksiössä.
- Anonyymi
Myin vuosi sitten jäähdyttimen pois, kyllä harmittaa.
- Anonyymi
Mulla oli viikkotolkulla 28 astetta lämintä ja välillä tuntui jo liian kuumaslta, jolloin otin ilmanpyörittäjän avuksi.
Nyt viikko sitten muutin asuntoon, jossa lämmintä on vain 25 astetta ja tämä tuntuu jo vähän liian viileältä. :D Ei saa valittaa, jos sisällä on lämpötila 28. Paljon hassumpi tilanne olisi, jos sisälämpötila olisi -28. -Mitä tästä opimme? Sen, että kannattaa löytää asioista myönteiset puolet.
- Anonyymi
Hei AP, enkö olekaan ainut jota on ahdistanut tämä hellepaska? Kaikki hokee miten on ihanaa kun on "kerrankin lämmintä" mut ei tämä mitään lämmintä ole, vaan raamatulliset mittasuhteet saanut hellevitsaus. Kidutustahan tämä on. Toukokuun puolesta välistä asti ollut hellerajan yläpuolella. Riittää jo !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen765844Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2745130Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453254Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052673Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään82552Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41625Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151575Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät291428Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211360Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei130925